Może złącze licznika ma problem ze stykami i immo blokuje , podłącz tester i odczytaj błędy ..
Jak nie podasz danych auta to nici z pomocy. Silnik jaki?
Co oznaczają te błędy?
no to działaj..
Wada grzałek dyskwalifikuje sondy. Brak sygnału może mieć kilka przyczyn.
. Tester znowu nic nie widzi, widział tylko standardowe błędy podczas programowania kluczyków myśląc że tutaj tkwi problem.. Kurcze kolego popełniłeś błąd dobierając się do ich programowania skoro było dobrze z immo pozostaje ponowna próba kodowania a tak zapytam czym to kodowałeś . a i jeszcze jakie te standardowe błędy ?
W jakich warunkach wykonywałeś diagnostykę? Auto rozgrzane do temperatury roboczej? Druga sonda tylko diagnostyczna badająca sprawność katalizatora. Masz jakieś błędy?
Pierwsze błędy w komputerze dwa kompresja.
Dać pompę CR do regeneracji i później dalej ewentualnie szukać, może faktycznie coś tam się mocno zużyło.
Zadzwoń lepiej do wróżki, na pewno lepiej Ci doradzi niż ten mechanik. Masz tam aparat z rozdzielaczem czy DIS? Kompresja zmierzona? Błędy wymigaj.
Insp to nie błąd tylko serwis trzeba zrobić. Podłącz opcoma albo podjedź do kogoś kto to ma i zczytaj błędy. Będziemy błądzić w nieskończoność.
2-1-10-8 A że 10 mignięć oznacza cyfrę 0, to 2108. Niestety, błąd oznacza brak komunikacji z ABSem. Raz że bardzo niebezpieczne, dwa że sprawa typowo elektryczna i trzeba sprawdzać wiązki i wtyczki. Szukaj elektryka samochodowego.
Nie.Ale EGR do kontroli.Wiesz co to jest?
Pomierz wtryskiwacze, czy mają taką samą rezystancję oraz brak przejścia do masy, zamień miejscami wtyczki 1-2 i 3-4, zobacz czy błędy zostaną, czy "pójdą" za wtryskiem
Jakie były te błędy ?
Taniej wyjdzie dopasować niż szukać kompletu.
Często pada sterownik.Załatw schemat i przemierz wiązkę.A w parametrach jakie wartości?
Skasować możesz odpinając klemę na 20 minut. Po tej operacji, odczytaj ponownie kody błędów i napisz na forum, cyfrowo oczywiscie.
Tylko i wyłącznie do diagnosty z czytać błędy.
Kostka zasilania pin nr. 1 /chyba, sprawdź w necie/ . Ale najlepiej odłącz radio, skasuj błędy, rundka i ponownie sprawdź błędy.
Lepiej jest wpiąć buzzer przez mały mostek gretza między pozycje a plus po zapłonie. Wtedy brzęczy gdy wyłączymy zapłon na zapalonych światłach oraz przypomina o ich zapaleniu. Żeby nie pruć wiązek oba sygnały dostępne są w kostce od radia.
Co co tam opisałaś jest bardzo dziwne. Dlaczego ktoś i na jakiej podstawie postawił Ci diagnozę, która karze wymienić 3/4 elektroniki w aucie ? Nie dogaduje się może majster z rozumem.... Podaj, lub niech Ci poda jakie masz błędy w ECU
Zamień wtryskiwacze miejscami i zobacz co się będzie działo. Jeżeli usterka się pojawi sprawdź błędy. Jak błąd wyskoczy na tym samym wtryskiwaczu to masz odpowiedź.
Visa-1,83 robi takie starocie.
Są jakieś błędy?
Być może jest niesprawne światło stopu? Przepalona żarówka wywoła takie błędy!
Nie ważne, że rezystancja się zgadza, ważne co "widzi" ECU... trzeba popatrzyć w parametry, może zrobić logi z jazdy, zamiast tylko kasować błędy.
Check sie nie zapala?. Podłączyć pod kompa i zobaczyć czy są jakieś błędy.
No to jeździj. W czym problem, skoro spalanie nie wzrosło, a osiągi nie spadły? Obydwa błędy poruszane na forum - czyszczenie/wymiana EGR, kontrola połączeń wtryskiwacza. LPG jest?
Jakie błędy?
Sterownik masę ma tylko z obudowy. Albo uszkodzenie sterownika albo przewodu lub pinu we wtyczce między A1 a czujnikami.
Pasowało by przyjrzeć się parametrom pracy . Nie wszystko, co pracuje źle, generuje błędy.
Wypadanie zapłonów może mieć kilka różnych przyczyn - uchylony EGR, słabe ciśnienie sprężania - co w sumie jest najbardziej prawdopodobne, ssanie powietrza "bokiem" przez silnik. Podobnie zużyte świece, czy zgniła izolacja na wyprowadzeniach cewki. Oprócz "błędów" trzeba przepatrzeć - czas wtrysku, przepływ powietrza, temperaturę silnika itd. Ma to...
Nie wiem, czy spojrzałeś dokładnie na zdjęcie z protokołu. Wyraźnie jest napisane, że zapisana jest informacja o zdarzeniu w BSI. Czyli trzeba tę informację usunąć/wymazać, tak jak usuwa się to w module Airbag - też to zrobiłem i te błędy zniknęły.
Pod komputer i zobacz błędy.
Napewno oczko masy się nie urwało przy sterowniku pod śrubka TORX?
witam temat stary ale jaka wartość ma mieć przepływomierz w opcomie na wolnych obrotach i np przy 3000obr mam podobne problemy ze sterownikiem do tego dochodzi komunikacja i inne błędy.
Odłącz akumulator na pare min. poczym ponownie go podłącz i jeździj do pierwszego zapalenia sie lampki silnika wtedy zatrzymaj się i odczytaj błędy.
Masz błędy dotyczące komunikacji i pracy BCM a to w nim siedzi centralny zamek. Trzeba by wykasować błędy, zobaczyć które pojawią się ponownie i po kolei je eliminować.
Jakie błędy są
Ale kręci??? Błędy jakie?
Witam , odczyta mi ktoś błędy z Corsa D 1.3 CDTI Kody odczytałem poprzez liczenie mrugnięć kontroli check engine Kody to 8162 6223 6342 Mam nadzieję że dobrze policzone. [/center]
Witam mam problem z ABS w corsie c 1.3 ctdi 2004r. Problem polega na tym ze jak przekrecam kluczyk to widzę symbol ABS a jak juz odpalam to tego symbolu nie ma a powinien byc zapalony. I czuć podczas hamowania ze nie ma ABS wlaczonego ponieważ jak hamuje mocniej to tylko strzela a nie ma delikatnego podnoszenia się hamulca. Jaki może być powód ? kontrolka...
Błędy sprawdzone? Może to być moduł cim.
Jakieś błędy zapamiętane?
A jakie błędy
Co sie dzieje z autem ,jakie błędy pokazuje?
Próbowałeś metody z plakiem na wykrycie nieszczelności kolektora ssącego ? jakie masz konkretnie błędy ?
W tym 2 odpuść sobie wiązkę i sterownik a szukaj dlaczego jest za małe. Czujnik FPR, zawór FPR, zasilanie paliwem (pompa wstępna, filtr) i czego nie życzę, też prawdopodobne, sama pompa CR. Czym czytałeś?
Ciągnie lewe powietrze pod obudowy przepustnicy. Wykręć całą przepustnice wymyj powierzchnie i uszcelnij np. silikonem.
Czy robiłeś diagnostykę auta? Były jakieś błędy?
No przecież masz opis tych błędów.
był podpinany 2 raz? jakie błędy
Jakie błędy są w EPS ?
Podłączałeś go pod komputer, aby sprawdzić błędy?
jutro powinienem mieć dostęp do kompa to zobaczę jakie to będą błędy
Jeżeli wykluczymy rozrząd, to można jeszcze sprawdzić `knock sensor` czyli czujnik spalania stukowego. Najlepiej sprawdzić skanerem błędy. Powodzenia
Jak zawsze wymiana bez diagnozy. Jakieś błędy? Wartości rzeczywiste podejrzane?
Odczytaj skasuj i ponownie po gasnięciu odczytaj błędy. Jeśli czujnik wału będzie błąd. Silnik głosno chodzi bo zapewne łańcuch dokonuje żywota.
Napewno poprawnym stwierdzeniem jest to ze za dużo gdybania wykonanie logów powinno nieco rozjasnic... Co do twojego rozumowania niestety jestes w błędzie
Przekaźnik (ni to czerwony, ni to filetowy) jest koło sterownika silnika, czyli za nakładką słupka prawych drzwi. Krucazeks, przestaniesz robić te błędy?
Kontrolka odpowiada za układ elektroniczny silnika, elektroniczną blokadę rozruchu, automatyczną skrzynię biegów, skrzynię biegów Easytronic Co dokładnie dzieje się u Ciebie pokaże komputer. Jedź gdzieś na warsztat gdzie Ci go podepną i zczytają błędy
Witaj Czy samochód był podpinany pod komputer? czy były jakieś błędy? Pozdrawiam
no tak, pompa teoretycznie powinna sie odezwac, nie doczytałem. Podpinałeś go pod jakiś skaner? Fajnie by było błędy poznać.
40355A ten kod a zwłaszcza 4035A dalej sugeruje błąd czujnika.
Czy słychać pracę pompy paliwowej? Pompa nie jest testowana elektronicznie ,więc nie wywali Ci błędu. Często zdarza się ,że amatorzy zagazowanych aut jeżdżą na oparach benzyny przez co dochodzi do zatarcia pompy. Posłuchaj ,czy chodzi. Jeśli nie to sprawdz w pierwszej kolejności zasilanie pompy.
Przepraszam za błędy, ale tak jak w kabinie masz trochę ciepło to ok. czyli wszysko pracuje prawidłowo.
Najlepiej byłoby odczytać błędy sterownika silnika.
O ile pamiętam to chyba wystarczy 30 razy odpalić gdy wszystko jest sprawne i błędy same znikną.
Tak miał rację a te błędy są ze sobą powiązane. Jak wymienisz silniczek powinno wrócić do normy i check zgaśnie.
jak sprawdzić lambdę? Można spróbować woltomierzem (wahania do 1V), ale najdokładniej to oscyloskopem. Odepnij minusową klemę na co najmniej 30sekund, podłącz z powrotem i uruchom silnik (najlepiej małą rundkę sobie zrób) i odczytaj kody usterek jeszcze raz. Zobaczymy co wyświetli i dopiero będziemy się zastanawiać.
Sonda Lambd pokazuje ujemną wartość temperatury ? Skąd wiesz że sonda lambda pokazuje wartość temperatury ? Czy podłączałeś samochód pod komputer i sprawdzałeś błędy ?
Podaj wartość przepływu powietrza na biegu jałowym.
A ja sugeruję szybką diagnozę jakimś testerem, najlepiej takim co czyta wartości rzeczywiste a nie tylko błędy.
Jest kontrolka. Tzn są błędy. Trzeba je odczytać.
P0087Fuel Rail/System Pressure - Too Low P0089Fuel Pressure Regulator 1 Performance
Czujnik obrotów wału do wymiany. A guzik prawda. Zresztą pisze coś o błędzie P0335 czy nie?
nie działa klima przy błędach P148x niestety.
Sygnał że sterownika do obejrzenia na oscyloskopie, jeżeli nie masz, to przez diodę. Jak sygnały sterujące ok, to alternator pod pachę i na stół. Błędy w sterowniku silnika są?
Opel corsa E 1,3 diesel pokazał się błąd na zegarach "code 55" jak wyczyścić filtr DPF.
Sprawdź może okablowanie od wtryskiwaczy benzynowych.
A nie prościej zająć się błędami.
Czy są jakieś błędy w sterowniku silnika?
Kod klucza mechanicznego nie ma nic do rzeczy wsadzając taki bcm zablokowałeś wszystkie moduły które zobaczyły niezgodny VIN i PIN . Szukaj który moduł zgłasza błąd niepoprawny identyfikator środowiska , do póki nie dopiszesz wszystkich modułów tak by błędy zginęły auto nie zakręci i nie odpali . Poza tym jeśli używasz nieoryginalnego op-coma może nie...
Alarm na 100% fabryczny, czy bezpilotowy sterowany fabrycznym pilotem? Nie rozbierałeś obudowy kluczyka? Jeżeli fabryczny , to odczytaj błędy testerem diagnostycznym.
Przy takim swapie obowiązkowo komputer i podłączenie ecu do OBD. Strasznie to ułatwia szukanie błędów.
Jakieś błędy były zczytywane?
1740 błąd siłownika sprzęgła.
Niby góra, ale u mnie przy tym błędzie sypał sprawę dół
Witam Czy jak w samochodzie opel corsa e 2016r były zamontowane lampy na zwykłe żarówki zmontuje lampy LED będą dobrze zgrywaly się z samochodem czy też będą wyskakiwać błędy?
Zamień czujniki miejscami ze sprawnymi, jak błędy się przeniosą to czujniki uszkodzone, jak zostaną to wiązka uszkodzona
Pin 1 i 5
Jakieś błędy w sterowniku są?
Często błąd (= przejście w tryb awaryjny) sterownika silnika powoduje też błąd w ABS/ESP.
Na początek odczyt błędów.
Jakie błędy są odczytane?
Może trzeba skalibrować czujnik skrętu .Jednak wcześniej radzę zdiagnozować układ i sczytać błędy. Wesołych Świąt.
Cześć Panowie, niestety moją Corsę tez dopadł ten problem, pojawia się kontrolka ładowania, zegary gasną i informacja o braku komunikacji z body komputera. Podczas zwalniania gdy zapali się ten błąd potrafi też zgasnąć. Może udało się któremuś z was to zdiagnozować? Pozdrawiam M
Niech Ci do głowy czasami nie przyjdzie pomiar rezystancji napinaczy. Odłącz sterownik poduszek i sprawdź rezystancje przewodów pomiędzy napinaczami a sensorem.
sprawdź w schemacie co jest podłączone do w/w bezpiecznika oprócz sterownika silnika.... ew. sprawdź interfejsem jakie istnieją błędy w elektronice ..
corsa błędy sprawdzić błędy corsa odczytać błędy corsa
uszkodzony przepływomierz mazda jakość lodówka gałek głośność
samsung lodówka samsung ps50b850y1
Moment dokręcania głowicy Kia Picanto 1.0 G3LA BMW X3 F25 EGR – czy po wymianie zaworu wymagana jest adaptacja?