Jak nie podasz danych auta to nici z pomocy. Silnik jaki?
no to działaj..
Dać pompę CR do regeneracji i później dalej ewentualnie szukać, może faktycznie coś tam się mocno zużyło.
Taniej wyjdzie dopasować niż szukać kompletu.
Skasować możesz odpinając klemę na 20 minut. Po tej operacji, odczytaj ponownie kody błędów i napisz na forum, cyfrowo oczywiscie.
Może złącze licznika ma problem ze stykami i immo blokuje , podłącz tester i odczytaj błędy ..
Pomierz wtryskiwacze, czy mają taką samą rezystancję oraz brak przejścia do masy, zamień miejscami wtyczki 1-2 i 3-4, zobacz czy błędy zostaną, czy "pójdą" za wtryskiem
Lepiej jest wpiąć buzzer przez mały mostek gretza między pozycje a plus po zapłonie. Wtedy brzęczy gdy wyłączymy zapłon na zapalonych światłach oraz przypomina o ich zapaleniu. Żeby nie pruć wiązek oba sygnały dostępne są w kostce od radia.
Visa-1,83 robi takie starocie.
Sterownik masę ma tylko z obudowy. Albo uszkodzenie sterownika albo przewodu lub pinu we wtyczce między A1 a czujnikami.
Wypadanie zapłonów może mieć kilka różnych przyczyn - uchylony EGR, słabe ciśnienie sprężania - co w sumie jest najbardziej prawdopodobne, ssanie powietrza "bokiem" przez silnik. Podobnie zużyte świece, czy zgniła izolacja na wyprowadzeniach cewki. Oprócz "błędów" trzeba przepatrzeć - czas wtrysku, przepływ powietrza, temperaturę silnika itd. Ma to...
Pierwsze błędy w komputerze dwa kompresja.
Wada grzałek dyskwalifikuje sondy. Brak sygnału może mieć kilka przyczyn.
Insp to nie błąd tylko serwis trzeba zrobić. Podłącz opcoma albo podjedź do kogoś kto to ma i zczytaj błędy. Będziemy błądzić w nieskończoność.
Nie.Ale EGR do kontroli.Wiesz co to jest?
Co oznaczają te błędy?
No to jeździj. W czym problem, skoro spalanie nie wzrosło, a osiągi nie spadły? Obydwa błędy poruszane na forum - czyszczenie/wymiana EGR, kontrola połączeń wtryskiwacza. LPG jest?
Zamień wtryskiwacze miejscami i zobacz co się będzie działo. Jeżeli usterka się pojawi sprawdź błędy. Jak błąd wyskoczy na tym samym wtryskiwaczu to masz odpowiedź.
Napewno oczko masy się nie urwało przy sterowniku pod śrubka TORX?
Często pada sterownik.Załatw schemat i przemierz wiązkę.A w parametrach jakie wartości?
Zadzwoń lepiej do wróżki, na pewno lepiej Ci doradzi niż ten mechanik. Masz tam aparat z rozdzielaczem czy DIS? Kompresja zmierzona? Błędy wymigaj.
. Tester znowu nic nie widzi, widział tylko standardowe błędy podczas programowania kluczyków myśląc że tutaj tkwi problem.. Kurcze kolego popełniłeś błąd dobierając się do ich programowania skoro było dobrze z immo pozostaje ponowna próba kodowania a tak zapytam czym to kodowałeś . a i jeszcze jakie te standardowe błędy ?
Co co tam opisałaś jest bardzo dziwne. Dlaczego ktoś i na jakiej podstawie postawił Ci diagnozę, która karze wymienić 3/4 elektroniki w aucie ? Nie dogaduje się może majster z rozumem.... Podaj, lub niech Ci poda jakie masz błędy w ECU
Na razie klient zabrał auto. Jeśli wróci to wtedy zajmę się wymianą sterownika. Póki co temat czeka a jeśli ktoś ma jeszcze jakieś cenne pomysły to poproszę..
Ciągnie lewe powietrze pod obudowy przepustnicy. Wykręć całą przepustnice wymyj powierzchnie i uszcelnij np. silikonem.
W jakich warunkach wykonywałeś diagnostykę? Auto rozgrzane do temperatury roboczej? Druga sonda tylko diagnostyczna badająca sprawność katalizatora. Masz jakieś błędy?
Nie wiem, czy spojrzałeś dokładnie na zdjęcie z protokołu. Wyraźnie jest napisane, że zapisana jest informacja o zdarzeniu w BSI. Czyli trzeba tę informację usunąć/wymazać, tak jak usuwa się to w module Airbag - też to zrobiłem i te błędy zniknęły.
Jakie były te błędy ?
Podaj wartość przepływu powietrza na biegu jałowym.
Masz błędy dotyczące komunikacji i pracy BCM a to w nim siedzi centralny zamek. Trzeba by wykasować błędy, zobaczyć które pojawią się ponownie i po kolei je eliminować.
Kostka zasilania pin nr. 1 /chyba, sprawdź w necie/ . Ale najlepiej odłącz radio, skasuj błędy, rundka i ponownie sprawdź błędy.
No przecież masz opis tych błędów.
P0087Fuel Rail/System Pressure - Too Low P0089Fuel Pressure Regulator 1 Performance
Jakie błędy?
Czy słychać pracę pompy paliwowej? Pompa nie jest testowana elektronicznie ,więc nie wywali Ci błędu. Często zdarza się ,że amatorzy zagazowanych aut jeżdżą na oparach benzyny przez co dochodzi do zatarcia pompy. Posłuchaj ,czy chodzi. Jeśli nie to sprawdz w pierwszej kolejności zasilanie pompy.
Niech Ci do głowy czasami nie przyjdzie pomiar rezystancji napinaczy. Odłącz sterownik poduszek i sprawdź rezystancje przewodów pomiędzy napinaczami a sensorem.
jak sprawdzić lambdę? Można spróbować woltomierzem (wahania do 1V), ale najdokładniej to oscyloskopem. Odepnij minusową klemę na co najmniej 30sekund, podłącz z powrotem i uruchom silnik (najlepiej małą rundkę sobie zrób) i odczytaj kody usterek jeszcze raz. Zobaczymy co wyświetli i dopiero będziemy się zastanawiać.
Pin 1 i 5
Błędy sprawdzone? Może to być moduł cim.
Sprawdź ciśnienie sprężania na cylindrach, pomiar na zimnym i ciepłym silniku z próbą olejowa.
Tylko i wyłącznie do diagnosty z czytać błędy.
Sprawdź może okablowanie od wtryskiwaczy benzynowych.
Opel corsa E 1,3 diesel pokazał się błąd na zegarach "code 55" jak wyczyścić filtr DPF.
Być może jest niesprawne światło stopu? Przepalona żarówka wywoła takie błędy!
Pierścień i owszem może generować błędy lecz do przejrzenia instalacja czujnika do nadkola zwłaszcza kostki.
Może być moduł WN, przepływka, silnik krokowy lub kończy się czujnik położenia wału, itd.
Odczytaj skasuj i ponownie po gasnięciu odczytaj błędy. Jeśli czujnik wału będzie błąd. Silnik głosno chodzi bo zapewne łańcuch dokonuje żywota.
Może komuś się przyda. Okazało się że druga cewka którą podmieniłem pechowo też była felerna. Kupiłem nową i problem znikł.
Pod komputer i zobacz błędy.
Są jakieś błędy?
Cześć Panowie, niestety moją Corsę tez dopadł ten problem, pojawia się kontrolka ładowania, zegary gasną i informacja o braku komunikacji z body komputera. Podczas zwalniania gdy zapali się ten błąd potrafi też zgasnąć. Może udało się któremuś z was to zdiagnozować? Pozdrawiam M
Kod klucza mechanicznego nie ma nic do rzeczy wsadzając taki bcm zablokowałeś wszystkie moduły które zobaczyły niezgodny VIN i PIN . Szukaj który moduł zgłasza błąd niepoprawny identyfikator środowiska , do póki nie dopiszesz wszystkich modułów tak by błędy zginęły auto nie zakręci i nie odpali . Poza tym jeśli używasz nieoryginalnego op-coma może nie...
Przepraszam za błędy, ale tak jak w kabinie masz trochę ciepło to ok. czyli wszysko pracuje prawidłowo.
Witam, Próbuję zdiagnozować problem z Oplem Corsa D. Silnik: 1,2 BENZYNA GAZ - A12XER 63 kW/86 KM Rok produkcji 2011 Przez parę dni utrzymywał się błąd: P0172 - zbyt bogata mieszanka paliwa. Dzisiaj udało się go skasować i na razie nie wrócił. Ale pobrałem logi z pracy silnika na luzie i przy około 3000 obrotów. Czy ktoś jest w stanie zajrzeć do tego...
O ile pamiętam to chyba wystarczy 30 razy odpalić gdy wszystko jest sprawne i błędy same znikną.
Witam, mam bardzo podobny problem z moją Corsą C 1.2 - błędy: P0340, P0100, P1120 i P1122 Proszę o informację czy / jak udało się naprawić auto.
Check sie nie zapala?. Podłączyć pod kompa i zobaczyć czy są jakieś błędy.
Tak miał rację a te błędy są ze sobą powiązane. Jak wymienisz silniczek powinno wrócić do normy i check zgaśnie.
A nie prościej zająć się błędami.
nie działa klima przy błędach P148x niestety.
2-1-10-8 A że 10 mignięć oznacza cyfrę 0, to 2108. Niestety, błąd oznacza brak komunikacji z ABSem. Raz że bardzo niebezpieczne, dwa że sprawa typowo elektryczna i trzeba sprawdzać wiązki i wtyczki. Szukaj elektryka samochodowego.
Zamień czujniki miejscami ze sprawnymi, jak błędy się przeniosą to czujniki uszkodzone, jak zostaną to wiązka uszkodzona
Często błąd (= przejście w tryb awaryjny) sterownika silnika powoduje też błąd w ABS/ESP.
Jak zawsze wymiana bez diagnozy. Jakieś błędy? Wartości rzeczywiste podejrzane?
Witam , odczyta mi ktoś błędy z Corsa D 1.3 CDTI Kody odczytałem poprzez liczenie mrugnięć kontroli check engine Kody to 8162 6223 6342 Mam nadzieję że dobrze policzone. [/center]
Witam, Mam Opla Corse C z 2001r. silnik 1,0. Pojawił mi się błąd P0135 obwód elementu grzejnego O2 czujnik nr 1 rząd 1 oraz błąd P0130 usterka obwodu czujnik O2. Czy to oznacza, że mam do wymiany sondę lambda tą przed czy za katalizatorem?
Nie ważne, że rezystancja się zgadza, ważne co "widzi" ECU... trzeba popatrzyć w parametry, może zrobić logi z jazdy, zamiast tylko kasować błędy.
Pasowało by przyjrzeć się parametrom pracy . Nie wszystko, co pracuje źle, generuje błędy.
Czy udało się znaleźć rozwiązanie? Mam identyczny problem. Łapie też te same błędy błędy od przepustnicy przy rozruchu i nie chce wejść na obroty. Po skasowaniu błędów jest OK do ponownego odpalenia.
Pomogła wymiana uszczelki na dolocie powietrza pod wtryskiem. Temat uważam za zamknięty.
Witam Z tego co znalazłem to błąd P1112 to: błąd czujnika położenia regulatora wolnych obrotów P1526 - Sterowanie przepustnicy - dolne położenie nie wyuczone. Jeśli wiązka cała i sprawna, to winny może być sterownik, bo ponoć były wadliwe.
Takie ładne i czytelne te błędy, samo się nasuwa sprawdzić paliwo , iskrę, co mówisz? Akumulator oczywiście teraz sprawny
Jakie błędy są
Ale kręci??? Błędy jakie?
Dzisiaj mi też nie chciała palić corsa i błędy z ecu, u mnie coś chyba nie łączy przy liczniku bo jak walnąć to działa :) Bo nie świeci się kontrolka od aku i ręcznego i serwisu i wtedy nie pali.
Jakie błędy są w EPS ?
Jakieś błędy zapamiętane?
Witam mam problem z ABS w corsie c 1.3 ctdi 2004r. Problem polega na tym ze jak przekrecam kluczyk to widzę symbol ABS a jak juz odpalam to tego symbolu nie ma a powinien byc zapalony. I czuć podczas hamowania ze nie ma ABS wlaczonego ponieważ jak hamuje mocniej to tylko strzela a nie ma delikatnego podnoszenia się hamulca. Jaki może być powód ? kontrolka...
Ty weź go podepnij pod OP-Com`a i zobaczysz co go boli bo na tym błyskaniu to pół silnika na chybił-trafił będziesz wymieniał. Może wystarczy wykasować błędy... Tu masz na kody błędów 33 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... a tu na 34 http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,b%C5...
czym czytanie? jakies dziwne bledy
Jest błąd MAF, tym się zajmij.Pomiar napięć i sygnału.MAP to samo.Cały dolot też do kontroli.
witam temat stary ale jaka wartość ma mieć przepływomierz w opcomie na wolnych obrotach i np przy 3000obr mam podobne problemy ze sterownikiem do tego dochodzi komunikacja i inne błędy.
Zrobiłeś coś samemu oprócz odczytu błędów? Ta diagnostyka w specjalizacji to jakiś żart czy pomyłka przy zakładaniu konta?
w elblągu znalazłem serwis easytronic który regeneruje sterowniki i naprawia automatykę tych skrzyń, miałem podobny problem wysłałem sterownik do naprawy
Sygnał że sterownika do obejrzenia na oscyloskopie, jeżeli nie masz, to przez diodę. Jak sygnały sterujące ok, to alternator pod pachę i na stół. Błędy w sterowniku silnika są?
U mnie R4 to jest przekaźnik 5-nózkowy (87 i 87a) w kolorze brązowym. Jego podmiana na inny nie przynosi efektu. Błąd w sterowniku pojawia się natychmiast po uruchomieniu samochodu. Co mogę jeszcze sprawdzić żeby dojść z tym do ładu?
Jest kontrolka. Tzn są błędy. Trzeba je odczytać.
bezpieczniki sprawdz
A jakie błędy
Pali się MIL? Może to być czujnik położenia przepustnicy ( potencjometr) na jałowym powino być 0.6-0.9V na niskich trzyma obroty jak odpala? P1405 - Obwód czujnika położenia zaworu recyklingu spalin. Czasami wypiaskowanie EGR pomaga ale zwykle do wymiany. Okablowanie sprawdzone? Masz silnik X14XE ?
Co sie dzieje z autem ,jakie błędy pokazuje?
Próbowałeś metody z plakiem na wykrycie nieszczelności kolektora ssącego ? jakie masz konkretnie błędy ?
Vin porównaj sobie.
Czy robiłeś diagnostykę auta? Były jakieś błędy?
Odłącz akumulator na pare min. poczym ponownie go podłącz i jeździj do pierwszego zapalenia sie lampki silnika wtedy zatrzymaj się i odczytaj błędy.
1740 błąd siłownika sprzęgła.
O2 to sonda lambda jak nie wiesz gdzie się znajduje to lepiej nie bierz sie za naprawe auta a jak już musisz to sprawdź też przepływomierz
Niby góra, ale u mnie przy tym błędzie sypał sprawę dół
był podpinany 2 raz? jakie błędy
Cewka,wtryskiwacz do sprawdzenia,zmierz ciśnienie, jak wszystko będzie ok, to pewnie komp.
błędy corsa sprawdzić błędy corsa odczytać błędy corsa
kabel modbus wentylator chłodnicy scenic pralka whirlpool bęben ociera
domofon przełącznik domofon przełącznik
Samsung WF60F4EFW2W – migający kluczyk, brak kodów błędów, blokada rodzicielska, Child Lock Opel Corsa C – moment dokręcania docisku sprzęgła, śruby M8, M6, M7, silniki Z10XE, Z12XE, Z14XEP