centralka oryginalna Dostaje zasilanie +12V i masę ?
Ale sterownik masz fabryczny, czy dokładany? Więc teraz centralny jest obsługiwany tylko z kluczyka? Oczywiście, że nie ma problemu, by w tak prostym systemie zastąpić stary sterownik nowym. Jeśli ten stary ma właściwe zasilania i otrzymuje poprawnie sygnały sterujące, to możliwe, że uległ uszkodzeniu, a jego naprawa jest reguły nieopłacalna.
podłączyłem masę pod zawias w drzwiach Podłącz do stałego punktu karoserii, oczyść miejsce podłączenia z lakieru. Sprawdź na złączu centralki c.zamka czy jest zasilanie. Kierunkowskazy podłącz do niebieskiego i niebiesko/szarego przewodu, znajdujących się w wiązce przewodów za panelem bocznym tapicerki słupka po stronie kierowcy.
to jest tak ze master steruje i jeśli naciśniesz dzyngla od drzwi w których jest siłownik mastera to zamknie ci wszystkie drzwi jeśli przekręcisz kluczykiem żeby zamknąć to tez zamkniesz wszystkie drzwi:) Dodano po 5 założenie dwóch slavów uniemożliwia zamykanie wszystkich drzwi z kluczyka.
Leniuszek z Kolegi, chwila szukania.... http://daewooforum.pl/temat37682.html
Kup jakiekolwiek przekaźniki, byle przełączały prąd rzędu kilku amperów. np: A203 tyco lub siemens (to są dobre jakościowo przekaźniki) pozdrawiam
http://daewooforum.pl/temat77882.html Alarm będzie sterował tylko tym dołożonym siłownikiem - siłownik oryginalnym zamkiem. Siłownik i tak być musi, bo go teraz na 99,9% nie masz, te drzwi otwierasz mechanicznie kluczykiem. Kluczyk jednocześnie otwierając drzwi, steruje centralką która uruchamia siłowniki w innych drzwiach. Masz schemat podłączenia...
Kolego pierwsza rzecz to taka że ten alarm to tragedia, wywal go i wstaw coś nowszego i działającego, jak widzę te piloty nerki to aż mną rzuca chyba jeden z najgorszych alarmów jaki wychodził. Po drugie to Ty odnalazłeś moduł centralnego zamka ale on nie ma modułu radiowego to tylko centralka która steruje z zamka kierowcy resztą drzwi. Gdzieś indziej...
Zależy jaki masz centralny zamek, diody się stosuje jak masz jeden pojedyńczy przekaźnik od sygnalizacji światłami, mimo że są dwa przewody do kierunków, to są one lutowane do jednego punktu na płytce. Dla bezpieczeństwa można dać diody, zwykłe prostownicze, co najmniej na prąd 3-5A, żeby się nie grzały http://obrazki.elektroda.net/22_12239052...
Z powodu rearmingu powinien podłączyć wszystkie krańcówki, ewentualnie lampkę która go skasuje. Same drzwi kierowcy nie wystarczą. Autora tematu proszę u uzupełnienie danych dotyczących marki, modelu i rocznika pojazdu.
Są dwie wersje instalacji zamka w Matizie:
w stykach "mastera"
pkhner - coś chyba odwrotnie powinno być według twojego tłumaczenia. Bo jakby siłownik był za luźny, to otwierałoby wszystkie drzwi z pilota, a z kluczyka, tylko kierowcy. A autor pisze, że akurat jest odwrotnie. Chyba, ze alarm mu tak "cwanie podłączyli", że alarm mu bezpośrednio steruje siłownikiem drzwi kierowcy, a ten dopiero porusza resztą w drzwiach...
Backup do tego modelu urzadzenia znajdziesz na moim Chomiku - uzyj ikonki ponizej. Jesli z tajemniczych powodow jej nie widzisz, link bezposredni do BACKUP-mio-m400 (Link)
Do naprawy,koszt ok maks 10 zł.Zasilania i ścieżki w module są?
na slupku po stronie pasazera
W drzwiach kierowcy masz siłownik master bez siłownika ;) czyli samą wkładkę ze stykami, musisz go zastąpić siłownikiem master a alarm może sterować silnikiem tego siłownika (za pośrednictwem przekaźników).
Ten sterownik ma tylko funkcję ,zamknij i otwórz. Powinna zostać tamta centralka a ta jako dodatek, podłączasz sterowanie masą. I wtedy dwa przewody z pilotowej dajesz na biały i brązowy.
Pewnie kable przewody popękały od dokładanego siłownika,albo umarła centralka uniwersalna którą ktoś dołożył. Pozdrawiam
Dlatego koszowy, bo Tomtom Navigator nie występuje w sprzedaży "luzem". Czyli wynika z tego, że myślisz o piractwie.
Witam - proszę napisać parametry głośnika bo fotka jest mało wyrażna .
aha w takim razie bede szukał uniwersalnej centralki, dzięki za oświecenie. :)
to Prestige APS 150MX http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Złamane przewody w gumowej przelotce
Bezwzględnie zastosuj bezpiecznik.
Witam Oryginalny sterownik C.Z. jest w drzwiach kierowcy.
Mostkować , ale z czuciem :-) Tutaj masz schemat centralnego zamka peugeota 405, co prawda GLX, roczniki 93-95, ale powinno byc tak samo. Schemat do starszych 405 mam tylko w mało czytelnej formie.
a mozna zamontowac jakos tanio centralny zamek w Matizie?
Witam Pszukuję schematu zamka centralnego w matizie, Padł mi gdzieś bezpiecznik i nie mogę go zlokalizować.
Mam pytanie dotyczące samochodu Daewoo Matiz. Chciał bym do fabrycznego centralnego zamka założyć sterowanie z pilota. I tu moje pytanie. Jak zbudowany jest ten centralny zamek? Jedni piszą że nie ma on żadnej centralki, inni że jedna jest. A jeśli jest to gdzie jest umieszczony? I jeszcze problem siłownika w drzwiach kierowcy. W kilku tematach znalazłem...
Bateria w pilocie sprawna gdyż kiedy naciskam przyciski to świeci się czerwona dioda w pilocie, ale wogóle nie reaguje central zamek ani autoalarm. Zły tok myślenia,to że świeci nieznaczy że bateryjka dobra,sprawdz miernikiem i wtedy będzie jasne,może ma ok.10v a jak naciskasz przycisk to spada np. do 3v.Miałem taki właśnie przypadek i niemal co niewymontowałem...
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... To w przypadku dopisywania, jak zrobisz klon klucza to chyba tylko centralny, ja VAG mało robię mogę się mylić.
(at)djemyl Switchem o odpowiedniej ilości portów RJ45 w miejscu centralnym (jeśli jeden switch będzie za mało, zastosować drugi taki sam).
Hej, Od paru dni walczę z centralnym zamkiem oraz z alarmem w Matizie. Centralny zamek dorzucony przeze mnie (nie fabryczny). Problem polega na tym, że pilot od alarmu nie otwiera auta po kliknięciu rozbrojenia, alarm reaguje i rozbraja ale nie otwiera centralnego zamka. Kiedy kliknie się na pilocie na kłódkę auto się zamyka. Według schematu co posiadam...
Do tych dwu przewodów podłączasz moduł radia, do zamykania pilotem.
dziękuje pogłówkowałem i założyłem działają pozdrawiam
centralny zamek był założony fabrycznie, a moja centralka c.z. znajduje się nad nogami kierowcy ( tak powiedział fachowiec od alarmów przy zakładaniu czujnika przechylenia ) zobaczę najpierw bezpieczniki, ale nie wiem czy to one sa winne, bo zanim całkowicie padł c.z. to raz otwierał, raz nie wszystkie drzwi . ( początkowo myślałem ze to jest zwiazane...
podczas podłączania zrobiłem jakieś zwarcie i usłyszałem jakby przepalenie się bezpiecznika No to napraw przełącznik w drzwiach kierowcy
Oczekiwalem odpowiedzi od kogos kto bedzie znal sie wlasnie na matizie bo w skrzynce bezpieczników w srodku auta w matizie jest miejsce na bezpiecznik wlasnie do centralnego zamka i głownie wlasnie chodzi mi gdzie są te przewody z tej skrzynki bezpieczników ktore idą na centralny zamek??????
Nie otwiera się czyli siłownik ani nie drgnie czy nie otwiera bo "za mało" podnosi się "dzyndzel"?
mój matiz posiadał fabryczny centralny zamek ale to mi nie wystarczało, kupiłem radiowy sterownik do centralnego zamka, do drzwi kierowcy założyłem uniwersalny siłownik sterujący i wszystko ok poza jednym szczegółem ze fabryczny siłownik od strony pasażera którego wcale nie ruszałem nie zawsze wciąga bolec, czasami wciągnie do połowy i mozna drzwi otwożyc,...
Wyreguluj skok siłownika.
Ja u siebie w matizie założyłem na przedłużeniu cięgna od dzyndzla do ryglowania drzwi, (uniwersalny centrany zamek) tylko trzeba było sobie otworki zrobić pod śruby. Miejsce jest powinieneś założyć bez problemu.
To będzie dobre przed snem Opowieść z dwóch odcinków https://youtu.be/Y20Oyr3RlaI 20min - będzie mało, bo akumulator dużo traci podczas postoju. Centralny, alarm, radio, immo, kamerki, to wszystko zjada prąd, który należy uzupełnić w min 120%
Według mojego żółte do masy, uruchomienie centralnego zamka powoduje ich połączenie przekaźnikami w środku z białymi wyjściami, i tym sposobem stara centralka dostanie sygnał masy do zadziałania. Podłączony plus robił zwarcie bo jak widzisz pomarańczowe połączone są stykiem nieuruchomionych przekaźników. Uruchomiony przekaźnik przełącza biały przewód...
A jak namierzezyc te centralke, jak wyglada, najchetniej odlaczylbym ten alarm ale czy bedzie dzialac wtedy pilot do zamkniecia centralnego zamku ?
Zielsko93 napisał: Jestem skłonny wysłać liter miejscowej wódeczki dla osoby która pomoże mi zainstalować sterownik Miejscowej, czyli skąd? A mówią, że moderatorzy na tym forum mało pomagają.... ;)
Moze mi ktos pomoc??szukam schematu do zamontowania cetralnego zaka w Matizie prosze o pomoc!! Z gory dziekuje :(((
a centralny zamek z pilota już nie zadziała?
Kolego, odkręć dużym śrubokrętem tą śrubę która znajduje się na środku pompy , ale mało prawdopodobne aby pompa w tej pozycji się zapowietrzyła. pozdrawiam.
Witam. Mam co najmniej dziwny pomysł/pytanie... Czy są w sprzedaży jakieś multi piloty do aut/bram? Konkretnie chodzi mi o to, aby mieć jeden pilot do dwóch aut i bramy w jednym. 1. brama sterowana jednym przyciskiem 2. Matiz-uniwersalny centralny zamek, trzy przyciski-otwórz, zamknij i bagażnik 3. Mercedes-uniwersalny centralny zamek, dwa przyciski-otwórz,...
wymieniłem kondensatory na inne o troszke większej pojemności i teraz ten moduł podaje impuls napięcia minimalnie dłuższy niż poprzednio, dzięki temu wszystkie siłowniki zdążą zamknąć zamek przed zniknięciem tego impulsu, wszystko działa poprawnie i jest ok, temat uważam za zamknięty
Czyżby odkurzacz centralny był aż tak mało popularnym sprzętem...?
To mało prawdopodobne. Gdyby kolega ograniczył moc do 500W to powinny wytrzymać.
przyjrzalem sie dokladniej i takie sa moje spostrzezenia jest tam jakis taki niby silownik do niego wchodza 4 kable bialy czarny pomaranczowy i brazowy on poprzez sile z kluczyka wprawia w ruch pozostale silowniki a sam w sobie nie jest w snaie otworzyc dzwi kierowcy Dodano po 16 kupilem juz "zdalne sterowanie centralnym zamkiem przy uzyciu pilota taka...
Daewoo Matiz , alarm prawdopodobnie Prestige APS 150MX , centralny standartowy, alarm zalaczany z pilota
Mam centralny na 4 drzwi (matiz) - za 75zł. Działa bezawaryjnie od ponad trzech lat, oprócz tego zakładałem taki sam zestaw w kilku autach i tam też nie ma z ni mi problemów. Za takie pieniądze polecam... Zestaw który mam to siłowniki do 3kg nacisku wiem że są też troche droższe i ciszej pracujące - 6 kg.
wydaja mi się że vac com nie połączy się z centralnym zamkiem mało kiedy to się udaje (prawie nigdy):D
No bo jak się gotowało, że aż pryskało z układu, to pewnikiem cały układ zapowietrzony i "bulgotało", po prostu mało wody...
3,5 sek to za mało aby podnieść całkowicie szyby Tak z 25 sek mniej więcej.....
do matiza wystarczą zwykłe uniwersalne siłowniki,nie trzeba kupować tych 6-cio kilowych.
Żadne wEjścia w żadnym amplitunerze nie mają żadnego związku z tym, jakie kolumny można do niego podłączyć, ale wYjścia już tak, zwłaszcza kolumnowe. Jeśli ten amplituner ma dedykowane wyjście na kolumnę centralną (czyli jest amplitunerem KD) o impedancji 6-16om, to można do tego wyjścia podłączyć kolumnę o impedancji 8 om. Jedynym (choć mało istotnym)...
Mało prawdopodobne aby 2 piloty padły w jednym czasie , racze stawiam na centralkę
Tak ale w związku z ostatnimi włamaniami z różnych miejsc chciałbym mieć zabezpieczony materiał wideo dla odpowiednich służb według mnie 4 kamery centralne to mało gdyż plac jest w koło mocno pozastawiany jak pisałem i centralne kamery mogłyby niczego nie zarejestrować
faktycznie jest tak jak mówisz takie przewody idą do drzwi ale jest mały myk o którym mało kto wie a prosty. Możesz podłączyć centralny do bagażnika a tam są też 3 przewody do bębęnka z czego na jeden przychodzi + i dwa wyjścia zależy czy otw. czy zamykanie.
W subaru jest stały napęd na 4 koła i kompletnie nie przeszkadza w jeździe po suchym asfalcie, ale ma centralny dyfer, mało z tym zamontowali w nim wiskozę, która się skleja przy dużej różnicy obrotów kół przednich i tylnych
Pierwszy link to najniższy model akiry. Mimo najniższego modelu jest już dość konkretny. Gra dość przyjemnie jednak z satelit i centralnego jest bardzo mało wysokich tonów (namiastka kopułki). Cena w auchan 499zł. Zestaw który pokazujesz niżej jest lepszy od pierwszego. Kolumny są większe. Głośniki wyglądają solidniej co obrazuje w znacznie lepszej...
To od czego to może być ta kontrolka? To jest centralne pytanie, a odpowie instrukcja. Mało prawdodpobne że kontrolka temperatury już prędzej uwierzę z ciśnienie oleju
mało szczegółów... spróbuj tego http://obrazki.elektroda.pl/2707428000_1...
Mogą, to być np. nieszczelności na wszystkich obwodach, dlaczego by nie. Trzeba , to sprawdzić. Można np. (mało higieniczne :D ) zaciągnąć buzią, przytkać językiem i sprawdzić czy trzyma :-)
Zakładam, że opisujecie czasy gdy aktywny był nadajnik długofalowy wykorzystujący maszt w Konstantynowie. Myślę że tak. Większa wysokość (największa na owe czasy w Europie), moc, centralne położenie - i mało śmiecia elektronicznego, które od 1990 zabija AM
Zamień przewody niebieskie podłącz do zielonych, a zielone do niebieskich, Pan w sklepie niestety mało kumaty, z schematu wyraźnie wynika, że po podaniu masy na różowy centralny się zamknie, a na różowo czarny jak się poda masę to się otworzy, wypróbuj to rozwiejesz swoje wątpliwości, co do otwierania zamka z kluczyka to gdzieś jest jakiś błąd w montażu.
to zdemontuj centralny zamek,albo łatwiej-wyjmij bezpiecznik.
Rozumiem, ze masz fabryczne piloty do centralnego zamka i chcesz podpiąć alarm bezpilotowy? Uzbrajanie i rozbrajanie weź z wiązki idącej do drzwi (przewody do siłownika w drzwiach). Rozpiskę posiadam do Premacy od 2001r. Na wszelki wypadek podesłałem ci na PW. Co do dźwięku przy uzbrajaniu i rozbrajaniu alarmu to przepisy zabraniają ich stosowania na...
Zapomniałem dodać że samochód ma 15 lat i 35000 km... Od spodu i od środka fabryka. Dodano po 27 Nie ma alarmu ani centralnego zamka.
0R5 to znaczy to samo co 0,5R (litera R oznacza omy). Tak samo jak 1k5 oznacza 1,5 kilooma. Myli drugi wiersz, te 12V, termistory i pozystory nie mają podawanego napięcia. Ale może to głupkowate oznaczenie wymuszone przez producenta samego zamka. Są jeszcze bezpieczniki polimerowe o podobnym wyglądzie, bywają "samopowrotne" ale wartość 0,5 (załóżmy,...
witam, sprawdz czy linka sie nie zacina, i czy łozyskowanie pedału sprzęgła nie blokuje, pozostaje jeszcze przesuwanie sie łozyska oporowego ale to w skrzyni, ewentualnie masz do wymiany docisk (mozliwe że masz wyłamane (skrzywione końcówki sprężyny centralnej) ale mało prawdopodobne , pozdrawiam
Osobiście widzę problem ze wzmacniaczem gdyż jest monofoniczny a ty masz do napędzenia 3 głośniki o nieznanej mocy. Chyba musiał byś użyć 3szt po jednej na każdy kanał. Głośniki mają 3ohm więc wzmacniacze osiągną wyższą moc (45W przy 4ohm, 30W 8ohm) i nie wiadomo czy przeżyją. Każdy wzmacniacz potrzebuje zasilanie 3A więc w sumie będzie to 9A. Myślę...
Z centralki wychodzi różowy i jest w nim +12V. Podłączasz go do czerwonego w syrence. Czarny z syrenki ciągniesz gdzieś na karoserię (do masy) bądź bezpośrednio pod minus do akumulatora. Prościej się nie da. Na przyszłość też pamiętaj że chyba nie ma centralki w której różowy, pomarańczowy, żółty, czerwony, czerwono-biały był by masą!!! Te kolory zawsze...
pompka działa :D styki w zbiorniku nie łączyły . Przeczyściłem i działa (godzinkę mi to zajęło tak na spokojnie) Dodam jeszcze że już w dwóch oplach się z tym spotkałem , wymieniali pompki niepotrzebnie . A co do centralnego to raczej mało prawdopodobne że ingerencja w elektrykę zamka coś może uszkodzić. Jak dowiem się co tam się dzieje to napisze.
No tak tylko mało który siłownik centralnego zamka ma taki skok żeby mógł otworzyć całą przepustnicę.
Po co Ci tam rozpiska? Przecież to prostota do zrobienia. Matiz czy spark?
Witam, czy może ktoś wytłumaczyć, krok po kroku, jak to działa? Film stary i mało co widać. Otwieranie zasuwki odbywa się za pomocą centralnego zamka samochodowego. Podkreslę, że nie znam się kompletnie. https://youtube.com/watch?v=...
Witam. Trzy lata temu zakupiłem autoalarm i centralny zamek. Zamontował mi to elektryk w VW Polo. Sprzedając w zeszłym roku VW wymontowałem centralkę z alarmem. Chciałem zamontować to ponownie w innym aucie. Problem zaczął się, gdy znalazłem tylko kartonik od centralnego zamka. Mało tego na centralce od alarmu nie ma żadnej informacji o nazwie producenta...
niestety ale korzystałem z tej informacji ale to wszystko mało
Witam. Zakupiłem żonie Kię Picanto 2009 w dieslu bo poprzedni Daewoo Matiz zakończył żywot. W Matizie miałem podłączone światła do jazdy dziennej oraz sam zakładałem centralny zamek. W nowej kijce jest już ale otwierany i zamykany z kluczyka. W Matizie mieliśmy założoną centralkę którą można było obsługiwać telefonem ( nie trzeba szukać kluczyka jest...
dzięki, masz może dokładny schemat instalacji elektrycznej Peugeota 206? Ten co mam jest mało czytelny.
Witam miałem kiedyś ten sam problem, tez z Renówką. Rozwiązanie było proste. Mianowicie. Zakupiłem nowy alarm samochodowy. Zamontowałem jego samą centralkę, bez montowania syreny , czujki uderzeniowej i czujki ultradźwiękowej. Doprowadziłem do niej zasilanie , natomiast z wyjścia centrali alarmu doprowadziłem sygnał do centralki centralnego zamka.(...
Wszystko wskazuje na uszk. BCM. Lub brak zasilania. Jakimi błedami informują sterowniki? Mało konkretów w opisie
Za mało informacji jaki samochód centralny dołożony czy fabryka?
Oczywiście, że pod G. Punto, Punto Evo transponder musi być prekodowany pod dany samochód. Sam pin i transponder to za mało. Prekodowanie pod nadajnik centralnego zamka (zintegrowany z immo) to też temat nie łatwy. Jak coś, to zapraszam do mnie - daleko nie ma.
to może pomożesz bo szukałem ale mało znalazłem
Dodam że u mnie od 8 rano do wieczora jest zużycie ponieważ praca wykonywana jest w domu. W takim układzie opcja czwarta z tym, że zamiast centralnego falownika zrób na mikrofalownikach. Po 5 paneli na string do centralnego falownika to trochę mało nawet gdyby miał wejścia na trzy stringi. Nie wykorzysta potencjału mocy paneli.
Witam. Wyjąłem dzisiaj z auta akumulator a dodam, że samochód był już wcześniej zamkniety ( mam centralny zamek) i mało myślac zamknalem maske no i jak sie domyslacie jestem teraz w dupie.. Jak mam dostac sie do auta???
Wiesz arteko 50 osób na jednym ap będzie chodzić. Tylko czemu chcesz stosować jakieś wynalazki. Na tych ap to pociągniesz max 25 osób a potem będą problemy. Ja mam ok 40 osób na dwóch ap pracujących w WDS, a jest to tryb mało stabilny i obciążający AP centralny. Takich różnych ap to ja mam już dwie torby. Nie wdając się w rozmowę takie coś zrobisz tylko...
Naczynie chyba nie jest takie jak potrzebuję!!! Jeśli nie ma znaczenia jak się je montuje czy w pionie czy w poziomie to by było dobre ale mi się wydaje że w pionie. Co do kondrnsatora hmmm jak sami wiecie kondensatory tracą po jakimś czasie pojemność i silniki nie działają poprawnie. Obrazek z podłączonym naczyniem mało zrozumiały.
Z tego co piszesz to w twoim aucie zamontowane jest dodatkowe urządzenie- prawdopodobnie alarm lub centralny zamek+odcinka przeciwkradzieżowa (immobiliser jak to określasz). Natomiast jest jeszcze fabryczny immobiliser zamontowany ale nie o nim tu mowa. Teraz musisz znaleźć w aucie gdzie instalator umieścił ową centralkę i sprawdzić czy faktycznie jest...
A sprawdzałeś baterie? Z tego co wiem to jak napięcie spadnie poniżej 12V to piloty po prostu przestają działać.
Równolegle a tweeter w sumie obojetnie czy 4,6 czy 8 ohm i tak bedzie praie żadnym obciązeniem dla wzmaka, ale zeby ci za głosno nie gwizdał to najlepiej 8 ohm. Zwrotnica na jednym kondensatorze to troche za mało, napewno trzeba bedzie dac jakis rezystorek , ale to tez zalezy... Pozdrawiam
No to może i centralny sobie tam podłączysz.
matiz centralny matiz zamek centralny matiz centralny zamek
naprawa drukarki brother volvo silnika podświetlenie łącznika
Jak wygląda uszkodzony telewizor po burzy? Moment dokręcania stopek wałka rozrządu 1.0 Ecotec benzyna