Tak dobrze zrozumiałeś: ze sterownika do siłownika wychodzą 2 przewody do zasilania silnika siłownika, w stanie spoczynku na obu jest masa i w momencie ruchu przekaźnik rozwiera jeden z przewodów i podaje w kierunku siłownika, + co powoduje ruch siłownika w jedną ze stron (siłowniki np. zamykają się i układ ponownie przechodzi w stan spoczynku). Na...
Proszę w pierwszej kolejności sprawdzić pompkę centralnego.. To najczęstsza usterka i dosyć łatwa do usunięcia..
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
To jest dwuczęściowy schemat całej instalacji zamków drzwiowych (Mercedes-Benz CLK W208 200 Kompressor 1997 do 2002r), wraz z opisem podzespołów. Zał. zdjęcia są tylko poglądowe, a w zał. są schematy z opisem w pdf, bo tylko drukowanie do pdf z tego programu daje w miarę czytelny opis (zwłaszcza kolory przewodów). Na szczecie nie dotyczy to wszystkich...
w modelu'02 po dwie diody 3A na kierunek[są na 4 przewodach],w starszych standart mercedes na dwóch przewodach biało-czarny i zielono-czarny bez diodowania,kwestia jaki masz model.
Wczoraj stało mi się to poraz pierwszy ale poczytałem instrukcje auta i trzeba było pootwierać drzwi włorzyć kluczyk do stacyjki i dwa razy nacisnąc otwieranie na pilocie i przekręcić. Tak też zrobiłem i wszystko działało bez zarzutów. Dziś pod supermarketem znowu niemogłem go zamknąc pilotem a i ten trick z instrukcji już niedziała !
Centralny oryginał, czy dołożony? Bo z twojego opisu wygląda na rozregulowane/uszkodzone styki master w którymś zamku. Lub sam zamek może być zabrudzony i ciężko chodzić i siłownik nie ma siły go domknąć i odbija. Bo centralny reaguje poprawnie na pilota. Teraz musisz tylko sprawdzić, który to zamek.
Za centralny zamek odpowiedzialnych jest pięć modułów: - dwa przednie moduły drzwiowe - moduł stacyjki - moduł SAM przedni - pompka centralnego zamka Alarm jest "wimplementowany" w pompkę centralnego zamka. Oczywiście fabryczny alarm Stacyjka ma swój własny moduł o nzawie EZS
A teraz pracuje bo: uszkodzona instalacja centralnego zamka, jej część pneumatyczno/mechaniczna. P
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
Przedniego siedzenia nie musisz wyciągać, dobrze natomiast wyrwać nakładkę słupka albo przynajmniej tą dolną, plastikową część. Miejsce o którym piszę jest w plastikowym kanaliku kablowym i bez odchylenia wykładziny nie jest widoczne. Będzie to około 15-20 cm przed blachą stanowiącą podstawę tylnego siedzenia. Schodzi się w tym miejscu kilka przewodów...
czy pilot zapasowy też czasem nie reaguje? sprawdź oba piloty
W module zamka dajesz masę na przekaźnik jeżeli będziesz dokładać pilota.
Dzieki za szybka odpowiedź ,sorki ze wcześniej nie odpisałem ale byłem Bardzo zajety. Pod siedzeniem znalazłem coś co przypomina puszkę do której dochodzą jakieś cztery pomarańczowe plastikowe przewody i do tego obok są jakieś przewody podpięte do kostek a ze jestem w elektryce laikiem (hahah)to nawet nie wiem od czego zacząć ! i chyba bez elektryka...
Niestety w tym modelu już tylko komputer diagnostyczny mercedesa
Zerknij do bagażnika z lewej strony w podłodze.
Każdy nowoczesny alarm posiada funkcję przełaczającą , na czas dłuższy i krótszy. W jadnych jest to mikro przełącznik, w innych zworka, w jeszcze innych przerywa się ścieżkę. A czy czasem w Mercach nie jest tak, że wystarczy tyknąć kluczykiem i nie czeka się trzymając kluczyk przekręcony przez pięć sekund, aby zamknęły się drzwi?! Wystarczy lekko przekręcić...
Napraw wkładki zamków.
Sprawdź za pomocą aparatu w komurce , odbiornik masz w klamce . Te piloty miały 2 systemy , radiowy działał z dużej odległości , antena w tylnej szybie i odbiornik sygnału w tylnej części dachu pod tapicerką. Podczerwień z bliska centralny i sterowanie szybami.
Zgadza się.Podobnie jest przy samej pompie.W zależnosci co podamy na wejście sterujące w pompie, zamek otwiera się bądź zamyka.
Jak podłączyć centralny zamek do alarmu INFERNO w Mercedesie C klasa 180 rok 1995 Benzyna? W samochodzie jest już zainstalowany orginalny centralny zamek (chyba pneumatyczny) na pilota na podczerwień. A ja chce podłączyć sterowanie z alarmu do otwierania i zamykania drzwi.. ale tak aby orginalne sterowanie też działało. Jak to zrobić , w jakie przewody...
masz tu schemat może coś ci pomoże
Odczyt błędów rzeczywiście wskazuje na tylny sam, bo sama antena nie powinna wygenerować błędu, po prostu było by brak reakcji na kluczyk.
Sterownik widzi otwarte drzwi, więc krańcówka w zamku. Sprawdź c.z. z klucza i kosmetyka zamków.
sprawdź przełacznik krańcowy w drzwiach powinen być przy serwie.
Na forum jest schemat zamka - do Vito i Sprintera. Pewnie coś ci wyjaśni. Wszystkie zamki (oprócz wlewu paliwa) mają po dwa mikroswitche - jeden sprawdza czy drzwi są zamknięte, a drugi czy zamek jest zablokowany. W drzwiach przesuwnych po latach pojawia się problem z kontaktem na blaszkach stykowych. Nie, nie chodzi o zanieczyszczenie. Po prostu drzwi...
Wymontuj zamek, wyczyść dokładnie i przesmaruj to jeszcze trochę pochodzi.
Przelotka w drzwiach na pierwszy ogień.
Pod tylną kanapą.
Witam. Mercedes w126 sedan. Centralny zamek dziala tylko z bagażnika. Co może być?
Nie nadaje TP w kluczyku,dopisany do auta jest bo centralny działa.Da się raczej naprawić bez problemu.
Błażej , problem jest tylko taki, że nie wiemy co to za alarm jest! rozłączając centralkę alarmu, centralny zamek powinien działać bez problemu, ale jeżeli jest też immobilizer to co wtedy z nim? Na razie to nie wiadomo co tam masz. Przeczytaj jeszcze raz moją poprzednią wiadomość...
W jaki sposob podlaczyc centralny zamek do mercedesa 124?
zamontujesz uniwersalny,ale musisz kupić siłowniki sześciokilowe bo zamki ciężko pracują,ja kupuję takie płaskie langeforda-fajnie się je montuje i od razu kup oryginalne przelotki na drzwi boczne i tył,bo z uniwersalnymi jest rzeżba,w serwisie można kupić takie przejścia za ok.60zł.
powiem krótko otwórz kompresor i podłącz sie pod przekazniki centralnego ,sprawdzisz to podając im masę najprostszym sposobem bedzie jesli podasz tą mase przez np.próbnik odnosnie podłaczenia które zrobiłes podejrzewam że w przełaczniku spróbuj podac na niego plus na otwarcie na tym samym przewodzie a potem tylko przekaznik lub inwerter sprawdze jeszcze...
https://obrazki.elektroda.pl/7570390000_... Jak widać troje drzwi i bagażnik są podłączone do takiego jakby "rozdzielacza", a drzwi kierowcy i bak paliwa mają swoje osobne wejścia na pompce.
Witam. Przestał mi działać centralny zamek w mercedes ml 270 z 2000r. Centralny nie działa ani z pilota ani z kluczyka, kable wyglądają na całe.
pneumatyczne a które kable z centralki do zamków powinny iść ? i gdzie najlepiej się wpiąć ? https://obrazki.elektroda.pl/3606719200_... https://obrazki.elektroda.pl/1160304700_...
Hej ,kolego , proszę jjaśniej, kupuję uużywany kkluczyk i po kolei co muszę
Witam, potrzebuję pomocy, czy da się jakoś otworzyć centralny zamek ?
Przygotowanie klucza systemu FBS3 polega na wprowadzeniu do jego pamięci 200 tysięcy jednorazowych kodów. Komputer SD nie ma takiej możliwości. Tylko specjalna maszynka do programowania kluczy. Dlatego czystego klucza nie dostaniesz w sieci ASO Mercedes. Tak to wygląda oficjalnie.
zdarzalo sie ze wystarczy odłączyć na chwile zasilanie i zaczyna znowu działać.
Przewód od powietrza jest do zamykania i otwierania drzwi bo zamki są pneumatyczne a pompka w bagażniku
Central montowany do 1997 i po 1997 roku.
Każda pompka obsługuje centralny zamek. Drugie wyjście masz prawdopodobnie do obsługi siedzeń ortopedycznych.
http://www.w203.pl/viewtopic.php?t=3087&... Pzdr.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
Witam sprawdziłem i niedziała zamek od strony kierowcy,a jak wcisnołem od strony pasażera to zamkneło ,czyli niedziałają tylko dżwi od kierowcy gdzie szukać przyczyny ,i dziękuje za pomoc POZDRAWIAM
One jakoś mocno nie dmuchają ani nie ssają. Weź wciągnij powietrze płucami z tych wężyków i zobacz czy auto się zamknie. Dmuchnij i zobacz czy się otworzą. To już wyeliminujesz przy okazji możliwą nieszczelność.
W 124 trzeba przeciąć jasnoniebieski przewód wiązki drzwi kierowcy. Jest to pneumatyczny zamek. Podanie naprzemiennie plusa iminusa w kierunku centralki, powoduje zamknięcie i otwarcie zamka. Proponuję zgłosić się do sprzedawcy centrallki w celu udostępnienia schematu podłączenia pneumatycznego zamka.
Bezpiecznik od zamykania z pilota jest w bagażniku.
Czyli trzeba dokupic sterownik ,centralnego zamka , a jesli chodzi o centralny zamykanie bocznych pokryw
w vito/viano sprinter -drzwi przesuwne : połączenie stykowe A9018200154 oraz A9018200254 -są to dwa elementy które idealnie pasują i nie trzeba wiercić niepotrzebnych dziur tylko wystarczy wyciągnąć gumową zaślepkę i na drzwiach jest taka i na słupku...
Czy ktoś wie jak podłączyć centralny zamek pneumatyczny(fabryczny w mercedesie) do alarmu
jest na to lepsze rozwiązanie i praktycznie bezawaryjne. koszt tylko jakiegoś sterownika centralnego zamka za jakieś 50-60 pln w przypadku jeśli chcesz zamykać auto z daleka bez celowania tym archaicznym pilotem na podczerwień. musisz tylko rozblokować blokowanie auta czyli rozruchu przez zamykanie go fabrycznym pilotem. moduł jest pod kanapa pasażera...
W załączniku różne sposoby podłączenia "centralnego zamka" do alarmów Cobra.
Po pierwsze to podpiąć tester pod sterownik centralnego zamka.
Jak podłączyć centralny do tego mercedesa nie ma on podczerwieni można jakiś schemat bo szukałem na elektrodzie i nie znalazłem:(
Moduł komfortu był również bez elektrycznych szyb. Wystarczy że jest szyberdach. Jedyny cienki kabel przy kostce stacyjki (koloru nie pamiętam) jest podłączony do zacisku P30 i zasila stronami światła postojowe przy wyłączonym zapłonie (dwie pozycje pokrętła na lewo od pozycji "0") Więcej cienkich przewodów przy kostce stacyjki nigdy nie było (pomijam...
witam pytanie jak temat,jak podlaczyc centralny w c-klasie z 2001 roku-centralny pneumatyczny kto moze niech pomoze z gory dzieki
W okraglej wtyczce masz sterowanie centralnym
witam jestem posiadaczem mercedesa w202 c250 D 94r i mam taki maly problem, a mianowicie, centralny zamek dziala, domykanie szyb dziala, tyle ze wszystko z kluczyka, nie posiadam zadnego pilota a bardzo bym chcial. przegladalem juz dziesiatki stron i wraz konkretnie nie wiem co musze kupic i gdzie podlaczyc. czy wystarczy kupic na allegro jakis sterownik...
Witam Problem został rozwiązany oryginalny sterownik centralnego zamka nie działa ,tylko jest dołożony inny centralny zamek który steruje zamykaniem samochodu po wymianie tego centralnego zamka auto zamyka
Witam. Natomiast nie moge dojsc do problemu w drzwiach tylnich na szynie elektrycznej (zlaczce) laczacej drzwi zeby przechodzil sygnal na wszystkich pinach mam okolo 8v, troche zglupialem bo powinno byc chyba gdzies brak i gdzies okolo 12v. Silniki centralnego są sterowane z centralki i są sterowane przez zmianę polaryzacji, jednak napięcie pojawia...
Mercedes Sprinter-założyć centralny zamek.mam problem.Ze 3 lata temu usiłowałem założyc centralny zamek w mercedesie sprinterze rok 2000.Nie szło bo zamek jest na jednej lince (podobnie jak w fordzie) a i klijent sie zbytnio nie napalał jak zobaczył ze ciężko.Teraz kolega sie napalił i słyszał że idzie założyc.Czy ktoś zakładał??Bardzo bym prosił o...
Wysil się trochę, użyj opcji [szukaj] ! Wszystko zostało już napisane, np.: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic5... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic5...
Skoro masz na schemacie sterowanie pneumatykiem to powinieneś mieć schemat sterowaniem masy. Może być tak: żółty i żółto-czarny do masy, biały i biało-czarny zamykanie i otwieranie pozostałe zostają wolne Reszta o sterowaniu w A jest na forum, użyj wyszukiwarki.
ABS, centralny zamek, radio.
W zamku jest dźwigienka do oryginalnego siłownika zagieta pod katem prostym, musisz ja wyprostować i wywiercic w niej otwór przez który przewlecz pręt siłownika i zagnij go. Ten zam sposób stosuje w sprinterze i VW LT.
Na alledrogo całe zamki z siłownikiem od 50 zł.
Przecież podalem Ci opis na forum Mercedesa - nie wiem co jeszcze potrzeba.
Kupiłem używana pompę z takim samym kodem.
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
Witam ! Jeżeli ktoś ma problem z zamkami drzwi od Mercedesa E W211 to ja je naprawiam. Pozdrawiam. I.
to jakbyś szukał schematu muzgu;) pewnie padł ci kompresor! sprężarkę można dopasować od 124
W większości 168 wszystko podpina się za licznikiem. Czarno/biało/niebieski i czarno/zielony (obok siebie) to migacze. Czarny i niebieski (obok siebie) to dwa wysterowania (masą) dla centralnego zamka. Plus to czerwony z jakimś paskiem, brązowy to masa, a jak byś potrzebował sygnałów z krańcówek drzwi to też tam są.
Szanowni koledzy potrzebna informacja jak sterowany jest centralny zamek w Mercedesie A z 1998r. najlepiej strowanie przy pompce c.z. dziękuję
Doszedłem do sterowania - sterowanie naprzemienne, plusami, stan, a nie impuls. Pompa ma stałą masę i dwa przełączane na stałe plusy. Pompę wyłącza wyłącznik ciśnieniowy po osiągnięciu właściwego ciśnienia/podciśnienia w układzie. Układ sprawdziłem manometrem na szczelność i o dziwo szczelny. Można to wysterować na przewodach (przepinanie na przekaźnikach),...
Witam. Czy ktoś wie jak jest sterowany centralny zamek w mercedesie c 220 D 96 r i gdzie ewentualnie należy się wpiąć. Centralny jest pneumatyczny.
Witam.Proszę o pomoc.Przestał działać centralny.Bezpiecznik ok.Kierunki migają.Przycisk w kabinie i na pilocie nie zamykają, ani nie otwierają zamka.
Witam... Chciałbym się dowiedzieć jak podpiąć alarm (ze standardowymi wyjściami na centralny zamek tj. potencjały masy) pod centralny zamek w mercedesie sprinter 2005r. ? Centralny zamek jest oryginalny na kluczyk, zamyka wszystkie drzwi razem a otwiera tylko przednie, natomiast tylnie albo otwieramy przyciskiem na konsoli albo kluczem w tylnich drzwiach....
Witam ostatnio prałem boczki w bagażniku i zauważyłem dziwną jak by pompkę całą czarna z czerwoną rączką wchodzą do niej dwa żółte przewody. A druga rzecz jest to jak by silnik w takiej piance zamknięty i trzyma się z prawej strony bagażnika ale to chyba centralny zamek?
to mercedes 190. CEntralny jest fabryczny, ale sterownik centralnego nie. Samochód ten nie ma przycisku sterującego centralnym zamkiem od środka.
A gdzie znajduje się ten sterownik ?
Tak jak na ostatnim zdjęciu. Wpinaj się w przewód w wiązkę z lewych drzwi , tylko sprawdź który kabel , najlepiej małą żarówka - raz na nim jest 12V raz masa. Oczywiście w czasie zamykania i otwierania drzwi kluczykiem.
Gdzie można kupić same silniczki do centralnego zamka? Na zdjęciu silniczek od mercedesa Vito.Podobne są w VW T4 tyklo nie mają zębatkki.Koszt takiego silniczka to ok. 10 zł a cały siłownik kosztuje 250 zł. http://obrazki.elektroda.net/14_12268358...
Stwierdziłem,że pompa pracuje tylko przy otwieraniu. Przy funkcji zamykania słychać tylko pracę przekaźnika migaczy. Przycisk na konsoli reaguje tak samo jak obsługa pilotem.
Ale, Koledze namąciliście w głowie, ja mam właśnie na tej pompce opartą rozlutownicę, wykorzystałem zbiorniczek podciśnieniowy i wyłącznik podciśnieniowy znajdujący się na płytce. Podciśnienie włączane jest na tyle, ile potrzeba do odessania cyny. Najważniejsze to dobrze dobrać wężyk, niezbyt miękki, by go nie zamykało podciśnienie, a zarazem na tyle...
To jest pompka powietrza a nie wody. Wodę trzeba z niej wylać i osuszyć. Jak da się rozebrać, to wymyć porządnie.
Sterowanie minusem
Niby za co to ostrzezenie ?
Może w złączu skrzywił się któryś ze styków i nie ma kontaktu, a może się wysunął. Może błąd montażu zamka po wymianie sprężynki.
wszystkie podłączenia na liczniku kierunki: złącze zielone B2 piny 3,4,5,6 i złącze B1 piny 21,22 sterowanie zc: złacze zielone pin M1 cienki zielony lub zielony z niebieskim (masa na zamknij i na otwórz sterowanie na 1 przewodzie) + i - to chyba znajdziesz :)
Dokładnie sprawdź instalacje w przelotce, potem w drzwiach jak nic nie znajdziesz. Jak to nie pomoże to sprawdź zamek.
Żle podłączyłeś sterowanie,ma być schemat 1-wszy czyli masą i wówczas biały i biały/czarny do biało/zielonego z konsoli( z parametrem 200) pomarańczowe z alarmu maja być wolne a zółte do masy
Albo pompka uszkodzona, albo co bardziej prawdopodobne nieszczelność w układzie. Pompka załącza się na określony czas potem się rozłącza po maksymalnym wyliczonym czasie przed którym powinno nastąpić zamknięcie lub otwarcie pojazdu.
Link do schematów Mercedesa na "ruskiej stronie" podawałem na forum kilkakrotnie. Masz jeszcze raz: http://mercedes.auto.com.pl/forum/viewto... Jest tam również część schematów do pierwszej serii modelu 202 (ze "scyzorykiem") - np. centralny zamek. Jeżeli chodzi o działanie immobilizera to w przypadku stacyjki FBS2 (taką...
Po prostu odchodzi od tego żółta rurka Więc według ciebie, sygnał elektryczny do sterowania centralnym idzie sobie "żółtą rurką"... Odnoszę wrażenie, że problem cię mocno przerasta.
Osobiście mam czterysetkę i pilot nerkę
Może o to że w zamku masz jakiś stycznik, przełącznik, informujący centralny zamek o położeniu wkładki kluczyka - zamiarze otwarcia lub zamknięcia zamków. Z zamka wychodzą np 3 przewody, jeden wspólny i dwa inne, jeden "otwórz", drugi "zamknij". Zetknięcie tego wspólnego z jednym z pozostałych powoduje uruchomienie c.z. i otw lub zam zamków. To tak...
mercedes centralny zamek zamek centralny mercedes mercedes zamek centralny
lexmark reset 65535 internal moduł memory error przetwornica xenon działać
lodówka bosch termostat samochody ciezarowe
Czy zasilacz fontanny ogrodowej miE powinien się grzać? Podłączenie przewodów wysokiego napięcia w Audi 80 B3 1.8S 1989