Witam.Przejrzałem kilka schematów elektrycznych szyb i z tymi krańcówkami to pojechałem równo.Nie ma tam żadnych krańcówek,szyby wyłączane są na podstawie poboru prądu więc jak myśle raczej odpadają.Mam jeszcze jedno pytanie, w każdych drzwiach znajduje się mechanizm z dwoma mikrowyłącznikami drzwi otwarte i zamknięte czy przy uszkodzeniu któregoś z...
Był niedawno podobny temat gdzie elektromagnes zamka drzwi powodował dość duży pobór prądu. https://bezpieczniki.net/fiat-doblo-200-...
Radio fabryczne czy dokładane? Podobnie alarm, centralny zamek...
Witam. Podpinam się pod temat ponieważ też mam problem z prądem w Felici. Po postoju 2 dniowym rozładowuje się akumulator. Sprawdzałem pobór prądu i zauważyłem dziwną rzecz. Przy zamkniętych drzwiach (centralny zamek) pobór prądu wynosi 0,16A. Gdy odryglowuje zamki przez pilot lub kluczyk i otwieram drzwi pobór prądu spada do wartości 0,02A, a gdy je...
Bzdury waść pleciesz. Jeśli któryś przekaźnik by się sklejał, to nie zasilanie cewki, a styki i pozostawała by załączona jakaś funkcja. A ponieważ przekaźnik załącza obwody, gdzie płynie znaczny prąd, to na pewno nie miałbyś poboru rzędu 0.1A, a dużo większy przy tym niepotrzebnie coś by działało.
Witajcie, problem z centralnym zamkiem seat Leon 2 2006 rok. Mam problem z centralnym zamkiem od kierowcy(zamknę i otworze ale tylko te drzwi są dalej zamknięte) ale też przy tym pobiera prąd. Auto postoi dwa dni i nie można odpalić.. Dodam że elektryk sprawdzał i powiedział że pobiera prod ale skąd to.... Wie.. Pomóżcie co to może być? Zamek się skończył?...
Po dłuższej obserwacji tzn po odłączeniu bezpiecznika 49 - (centralne ryglowanie) na tydzień, autko odpaliło bez żadnego problemu... Jednak nie wiem co może być przyczyna takiego poboru prądu przez centralny zamek??
Na tym bezpieczniku jest:oświetlenie przy wsiadaniu,alarm,centralny zamek oraz podnośniki szyb.
Witam. po usunieciu z musu w moim Polonezie immobilizera ktorzy imoobilizowal go na amen (a zgrozo skaszanil sie w drodze powrotnej z przegladu okresowego ;d), postanowilem przywrocic do zycia centralny zamek ozeniony z "oslawionym" alarmem american legend (oczywiscie dostal typowej przypadlosci - piloty zgubily zasieg, zarazem zostalem bez centralnego...
A przy samym BCM sprawdzałeś te przewody od zamków czy naprawdę mają zwarcie do masy? Tranzystory wykonawcze z pomiarem poboru prądu sprawdzałeś?
Witam Mam problem z centralnym zamkiem w punto 2 1.2 SX 2000r. Centralny zamek zamykany z pilota zamyka (ściąga wszystkie grzybki w dół) i zaraz otwiera. Kiedy wyciągnę bezpiecznik nr 39 od odbiornika radiowego albo odłączę poprzez wyciągnięcie wtyczki z lampki oświetlenia wnętrza centralny zamek trzyma, pobór prądu wówczas jest na poziomie 0,08 A,...
ABS, centralny zamek, radio.
Pobór prądu wynosi ok. 0,5A! Po wyciągnięciu bezpiecznika nr 11 (oświetlenie wnętrza, centralny zamek - ogólnie modul komfortu), pobór wynosi 0,04A - czyli ok.! Zmierz pobór prądu po 15 minutach od zamknięcia drzwi i klapy. Po tym czasie auto przechodzi w "tryb uśpienia" i pobór prądu spada, u mnie do 0,07A.
Nie ma innego sposobu znalezienia miejsca upływu prądu tylko takie jak podałeś. Teraz na piechotę trzeba dojść do poszczególnych urządzeń i tam poszukiwać przebicia lub zwarcia a może także jakieś przetarcie przewodu..
Nie koniecznie jest to wina tej centralki sterujacej i tego przekaźnika. Problem może powodowac któryś z mechanizmów w drzwiach lub jest jakaś przerwa lub zwarcie w przewodach. Te 100mA pobiera właśnie ten przekaźnik jak jest załączony
Golf 3 to nie jest jeszcze taki stary paździesz i nie możesz mu zabrać zasilania całkowicie. Jest radio, może być centralny zamek, może być alarm.
Centralny zamek też potrafi robić fochy.
Witam. Moj problem polega na tym ,ze w mojej Reni po około 2 dniach pada akumulator tak, ze nie da rady odpalić samochodu. Podłączyłem miernik szeregowo do akumulatora i wynik okazał się dość wysoki - 0,9 A przy włączonym centralnym zamku. Odłączyłem bezpieczniki pod kierownica i nic. Przy dwóch spadał pobór prądu - centralny zamek ( około 0.36 spadku)...
Wszystko działa tylko nie pali się jedna żarówka świateł pozycyjnych z przodu (oczywiście żarówka dobra). W poniedziałek sprawdzę zamek centralny i jego pobór prądu. Pozdrawiam.
Mierząc spadek napięcia na bezpiecznikach ustaliłem na których obwodach jest pobór prądu. Teraz mam wpięty amperomierz szeregowo z akumulatorem i pobór prądu wynosi 410mA. Nadal szukam schematu bezpiecznikow umieszczonych na zdjęciu. Oczywiście zamek zaryglowany w klapie i centralny również zamknięty
Nie wiem jak jest u Ciebie, ale w większości stacyjek mikrostyk od włożenia kluczyka nie przechodzi przez kostkę, a jeżeli po wyjęciu kluczyka dalej widzi jakby kluczyk był włożony to zamek centralny nie będzie działał.
No robisz mi pod górkę strasznie, bo zupełnie nie znam VAG, nie lubie ich nawet. Myślałem, że oświetlenie schowka/bagażnika, ale 5A to za dużo raczej na te świecidełka. Może w komplecie z krańcówką drzwi? W sensie centralny zamek?
Zamknij auto, zamknij centralnym zamkiem, łącznie z zaryglowaniem zamka maski, następnie odczekaj kilka minut i obserwuj jak zmienia się pobór prądu.
Hyundai ix35 z tego co wiem to ma taką przypadłość, że pobiera nierelatywnie dużo prądu jak stoi. To info pochodzi od dzieci neo, on wie że pobiera ale nie wie co pobiera. Bierzesz multimetr, ustawiasz na ampery lub mili ampery, wpinasz się między klemę a słupek akumulatora (obojętnie który). Wskazania miernika powinny być jak najmniejsze, wartości...
są lepsze? Nie orientowałem się co obecnie jest na rynku, wiem tylko co bym od takiego oczekiwał. Pobór prądu w czuwaniu poniżej 5mA, co najmniej 3 wejścia (stacyjka, sygnał otwarcia drzwi i centralny zamek) i czujnik nasłonecznienia żeby to działało tylko wtedy gdy potrzeba. Jakbym takiego nie znalazł to bym zrobił sam. Przełącznik świateł na Bluetooth...
Czy muszę jeszcze jakoś oszukać, że centralny zamek jest zamknięty? Po prostu zamknij go i wtedy zmierz.
Sprawdziłeś już cokolwiek ? Podłącz chociaż miliamperomierz i sprawdź pobór prądu w trybie oczekiwania i naciskania switcha. Woltomierzem sprawdź napięcie zasilania.
Mogą byc podłaczone nastepujące urządzenia ZEGAR, ALARM, RADIO, Zapalniczka Oświetlenie wnętrza, bagażnika itp SWIATłA AWARYJNE, (może byc też centralny zamek ale raczej nie)
Udało mi się ustalić kilka rzeczy. Może się komuś przyda. Przy lewym kolanie kierowcy jest skrzynka z bezpiecznikami w której należy odnaleźć na środku żółty podwójny bezpiecznik (tzw bezpiecznik transportowy). Po wyciągnięciu tego bezpiecznika przestaje działać radio oświetlenie bagażnika oraz centralny zamek. Ja na chwilę obecną jeżdżę z wyciągniętym...
to normalne.alarm i radio.będzie ok.
W safranach 3-litrowych były zawieszenia pneumatyczne . Tam był taki kompresorek który był cholernie wydajny ale obawiam się że pobór też miał odpowiedni no ale jak ma być wydajny to raczej prądu też zeżre
Witam auto alarm ,centralny zamek,radio na spoczynku też pobierają sprawdż ile pozdrawiam.
Nie ma tragedii. Zasilany jest centralny zamek (alarm) i podtrzymanie ustawień radia. Masz problemy z rozładowującym się akumulatorem, że o powyższe pytasz?
Cześć mam BMW E36 1.6 93 r kupiłem nowy akumulator i po 2 tygodniach padł do zera że nawet kontrolki się nie świeciły na desce rodzielczej ani centralny zamek nie działał. Sprawdzałem pobór prąd jak samochód stoi 0.39 V z radiem bez radia 0.00 Alternator w porządku ładuje 13.9 prąd ładowania. Ktoś ma jakiś pomysł?
Dostaje też z zamka centralnego
Sprawdź jaki jest pobór prądu z akumulatora przy wyjetym kluczyku ze stacyjki (oczywiście bez włączonych świateł lub innych odbiorników prądu). porównaj z danymi o poborze pradu centralnego zamka.
Aku nie bedzie miał nic związanego z poborem prądu, jedynie tylko coś z niego bedzie pobierać. Szukaj dobrze. Drzwi sprawdz jesli masz centralny zamek i el. szyby. Wypinaj kostki pod kierownica, napewno na cos trafisz co kradnie prąd.
A czy w nich występowały podgrzewacze filtra paliwa? Zauważyłem że w okolicach filtra paliwa coś cycka i w tym momencie pobór prądu spada praktycznie do zera.
Miałem podobny problem. Okazało się, ze jest strzelona dioda na alternatorze i co najdziwniejsze raz pobierało wiecej prądu z aku na postoju, raz mniej..... Odłącz przewód "30" od alternatora, zabezpiecz przed zwarciem, podłącz w szereg amperomoerz (moze być i ten z taniego multimetru), wyciagnij kluczyk ze stacyjki pozamykaj wszystko- drzwi, maskę-...
Foteli podgrzewanych nie ma, lusterko też zwykłe, a ta jednostka sterująca, to centralny zamek?
jest to pobór prądu w normie np. zasilanie centralnego zamka,zegarka,alarmu itd.
Miernik ustawiłem na 20A i wyskoczył mi pomiar 0.07.Radio nic nie pobiera (podpięte pod stacyjkę) jedyne co w passacie mam nie oryginalne to centralny zamek z pilota i jakieś chińskie światła jazdy dziennej Ale one też się zaświecają po włączeniu zapłonu. Więc nie wiem co może być przyczyną.
Witam. Po pierwsze chciałbym sie zwrócić do kolegi ''dolores170178" że połączenie komputera jest pewne, nic się nie odłączyło, jak kolego zauważyłeś musiałem założyć nowego posta bo poprzedni znalazł się w koszu, dziś odłączyłem centralny zamek ale niestety nic nie pomogło pobór prądu jest taki sam, więc to jednak nie centralny zamek, odłączyłem go...
Jeśli chodzi o część mechaniczną to moim zdaniem najlepszy będzie siłownik samochodowego centralnego zamka. Taki z trzema przewodami. Jest przeinaczony do pracy w trudnych warunkach. Do kompletu potrzebne będzie zasilanie w postaci niewielkiego akumulatora 12V lub baterii. Do sterowania możesz użyć coś takiego: https://allegro.pl/oferta/programator-wl...
Czekałeś kilka minut do pomiaru prądu od wyłączenia silnika i centralnego zamka ?
Dzięki za informacje. Po przełożeniu bezpiecznika w tryb PARK pobór prądu spadł do bardzo małych wartości, ale ani zegary ani centralny zamek nie działają. Robota dla elektromechanika.
przekaznik jak najbardziej wskazany
Witam Dzięki za zainteresowanie. Znalazłem przetarty kabel w instalacji gazowej i w instalacji centralnego zamka. Pobór prądu spadł do 170-180mA, a po całkowitym uzbrojeniu alarmu jest na poziomie 90-100mA.I taki pobór utrzymuje się przez cały czas. Chociaż to chyba i tak jeszcze jest za duży. Akumulator sprawdzałem aerometrem i reflektometrem-jest...
Dzięki za pomoc ,udało mi się wyjść z tego w taki sposób że okazało się że w centralce padł tylko alarm centralny po wypięciu czujek imobilaisera działał ,więc wpiąłem nową centalke cyklopa w centralny zamek i stara działa jako przekaźnik centralnego a reszte włączyłem do cyklopa i wszystko jest ok pobór prądu zwiększył się o 0,02A.Nie ukrywam że bardzo...
Zamek centralny działa i domykanie szyb także. Zdejmować boczki i szukać wilgoci w zamkach ?
Pobór prądu 0,14 , potem centralny zamek sie załączył, i zaczelo spadac powoli, radio zostało wypięte bo tez pobierało i wartosc byla kolo 0,65.
Sprawdzić zasilanie i masę dochodzące do sterownika w silniczku szyby, ale nie miernikiem, tylko żarówką, najlepiej H4 lub H7, tak aby pobór prądu był duży
Witam, akumulator to Centra futura+ 50A. Samochód to golf 2 1.6 benzyna. 0,08 A pobiera radio i centralny zamek, może da się jakoś zmniejszyć ten pobór prądu? Samochodem kursuje do pracy łącznie jakieś 10km dziennie a w weekendy około 100-200km
Zmierzyłem pobór prądu na postój wszystko w aucie wyłączone drzwi zamknięte na centralny zamek. Miernik wpięty na klenie (-) pobór początkowo 0.27 potem spada do 0.10 ale pod spodem na mierniku wyświeta się 20 czy to jakiś mnożnik? Na kolejnych miernikach wyniki były 0.08 i 0.01 wszystkie na pozycji 20m. Akumulator wymieniony na nowy bo poprzedni był...
Zamek może mieć wpływ bo auto może być wybudzane. Spokojnie do 40 minut taki pobór może się utrzymywać. W niektórych autach trwa to krócej i innych dłużej.
Klapa tylna nie ma sygnału zwrotnego do sterownika komfortu o zamknięciu, ale jej zamkniecie powoduje zamkniecie zamków całego auta. Wydaje mi się, że jedyny sygnał o zamknięciu pochodzi z mikrostyku po zamnknięciu mechanicznym klapy. Ale czy ryglowanie przez centralny zamek jest jakoś wykrywane? No wydaje mi się, że odbywa się to poprzez pobór prądu...
Albo lampka podswietlania sie pali. Masz orginalny centralny zamek w kluczyku czy dokładany z pilotem.?
W Seacie Ibiza 6j (2009) co jakiś czas coś kradnie prąd, tzn. po zamknięciu zamka centralnego pobór prądu utrzymuje się na poziomie 0.08A, podczas gdy normalnie jest to max 0.01A. Zjawisko występuje od czasu do czasu, ale jest irytujące, bo po 5 dniach auto nie odpala. Akumulator notorycznie niedoładowany. Wyjęcie bezpiecznika nr4 (ABS i ESP) powoduje...
Pierwsze pomiar napięcia przy rozruchu ,i jeszcze lepiej pomiar prądu rozrusznika i spadku napięcia na przewodach. A potem pomiar poboru prądu. Tak ,przy bardzo dużym spadku może zaświecić ABS.ESP. A zamek to podłączyć tester i sprawdzić co tam w komforcie. Albo chociaż sprawdź stan przewodów w plelotkach. Widzisz ,pomiary, nic nie wywróżymy.
Mój pomiar wyglądał następująco... zdjąłem kleme z bieguna "-" i szeregowo między kleme a biegun połączyłem miernik (jeśli to pomoże to miernik ma symbol DT9205A) ustawiłem zakres na Ampery w pozycję 20A. po zmierzeniu pobór prądu wynosił 0,49A. odłączyłem centralny zamek poprzez wyjęcie bezpiecznika. miernik nadal ustawiony w zakres 20A wskazał wtedy...
Może gdy samochód jest zamknięty, centralny zamek, alarm.... i inne wynalazki tego typu...
Pobór prądu wynosi 0.50A. Po odpieciu zamka dalej to samo czyli coś innego.
Witam, mam za zadanie przedstawić układ z zastosowaniem tranzystora CMOS. Jako że takiego nie miałem, udałem się do sklepu i zakupiłem dwa tranzystory IRF540 z kanałem typu N, i IRF9540 z kanałem typu P. Znalazłem w sieci przykładowe schematy jak można z pojedynczych mosfetów zrobić "włącznik" (na każdym oddzielnie). No i coś tam znalazłem, tylko nie...
Uszanowanie, jestem zmuszony zastosować w moim aucie VW Caddy uniwersalny sterownik centralnego ponieważ dokładam takowy zamek (zmiana zamków w drzwiach i bagażniku). Z drzwiami nie będzie problemów natomiast zamek klapy zastosowalem z VW tourana zwalniany silnikiem elektrycznym oraz klamkę z mikrostykiem z VW Sharan. Potrzebuje sposobu na to by po...
no w zasadzie to nie mam nic takiego sama seria radio, centralny zamek, zegarek. Więc jest norma ? Przy takim poboż prądu akumulator jak szybko będzie padał ?
A prawidłowo działa zamykanie i otwieranie samochodu z kluczyka (z wkładki zamka nie z pilota)? . Zamykanie i otwiera ie działa prawidłowo ale ostatnio zauważyłem że podczas jazdy centralny zamek otwiera i zamyka drzwi dlatego obstawiam na moduł komfortu
Witam! Moim zdaniem to zdecydowanie za dużo! Przecież to jest 7,2Ah na dobę! Czy po wyjęciu dopiero obydwóch bezpieczników spada pobór? Szukałbym wśród urządzeń dodatkowych: radio, alarm, zamki centralne, antena elektryczna lub obwód oświetlenia wnętrza.
Witam, tak jak w temacie- Centralny zamek robi zwarcie. Otóż jak na drzwiach zamkniętych i otwartych centalny zamek pobiera prąd z akumulatora. Gdzie moze byc przyczyna? Bezpiecznik jest ok, CZekam na odpowiedzi. Pozdrawiam
Akurat ostatnio naprawiałem to złącze pod siedzeniem, objawy były podobne - cyrki przy zwiększonym poborze prądu.
żeby nie zaczynać nowego tematu. Czy jak z akumulatora pobiera mi 120 mA to jest dużo? Mam radio jvc starszego typu, zegar ze wskazówkami no i diodę pseudoalarmu oraz zamek centralny. samochód to audi 80 b4. Proszę o waszą opinię?
Witam Posiadam w mojej fabii moduł komfortu 6q0 959 433 C Chciał bym zapytać czy może da się go podłączyć bezpośrednio do złącza OBD? Jeśli tak to prosił bym schemat podłączeniowy, ponieważ nie mogę się z nim połączyć przez złącze obd w aucie. Mój problem polega na tym iż po zamknięciu centralnego zamka (seryjny centralny zamek bez alarmu) pobiera około...
Witam, mam problem z dużym poborem prądu przy wyłączonym silniku ok. 120mA. Po odłączaniu bezpieczników wyszło że pobór jest przez bezpiecznik nr 43 - sterownik centralny. Co to za obwód? Po wyjęciu bepiecznika nie działały elektryczne szyby, kierunkowskazy, podgrzewanie tylniej szyby i cetralny zamek. Co zrobić aby zmniejszyć pobór prądu w tym obwodzie?
Ja bym zastosował siłownik od centralnego zamka .... też na 12v i o wiele mniejszy pobór prądu ..... .
Mam tylko centralny zamek i elektryczne lusterka , no i zegarek z termometrem, zapalniczka uruchamia się po przekręceniu zapłonu .
Czy pomierzyłeś napięcie ładowania na alternatorze a póżniej na akumulatorze?Zmierz też pobór prądu na postoju po wyłączeniu wszystkich odbiorników.
Witam... Pacjent Toyota Yaris z 2004 roku silnik 1.4 diesel, wyposażenie tylko fabryczne - nic nie dokładane dodatkowo. Coś w aucie na postoju rozładowuje akumulator. Po szybkiej diagnozie ustaliłem, że po wyłączeniu wszystkiego w aucie a następnie zamknięciu kluczykiem (nie pilotem zdalnie bo nie działa pilot w kluczyku) centralnego zamka miernik pokazuje...
Po wyjęciu bezpiecznika od radia pobór ustabilizował się na poziomie 150mA. Spada on praktycznie do zera po wyjęciu bezpiecznika F9 (kabina kierowcy). Bezpiecznik opisany jest jako centralny moduł sterujący. Wiem że odpowiada on za centralny zamek ale może ktoś wie czy za coś jeszcze? Dodam że po zaryglowaniu lub odryglowaniu drzwi zamkiem pobór prądu...
Wpadła mi w ręce pompa z centralnego zamka z Mercedesa R230. Jest bardzo wydajna, łopatkowa, o poborze prądu powyżej 10A o średnicy 50mm i długości 90mm silnika oraz 30mm głowicy. Zastanawia mnie wytrzymałość tego typu pomp, bo ta konkretna jest dość droga, zestaw regeneracyjny do niej również, a chciałbym zrobić na niej porządny odsysacz pasywny, bez...
co prawda nie sprawdzałem jeszcze żadnego przekaźnika bo nie mam rozpiski który za co odpowiada, nie wiem gdzie je znaleźć, bo 'jakieś' widziałem w skrzynce z bezpiecznikami, "oświetlenie / przekaźniki", lampki wszędzie gasną, czy gniazda zapalniczek też się pod to zaliczają? Nie wiem gdzie teraz szukać... Wiecie może gdzie mógłbym odłączyć alarm, centralny...
po wyciągnięciu bezpieczników od zamka centralnego i po wypięciu kostek od zamków , pobór prądu spada do 10 mA , jakieś sugestie ?
Odłącz centralny zamek. Jaki efekt?? Myśle że to jego wina jeśli z zamkniętym pobiera 0,3 a otwartym 0,15.
Problem rozwiązany. Tak jak kolega wyżej napisał zamek nie ryglował gdy jeden z czujników był aktywny. Więc wina była w czujniku. Teraz rygluje, oświetlenie gaśnie i alarm się włącza. No i pobór prądu wrócił do normy. Dzieki za wszelkie odpowiedzi.
Pod maską , na desce bezpieczników jest zespolony przekaznik z elektronika /czarna skrzyneczka na wielopinie/. Po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu drzwi i po podłączeniu amperomierza w szereg z klemą plusową akumulatora , wyciąg tę skrzyneczkę , pobór prądu spadnie. Jeżeli , nie , to pod tylną kanapą po prawej stronie masz pompkę centralnego zamka ,...
Zamawiaj zamek - nowy zamiennik po nr oryginału. Też tak kiedyś sadziłem. To teraz jak usterka usunięta to nim się weźmiesz np za kupno nowego zamka to przeczytaj ten temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Zobaczysz co cie może spotkać i po nr WIN ha ha! Niestety zamek nie dojechał, drzwi rozebrane, przy okazji przyjrzałem się...
Kolega pisząc o poborze prądu miał na myśli chyba odpowiednio 0,02 A (czyli 20 mA) i 0,11A (czyli 110 mA) Ten zwiększony pobór prądu może być spowodowany tym, ze niektóre sterowniki przechodzą w tryb standby dopiero po kilku, kilkunastu minutach od momentu wyciagnięcia kluczyka ze stacyjki. To, ze wyciągnąłeś bezpiecznik który steruje czymś w drzwiach...
Witam. Czy rozwiązaniem problemu nie byłby automat schodowy i do tego np. sterowanie zamka centralnego od auta?
Okazało się że to bezpiecznik - 21 - Oswietlenie wnętrza i bagażnika; zegar; zapalniczka; centralny zamek; wskaźnik wielofunkcyjny komputera pokł. 15A... Po jego wyjęciu strasznie spadł pobór prądu z 2.3 na 0.4. No ale jak ja gi zostawie wyłączonego to wszytkie urządzenia (np. godzina w zegarku) nie działają, dopiero jak przekręce kluczyk ;/ co to może...
Witam, mam taki problem. W Audi a 3 wymieniłem pompę paliwa , i mam zdemontowaną ramkę wraz z mechanizmem szyby elektrycznej. Coś mi rozładowuje akumulator, (nie jest nowy) sprawdzałem pobór prądu auta na spoczynku, na mierniku wykazało 0.14 to trochę za dużo. Po moim udziale w tym wywnioskowałem że alarm i centralny zamek pobiera ten prąd, wyjąłem...
Popraw wszystkie punkty masy oraz plusy muszą być nie zaśniedziałe dobrze wyczyszczone podokręcane styki przy rozruszniku oraz masa musi być przykręcona i wolna od korozji zaśniedziałe styki konektorowe powodują wsponiane przygaszanie świateł ;zła masa także .Sprawdź połączenia zaraz za akumulatorem połączenie konektorowe plusy przewody jak wspomniał...
Zdejm klemę minusową (przedtem dezaktywuj alarm jak masz z centralnym zamkiem-dotknij na chwilę klemy z powrotem jak masz taką funkcję to centralny zamek sam się zamknie i będzie wtedy duży pobór prądu mało bezpieczny dla miernika) Teraz między zdjęta klemę minusową a biegun akumulatora wpinasz multimetr ustawiony na ampery. I jeśli dużo wskazuje (powinno...
Po odpięciu radia coś pożera 4,9A Nie wiem co i jak to sprawdzić ;/ czy możliwe że to tylko chwilowy pobór i coś potrzebuje tylko prądu do wysterowania się? mam centralny zamek nie oryginalny
instalacja jest prawie cała już usunięta. niestety nie mam vag-a a wiadomo diagnostyka kosztuje ale może uda mi się coś załatwić. Znalazłem jeszcze taką rzecz w bocznych lusterkach słychać jakieś szumy, buczenie (jak odgłos transformatora ) w obu lusterkach po przekręceniu zamka kluczykiem( obrót w stronę otwierania ale drzwi nie otwieram klamką) pobór...
Witam, mój problem jest nieco inny. Zabrałem się, żeby pomierzyć prąd spoczynkowy w BravoGT 1.8 (bo siadał mi nowy akumulator). W tym celu połączyłem w szereg miernik pomiędzy biegun(+) akumulatora, a klemę (oczywiście przez całe pomiary silnik był wyłączony). Prąd spoczynkowy spadł o 100mA po wyciągnięciu bezpiecznika od pompy i wtryskiwaczy. Przy...
A prądu akumulator nie gubi? U mnie w A4 B5, miałem wysoki pobór prądu na wyłączonym silniku, na 37 gnieździe bezpiecznika (0,69A). Gniazdo odpowiedzialne za radio/telefon, u mnie podpięty był także centralny zamek pod tą wiązkę. Jak pompka dostała wody i robiło się zwarcie to z aku Volty uciekały, jeśli problem macie między radiem i centralnym to sprawdził...
1. Należy pamiętam, że wraz ze spadkiem temperatury maleje pojemność akumulatora. 2. Sprawdź napięcie ładowania. 3. Sprawdź prąd pobierany przy wyłączonym samochodzie. Jeśli masz niesprawną instalację pobierającą zbyt dużo prądu, to po 2 dniach postoju może być rozładowany. Jeśli w samochodzie były instalowane niefabryczne centralne zamki, alarmy i...
Kiedy silnik nie pracuje i żadne urządzenie nie jest włączone, to wskazanie miernika powinno być zerowe lub nie powinno być większe od kilku mA Mylisz się kolego - to nie jest Syrenka. W autach z zaawansowaną elektroniką (a do takich Vito 639 już należy) zawsze jakieś sterowniki są pod napięciem i zawsze jakiś pobór prądu jest. Pierwszy przykład to...
No i tak... jak udało mi się ustalić wyżej pobór prądu w spoczynku przy wyłączonym oświetleniu wnętrza 0,4A to zbyt dużo. No więc wziąłem miernik (amperomierz) do ręki i wyciągam po kolei bezpieczniki. Jak się okazało po wyciągnięciu bezpiecznika nr 21 (Oświetlenie wnętrza i bagażnika, zegar, centralny zamek, zapalniczka, MFA-ale go nie mam) pobór prądu...
Po wyciągnięciu bezpiecznika auto normalnie pali, wszystko działa, żadnych błędów. Akcesoria wszystkie po wyjęciu bezpiecznika działają? Zamek centralny, szyby elektryczne, radio, ogrzewanie tylnej szyby, nawiew? Wentylator chłodnicy?
OK. Naciągnę pasek alternatora od początku. Co to znaczy MIkro V? Dzisiaj znów sprawdzałem dokładnie pobór prądu przy wyłaczonej stacyjce, włączałem/wyłaczałem różne urządzenia aż doszedłem do wniosku że centralny zamek zachowuje się nie tak jak trzeba. Coś jest z siłownikiem zamka od przednich drzwi od strony pasażera. Rozruszałem siłownik palcami...
Założyłeś diody i przetwornica sieje na wszystkie strony. PObór prądu nie ma tu znaczenia.
centralny zamek prąd centralny zamek pobór prądu centralny zamek pobierać prąd
tagred pompa cisco access pointa delphi interfejs
wentylator łazienkowy pozycja pływająca
Lokalizacja wyłączników krańcowych w prasie Hesston 5670 Najlepsza prowadnica i łańcuch do pilarki: Oregon, Sugihara, Stihl