Dobrze sprawdzałeś, uszkodzona cewka. Cewki samej nie kupisz bo jest z modułem, musisz kupic całość i wystrzegaj się podróbek, kup albo Temic albo Beru bądź Hella
Cewka zapłonowa czujnik halla, połączenia kabli
(at)robokop Dokładnie, moduł który jest pod cewką. Szybki sposób sprawdzenia: -Zdjąć przewód idący z cewki do kopułki -Włożyć w niego świece -Odpiąć trzypinowy wtyk czujnika halla na aparacie zapłonowym -do środkowego pinu włożyć kawałek miedzianego drutu -Włączyć zapłon -Dotykać drucikiem do masy Na świecy jest iskra - winny czujnik halla w aparacie...
Jak nie ma iskry to może być cewka WN, moduł cewki WN, czujnik Halla i w ostateczności komputer. Sprawdź czy przychodzi na cewkę napięcie, sprawdź tą wskazówkę o której wcześniej pisałem jeśli się nie podniesie to czujnik Halla.
Bardzo często w Elegantach problem z zapłonem związany jest z wadliwym przewodem łączącym moduł zapłonowy z czujnikiem Halla. Jeśli dobrze pamiętam 2 przewody zielony i niebieski.
Pod komputer i w czasie wystapienia usterki zobaczyc czy sterownik widzi obroty silnia.Podworkowym sposobem prosze sprawdzic jak niebedzie chciał zapalic czego wtedy brakuje a dokladniej czy czujnik na wale i wałku rozrzadu generuje impuls.Mysle ze raczej nie,a ewentualnosc to kiepskie kable. Bardzo proste rzeczy masz kolego do sprawdzenia.
Przecież napisałem , że cewka dobra. W czym sprawdzałeś masę - czujnik halla coś steruje , nie bezpośrednio cewkę zapłonową.
W tym aparacie jest czujnik halla, w polonezie cewka (czujnik indukcyjny), teoretycznie można by założyć moduł tsz z golfa mk II, ale twój aparat zapłonowy nie posiada ani odśrodkowego, ani podciśnieniowego regulatora kwz, więc efekt będzie mizerny
prawdopodobnie powoli pada ci pompa paliwa sprawdź ją
dobrze szukasz i dobrze kolega podpowiada cewka albo czujnik halla nic innego.
Jaki golf i co masz na mysli pod haslem "impulsator" ? Czujnik Halla ,cewka WN?? Powtorz pytanie moze dokladniej.
cewka, czujnik halla ?
Wymieniłem przewody, świece, cewkę. Czujnik halla sprawdzony. Czasami samochód normalnie zapali, jeździ i nic się nie dzieje. Po kilku dniach postoju nie chce zapalić. Czyściłem kopułkę i palec bo w miejscu przeskoku iskry były pokryte szlaką. Może ktoś coś poradzi?
Cewka albo czujnik halla
A jednak ma gdy autko chodzi na marelli to padają sterowniki ecu przegrzewa się ścieżka i niestety objawia się brakiem iskry niech właściciel auta wygeneruje kilka razy iskrę podejrzewam ze po czwartym razie będzie jej brak całkowity myślę ze auto odpala i od razu gaśnie.
Jak nie chce zapalić to sprawdź iskrę,jak brak to cewka, czujnik halla do sprawdzenia.
Digifant czy silnik z syatemem Simos. Świece, cewka, czujnik Halla, to na pierwszy ogień do sprawdzenia.
WITAM PONOWNIE . Nie znalazłem przekaźnika o takim n-rze 109 ale przelutowałem co niektóre połączenia w kompie i wymieniłem przekaźnik o n-rze 30 i jest ok, ale bardzo się grzeją przekaźniki 30 i 167 poza tym chodzi i nie gasnie. Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
Silnik AEA nie ma typowego czujnika położenia wału.Ma tylko czujnik HALLA w aparacie zapłonowym.Więc albo ten czujnik pada albo cewka,jak to najczęściej bywało.pozdr.
Witam Samochód: Ford Mondeo 1.8 V16 rcznik 95 Mam pytanko: Gdzie podłączyć wejście komputera gazowego na którym ma być podawany sygnał obrotów Znalazłem informacje że należy podłączyć do minusa cewki zapłonowej lub z czujnika Halla, czy ktoś wie który to przewód w cewce lub na czujniku Halla? Pozdrawiam
Mechanik wymieniał cewkę czujnika halla? Wydaje mi się, że coś jeszcze boli ten aparat zapłonowy. Jeśli wymieniana była cewka, to nie wróżę powodzenia temu aparatowi. O kontrolce silnika nic nie wspomniałeś. Wymigaj sobie te kody, bo warto.
Cześć, posiadam Polo 1,4 16v BKY 2005 w automacie. Nie pali, do niedawna była tylko jedna iskra na czwartym cylindrze, jak zamieniałem cewki to dawały wszystkie iskrę tylko na tym czwartym cylindrze, teraz nic nie iskrzy, mam nowe świece bezpieczniki wszystkie OK, zasilanie po stacyjce i masy do ECU OK( hyba że coś jeszcze sprawdzić na wtyczce do ECU)...
Tylko hall, moduł i cewka. Moduł jest montowany na podszybiu po stronie kierowcy, sprawdź bo może go tam jeszcze masz i z oryginalnej wiązki może coś zostało. Opis wyprowadzeń modułu: 1. cewka zapłonowa 2. masa 3. masa do czujnika halla 4. plus po stacyjce 5 plus do halla 6 sygnal z halla
Tak jak na schemacie. Masz tam opcje: albo czujnik Halla albo cewka zapłonowa w przypadku silnika benzynowego z zapłonem iskrowym.
albo cewka w aparacie , bo niektore nie mialy halla tylko czujnik indukcyjny.
nie mam zbyt pieniędzy na specjalistów, więc póki mogę kombinuje sam, przekaźnik sprawdzony(o ile dobry sprawdziłem,ostatni -prawy dolny róg rzędu przekaźników) , co teraz? jutro kumpel ma mi go podłączyć pod komputer, może to coś da, jeżeli nie to co cewka? czujnik halla?
Cewka albo czujnika halla w aparacie.
Zgodnie z obietnicą masz live odczyt z wiązki z passata: 1 modułu (liczymy zgodnie z numeracją, czyli od prawej): 1: cewka wn 2:masa (kluczowa dla działania modułu) 3 masa halla, pewnie połączona z pin 2 4 +12V po stacyjce 5 zasilanie czujnika halla 6 impulsy z czujnika halla
Jeżeli miało by dojść do wymiany czujnika położenia wału to zakładał bym tylko oryginał,wisiała u mnie Vectra B,2 czujniki podróbki i zero reakcji,nowy oryginalny kluczyk w prawo i po kłopocie Dodano po 4 Parczek Sprawdzaj po kolei pompa paliwa,zobacz czy masz iskrę,sprawdź cewkę ,czujnik Halla,czujnik obrotów wału,
Ja wymieniłem klientowi ten czujnik Halla bo już,miał dość tego golfa i mineło już 4 tygodnie od wymiany i jak ręką odjoł.A jak się uparł ten cały czujnik halla to i tydzień pracował bez zarzutu!!a jak mu odbiło to dwa-trzy rzay dnia.Wymiana bardzo prosta.Robiłem to pierwszy raz.
Jak na razie to nic nie zobaczę autko zholowano BRAK ISKRY, uwaliło wzbudzanie iskry a ostatnio cewkę, i jedyne co mnie drażni to to że aparat zapłonowy to też ma cewkę, czujnik halla, czujnik położenia wałka rozrządu i to ustroistwo. interesuje mnie czy jak mech to rozwiąże to jak to długo pojeździ i co będzie masował, czy aparat zapłonowy czy silnik,...
Bart, jak dla ciebie zwykła cewka jest czujnikiem halla, to ja wymiękam
Cewka, a czujnik Halla to dwa zupełnie różne elementy i nie są zamienne plug&play.
A ja powiem krótko; jest taki przekaźnik "19" ... :) No rzeczywiście powiedziałeś ale co mają wycieraczki do cewki zapłonowej. Wracam do tematu. Wyciągnij wtyczkę z aparatu zapłonowego. W środkowy pin (w kablu)włóż kawałek przewodu. Wyciągnij przewód wysokiego napięcia (ten w środku kopułki) włóż do niego świecę i umieść ją w otworze do wyciągania...
Ok. W końcu się uporałem z rym problemem. Na gazie autko jeździ super. Wymien iłem kable , cewkę, czujnik halla (chyba się to tak pisze) i jest ok. Pozostał tylko problem z nierówną pracą silnika na benzynie, a lak jest on zimny to na luzie pracuje ok (na ssaniu), gdy ruszę i wcisnę sprzęgło lub zrzucę na luz to silnik zgaśnie, za każdym razem gdy tak...
No i bym się z tym zgodził ale aż taki laikiem nie jestem (jak napisałem poblem wraca co kilka miesięcy od 2 lat). Próbowałem już poruszyć chyba każdą wtyczką i dlaczego to się dzieje zawsze kiedy są tak paskudne dni jak dziś? Oczywiście to jest początek walki z problemem jutro szykuje się większy przegląd wszystkich wtyczek bo dla mnie samochód służy...
Kilka to np. jakie. Napisz też jaka instalacja(nazwa sterownika).Szukaj cewka zapłonowa,czujnik halla, wtryskiwacze.
Witam! ja mam podobny problem tyle że z astrą 1,4 97r. jak jest zimna to odpala bez problemu i pracuje do momentu aż się nie nagrzeje wtedy gaśnie i nie da rady zapalić! Rozrusznik kręci ale nie chce zapalić i do tego podczas zapłonu mryga kontrolka silnika, a jak uda mi się już odpalić to skaczą obroty i po chwili gaśnie. Nieraz jak odpale to przejade...
Z artykułu w PDFie wynika, że wszystkiemu są winne pieniądze (jak zwykle)... Stosowane rozwiązania do pomiaru prądu w licznikach cyfrowych to: cewka Rogowskiego, czujnik Halla oraz (najdroższy) przekładnik prądowy. Miernik z przekładnikiem jest najbardziej dokładny, czujnik Halla przy zniekształconych przebiegach zaniża a cewka pokazuje kosmos, w szczególności...
Witam ponownie,iskra jest tylko wtedy gdy włączam i wyłączam zapłon,bardzo szybko nagrzewa się moduł zapłonowy i cewka,czujnik Halla jest sprawny wysyła sygnał przez diodę led,podstawiłem -cewkę,moduł, cały aparat,i ni h-j, podejrzewam centralkę sterującą,co wy o tym myślicie, pokarzcie mi które to wtyki AiB, zobaczymy jakie pokarze błędy,zaznaczam...
Po coś to gniazdo zrobili, Tak, dla użycia specjalizowanego testera, którego nie masz i który na pewno nie pokazałby gdzie iskra się podziała. Na takich złączach dostępne było zasilanie, sygnał ZZ pierwszego cylindra, sygnał obrotów i to chyba tyle. To czasy przed OBD. Skoro nie ma iskry to czujnik Halla-> moduł wzmocnienia-> cewka.
Wydaje mi się że "normalnie" raczej odcina się zasilanie cewki zapłonowej..
Witam! Mam problem z astrą f 1.4 97r. Rozrusznik kręci ale nie chce zapalić i do tego podczas zapłonu mryga kontrolka silnika, a jak uda mi się już odpalić to skaczą obroty i po chwili gaśnie. Nieraz jak odpale to przejade ok.2km i gaśnie W astrze było wymienione: -rozrząd -cewka -czujnik halla -pompa paliwa -cały kompletny wtrysk -filtr paliwa -kopułka...
Czyli wpinając diodę między mase a pin środkowy w cewce powinna migać. A jakie ma połączenie cewka z czujnikiem halla. Czy uszkodzony czujnik ma wpływ na iskrę?
moduł, cewka lub hallotro- czujnik halla
W aucie zostało wymienione: Cewka zapłonowa wraz z modułem cewki Czujnik halla Brak iskry. Niestety nie mogę połączyć się z ECU silnika. Tylko nie mów że nie wiesz czy sterownik ma zasilanie.
Prawdopodobnie się nie mylisz ;) Pytanie czy w tej żarówce jest zamontowany magnes stały i sterowanie odbywa się za pomocą czujnika halla umieszczonego w lampie (w jaki sposób cewka nie wpływa na odczyty czujnika halla), czy też jest to w jakiś inny sposób skonstruowane.
Kolego fuelinyourblood cóż za fachowa dorada, tak można w żuku robić. żadne silniki benzynowe w mk3 nie były na gaźniku. Co do tematu to radze zdjąć pokrywę wtrysku, pokręcić troche rozrusznikiem i zobaczyć czy wtryskiwacz daje paliwo, pyli czy leje, jeżeli tak to za pewne cewka lub czujnik halla, ewentualnie przewody cewka-aparat(ta kostka przy aparacie...
Witam! ja mam problem tyle że z astrą 1,4 97r. jak jest zimna to odpala bez problemu i pracuje do momentu aż się nie nagrzeje wtedy gaśnie i nie da rady zapalić! Rozrusznik kręci ale nie chce zapalić i do tego podczas zapłonu mryga kontrolka silnika, a jak uda mi się już odpalić to skaczą obroty i po chwili gaśnie. Nieraz jak odpale to przejade ok.2km...
Witam Problemem jest brak iskry w tym aucie. Brak sygnału ze sterownika na cewkę. Mam takie błędy: 2 - ilooa znalezionych b3edów. Oto one: 8 - Czujnik po3o?enia przepustnicy (G69) 30-00 - Przerwa / zwarcie z plusem 0 - Nastawnik przepustnicy / potencjometr (G88) 30-00 - Przerwa / zwarcie z plusem Masa na korpusie jest dobra.Czy wymieniać korpus przepustnicy??...
witam, co może być w c14nz nie ma paliwa na wtrysku, nie ma iskry - nie zapala wszyscy piszą o czujniku Halla ale wszystkie posty dotyczą starszego rozdzielacza zapłonu niż ja mam. gdzie szukać czujnika halla?? czy to jest ta cewka z dwoma przewodami, wszędzie czujnik halla ma 3... dołączam fotkę
Sprawdź, czy idzie napięcie z modułu na cewkę.
Czujnik halla,cewka ,kostka stacyjki.Cała filozofia.
cewka i jeszcze raz powtórzę cewka
Cewka mocno komplikuje. Lepiej czujnik Halla.
Monomotronic ma czujnik położenia wału, cewkę wieloiskrową, monojetronic ma czujnik halla w kopółce. Nie przypominam sobie monomotronica w starych vw.
A sama cewka.? To że jest iskra na świecy (bezpośrednio z cewki) to znaczy tyle co nic.Trzeba sprawdzić jak daleko "skacze" min 1 cm. Więc albo słaba cewka,paluch ,lub jakimś cudem nie obraca się aparat.
No to wymieniaj czujnik Halla wałka rozrządu. Znasz kod silnika ? Silnik ABD ?
Kolego w tym silniku czujnik halla i poł. wału to ten sam czujnik, znajduje on sięw aparacie ;) a teraz do właściciela autka jak nie będzie iskry to sprawdź czy podaje paliwo, ściagnij dolot z jednopunkta i niech ktoś kręci rozrusznikiem a ty patrz czy na przepustnicę leje się paliwo w jakiej kolwiek ilości, jeżeli się leje to na 100% do wymiany cewka...
Witam jak w temacie auto nie ma iskry. Cewkę zmieniłem nic nie pomogło, następnie czujnik halla i nadal nic. Dodam że zasilanie na cewce i na czujniku halla jest. Części które zostały założone pochodzą ze sprawnego palącego auta. Proszę o pomoc.
Podłącz się bezpośrednio pod cewkę zapłonową (omiń kopułkę) i sprawdź czy jest iskra. Inne opcje: cewka, moduł zapłonowy, czujnik halla
Przyczyna była w sterowniku, urwany przewód masowy prawdopodobnie był przyczyną jego niedomagań. Odczytałem kody błyskowe. Kod 2342 informuje, że sonda lambda do sprawdzenia i kod 2122, który informuje o braku sygnału obrotów silnika i tutaj jest pytanie, czy chodzi o cewkę czy o czujnika Halla?
Witam Mam problem z w/w autem... otóż dzisiaj jeździłem nim sobie normalnie, żadnych objawów dziwnych typu spadek mocy czy nierówna praca, zaparkowałem auto, wracam po godzinie i klops - nie pali. Kręci, paliwo dostaje, a nie odpala. Wszystkie wtyczki są prawidłowo podłączone, kable WN wydają się być OK, jednak nie przeskakuje iskra z kabla idącego...
Witam szanownych forumowiczów. Posiadam Golfa 2 1.6 z hallotronowym wzbudzaniem iskry. Problem polega na tym, iż po zmianie cewki we włożonej w przewód WN świecy i po włożeniu przewodu do trzy-pinowej wtyczki od czujnika Halla w 1-szy pin iskra przeskakuje więc cewka jest chyba w porządku. Nie wiem co się dzieje, ponieważ po podłączeniu do czujnika...
Albo cewka zapłonowa albo czujnik Halla ale przydałoby się podpiąć to pod kompa i zdiagnozować żeby w ciemno nie wymieniać
W aparacie jest czujnik indukcyjny (cewka) a nie halla, generuje sinusoidę, ale to nie w nim problem, tylko w module, a konkretnie brak masy na tranzystorze kluczującym cewkę wn
Witam. Problem tak jak w temacie. Moduł 6-cio pinowy, potrzebny schemat podłączenia z czujnikiem halla, cewka i zasilaniem, zdjęcia wrzucę wieczorem. Z góry Dziękuje za odpowiedzi. Jeśli pomyliłem dział to Proszę o przeniesienie.
Witam! Mam problem z polo silnik 1,0 benzyna bez gazu 1995r. Nie ma iskry a; świece nowe,kable sprawne,kopułka palec rozdzielacza nowe,cewka sprawna,czujnik Halla sprawny,przekaźnik R4 sprawny.. Nie mam pojęcia co to może być proszę o pomoc.
Sprawdź cewkę i jej sterowanie, ale najprawdopodobniej to hall Dodano po 1 jeżeli nie cewka i hall to sprawdź zasilania i masy ECU
o czujnik halla lub jego znaki Nie opowiadaj bzdur lamerze. Jak cewka ok to albo okablowanie, albo końcówka mocy w sterowniku silnika.
To nie tak działa, tam jest ruchoma soczewka, dwie cewki i czujniki halla. Jeśli błąd jest na OIS to najprawdopodobniej ten moduł do wymiany. Oczywiście warto sprawdzić połączenia a przede wszystkim kod błędu.
Witam moim zdaniem problem jest z iskrą czujnik halla w rozdzielaczu zapłonu bądź cewka zapłonowa - w mojej astrze objawy były podobne. Niestety, ale w tych modelach w aparacie nie było czujnika halla tylko cewka indukcyjna, która faktycznie potrafi zgnić, wtedy nie ma iskry na cewce zapłonowej.
Kupiłem T4 2.5 B G, oznaczenie silnika AAF. Od dłuższego czasu borykam się z problemem szarpania podczas jazdy. Auto szarpie, przerywa, szarpie i strzela z wydechu. Wymienione przewody, cewka, świece, palec, czujnik Halla, pompa paliwa i dalej bez zmian. Sprawdziłem błędy komputerem i jest brak jakichkolwiek błędów. Zmierzyłem kompresję, jest ok. Sprawdziłem...
Palec sie kreci. cewka jest nowa. tak jak i czujnik hala kopułka też jest nowa palec też, stacyjka też jest nowa Pozdrawiam
Powodem tej usterki był sterownik,moduł cewki,czujnik położenia wału,sama cewka,naderwany przewód masowy czujnika halla i nie wiadomo co jeszcze .Auto pracuje na starym sterowniku ,cewce,module,aparacie,czujniku położenia wału,jeśli coś z tego siedzi prędzej czy póżniej stanie ,narazie kręci jak oszalały .... Jeszcze raz serdeczne dzięki... Temat zamykam...
1. Kable zapłonowe 2. Świece zapłonowe * cewka zapłonowa lub czujnik Halla 3. Poprawne ustawienie rozrządu 4. Czujnik położenia wału 5. Zdechła sonda lambda Odczyt z VAG`a błędów... i wiele wiele innych
Jaka przyczyna, że Golf 3 nie ma iskry, cewka zapłonowa wymienieniona i czujnik hala też jest dobry, a iskry brak, proszę o pomoc!
Silnik magnetyczne są znane od lat. I niestety są tylko naukową ciekawostką bez zastosowania praktycznego. ..No dobrze, Madriku, ale czy możesz podać przykład takiej ,,zabawki" ? Jak zauważyłem, różne chińskie kręciołki, zegarki czy inne bimbadełka na biurko, zasilane są energia baterii, i działają na zasadzie - bateria, cewka i jako wyłącznik np....
Jak w temacie. Audi c4 2,3 benzyna.Nie ma iskry. Najprawdopodobniej poszedł czujnik Halla. Jak go sprawdzić czy działa? Cewka jest OK.
przy zwarciu przewodu sygnałowego (zielonego) czujnika Halla z masą iskra jest. Jeżeli jest jak napisałeś wyżej to moduł musi byc dobry.
Coil - cewka Czujnik indukcyjny nie hall.
Witam. Jeśli już to do GND . Pin6 procesora masz podciągnięty do " plusa ". Tylko weź pod uwagę że microswitch może ( na skutek drgań styków ) podawać " fałszywe impulsy. Pozdrawiam. Dodając - I jak - ruszyło? Z czego cewka zapłonowa? Przewijałem takie malutkie cewki - koniecznie musisz zalać dokładnie żywicą / lakierem. Chodzi między innymi o drgania...
maga byc 3 sprawy czujnik halla , modul zaplonowy , lub ewentualnie cewka wykluczasz te sprawy przez pomiary
no komputer jest juz 2 zalozony i dalej to samo... bledow nie ma, no ERG nie ma w tej astrze, co radzicie?? czujnika Halla?? Cewka?? Modul??
... I mam pytanie, czy jest on z cewką Rogowskiego czy czujnika Halla ? ... Nie posiada cewki Rogowskiego ani czujnika Halla.
Seat Ibiza 2000 1.4 AUD Brak iskry na świecach, cewka podmieniona, podejrzewam czujnik halla jak można go sprawdzić w domowych garażowych warunkach tzn. brak oscyloskopu. Na dwóch zewnętrznych pinach 4,98V. na 2 i 3 pinie 4,96V co to może znaczyć?
Przyłączam sie do pytania z odcinaniem obrotów. Mam ten sam problem lecz komputer nie pokazuje ZADNYCH bledow. Wymieniona : - cewka z modułem - czujnik halla - czujnik wału aprat dobrze ustawiony na znaki i pierwszy cylinder P.S. Jak się go szybko wyłaczy i właczy ponownie..chodzi jak zegarek. Odpalenie po 5 sek...i znow odcina przy 4500 obrotów ! Pozostaje...
kolego w aparatach zapłonowych opli z tych lat występują czujniki indukcyjne (cewki) lub czujniki halla wydaje mi się ze chodzi ci o ten pierwszy czujnik jeżeli tak to po stronie aparatu którą wchodzi w głowice jest sworzeń który należy wybić po czym wyjmujemy wałeczek aparatu i odkręcamy chyba dwie śrubki na 7 i już prawie jest w naszych rękach reszty...
witam! widzę, że temat poruszano nie raz, ale ja mimo tego nie znalazłem odpowiedzi... jestem posiadaczem auta jak w temacie i pewnego dnia auto mi zgasło, gdy stałem na światłach. okazało się, że nie ma iskry. cewka jest dobra, czujnik halla również, cały aparat zapłonowy z kopułką oraz kable także są ok. co może być powodem tego, że nadal nie ma iskry?...
Witam dwa tygodnie temu, Tauron także u mnie zamontował ten typ licznika. Oczywiście, nadal nie mogę zainstalować eLicznika - komunikaty jak w kolegów w postach. Mam zaś inne pytanie do Szanownych kolegów w temacie "Licznik Ningbo Sanxing". W dużym skrócie: czy wiadomo, w oparciu o jaki element wewnatrz licznika, opiera się pomiar? Konkretnie chodzi...
witam posiadam golfa 1.6 z 94 r. bez immo, silnik abe.Problem w tym ze auto chodzi kilka dni dobrze po czym z niewiadomego powodu po prostu nie odpala.Wymieniłem cewkę zaplonową czujnik halla,ale nie pomogło.Problem jest w braku iskry nie mam sygnału sterującego(środkowy pin zielony )na cewce.Wtryskiwacz się odzywa jeśli daję impulsy na środkowy przewód...
Jednoznacznie wskazuje to na czujnik halla prąd idzie na cewkę lecz nie dostaje impulsu z czujnika.
Witam Zgadzam się w 100% z uszkodzeniem czujnika halla. Miałem taki sam objaw w swoim golfie II 1,3 MH i naciągnąłem się na niepotrzebne wydatki kupując cewkę, moduł zapłonowy i aparat (przestrzegam przed kupnem całego aparatu ponieważ nie zawsze to się opłaca np. w moim przypadku kupiłem aparat i po miesiącu siadł w nim czujnik halla). Zmuszony byłem...
Brak iskry. Cewka sprawdzona, prąd na niej obecny. Czujnik halla na 100 :) ile cenisz?
Sprawdzić czujnik temperatury sterujący układem wtryskowym, i nie ma tam halla jest tam impulsatorem cewka znajdująca sie w aparacie zapłonowym.P
Ludzie przecież w Oplu nie ma czujnika Halla tylko cewka dajnik o oporności 800 Ohm +/-50 .Ona też bardzo często się luzuje i telepie. Myślę jednak ,że to moduł.Na złomie 30zł.
Ta mniejsza cewka to jeśli kosiarka ma akumulator to raczej na pewno do ładowania. Sprawdzenie cewki na stole hmm jedyne co mi przychodzi do głowy do przystawienie na pewną odległość kilka mm transformatora zasilanego prądem przemiennym. To taki pomysł na który sam wpadłem więc niech ktoś to jeszcze zweryfikuje :) Cewka ma zapewne czujnik halla wiec...
Jeżeli kontrolka świeci a samochód nie zapala to napewniej zepsuty masz moduł. To jest to pod cewką zapłonową. Pzdrawiam.
Witam, mam problem z audi a mianowicie przy przyspieszaniu samochód przerywa takie cos uczucie jak by wypadał zapłon. Audi na benzynie i na gazie robi tak samo. Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd czujnika halla przerwa lub zwarcie do plusa. Wymieniałem 2 takie czujniki i na wszystkich tak samo przerywa. Świece + przewody były wymienione. Zastanawiam...
Ech, z tymi lamerami. W tym modelu zapłon jest magnetoindukcyjny, w apracie załonowym jest ceweczka wyzwalająca. Odróżniasz cewkę od czujnika halla? Nie? To rozwal ją, bedzisz miał duużo cieniuskich drucików. No i czegoś się nauczysz. Masz, przetłumacz sobie: http://www.ebay.co.uk/itm/Distributor-Pi...
rezystancja czujnika halla pominięcie czujnika halla sprawdzanie czujnika halla
ferguson ustawienia satelity immergas victrix instrukcja excel makro wstaw
zasilać jarzeniówka zasilać jarzeniówka
Wypadanie zapłonu w cylindrach 2 i 3 w BMW - przyczyny i diagnostyka Schematy podłączenia przełącznika siedmiopozycyjnego w migomatach