Wygląda to na uszkodzenie cewki które po latach eksploatacji niestety pękają takie mamy warunki. I jeśli jest faktycznie zimno i wilgotno to wtedy ma przebicie a po osiągnięciu temperatury wraca do sprawności . Cewki, komplet kabli + świece to niewielki koszt więc zdało by się wymienić.
Możliwe przyczyny: 1. Brak połączenia pomiędzy 0 zasilania, a cewką Y3. 2. Brak połączenia pomiędzy Y3, a wyj Q0.7 3. Brak połączenia pomiędzy doprowadzeniem powietrza, a zaciskiem 1 zaworu 5/2 (tego z cewką Y3) ( i inne połączenia w tym obwodzie) 4. Zakręcony na max zawór dławiąco zwrotny (dławiący wysuw)
Czy we wzmacniaczu klasy D ze zredukowaną nośną przedstawionym w tym wątku będzie trzeba stosować dławiki wyjściowe? Tak, we wzmacniaczu klasy D ze zredukowaną nośną zazwyczaj stosuje się dławiki wyjściowe. Dławik wyjściowy, często nazywany cewką dławiącą, pełni bardzo ważną funkcję w tego typu wzmacniaczach. We wzmacniaczach klasy D sygnał wyjściowy...
Poczytaj o zaworach zwrotnych sterowanych lub tzw " zamkach" To jest zabezpieczenie przed niezasterowanym ruchem podczas awarii jak np. - pęknięcia przewodu pneumatycznego zasilającego siłownik - sterowanie cewek zaworów bez ciśnienia - blokada odpadnięcia siłownika podczas serwisu Po prostu jakby tego nie było (zamka) to odpięcie przewodu pneumatycznego...
Niezależnie od tego co ja sądzę o szansach na istnienie takiego urządzenia to: Nie znam parametrów. To są nielegalne eksperymenty na ludziach.. Właśnie parametry są tu decydujące, zarówno o tym czy urządzenie da sie wykonać i jakich środków potrzeba aby uniemożliwić jego działanie. Ja po prostu szukam jakiegoś skutecznego rozwiązania. Skuteczność rozwiązań...
Są specjalne zawory proporcjonalne gdzie "otwarcie" jest regulowane napięciem (PWM). Klasyczny elektrozawór raczej nie zadziała ze sterowaniem PWM ze względu na konstrukcję (ma działać 0-1), ale mogę się mylić. Można założyć zawory dławiące - ograniczą przepływ, ale też i prędkość działania hydrauliki.
To, co poniżej jest z innej windy, ale wydaje mi się że układy hydrauliczne są podobne. http://obrazki.elektroda.pl/2535504900_1... Wygląda mi, że posiadasz to, co jest wewnątrz czerwonej ramki. Posiadasz A – pompę, B – zawór sterowania kierunkiem przepływu oleju, C – regulator/ogranicznik ciśnienia. Ponadto posiadasz...
Jest on poprawny ale troche sobie skomplikowałeś. Zbędne są te zawory sterujące 3/2. Wystarczy, że zastosujesz cewki przy rozdzielaczu (ten zawór środkowy może być sterowany elektrycznie). Druga uwaga jest taka, że źle użyłeś zaworów zwrotno-dławiących. W pneumatyce dławienie odbywa się zawsze na wylocie - to znaczy że przewód który aktualnie zasila...
1. Na wejściu ukł. pneumatycznego jest zawór odcinający - tak 2. Zespół przygotowania powietrza zawiera reduktor - tak 3. Po zasileniu cewki elektrozaworu tłoczysko wsuwa się - tak 4. Zawór szybkiego spustu przyspiesza wysuwanie tłoczyska - nie 5. Zawór dławiąco-zwrotny opóźnia wsuwanie tłoczyska - tak 6. Cewka elektrozaworu jest podłączona do zasilacza...
Ja program miałem wgrany do PLC. A co do błędów to były podzielone na 3 kategorie: -pneumatyka (zamienione zawory dławiąco zwrotne, wyjścia z zaworów). -elektryka (zamienione przyciski i cewki elektrozaworów. Nieodizolowane kable). -program (czasówki miały zły czas ustawiony).
W przypadku zaworu dławiącego to strzałka pokazuje kierunek dławienia, a jeśli chodzi o czujnik to do złącza br podłącz plus, do n minus, a z cz wychodzi plus na np. cewkę przekaźnika.
Najprawdopodobniej nie będzie sterownika PLC i pewnie będą 3 lampki jeden siłownik dwustronnego działania, przekaźnik, czujnik(nie pamiętam jak się nazywa 😶 łapie styk jak się wysunie siłownik) zawór prawdopodobnie 3/2 z cewką i 2 przyciski : monostabilny NO i bistabilny NC i zawór dławiąco zwrotny. Niestety nie mam schematu. I to co napisałem...
https://obrazki.elektroda.pl/3718776400_... https://obrazki.elektroda.pl/1591029600_... Mój układ nie działa, przekaźnik czasowy odlicza czas po czym siłownik się nie wysuwa. Zawory dławiące mają spowolnić powrót siłownika, siłownik ma wracać pomimo wciśniętego przycisku S1 dlatego zastosowałem dwie cewki sterujące...
Zdawałem dzisiaj egzamin, nie czytałem tematu od początku, więc nie wiem czy błędy, które wymienię pojawiały się już, ale zaryzykuję. 1. Nieodizolowany przewód pomiędzy wyjściem Q0.4 PLC a cewką stycznika K1. 2. Zamiana styków krańcówki z NC na NO. 3. W programie w kilku gałęziach należy pozamieniać wartość operandu I0.6 z 1 na 0, bądź odwrotnie. 4....
Witam, mam problem z dławiącym się silnikiem po rozgrzaniu pomiędzy 1000-2000 obrotów. Od początku (przed wizytą u mechanika) silnik po rozgrzaniu chodził w otwartej pętli z powodu awarii systemu. Pojechałem do znajomego mechanika, wyczyścił przepustnicę, sprawdził sondę, wymieniłem świece, cewkę, sprawdził, twierdzi, że jest OK. Po przeczyszczeniu...
Witam Wszystkich zalałem ostatnią silnik fiata 126p po czym zaczęły się cuda z nim dziać, a mianowicie mówiąc stracił nagle moc i był efekt dławiącego się silnika przy próbie dodania gazu. Jak temperatura się zmniejszyła to silnik zaczął normalnie działać ale po chwili powrotem to samo więc postanowiłem z kolegą że może padła cewka i założyliśmy i trochę...
Witam! Odgrzebuje temat bo mam podobne zadanie do wykonania. Czy udało się to zadanie rozwiązać i jesli tak, to w jaki sposób? W wtryskarce padł mi specjalizowany układ - coś w rodzaju wzmacniacza do sterowania zaworem proporcjonalnym. Układ działa podobne do opisanego powyżej tzn na wejściu napięcie sterujące zmienia się w zakresie 0 do +/- 10V natomiast...
To i ja może coś od siebie dorzucę :-) W poniższym poście masz DTR dla skrzynki sterowniczej WAN-S --> gdybyś chciał zbudować sobie automatykę (rozruch 0YT, + sterowanie automatyka / bieg luzem). http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... Wan-aw, był także produkowany bez skrzynki sterowniczej, a w zasadzie to produkowany w ten sposób był zawsze,...
Witam, od pewnego czasu borykam się z problemem którego nie mogę rozwiązać, a mianowicie z dławiącym się autem. Raz przyspiesza normalnie a raz jakby się dławił, coś jakby go "trzymało". Na zimnym silniku wydaje mi się że jest lepiej, na ciepłym jak go zacznie mulić odpuszczam gaz i delikatnie wciskam z powrotem to przyspiesza, ale jak wcisnę więcej...
Dla Każdego kto posiada focusa 1.6 zetec z dławiącym silnikiem. Niedawno jadąc do pracy na 5 piątym biegu pod górkę nagle coś szarpnęło chwile później jeszcze raz. samochód stracił, moc mrugnęła żółta kotrolka silnik zaczoł pracował strasznie nierówno ( jak w ciągniku) po chwili było jeszcze gorzej a żółta kontrolka zapaliła się na dobre. Dojechałem...
Też do końca nie wiem co to jest. Nie wiem co jest w tych metalowych puszkach. Nie wiem czy to nie jest jakiś stopień kompensacji mocy biernej pojemnościowej (?) Czy tam nie chowają się jakieś cewki itp. Ten kondensator trójfazowy z Indii Jest to zrównoleglony z tymi tajemniczymi urządzeniami w tych puszkach. Nie ma niestety tam żadnego schematu. Sterownik...
Dawidt23 ...Bardzo proszę o pomoc bo już mi ręce opadają i nie mam pojęcia co na to poradzić, czy jest to wina zasilania, anteny czy jeszcze czegokolwiek innego... Myślę ,że wymiana akumulatora nie powinna wpływać na te objawy. Rozumiem , że w czasie jazdy (czyli pracy silnika) nie możesz nic odebrać ? . A w czasie postoju (przy wyłączonym silniku)...
https://obrazki.elektroda.pl/9224926100_... Witam, No cóż? Miałem pochwalić się z wami moim bez wątpienia najpoważniejszym projektem, dopiero gdy będzie całkiem gotowy, lecz sytuacja z korona wirusem może opóźnić mój projekt o długi czas. Postanowiłem już przedstawić to co mam, by dorzucić kolejny temat do czytania w czasie siedzenia...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
DOBRE! Kolejna bzdura! Kolego, w jaki sposób przesunięcie fazowe wpływa na napięcie na pojedynczej cewce? mapek_sz: Poprawisz połączenia i wyrównasz napięcia na fazach, ale najprawdopodobniej również czeka Ciebie dopasowanie prądnicy do 'Z' śmigła.
Zmierz napięcia na dławiakch na module t-con. Tak, gdy do płytki T-Con podłączona jest tylko prawa lub lewa taśma, widoczna jest prawa lub lewa połowa obrazu oraz występują napięcia T-Con na cewkach AVDD (15V) i HAVDD (7,5V); zamiast tego po podłączeniu obu taśm brak obrazu i napięcia na cewkach indukcyjnych AVDD i HAVDD (0V) Co mogę zrobić?
Hmm że sprężanie powietrza tak mocno psuje wszystko, to nawet tego nie znalem. ;) Czyli ono jakby zniekształca prostoliniowość? Predkosc wysuwania nie jest stała? Dziekuje za wyjasnienie, bede szukal o sprezaniu na g. A juz sobie to tlumaczylem tym ze moze silowniki maja nierowne luzy na tlokach, lub rozne tarcia (pomimo tego ze sa nowe ;) ) Ja to sobie...
przepustnica dławiąca klapa dławiąca dysza dławiąca
kabel aritech skoda fabia wycieraczka przedni odbiornik zdalnego sterowania
naprawa taśmy matrycy naprawa taśmy matrycy
Bramka garażowa KEY zawiesza się w pozycji otwartej - Zgierz Telewizor Samsung sam się włącza - przyczyny i rozwiązania