Podjedź do serwisu na kompa oni mają dobre kompy chyba 240 zł kroją. Chyba że jesteś z okolic katowic to mogę ci podpiąć.
Nie rozumiem natomiast w jaki sposób dane z raportu które wygenerowane są dla danej sekundy miały by pomóc w diagnozowaniu usterki. W którym konkretnie momencie mam wygenerować raport bądź zrobić zrzut ekranu ? Przy 2500 obr ? Przy 3000 obr ? Czy może na postoju ? Wszystkie raporty, które wstawiłeś są bezwartościowe z dwóch powodów: 1) Graficzne nie...
Zorż, jestem niemal pewien, że ma problem z wlotem powietrza, albo źle działa przepustnica dławiąca (może zarosła, może strzelona membrama, może siedzi elektrozawór) albo źle działa EGR. Ewentualnie coś nie tam za zaworem regulacji kąta wtrysku. No ale logi. Logi to podstawa. Żadnego VW/Audi nie da się zreperowac bez logów to pażok gorszy? Wcale nie!...
A jak ta przepustnica dławiąca działa i czym jest sterowana? Nie jestem pewny czy mój silnik ją posiada, bo ja mam tylko jeden elektrozawór podciśnienia, tylko do EGR.
Jest to przepustnica dławiąca. W razie pracy silnika bez kontroli, np na oleju silnikowym, aby można było go zgasić, odcina dopływ powietrza. Podczas normalnej procedury wyłączania silnika, zmniejsza szarpnięcie silnikiem, odcinając dopływ powietrza co powoduje "miękkie" zatrzymanie silnika, bez cyklu sprężania.
Vitara z silnikiem PSA mam mały problem bo kopci na biało/niebieskawo na biegu jałowy tylko po rozgrzaniu wystarczy też że przejadę dłużej i przestaje podczas jazdy do ponownego postoju na jałowym. Ogólnie poza dymem żadnych problemów nie ma. Płyny nie ubywa, oleju nie stwierdzono po 3tyś ubytku. Czy ktoś jest wstanie coś powiedzieć na temat w bloków...
Dziękuję za zainteresowanie tematem. Odpowiadając na pytania: http://obrazki.elektroda.pl/8819191800_1... Na kolejnym zdjęciu widać rodzaj wtryskiwaczy, jakie są w moim silniku. http://obrazki.elektroda.pl/8710229400_1... http://obrazki.elektroda.pl/6150770100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6564682900_1...
Jaki konkretnie tam jest silnik (kod), bo były wersje nawet z 3 EGR (+przepustnica dławiąca spaliny w wydechu)
Może się przycinać przepustnica dławiąca. Ewentualnie wieszać wtryskiwacz, ale wtedy silnik bardzo by stukał na tym cylindrze.
17569 czujnik temperatury powietrza - przerwa/zwarcie do plusa 17569Czujnik ciśnienia doładowania Ale jego pod-kod P 1161 - Throttle position copy. / Niewłaściwe położenie przepustnicy dławiącej powietrza. Usterka związana z układem: pomiaru powietrza lub paliwa (mieszanka paliwowo-powietrzna). Znowu Vag opisuje inaczej - 1161 - - - - - 0489 Stopień...
Witam. Zrobiłem to co radziliście. Odczepiłem najpierw pierwszy odcinek rury powietrza dolotowego od Tłumika hałasu (pochłaniacz) i pierwsze co mi się rzuciło w oczy to ogromna ilość oleju w tej rurze. http://obrazki.elektroda.pl/7351213600_1... Idąc dalej zaglądam do intercoolera i on również dość Olejowy widok. http://obrazki.elektroda.pl/9112727300_1...
Sprawdź świece jeszcze raz - czy nie ma na nich żadnego osadu. Przyczyną może też być potencjometr przepustnicy.
Panowie czytam ten post i czegoś tu nie rozumiem , gość pisze o EGR czy o przepustnicy ??? a wy tu jeszcze dokładacie turbosprężarkę , no chyba że przez noc technika tak poszła do przodu że przespałem i teraz nie nadążam za tym wszystkim Gdybyś nadążał, to pewnie byś wiedział o przepustnicy - klapie dławiącej, która jest cały czas otwarta, zamyka się...
Co do twojego problemu kolego to mi się widzi że masz koniec motoru. -Wykręć wydech (najlepiej przy samym kolektorze, lub turbinie) -Zdejmij dolot aż do samej przepustnicy dławiącej -Upewnij się że jest otwarta, zdejmij z niej zasilanie, bądź podciśnienie, nie pamiętam -Skoro czyściłeś EGR musi być zamknięty, wiec z niego zasilanie też odłącz. -Wypnij...
(-) ale czarny dym nie ustał. No i co, dalej mamy zgadywać za Ciebie i za mechanika, jaka jest przyczyna czarnego dymienia? Nie łatwiej byłoby po prostu napisać kod błędu i wtedy coś bliższego moglibyśmy powiedzieć? Spróbuj eksperymentu z przepływomierzem (4 - drugi rysunek), mianowicie, wyłącz jego kostkę elektryczną i testuj podczas jazdy po ulicy....
witam wszystkich. audi a6 c6 2006r. 2.0tdi BRE dostałem auto od znajomego do sprawdzenia. on rozłożył ręce. problem: nierównomierna praca silnika na biegu jałowym. potrafi sie wahac 500-1000 szarpanie przy 1500-1800 rpm. które wygląda jak by sinik na chwile gasł. zmieniony: egr przepływomierz jeden pompowtrysk przepustnica dławiąca. wiązka do pompowtrysków...
Witam, U mnie silnik Tecumseh Prisma. Zimny zapala ładnie. Po nagrzaniu (kilka minut) zaczyna nierównomiernie pracować, obroty spadają,traci moc i albo zgaśnie albo ledwie chodzi. Po zgaśnięciu (lub zgaszeniu) brak szans na ponowne uruchomienie na ciepło. Trzeba czekać aż ostygnie. Następnego dnia rano zapali na pewno, na pewno podziała 5 minut i na...
Po godzinnym postoju problemem może być włączone ssanie na ciepłym silniku - wówczas się przylewa i trzeba odpalać z otwartą przepustnicą. Odpowiedz mi na pytanie jaką masz wersję. Jeszcze jedno ważne pytanie. Czy masz założoną taką mosiężną blaszkę dławiącą na wlocie gaźnika?
(at)Mela098 w tym silniku nie ma przepustnicy, to jest klapa dławiąca. Dławi dolot do 2200 obr żeby wymusić zasysanie przez silnik spalin z egr. Jeśli egr jest nie sprawny, brudny lub zaślepiony, silnik nie ma powietrza i tym to może być spowodowane. Klapa powyżej 2200 obrotów dopiero się otwiera w całości i silnik może zasysać czyste powietrze w pełni....
Witam. Wiem że to przestarzały temat, ale mam ciekawy problem. Mianowicie Calibra 2.5 V6 96r uszczelniony dolot, wymieniony i "ustawiony" rozrząd po odpaleniu pracuje wzorowo, 0 błędów, a po dodaniu gazu w podłogę odcinka przy 3500obr to samo podczas jazdy. Powtarzając kilka razy deptaniem w podłogę odblokowuje się i do puki nie zgaszę auta idzie jak...
- wycięto DPF tam jest mokry z eloys a te raczej sie nie zapychają - regenerowano sprężarkę i pewnie coś tam jeszcze i to bez efektu. Wiem, że to jest filtr sadzy "mokry" i dlatego nazywa się prawidłowo FAP (według nomenklatury francuskiej), a nie DPF (według nomenklatury niemieckiej). Nie zmienia to postaci rzeczy, że filtr może być wycięty wirtualnie...
Zepsute Servo nie wyłącza hamulca. Wtedy tylko pedał hamulca robi się bardzo twardy i trzeba mocno naciskać, ale hamulce działają. Dodano po 3 Jak istotny jest to element w samochodzie mógł się przekonać każdy, kto siedział za kierownicą holowanego pojazdu, w którym nie pracował silnik lub też próbował wyhamować auto, w którym zgasł motor. Wówczas nawet...
Witam, mam problem z dławiącym się silnikiem po rozgrzaniu pomiędzy 1000-2000 obrotów. Od początku (przed wizytą u mechanika) silnik po rozgrzaniu chodził w otwartej pętli z powodu awarii systemu. Pojechałem do znajomego mechanika, wyczyścił przepustnicę, sprawdził sondę, wymieniłem świece, cewkę, sprawdził, twierdzi, że jest OK. Po przeczyszczeniu...
(-) samochód odpala normalnie, jak jest zimny to jeszcze można nim chwile pojeździć. Jak się nagrzeje to gaśnie, czasami po chwili czasami po kilku minutach. Sprawdzałem już na prawdę wiele opcji zaczynając od pompy paliwa w zbiorniku, przekaźnika obok komputera oraz napięć na nim, świece, wtryski, regulator wysokiego ciśnienia, podłączałem pompę na...
(at)Jarzabek666 Fakt, zapomniałem o zaworze dławiąco-zwrotnym do atmosfery. Nim sobie można ustawić czas działania siłownika. Gdy zawór upustowy przełączy swoje wyjście na siłownik po osiągnieciu 8 barów, siłownik zamknie przepustnicę. Gdy zużycie powietrza ze zbiornika spowoduje spadek ciśnienia do np. 6 barow, zawor upustowy się zamknie. Ciśnienie...
Pozwoliłem sobie opisać tempomat który skonstruowałem kilka miesięcy temu z przeznaczeniem do pracy w samochodzie Peugeot 307 HDI. Sporo jeżdżę po Polsce i od ciągłego naciskania pedału gazu po prostu bolała mnie noga. Powszechnie krytykowany brak autostrad jak się okazało nie stanowi przeszkody w jeździe z tym urządzeniem, możliwe że dla mnie mieszkającego...
witam, Jedną z głównych funkcji klapy dławiącej poza tym, iż wspópracuje z zaworem EGR, sterując dopływem powietrza, jest również zapobieganie szarpaniu silnika podczas jego wyłączania. Chodzi o to,że w pewnych warunkach pracy silnika,przepustnica wytwarza różnicę ciśnienia między układem dolotowym a wydechowym i ta właśnie różnica, niezbędna jest do...
Jeszcze w kwestii układu zapłonowego. Robię kolejne kilometry i skuterowy zapłon jak działał tak działa. Zapala i pracuje poprawnie. Także wydaje mi się że udało się znaleźć całkiem poprawna i niedrogą alternatywę dla awaryjnego modułu od kompletu. Jednakże teraz mam problem (wydaje mi się z gaźnikiem bo silnik nie gaśnie ale pracuje niepoprawnie)....
witam mam pasata z1990 r 1,8 założyłem gaz i samochód pracuie nierówno wchodzi na wysokie obroty i spada i td czy iest to wina zle wyregulowanej istalaci czy coś z silnikiem nie tak. na bezynie iest ok Chodzi Ci o to że wolne obroty pływają? Masz zapewne silnik z monowtryskiem i instalację LPG 2 generacji. Najtańszym i najbardziej niezawodnym środkiem...
(-) mam problem ze swoim Oplem, a mianowicie po odebraniu auta od mechanikow....wymiana pompy wody i poduszki tylnej silnika samochod nie ma kompletnie mocy. Niestety, nie pierwszy i nie ostatni raz auto wjeżdżające na warsztat z jedną usterką, wyjeżdża z 3-ma lub 5-ma innymi. Taki urok niechlujnych mechaników, którym auto pozostawia się na pastwę...
Witam, od pewnego czasu borykam się z problemem którego nie mogę rozwiązać, a mianowicie z dławiącym się autem. Raz przyspiesza normalnie a raz jakby się dławił, coś jakby go "trzymało". Na zimnym silniku wydaje mi się że jest lepiej, na ciepłym jak go zacznie mulić odpuszczam gaz i delikatnie wciskam z powrotem to przyspiesza, ale jak wcisnę więcej...
Witam forumowiczów! Przejdźmy od razu do głównego wątku... Posiadam Passata B5 z silnikiem 1.8T AEB 150KM i instalacją BRC Sequent. W skład instalacji wchodzi: Jednostka centralna BRC Sequent Plug and Drive Fly SF, Reduktor GENIUS MB 1500 mbar, Wtryskiwacze 09SQ99020002G pomarańczowe. Zacznę, że w instalacji wymieniłem wszystkie filtry, więc nie ma...
pewnie koledze chodzi o przepustnice dlawiaca przy gaszeniu silnika
Witam, VW Golf 3 1.4 60km + gaz, szukam sposobów na rozwiązanie problemów z silnikiem.. 1. Praca silnika niby jest dobra, ale trzęsie autem, sprawdziłem poduszki, 2 wymieniłem na nowe, 3 jest sprawna. auto według obrotomierza ma 900-950 obrotów. Co jeszcze może być odpowiedzialne za zawieszenie silnika i nieprzenoszenie drgań na nadwozie? 2. Auto przy...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
klapa dławiąca dysza dławiąca cewka dławiąca
wyświetlacz kreska pralka wymiana kondensatorów zasilacz zmiana zasilania lampy
Uziemienie pompy ciepła Viessmann, Panasonic – jak prawidłowo podłączyć PE, normy PN-HD 60364 Ocynkowane samochody po 2010 roku: marki i modele