Jeżeli masz kluczyk scyzoryk to transponder jest na płytce,a jak nie scyzoryk to transponder jest obok jak rozbieżesz kluczyk to napewno go zobaczysz
Co robić?!?!?!?! Włożyć transponder który wypadł - jeżeli to zwykły kluczyk. Jeżeli scyzoryk to pewnie uszkodziłeś cewkę w pilocie.
Spróbuj drugim kluczykiem lub przelutuj tego i sprawdź cewkę transportera w kluczyku.
Zależy od rocznika. W polifcie już będzie cewka która jest razem z pilotem na płytce.
Ile masz kluczyków? Przypuszczam że 1 i to w nim problem, chyba będzie lepiej jeśli oddasz komuś co to ogarnia. Ewentualnie spróbuj przelutować cewkę w kluczyku
Witam, udało mi się pozyskać cewkę z innego kluczyka. Pozdrawiam Adam
cewka transpondera sprrawdz czy ma jakikolwiek opór
Często jest że na płytce pilota jest cewka transpondera. Nie ma żadnej czarnej pastylki. Nie każdy kluczyk się rozbiera (szczególnie ten bez pilota).
Jeśli to jest cewka w obudowie 0402 , to tu masz jakie chcesz: https://www.tme.eu/pl/katalog/dlawiki_10...
U mnie miernik pokazał 5 ohm (bardziej obstawiam to na cewkę)- element oczywiście wlutowany w płytkę...
Jednoznacznej odpowiedzi nie ma. Nie wiemy nawet, czy problem leży po stronie kluczyka/transpondera czy cewki odbiorczej. Generalnie elementem odpowiedzialnym za sprzężenie indukcyjne jest cewka umieszczona w czerwonym kółku. Dostępna na portalach aukcyjnych, wcześniej możesz spróbować przelutować punkty mocowania. Oporność jak dobrze pamiętam około...
to jak ten motronic to czego szukac nie ma iskry wogole pompka po przekreceniu kluczyka wlacza sie slychac ja. Od czego zaczac sprawdzanie?
kluczyka silnik pracuje jeszcze z pół sekundy. Benzyna?! Sugeruję wizytę u dobrego elektryka samochodowego z dedykowanym interface diagnostycznym. Dodano po 1 (cewka) Zamiennik. Myślałem nad tym czy nie padł.... Świece boscha. Cewka zawsze oryginał, a świece dokładnie(!) wyspecyfikowanie w instrukcji do tego modelu.
Podłączę się do tematu. Problem 207 1.4 hdi 2008. Sa dwa kluczyki, zwykly i scyzoryk. Ze zwyklego pali, ze scyzoryka nie. Pilot jednak działa. Czyzby cewka transpondera? Da rade jakos sprawdzic? Nie mam poufnej karty klienta, w pamieci sa dwa kluczyki. Ponoc scyzoryk musi byc dopisany do bsi skoro pilot dziala. Help?
Może trochę późno ale element, o którym piszesz to zapewne cewka, dzięki której masz komunikację z pętlą immo przy obudowie kierownicy. Spróbował bym doświadczalnie kupić kilka cewek smd i być może któraś z nich zaskoczy. Niestety nie znam rezystancji i indukcyjności.
Tam dużo na schemacie nie ma, hm teoretycznie, w sterownikach Sagem uszkodzona cewka uszkodzić mogła sterownik. Może u Ciebie się to stało, mimo że masz Bosch. Jak prąd masz we wtyczce to masa jest (masowy kabel idzie z akumulatora do skrzyni biegów i do nadwozia więc chodziło mi o to by tam zerknąć sprawdzić ciągłość i stan połączenia). Zapytam jeszcze...
Rozebrałem przed chwilą kluczyk i jest tam transponder od immobilajzera także przy stacyjce jest cewka od immo a może to immo.Sterownik zasilani ma tylko zastanawia mnie mnie to że według tego schematu co mam na pinie 49 powinno być12v a jest 8.
Zaznacze ze temat juz poruszany na forum jednak nie znalazlem rozwiazania mnie satysfakcjonujacego. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... Kluczyk - scyzoryk przestal odpalac samochod -> Anti theft mode Zajrzalem do srodka i wszystko wyglada ok. Cewka cala (laminowana), nic nie wyglada na uszkodzone. Tymczasowo wyskrobalem caly transponder...
Witam, mam prawie identyczny problem również z 306-tką 1.6 tu5jp. Początkowo silnik odpalał a raz nie odpalał. Następnie nie dopalił definitywnie. Po wymianie przekaźnika podwójnego chodził dobrze jakiś czas, ale ostatnio ponownie zdechł na dobre. Pomiary w kostce przekaźnika bez włączenia stacyjki wskazują sta ke +12V na pinach 2, 8,11, 14, 15. Po...
a więc tak czerwony - zasilanie żółto niebieski - impuls źółto czarny - cewka wn czarny - gaszenie niebieski - dioda zielony - masa do czego sluży ta dioda #1 edit dobra już wiem do czego służy dioda . ale gdzie w stacyjce jest immobilizer . i jeszcze jedno tzn. jeżeli bym chciał podłączyć moduł do innego skutera potrzebuje stacyjke z kluczykiem od...
Czy można z innego auta na próbę zakodować kluczyk? Włożyć mój w stacyjkę przekręcić na zaplon i w tym drugim przytrzymać zamykanie by się zakodował? Czy źle myslę? Nie wiem, nie znam się- nie moja działka :) Mam dwa piloty, oba sprawne, w obu wymieniałem mikrostyki od przycisków plus obudowy, plus baterie, ale nie musiałem ich naprawiać. Z tego co...
Eee, z tą stacyjką to Ci klika razy pisałem żebyś poszedł tam z żarówką, byłeś? Weź się dobierz do kostki, zrób zdjęcie i wrzuć tu. Na wszystkich schematach masz linię idącą od kluczyka do deski oznaczonej (po drodze ewentualnie bezpieczniki) 0004 a u Ciebie na filmie deska świeci po kluczyku. Z tej linii idzie też + na 1304 na cewkę. - dla cewki idzie...
Katalizatora nie sprawdzałem.Dzisiaj trochę posiedziałem przy nim i nic wskórałem.Mam jeszcze pytanie bo zauważyłem że skubaniec nie chce odpalać od pierwszego strzała.Pompa paliwa była sprawdzana i ciśnienie niby ok.Nie pamiętam jak to była wartość ale niby miało być w porządku.Ale dziś po zgaszeniu samochodu nacisnąłem ten zaworek na listwie wtryskowej...
Witam . Mam problem z Peugeotem 207. Mianowice , wczoraj narzeczona jechała do pracy i w trakcie jazdy na 2 biegu auto samo jej zgasło . Próbowała je odpalić , lecz się nie dało . Rozrusznik normalnie kręcił jak i kręci do tej pory , lecz nie odpalił się . Auto ma już od ponad roku nie było z nim żadnych problemów wcześniej ,nigdy taka sytuacja się...
Gdyby ten przekaźnik się załączał to jest ciągła [praca pompy - coś pomyliłeś. Na przewodzie od rozrusznika , to nic innego jak stały plus akumulatora. Dodatkowo zależny jest od włączenia pierwszego / pin 7 i 14 cewka/. Po wyłączeniu kluczyka sprawdź czy masz napięcie / +12V/ na pinie 14! Napięcie to podawane jest z kostki stacyjki. Dodatkowo drugi...
Witajcie, mam problem ze skuterkiem. Zginęła mi iskra, walczyłem z tym jakiś czas, oddałem w końcu go do mechanika i było dobrze.. jeden dzień. Po założeniu nowego akumulatora(stary kompletnie nie trzymał napięcia) pojawił się problem, mianowicie iskra pojawiała się tylko przy pierwszym kopnięciu po przekręceniu kluczyka (po ponownym przekręceniu kluczyka...
Witam. Jestem właścicielem Peugeota 407 2.0 HDI r.prod.2006. Od kilku dni mam problem z uruchamianiem silnika. Wygląda to w ten sposób, iż gdy chcę odpalić silnik, przepala się bezpiecznik nr 8 -cewka zapłonowa, wymieniam bezpiecznik 20A, samochód się uruchamia. Kilka uruchomień -ponowne przepalenie bezpiecznika. Wymieniłem bezpiecznik na 25A. Okazało...
Witam kolegów potrzebuje pomocy z usunieciem immo ze sterownika: MP7.2 03 0261206214 starałem się wywalić zgodnie z tym co piszą w necie ale nie pomaga. W załaczeniu wsad oryginalny zgrany z immo i moje wypociny silnik 1,6 Może któryś z kolegów sprawdzi lub wywali to dziadostwo :D Padła mi cewka a szkoa inwestować w zakup nowej :-( a to też może się...
Przepraszam za odgrzebywanie, ale dam odpowiedź dla potomnych. Trzeba sprawdzić zegary, styki i styk wtyczki która jest w komorze silnika. Ale w 90% przypadków to sam czujnik obrotomierza- jest to cewka zalana w jakimś plastiku o grubości papierosa. Jest na kluczyk "10" nad dłuższą półosią i przewodem od wspomagania- dostęp w zasadzie tylko z kanału....
Tam z jednego rozdzielacza idzie napięcie na cewkę i jeszcze na dwie inne rzeczy już nie pamiętam na co ale gdzieś czytałem. Znalazłem już problem. Był nim jeden z kabli przy czujniku położenia przepustnicy. Robił zwarcie albo w ogóle nie wysyłał sygnału i komputer chyba nie odczytywał że przekręcam kluczyk i trzeba puścić zasilanie. Nie wiem czy to...
Podawać "na krótko" iskrę. pompa nie podaje paliwa przekręceniu kluczyka słuchać pompę paliwa Więc nie masz pojęcia co robisz lub w zbiorniku nie ma paliwa. Szukaj przyczyny braku iskry - brak sygnału prędkości obrotowej silnika, uszkodzona cewka itp. Jak będziesz wiedział czy jest kluczowanie wtrysku to będziesz w stanie szybciej znaleźć przyczynę.
Witam! Problem wygląda następująco: po dwóch dniach postoju samochód nagle postanowił nie odpalić. Przy kręceniu odpala na ułamek sekundy i gaśnie. Pompa paliwa sprawna, daje ciśnienie na szynę, cewka podmieniana (nie dało żadnej poprawy), wtryski podmieniane... po wyłączeniu kluczyka immo się drze, że został w stacyjce, więc chyba sprawne. Komputer...
Czy masz drugi kodowany kluczyk do stacyjki, pewnie "immo" odcina zasilanie cewki.
Witam i prosze o pomoc, jestem wlascicielem 206 sw z 2004 roku. autko jezdzi bajecznie jak na ten wiek;) jak jest zimny pali od "strzala" lepiej niz nowe auta ale jak tylko dostanie temp to jest coraz gorzej. jak sie zagrzeje to jedyne co slychac po przekreceniu kluczyka w stacyjce to takie "tyk" i po zawodach moge krecic i 100 razy i nic. albo musze...
Witam. Mam problem z peugeotem 205 1991r gaźnik nie chce palić na zimno, brak iskry. Natomiast gdy go odpalam na po-pych to auto zapala i jest iskra. Wyłączę go na stacyjce i po chwili znowu potrafi zapalić z kluczyka. Całą noc postoi dwa razy zapalił i później znów to samo. W aucie zostało już wszystko wymienione: świece, aparat zapłonowy, kopułka,...
Witam, jak w tytule po nagrzaniu i w wysokiej temperaturze gaśnie czy na niskich czy na wysokich obrotach. Muszę przekręcić kluczyk i odpala bez problemu, ale tylko przy wysokich temperaturach jak jest mocno rozgrzany, może cewka? przepustnica i silniczek krokowy czyszczone.
Mam taki problem z tym autem : - jak sie rozgrzeje wali w dolot na LPG a na Pb słabnie i nie równo chodzi. Najsilniej te strzały są przy dodaniu gazu na niskich obrotach .Oczywiście cewka,kable wykluczone. - Podejrzewam że problem będzie w układzie zapłonowym w sterowniku. sterownik był naprawiany , widzę ze wymieniono tranzystory zapłonu na BU931ZP...
Witam, mam problem z Moim Lwem 1.8 8V 98r. Sytuacja wygląda następująco, w trakcie jazdy autem zgasły wszystkie kontrolki i auto zgasło. Po przekreceniu kluczyka brak kontrolek, nic nie dziala, awaryjne, radio, nawiewy, kompletnie nic, jakby nie było akumulatora. Auto stało na mrozie, więc chciałem je podładowac, okazalo się, że aku padł. Przy próbie...
Witam. Mam problem. Moja 405-ka silnik 1,4 gażnik nagle przestała palić na kluczyk. Na pych pali na 2-ch metrach i wszystko w porządku. Na kluczyk czasami odpali. Rozrusznik kręci, akumulator dobry. Zblokowałem stacyjkę kabelkiem na krótko do cewki, gdyż myślałem, że nie styka w czasie włączania razrusznika. Nie pomogło. Podałem prąd na akumulator od...
Witam ;) Mam małe problemy z odpaleniem takiego bolida. Nie startuje rozrusznik, nie chodzi pompa paliwa, nie ma zasilanie cewki ani wtryskiwaczy, jedyne czego się dopatrzyłem, to przekaźnika w środku (w skrzynce z bezpiecznikami), który załącza przewód od elektromagnesu na rozruszniku... Od czego zacząć? przewody masowe i bezpieczniki na zicher sprawdzone....
Witam, mam problem z samochodem, jest to Peugeot 306 lift, rocznik o ile dobrze pamiętam to 1999, silnik 1.6 8v 89km NFZ (TU5JP). Problemem jest najprawdopodobniej ECU silnika. Po podłączenia ECU do samochodu, podłączam klemy do akumulatora,po przekręceniu kluczyka na zapłon słychać pompę paliwową przez chwilę przeważnie samochód odpala i wkręca się...
Bardzo prosto; pierwszy przekaznik , po podaniu napięcia 15/po kluczyku/ na pin 14 , zwiera styki i poprzez pin 5 i pin 3 podaje napięcie na cewkę drugiego przekaznika , a sterownik silnika poprzez pin 10 podaje masę. A dalej już z górki.
Witam! Peugeot 206 1.1 2002r. HFX IAW 48P2.76 Sterownik komunikuje się z KTS, widać obroty silnika, steruje wtryskiwaczami, jednak nie steruje cewką ( podwójną). Końcówki mocy w sterowniku sprawne, wiązki, cewka itp również - podając sygnał prostokątny 0-5V na WE drivera na płycie sterownika słychać wyiskrzanie danej cewki - podczas próby rozruchu na...
Witam. Mój problem zaczął się gdy przez moją głupotę zapomniałem cofnąć kluczyk(bo stacyjka nie odbija) i to w ten sam dzień co kupiłem auto - spalił się rozrusznik. Został on wymieniony i auto nie odpala. Nie ma iskry i pompa paliwa nie pracuje. Dodam ze auto ma gaz - nie sekwencje tylko ten starszy typ tzw.strzelający. Wcześniej autko chodziło bez...
Witam mam problem gdyż wymieniłem sprzęgło i autko od tej pory nie pali powiem co sprawdziłem: na cewkę dochodzą 3 masy, -czujnik obrotu wału, -na przekaźnik 2 pinowy nie dochodzi napięcie (tzn.plus i minus do załączenia przekaźnika są ale niema na pozostałych pinach 3 i 5 a na jednym powinien być), -w przekaźniku 15 pinowym powinno być napięcie na...
Witam mam problem z autem .Auto jeździło normalnie cały czas ostatnio po zgaszeniu i próbie odpaleniu po 8 godzinach auto nie odpala kreci ale nie odpala , sprawdzono czujnik położenia cewkę pompę paliwa jest cisnienie , dalej to samo brak mam interfejsu do peugeota ale innym nie pokazał żadnych błędów w silniku , immo ma wycięte przez poprzedniego...
Witam. Zakupiłem samochód Peugeot boxer II 2005 2,0 bezyna+gaz. Na wolnych obrotach na benzynie sporadycznie wypadają zapłony, na gazie sytuacja się potęguje. Dodatkowo podczas jazdy na gazie do 3 tyś występuje delikatne "skubanie". Czasami po przełączeniu na gaz przestaje pracować jeden cylinder do 3 tyś obrotów. Wyłączenie silnika, wyciągnięcie kluczyka...
Witam Was wszystkich i proszę o pomoc, mi pomysły już się kończą. Zacznę od początku, jakieś 2 tygodnie temu kupiłem 307cc, 2004r, 2.0i 16v 100kW (RFN) z podobno uszkodzonym silnikiem. Myślę sobię, nic trudnego. Po przyjechaniu (na lawecie) do domu zacząłem podstawową diagnostykę, paliwo ok- dochodzi, iskra... I tu się zaczyna mój problem :D . Iskry...
winne było imo.odpaliłem auto z drugiego kluczyka.dziwne jest to że teraz ten kluczyk nie działał wcześniej teraz działa.
Jeżeli Obie płytki są takie same, to oznacza, że został zgubiony jeden transponder. Może być też tak, że drugi pilot był dorabiany i ma cewkę transpondera na płytce. A te cewki łatwo uszkodzić np. przy niezręcznym zatrzaskiwaniu obudowy kluczyka. W takim przypadku wystarczy wymiana uszkodzonej cewki. W przypadku pilota z osobnym transponderem (PCF7936)...
Cewki nie kluczują czy tak wnioskujesz ? kompresja, rozrząd. lexia może wyłączyć na godzinę economy mode. I zrób test cewek sprawdzisz w ten sposób kable... Brak impulsów sterujących na cewkę, czy rozrząd spowodował by brak iskry ? Niestety posiadam tylko x431 i tam nie widzę albo nie wiem jak wyłączyć economy mode, test cewek jest niemożliwy dostaję...
Witam! Mam problem z moim Peugotem 308 sw z 2009 roku z silnikiem benzynowym 1,6 VTi 120 km (bez gazu LPG). Niedawno w aucie zostały wymienione wszystkie świece zapłonowe i jedna z cewek (na 4 cylindrze). Świece Bosha, cewka Delphi. Wymiana była spowodowana wywaleniem błędu antipollution system foult. Po wymianie problem błędu znikł. Jednakże następnego...
0 usterek w sterowniku, nie ma sygnału na przekażnik pompy i cewki do anteny kluczyka nie dochodzi żadne nap.
Witam trafił do mnie 206 1.1 marelli HFX właśnie z falowaniem obrotów i błedami o zwarciu wtrysków 1,2,3,4 i błądy z wysterowaniem tych wtrysków.(testowałem delphi z planetem nie chce sie połaczyć z silnikiem) po całym dniu pracy czyli: -podmiana wiązki na silniku - 2x podmiana brązowego przekaźnika na odwrocie blachy od mocowania kompa -podmiana 4...
Witam.Mam podobny problem.Samochód 206 z 2001 roku z szyną can nie odpala.Po przekręceniu kluczyka pompa paliwa pracuje ale brak napięcia na cewkę zapłonową.Na przewodzie 1229 napięcie spada do zera ale na 1226 nie.Jeżeli podam na przewód 1226 masę to przekaźnik w BM34 uruchamia się i napięcie na cewce pojawia się ale mimo to samochód dalej nie odpala.Gdzie...
Witam Szanownych Forumowiczów ! Mam auto jak w temacie. Od kilku dni są problemy elektryką. Zaczęło się od włączania wentylatora chłodnicy przy odpalaniu silnika. Potem przy wyłączonym silniku (kluczyk w pozycji początkowej) załączał się went. chłodnicy, potem wentylator załączał się przy wrzuceniu wstecznego bez włączonego zapłonu, a przy włączonym...
Witam Mam taki problem - jechałem i skręcając w w boczną uliczkę wcisnołem sprzęgło dałem za mało gazu i samochodzik zgasł, tocząc się puściłem sprzęgło kawałek pociągnoł i zgasł - teraz przy przekręceniu kluczyka w pozycji rozruch tylko raz cyknie jakiś przekaźnik pod maską, przygasną zegary i nic. Pukanie po rozruszniku jak mi radzili nic nie pomogło...
Witam wszystkich!!! Jestem właścicielem Peugeota 205 i wczoraj pojawił sie problem a mianowicie: Jadąc w trasie sutko nagle zaczeło tracić moc i prędkość a na sam koniec zgasło. Po docholowaniu samochodu do garażu zaczołem patrzeć co sie stało. Tak więc: odkręciłem wszystkie świece i próbowałem odpalać zobaczyłem że nie ma iskry w ani jednej świecy....
Plusa poprawnego na 1 i 5 nie będzie skoro przekaźnik terkocze. Wyciąg przekaźnik i sprawdź małą żarówką 30 na cewkę przekaźnika , ponadto podłuż inny przekaźnik e to gniazdo. Sprawdź masy sterownika silnika przy sterowniku. Sprawdzenia dokonaj wpinając żarówkę między przewód masowy a plus akumulatora. Znalazłem taką notkę. "Centralka sterowania silnikiem...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Postanowiłem dołączyć do grona forumowiczów ponieważ nie mogę sobie poradzić z moim pugiem - jesteście moją ostatnią nadzieją. Problem zaczął się jakiś rok temu. Objawy: 1. Zimny silnik - pogoda na plusie, bez deszczu - odpala za 1,2 razem, 2. zimny silnik - pogoda na plusie, po deszczu - odpala za 3-5 razem dość...
Zrobić pierwszy test-zaopatrzyć się w zarówkę reflektorową z doaczonymi doń przewodami.Oba włókna żarówki połaczyć równolegle. Wyczepić trzypinową wtyczkę z apatatu zapłonowego. Jeden koniec przewodu żarówki podpiąć go plusa akumulatora, drugi do środkowego pinu wtyczki.Żarówka świeci? Jezeli nie to nie ma masy na moduł. Włączyć kluczyk w stacyjce.Zarówka...
Witam, Mam sinik 1.8 16V D9 (6FZ), sterowanie Sagem, 2001r. Mam instalację gazową. Po tym jak spaliły mi się dwie cewki, myślałem że to jest przypadek. W okazyjnej cenie kupiłem kolejne dwie, w tym jedną jako zapas woziłem w bagażniku. Dwa tygodnie temu, po tygodniu postoju na parkingu samochód nie odpalił. Silnik kręci, chwilami tak jakby chciał odpalić,...
Może immo jest na off. Może transponder jest przyklejony gdzieś w okolicach cewki.
Autko chodziło bez zastrzeżeń aż umyłem silnik.Ciężko było odpalić ale odpalił.Wyśmigałem jakieś 60 km bez problemu poczym na następny dzien rano odpalanie było już wpełni dramatyczne.Coś tam łapał ale niemiał siły samodzielnie funkcjonowac bez rozrusznika.w końcu odpalił i chodził jak cinqecento 700 chwile potrzymałem go na gazie mając nadzieje że...
Rozwiązanie tego probleblemu jest takie: dla tych co mają takie przyczyny: 1.nie kręci pompą paliwa 2.nie tyka moduł BSM po przekręceniu kluczyka 3.nie ma prądu na wtryskach cewce czujniku prędkości 4.męczymy się i nic (podajemy + na cewkę i nic a pompa wtedy kręci) Sposób to podanie + na przekażnik bsm pod warunkiem że ecu sterownik saegem ma sprawną...
Trochę skromne te twoje informacje. pompę paliwa słychać? + na cewce jest w momencie rozruchu? słychać piszczenie jak kluczyk w stacyjce?
Witam Odgrzeję trochę temat. Mam to samo auto z rocznika 98 też z silnikiem 1,0 z jednopunktowym wtryskiem. Walczę już z nim tydzień. Problem podobny tylko nie pali na 1 i 4 cylindrze. Dodatkowo przy wyłączonym kluczyku słychać lekko pompę paliwową (jak przekręcę stacyjkę to na chwile włącza się pompa normalnie, a później znowu delikatnie ją słychać)...
Cześć, Mam problem z odpaleniem auta - problem powtarza się już któryś raz natomiast od ponad tygodnia auto ponownie jest unieruchomione. Problem objawia się tym, że po włożeniu kluczyka wszystkie kontrolki gasną ale migają kontrolki S i Płatka śniegu i auto nie odpala pomimo tego, że rozrusznik kręci - jak nie migają te kontrolki to wiem, ze auto odpali....
Jaki masz silnik w tym Peugocie? Jeśli 1.4 to + po kluczyku na pewno masz na zasilaniu cewki zapłonowej!
Witam serdecznie Przeszukałem forum, nie mogłem znaleźć podobnego tematu, więc zakładam nowy. Zacznę od początku. Pewnego razu podczas jazdy zaświecił się checkengine. Po szybkiej diagnozie pp2000, wyskoczył błąd bodajże p0350 związany z cewką, ale autko jeździło normalnie więc zignorowałem komunikat. Po dłuższym czasie wystąpiły problemy z odpalaniem,...
Jednak powinno być odblokowany. Dziękuję bardzo. Czyli u mnie coś jest nie tak ze sterownikiem, że się nie odblokowuje, mimo że kluczyk rozpoznaje. Ja obstawiam, że immo już jest off, dlatego widać, że sterownik jest zablokowany, a usterka jest gdzie indziej. A jeśli immo byłoby off, to nie powinien być sterownik zawsze odblokowany? No i zbliżając...
Zawsze można przełożyć pilot i transponder do nowego grota. Wtedy nic kodować nie trzeba. Ew jak kluczyki są nie otwieralne to wyciąć ten kawałek z transponderem i przykleić bezpośrednio do cewki. Minus tego rozwiązania taki że auto odpali z każdym kluczykiem pasującym do stacyjki, a nawet tymi nie pasującymi, czyli z łamakiem ;)
Witam! Problem jak w tytule, BSI i klucz sprawdzone u kluczykarza, jest komunikat na liczniku, jak kręcę to jak kończę kręcić jadą raz wycieraczki, mruga kontrloka ładowania, i jest kilka błędó na silniku od podzespołów, które się nie kasują. jest wpisany klucz w BSI, na diagnostyce BSI pokazuje, że jest prawidłowe sparowanie z komputerem silnika. Cewka...
Witam wszystkich Od niedawna posiadam 406 2.0 16V 132KM XU10J4R (RFV)97r w automacie Wczoraj zdarzyła mi się sytuacja że normalnie odpaliłem auto pojechałem na zakupy po czy zgasiłem i już po powrocie nie mogłem odpalić. Objaw jak przekręcam kluczyk zero reakcji przygasa tylko akumulator tzn. ikonka plus klimatronik pomyślałem skończył się rozrusznik,...
nie odpala , czip w kluczyku ok, przy stacyjce na cewce brak napięcia, jak odciąć immo
Pompa działa po przekręceniu kluczyka i po chwili sie wyłącza tak jak powinna
Witam, Niestety nie znalazłem odp. na moje pytanie na elektrodzie i w googlach dlatego chciałem zapytać: 1. Kluczyk scyzoryk 2P jak ten w załączeniu. 759326 2. Na końcu znajduje się cewka? i tutaj pytanie czy jest ona do kuminikacji z IMMO, transponderem czy też do remote control? 3. Czy oprócz cewki jest transponder w kluczyku w obudowie (jeśli tak...
Ecu ustala dawkę rozruchową biorąc info z zimnej sondy poważnie?A może trzeba się przyjrzeć immo czy jest zezwolenie na start? Dodano po 16 Wątpię by przez błąd sondy auto nie odpalało.Chyba że jest jakieś zwarcie na wiązce.Ja bym sprawdził w parametrach czy nie blokuje immo choć to dziwne że wtryskuje paliwo.Masz może drugi kluczyk?Bo z tego opisu...
P206XS/1.6L/TU5JP-MCU->MP7.2 BOSCH/1998/8V/LPG-> BingoS średnie spalanie LPG -> 10L/100km Ponieważ jeżdżę na LPG już 20 lat to podam kilka uwag: 1. Można stosować instalkę II generacji w P206 i jestem tego żywym przykładem...i jakoś nie zaliczyłem strzału w kolektor -> nigdy !!! ...auto ma 9 lat i reguluję sam śrubą na parowniku co jakiś czas i ustawiam...
Witam wszystkich. Mam problem z speedfightem a w zasadzie kilka problemów. Przyjechał z rozprogramowanym immo ale jest czerwony kluczyk i udało sie zaprogramować. Iskra jest. Podczas prób odpalenia silnik sie odzywa jednak nie może załapać. Silnik jest po kapitalnym remoncie. Podczas prób odpalania dioda od immo mrugała lub świeciła się ciągle. Gdy...
A ta przedłużka to jaka długa musi być Odpowiedniej długości wystarczają standardowe długości z zestawu kluczy. Może ci jeszcze podjechać i wymienić?
Witam wszystkich. Mam poważny problem, a mianowicie auto w ogóle nie odpala. Peugeot 307 z 2002r. po sprawdzeniu Lexia. Pokazuje 3 błędy zapamiętane, których ni jak nie dają rady usunąć: EGR, przepustnica i coś jakby ( bo dobrze nie zapamiętałem) centralna anomalia systemu. Iskry nie ma, BSI jest w porządku i zablokowane jest sterowanie silnika. Jeśli...
Mam jeszcze 1 pytanie odnośnie silników,co prawda nie nabyłem jeszcze tego silnika z zdjęcia wyżej,na sobotę jestem umówiony, znalazłem natomiast jeszcze jedno ogłoszenie z silnikiem od peugeota 306, znów wszystko ładnie pięknie jednak jest różnica pomiędzy moim silnikiem a silnikiem od 306 z ogłoszenia, wstawię fotki mojego silnika i silnika którym...
Jak wiadomo immobilisery w Peugeotach padają często, koszt nowego, oryginalnego jest duży (bo wchodzą w grę też kluczyki). Z kolei rozwiązania na module/cewce od Daewoo Tico (mam takie właśnie w swoim 100ccm) chodzą tak sobie, są powszechnie krytykowane za niewłaściwą pracę, grzanie się silnika itp. itd Zna ktoś konkretne rozwiązanie problemu? pzdr!...
Jest to możliwe. Skoro po obejściu wentylator działał, a na nowym przekaźniku nie, to świadczy o problemie w instalacji. + podałeś na stałe i ciągle brało prąd temu się wyładował. Przekaźnik zwykły na cewce ma stały + albo masę, i u ciebie czegoś brakuje. Jeżeli + to może po kluczyku nie ma, albo masa zniknęła. I wtedy przekaźnik nie pracuje.
Witam. Wczoraj jechalem na ryby, nie powiem po lekkich dolkach, które omijałem wolno 10-15km/h. Zaparkowalem, wszystko bylo ok. Po powrocie z ryb, wsiadam, przekrecam kluczyk, rozrusznik kręci ale silnik nie odpala. Laweta i do mechanika. Wstępnie mowa była o pompie paliwa, która okazała sie sprawna (podpięcie na krótko). Z tego co mechanik mówił, moze...
Niedokonca wiem gdzie tego zasilania szukac,ale mysle ze sterownik ma zasilanie poniewaz jak zdejme wtyk ze sterownika i przekrece kluczyk to na wtyku do cewki zasilania niema a jak wtyk do sterownika przypne to zasilanie na cewke jest,? ten problem przedstawiłem obszerniej w " peugeot 405 2.0 93rok nieodpala.pomocy." Dodano po 3 Witam temat zakonczony.Mam...
Przewody odpadają. Rozprułem całą wiązkę aż do ECU i wszystko jest ok. Patrzyłem omomierzem zwarcia tez nie ma. Auto miało dzwona jakies 6lat temu ale w elektryce nikt nie grzebal na pewno bo kumpel kupił nowy. Zapomnialem wcześniej napisac ze jak tylko podpiąłem komputer to wyświetlał błąd nieprawidłowy kluczyk. Ale jak zakodowałem kluczyki to problem...
Utknąłem Znalazłem wtyk pasujący 1:1, ale auto "cegła". Podmieniłam BSM jest stałe na bezpieczniku od zasilania ECU F1, brak komunikacji z ECU i ABS. Napięcie na F10 czasami po podłączeniu klemy i przekręceniu zapłonu pojawi się na 1-2 sek, a później za kolejnym razem już nie pojawia się. Czasami po podłączeniu aku i przekręceniu kluczyka jest tryb...
Powracam do tematu, który niedawno przewinął się przez moje ręce, jednak nie został do końca usprawniony i jeździ, bo jeździ. Pierwszy raz mam tak głupią i tajemniczą zagadkę w pojeździe z tej rodziny. Pacjent: Peugeot 206 1.1 HFX 2002r. Objawy: 1. nie ma trudności z uruchomieniem zimnego silnika, jednak w pierwszej chwili po starcie potrafi on zgasnąć....
cewka kluczyk kluczyk cewka kluczyk peugeot
kontrolka tempomat siemens gigaset zasilacz lodówka bosch rozszczelnienie
przycisk sterownika pieca aluminium łączenie
Schemat skrzynek bezpieczników VW Touareg 7L 2007 2.5 TDI – lokalizacja, opis, wartości Bosch Siemens suszarka kod E36 E12 E13 – awaria czujnika blokady drzwiczek, oznaczenia błędów