Jakiej firmy cewka, jakie napięcie w instalacji auta? Miałem cewki dwóch firm. Nie pamiętam dokładnie jaki producent ale ta obecna/nie wiem czy dobrze napiszę/,jest firmy MAGNETI MARELLI. Wcześniej producent był jakiejś niemieckiej firmy. Co do napięcia,to szczerze przyznam że nie wiem jakie jest.
A jak zamienisz cewki?Nowe jakiej firmy? Nowe Magneti Marelli. Przełożyłem też cewki z drugiego takiego samego seja i problem pozostał na cewce nr 2.
mam do naprawy fiata albea rok 2004 1.2 silnik 16V. trzeba wymienić cewkę przewody i świece. jakie firmy polecacie? dostałam propozycję magneti marelli. Dodam jesycye e samochód ma instalacje gazową
Dzień dobry. Posiadam Fiat Marea Weekend z 2002 r z silnikiem 1,6. Autko nigdy nie sprawiało problemu do wczoraj. Żona wróciła z pracy z palącą się kontrolką silnika. Po podłączeniu komputera i odczytaniu - wynik uszkodzona cewka. Błąd skasowano i pojawił się ponownie. Mechanik powiedział, że trzeba kupić cewkę. Cewka wraz z przewodami i świecami została...
A jesteś pewien że nie ma iskry ? Wtryskami steruje ci kiedy nie chce palić na te dwa cylindry. Mi w pamięci się utarło że kiedyś coś grzebałem w peugeocie z komputerem magneti marelli. I tam był efekt taki że najczęściej na zimno nie chciał sterować nastawnikiem biegu jałowego. Żeby zapalił trzeba było delikatnie nacisnąć na gaz i trzymać. Sprawdź...
Witam Dzieki za sugestie, wczoraj wieczorem obejrzałem okolice czujnika wału, ładnie czysto jednak nie moge go zdjąć. Zapiekł się w tym mocowaniu a za mocne ono sie nie wydaje Nie chce czegoś uszkodzić. Ale gdyby ścięło ten klin to koło miałoby wyczuwalny luz ? Jak to sprawdzić? Ustawieniem rozrzadu? Koło alternatora ma nieznaczne bicie może 0,5mm ale...
Witam. Strzela mi lekko i szarpie auto na gazie. Chciałbym zmienić cewki, przewody WN i świece. Mój model to Punto 2 1.2 60km 8v rocznik 2001. Prosiłbym o opinie czy te rzeczy które podałem pasują. Firmy wybierałem po opiniach innych. Nie jestem głównie pewny czy kable są pasujące bo nie moge znaleźć dobrze. Za dużo tych oznaczeń. Cewki: Świece: Przewody:...
Niespodziewajka.... Okazuje się, że alternator jest jak nówka! Był super! Problem znalazł się zupełnie gdzie indziej. Otóż w w 1993r wprowadzono w zegarach diodę na na obwodzie wzbudzenia alternatora. Dioda jest wstawiona z tyłu zegara na płytce drukowanej. Jakoś umknęła mojej uwadze. Założyłem zegary bez takowej diody. jakiś czas było OK ale jak twierdzi...
Witam, jak w temacie brak iskry. Zapłon Magneti Marelli BKL 3BC. - Cewka jest dobra sprawdzona według schematu niżej(Na pin 1 dotykałem do masy i na świecy pojawiała się iskra) - Moduły zapłonowe są dwa, więc raczej nie siadły dwa naraz(zasilania oraz masy sprawdzone, przejścia do ecu również) - Jak widać na schemacie są dwa czujniki wału jest to TDC...
Witam, czy jest jakis tanszy zamiennik tej cewki? Generalnie to jest mi to potrzebne do czegos innego ale chodzi zeby miala te same parametry czyli 3OHM...
Nowy soft do sterownika powinien załatwić sprawę. Miałem kilka takich przypadków na serwisie. Auto po myjni nie gadało. Przyczyną był soft sterownika (Kolega od softów powiedział ze nawięcej śmieci było w immo.). Ogólnie bałagan spowodowany przez cewkę i świece oraz przewody WN. Wilgoć w powiązaniu z wysokim napięciem skaczącym po masie potrafi nieźle...
Przed zgaśnięciem auto przy 100km/h lekko sie zadusiło i zgasło coć przy 50 km/h tylko odrazu gasło- obroty poleciały w dół aż sie motor wyłaczył i przy odpalaniu tylko kręcił rozrusznik nic więcej. W norauto mechanik odpiwietrzył silnik wentlem co poleciała z niego para a potem paliwo ( nie kojaże jak sie czesc nazywa pompka paliwa tam pompuje to jest...
a więc tak czerwony - zasilanie żółto niebieski - impuls źółto czarny - cewka wn czarny - gaszenie niebieski - dioda zielony - masa do czego sluży ta dioda #1 edit dobra już wiem do czego służy dioda . ale gdzie w stacyjce jest immobilizer . i jeszcze jedno tzn. jeżeli bym chciał podłączyć moduł do innego skutera potrzebuje stacyjke z kluczykiem od...
myśle że zmiana bezpiecznika nie pomoże trzeba ustalić na jakim obwodzie jest problem (czujniki, cewka ,wtryski itp) przetarcia w wiązce , masy do sterownika, trzeba troche czasu na to poświecić , rozbierałeś sterownik ?widać uszkodzenie?
To jeszcze sprawdź cewki wtrysków ,i wiązkę na zwarcie do plusa albo do masy. Możliwe że leży ecm. Teorie,potrzebne pomiary.
Witam wszystkich serdecznie! Borykam się od kilku dni z nie odpalającym autkiem. Postaram się opisać problem po kolei: Dane dotyczące samochodu: Renault Clio II 1.2 16V 75KM, 2001r., kod silnika: D4F + instalacja LPG sekwencyjna AG ECU jaki posiadam w tym autku to: Magneti Marelli IAW 5NR.CE1 1. Jak doszło do usterki: Ok. tydzień temu po przejechaniu...
pierwsze auto kolegi,które możego puścić z torbami z powodu...przepalajacych się nagminnie cewek,może poradzicie jakie kupić aby były trwałe,może od innego auta pasują?wiem ,że np cewki boscha w stilo padajajak muchy,a wystarczy zamienićna magneti marelli i spoko,może tutaj ,też ktoś, coś jużpokombinował i podzieli się tematem?
Witam. U mnie w SC losowo silnik zaczynał nierówno pracować,prawie gasł i zapalała się kontrolka wtrysku.Kupiłem jedną cewkę Magneti Marelli - oryginalnie były Champion i podstawiałem.Trafiłem za drugim razem,problem zniknął.Pozdrawiam.
Masz sterownik Simos , cewka podwójna , bez kopułki rozdzielacza zapłonu? Czy sterownik Magneti - Marelli z kopułką rozdzielacza zapłonu?
Komputer ci nie pokaże błędów cewek, jeżeli masz cewki sagema to prędzej czy później padną. Mi padły dwie naraz i jechałem na dwóch cylindrach ;] Wymieniłem na magneti marelli/champion i jest spokój.
Oryginał jest firmy TEMIC. Pasuje z Golfa IV. Pasujące cewki to. OSSCA: 01016 BOSCH: 0221603010, 0986221048, 221603010, F000ZS0210 MAGNETI MARELLI: 060717041012, 060717042012, 060810169010, 359000601270, 940038529010, 940038530010 TRUCKTEC AUTOMOTIVE: 0717014 METZGER: 0880103 MEYLE: 1009050021, 1148850007 MEAT & DORIA: 10307 TOPRAN: 109316 BREMI: 11731...
Witam 1,5 miesiąca temu w trasie samochód zaczął mi szwankować. Brakowało mu mocy i przy przyśpieszaniu zaczął szarpać. zostały wymienione świece lecz nic to nie pomogło. Pojechałem na komputer i mechanik powiedział że nie pali na 3 gar i podejrzenie padło na cewkę (listwę). Wiec zakupiłem nową cewkę firmy Magneti Marelli i po zamontowaniu jak ręką...
Z najtańszych to Magneti Marelli, około 200zł, jak na razie jakoś się trzyma. Z lepszych to jeszcze Beru, NGK. Chinole typu Topran, Janmor, Setech itp wytrzymują około 2 miesięcy, więc rachunek się zgadza.
Wymień i tyle. Oczywiście tak zrobię. Ale ponieważ nie mam czasu i odpowiedniego narzędzia do odkręcenia nakrętki pompy, to chciałbym się upewnić czy pompa MAGNETI MARELLI 313011300044 ciś. 3 bar, wydajność 120 l/h będzie ok.
Magneti Marelli.
Utknąłem Znalazłem wtyk pasujący 1:1, ale auto "cegła". Podmieniłam BSM jest stałe na bezpieczniku od zasilania ECU F1, brak komunikacji z ECU i ABS. Napięcie na F10 czasami po podłączeniu klemy i przekręceniu zapłonu pojawi się na 1-2 sek, a później za kolejnym razem już nie pojawia się. Czasami po podłączeniu aku i przekręceniu kluczyka jest tryb...
Chciałem zrobić odcięcie zapłonu w samochodzie Skoda Felicja 1,6. Elementem wykonawczym ma być przekaźnik, który będzie rozłączał przewód do cewki zapłonowej (załączanie przekaźnika to inna sprawa i nie o to mi tutaj chodzi). Do cewki zapłonowej wchodzą 3 przewody (w załączniku schemat): +12V, MASA i "sterowanie" (przewód od sterownika silnika do wytworzenia...
uno 1.4 i.e. tylko rozdzielacz i moduł nanoplex i aparat zapłpnowy, czujnik GMP w kole zamachowym, na jednopunktowym wtrysku bosch mono-jetronic, cewka zapłonowa pojedyncza Magneti Marelli BAE 504 D.
Witam serdecznie. Wiem że temat brzmi znajomo, ale proszę o odrobinę uwagi. Potrzebuje pomocy elektryka/ew. kogoś kto ma dobry pomysł :P 1. Problem - mruganie oświetlenie wnętrza/oświetlenia auta - w zależności od obrotów. 2. Samochod Nissan Primera,1995, 1.6 3. Alternator Lucas (Made by Magneti) taki jak w fordzie transicie, tylko bez vacu pompy. 4....
...a z czego masz sterownik zapłonu? Bo z tego co kojarzę to UNO 1.0 było na BOSCHu z tradycyjnym rozdzielaczem zapłonu, a Punto 1.2 na Magneti-Marelli z dwoma podwójnymi cewkami. Koła foniczne mogły się różnić, także mogą Cię czekać kolejne problemy.
Witam wszystkich. Mam problem z w/w wozidłem. Seat z 2000r. wyposażony w archaiczny silnik 1.6 ALM, jeszcze na rozdzielaczu zapłonu, pod kontrolą sterownika Magneti Marelli. Problem polega na kiepskiej jego pracy po odpaleniu, ale tylko wtedy gdy jest zimno (mamy lato więc obecnie zimno to poniżej 15°C). Wygląda to tak, że auto zawsze odpala bezproblemowo,...
Taki znalazłem opis układu zapłonowego do 900 Układ zapłonowy / akumulatorowy, elektroniczny bezrozdzielaczowy, mikroprocesorowy, o statycznym wyprzedzeniu i rozdziale iskry, zintegrowany z układem wtrysku benzyny w ramach systemu sterowania silnika Weber Marelli IAW 16F.ER, zawierający: -dwie specjalne cewki zapłonowe, -przewody wysokiego napięcia,...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Tak właśnie to wszystko już wymienione z tego powodu, nawet cewka specjalnie wymieniona na magneti marelli. Trochę mnie co prawda kusi by cewkę wymienić jeszcze raz ale nie mam żadnej na podkładkę.
Witam. Posiadam polo 9n 2002r. z silnikiem 1.4 16v BBY.gdy go kupiłem miał uszkodzony termostat ponieważ temperatura dochodziła do 75st, ale obroty utrzymywał na poziomie 550 obr/min i można było normalnie jeździć w korkach itp. Po wymianie termostatu samochód nagrzewa się prawidłowo i utrzymuje prawidłową temperaturę, ale za to obroty po nagrzaniu...
Witam wszystkich. Temat opowiem od początku. Padła mi cewka zapłonowa. Kiedy to się działo miałem silne szarpania całym samochodem. Wymieniłem na tani zamiennik. Po wymianie okazało się że szarpie autem w okolicach 2000 obrotów. Kupiłem drugą cewkę. Już magneti marelli. Objawy nie znikły. Postanowiłem wymienić cały układ zapłonowy czyli przewody, świece,...
Na nic się zdały podłączania do komputerów itp itd. Zapomniałem ogólnie o tym temacie na tej stronie. Problem rozwiązany. Cewka zapłonowa wymieniona. Ok 2000 km zrobione i zero problemów. Jak się okazało po wyjęciu starej cewki była delikatnie pęknieta w kilku miejscach. Nowa to magneti marelli. Pozdrawiam Dodano po 12 Zapomniałem dodać, że wymiana...
Czujnik znajdujący się przy kole zamachowym może być odpięty. W AX'ie na ECU BOSCH'a czujnik położenia wałka rozrządu (on jest odpowiedzialny za moment zapłonu) zanjduje się w aparacie zapłonowym, pod kopułką (tak jak np. w nowszych polonezach gaźnikowych) a sam moduł zapłonowy jest przykręcony do aparatu zapłonowego i jeżeli nie ma iskry to prawdopodobnie...
Witam a co z przewodami ws ? Świece zapłonowe Marka i typ: Mirelli 7 LCR. Odstęp między elektrodami: 0,7 do 0,8mm. A cewka zapłonowa sprawdzona? Marka i typ: MAgneti-Marelli BAE 506 D. Rezystancja w temperaturze 20C: - pierwotna: 0,666 - 0,814 - wtórna: 2970 do 3630 Układ zapłonowy jest elektroniczny (zasada działania wykorzystuje efekt Halla) i ma...
Witam Mam problem w swoim Punto taki że podczas jazdy nie zależnie od prędkości czy 80 czy 40 km/h samochód gaśnie. Dzieje się tak że obroty silnika spadają do zera i samochód gaśnie czyli świeci się kontrolki od akumulatora i oleju i muszę odpalić auto jeszcze raz... nie ma problemu z odpaleniem auta. Problem ten występuje rożnie czasem jest tak że...
Kupiłem na allegro cewke zapłonowa do fiata i dodatkowo otrzymałem elektroniczny regulator alternatora typ RA2/12V DE produkcji polskiej. Alternator we fiacie panda 45S jest firmy magneti marelli. Na tym regulatorze sa zaciski z oznaczeniami: Masa B-, D+ 15, Wzb. 67. Na cewce sa oznaczenia B+ i D. Prosze o pomoc jak to podlaczyc
A więc tak, dysze w komorze pływakowej : Pierwszy przelot : 100 Drugi przelot : 90 Dysze powietrzne : Pierwsza 220 Druga 260. Poziom zmierzę jak będę miał chwilkę, ale tak jak wcześniej pisałem mniej więcej pół gardzieli. Co do układu zapłonowego - wszystkie elementy są nowe ale nie wykluczam jakiejś wady któregoś z nich bo już naprawdę nie wiem co...
Dzień dobry Wszystkim. Niedawno nabyłem Fiata SC ze swapniętym silnikiem z Punto I jw. i mam pytanie dotyczące silnika. W silniku jest założona - podobno - przepustnica z silnika 1.6 i dlatego też w motorze brak jest tzw. "dołu". Komp nie był strojony pod tę przepustnicę, więc chciałbym na razie założyć oryginalną przepustnicę. Przeglądałem znany portal...
Witam ponownie..po wyinanie cewek i innych rzeczy ktore wymieniłem wyżej autko jeździło spokojnie..Do dnia w którym przestało jeździc..w czasie jazdy- przyspieszania do okolo 40km/h auto porprostu zgasło..powtorzylo sie to dwa razy...za drugm kreceniem silnik dopiero odpalil..wyswietlila sie kontrolka akumulatora..(nie pomoglo ladowanie po pierwszym...
Witam szanownych forumowiczów, Mam problem z moim Fiatem Brava 1.2 16v z klimatyzacją. Na początku opisze problem: Podczas stania w korku zauważyłem że czasie dodawania gazu światła świecą jaśniej, tak samo deska rozdzielcza. Samochód zaczął się dusić na wolnych obrotach. Wyłączyłem wszystkie odbiorniki, jakimś cudem dojechałem do mieszkania. Niestety...
Witam! Już kilka razy poruszałem ten temat. Auto o którym napiszę jest używane tylko w okresie od kwietnia do listopada ze względu na sól. Jest kwiecień więc odgrzewam kotlet na nowo. Nadziejam się na rozwiązanie mojego problemu przez Szanownych Kolegów. Oto co następuje: Fiat Panda 1993r. 999 Fire na monowtrysku IAW 6F.SH Przebieg 50tys. km od nowości....
Witam! Na wstępie dane auta: Fiat Panda 1993r. 999 Fire na monowtrysku IAW 6F.SH Przebieg 50tys. km od nowości. Przy przebiegu 30tys. założona instalacja LPG II gen Landirenzo LC-01. Samochód jak to zwykle bywa przed montażem LPG był niemal jak nowy. LPG założone w celu wiadomym. Serwisowany u Fiata i w "gazowni" którą naprawdę z czystym sercem mogę...
Witam serdecznie Dane auta to: Peugeot 605, 91 r, 2.0 benzyna 107 km, komputer Magneti Marelli G5. Objawy Ostatnio auto podczas jazdy przy dodawaniu gazu straciło moc, nastąpiła przerywana praca silnika przy zwiększaniu obrotów (na wolnych obrotach było ok). Podłączyłem próbnik diodowy z rezystora i Leda pod kostkę diagnostyczną, komputer wyrzucił mi...
Witam, w berlingo z 97roku, silnik 1.4 beznyna, sterownik magneti Marelli, brak iskry i brak wysterowania na wtryski, odczytane 2 błedy: brak wysterowania na cewkę. W parametrach podczas kręcenia rozrusznikiem, czujnik czyta obroty z wału (tak ok 250obr/min) jednak wtryski nie dostają sterowania, zasilanie jest. Na wtyczce od cewki brak zasilania ,...
Pacjent to Uno z silnikiem 1.0 fire z klasycznym aparatem zapłonowym (palec, kopułka, rozdzielacz) Problem i objawy Raz zapala, raz nie. Sprawa zaczęła się we wrześniu, na zlocie. Na miejsce (prawie 600km) dojechał bez problemu, na drugi dzień podczas objazdówki w trójmieście, samochód dwa razy miał problemy z zapaleniem. Kręcił żwawo ale nie chciał...
Zamówiłem dwie cewki Magneti Marelli w sklepie żeby była pewność - drogo bo 76 zł za sztukę-dziś odbieram montuję i zobaczymy... Wymieniłem cewki ale jakoś nie czuje zbytniej poprawy ale wóz nie wchodzi na pracę 3 garów mimo porządnej przy gazówki na każdym biegu, jakby jeszcze bardzo delikatnie poszarpywał ale to tylko przy pełnym pedale przyspieszenia...
Sterownik nie widzi cewki zapłonowej więc skoro ta była wymieniana na sprawną to do sprawdzenia połączenie pomiędzy cewką a sterownikiem silnika. Jeżeli przewody całe to sterownik do wymiany. Gdybyś podał kod silnika to byś dostał informacje pod które piny podpięte są te przewody przy sterowniku silnika. AXP ma sterowanie cewki z pinów 57, 71 ECU. AHW...
Post trochę stary, ale może pomogę. Nie słuchaj o jakichś przepustnicach i ich czyszczeniu z kurzów i innego syfu. Generalnie taką poradę dają ludzie którzy nie mają pojęcia o mechanice. Przepustnica aby dławić silnik, czy też wpływać na jego działanie musiałaby mieć ograniczone światło bardzo grubo (pewnie min 30-40%) lub totalnie się zacinać (np ze...
Z góry przepraszam za tak długą przerwę ale nie miałem czasu na robienie przy maluchu. A więc z powyższych sprawdzone z tym zapłonem zostało czy dochodzi prąd do cewki, i dochodził lecz z cewki już nie dochodził do kopułki, zakupiona została nowa cewka Magneti Marelli lecz nie jestem pewien jak ją dobrze podpiąć. Załączam zdjęcia jak aktualnie jest...
Jeżeli w sterowniku magneti marelli obwód na którejś z cewek zapłonowych jest przerwany,dany sterownik nie wysyła impulsów na tą cewkę.
Witam. Mam Problem z autem jak w tytule z roku 1999 z silnikem 1.1 (EW10J4/L4) sterownik Magneti Marelli MM28P. Zasilania są prawidłowe , komunikuje się z KTS540 brak kodów usterek. Zespół przekażników pod ECU zasilany. ECU nie wystawia 2 mas na cewki ww przekażników, przez co brakuje zasialania na pompie cewce. Auto podobno zgasło podczas jazdy.
grzałem suszarka i nic nie pomogło moduł zapłonowy ten na aparacie zapłonowym lekko się grzeje i rozkręciłem i styki były mokre, wg tabeli modułu zapłonowego opór pomiędzy stykami 1 a 2 powinien być ok 700-850 ohm a wynosi ok 40kohm więc chyba jednak moduł zapłonowy Dodano po 5 Mierzymy rezystancje pomiedzy 1 i 2 i powinna ona wynosic od 758 om do 872...
brak informacji czy autko jest na aparacie BOSCH czy MAGNETI MARELLI wtrysk jednopunktowy? jeśli podczas kręcenia auto dostaje paliwo to czujnik Halla jest dobry następnie podczas masowania cewka generuje iskrę cewka również będzie sprawna chociaż istnieje prawdopodobieństwo ze została nadpalona i generuje za słabe napięcie
Witam. Problem wynika następująco, nagle znikła iskra, podejrzenie padło na czujnik położenia wału, po sprawdzeniu miernikiem miał 740 Ohm i reagował na magnes zmieniając oporność. Dla świętego spokoju kupiłem nowy który po pomiarach zachowuje się tak samo jak stary. Po wymianie czujnika jak iskry nie było tak nie ma, z ciekawości sprawdziłem cewkę,...
Witam podepnę się pod temat bo chcę zrobić to samo w swojej CZ-350 czyli zastosować Elektroniczny Zapłon bezstykowy, na oparciu o moduł zapłonowy magneti marelli 213 nanoplex MED 213A z malucha i cewce zapłonowej też z malucha. Ale teraz tak jak to podłączyć gdzie co podpiąć, moduł ma 7 wejść ponumerowanych. 1. zielony kabel 2. biały kabel 3. czarny...
Witam forumowiczów. Auto z którym mam problem to Peugeot 206 1.1 benzyna z 2004 roku. Zanim trafiło do mnie było wcześniej w innym „warsztacie”. Samochód od początku usterki nie odpalał i co za tym idzie nie było komunikacji ze sterownikiem silnika. Usterkę braku komunikacji namierzyłem w przetartych i przegniłych przewodach we wiązce koło...
Producent cewki to Magneti Marelli: Cewka jest 4 pinowa: Tak wygląda w całej okazałości:
Witam wszystkich! Problem jest następujący: obie świece ( 5 różnych kompletów, każdy innej firmy łącznie z boschami) są zakopcone. Rano po odpaleniu samochodu zaczyna zalewać świece po 2-3 km jazdy (kidy silnik powoli łapie temperaturę - tuż przed pierwszą kreską na podzialce czyli niecałe 50st C). Silnik ledwo pracuje, prawie gaśnie albo gaśnie. Jako...
Peugot 206 1.1 silnik: TU1JP / HFX (L4) wtysk: Magneti Marelli MM 4.8.P cewka: Electricfil Od kilkunastu dni mam problemy z silnikiem, odpala normalnie bez problemów, obroty biegu jałowego OK ale przerywa (szarpie) w czasie jazdy tak jakbym wyłączał na chwilę zapłon: - auto zwalnia, obroty spadają na 2..3 sekundy - zapalają się jednoczesnie kontrolki...
Witam i proszę o fachową poradę: Samochód: Citroen Xantia 2.0i 8V RFX (123KM) rok 1993. System wtrysku Magneti Marelli 8P20. Mam niesamowity problem z pracą tego silnika. Mianowicie: gdy dodaję gazu strasznie go zadusza i potrafi strzelić w kolektor ssący. Problem te jest narastający. Po zapaleniu strasznie go zalewa i ciężko mu utrzymać obroty. Jak...
Witam.peugeot 206 1.4 magneti marelli IAW 1AP.81,Podobno padl 1 z tranzystorow mocy od cewek zaplonowych ktory znajduje sie w komputerze .Tranzystor ten zostal wymieniony na BUT56A ,zamontowno nowe cewki zaplonowe i nic nadal odpala chodzi chwile na 2 cylindry i gasnie.pomocy.Jestem gotowy kupic drugi komputer z kluczykiem.Jezeli ktos wie jak naprawic...
cześć koledzy elektrycy. mam do was pytanie czy ktoś może mi powiedzieć gdzie jest zasilanie ecu na którym przewodzie jest to komp magneti marelli o nr IAW49P2.76 nie łączy sie z komputerem diagnostycznym wiec prawdopodobnie brak na nim zasilania gdyby ktoś posiadal schemat do tego peugota z roku 2003 i silnik 1,4 to był bym bardzo wdzięczny nawet odpłatnie...
co masz na mysli pisząc badziew. Cewka jest kupiona oryginalna Magneti Marelli
sterowanie cewki z ze sterownika :Magneti Marelli IAW 59.. Wręcz sztandarowa usterka tego silnika nowy w serwisie ok 1700 zł ale można naprawic w cenie do 500 zł.
Jaki moduł, przecież to Magneti Marelli G5 , cewka podwójna, sterowana bezpośrednio z ECU , pin nr. 1 i 19.
Chciałbym się podpiąć. Problem jak u kolegi. Gdzie jest ten piętnastostyk? to ten tuż za filtrem przykręcony do ściany grodziowej? Jak tak to on jest OK. ECU wyjęte i rozebrane. niby ścieżki całe ale coś mi on niezdrowo pachnie(przypalony laminat). Klemy nie byłe zamienione, tego jestem pewny. gdzie jeszcze szukać przyczyny? Nie sprawdzałem mas na cewce....
Mam problem z Fiatem Uno CLIP 98r Sterownik magneti marelli G7.11A silnik 146.C7.000 silnik pali 10L na niskich obrotach sie dławi i słaby jest Sprawdziłem wszystkie czujnik są sprawne łącznie z sondą lambda. Po czym pojechał na serwis podpiąć się pod komputer Co sie działo.... cały czas widniał napis " BŁĄD EPROM" a poniżej pojawiały się i znikały...
Witam Zupełnie zapomniałem o mym wątku. Jakiś czas temu padła cewka zapłonowa ( mogła mieć jakieś uszkodzenie i też mieć wpływ na wszystko ). Ostatnio zrobiłem przegląd i: - wymieniony termostat ( tamten był otwarty cały czas ) - wymieniona sonda lambda. Sondę sprawdziłem oscyloskopem i okazało się, że w ogóle nie oscyluje tak jak powinna. Kupiłem sondę...
Witam Jestem posiadaczem Twingo 1.2 16v z 2002r. W trakcie jazdy, tak po prostu padł sterownik. Sprawdziłem zasilania, masy, linię K. Dostaje napięcie, ale nie reaguje, nie daje masy na cewki przekaźników pompy i wtryskiwaczy, nie zapala kontrolek, nie diagnozuje się softem, martwy. Wyjąłem sterownik (ukryty za silnikiem, niezłe "przyjazne" miejsce)...
Witam serdecznie. Od dłuższego czasu mam problem z autem. Pali raz na 2 raz na 4 raz na 3 cylindry zmieniłem cewkę i to samo. Pojechałem do mechanika i wykrył, że sterownik robi błędy. Posiadam model Magneti Marelli IAW 5nr.ce1 nr 8200123939. Czy ktoś z użytkowników potrafi go zaprogramować? Jakie wiążą się z tym koszty?
Witam, audi 1,8 125KM 97r. Miałęm problemy z przyspieszaniem. Okazało się że jest padnięta sonda lambda. Wymieniłem na jakąś tańszą, maxgear chyba, chodziła ok tydzień, kupiłem drugą (magneti marelli). Ta druga też chodziła ok tygodnia. Stanęła na 0,45V. Powiedziano mi że układ zapłonowy, zmieniłem świece NGK, kable NGK i cewkę zapłonową. Auto dużo...
tez filtr paliwa przeszedl mi przez mysl, co ile powinien byc wymieniany taki filtr?? byl wymieniany z 5 lat temu juz troche czytam te wszystkie fora i malo kto daje konkretna odpowiedz Kolego , ja objeżdżam już 3 -go fiata ( nie licząc podwójnie bo mam teraz dwa Fiaty Punto III i Seicen to 1.1 Van) i filtr paliwa Fiat zaleca wymieniać co 15 tyś .km...
Z moim punciakiem jest coraz gorzej... Między czasie założyłem sekfencyjną instalację gazową i na gazie jest wszystko ok, a na benzynie to tragedia... Gdy zapalam to samochód odpala za pierwszym razem, ale cyrk zaczyna się gdy wciskam pedał gazu, obroty zamiast wzrastać, spadają do 500 i samochód gaśnie, tak jest kilka razy, bez wciskania pedału gazu...
Witam Mam problem z samochodem Peugeot 405GRI 1990r. W aucie jest silnik 1.6 komputer magneti marelli G5 mono-point. Nie wiem dlaczego silnik dostaje za dużą dawkę paliwa, objawia się to brakiem mocy nie równą pracą na wolnych obrotach i spalinami o ciemnym kolorze. Do tej pory sterownik nie zarejestrował żadnych błędów. Podejrzewam, że uszkodzeniu...
Dzisiaj podmieniłem cewkę z fiata mojego znajomego i problem znikł . Dziwne jest to że iskra jest na mojej cewce ,ale widać za słaba . Co ciekawe cewka nowa ma może miesiąc ,nie polecam firmy akusan. Zamówiłem już magneti marelli . Po montażu zdam relacje co i jak . pozdrawiam sebastian
Witam Mój samochód typ: Fiat Uno 1.0 Fire rocznik: 2001 zasilanie benzyna + lpg 1 generacji przebieg: 177000 km Kable są na cewce zapłonowej (4 kable) taka jak na zdjęciu. Auto na wtrysku 1 punktowym sterownik Bosch Po próbie wymiany świec i pzrewodów WN zaczął strzelać z okolic obudowy filtra powietrza w trakcie dodawania gazu, najpierw na gazie potem...
Sytuacja wygląda tak: Miałeś rację co do cewki - uszkodzona, tyle że przy okazji jej uszkodzenia spaliła układ w komputerze... Na razie wymieniłem cewkę na bougicord, bez zmian. Muszę więc wymienić/naprawić kompa. Co polecacie: -naprawić obecny? -mam już następnego sagema sl96-1 z 1.8 (mój sl96-9 z 1.4), więc dostosować komp i immo (gdzie/jak to zrobić?)...
Witam! ja mam na tapecie 206 z Magneti Marelli IAW 48P2.76. Też kompletny zgon auta. Brak sterowania pompą paliwa,zasilanie cewki i czegokolwiek .Tylko rozrusznik kręci. Gdzie powinny być plusy i masy po zapłonie? Jutro spróbuje sie dokopać do tego przekaźnika w bsm.
Witam. Orientuje się ktoś czym można zastąpić tranzystor 28M01? Znajduje się on w sterowniku Magneti Marelli IAW 1AP.40. Auto to Peugeot 306 1.4, tranzystor steruje cewką.
Witam serdecznie wszystkich, proszę o porady w sprawie poniższego problemu. Fiat punto II 1.2 16V benzyna-gaz, szarpie podczas przyspieszania powyżej 2000 obr/min. Świece zapłonowe (NGK) oraz przewody zapłonowe (Magneti Marelli) wymienione 17 tyś temu. Cewka zapłonowa nowa MM ma miesiąc, przepustnica wyczyszczona, przepływomierz czysty. Nie ma błędów...,...
Czy cewka działa czy nie można sprawdzić pryskając ją i kable od razu zwykłym płynem do szyb, w totalnej ciemności oczywiście. Ja tak wykryłem u siebie, która jest walnięta- chodziła na niej iskra. Poza tym jak się świece wykręci, to widać w jakiej kondycji są. Ja kupiłem używki magneti marelli za 40zł sztuka i śmigam :) I również używam świec NGK,...
W grudniu mechanik wymienił świece (na te NGK), przewody (założył Magneti Marelli) i cewkę. Jednak od miesiąca mam problem z rozruchem na zimnym silniku- muszę dłużej kręcić, żeby zaskoczył, a i tak zapala tylko na 3 cylindrach i tak lewdo co - nie zapala druga świeca od prawego koła (ta pod silnikiem krokowym). Ponieważ świece mają zrobione ze 3000...
Dzień dobry. Jestem z Lublina. Kupiłem niedawno Citroena c5 ? 1997cm, rok 2004, II seria, benzyna + lpg. Od początku świeciła się pomarańczowa kontrolka silnika i pojawiał się błąd na wyświetlaczu: ?Depollution system faulty? oraz (czasami) ?ASR/ ESR system faulty? i kilka razy ?engine management system faulty?. Auto jak jechałem na gazie zachowywało...
Pewnie tak zrobię i sprawdzę instalacje elektryczną; kable wymieniłem na boscha, a cewkę na magneti marelli, świece ngk, sprzęt nie był wymieniany od nowości :)
mam jeszcze jedno pytanie bo nie bede zakładał nowego tematu co to jest za bład p0300 wyskakuje mi jak jade ponad 100km/h mruga mi chek engine kilkakrotnie kable ngk+swiece ngk cewki magneti marelli wszystko nowe sondy tesh dwie nowe z delphi cos zwiazane usterka zapłonu wysoki i niski sygnał jak jade na lpg albo benzynie silnik nie przydusza sie chodzi...
Magneti Marelli IAW4LV.C Fabia/Polo 1.4/16V AUB . Silnik z "poczwórną" cewką.
wymieniłem w nim ECU z takimi samymi numerami ( znaczy jeden się nie zgadza) moduł zapłonu na wersję bez immo Rozwiń. Z tymi ECU siedziały immo magneti marelli których nie da się prosto wymienić na wersję bez immo bo są parowane z ECU. Dołożony jest jakiś zewnętrzny moduł zapłonowy? To wymagałoby wymiany całego zapłonu przez cewki na kole kończąc....
Dzięki kolego K3 za konkretną odpowiedź, tego właśnie oczekiwałem. Tak więc na czas przeglądu podłączę instalację tak, że światła zapalą się już po zapłonie. A jak już dostanę pieczątkę i odjadę zadowolony, to jeszcze na parkingu przed stacją kontroli pojazdów odłączę kabelek i przywrócę poprzedni stan rzeczy. Natomiast z kolegą enhanced chyba się nie...
w każdej chwili mogę nabyć nową cewkę zapłonową. Tylko pytanie po czym to widać że kuleje druga cewka? CHcialbym wiedzieć na przyszłość jak to wywnioskowałeś :) Pozatym druga cewka znaczy druga od strony rozrządu tak? w takim razie chodzi o cewkę Magneti Marelli bo pozostałe to Championy Dodano po 2 Więc tak. Podmienilem tą cewke numer 2 (Magneti Marelli)...
Witam wszystkich, od 6 lat posiadam auto Ford Puma 2000 r z benzynowym silnikiem 1.7 ( od zawsze bez LPG). Problem wygląda następująco: czasami auto potrafi odpalić dosłownie na sekundę i zgaśnie. Po wystąpieniu tego defektu aby uruchomić silnik muszę wyłączyć i włączyć zapłon ponownie, wcisnąć pedał gazu do końca i po 2 sekundach kręcenia auto odpala...
Witam. Pacjent to remont silnika w thalii 1.4 8V LPG 2004r. spowodowaną uszkodzoną uszczelką pod głowicą(olej w układzie chłodzenia),wymieniono: -pierścienie -remont głowicy w zakładzie(wymiana prowadnic,planowanie, sprawdzenie szczelności itd.) -wymiana wszystkich uszczelek (miska,głowica,pokrywa) -wymiana paska rozrządu -czyszczenie układu chłodniczego...
Witam wszystkich. Trafiła mi się Corsa C z silnikiem z10xep. Auto po odpaleniu chodzi przez chwilę dobrze a po kilku minutach zaczyna nierówno pracować, z wydechu charakterystyczny dźwięk wypadania zapłonu na wyższych obrotach chodzi ok. Z relacji poprzedniego właściciela niedawno zmieniony rozrząd(sprawdzałem na blokadach jest ok) podmieniłem l cewkę,...
Proszę sprawdzić kable zapłonowe pod obciążeniem, mają mieć 6kΩ a cewki 2kΩ, sondę odczep od kostki i szry i czrny przewód podłącz do miernika po zagrzniu powinien wachać się 0,2-0,8V. SEaty fajnie chodzą na NGK NR.1 i na Ultra Beru 3-elektrody. Proszę sprawdzić cewkę, bo po rozgrzaniu u kumpla w seacie idiza, auto traciło moc. I jescze co...