Magneti Marelli.
Jaki moduł, przecież to Magneti Marelli G5 , cewka podwójna, sterowana bezpośrednio z ECU , pin nr. 1 i 19.
taki bezpiecznik miałby sens gdyby problem był z zasilaniem sterownika ale wątpie w to. teraz i tak musisz kupić kompa ,ale najpierw sprawdz wiązkę silnika wszystkie masy i zasilania , jakieś błedy na kompie przed awarią ? cewka może ma przebicie
Witam. Strzela mi lekko i szarpie auto na gazie. Chciałbym zmienić cewki, przewody WN i świece. Mój model to Punto 2 1.2 60km 8v rocznik 2001. Prosiłbym o opinie czy te rzeczy które podałem pasują. Firmy wybierałem po opiniach innych. Nie jestem głównie pewny czy kable są pasujące bo nie moge znaleźć dobrze. Za dużo tych oznaczeń. Cewki: http://allegro.pl/magneti-marelli-cewka-...
Tak właśnie to wszystko już wymienione z tego powodu, nawet cewka specjalnie wymieniona na magneti marelli. Trochę mnie co prawda kusi by cewkę wymienić jeszcze raz ale nie mam żadnej na podkładkę.
Jak Ci zasysa korek wlewu oleju to masz niesprawną odmę, nie może on być taki przyssany. Najlepiej w ogóle sprawdzić cały układ od filtra powietrza kompresorem czy jest szczelny, wszystko w takim starociu trzeba powymieniać, wszystkie zaworki jednokierunkowe, odma itd. Ten zawór odpowietrzający najlepiej z ASO, żeby był pewny. Co do coolera to jak już...
Pewnie tak zrobię i sprawdzę instalacje elektryczną; kable wymieniłem na boscha, a cewkę na magneti marelli, świece ngk, sprzęt nie był wymieniany od nowości :)
Czujnik znajdujący się przy kole zamachowym może być odpięty. W AX'ie na ECU BOSCH'a czujnik położenia wałka rozrządu (on jest odpowiedzialny za moment zapłonu) zanjduje się w aparacie zapłonowym, pod kopułką (tak jak np. w nowszych polonezach gaźnikowych) a sam moduł zapłonowy jest przykręcony do aparatu zapłonowego i jeżeli nie ma iskry to prawdopodobnie...
Witam. U mnie w SC losowo silnik zaczynał nierówno pracować,prawie gasł i zapalała się kontrolka wtrysku.Kupiłem jedną cewkę Magneti Marelli - oryginalnie były Champion i podstawiałem.Trafiłem za drugim razem,problem zniknął.Pozdrawiam.
co masz na mysli pisząc badziew. Cewka jest kupiona oryginalna Magneti Marelli
Witaj, użyj Metody Technicznej Pomiaru Rezystancji (woltomierz, amperomierz, źródło napięcia prądu stałego i... Prawo Ohma), a nie za pomocą multumetru, który tu, co widać, nie nadaje się, ponieważ jest jeszcze w obwodzie mierzonym indukcyjność. Tylko, na litość Boską; nie pisz o impedancji... ponieważ taka cewka nie pracuje przy wymuszeniu prądem sinusoidalnie...
W grudniu mechanik wymienił świece (na te NGK), przewody (założył Magneti Marelli) i cewkę. Jednak od miesiąca mam problem z rozruchem na zimnym silniku- muszę dłużej kręcić, żeby zaskoczył, a i tak zapala tylko na 3 cylindrach i tak lewdo co - nie zapala druga świeca od prawego koła (ta pod silnikiem krokowym). Ponieważ świece mają zrobione ze 3000...
Masz sterownik Simos , cewka podwójna , bez kopułki rozdzielacza zapłonu? Czy sterownik Magneti - Marelli z kopułką rozdzielacza zapłonu?
uno 1.4 i.e. tylko rozdzielacz i moduł nanoplex i aparat zapłpnowy, czujnik GMP w kole zamachowym, na jednopunktowym wtrysku bosch mono-jetronic, cewka zapłonowa pojedyncza Magneti Marelli BAE 504 D.
ECU to bosch czy magneti marelli
Jeżeli w sterowniku magneti marelli obwód na którejś z cewek zapłonowych jest przerwany,dany sterownik nie wysyła impulsów na tą cewkę.
Witam a co z przewodami ws ? Świece zapłonowe Marka i typ: Mirelli 7 LCR. Odstęp między elektrodami: 0,7 do 0,8mm. A cewka zapłonowa sprawdzona? Marka i typ: MAgneti-Marelli BAE 506 D. Rezystancja w temperaturze 20C: - pierwotna: 0,666 - 0,814 - wtórna: 2970 do 3630 Układ zapłonowy jest elektroniczny (zasada działania wykorzystuje efekt Halla) i ma...
w każdej chwili mogę nabyć nową cewkę zapłonową. Tylko pytanie po czym to widać że kuleje druga cewka? CHcialbym wiedzieć na przyszłość jak to wywnioskowałeś :) Pozatym druga cewka znaczy druga od strony rozrządu tak? w takim razie chodzi o cewkę Magneti Marelli bo pozostałe to Championy Dodano po 2 Więc tak. Podmienilem tą cewke numer 2 (Magneti Marelli)...
Peugot 206 1.1 silnik: TU1JP / HFX (L4) wtysk: Magneti Marelli MM 4.8.P cewka: Electricfil Od kilkunastu dni mam problemy z silnikiem, odpala normalnie bez problemów, obroty biegu jałowego OK ale przerywa (szarpie) w czasie jazdy tak jakbym wyłączał na chwilę zapłon: - auto zwalnia, obroty spadają na 2..3 sekundy - zapalają się jednoczesnie kontrolki...
Komputer ci nie pokaże błędów cewek, jeżeli masz cewki sagema to prędzej czy później padną. Mi padły dwie naraz i jechałem na dwóch cylindrach ;] Wymieniłem na magneti marelli/champion i jest spokój.
Producent cewki to Magneti Marelli: https://obrazki.elektroda.pl/5037145300_... Cewka jest 4 pinowa: https://obrazki.elektroda.pl/3879650600_... Tak wygląda w całej okazałości: https://obrazki.elektroda.pl/5927025300_... https://obrazki.elektroda.pl/5741419400_...
mam do naprawy fiata albea rok 2004 1.2 silnik 16V. trzeba wymienić cewkę przewody i świece. jakie firmy polecacie? dostałam propozycję magneti marelli. Dodam jesycye e samochód ma instalacje gazową
Witam 1,5 miesiąca temu w trasie samochód zaczął mi szwankować. Brakowało mu mocy i przy przyśpieszaniu zaczął szarpać. zostały wymienione świece lecz nic to nie pomogło. Pojechałem na komputer i mechanik powiedział że nie pali na 3 gar i podejrzenie padło na cewkę (listwę). Wiec zakupiłem nową cewkę firmy Magneti Marelli i po zamontowaniu jak ręką...
Dość ogólna rozpiska wtyku ECU: 1cewka, cylindry 2, 3 2zawór IAC 3zawór IAC 4moduł przekaźników 5n/c 6kontrolka MIL 7moduł CODE 8moduł A/C 9n/c 10DLC 11czujnik CKP 12Masa sondy O2 13czujnik ECT 14+5V dla czujnika MAP / czujnika TPS 15DLC 16Masa DLC / czujnik ECT / czujnik IAT 17GND 18wtryskiwacze 1, 4 19cewka, culindry 1, 4 20zawór IAC 21zawór IAC 22zawór...
Dzisiaj podmieniłem cewkę z fiata mojego znajomego i problem znikł . Dziwne jest to że iskra jest na mojej cewce ,ale widać za słaba . Co ciekawe cewka nowa ma może miesiąc ,nie polecam firmy akusan. Zamówiłem już magneti marelli . Po montażu zdam relacje co i jak . pozdrawiam sebastian
Powodem niedomagania jest brak iskry. dodam że aparat zapłonowy, cewka zostały wymienione i usterka dalej sie pojawia. cała instalacja przejrzana.... brak mi już pomysłów
A jak zamienisz cewki?Nowe jakiej firmy? Nowe Magneti Marelli. Przełożyłem też cewki z drugiego takiego samego seja i problem pozostał na cewce nr 2.
Witam serdecznie wszystkich, proszę o porady w sprawie poniższego problemu. Fiat punto II 1.2 16V benzyna-gaz, szarpie podczas przyspieszania powyżej 2000 obr/min. Świece zapłonowe (NGK) oraz przewody zapłonowe (Magneti Marelli) wymienione 17 tyś temu. Cewka zapłonowa nowa MM ma miesiąc, przepustnica wyczyszczona, przepływomierz czysty. Nie ma błędów...,...
brak informacji czy autko jest na aparacie BOSCH czy MAGNETI MARELLI wtrysk jednopunktowy? jeśli podczas kręcenia auto dostaje paliwo to czujnik Halla jest dobry następnie podczas masowania cewka generuje iskrę cewka również będzie sprawna chociaż istnieje prawdopodobieństwo ze została nadpalona i generuje za słabe napięcie
Witam szanownych forumowiczów, Mam problem z moim Fiatem Brava 1.2 16v z klimatyzacją. Na początku opisze problem: Podczas stania w korku zauważyłem że czasie dodawania gazu światła świecą jaśniej, tak samo deska rozdzielcza. Samochód zaczął się dusić na wolnych obrotach. Wyłączyłem wszystkie odbiorniki, jakimś cudem dojechałem do mieszkania. Niestety...
Komputer to Mega Masc 42. Numer błędu nie wiem, w opisie było napisane o uszkodzeniu "modułu wysokiego napięcia". Cewka podmieniana na sprawną z innego auta, obecnie tak jak napisałem nowa z pudełka Magneti Marelli oryginał.
A więc tak, dysze w komorze pływakowej : Pierwszy przelot : 100 Drugi przelot : 90 Dysze powietrzne : Pierwsza 220 Druga 260. Poziom zmierzę jak będę miał chwilkę, ale tak jak wcześniej pisałem mniej więcej pół gardzieli. Co do układu zapłonowego - wszystkie elementy są nowe ale nie wykluczam jakiejś wady któregoś z nich bo już naprawdę nie wiem co...
Witam wszystkich. Trafiła mi się Corsa C z silnikiem z10xep. Auto po odpaleniu chodzi przez chwilę dobrze a po kilku minutach zaczyna nierówno pracować, z wydechu charakterystyczny dźwięk wypadania zapłonu na wyższych obrotach chodzi ok. Z relacji poprzedniego właściciela niedawno zmieniony rozrząd(sprawdzałem na blokadach jest ok) podmieniłem l cewkę,...
Witam, w berlingo z 97roku, silnik 1.4 beznyna, sterownik magneti Marelli, brak iskry i brak wysterowania na wtryski, odczytane 2 błedy: brak wysterowania na cewkę. W parametrach podczas kręcenia rozrusznikiem, czujnik czyta obroty z wału (tak ok 250obr/min) jednak wtryski nie dostają sterowania, zasilanie jest. Na wtyczce od cewki brak zasilania ,...
No nie wiem, 3 dychy trzeba dać. I czemu 3 om a nie 4 om.? W sumie to każda z zapłonu platynkowego 12v podejdzie.
Witam wszystkich. Temat opowiem od początku. Padła mi cewka zapłonowa. Kiedy to się działo miałem silne szarpania całym samochodem. Wymieniłem na tani zamiennik. Po wymianie okazało się że szarpie autem w okolicach 2000 obrotów. Kupiłem drugą cewkę. Już magneti marelli. Objawy nie znikły. Postanowiłem wymienić cały układ zapłonowy czyli przewody, świece,...
Z góry przepraszam za tak długą przerwę ale nie miałem czasu na robienie przy maluchu. A więc z powyższych sprawdzone z tym zapłonem zostało czy dochodzi prąd do cewki, i dochodził lecz z cewki już nie dochodził do kopułki, zakupiona została nowa cewka Magneti Marelli lecz nie jestem pewien jak ją dobrze podpiąć. Załączam zdjęcia jak aktualnie jest...
Jakiej firmy cewka, jakie napięcie w instalacji auta? Miałem cewki dwóch firm. Nie pamiętam dokładnie jaki producent ale ta obecna/nie wiem czy dobrze napiszę/,jest firmy MAGNETI MARELLI. Wcześniej producent był jakiejś niemieckiej firmy. Co do napięcia,to szczerze przyznam że nie wiem jakie jest.
Sterownik nie widzi cewki zapłonowej więc skoro ta była wymieniana na sprawną to do sprawdzenia połączenie pomiędzy cewką a sterownikiem silnika. Jeżeli przewody całe to sterownik do wymiany. Gdybyś podał kod silnika to byś dostał informacje pod które piny podpięte są te przewody przy sterowniku silnika. AXP ma sterowanie cewki z pinów 57, 71 ECU. AHW...
Na nic się zdały podłączania do komputerów itp itd. Zapomniałem ogólnie o tym temacie na tej stronie. Problem rozwiązany. Cewka zapłonowa wymieniona. Ok 2000 km zrobione i zero problemów. Jak się okazało po wyjęciu starej cewki była delikatnie pęknieta w kilku miejscach. Nowa to magneti marelli. Pozdrawiam Dodano po 12 Zapomniałem dodać, że wymiana...
a więc tak czerwony - zasilanie żółto niebieski - impuls źółto czarny - cewka wn czarny - gaszenie niebieski - dioda zielony - masa do czego sluży ta dioda #1 edit dobra już wiem do czego służy dioda . ale gdzie w stacyjce jest immobilizer . i jeszcze jedno tzn. jeżeli bym chciał podłączyć moduł do innego skutera potrzebuje stacyjke z kluczykiem od...
grzałem suszarka i nic nie pomogło moduł zapłonowy ten na aparacie zapłonowym lekko się grzeje i rozkręciłem i styki były mokre, wg tabeli modułu zapłonowego opór pomiędzy stykami 1 a 2 powinien być ok 700-850 ohm a wynosi ok 40kohm więc chyba jednak moduł zapłonowy Dodano po 5 Mierzymy rezystancje pomiedzy 1 i 2 i powinna ona wynosic od 758 om do 872...
(at)Motronic opowiedz coś szerzej jaki to sposób ? Czy można jakoś naprawić uszkodzony układ wolnych obrotów w Sagemie ? Komp jest utopiony w żelu, dostęp mocno utrudniony. Miałem kiedyś taki przypadek i jedynie wymiana na Magneti marelli pomogła i nowe cewki.
A jesteś pewien że nie ma iskry ? Wtryskami steruje ci kiedy nie chce palić na te dwa cylindry. Mi w pamięci się utarło że kiedyś coś grzebałem w peugeocie z komputerem magneti marelli. I tam był efekt taki że najczęściej na zimno nie chciał sterować nastawnikiem biegu jałowego. Żeby zapalił trzeba było delikatnie nacisnąć na gaz i trzymać. Sprawdź...
...a z czego masz sterownik zapłonu? Bo z tego co kojarzę to UNO 1.0 było na BOSCHu z tradycyjnym rozdzielaczem zapłonu, a Punto 1.2 na Magneti-Marelli z dwoma podwójnymi cewkami. Koła foniczne mogły się różnić, także mogą Cię czekać kolejne problemy.
Witam. Orientuje się ktoś czym można zastąpić tranzystor 28M01? Znajduje się on w sterowniku Magneti Marelli IAW 1AP.40. Auto to Peugeot 306 1.4, tranzystor steruje cewką.
Dajcie jakieś linki, bo po drodze mam tylko BHMD i InterCars, a tam albo "china" albo teoretycznie Magneti - Marelli. Dodano po 1 [godziny] 16 [minuty]: Czy te moduły do wersji sterowników IEFI - 6 i IEFI- S są takie same? Edit: Dobra, kupiłem na szrocie sprawną oryginalną część używaną, cały aparat zapłonowy. Pytanie następne - czujnik TPS będzie taki...
Magneti Marelli IAW4LV.C Fabia/Polo 1.4/16V AUB . Silnik z "poczwórną" cewką.
Witam, audi 1,8 125KM 97r. Miałęm problemy z przyspieszaniem. Okazało się że jest padnięta sonda lambda. Wymieniłem na jakąś tańszą, maxgear chyba, chodziła ok tydzień, kupiłem drugą (magneti marelli). Ta druga też chodziła ok tygodnia. Stanęła na 0,45V. Powiedziano mi że układ zapłonowy, zmieniłem świece NGK, kable NGK i cewkę zapłonową. Auto dużo...
Czy cewka działa czy nie można sprawdzić pryskając ją i kable od razu zwykłym płynem do szyb, w totalnej ciemności oczywiście. Ja tak wykryłem u siebie, która jest walnięta- chodziła na niej iskra. Poza tym jak się świece wykręci, to widać w jakiej kondycji są. Ja kupiłem używki magneti marelli za 40zł sztuka i śmigam :) I również używam świec NGK,...
Witam podepnę się pod temat bo chcę zrobić to samo w swojej CZ-350 czyli zastosować Elektroniczny Zapłon bezstykowy, na oparciu o moduł zapłonowy magneti marelli 213 nanoplex MED 213A z malucha i cewce zapłonowej też z malucha. Ale teraz tak jak to podłączyć gdzie co podpiąć, moduł ma 7 wejść ponumerowanych. 1. zielony kabel 2. biały kabel 3. czarny...
Chciałem zrobić odcięcie zapłonu w samochodzie Skoda Felicja 1,6. Elementem wykonawczym ma być przekaźnik, który będzie rozłączał przewód do cewki zapłonowej (załączanie przekaźnika to inna sprawa i nie o to mi tutaj chodzi). Do cewki zapłonowej wchodzą 3 przewody (w załączniku schemat): +12V, MASA i "sterowanie" (przewód od sterownika silnika do wytworzenia...
Witam Zupełnie zapomniałem o mym wątku. Jakiś czas temu padła cewka zapłonowa ( mogła mieć jakieś uszkodzenie i też mieć wpływ na wszystko ). Ostatnio zrobiłem przegląd i: - wymieniony termostat ( tamten był otwarty cały czas ) - wymieniona sonda lambda. Sondę sprawdziłem oscyloskopem i okazało się, że w ogóle nie oscyluje tak jak powinna. Kupiłem sondę...
mam jeszcze jedno pytanie bo nie bede zakładał nowego tematu co to jest za bład p0300 wyskakuje mi jak jade ponad 100km/h mruga mi chek engine kilkakrotnie kable ngk+swiece ngk cewki magneti marelli wszystko nowe sondy tesh dwie nowe z delphi cos zwiazane usterka zapłonu wysoki i niski sygnał jak jade na lpg albo benzynie silnik nie przydusza sie chodzi...
Witam wszystkich. Mam problem z w/w wozidłem. Seat z 2000r. wyposażony w archaiczny silnik 1.6 ALM, jeszcze na rozdzielaczu zapłonu, pod kontrolą sterownika Magneti Marelli. Problem polega na kiepskiej jego pracy po odpaleniu, ale tylko wtedy gdy jest zimno (mamy lato więc obecnie zimno to poniżej 15°C). Wygląda to tak, że auto zawsze odpala bezproblemowo,...
Wymień i tyle. Oczywiście tak zrobię. Ale ponieważ nie mam czasu i odpowiedniego narzędzia do odkręcenia nakrętki pompy, to chciałbym się upewnić czy pompa MAGNETI MARELLI 313011300044 ciś. 3 bar, wydajność 120 l/h będzie ok.
Serdecznie dziękuje za diagnoze skłaniam sie ku pierwszej . Mechanik odezwał sie o 12 : 00 że zrobił auto jazda próbna ok niby - polutował jakiś kabel z instalacji. Przejechałem autem 52 kilometry i znowu wyskoczyła kontrolka wtrysku paliwa a właśnie od tej kontrolki zaczeła sie awaria ze auto zaczeło gasnąć, wracam do tego samego mechanika u którego...
Oryginał jest firmy TEMIC. Pasuje z Golfa IV. https://obrazki.elektroda.pl/3550304200_... Pasujące cewki to. OSSCA: 01016 BOSCH: 0221603010, 0986221048, 221603010, F000ZS0210 MAGNETI MARELLI: 060717041012, 060717042012, 060810169010, 359000601270, 940038529010, 940038530010 TRUCKTEC AUTOMOTIVE: 0717014 METZGER: 0880103 MEYLE: 1009050021,...
Witam forumowiczów. Auto z którym mam problem to Peugeot 206 1.1 benzyna z 2004 roku. Zanim trafiło do mnie było wcześniej w innym „warsztacie”. Samochód od początku usterki nie odpalał i co za tym idzie nie było komunikacji ze sterownikiem silnika. Usterkę braku komunikacji namierzyłem w przetartych i przegniłych przewodach we wiązce koło...
Zamówiłem dwie cewki Magneti Marelli w sklepie żeby była pewność - drogo bo 76 zł za sztukę-dziś odbieram montuję i zobaczymy... Wymieniłem cewki ale jakoś nie czuje zbytniej poprawy ale wóz nie wchodzi na pracę 3 garów mimo porządnej przy gazówki na każdym biegu, jakby jeszcze bardzo delikatnie poszarpywał ale to tylko przy pełnym pedale przyspieszenia...
Z moim punciakiem jest coraz gorzej... Między czasie założyłem sekfencyjną instalację gazową i na gazie jest wszystko ok, a na benzynie to tragedia... Gdy zapalam to samochód odpala za pierwszym razem, ale cyrk zaczyna się gdy wciskam pedał gazu, obroty zamiast wzrastać, spadają do 500 i samochód gaśnie, tak jest kilka razy, bez wciskania pedału gazu...
Witam. Mam Problem z autem jak w tytule z roku 1999 z silnikem 1.1 (EW10J4/L4) sterownik Magneti Marelli MM28P. Zasilania są prawidłowe , komunikuje się z KTS540 brak kodów usterek. Zespół przekażników pod ECU zasilany. ECU nie wystawia 2 mas na cewki ww przekażników, przez co brakuje zasialania na pompie cewce. Auto podobno zgasło podczas jazdy.
Witam. Problem wynika następująco, nagle znikła iskra, podejrzenie padło na czujnik położenia wału, po sprawdzeniu miernikiem miał 740 Ohm i reagował na magnes zmieniając oporność. Dla świętego spokoju kupiłem nowy który po pomiarach zachowuje się tak samo jak stary. Po wymianie czujnika jak iskry nie było tak nie ma, z ciekawości sprawdziłem cewkę,...
Witam. Pacjent to remont silnika w thalii 1.4 8V LPG 2004r. spowodowaną uszkodzoną uszczelką pod głowicą(olej w układzie chłodzenia),wymieniono: -pierścienie -remont głowicy w zakładzie(wymiana prowadnic,planowanie, sprawdzenie szczelności itd.) -wymiana wszystkich uszczelek (miska,głowica,pokrywa) -wymiana paska rozrządu -czyszczenie układu chłodniczego...
To typowy problem dla tych wtryskiwaczy - puszczają po rozgrzaniu, albo przelewem albo cewką/
nie kombinuj, zamów taki jak trzeba. te silniczki mogą się różnić cewkami, kształtem grzybka, ilością kroków i ukierunkowaniem kostki.
sterowanie cewki z ze sterownika :Magneti Marelli IAW 59.. Wręcz sztandarowa usterka tego silnika nowy w serwisie ok 1700 zł ale można naprawic w cenie do 500 zł.
Witam serdecznie Dane auta to: Peugeot 605, 91 r, 2.0 benzyna 107 km, komputer Magneti Marelli G5. Objawy Ostatnio auto podczas jazdy przy dodawaniu gazu straciło moc, nastąpiła przerywana praca silnika przy zwiększaniu obrotów (na wolnych obrotach było ok). Podłączyłem próbnik diodowy z rezystora i Leda pod kostkę diagnostyczną, komputer wyrzucił mi...
Witam Mam problem z samochodem Peugeot 405GRI 1990r. W aucie jest silnik 1.6 komputer magneti marelli G5 mono-point. Nie wiem dlaczego silnik dostaje za dużą dawkę paliwa, objawia się to brakiem mocy nie równą pracą na wolnych obrotach i spalinami o ciemnym kolorze. Do tej pory sterownik nie zarejestrował żadnych błędów. Podejrzewam, że uszkodzeniu...
Witam, jak w temacie brak iskry. Zapłon Magneti Marelli BKL 3BC. - Cewka jest dobra sprawdzona według schematu niżej(Na pin 1 dotykałem do masy i na świecy pojawiała się iskra) - Moduły zapłonowe są dwa, więc raczej nie siadły dwa naraz(zasilania oraz masy sprawdzone, przejścia do ecu również) - Jak widać na schemacie są dwa czujniki wału jest to TDC...
Witam serdecznie. Od dłuższego czasu mam problem z autem. Pali raz na 2 raz na 4 raz na 3 cylindry zmieniłem cewkę i to samo. Pojechałem do mechanika i wykrył, że sterownik robi błędy. Posiadam model Magneti Marelli IAW 5nr.ce1 nr 8200123939. Czy ktoś z użytkowników potrafi go zaprogramować? Jakie wiążą się z tym koszty?
Magneti-Marelli 1G7SP
Witam wszystkich! Problem jest następujący: obie świece ( 5 różnych kompletów, każdy innej firmy łącznie z boschami) są zakopcone. Rano po odpaleniu samochodu zaczyna zalewać świece po 2-3 km jazdy (kidy silnik powoli łapie temperaturę - tuż przed pierwszą kreską na podzialce czyli niecałe 50st C). Silnik ledwo pracuje, prawie gaśnie albo gaśnie. Jako...
pierwsze auto kolegi,które możego puścić z torbami z powodu...przepalajacych się nagminnie cewek,może poradzicie jakie kupić aby były trwałe,może od innego auta pasują?wiem ,że np cewki boscha w stilo padajajak muchy,a wystarczy zamienićna magneti marelli i spoko,może tutaj ,też ktoś, coś jużpokombinował i podzieli się tematem?
Dzień dobry. Jestem z Lublina. Kupiłem niedawno Citroena c5 ? 1997cm, rok 2004, II seria, benzyna + lpg. Od początku świeciła się pomarańczowa kontrolka silnika i pojawiał się błąd na wyświetlaczu: ?Depollution system faulty? oraz (czasami) ?ASR/ ESR system faulty? i kilka razy ?engine management system faulty?. Auto jak jechałem na gazie zachowywało...
Witam. Posiadam polo 9n 2002r. z silnikiem 1.4 16v BBY.gdy go kupiłem miał uszkodzony termostat ponieważ temperatura dochodziła do 75st, ale obroty utrzymywał na poziomie 550 obr/min i można było normalnie jeździć w korkach itp. Po wymianie termostatu samochód nagrzewa się prawidłowo i utrzymuje prawidłową temperaturę, ale za to obroty po nagrzaniu...
Kupiłem na allegro cewke zapłonowa do fiata i dodatkowo otrzymałem elektroniczny regulator alternatora typ RA2/12V DE produkcji polskiej. Alternator we fiacie panda 45S jest firmy magneti marelli. Na tym regulatorze sa zaciski z oznaczeniami: Masa B-, D+ 15, Wzb. 67. Na cewce sa oznaczenia B+ i D. Prosze o pomoc jak to podlaczyc
Fiat Bravo II, 1.4 90KM 2013 rok Samochód ma problem z porannym odpaleniem lub odpaleniem po kilku dniach postoju. Samochód odpala z rana na około 1 sekundę, po czym gaśnie. Przy następnym odpaleniu już odpala, ale wypadają zapłony przez kilka sekund (tak pokazywał komputer) i było to słychać. Po około 20 sekundach auto już pali normalnie i można jechać...
(at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Z danych, które podałeś, wynika, że błąd P105A/P0170 jest skutkiem okresowego zaniku lub silnego zniekształcenia sygnału MAP-sensora (linie 5 V/masa/sygnał) wywoływanego zakłóceniami wysokiego napięcia i/lub korozją styków w obwodzie zapłonowym. ECU gubi prawidłowy odczyt ciśnienia (w ramkach FF pojawia...
Pacjent to Uno z silnikiem 1.0 fire z klasycznym aparatem zapłonowym (palec, kopułka, rozdzielacz) Problem i objawy Raz zapala, raz nie. Sprawa zaczęła się we wrześniu, na zlocie. Na miejsce (prawie 600km) dojechał bez problemu, na drugi dzień podczas objazdówki w trójmieście, samochód dwa razy miał problemy z zapaleniem. Kręcił żwawo ale nie chciał...
Witam serdecznie. Wiem że temat brzmi znajomo, ale proszę o odrobinę uwagi. Potrzebuje pomocy elektryka/ew. kogoś kto ma dobry pomysł :P 1. Problem - mruganie oświetlenie wnętrza/oświetlenia auta - w zależności od obrotów. 2. Samochod Nissan Primera,1995, 1.6 3. Alternator Lucas (Made by Magneti) taki jak w fordzie transicie, tylko bez vacu pompy. 4....
Witam! ja mam na tapecie 206 z Magneti Marelli IAW 48P2.76. Też kompletny zgon auta. Brak sterowania pompą paliwa,zasilanie cewki i czegokolwiek .Tylko rozrusznik kręci. Gdzie powinny być plusy i masy po zapłonie? Jutro spróbuje sie dokopać do tego przekaźnika w bsm.
Witam wszystkich serdecznie! Borykam się od kilku dni z nie odpalającym autkiem. Postaram się opisać problem po kolei: Dane dotyczące samochodu: Renault Clio II 1.2 16V 75KM, 2001r., kod silnika: D4F + instalacja LPG sekwencyjna AG ECU jaki posiadam w tym autku to: Magneti Marelli IAW 5NR.CE1 1. Jak doszło do usterki: Ok. tydzień temu po przejechaniu...
Niespodziewajka.... Okazuje się, że alternator jest jak nówka! Był super! Problem znalazł się zupełnie gdzie indziej. Otóż w w 1993r wprowadzono w zegarach diodę na na obwodzie wzbudzenia alternatora. Dioda jest wstawiona z tyłu zegara na płytce drukowanej. Jakoś umknęła mojej uwadze. Założyłem zegary bez takowej diody. jakiś czas było OK ale jak twierdzi...
Witam.peugeot 206 1.4 magneti marelli IAW 1AP.81,Podobno padl 1 z tranzystorow mocy od cewek zaplonowych ktory znajduje sie w komputerze .Tranzystor ten zostal wymieniony na BUT56A ,zamontowno nowe cewki zaplonowe i nic nadal odpala chodzi chwile na 2 cylindry i gasnie.pomocy.Jestem gotowy kupic drugi komputer z kluczykiem.Jezeli ktos wie jak naprawic...
tak jak przypuszczałem uszkodzony sterownik ... mam sterownik magneti marelli 032 906 030 D moje pytanie jest takie jakie jeszcze sterowniki można zastosować np z Boscha ?
Adres 25 musi sie zglaszac jesli nie sprawdz zasilanie immo za wskaznikami,brazowa skrzynka z dwoma zlaczmi jedno do cewki stacyjki druga zasilanie i przewod K do komunikacji.
Czujnik wałka rozrządu czujnik wału i cewka były pod kładane w tej samej chwili i nie było żadnej poprawy nowe ze sklepu kupione Sterownik został wymontowany poszedł do elektronika ale chyba ustawiam się na zestaw startowy
wymieniłem w nim ECU z takimi samymi numerami ( znaczy jeden się nie zgadza) moduł zapłonu na wersję bez immo Rozwiń. Z tymi ECU siedziały immo magneti marelli których nie da się prosto wymienić na wersję bez immo bo są parowane z ECU. Dołożony jest jakiś zewnętrzny moduł zapłonowy? To wymagałoby wymiany całego zapłonu przez cewki na kole kończąc....
Bardzo byle co to może nie są: magnetti marelli to średnia półka. Wcześniej były beru i pojeździły pare lat. Niemożliwe żeby wszystkie od razu gubiły iskrę. Może cewka bardziej??
cześć koledzy elektrycy. mam do was pytanie czy ktoś może mi powiedzieć gdzie jest zasilanie ecu na którym przewodzie jest to komp magneti marelli o nr IAW49P2.76 nie łączy sie z komputerem diagnostycznym wiec prawdopodobnie brak na nim zasilania gdyby ktoś posiadal schemat do tego peugota z roku 2003 i silnik 1,4 to był bym bardzo wdzięczny nawet odpłatnie...
Dziękuję bardzo za odpowiedź! Przebicie miałem na kablu przy gnieździe świecy. Wczoraj wróciłem do domu, przed wyjazdem docisnąłem każdy przewód mocniej i tak jakby na biegu jałowym obroty utrzymują się i w ogóle nie falują, jedynie podczas cofania musiałem jednak dodać trochę gazu bo delikatnie czasami szarpał (wcześniej gdy wyjeżdżałem z tego miejsca...
Witam Dzieki za sugestie, wczoraj wieczorem obejrzałem okolice czujnika wału, ładnie czysto jednak nie moge go zdjąć. Zapiekł się w tym mocowaniu a za mocne ono sie nie wydaje Nie chce czegoś uszkodzić. Ale gdyby ścięło ten klin to koło miałoby wyczuwalny luz ? Jak to sprawdzić? Ustawieniem rozrzadu? Koło alternatora ma nieznaczne bicie może 0,5mm ale...
Dzięki za tak szybką odpowiedź :) Większość informacji jakie znalazłem podawaly informacje o pinie nr. 6 no ale ok, skoro mówisz że tak powinno być to tak spróbuje :) Tylko czy ten sygnał to impuls masy? Bo jeśli nie to i tak mi to nic nie da... No i teraz pytanie, jak sprawnie rozebrać wtyczkę od ECU żeby jej nie uszkodzić? odkręciłem śrubki ale nie...
Taki znalazłem opis układu zapłonowego do 900 Układ zapłonowy / akumulatorowy, elektroniczny bezrozdzielaczowy, mikroprocesorowy, o statycznym wyprzedzeniu i rozdziale iskry, zintegrowany z układem wtrysku benzyny w ramach systemu sterowania silnika Weber Marelli IAW 16F.ER, zawierający: -dwie specjalne cewki zapłonowe, -przewody wysokiego napięcia,...
Proszę sprawdzić kable zapłonowe pod obciążeniem, mają mieć 6kΩ a cewki 2kΩ, sondę odczep od kostki i szry i czrny przewód podłącz do miernika po zagrzniu powinien wachać się 0,2-0,8V. SEaty fajnie chodzą na NGK NR.1 i na Ultra Beru 3-elektrody. Proszę sprawdzić cewkę, bo po rozgrzaniu u kumpla w seacie idiza, auto traciło moc. I jescze co...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam wszystkich, od 6 lat posiadam auto Ford Puma 2000 r z benzynowym silnikiem 1.7 ( od zawsze bez LPG). Problem wygląda następująco: czasami auto potrafi odpalić dosłownie na sekundę i zgaśnie. Po wystąpieniu tego defektu aby uruchomić silnik muszę wyłączyć i włączyć zapłon ponownie, wcisnąć pedał gazu do końca i po 2 sekundach kręcenia auto odpala...
Post trochę stary, ale może pomogę. Nie słuchaj o jakichś przepustnicach i ich czyszczeniu z kurzów i innego syfu. Generalnie taką poradę dają ludzie którzy nie mają pojęcia o mechanice. Przepustnica aby dławić silnik, czy też wpływać na jego działanie musiałaby mieć ograniczone światło bardzo grubo (pewnie min 30-40%) lub totalnie się zacinać (np ze...
Witam Jestem posiadaczem Twingo 1.2 16v z 2002r. W trakcie jazdy, tak po prostu padł sterownik. Sprawdziłem zasilania, masy, linię K. Dostaje napięcie, ale nie reaguje, nie daje masy na cewki przekaźników pompy i wtryskiwaczy, nie zapala kontrolek, nie diagnozuje się softem, martwy. Wyjąłem sterownik (ukryty za silnikiem, niezłe "przyjazne" miejsce)...
cewka magneti marelli magneti marelli marelli magneti
ricoh temperatura pralka eeprom blokada sieci przez serwer
alarm scorpion schemat klapka lodówka samsung
Służebność mediów a przyłącze prądu Tauron Normalizacja kąta w Arduino: x = proper_ang(x);