Tylko zwarcie do masy albo uszkodzony ECM gazu/benzyny.
A do czego zamieściłeś link? Cewka zapłonowa + moduł.
Wymień Temika na grodzi.
Cewkomoduł, na skrajne styki wtyczki podłączasz + i - 12V z akumulatora, środkowy sterujesz impulsami +5V
Albo brakuje kawałka rdzenia w kablu królewskim (wn łączącym cewkę z kopułką)
Może cewka zapłonowa pada
wymien cewke zaplonu i zapomniesz o klopotach.koszt tekiej cewki to 210 zl w zamienniku beru.
Passat B5 1.6 1998 benzyna/gaz faluje na wolnych obrotach na benzynie, a na gazie jeszcze bardziej. Wymieniłem cewkę zapłonową, świece i kable. Może ktoś coś podpowiedzieć?
Sprawdź cewkę zapłonową. Pozrawiam.
Cewka zaplonowa? ktory to rok?
czujk halla chyba działa bo po zmostkowaniu środkowego kabla w wkostce z masą silnika idzie impuls na gaźnik ale cewka zapłonowa nie daje prądu
Wystarczy z wyczuciem pociągnąć fajkę i zejdzie z cewki.
Fabryczne immo nie zgasi pracującego już silnika, dokładańce to coś zupełnie innego i przeciwnie mogą powodować nagłe gaśnięcie silnika. Wywal to ustrojstwo to będziesz wiedział co i jak. Jeśłi nie to to jest kilka innych rzeczy do sprawdzenia. Moduł cewka, aparat zapłonowy instalacja.
Myśle, że trzeba jeszcze sprawdzić palec aparatu zapłonowego i cewkę WN
Podłącz się bezpośrednio pod cewkę zapłonową (omiń kopułkę) i sprawdź czy jest iskra. Inne opcje: cewka, moduł zapłonowy, czujnik halla
Wsadzasz cewke na świecę 1, kabel z niej do świecy4, druga cewka na świecę2, kabel z niej na świecę3
mruga kontrolka CHECK ENGINE Mrugająca kontrolka to problem z układem zapłonowym. Pewnie standardowo padnięta cewka.
Kolego jak możesz podmień albo wymień zawór regulacji zmiennych faz rozrządu, obstawiam że albo on padł albo jakiś syf tam jest. Zawór to ten wystający po prawo w linii wiązki cewek zapłonowych.
Cewka ma gniazdo na 3 piny - widać je na zdjęciu. Środkowy to plus po stacyjce. Zewnętrzne to sterowanie z ECU. Trzeba zobaczyć czy na tych przewodach jest sterowanie z ECU. Jeżeli nie ma to sprawdzić ciągłość przewodów do ECU - piny ECU 71 i 78 podają na cewkę sterowanie. Jeżeli przewody całe to raczej czeka Cię wymiana ECU (komputera).
Może to być wina cewki zapłonowej???
Ważna uwaga kordel z tym problemem uruchomienia po wypaleniu paliwa, ale chciałbym Ci przypomnieć że w dieslach nie ma cewki zapłonowej :)
po zgaszeniu nagle zaczyna szarpać Do sprawdzenia instalacja zapłonowa - Kable z fajkami, aparat zapłonowy, cewka, moduł, czy co tam masz, bo nie podałeś modelu silnika.
Sprawdź układ zapłonowy,świece przewody cewka. 8 tys na valteca to jeszcze nie śmierć do wtryskiwaczy.
wymiana nie opłaca się.wymień podmień jeszcze cewkę zapłonową .wymieniłeś pół samochodu żeby teraz się poddać???
Passat B6 2.0 FSI 150KM po przejechaniu samochodem kilka kilometrów szarpie 1 lub dwa razy, dalej jedzie normalnie, zero błędów na komputerze diagnostycznym. Wymieniłem cewki, świece zapłonowe.
Wskazuje na defekt układu zapłonowego, sprawdź także cewkę, czasami taki objaw występuje gdy cewka zaczyna dogorywać
Schemat już mam - moduł po rozebraniu okazał się stosunkowo prosty i odrysowałem :-) Potrzebuje info na temat U2225B. Podobno to kość specjalizowana do sterowania cewką zapłonową . Problemem jest również element końcowy. Według pomiarów (moduł jest niesprawny) wydaje mi sie że to tyrystor, ale znalazłem info że z tym scalakiem pracuje BU941. ( darlington...
A czy to możliwe że to kabel lub świeca gdzieś na forum jest taki przypadek z Passata z tym silnikiem.
Witam.Poszukuję schematu modułu wzmocnienia cewki zapłonowej do VW PASSATA '91.Czy można go zmontować z oddzielnych elementów(diody,tranzystory)?
Czy cewka zapłonowa jest z modułem zapłonowym,jeżeli tak to prawdopodobnie wysiadł moduł tylko od tego silnika.
Witam, mam instalacje pod moduł zapłonowy w passacie 2.0 16V na 3 piny. Mam za to kilka 7 pinowych z demontażu. Chciałbym sie dowiedzieć czy można ten 3 pinowy zastąpić 7 pinowym (oczywiście zwykła cewka) ?
moduł jest razem z cewką, jeżeli telefunken to duża szansa że siedzi. Wystarcza podłożyć inny na próbe, lub stwiedzić obecnoć impulsów zapłonowych na środkowym pinie wtyczki modułu. Często-gęsto pada sama cewka, przebicie na wtórnym, wtedy wystarcza zamontować cewkę od poloneza i kablami połączyć z modułem....
Wymieniłem świece przewody cewkę zapłonową, po tygodniu jeżdżenia wyskoczył ten sam błąd - 1 cylinder. Napisane jest by sprawdzić świece, przewody cewkę zapłonową. Do tego doszła sonda lambda, EGR i coś z przewodami podciśnienia. Macie jakieś pomysły co może być? Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
Z tego co mi wiadomo cewka zadko siada , cześciej pada wzmacniacz co jest przykręcony do cewki i wchodz tam kostka z 3 przewodami (wspólna obudowa z cewką)
Ja myślę że to raczej problem ze słabą iskrą Zimny silnik potrzebuje wzbogaconej mieszanki a do jej odpalenia jest potrzebna mocna iskra a już zwłaszcza do gazu sugeruję sprawdzić cewkę zapłonową może ma przebicie wewnątrz i napięcie zasilania cewki Pozdrawiam
Sprawdź obecność plusa na cewce ( module cewki - u mnie w B4 2,0 8V cewka jest zespolona z nodułem elektronicznyn\m - padła kiedyś i kicha...) JAk jest plus to wykluczysz przyczyny poza układem zapłonowym, ( alarm, immo, stacyjka) Wtedy albo cewka z modułem albo układ sterowania od strony aparatu zapłonowego ( tam też pewnie elektronika - czujnik Halla....)...
Zbiorowisko fachowców cholera jasna... A już kolega art567 to pradę dał że HOHO... Przecież jak pociągnie to urwie i co wtedy? Prawdopodobnie zniknęły impulsy sterujące z cewki zapłonowej i gazidło nie wie że silnik sie kręci. Podłączanie elektrozaworu na krótko jest BARDZO niebezpieczne, starczy że parownik nieco puszcza i bum pod maską gotowe.......
Do sprawdzenia cewka/i zapłonowa/e, świece, wtryskiwacze (zawory) gazu, przepływomierz, czujnik temperatury silnika i ciśnienie w cylindrach.
Mam ten sam problem ze swoim szarikiem zgasł i nie zapalił brak iskry na świecach zapłonowych wymieniłem cewkę kopułkę palec i teraz czujnik hala i nadal niema iskry na świecach prąd do aparatu dochodzi ale niema go już na świecach
Kod 41 to kod alternatywny,różne oznaczenie zależne od systemy wtryskowego. Monojetronic impulsy ma z cewki zapłonowej,uzwojenie pierwotne,jak np Passat 1,8
albo czujnik halla w aparacie zapłonowym lubi tak raz działać a raz nie lub moduł w cewce zapłonowej
Digifant. Impulsy zapłonu wyzwalane czujnikiem Halla w aparacie zapłonowym, cewka z modułem. Skoro na 2 cylindrach iskra była, to ani hall, ani moduł - wypalone styki w kopułce.
Witam w twoim silniku są dwa czujniki obrotów jeden w aparacie jeśli jest aparat zapłonowy a drugi w bloku pod filtrem oleju pewnie sprawdziłeś tylko ten w aparacie
Aparat zapłonowy, a w nim hallotron. A wogóle obraca się wałek w aparacie?
Cewka ma mieć masę i zasilanie to można sprawdzić żarówką ,pozostałe dwa przewody to sterowanie z ECU i tu oscyloskop się przyda. Jeśli nie będzie sterowania to trzeba szukać dalej . Czujnik położenia wału, czujnik Halla ,przewody między cewką a ECU itd.
Pracuje jak na załączonym filmie. Wymieniłem na nowe świece, przewody zapłonowe i cewkę. Nic to nie pomogło. Ma ktoś jakiś pomysł co się stało? https://filmy.elektroda.pl/42_1600194734...
Witam, posiadam passata B4 kombi, silnik benzynowy 1.8. Problem polega na tym, że podczas próby odpalenia silnik kręci, a nie chce w ogóle odpalić. Ma siłę, kręci rozrusznik i za żadne skarby nie chce odpalić. Dlaczego? Co jest winne? Dodam, iż wymieniłem świece na nowe, oczywiście paliwo dochodzi, bo są mokre. Wymieniłem tą kopułkę zapłonową, palec...
Dokładnie jak przedmówca powiedział.Palec żeście sprawdzali na ciagłość (czyli czy opornik w palcu jest sprawny),a sytuacja jest taka ze palec ma przebicie do ośki aparatu.Kopułka-no może,ale by było widać wyraźny slad ścieżki prądowej od styku weglowego,do podstawy kopułki,no chyba że w kopułce jest multum wilgoci. Jeszcze bym sprawdził jak iskra jest...
ladamaniac: nie slyszalem o czyms takim jak cefka, ale moze chodzi ci o cewke zaplonowa. ;) cewka zapłonowa - to transformator w układzie zapłonowym akumulatorowym silnika spalinowego tłokowego; przetwarza niskie napięcie z akumulatora na wysokie, wywołujące przeskok iskry elektr. w świecy zapłonowej Pozdr. Procekkk
Passat po zgaszeniu poprzedniego dnia, rano nie odpala. Kręci , próbuje zaskoczyć ale nie daje się uruchomić. Układ zapłonowy : cewka, przewody, świece ok. Pompa paliwa reaguje po przekręceniu zapłonu i daje paliwo, wymieniłem filtr paliwa, odpalił. Odpalałem co jakiś czas i było ok. Po ok 3 godz. sytuacja się powtórzyła, nie daje się uruchomić.Proszę...
nie napisałem wcześniej że to jest silnik 2.0... jak sprawdzić kody błędów w tym silniku??? Gdzie jest ten pin do podłączenia diody?? w golfie mam koło cewki zapłonowej... w passacie nie mam pojęcia... pozatym on jest zasilany wielopunktem... Pozdrawiam
mam problem z moim szczurem, gdy jest zimny wszystki ok, gdy się rozgrzeje po dodaniu gazu ksztusi się, potrafi strzelić w przepustnice a nawet zgasnać. wymienione przewody, cewka, nowa podstawa gaźnika i dalej bez zmiam. ostatnio wyjełem aparat zapłonowy i ma luz na tulejce. czy to może być przyczyną?
Tak piotrek303 teraz widzę Twój post, taki czujnik jest pod paskiem rorządu przy chłodnicy samochodu, widziałem go ostatnio jak zaglądałem pod obudowę rozrządu. Ten silnik AHL jest wzdlużny. Wygląda na to że aby czujnik wymienić trzeba zablokowac koła rozrządu, poluzować napinacz, pompę wody i ściągnąć pasek rozrządu. Aparatu zapłonowego nigdzie nie...
Generalnie ma nowe przewody zapłonowe ,kopułkę,palec,świece cewkę, Sprawdzałem wężyki od podciśnienia, czyściłem świece były czarne i silniczek krokowy bo mam drugi na drugim to samo się dzieje.
i jak?? udało sie naprawic opla??a moze jednak problem jest w zapłonie?? ostatnio moj kolega miał taki problem jak ty w passacie 1,8 benzyna/lpg. szukał cudował przepływki ,lambdy itd a okazało sie ze.... cewka zapłonowa sie wykonczyła. wymiana cewki i problem zniknał.
Trzeba podłączyć lampę stroboskopową na pierwszy kabel i zobaczyć czy daje iskrę w tym momencie kiedy powinien. Jeśli ma rozdzielacz to pewno ma pojedynczą cewkę. Potem trzeba cewkę sprawdzić bo może ma przebicie. I wypadało by zajrzeć do modułu zapłonowego. I rzucić okiem na impulsator, który jest w aparacie zapłonowym. Trochę opcji i miejsc do zajrzenia...
nagminne usterki zespołu cewki z modułem zapłonowym w passatach
Jakaś diagnostyka komputerowa była robiona? Przepływomierz, czujnik temperatury silnika? Ciśnienie paliwa ktoś sprawdzał? Stan cewek i świec zapłonowych?
Miałem taki problem z silnikiem w Passacie, wymienione wszystko , co się tylko dało związane z zapłonem i paliwem- przewody,świece, cewkę zapłonową/, w żadnej stacji nie mogli ustalić przyczyny a usterka okazała się bardzo lakoniczna- silnik dostawał " lewe powietrze" z pękniętego wężyka od pompy wspomagania- kierownicy, hamulców czy sprzęgła- nie wiem...
Masz prawdopodobnie cewkę z modułem wzmacniającym- taki aluminiowy zespół w podstawie cewki - widocznie ma się ku końcowi...... Cena zamiennika w hurtowni motoryzacyjnej ok 150 zł ( wymieniałem ostanio w w passacie) Pozdr.J.
2.0 8v ady lub 2e To jeden, czy drugi? pełny wtrysk A jaki to jest "nie pełny" wtrysk? W Passatach/Golfach po '93 były 3 różne silniki dwulitrowe, wszystkie MPI, za to dość istotnie różniące się osprzętem. w komputerze brak błędów No to powinno zakwalifikować wątek do kosza. Digifant nie posiadał pamięci błędów - wskazywane były wyłącznie bieżące usterki....
No niestety pogoda dopiero teraz mi pozwoliła na dalsze sprawdzanie , i okazało sie że po odłaczeniu przwodu od modułu impuls ze sterownika jest tak więc podejrzewam moduł chociaż to dość dziwne uszkodzenie że tylko jeden cylinder i że zanikał bym przez to impuls na sterowniku , ale wszystko na to wskezuje , jutro bede miał moduł to napisze czy chodzi....
jak sprawdzić czy moduł zapłonowy jest sprawny i cewka bo na cewce nie daje iskry a na pinach 1 i 15 jest " + " troche dziwne bo na 1 powinien być chyba " - " na którym z pinów w module powinna być jego masa ?
Witam, Mam problem z autkiem VW Passat B5 FL 2.0 AZM 115KM Pb+LPG. Silnik chodzi jak zegareczek, odpala od strzała, nie szarpie itd. Mianowicie... zauważyłem od dłuższego czasu, że w trakcie jazdy, gdy silnik jest rozgrzany i jest upał (powiedźmy 30°C), i stając dłuższą chwilę np na światłach, gdy silnik pracuje na biegu jałowym...lubi wtedy zgasnąć...
Zadzwoń do serwisu zapytaj. Czasem są części w normalnej cenie a czasem mają ceny z kosmosu ale warto zapytać. Dla przykładu - cewka zapłonowa w serwisie 5zł drożej niż w sklepie, uszczelka między filtrem a przepustnicą poniżej 40zł. Plastik do mechanizmu zmiany biegów - 40zł. Uchwyty do osłony silnika - poniżej 15zł.
Mam taki problem, passat nie pali po ogledzinach stwierdziłem wypaloną dziurę w palcu rozdzielacza (w rezystorze), i gorąca cewka zapłonowa z nadtopioną obudową. Wymieniłem palec i podstawiłem cewkę (ale miałem tylko od VR6), wygląda podobnie i ma podobne wartości rezystancji. Ale iskry ani widu ani słychu :(. Po długotrwałej walce stwierdziłem. We...
A cewkę masz jaką, pod elektroniczny układ zapłonowy czy klasyczny? Zmierz jej rezystancję pierwotną, ma mieć poniżej 1 om. Jak ma coś koło 3 omy to masz cewkę pod układ z przerywaczem, i nie nada się pod moduł. Zresztą na cewce powinna być zielona naklejka z napisem "electronic ignition coil", ewentualnie "TSZ zundanlage"
u mnie modół zapłonowy i cewka to chyba jedno i to samo poonieważ od cewki odchodzi tylko 6 kabli do świec i dochodzą jakies cieniutkie przewody prądowe więc jak uważasz może być u mnie to zwalone ?? ale przeciez samochód działa jeździ oki gaszę go na gazie na ok 2500 obrotach i wtedy nie strzeli. sprawdzałem nawet ostatnio opór przewodów wysokiego...
Trzeba sprawdzić czy nie ma iskry (najbardziej prawdopodobne), kompresji czy paliwa (najmniej prawdopodobne). Jak brak to układ zapłonowy do weryfikacji, czyli świeca, kabel lub cewka. Wyjmij świece i porównaj z tego co nie pali do pozostałych, może będzie inny kolor świadczący o zalewaniu paliwem, olejem bądź płynem chłodzącym. W reszcie jak brak paliwa...
Potrzebna pomoc w sprawie autodiagnostyki silnika w Passacie 91r. silnik 1.8 RP. Mam opis diagnostyki Golfa ,ale tam jest jest jeden kabel obok cewki zapłonowej a w moim Passacie jest kostka z trzema kablami. Gdyby ktoś znał jeszcze opis kodów byłbym wdzięczny. Ewentualnie jakieś sugestie dlaczego zbyt dużo pali ( ok. 9 litrów).
Mam mianowicie takie pytanie: Jestem posiadaczem passata b3 1990r. silnik RP monowtrysk 90km . Wszyscy piszą, że w tym modelu silnika złącze jest w komorze silnika o pobliżu cewki zapłonowej, a tu skucha – niema. Cewkę mam zintegrowaną z modułem i instalacja inaczej wygląda. Znalazłem taka książeczkę gdzie napisali że złącze jest pod lewarkiem...
Witam ma problem z moim Passatem b5 1.6 1999r. Przerywa i dusi się nie ma mocy podczas jazdy. Wymieniłem świece, przewody zapłonowe , cewkę, czujnik temperatury , pompe paliwowa , wszystkie filtry i olej przy okazji. Nic nie pomogło. Dodam ze jak odpalę na zimnym silniku i jeżdżę do 90 stopni wszystko jest w porządku chodzi normalnie , dopiero jak Złapie...
Rozrusznik kręci z właściwą prędkością - wg. VAGa 160 obr/min. Podobno z niesprawnym hallem koło aparatu zapłonowego można jechać. A jeśli byłby on niesprawny - dlaczego VAG nie pokazuje błędów od tych czujników? Gdyby nie było masy to raczej rozrusznik by nie kręcił albo kręciłby słabo... Stawiałem na cewkę, obecnie mocno się zastanawiam czy poprawnie...
Witam, Passat B5, 1.6 AHL, przebieg ponad 270 tys - problem polega na tym że auto przy np jeździe w korku i hamowaniu ma duże spadki obrotów (tzw doły jak ja to nazywam) np do 400 rpm i się potem odbijają na te 800.. podczas manewrowania na parkingu także jest to widoczne i bardzo uciążliwe - nieraz aż się na sekundę zaświeci kontrolka ładowania.. Problem...
Spróbuj sprawdzić cewki zapłonowe może któraś po nagrzaniu przerywa. Pozdrawiam
to sprawdź przy cewce zapłonowej powinien być 1 żółty kabelek
1. Problem z zapaleniem silnika zarówno na benzynie jak i na gazie. Po chwili kręcenia czuć niespaloną benzynę lub gaz. 2. - Sprawdzałem kilka cewek zapłonowych z modułami i nic. - Inny sterownik do silnika, też nic - inny czujnik obrotów wału, też nic - podłączyłem innymi przewodami czujnik obrotów wału i cewkę, też nic - wymieniałem świece, też nic...
Drodzy koledzy! Mój Passat B4 z silnikiem ADY 2.0 benzyna + sekwencyjny LPG czasem przerywa. Obroty w tym czasie mimo równego trzymania pedału gazu skaczą przykładowo od wartości 2000 do 2300 obrotów. Usterka pojawia się nieregularnie w różnych odstępach czasu trwa jakiś czas (czyli trzeba przejechać kilka kilometrów z szarpiącym silnikiem) po chwili...
Serwis też nie ma. Może ktoś mi powiedzieć czy jak przewody będą innej długości niż fabrycznie ( np. będą dłuższe ) to czy wpłynie to negatywnie na pracę silnika lub samej cewki?
Witam, Od wczoraj mam ten sam problem. Wymieniłem cewkę zapłonową i - pudło. Objawy jak były tak są. Błędów w ECU - brak. Załączam rozpiskę ECU ABF od Seata Ibizy ale to jest to samo. Odpinałem HAL-a na włączonym silniku, pracował ale w kompie pojawił się błąd tego czujnika.
Raczej zabezpiecz zasilanie ECM tzw. "15" czyli zasilanie po kluczyku albo pompki paliwa, czy cewki zapłonowej.
Ten dalej swoje. Pisz przecież że problemem przy tym konkretnym silniku C18NZ, może być czujnik na wale i dostaje zj..bki. Nie fachowiec powie że to czujnik Halla i nie musi zaraz zostać wyśmiany, jeżeli ma na myśli czujnik na wale. P.S. Zobacz co inni rozumieją pod pojęcie "czujnik Halla" http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Proszę mnie...
Świece,kable cewka/ki? Posprawdzaj układ zapłonowy na pb może być ok lecz gaz jest bardziej czuły.
temat uważam za zamknięty przyczyną była cewka zapłonowa. Która na benzynie chodzi ok ale gaz jest bardziej czuły i była zbyt słaba iskra teraz jest ok silnik pracuje idealnie. Dodam jeszcze że robiłem plan głowicy oraz uszczelniacze zaworów jak i szlifowanie gniazd zaworów. Przy okazji okazało się że jeden z 20szt jest krzywy i nie dolegał dobrze do...
Najprawdopodobniej padła cewka zapłonowa, miałem to samo wymieniłem świece, przepływomierz, kable. Cewki w tych passatach psują się bardzo często. Można kupić używaną - od 200 do 400zł ale osatnia pochodziła mi pół roku. Kupiłem nową około - 650zł i autko chodzi idealnie. Vag nic nie pokazywał a podobno powinien, pokazywał regulacje przepustnicy , sodę...
cewka jest z modułem do kupy. Nie mozesz mierzyć oporów cewki we wtyczce bo to wtyczka do modułu. Końcówki uzwojeń masz na śrubkach pod mała klapką plastykowa na cewce. To i tak guzik daje bo cewka pracuje na wysokim napięciu i dopiero podczas pracy wychodzą usterki, wymień jesli masz wątpliwości, choćby pożycz z dowolnego 4-cylindrowego polo, golfa,...
Witam mam problem, otóż kupiłem Volkswagena Passata 1.6 benzyna 1997 rok. Problem polega na tym,iż dzisiaj rano wymieniałem przewody od świec i po przejechaniu 2 km przewód na 1 i 2 cylindrze ma przebicie. Nie uszkodziłem ich przy montażu. W Polsce ostatnio był wymieniany silnik, cewka zapłonowa, świece, przewody od świec, po dojechaniu do granicy przewody...
No myślę że w granicach 4.0 - 4.5 Tyś passata B3 dobrego kupie w stanie bardzo dobrym . Ewentualnie Vento 1.8 benz+ gaz .Chodzi również o ekonomikę . Brat ma Vento i spala mu około 8 litrów gazu na 100 . Kupiłem swojego golfa trochę później od niego i on wymieniał tylko cewkę zapłonową , a ja wsadziłem w remont samochodu około 1000 zł :P. Bym go zostawił...
Dziś dokładnie przejrzałem samochód i: Czujnik halla sprawny Świece mokre Cały aparat zapłonowy również sprawny. witam , kloego wyglada na to ze modul zaplonowy siedzi
Wymiana przepływomierza powietrza i cewki zapłonowej na inną też nić nie dały
W sumie nie chodziło mi o gaszenie zapału, a tylko w uświadomieniu forumowiczom, że czasy się zmieniły i obecnie nie ma sensu bawić sie w triaki/tyrystory w przetwornicach. Dodatkowo, używanie "cewek zapłonowych od passata" śmierdzi trochę pseudokonstruktorstwem który w efekcie daje uryna-układ. Pastuch takowy można przecież zbudować w oparciu o przetwornicę...
Wg mnie odcięcie zasilania cewki zapłonowej Więc bez przeglądu instalacji się nie obejdzie
Co on zasila? Chciałbym aby po przekręceniu stacyjki wszystko działało tak jak trzeba, tylko aby nie dało rady odpalić silnika. Cewkę zapłonową mam odciętą na pseudoimmobiliserze z alarmu, ale to łatwo obejsć podająć zasilanie bezpośrednio na cewkę. Zastanawiam się nad pompą paliwa ale mam LPG, więc pewnie da się odpalić bezpośrednio na gazie (chociaż...
To nie immo bo by odpalił na chwilę. Proponuję iść w stronę wskazaną przez kolegę Karczan. Zdejmij plastik nad nogami kierowcy tak by dostać się do tyłu skrzynki bezpiecznikowej i widzieć przekaźniki. Szukaj tam jakieś dołożonej instalacji. Skoro czuć paliwo to pewnie brak iskry - możesz zacząć poszukiwania zmian w instalacji szukając pod maską idąc...
Witam. Jakie powinno być napięcie na środkowym przewodzie 3-pinowej wtyczki cewki zapłonowej w VW Passacie 1,8 ADZ (1995r.) w czasie pracy silnika? U mnie jest na wolnych obrotach ok. 3 V, a na wysokich obrotach dochodzi prawie do 10 V. Dlaczego tak jest? A może u mnie jest coś nie tak? Ostatnio coraz częściej występuje w moim autku samoistne przełączanie...
Witam Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku w VW Passat B5 1.8 20V 98r. (ADR). Trzeba długo kręcić, jak już odpali to albo od razu zgaśnie albo przerywa. Dodam, że samochód jest na LPG. Na gazie jeździ lepiej niż na benzynie. Na ciepłym silniku też trzeba dłużej kręcić żeby zapalił. Na LPG dobrze odpala i dobrze jeździ. Została sprawdzona kompresja....
Witam, Passat B5, 1.6 AHL, przebieg ponad 270 tys - problem polega na tym że auto przy np jeździe w korku i hamowaniu ma duże spadki obrotów (tzw doły jak ja to nazywam) np do 400 rpm i się potem odbijają na te 800.. podczas manewrowania na parkingu także jest to widoczne i bardzo uciążliwe - nieraz aż się na sekundę zaświeci kontrolka ładowania.. Problem...
przekażnik- dwa zewnętrzne równoległe sterowanie przekażnika przewód czarny i niebiezki środkowy i przeciwprostokątny rozcięcie wtrysku chyba nr3 na wtyczce wryskiwacza stag2w czarny-masa niebieski-sterowanie zaworów,przekażnika i stag2l czerwony-plus po zapłonie-przy cewce zapłonowej brązowy- impuls obroty-przy cewce zapłonowej biały- rezerwa gazu
Witam mam problem z odpalaniem samochodu na ciepłym i zimnym silniku... Kręci i kręci a jak już załapie coś zaczyna się trząść cały silnik i nagle gaśnie... Jak już odpali i postoi chwile (10 min) auto osiągnie 90*C zaczyna lekko kopcić białym dymem oraz nie równo pracuje... Gdy załączę klimatyzacje coraz bardziej kopci... Gdy już wyjadę na drogę czasem...
Witam Nie zakładam nowego tematu ponieważ problem dotyczy tego samego samochodu. Pojawił się nowy problem z samochodem (poprzednie błędy z czasem same znikły -dlaczego nie wiem). Passat po nagrzaniu zaczyna przerywać zwłaszcza przy gwałtownym przy gazowaniu, na wolnych obrotach również przerywa, ciężko ruszyć, dotyczy to zarówno pracy na lpg (sekwencja)...
passat zapłonowy cewka passat passat cewka
świeci dioda power halogenowy transformator monter elektronik
pomiar indukcyjności pomiar indukcyjności
Telewizor sam się włącza w nocy - przyczyny i rozwiązania Telewizor widzi WiFi, ale nie łączy - rozwiązania