Witam, ja się podepnę pod temat, żeby nie spamować. Mam passata 1.6 90r z LPG, w pewnym momencie zgasł podczas jazdy i od tego czasu albo odpala sporadycznie i gaśnie, albo w ogóle nie odpala. Nie ma iskry ani na świecach ani po wyjściu z cewki, pomierzyłem i na cewkę dochodzi prąd. Moduł zapłonowy i cewka jest sprawna bo sprawdziłem to w golfie i odpala....
Wymień Temika na grodzi.
Cewkomoduł, na skrajne styki wtyczki podłączasz + i - 12V z akumulatora, środkowy sterujesz impulsami +5V
wymien cewke zaplonu i zapomniesz o klopotach.koszt tekiej cewki to 210 zl w zamienniku beru.
Cewka zaplonowa? ktory to rok?
Tylko zwarcie do masy albo uszkodzony ECM gazu/benzyny.
witam posiadam passata b3 który po przejechaniu kilku metrów zgasł i już nie odpalił okazało sie że brak iskry na świecach a także na cewce , cewka założyłem nową ale to nic nie dało i mam pytanie gdzie znajduje sie moduł zapłonowy
Witam w twoim silniku są dwa czujniki obrotów jeden w aparacie jeśli jest aparat zapłonowy a drugi w bloku pod filtrem oleju pewnie sprawdziłeś tylko ten w aparacie
2.0 8v ady lub 2e To jeden, czy drugi? pełny wtrysk A jaki to jest "nie pełny" wtrysk? W Passatach/Golfach po '93 były 3 różne silniki dwulitrowe, wszystkie MPI, za to dość istotnie różniące się osprzętem. w komputerze brak błędów No to powinno zakwalifikować wątek do kosza. Digifant nie posiadał pamięci błędów - wskazywane były wyłącznie bieżące usterki....
A do czego zamieściłeś link? Cewka zapłonowa + moduł.
Wystarczy z wyczuciem pociągnąć fajkę i zejdzie z cewki.
jak sprawdzić czy moduł zapłonowy jest sprawny i cewka bo na cewce nie daje iskry a na pinach 1 i 15 jest " + " troche dziwne bo na 1 powinien być chyba " - " na którym z pinów w module powinna być jego masa ?
u mnie modół zapłonowy i cewka to chyba jedno i to samo poonieważ od cewki odchodzi tylko 6 kabli do świec i dochodzą jakies cieniutkie przewody prądowe więc jak uważasz może być u mnie to zwalone ?? ale przeciez samochód działa jeździ oki gaszę go na gazie na ok 2500 obrotach i wtedy nie strzeli. sprawdzałem nawet ostatnio opór przewodów wysokiego...
Albo brakuje kawałka rdzenia w kablu królewskim (wn łączącym cewkę z kopułką)
Kolego jak możesz podmień albo wymień zawór regulacji zmiennych faz rozrządu, obstawiam że albo on padł albo jakiś syf tam jest. Zawór to ten wystający po prawo w linii wiązki cewek zapłonowych.
Chciałbym odświeżyć problem tylnej wycieraczki w Passacie B5. Myślę że w modelu FL będzie podobnie. Efekt był taki że wycieraczka po włączeniu nie pracuje ciągle lecz szarpie i zatrzymuje się co chwilę, a po wyłączeniu nie wyłącza się kiedy trzeba. Rozbierałem mechanizm wycieraczki oraz przeglądałem całą instalację kablową. Okazało się że problem leży...
Witam temat dość dziwny gość przyjechał z Check błędy jak poniżej Wykasowałem błedy odpaliłem miał duże wypadanie zapłonu na 4 cylindrze zamieniłem cewki z 3 cylindrem i spokój to znowu wypadanie z 1 Cylindrze i bardzo duże zliczanie wypadania zapłonu po chwili losowo wypadanie na kolejnych cylindrach . Miał ktoś może podobny przypadek ?? Momentami...
Witam mam problem z wodą w aucie cały czas nabiera mi się woda od dzwi zdjalem obudowe tapicerki i zarobiłem wszystko na silikon i woda tamtędy nie leci. Pod akumulatorem przeczyscilem otwór i jest ok. Ale woda dalej się zbiera jak pod podwoziem szlaufem lałem wodę to dostawała się tymi uszczelkami na zdjęciu A niby nie powinno się dostawać czy trzeba...
Witam serdecznie. W Passacie B5 przestały mi działać spryskiwacze wraz z klapkami spryskiwaczy do lamp. Wycieraczki chodzą. Czy to wina jakiegoś przekaznika, gdzie on się znajduje? Lub coś innego. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję!!!
Witam, po wymianie rozrządu i uszczelki pokrywy przy dodawaniu gazu na wolnych i w czasie jazdy na niższych obrotach słychać dzwięk pogotowia:P gwizdania.....wycia.Przed wymianą tego nie było. Praktycznie tylko przy gwałtowniejszym wciśnięciu gazu. Wydaje mi się, że dźwięk dochodzi z okolic łańcucha przy podszybiu ale może to być złudne odczucie. Ma...
Witam mam problem ponieważ cieknie między wysprzęglikiem a przewodem który do niego wchodzi pacjent to passat po lifcie 1.8t awt. Wysprzęglik jest nowy a na przewodzie nie ma żadnych oringów.
Witam. Dzisiaj zauważylem, że w moim pasku rocznik 2000, cieknie wodq pod dywanik pasazera. Po zdemontowaniu schowka okazalo sie ze woda leci z takiej gąbeczki, ktora jest na plastikowym kanale klimaatyzacji. Czy ktos wie jak usunac ta usterke? Bede wdzieczny za kazda podpowiedz.
Wyszła mi kolejna usterka tym razem z przednią wycieraczką. Normalnie działa bez zarzutu, spryskiwacz również. Problemem jest jedynie to, iż przestała działać wycieraczka podczas spryskiwania szyby. Normalnie działała z trzema cyklami i nagle przestało. Pytanie jest banalne, gdzie szukać przyczyny takiej usterki gdy pozostałe funkcje działają. Autko...
Witam! U mnie w pasacie 1.9TDI 130km 2001 290 tyś km są następujące objawy: - Jakieś 4 m-ce temu zaczęło ubywać płynu w układzie chłodzenia. - Lato wiec dolewałem wody, ubytek zazwyczaj około 1 litra na 400km. - Komunikat o niskim stanie wody zazwyczaj pojawia się na drugi dzień po odpaleniu rano po dłuższej jeździe poprzedniego dnia. - Węże twarde,...
mam problem z moim passatem wczoraj wymieniałem filtr paliwa i przy tym zauważyłem pęknięte wężyki przelewowe na wtryskiwaczach wężyki wymieniłem, było wszystko ok, nic już nie ciekło po czym dzisiaj rano zauważyłem po odpaleniu samochodu, że cieknie gdzieś na pompie paliwowej od strony przewodów metalowych podających paliwo na wtryski skąd może być...
Witam dzisiaj przy sprzątaniu auta zauważyłem ze mam mokrą wykładzinę od strony kierowcy i pasażera z przodu i z tyłu też delikatnie od strony pasażera Ale z tyłu. A od strony kierowcy z tyłu to ten dywanik jest już bardzo mokry. Ogólnie można powiedzieć ze wszędzie jest mokro i wilgotno. Pod akumulatorem sprawdzałem bo mam odpływ i się okazało ze jest...
Witam Musze wymienić napinacz paska ten ktory napina pasek min od alternatora. Popuscić i zdjąc pasek jest łatwo, ale z tego co oglądałem chyba nie odkręcę wszystkich śrób od napinacza (tj odkręce ale nie wyjmę) ponieważ wiatrak od wisko przeszkadza, jak go zdjąć w tym aucie? Samochód to passat 1.8t awt rok 2002
Witam serdecznie, jestem posiadaczem VW Passata B5 2001r, po myjni zauważyłem, że pod dywanikiem pasażera z tyłu zbiera się lekko woda w narożniku i jest mokro. Przeczyściłem kanał odpływowy pod akumulatorem i od strony serwa oraz rynny w podszybiu bo były zabite liśćmi. Myślałem, że to rozwiąże problem ale jednak nie, woda dalej się zbiera. Przyuważyłem,...
Witam mam passata cc 2008 rok, nie działa wentylator na 1,2,3 biegu tylko na 4 działa jaka może być przyczyna?Proszę o pomoc i z góry dziękuje. Temat poprawiłem. Proszę się trzymać wytycznych regulaminowych w przyszłości.
Czy jest możliwość zacięcia się zaworu w korku zbiorniczka wyrównawczego?
Witam wszystkich zmotoryzowanych. Mam passat b5 1,9 TDI z 1997r i problem z którym nie mogę sobie poradzić. Pod siedzeniem pasażera, tam gdzie się znajduje dywanik na nogi pasażera siedzącego na tylnim siedzeniu jest bardzo mokro po naciśnięciu dłonią materiału wygłuszającego auto, pokazuje się woda, nie wiem skąd ona się tam bierze i co może być tego...
Kod 41 to kod alternatywny,różne oznaczenie zależne od systemy wtryskowego. Monojetronic impulsy ma z cewki zapłonowej,uzwojenie pierwotne,jak np Passat 1,8
Może to być wina cewki zapłonowej???
Nie może być uszkodzony,bo iskry by wogóle nie było.
Passat B6 2.0 FSI 150KM po przejechaniu samochodem kilka kilometrów szarpie 1 lub dwa razy, dalej jedzie normalnie, zero błędów na komputerze diagnostycznym. Wymieniłem cewki, świece zapłonowe.
Ważna uwaga kordel z tym problemem uruchomienia po wypaleniu paliwa, ale chciałbym Ci przypomnieć że w dieslach nie ma cewki zapłonowej :)
Poszukuje schematu takiego modułu. Jest on zintegrowany z cewką zapłonową i niestety sprzedawany tylko w komplecie :-( Wtyk trzy piny - zasilanie, masa i sterowanie.
Witam.Poszukuję schematu modułu wzmocnienia cewki zapłonowej do VW PASSATA '91.Czy można go zmontować z oddzielnych elementów(diody,tranzystory)?
Może cewka zapłonowa pada
Dziś dokładnie przejrzałem samochód i: Czujnik halla sprawny Świece mokre Cały aparat zapłonowy również sprawny. witam , kloego wyglada na to ze modul zaplonowy siedzi
Passat B5 1.6 1998 benzyna/gaz faluje na wolnych obrotach na benzynie, a na gazie jeszcze bardziej. Wymieniłem cewkę zapłonową, świece i kable. Może ktoś coś podpowiedzieć?
Zbiorowisko fachowców cholera jasna... A już kolega art567 to pradę dał że HOHO... Przecież jak pociągnie to urwie i co wtedy? Prawdopodobnie zniknęły impulsy sterujące z cewki zapłonowej i gazidło nie wie że silnik sie kręci. Podłączanie elektrozaworu na krótko jest BARDZO niebezpieczne, starczy że parownik nieco puszcza i bum pod maską gotowe.......
albo czujnik halla w aparacie zapłonowym lubi tak raz działać a raz nie lub moduł w cewce zapłonowej
Cewka ma gniazdo na 3 piny - widać je na zdjęciu. Środkowy to plus po stacyjce. Zewnętrzne to sterowanie z ECU. Trzeba zobaczyć czy na tych przewodach jest sterowanie z ECU. Jeżeli nie ma to sprawdzić ciągłość przewodów do ECU - piny ECU 71 i 78 podają na cewkę sterowanie. Jeżeli przewody całe to raczej czeka Cię wymiana ECU (komputera).
Sprawdź cewkę zapłonową. Pozrawiam.
Serwis też nie ma. Może ktoś mi powiedzieć czy jak przewody będą innej długości niż fabrycznie ( np. będą dłuższe ) to czy wpłynie to negatywnie na pracę silnika lub samej cewki? Jeśli są te same parametry to długość nie ma znaczenia, dla czepialskich nie miałem na myśli 2 metrów tylko do 1 metr
To od początku. Iskra, czy podaje paliwo jeśli tak to jakie ciśnienie paliwa?. Czy paliwo świerze? Czy jest dobre zasilanie cewki zapłonowej - sprawdzić żarówką z kierunklwskazu, czy nie zanika itd.
nagminne usterki zespołu cewki z modułem zapłonowym w passatach
nie napisałem wcześniej że to jest silnik 2.0... jak sprawdzić kody błędów w tym silniku??? Gdzie jest ten pin do podłączenia diody?? w golfie mam koło cewki zapłonowej... w passacie nie mam pojęcia... pozatym on jest zasilany wielopunktem... Pozdrawiam
Podłącz się bezpośrednio pod cewkę zapłonową (omiń kopułkę) i sprawdź czy jest iskra. Inne opcje: cewka, moduł zapłonowy, czujnik halla
Jakaś diagnostyka komputerowa była robiona? Przepływomierz, czujnik temperatury silnika? Ciśnienie paliwa ktoś sprawdzał? Stan cewek i świec zapłonowych?
Fabryczne immo nie zgasi pracującego już silnika, dokładańce to coś zupełnie innego i przeciwnie mogą powodować nagłe gaśnięcie silnika. Wywal to ustrojstwo to będziesz wiedział co i jak. Jeśłi nie to to jest kilka innych rzeczy do sprawdzenia. Moduł cewka, aparat zapłonowy instalacja.
Spróbuj sprawdzić cewki zapłonowe może któraś po nagrzaniu przerywa. Pozdrawiam
mruga kontrolka CHECK ENGINE Mrugająca kontrolka to problem z układem zapłonowym. Pewnie standardowo padnięta cewka.
Myśle, że trzeba jeszcze sprawdzić palec aparatu zapłonowego i cewkę WN
Zacznij od podmiany cewek na sprawne w 100% czyli od innego sprawnego auta albo zakup nowych i tylko BERU. Moduł zapłonowy też do sprawdzenia. Jakie oznaczenie silnika? Standardowo polecam sprawdzenie dolotu na szczelność, sterowanie turbiny (zacznij od przeglądu wężyków podciśnieniowych).
Wsadzasz cewke na świecę 1, kabel z niej do świecy4, druga cewka na świecę2, kabel z niej na świecę3
Z tego co mi wiadomo cewka zadko siada , cześciej pada wzmacniacz co jest przykręcony do cewki i wchodz tam kostka z 3 przewodami (wspólna obudowa z cewką)
po zgaszeniu nagle zaczyna szarpać Do sprawdzenia instalacja zapłonowa - Kable z fajkami, aparat zapłonowy, cewka, moduł, czy co tam masz, bo nie podałeś modelu silnika.
Potrzebna pomoc w sprawie autodiagnostyki silnika w Passacie 91r. silnik 1.8 RP. Mam opis diagnostyki Golfa ,ale tam jest jest jeden kabel obok cewki zapłonowej a w moim Passacie jest kostka z trzema kablami. Gdyby ktoś znał jeszcze opis kodów byłbym wdzięczny. Ewentualnie jakieś sugestie dlaczego zbyt dużo pali ( ok. 9 litrów).
to sprawdź przy cewce zapłonowej powinien być 1 żółty kabelek
Sprawdź układ zapłonowy,świece przewody cewka. 8 tys na valteca to jeszcze nie śmierć do wtryskiwaczy.
Na którym nie pali? Pewnie na czwartym
Jest choćby na cewce/cewkach zapłonowych bezp.20A .We wtyczce modułu abs pin 15 bezp.10A.
Raczej zabezpiecz zasilanie ECM tzw. "15" czyli zasilanie po kluczyku albo pompki paliwa, czy cewki zapłonowej.
Cewka ma mieć masę i zasilanie to można sprawdzić żarówką ,pozostałe dwa przewody to sterowanie z ECU i tu oscyloskop się przyda. Jeśli nie będzie sterowania to trzeba szukać dalej . Czujnik położenia wału, czujnik Halla ,przewody między cewką a ECU itd.
passat zapłonowy cewka passat passat cewka
makro excel zapis pliku regeneracja ogniw akumulator komunikacja radiowa
zg40c zwrotnica zg40c zwrotnica
Tuner FM gubi fale - przyczyny i rozwiązania Reset pralki Whirlpool AWM6081 - krok po kroku