Tuż nad przewodami wysokiego ciśnienia
Silnik szrot-wylatane panewki wału i brak ciśnienia.
Pomiar ciśnienia na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia dużo wyjaśni.
najczęściej sie zatyka slauchik olejem, ale niewykluczona awaria samego czujnika.
Pompa abs do wymiany. Uszkodzony czujnik ciśnienia hamowania.
Moim zdaniem trzeba podłączyć wskaźnik ciśnienia doładowania i sprawdzić jak pompuje turbina. Podejrzewam, że daje zbyt mało powietrza (zbyt małe ciśnienie).
0 460 404 971 - 66 kW AHU 500 obr 6-7,4 bar 8,6-11,8 mm 2000 obr 8,2-9,6 bar 11,5-12,9 mm 0 460 404 969 - 81 kW AVG 500 obr 8,1-9,5 bar 10,1-10,3 mm 2000 obr 10,7-12,1 bar To są obroty pompy, czyli silnik razy 2.
Układ paliwowy nie trzyma ciśnienia po wyłączeniu silnika.
pompa abs do wymiany
A odpowietrzyłeś nagrzewnice książkowo.Przecież tam jest odpowietrzenie na podszybiu ,poza tym one często się zapychają w tym modelu.Po co od razu rozbierać silnik.Żeby nie być gołosłownym tam jest taka dziurka w przewodzie gumowym jak ściągniesz opaskę i odsuniesz trochę przewód to powietrze przez tą dziurkę wyleci .Po co ściągasz całe przewody.Jak...
Przyczyną był przetwornik ciśnienia
Turbosprężarka, jej sterowanie, przepływ powietrza, pomiar ciśnienia doładowania.
Witaj, Sprawdź czujnik temperatury, jeśli dobrze pamiętam jeśli jest poniżej 5*C To pozostawia on obwód otwarty i nie załączysz klimy ( brak zasilania zaworka i czujnika ciśnienia)
Uszkodzona wiązka czujnika wysokiego ciśnienia
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
Jak wyłączyć? Sprawdzić stan ciśnienia w kołach. Dopompować do wymaganego. No i przeczytać instrukcję. Chyba że koledze chodzi o pozbycie się tego systemu / dezaktywacje. Potrzebny jest interfejs i nieco wiedzy jak wykodować. Kodowanie kierownicy Problemy z kierownicą: +00016- System kontroli ciśnienia w oponach (PR-7K3/7K4/7K5) +00032- Szyberdach (PR-3FE/3FR)...
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju i sprawdź jakie masz ciśnienie oleju w silniku.
Masz wiedzę czy nie było opiłków we wtryskiwaczach? Teraz ciśnienie paliwa za niskie... Pompą wtryskowa lub doprowadzenie paliwa. Może trzeba regulator ciśnienia zaadoptować.
To jest błąd od przepływomierza. A rurę wypchnęło pewnie dlatego bo słabo dokręcona albo klamra nie trzyma.
Podłączyłeś pod komputer? Sprawdziłeś błędy, robiłeś podgląd parametrów?
Pierwsze z racji wieku auta pomiar faktycznego ciśnienia manometrem.
Sprawdzaliśmy uszczelkę pod głowica tez bez zarzutu Jak to "sprawdziliśmy"? Jak się sprawdza uszczelkę? Uszczelkę pod głowicą można jedynie wymienić, jest jednorazowa. Każde zdemontowanie głowicy, to nowa uszczelka. Odnośnie awarii, to na początek zrób pomiar ciśnienia w cylindrach.
Jest to czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. Czyli MAP sensor.
Pompa prawdopodobnie się zacina , stąd błąd czujnika ciśnienia , padał zwolniony a komp widzi w układzie ciśnienie stąd te błędy
Na sprężarce jest zawór bezpieczeństwa,Sprawdź sprawność wentylatorów chłodnic, stan skraplacza i jego przepustowość najlepiej z podglądem ciśnienia w klimie
Wężyki przykleiły się do zaworku. Obróć wężykiem tak jakbyś chciał przekręcić go na tych króćcach od zaworu.
A czy było sprawdzane ciśnienie paliwa na wtrysku? . Sama praca pompy paliwa jeszcze nie gwarantuje właściwego ciśnienia.
Czujnik ciśnienia dobrze znalazłeś kontrolka świeci na czerwono czy żółto drugi czujnik poziomu i temperatury jest w misce olejowej
Sprawa z kontrolką ciśnienia nie jest taka prosta. Tu występuje dynamiczna kontrola ciśnienia oleju. Szczerze mówiąc czytałem o tym miesiąc temu i nie zagłębiałem się w to, bo nie dotyczyło mnie to (Passat'95 benzyna) z uwagi na brak problemu (ODPUKAĆ !). zrzuty:
12 na rys. http://obrazki.elektroda.net/89_12226261... Zaniżasz trochę poziom nawet działu początkujących. Co do pompy to i tak dla prawidłowego jej zdiagnozowania potrzeba pomiaru ciśnienia
Sprzężarka ze zmienną pojemnością przy tych parametrach jej dni są policzone. Szukaj nowej.
Spec to jest wymagane, takiego życzyłby sobie sterownik, actual to wartość rzeczywista, to co dmucha. Albo turbo padnięte, albo nieszczelność, wtedy powinien być jednak błąd od tego albo od korelacji MAP/MAF. Jak masz czym podglądnąć to odepnij wężyk z gruszki i przejedź, patrząc w parametry, czy ciśnienie wzrośnie, czy nie.
W ECU prawdopodobnie jest czujnik ciśnienia atm. i do tego dochodzi Twój wężyk
Wrzuć plik i charakterystykę czujnika czyli napięcia dla małego i wyższego ciśnienia. Numery sterownika.
W passatach b5 pl najczęsciej pęka łącznik gumowy między rurą plastikową od ic a kolektorem ssącym.Ucieka tam powietrze i to najczęściej od dołu łącznika.
Właśnie na dniach chcę podjechać, żeby zmierzyć ciśnienia.
Czujnik ciśnienia doładowania:D
skoro nie jest równo, jak patrzysz od strony rozrządu to musisz jeszcze raz sprawdzić czy dobrze założyłeś łańcuszek z napinaczem, tam się łatwo można walnąć o ząbek między wałkami, gdy napinacz nie ma ciśnienia oleju
Zapala się też kontrolka niskiego ciśnienia oleju przy 1700 obrotach.
Jak kolego ogarnąłeś te czujniki ??? Wejdź w blok 17 liczniki i odczytaj blok 61 .
Zewrzyj czujnik ciśnienia
przepustnica padła diagnoze trzeba vagiem sprawdzic
na obwodzie wysokiego ciśnienia, idz po przwewodach , napewno znajdziesz
W opisie tego błędu, jako jedna z możliwych przyczyn, opisane jest złe (ochrzczone) paliwo. Jeśli masz możliwość, to odpal go z "butelki" ze sprawdzonym i pewnym dieslem.
Witam. Koledzy mam pytanko, czy po przekręceniu kluczyka na zapłon pompa powinna dobijać ciśnienie? Mam problemy z odpalaniem ciepłego i zimnego silnika w Vag brak błędów. Co ewentualnie może być winne, że pompa nie dobija ciśnienia?
Przedlify to wentylator uruchamia się równolegle z przyciskiem AC a drugi bieg po wzroście ciśnienia klimatyzacji.
Zrób test zegarów.
chłopaki jaka jest norma (wartosc) ciśnienia oleju w dieslu passat b6 2.0 pojemnosc ?
No to szukaj co jest z czujnikiem ciśnienia.
A nie mruga wtedy kontrolka od żarowych tzn nie łapie błędu np za małego ciśnienia doładowania?
Sztomel, ale w takim razie jak wyjasnić fakt że przedtem słyszałem w okolicy pompy paliwa VP takie bzyczenie a teraz nie słyszę? Czy ona przypadkiem nie wytwarza wstępnego ciśnienia?
Witam błąd P2458 zrobiona regeneracja w czasie jazdy jednak po około 70 km błąd wrócił i auto w trybie awaryjnym , czy wymiana filtra czy czujnika różnicy ciśnienia .
Pompka plus filtr, plus regulator ciśnienia.
Jakie ciśnienie widzi EDC? Czy wyskoczy jakiś błąd jak odepniesz czujnik ciśnienia?
A więc ustaw kąt wtrysku albo zmień kowala na mechanika. Błąd ciśnienia w afn. Kupuje 0,7 jak powiesz gdzie tam jest czujnik ciśnienia paliwa.
Pompa ABS i ESP to ta sama pompa, chyba że ja czegoś nie wiem... ESP jest usprawnieniem systemu ABS i bazuje na jego rozwiązaniach w kwestii wykonawczej kontroli układu hamulcowego. Kontroluje nie tylko hamulce ale i np moc silnika. Raczej to nie posiada własnej pompy, chyba że B5 ma coś inaczej. Pompa może być tylko ABS (dla aut nie posiadających ESP)...
Ciśnienia w końcu podasz czy dalej będziemy wróżyć nie mając podstawowych danych?
RychuPeja proszę Cie usuń ten post z ciśnieniem na postoju. Jeszcze tego brakowało aby na postoju pompowała ;D
Witam, mam dziwną sytuacje w Passacie, mianowicie piszcząca kontrolka oleju. Jak przekroczę 2000 obr. to piszczy, jak dam na luz to przestaje. Wymieniłem dwa czujniki ciśnienia oleju
Coś się dzieje z 4-tym cylindrem, albo słabsze sprzężanie, albo uszczelniacz pompki, albo sama pompka. Ujemna synchronizacja zwiększa wskazania spalania. Będziesz robił sam czy mechanik? Na początek proponuję regulacje pompek i poprawa konektorkow w wtyczce pompki oraz pomiar ciśnienia sprężania, przy okazji wymienisz świece.
Czujnik ciśnienia doładowania.
Pomijając milczeniem fakt, że logi mi się nie otwierają, wygląda na uwalony Map sensor/czujnik ciśnienia doładowania. Oczywiście do sprawdzenia np. woltomierzem.
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju
Zmierz ciśnienie. Chyba że wolisz wydać kasę na wymianę czujników a okaże się że brak jest ciśnienia.
Jeżeli powrotem nie wraca paliwo (zwór regulacyjny dobry) to pompa kaput i nie robi ciśnienia.
Sprawdż turbo . Nadmierny luz może powodować opóźniony wzrost ciśnienia.
Spróbuj zrobić adaptacje oraz sprawdź dokładnie wiązkę (nie tylko samą wtyczkę) od czujnika ciśnienia.
I po kłopocie. Problemem okazała się zarośnięta nagrzewnica którą płukałem 3h wrzątkiem i cytryną. Po zabiegu sauna w aucie.
A okablowanie sprawdziłeś?W parametrach widać też ciśnienie.
Czyli możliwe, że czujnik przekłamuje rzeczywistość skoro na komputerze nie ma konretnie błędu? jak najbardziej jest taka mozliwosc. Miałem taki przypadek ale w Mercedesie , róznicówka pokazywala bzdury.
Pompa Serva?
I właśnie po przyjechaniu do domu prubowałem włączyć klimę i okazało się że wentylator ledwie się kręci można zatrzymać go ręka. I muszę go wymienić. I tu chyba leży przyczyna wysokiego ciśnienia.
Sprawdź czujnik ciśnienia doładowania.
Przed wymianą czujnika przydało by się zmierzyć czy czasem nie działa poprawnie i czy czasem faktycznie ciśnienie nie jest za niskie.
Jest czujnik ciśnienia ale nic Ci to nie da bo czujnik jest tylko po stronie HP. Nie wiem czy czasem w sterowniku silnika nie będzie pokazane ciśnienie. Jeżeli masz VCDSa to wystarczy odpalić bibliotekę do której jest odnośnik w blokach pomiarowych, wtedy będziesz miał opisane wszystkie bloki w notatniku.
Albo pompki padły (trefne paliwo) albo są nie do tego silnika (BIP poza zakresem) albo wiązka w głowicy wymaga przeglądu (brak styku na kostkach). Zdarza się też że jak jest kompletny brak ciśnienia wstępnego to też się pojawi (wyleci poza zakres). Wtedy do sprawdzenia czy w filtrze paliwa jest paliwo (podane z baku) i czy pompa tandem robi ciśnienie.
Zacznij od sprawdzenia ciśnienia sprężania ( kompresji). Ściągnij osłonę rozrządu , zobacz czy pasek jest cały.
Witam posprawdzaj wszystkie węzyki od tego zaworu do turbiny i sprawdz czy porusza sie cięgno kierownic turbiny Pozdrawiam
1.9 TD AAZ. Skoro kopci na niebiesko to olej, a podczas jazdy na czarno bo nie ma ciśnienia i ropka się nie spala. Wszystko wskazuje na turbo.
w pasku występują 2 czujniki wysokiego i niskiego ciśnienia i najpierw chcę pokombinować z tym czujnikiem niskiego ciśnienia ale nie mogę go zlokalizować. A pomiar manometrem lada dzień się wykona
Najpierw należy odpowietrzyć układ hamulcowy.Sprawdzić stan płynu, i czy czasami nie był dolewany jakiś inny płyn hamulcowy, nie wszystkie można mieszać.
wymieniłem dziś pompę vacum to hamulce są żylety jak kiedyś ale dalej to samo się dzieje że łapie mula w czasie jazdy a może też być to wona czujnika ciśnienia doładowania
Zasysa wąż powietrza doładowanego - a to dobre, czyżby turbo dostało wstecznych obrotów ? Coś nie tak z opisem usterki gdyż takie rzeczy się nie dzieją. Może nie dawać turbo ciśnienia ale w życiu nie będzie tam podciśnienia.
Witam, mam problem z podłączeniem czujnika ciśnienia. Czy może ktoś posiada schemat do podłączenia, albo jakiekolwiek zdjęcie, by ułatwić pracę?
Teraz podłącz zawór tak jak być powinien, i zrób logi ponownie. Na tych logach, brakuje ciśnienia doładowania.
Miałem kiedyś taki przypadek w passacie b5 i wymiana czujnika ciśnienia hamowania nic nie zmieniła. Przyczyną usterki i pojawiania sie takiego błędu była wadliwa praca włącznika świateł stop...
Jakoś nie doczytałem się , żebyś zaopiekował się regulacją ciśnienia paliwa
Jeżeli niepalące cylindry są obok siebie to na bank Uszczelka Pod Głowicą .Pomiar ciśnienia potwierdzi.
Jak wyżej. Sprawdzić poziom oleju a jak jest ok to sprawdzić czujniki ciśnienia oleju.
Kombinuj tak dalej a skończy się to rozerwaniem tej rury "s". Pomyśl - coś musi "upuszczać" ten nadmiar ciśnienia, typowa usterka.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Zrób logi przepływki i ciśnienia doładowania
W parametrach sprawdź wartość z czujnika oleju powinno być cisn. Oil OK czy jakoś tak. Ten VW posiada tylko pomiar minimalnego ciśnienia oleju chyba 0,7 lub 0,8 bara. Na liczniku kontrolka zaświeci się dopiero po przekroczeniu 2000 obr i spadku ciśnienia poniżej minimalnego.
Pomiar ciśnienia oleju manometrem.
Albo wtryskiwacze się zalepiają i zanim tłoczek się rozrusza to nierówno dawkuje gaz z tond te szarpanie. Lub reduktor jest przepompowany i silnik jest zalewany gazem do czasu wyrównania ciśnienia i też z tego powodu może szarpać.
Witam na odległość trudno powiedzieć robiłem to ostatnio silnik pracuje coś jak by tryb awaryjny problem to czujnik ciśnienia turbiny,po wymianie było ok,ale bez vaga zapomni
ten samochód nie posiada obrotomierza Sygnał obrotów i tak zawsze idzie do zegarów, dla dynamicznej kontroli ciśnienia oleju.
Na pewno masz nieszczelność. Niecj ktoś dodaje gazu a ty sprawdź czy wąż gumowy od turbiny twardnieje od ciśnienia. Może jakiś nieproszony gość(kuna) przegryzła przewód. Grasują ostatnio.
Zacznie od początku żeby wszystko było jasne.Witam posiadam passata B5 kombi 1,6B+G 1999r. Jakieś 4 tyg temu miałem sytułace że zblokowało mi silnik z braku oleju .Autko scholowałem pod blok między czasie wlałem 2 L oleju i stał tak 2 tygodnie po tym czasie chciałem sprawdzić co poszło góra czy dłu silnika okazało się że silnik normalnie się rozblokował...
Luzu niema ale w dolocie znalazłem spore ilości takiej masy jakby wymieszany olej z woda. Turbina w ogóle już przestała działać a Vag mówi błędzie przekroczenia górnej granicy ciśnienia.
passat czujnik ciśnienia czujnik ciśnienia passat passat czujnik ciśnienia spalin
bosch zmywarka hałas at90s2313 zamiennik aquamatic candy
Nussbaum PowerLift – wymiana górnego łożyska śruby nośnej, instrukcja, narzędzia, testy Schemat połączeń sterownika City Coco – opis wiązki, kolory przewodów, podłączenie silnika