Trochę wysokiego ciśnienie paliwa ale raczej nie ono jest tutaj problemem. Czy auto ma LPG? Zazwyczaj to wina nieszczelności układu dolotowego. Można sprawdzić ciśnienie w kolektorze ssącym ale przez falowanie obrotów może być ono zawyżone. W blokach pomiarowych można je odczytać.
Jeżeli faktycznie było to coś dochodzącego do czujnika ciśnienia doładowania to w którym miejscu owego czujnika szukać Czujnik jest na rurze między intercoolerem a kolektorem ssącym. Jak podłączyłeś kompa to w parametrach jakie było ciśnienie z tego czujnika ?
Zajmij sie egr em.
Jakie ciśnienie widać w kolektorze na wolnych obrotach? Po odłączeniu tego czujnika sterownik przyjmuje sobie wartość zastępczą.
Sprawdziłeś czujnik ciśnienia w kolektorze ?
W BBY nie ma przepływomierza a czujnik ciśnienia w kolektorze.
Trzeba by się przyjrzeć ciśnieniu/podciśnieniu w kolektorze dolotowym. Bo seria błędów jest od tego że ciśnienie w kolektorze nie pasuje sterownikowi silnika do aktualnych obrotów, otwarcia przepustnicy i obciążenia silnika. Wygląda jak dziura w dolocie. Należy pamiętać że lewe powietrze może pochodzić np z nieszczelnego korka wlewu oleju czy bagnetu....
Walki z ibiza ciąg dalszy. Trop z pompą okazał się nietrafiony bo w komorze silnika nie ma przelewu tylko odpowietrzenie zbiornika. To silnik bxw z regulatorem w filtrze. Tak czy inaczej po założeniu nowej pompy efekt był ten sam czyli żaden, za 50 razem auto odpaliło i jak zapali to chodzi rowno i jedzie normalnie. Sprawdziłem dziś ciśnienie na zasilaniu...
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
Albo np krzywa korba, albo podstawiony popychacz, albo zatkany kolektor dolotowy, przyczyn może być dużo, ale na pewno nie jest nią tłok z nowymi pierścieniami (chyba, że je połamali przy montażu)
Witam mam Seata ibiza z roku 1999 z silnikie 1.9 tdi pompa Z1 iest problem z mocą po odpaleniu jest o.k podczas jazdy nagle go odcina i brak mocy nie zawsze przy każdej predkosci po odcięci sprawdziłem błędy są to takie. 1 błąd to czujnik temperatury paliwa G81 nr539 . 2 ďłąd czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym G71 nr.519 .3 błąd ciśnienie w kolektorze...
to takie coś,powinny dochodzić 3 wężyki ciśnienie z kolektora ,na gruchę przy turbinie,i powietrze normalne z atmosfery z puszki filtra lub przez filterek podobny jak od paliwa taki plastikowy.Zawór powinien być przy prawym zawieszeniu lub na ścianie grodziowej.Masz jeszcze 2 zawory od EGR i przepustnicy ale są inne.
Tam nie ma przepływki tylko czujnik ciśnienia w kolektorze. Wątpię żeby brak mocy był spowodowany przestawieniem wałka o 1 ząb. Ostatnio robiłem takiego BBZ ale tam był wał przestawiony o 2 zęby w porównaniu do góry - tutaj było czuć że jest słabszy. Sprawdź ciśnienie silnika i zobacz czy wydech jest drożny - może jeden z katalizatorów się zapchał.
tam mam problem z ibiza 1.2 12 v . Jechalem sobie jechalem zgasilem auto probuje odpalic samochod odpala na 3 sekundy i gasnie po dodaniu gazu coś jakby strzela w okolicy kolektora i warczy jakby nie chodził na jeden gar po puszczeniu gazu gasnie na jednej cewce zaplonowej nie bylo iskry , wymienilem iskra jest , wymieniłem też świece jednak z samochodem...
Problem jak w opisie, czy ciepły czy zimny nie odpali bez dodania gazu, i chwile po odpaleniu trzeba jeszcze gaz przytrzymać. Po przygazówce obroty spadają czasami do 500 obr/min, czasami nawet zgaśnie. Szczególnie potrafi zgasnąć przy dojeździe do świateł. Czasami zapali się lampka EPC i wywali wtedy błąd 16490 Ciśnienie w kolektorze ssącym - niezrozumiała...
Czy słychać aby ten silnik cokolwiek próbował odpalić? Napisałeś, że nie odpala. Potem napisałeś, dodanie gazu go przydusza. Jeżeli w ogóle nie odpala to do sprawdzenia czy jest to iskra. Jak jest iskra i nie zapala to podaj mu Plaka w przepustnice jak jest otwarta i kręcisz rozrusznikiem. Jak coś tam próbuje odpalić a dodanie gazu go przydusza to może...
Witam, Chyba to forum to ostatnia deska ratunku... bo już naprawdę nie mam pomysłów. Otóż nieregularnie, zdarza się taka oto przypadłość jak w temacie, tylko przy pełnym bucie tzn wszystko jest OK auto przyśpiesza i nagle niezależnie od biegu obrotów i prędkości nagle ciśnienie doładowania leci na pysk do wartości poniżej ciśnienia atmosferycznego np...
(...) a co mogę zrobić żeby to naprawić Dodano po 2 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Aby ustalić właściwą przyczynę nierównej pracy silnika i dźwięku przypominającego kosiarkę w SEAT Ibiza 1.4 MPI (2002 r.), należy przeprowadzić szereg podstawowych testów diagnostycznych. Najistotniejsze jest sprawdzenie stanu układu zapłonowego (cewki i przewody),...
Seat Ibiza '89 1200 System Porsche, silnik na gaźniku (benzyna i LPG), aparat zapłonowy mechaniczny, przebieg 175K. Walczę z nim od kilku dni, początkowo silnik gasł losowo bez specjalnej przyczyny, ale udawało się go uruchomić. Następnie odpalał tylko na benzynie, ale nie utrzymywał wolnych obrotów, po przełączeniu na gaz pracował równo lecz tylko...
Witam. Dziś szlak mnie trafił jak moja ibi zgasła mi podczas jazdy i nie odpaliła. Opis sytuacji: wyjeżdżając ze skrzyżowania przeciągnąłem troszkę (do 3000obr) na trzecim biegu. Chcąc zmienić na czwarty bieg wciskam sprzęgło i puszczam gaz, i w tej chwili czuję że silnik nagle wskoczył na max obroty - 5500obr a pedał gazu nie był wciśnięty. W tym aucie...
17961 - Sygnaly ciśnienia atmosferycznego / sygnały ciśnienia w kolektorze dolotowym niezrozumiała koleracja 17912 - System zasysania powietrza , rozpoznanie nieszczelności
Witam mam Seata Ibizę 1.5 (System porsche) 91r. Mam takie pytanie może ktoś wie jak sprawdzić miernikiem uniwersalnym czujnik położenia przepustnicy, samą przepustnicę i czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, ponieważ od pewnego czasu auto zaczęło mi bardzo dużo palić paliwa i podejrzewam że któryś z tych czujników padł i wysyła złe dane do komputera.
W tym silniku jest tylko jedna sonda za kolektorem... a i ponaiwam pytanie czy moze to byc wina wtryskiwacza? ja bym obstawił regulator ciśnienia paliwa.
Witam! Przepraszam za odgrzewanie kotleta ale jak się zakończył ten temat Kolego? Jaka diagnoza? Mam identyczne objawy w Seacie Ibiza 1,2 AZQ (czy to rozrząd?) pozdrawiam
Może problem by rozwiązało kupno oryginalnej części? Ciężko coś na ten temat powiedzieć, bo trudno z adaptacją tego. Niewiele na ten temat na "internetach'', przynajmniej w kwestii rozwiązania problemu. Bo o samym problemie jest ''parę'' wątków. Przeważnie do wymiany jest cały zespół turbina z kolektorem oraz nastawnikiem, które niby już są ze sobą...
Nie. Gruszka jest sprawna. A kolega ma nieszczelność pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym.Bez wężyka nie ma ciśnienia doładowania i nie ma świstu. I nie ma co szukać ryżu po wagonach tylko trzeba znaleźć nieszczelność.
Żaden nie leje. One rozpylają tyle że kropelki są większe niż powinny być przez co wtryśnięta ropa nie spala się we właściwy sposób i stąd niebieski gryzący dym. Kalkulator silnika w żaden sposób nie jest w stanie stwierdzić że końcówki wtryskiwaczy już daleko odbiegają od nowych - wynik naturalnego zużycia. Naturalnym zużyciem jest również powiększenie...
czy jest sens bawic sie w montaz wielopunktu i jak to zrobic?? Całość sprowadza się do zamontowania 4 wtryskiwaczy i listwy wtryskowej. Reszta to pompa paliwa, przewody, filtr, regulator ciśnienia. Tyle hydrauliki. Następnie trzeba oczujnikować silnik zależenie od sterownika, który będzie to miał obsługiwać (najlepiej jakiś standalone). Po tym zabiegu...
jakie jest cisnienie paliwa? czy zalewa swiece? sprawdz uszczelke po kolektorem powietrza. czujnik polozenia walka rozrzadu, moment i czas wtrysku i zaplonu. najprawdopodobniej auto ciagnie lewe powietrze. co sie dzialo przed awaria?
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
A po czym wywnioskowałeś żę to będzie czujnik ciśnienia doładowania? Jak można to naprawić? Tak się zastanawiam czy u mnie nie znajduje się czujnik ciśnienia doładowania na rurze IC a kolektorem dolotowym? http://obrazki.elektroda.pl/7595541800_1... http://obrazki.elektroda.pl/2333433000_1...
Witam na początek pacjent Ibiza 3 z 05r silnik 1.4 benzyna kod silnika BBY Jak w temacie problem wygląda następującą po dodaniu gazu nie otwiera przepustnicy przez to obroty maksymalnie do 2tys i faluje na nich, auto wywalało błędy przepustnicy, związane z nastawnikiem, pojechałem po inna te same nr , podłączona nie chodzi , kolejna to samo, w końcu...
Gdziekolwiek za turbiną No to jest oczywiste. Chodzi mi jak się wpiąć w układ trzeba by coś wiercić. W starych TDI na kolektorze ssącym był zaślepiony króciec na który można było się zapiąć. Dodano po 4 Wytarte kły na wężach albo źle (odwrotnie) założone zapinki. Jak jest wszystko dobrze założone to 2 bary wytrzymuje. Te 1,5 bara to liczone od atmosferycznego...
Dzięki za podpowiedź, został wymieniony czujnik ciśnienia kolektora, lub podciśnienia jak kto woli który to generował kolejne błędy. Lecz po jego wymianie co jakiś czas na wolnych obrotach pojawiała się kontrolka kolejnej usterki,(bardzo nie równa praca śilnika) po odczytaniu błędów okazało się że jest uszkodzony czujnik położenia przepustnicy,została...
Witam. Problem jaki opisuje pojawił się kilka miesięcy temu i zaczął stopniowo narastać i występuje identycznie na obydwu paliwach. Mianowicie przy wyższym obciążeniu silnika co za tym idzie w zakresie wyższego ciśnienia kolektora ss. dochodzi do gwałtownego szarpania silnikiem. Przy jeździe nawet przy dużych obrotach ale niskim ciśnieniu tj. podtrzymaniu...
Mimo, iż sterownik silnika jest dedykowany dla silnika o oznaczeniu ASV to logi na to nie wskazują. Zaniżona jest wartość zadanego ciśnienia doładowania - 1999,2 mbar to max, kiedy ta wartość dla ASV powinna wynosić 2040 mbar przy wciśniętym do oporu pedale gazu (co widać w logu grupy 010 i dawce paliwa zarówno w grupie 001 jak i 008) ale wskazanie...
ibiza ciśnienie kolektor ciśnienie ibiza ciśnienie paliwa
bezpiecznik dmuchawy termiczny satel czujka pożarowa wymiennik ciepła oleju
Sygnały dźwiękowe w telefonie - co oznaczają? Thomson 19HW4323 - specyfikacja i wsady EEPROM