O innych ciśnieniach piszemy, ja o tym w układzie chłodzenia którego pilnuje korek i możliwej z tego rudzie przy przepustnicy, Ty o ciśnieniu sprężania w cylindrach i oleju tu i tam. Wiem że nagrzewnica cieknie czuć w kabinie i brudzi szyby i to do roboty w lecie. Zaczęło ciec i czuć po odkamienianiu, czy przed ? Ja to odkamienianie robiłem octem, 2L...
Witam Tak jak już kolega wspomniał, trzeba tylko dokręcić. Kolega ma chyba niedrożny syfon i dlatego tak się dzieje. Pozdrawiam Trzeba zaopatrzyć się w równie 'automatyczne' urządzenie, tutaj i większości krajów zwane "Plunger" (plandżer) i co jakiś czas 'przepompować' wodę w muszli umuwalki. https://obrazki.elektroda.pl/3007481200_...
przed wymianą tłoków ,pierścieni i tulei też tak było ?? nawet jeżeli założysz najlepsze zestawy to czasem i tak muszą się dotrzeć i na początku pluje olejem po prostu ten typ tak ma a znika ci olej z filtra powietrza ? a nawet jeśli to nie powinien ciec po kolektorze, na przykład w moim ciapku co 30 motogodzin filtr oleju jest pusty ale olej nie cieknie...
Co do serwisówki: https://www.astra-g.pl/viewtopic.php?f=4... Dziękuję. Ja do tej pory miałem taką książkę: https://obrazki.elektroda.pl/3678576600_... Dostałem ją od Pana, który mi sprzedał auto. To są bardzo popularne książki tutaj w UK gdzie mieszkam. Nie wiem jaki przebieg ma tam magistrala olejowa ale albo coś ją...
Zastosuj poxilinę. Obklej dookoła, zamaluj i zapomnij.
Jest pewna szansa, bo teraz w domyśle masz odpowietrzone. Wypychasz maksymalnie tłoczek. Pytanie ile można wypchnąć, aby nie wyszedł z oringa, nie wypadł? Nie chodzi mi o gumkę która osłania tłoczek. Zatykasz szczelnie zbiorniczek płynu hamulcowego, korek tego nie robi. Masz gumkę na odkręcony przewód od pompy, bo będzie ciec i się zapowietrzać. Pasują...
płyn nie pojawia się na dolnej części chłodnicy, tylko zbiera się na górze i w związku z jego nadmiarem kapie lekko w dół. Gdzie się zbiera ? Jak rozumiem te wywody, to : Uszczelka górnego plastykowego "zbiornika" puszcza płyn pomiędzy tym plastykiem, a aluminiowym środkiem chłodnicy. Słaba opaska górnego węża, węże nie muszą być mokre, ważne jest...
Nieposiadając specjalnego zbiornika do grawitacyjnego napełniania układu chłodzenia można to zrobić wten sposób ( ja tak robie z powodzeniem) : 1. podnieść przód samochodu aby korek odpowietrznika przy złączach układu ogrzewania znajdował się niżej niż otwór uzupełniania chłodziwa 2. wlać do pełna płyn do zbiornika wyrównawczego i odkręcić zawór odpowietrznika...
Witam! Posiadam w/w VW golfa i mam z nim duży problem jeśli chodzi o chłodzenie silnika. Pojazd został zakupiony w marcu tego roku. Na początku zauważyłem że ubywa płynu chłodniczego podczas jazdy. Okazało się, że wyrzuca płyn dolnym przewodem chłodnicy. Poprawiłem opaskę, przestało ciec natomiast zaczęło się robić bardzo duże ciśnienie w przewodach...
Nie wiem jak to jest w polonezach caro, atu czy plus, ale nie rozumiem to jak może cieknąć korek ze zbiornika wyrównawczego. Przecież zbiorniczek wyrównawczy w polonezach jest bezciśnieniowy i korek nie jest szczelny, można jeździć bez korka i nic się nie będzie działo poza dostawaniem się kurzu do zbiornika wyrównawczego. Jeżeli sytuacja z wylaniem...
... Mokra jest cała miska olejowa i trochę powyżej miski na łączeniu silnika ze skrzynią biegów. .. Korek spustowy napewno nie cieknie. Korek spustowy jest najniżej więc nie może być z jego wady mokra miska i powyżej miski olejowej. Jak napisali wcześniej koledzy: Wytrzeć do sucha i obserwować gdzie zacznie "pocić" się.
w korku bylo cos ale byl on pekniety i ciekł zakupiłem inny korek pasujacy srednicowo I tu może tkwić problem. Jutro spojrzę na korek.
Skoro nie ciekło wcześniej wymień oring i powinno być dobrze (tylko kup oryginalny podróby nie lubią benzyny). Podejrzewam, że korpus który założyłeś to podróba. Nie spotkałem aby z tych korków ciekło (czasem wyłamie się korek lub korpus ale to inna sprawa). Są Stihle z wkręcanym korkiem (ale raczej starsze modele).
A z chłodnicy , węży ,pompy wody nie cieknie ? korek szczelny i czysty od spodu czy mazia ?
Najlepiej było by ściągnąć miskę olejową i wspawać nowy króciec. Choć są magicy że zrobią to bez ściągania miski .
Dekiel zaworow. Tam zawsze cieknie. Moze sie podwinela uszczelka podczas montazu.
720MX zrobiona, wpływ na brak ciśnienia chyba miał cieknący korek z zaworu upustowego, zamiennik to koszt 50zł i wysyłka, za dużo mniej kupiłem zwykły korek hydrauliczny i obciąłem potrzebny kawałek starego. https://obrazki.elektroda.pl/9653945500_... https://obrazki.elektroda.pl/5068356700_... Nie dawałem oringu widocznego...
Proszę o pomoc i ewentualne sugestie jak prawidłowo wymienić "korek" w tym aucie posiadam kanał a cieknący korek jest od strony grodzi.
Tak jak kolega wyżej - najpierw zmień termostat, bo prawdopodobnie się zacina. Bardzo ważny jest również korek zbiorniczka płynu. Jeżeli jest uszkodzony, ciecz nie ma prwidłowego obiegu i wrze w niżeszj temperaturze. O ile dobrze pamiętam w układzie chłodzenia silnika ciśnienie wynosi 1,3bar .
Nic nie rób dokręć jeszcze samo zajdzie, dlaczego cieknie była nowa podkładka, jaki to korek?
Witam . Problem jest taki że cieknie benzyna z filtra węglowego górnym odpowietrznikiem który jest zawsze otwarty . Ktoś ma pomysł dlaczego tak się dzieje ? Proszę o pomoc Filtr par paliwa do wymiany. Powód-tankowanie pod korek, po odbiciu pistoletu.
Układ pracuje w określonym ciśnieniu i widocznie stary korek "przepuszczał" i stąd były braki płynu Jeszcze nie widziałem SPRAWNEGO układu chłodniczego który przepuszczałby ciecz chłodzącą przez korek. Korek poto posiada "zaworek" ponieważ układ chłodniczy pracuje w nadciśnieniu a "zaworek" upuszcza ewentualne zbyt wysokcie nadiśnienie.
Na skraplaczu jest fiter pod taka czarna zaslepka, jak napełnisz azotem to sprawdz czy tam nie cieknie. Jezeli tak, to kup nowy korek, spusc azot, wymontuj stary i dobrze oczysc gniazdo z soli, załoz nowe oringi, posmaruj olejem i wcisnij korek, acha nie zapomnij o zegerze ktory go trzyma. Mozesz tez pokusic sie o nowy wkład filtra. To jest najczestrze...
Mam matiza i wiem że nawet bez korka nic sie nie dzieje. Pozatym uciałen już dawno kolektor dolotowy od strony alternatora i zaślepiłem wyjście wody bo tam wiecznie się leje. Pozatym podgrzewanie przepustnicy też czasami szwankuje. Musisz zalać do pełna wodą i czekać aż sie włączy wentylator na 1 prędkości . Oczywiście korek zamknięty, zobaczysz skąd...
henryy Wszelkie anteny typu YAGI nie lubia ściany za sobą ani w bezpośrednim sąsiedztwie. Niewątpliwe jest to ich wadą. Im wyżej w wolnej przestrzeni tym lepiej. Z uporem maniaka będę powtarzał że: Złom sprzedawany jako "antena siatkowa" jest dokładnym zaprzeczeniem tego co w pierwotnej wersji było podstawa sukcesu tej anteny. Antena ma dwie zasadnicze...
https://obrazki.elektroda.pl/3106434600_... dołącze się bo u mnie cieknie z lewej strony z tyłu. Jest tam chyba jakis korek i blaszana zawleczka. Jak się do tego dostać? Dodano po 5 dołącze się bo u mnie cieknie z lewej strony z tyłu. Jest tam chyba jakis korek i blaszana zawleczka. Jak się do tego dostać? [img-0]
Temat umarł? Nikt nic nie robi? U mnie, po przejechaniu dystansu przynajmniej 500km brak jakichkolwiek usterek. Musiałem jak na razie tylko naciągnąć pasek ze dwa razy (aż mi brakuje tego grzebania :D). Mam jeszcze spostrzeżenie odnośnie korka w baku z kadeta. Też cieknie, odpowietrznikiem. Jak wleję do zbiornika więcej niż 2,5L to przy schodzeniu po...
No już wiedziałem o tym że miejsce jest nie ciekawe, ale pomyślałem że w tych czasach da się coś zrobić aby było lepiej :) Wczoraj myślałem o czymś takim, http://www.dipol.com.pl/korektor_antenow... czy zaproponowany wcześniej http://www.dipol.com.pl/filtr_4_kanalowy... i w sumie by mi...
A jakie macie patenty na kraniki spustowe? Ciekną zwłaszcza na zimnym silniku, wymieniłem na nowe - trochę lepiej, ale nadal cieknie. Kraniki są różnej jakości, tych za 5 zł nie radzę kupować. Gdy jest wlany płyn niezamarzający to w ogóle można kranik pominąć i wkręcić korek M10.
Leje sie z odpowietrznika (pewnie ) i cieknie po roze od cwu zakrec odpowietrznik ,dopusc wody , a nastepnie odkrec (srebny) korek na pompie i sprobuj zruszyc pompe(deeeeeelikatnie ) bo to ona narobila tyle zamieszania - nastepnym razem zanim bedziesz uciekal wyciaknij wtyczke z pradu i zamknij gaz(zawor z żółta raczka) pozdrawiam Wesoly serwisant
https://obrazki.elektroda.pl/6906877100_... Zawór nadciśnieniowy to ta guma dociskana sprężyną. Otwiera się przy ciśnieniu podanym na korku. Służy zwiększeniu temperatury wrzenia cieczy chłodzącej. Natomiast zawór podciśnieniowy to ta blaszka na środku, służy do tego aby nie powstawało podciśnienie w układzie chłodzącym, ale w tym...
Czy to nie jest korpus zaworu ,który zamiast głowicy ma wkręcony korek?
Tak - da się łatwo naprawić. Ale pierwsze pytanie - kto to tak zamontował? Grzejnik dolnozasilane - typu "V" podłączone z boku? Trzeba było zamówić bocznozasilane to było by i taniej i nic by nie ciekło. A tak na poważnie - to cieknie z zaślepek, takich fabrycznych korków plastikowych, które służą tylko i wyłącznie jako korek przed dostaniem się tam...
zauważyłem że korek od chłodnicy ma popękaną uszczelkę i cały jest zardzewiały. Ktoś mi mówił że to może mieć wpływ na ogólną sprawność układu chłodzenia, to prawda? Korek nie cieknie.
Lejesz caly czas borygo?Ja kiedys zalatwiłem escorta w ten sposób ze wymieniałem caly plyn borygo na petrygo ale gdzies tam jeszcze dostało w silniku i sie zmieszaly i szlak mi trafił pompę wody i korek w chlodnicy.Te płyny sie gryzą ze sobą.Poszło boczna dziurka na pompie i sie lała woda okropnie wtedy.
Mam Golfa z 2003 roku i poprzedni właściciel ,, przekrecił,, korek wlewu oleju , i teraz obraca się 360 stopni ( kręcisię wkoło) i czasami wypada. W otworze wlewowym wyłamał ząbki . Wiem że należy wymienić obudowe ale to kosztowne ( i lepiej nie ruszać bo tam nic nie cieknie) Mam pytanie: czy ktoś ma na to jakiś patent? korek od innego auta?
Poszli po najmniejszej linii oporu, ale dobrze że nie cieknie.
Witam. Posiadam Peugeota 207 1.4 8V z 2009 roku. Od jakiegoś czasu mam kłopoty z układem chłodzenia, często się zapowietrza i wyrzuca płyn chłodniczy przez korek zbiorniczka. Wymieniłem termostat, obudowę i czujnik temperatury, wymieniłem chłodnicę, bo ciekła. Po przejechaniu około 10 km płyn podnosi się w zbiorniku pod sam korek, tak jakby powstawało...
Nie raczej ten co idzie do termostatu i ten poniżej czuć że są cieple i tak jak by była w nich ciecz wymień korek zbiornika wyrównawczego. prawdopodobnie nie trzyma ciśnienia.
Jak temperatura jest za wysoka to wyłączam silnik i daje mu odpocząć. Jeśli chodzi o ciecz w zbiorniku to jak był pusty i odkręciło się korek to woda buzowała powracając, a dzisiaj jak odkręciło się korek to bardzo szybko powracała ciecz wężem powrotu. Grzebałam dość dużo w internecie i tez czytałam o pompie wody (tej co wymienia się z rozrządem) i...
Miałem tam korek z otworkiem. Odnoszę wrażenie że kanał spustowy oleju z cylindra został umieszczony w tak niefortunnym miejscu, że strumień oleju tryska niemal prosto w otwór korka. Teraz znalazłem inny korek bez otworka, dopasowałem oring do niego i skręciłem. Zobaczymy czy nie będzie się tworzyło ciśnienie, ciekł olej gdzieś bokiem.
Zapomniałem dopisać - korek już jest dokręcony oczywiście Na razie wszystko jest O.K.
Niestety, dziś nie miałem dostępu do miernika benzynowego. A uszczelka korka jest w dobrym stanie. Nawet założyłem dwie z trudem dokręcając korek, lecz olej nadal cieknie. Dodano po 1 Małe sprostowanie dzieje się to tylko podczas jazdy i przy wyższych obrotach.
W środku tego koła powinien być korek a tu go nie ma.
Wygląda na to że zapowietrzony, tego nie brałem pod uwagę. Spróbuj dolać płynu chłodniczego do poziomu między max a min czyli połowy zbiorniczka, następnie nagrzej silnik do temperatury 90'C i pozwól aby zadziałał wentylator chłodnicy co będzie oznaczało w pełni nagrzany układ chłodzenia. Następnie powoli odkręć korek na zbiorniczku wyrównawczym uważając...
Zmień korek chłodnicy i sprawdź czy czasem po zagrzaniu silnika węże chłodnicy nie robią się twarde - zwiększone ciśnienei płynu chłodniczego może powodować taki efekt - cieknącą pompę wody.
Wiadomo z czego cieknie? Spod korka zbiornika? Czy korek był wymieniany? Czy wskazówka temperatury pokazuje więcej niż 90? Czy problem jest zawsze? Przydałoby się zmierzyć ciśnienie w układzie w czasie występowania usterki.
Sam przestań lać wodę, spędziłem w "kanale" ponad 25 lat i te 150 czy 200ml można wsadzić między bajki. Mnie kolego nie obchodzi ile spędziłeś ale widocznie za mało. Liczą się fakty i wiedza. A fakty są takie że jest jak napisałem . Głupi np.1.6 tdci gdzie nieczyszczona miska z syfu doprowadza do zabijania smoka w tych silnikach bo olej ne zlatuje...
No to nie wiem pozostaje zapytać o tak banalną sprawę czy wyciągnąłeś zaślepki zanim przykręciłeś całe to ustrojstwo . Widziałem już grzejniki w których ktoś nie wykręcił plastikowych korków z grzejników i o dziwo nic nie ciekło , może więc u ciebie siedzi zaślepka z którejś strony i powietrze nie ma gdzie ujść bo na drodze ma korek ...
Uszczelka na pewno jest dobrze zalozona bo tyle km nic sie nie dzialo dopiero teraz po tym jak pekl ten korek zlewowy, uklad odpowietrzony w taki sposob- nagrzany silnik i korek od zbiorniczka odkrecony....
karcher korek korek bojlera zasysa korek
accord bezpieczniki zmywarka bezpiecznik wymiana samoistny włączać
pralka samsung wyświetlacz schemat suzuki ignis
Sygnał dźwiękowy podczas jazdy w Renault Trafic III - co oznacza? Silnik DC z oznaczeniem 230V 50Hz - wyjaśnienie