Przecież to są wymarzone warunki do szukania.Na zimno chodzi na ciepło nie.Wystarczy poszukać czego nie ma w czasie niepalenia.
Koledzy mam podobny problem. Może ktoś pomoże, mam Volvo 850 2.5 benzyna z klimatronikiem. Wiatrak działa ale nie działa przełączanie obiegu oraz zmiana nawiewu co by dmuchało na nogi, szybę oraz regulacja ciepło zimno. Powiedzcie od czego zacząć szukać???
W Volvo V50 zimne powietrze leci na nogi, a ciepłe na górze. Może to być spowodowane usterką klap sterujących, problemami z układem chłodzenia lub nagrzewnicą.
Sprawdzałem kolego i podkładałem drugie.Jak pisałem odpala za każdym razem jak silnik jest ciepły,zimny i czy na dworze jest ciepło czy zimno i na wolnych obrotach chodzi zawsze.Tylko nie wiem dlaczego wszystko chodzi jak jest chłodno na dworze. Dzięki za podpowiedż pozdrawiam.
Niestety jazda z prędkością obrotową 1200-1500 wymusi szybszy obieg i grzanie jest ( jeśli termostat na przewodach i zawór ciepło-zimno plus nagrzewnica jest sprawna) problem jest grzanie na postoju na wolnych obrotach.Ta pompa wody z wbudowana wiskoza jest dość droga ( około 2000 zł minimum) Tomek skąd jesteś?
Witam wszystkich. Posiadam od niedawna volvo v40 99r silnik 2.0 T 160KM. Na ciepło musze długo kręcic, aby go uruchomić (wciskając pedał gazu podczas rozruchu ; silnik szybciej się uruchamia). Na zimno jest OK. Zmieniłem pompę paliwa i nic to nie zmieniło (miałem za niskie ciśnienie paliwa 1.5 bara, teraz ciśnienie paliwa dobre, problem pozostał.)....
Pomocy: problem w tym,ze samochod odpala na zimnym silniku bez problemu, ale nie trzyma obrotow. Odpala od pierwszego razu, ale jesli nie przytrzymam go gazem - gasnie. Przy odpalaniu na cieplym silniku za to potrzebuje chwili na pokrecenie, musze dodac nieco gazu i dopiero lapie. Czy ktos ma jakis pomysl co z tym zrobic, zwlaszcza z odpalaniem na zimno?...
Udało mi się zmierzyć luzy zaworowe ale zapomniałem powiedzieć że silnik nie pracuje na I cylindrze, wrażenie że jest podparty zawór, na zimno i na ciepło kompresja po ok 9.0 bar, podmieniona świeca (była mokra) i cewka, auto ma LPG, luz zaworowy: zawór wydechowy 1 - 0,25mm zawór wydechowy 2 - 0,20mm zawór ssący 3 - 0,2mm zawór ssący 4 - 0,2mm Dane...
Czy udało ci się rozwiązać ten problem? Bo u mnie zdarzyło się to samo. Tzn. wszystko działało ok, aż jednego dnia nagle z jednej strony leci tylko ciepłe, a z drugiej tylko zimne powietrze.
Po pierwsze poda kod silnika. Po drugie napisz czy zimny czy cieply nie pali.
Witam cie Jaro oraz innych użytkowników S80 D5 2006> Wlasnie czytalem twój post na elektroda.pl i powiem ci szczeze ze jestes jedyna osoba która moze mi pomóc gdyz ja mam ten sam problem w moim volvo s80 D5. Prosze cie czy móglbys podzielic sie informacja co jest lub bylo przyczyna tego cholernego zjawiska ze pompa paliwa w baku odcinala sie.Faktycznie...
Problem jest taki że jak jest zimno i przejadę nawet 100km to nie załącza się II i III stopień . Działa tylko I stopień i widzę na wskaźniku doładowania jakieś ciśnienie , wskazówka wychyla się na około 20% . W tym czasie jest aktywny błąd VASTEGATE. Po przejechaniu 200-400 km jak zgaszę i znów odpalę to błąd znika i VEB działa . Latem jak jest ciepło...
Kolego poczytaj o wypalaniu filtra cząstek stałych to zrozumiesz działanie wentylatora jego praca jest nie związana z temperatura silnika a co do tego węża zimne ciepłe termostat zamknięty i dlatego tak jest
Witam, To mój pierwszy post tutaj, więc dzień dobry wszystkim! Przeszukałem forum by odnaleźć sugestie rozwiązania problemu, ale nie znalazłem podobnej sytuacji. Otóż tak: W moim VOLVO FM 12 2003 r. nawiew działa, ale dmucha tylko gorącym powietrzem. Regulacja siły nawiewu działa. Przy regulacji temperaturą na najgorętszym powietrze jest bardzo gorące,...
Witam. Na zimnym silniku zapala i nagle gaśnie. Czasami brak reakcji na gaz. Jeżeli wejdzie na wysokie obroty, co chwilę przerywa (na liczniku chwilowo zapalają się kontrolki jak po włączeniu zapłonu). Po paru próbach nie odpala w ogóle - ciśnienie paliwa 17 bar. Jeżeli uda się silnik zagrzać to da się autem jeździć. Auto sprowadzone z Włoch, tam też...
Witam Nie jestem z zawodu mechanikiem jednak zauważę , że taki problem pojawia sie kiedy nie został właściwie opróżniony z oleju układ dolotowy. Skad się wziął olej? np: -turbosprężarka luzy wirnika(zużycie-brak odpowiedniego chłodzenia po ostrej jeździe-"do odcinki") -odma silnika (odpowietrzenie skrzyni korbowej ) bardzo często się zdarza , że samochód...
Witam wszystkich i z góry dziękuję za zainteresowanie. Mam mały problem, mianowicie podczas jednostajnej jazdy samochód przyszarpuje w zakresie 1500-1900 obrotów, jest to denerwujące jadąc za kimś, nie da się jechać dodam że dzieje się to nie okresowo i nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły, ma ktoś jakiś pomysł?
Witam. Mam volvo 440 z silnikiem 1.7 renault. Mam założony zwykły gaz. A problem mam taki: Przy odpalaniu na gazie wlacza sie przy przelaczniku od gazu zielona kontrolka silnik zapala i zaraz gasnie kontrolka rowniez ale zapala sie kontrolka sondy lambda,zamykaja sie wszystkie elektrozawory. Czasem jak uda mi sie od razu po zapalenieu wkrecic go na...
Zaniczyszczone paliwo? konczacy sie zawor stop, przerwa w polaczeniu na pompie? Zawsze przerywa w tych samych okolicznosciach, cieply czy zimny? kopci wtedy? Nie ma wycieków z pompy?
ale jedynie jest to szarpniecie jak przełącza na gaz (i gazu niema) i jest silnik zimny jak jest cieply to nie szarpie może rozrząd zerwac?
Po pierwsze musisz zobaczyć czego brakuje jak nie pali.
Nastawnik założony drugi używany, adaptacja także była robiona. Jakieś inne pomysły? To niech mi kolega szanowny Strumieñ powie dlaczego jak silnik jest ciepły i gorący to ładnie pracuje! Jakiś argument konkretny poproszę.
On się zalewa paliwem więc dodanie plaka tylko pomoże mu zgasnąć. Jeśli to Motronik czy coś podobnego to czujniki temp, położenia przepustnicy i sonda służą do obliczania korekt podstawowowej mieszanki wynikającej z ilości powietrza. Inaczej mówiąc jeśli po odpaleniu odłączyć mu czujniki temp, lambdę i tps to i tak jakoś nawet w miarę stabilnie powinien...
Usterka jak w temacie. Świece, przewody, kopułka itd wymienione i sprawne. Moduł zapłonowy Bendix/Renix (ze zintegrowanym czujnikiem podciśnienia) podstawiony inny - ze sprawnego samochodu. Zasilanie modułu stabilne, monitorowane analogowym miernikiem podczas jazdy. Silnik czasem chodzi równo, jednak bardzo często odczuwalne jest szarpanie, głównie...
Jeżeli (oba przewody są ciepłe) może być nagrzewnica zamulona, można ją przepłukać np wodą z octem lub sprężarką. Niedziałający wskaźnik temp. silnika - uszkodzony czujnik temperatury silnika lub coś nie kontaktuje w tablicy zegarów np. zimne luty.
Koledzy po profilaktycznej wymianie przekaźnika K1 na nowy padło sterowanie szybami, podgrzewanie i sterowanie lusterek. Brak reakcji po przekreceniu kluczyka na pierwsza pozycje (normalnie radio sie odpalalo i byl prad w gniazdach ladowania na kokpicie) Przekazniki podmieniane wielokrotnie, bezpieczniki sprawdzone. Panel sterowania szybami podmieniony...
Zaslepilem tą rurkę i płyn w zbiorniku z minimum wskoczył na maxa po ostygnieciu wrócił do normy wiec postanowiłem podołączyć do obiegu ,wstawiłem trójnik na powrocie do zbiornika tam podłączyłem nieszczesna rurke i objawy ustały, zimny czy ciepły płyn stoi w miejscu wiec to jest jakaś cyrkulacja
Oooo dziękuję to jest jakiś pomysł. Niestety dziś wyjeżdżam za granicę wracam za dwa tygodnie wtedy się za to zabiorę. Myślę ze będą jeszcze upały i da radę to sprawdzić, wydaję mi się że jeśli będzie zimno da radę zrobić to odwrotnie czyli dmuchać ciepłym powietrzem na elementy.
Cześć, mam problem z ogrzewaniem w Volvo 940 91r. Ostatnio normalnie jeździłem i wiało ciepłym powietrzem, po czym leciało tylko zimne. Po otworzeniu maski sprawdziłem poziom płynu chłodniczego i było kompletnie pusto. Szybko dojechałem do domu i go dolałem, niestety nawet po ponownym rozgrzaniu samochodu leci zimne powietrze... To autko to typowy...
Witam!!! Mam problem otóz kontrolka od swiec swieci mi bardzo dlugo, za kazdym razem tak samo nie zaleznie od tego czy zimny czy cieply. Podobno jest to uwalony czujnik... Mam takie pytanie: Jaki to czujnik?? gdzie on sie znajduje?? Jak wyglada??
Przyczyn może być wiele np egr , wtryski , pompa na którą najbardziej stawiam . Zrób test na ciepłym silniku polej pompę wtryskową zimną wodą i zobacz jak wtedy zapali , jak odpali lepiej to pompa siedzi
Podczas jazdy? W życiu. Odpal zimny na 10 minut i sprawdź czy węże z małego obiegu są tak samo ciepłe jak te na chłodnicy. Te drugie powinny być zimne bo przez 10minut woda nie osiągnie 90 st żeby całkowicie termostat otworzyć.
Witam ,pacjent Volvo XC90 2,4 5d 2004 rok,problem ze skrzynią automatyczną-zimny nie ma problemu na ciepłym przestaje pokazywać na wyświetlaczu biegi a czasem wejdzie w tryb awaryjny,po zgaszeniu i odpaleniu przez chwile jest dobrze,jak włączę na D i jadę nie ruszając dzwigni wszystko jest ok,na komputerze pokazuje problem z czujnikiem położenia dźwigni...
Witam, jak w tytule , Volvo 380KM 2006r musi parę razy zakręcić zanim zapali, jak zapali to ładnie pracuje, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu sytuacja się powtarza, znowu trzeba jakiś czas kręcić, i tak za każdym razem, bez różnicy czy ciepły czy zimny. Moc jest i równo pracuje jak już zapali, błędów w komputerze nie ma, coś z paliwem tylko gdzie szukać
Witam!!! Mam problem z moim volvo. Otóż chodzi o to, że kontrolka od świec swieci sie bardzo dlugo ( ok 40s), nie zależnie od tego czy jest zimny czy ciepły zawsze pali sie tyle samo. Co moze byc tego przyczyną??
Witam posiadam volvo v 70 d 5 z silnikiem 2400 o mocy 163 z roku 2004 . Moje pytanie jest takie czy przyczyna tej usterki może być awarią świec żarowych. Bo tylko rano jak jest zimny silnik to dymi na biało potem ustaje dymienie .Jak jest ciepło na dworze i rano to nie dymi .Pozdrawiam
Właśnie problemy z zapalaniem na ciepłym jak widzę z opisu . komp silnika widzi że niby silnik jest zimny a tak nie jest i leje za dużo paliwa . Przy umierającym regulatorze paliwa będzie podobnie . Klasyczny problem .
Witam! Zwracam się do was, bo zakładowy mechanik nie ma zielonego pojęcia co się dzieje i nie uznaje problemu. Jak w temacie, podczas jazdy spadają mi obroty. Wygląda to w ten sposób: podczas jazdy w momencie gdy puszczam gaz i nie dotykam żadnego z pedałów obroty spadają do 600, gdy spowrotem wcisne gaz obroty rosną lecz prędkość nie. Auto nie gaśnie....
Tylko z tym ciężkim odpalaniem to sprawa wygląda następująco. Od początku jak mam to auto nigdy nie było problemów z odpalaniem. (od roku go mam to autko) kupione z przebiegiem 370tys km +- ( udokumentowany) Zaczęło się jakiś miesiąc temu, zaczęło się od coraz cięższego odpalania, następnie okazało się po 2-3 tygodniach że nagle zaczął tracić moc, wywalać...
Witam, mam problem z volvo fh12 2000 rok 420 KM. Silnik przerywa powyżej 1500 obrotów (tak jakby był zapowietrzony), na wolnych obrotach pracuje równo nieważne czy jest zimny czy ciepły. Sprawdzone wtryski podpinany do kompa nie widać błędów. Mechanik robił głowice i wtedy zaczęły się problemy (kasę i nara - pozdrawiam) proszę uprzejmie o pomoc bo już...
Witam. Potrzebny schemat regulacji kąta wtrysku w silniku d7c290. Silnik po remoncie kapitalnym dymi na szaro. Płynu i oleju nie ubywa. Odpala bez najmniejszego zająknięcia na zimno i na ciepło. Mocy też mu nie brakuje, tylko ten szary dym jest irytujący. Chodzi mi jeszcze po głowie uszkodzenie czujnika temperatury plynu chlodzącego, choć nie wyświetla...
Volvo 940 (1994r.) 2.3T B+LPG (165KM) Rozruch silnika w samochodzie na zimnym motorze jest przyzwoity, choć zdarza się tak, że samochód łapie rozruch i nagle odcina. Przy ponownej próbie kręci ok. 3 sekund i zapala przy czym też objawia się nierówność obrotów- spadek do 400-500, ale nie gaśnie. Odpalam zawsze na benzynie. Gorzej jest w momencie kiedy...
Dwa dni zajelo mi ogarniecie rozrzadu. Kolo pasowe bylo wymieniane i nie mialo znaku. Znalazlem znak na kole zamachowym w okienku skrzyni. Ustalilem znak na walku rozrzadu - wyciecie w walku na rowni z plaszczyzna glowicy. Te dwa znaki sie nie zgadzaly. Znak na pompie zupelnie sie nie zgadzal - ustawilem na wyciecie. Auto nie odpalilo. Dzisiaj dorobilem...
Witam mam problem z Volvo S80 2.4 170 km automat, a mianowicie auto na biegu jałowym podnosi obroty do 2-3 tys obrotów opadają ponownie do około 1000 obr dzieje się tak szczególnie pod obciążeniem ( włączone światła klima i nawiew na maxa ,) i gdy sam wcisne i puszcze gaz , dodatkowo auto na wyższych obrotach jest słabe . Nie ma różnicy czy auto jest...
Najpierw oblała mnie fala gorąca i znieruchomiałem, jednak natychmiast w mojej głowie zadźwięczały dzwonki alarmowe, które zagłuszyły dudniącą, dyskotekową muzykę i adrenalina szerokim strumieniem wlała mi się do krwi. Rzuciłem szklankę na bar, po czym zdecydowanym krokiem przedarłem się do stolika w rogu. - Idziemy do auta! – wrzasnąłem, widząc...
witam. Pacjent Volvo s60 2001 Regulacja fotela nie działa. Po podgrzaniu motoroli 2J74Y zaczyna działać. Czytany ETL'em Z czytany wsad i wgrany do nowego procka nie rusza w ogóle. Czytałem ciepły i zimny bez zmian. W obu przypadkach wsad ten sam. Prośba o sprawdzenie lub sprawny wsad. Numer modułu: 8622857
układ ciepło zimno klapa ciepło zimno silniczek ciepło zimno
narzędzia bosch 25pt4423 dławik xiaomi blokada ekran
schema podlaczenia zamka centralnego
Spin-off w elektronice i AGD – definicja, przykłady, Creotech, XTPL, inwertery, wirowanie MBRF10150CT – zamienniki: STPS10150CFP, VS-10CTF15PBF, DSTF10150C, SBR10150CTFP-G, porównanie