Witam Mam probrel a mienowicie autko na zimnym silniku kręci od razu. Lecz przy ciepłym silniku długo kręci i ma ciężko odpalic. jaka może być tego przycznyna??
Elektrozawór na reduktorze prawdopodobnie nie trzyma i puszcza gaz dzięki któremu zalewa silnik.
to jest mechaniczny wtrysk?
Renia ma się coraz gorzej, zle odpala na ciepłym silniku (długo kręci) i wyświetla się wtrysk, i od nich zacznę sprawdzanie. Jedno pytanko gdzie znajduje się separator ? Dziękuje za podpowiedzi.
Witam wszystkich. Od pewnego czasu Audi bardzo ciężko odpala na ciepłym silniku. Długo kręci zanim odpali. Nie dymi , nie bierze oleju , silnik suchy i turbinka też. Byłem na warsztacie , pod pieli kompa i stwierdzili że wszystkie parametry silnika ok. wtryski, pompa, kąt wyprzedzenia i temperatura dolotu. Sugerują że może to być wina nie domykających...
Byłem u mechanika, stwierdził, że to nie popychacze, bo łomocze za bardzo. Poza tym samochód ma problem z odpalaniem nawet na ciepłym silniku- długo kręci. Rozrząd mam nowy, dostałem z silnikiem (jak i komplet uszczelek do silnika). Może być to uszkodzony wałek rozrządu i/lub pompa oleju?
Odświeżam temat, mam podobny problem z moim nissanem, wyskakuje błąd p0335, wymieniłem czujnik wału i wałka ale dalej po skasowaniu jest ten błąd, na ciepłym silniku często musi długo kręcić, czy to może być zawór zmiennych faz, jakie dwa czujniki kolega wymienił że pomogło?
Problem jak w temacie od jakiegoś czasu na ciepłym silniku muszę długo kręcić aby zaskoczył na zimnym pali lepiej .Przebieg 125000.
Od niedawna posiadam mercedesa c-klasę 220D 97r.i mam pewne problemy z jego odpalaniem. Gdy jest zimny to pali bez najmniejszych problemów, natomiast przy ciepłym silniku trzeba długo kręcić żeby zapalił. proszę o poradę co to może być i jak sobie z tym poradzić. pozdrawiam
Witam, posiadam Zipp Simpli 2t i problem jest w tym że gdy silnik jest ciepły i go zgaszę i po 3 minutach czy 10 min chce zapalić to bardzo długo kręci rozrusznikiem, na zimnym pali od razu dlaczego?
Witam mam problem z odpalaniem silnika czy silnik zimny czy ciepły długo kręci zanim odpali dotychczas co udało mi się sprawdzić i wymienić to świece żarowe moduł świec żarowych,dodam że po odłączeniu czujnika temperatury płynu odpala od strzala,pacjent to Fiat Croma 1.9jtd 150km.co może być przyczyną tej usterki proszę o porady...
Witam. Mam problem z Vectrą C 1.8 benzyna gaz. Na zimnym silniku długo kręci, żeby odpalić a na ciepłym odpala bez problemu.
Długo kręci na zimnym czy ciepłym silniku?
Witam Was Państwo i prosze o pomoc. Mam auto Volvo V40 1.9 TD 1998 rok 90 km. Problem polega następująco. Auto na zimnym silniku odpala ok a na ciepłym silniku musze długo kręcić tzn ok 10 sekund. Drugi problem od nie dawna gdy odpalam na zimnym silniku starsznie kopci na niebiesko. Prosze o podpowiedz co może być powodem
Na biegu jałowym wyczuwalna jest zmiana obrotów silnika mimo tego że wskaźnik obrotomierza nie drga. Raz zdarzyło się, że na ciepłym silniku był problem z odpaleniem. Samochód bardzo długo kręcił tak jakby paliwa nie dostawał albo było zbyt słabo skompresowane.
Pytanie czy świece w lato miałyby wpływ na odpalanie? No i czy przy ciepłym silniku nie powinien normalnie odpalać? Pomimo braku kopcenia mogą wtryski lać? Silnik chodzi równo - czy “ogólna kondycja silnika” miałaby na to wpływ? Chce sprawdzić jeszcze ciśnienie na listwie wtryskowej przy tym jak będzie tak długo kręcił. Ma to sens?
Witam. Mam problem z odpaleniem silnika w Lagunie 1.6 16V 2002. Gdy silnik jest ciepły bardzo ciężko odpala, strasznie długo kręci na rozruszniku i nie chce wejść na obroty, tak jak by go zalewało czuć strasznie paliwo. Tego problemu nie ma, gdy silnik jest zimny. Wymieniłem świece i cewki zapłonowe ale problem nie ustąpił. Proszę może ktoś wie coś...
Witam, Od niedawna pojawił się następujący problem w moim Audi A3 8V 2.0 TDI 150 KM, 2017 rok. Przy rozruchu silnika, bez znaczenia czy ciepły, czy zimny, auto od czasu do czasu długo kręci przy starcie. Dotychczas opalało od razu bez problemu. Teraz ten problem zdarza się czasami. Co to może być?
objaw występuje na zimnym czy ciepłym silniku ???
Obiecałem że wroce do tematu. Niestety sprawa jeszcze sie nie rozwiązała. Przy podłączeniu do komputera pokazał błąd czujnika położenia wału. Czujnik sprawdziłem miernikiem, zarówno zimny jak ciepły jest ok. Następnego dnia podjechalem znow na komputer. Tym razem pokazał błąd sondy lambda. Sondę sprawdziłem - jest ok wszystko z nią. Zaczynam podejrzewać...
Witam. Zakupiłem reno master 2006r. 120 dci 2,5L . Mam problem z rozruchem na ciepłym silniku, trzeba go długo kręcić do rozruchu. Z zimnym silnikiem auto odpala dopiero po kilku obrotach,zdecydowanie lepiej niz z ciepłym. Po zbyt dynamicznej jeździe silnik niemal że musi wystygnąć żeby go ponownie uruchomić. Dynamika auta jest bardzo dobra. Auto przed...
Hyundai ix35 2.0 MPI 2010 163 KM, przy odpalaniu długo kręci, zanim odpali AI: Czy problem z długim kręceniem występuje na zimnym, ciepłym czy każdym silniku? Na ciepłym i zimnym silniku losowo to się zdarza AI: Czy były już robione jakieś naprawy lub diagnostyka w związku z tym problemem (np. wymiana świec, akumulatora, sprawdzanie błędów)? Brak błędów...
witam kupiłem ostatnio peugeota 206 z 2002roku 2.0 hdi 90km no i lew ujawnił problem a mianowicie jest problem z odpaleniem silnika odpalić odpali ale dość długo kręci gdy jest silnik ciepły to pali juz dobrze ale gdy stoi dłużej nawet ostatnio zaobserwowałem stał 2 dni było ok -1 ,-2 stopnie no i do odpalenia a on dość ciężko świece sprawdzałem są...
Przed palil bardzo ładnie. Po wymianie rozrusznik kręci super ale silnik cięzko odpala (zarówno na ciepłym jak i zimnym). Długo trzeba kręcić. Świece sprawne. Prosze o rade.
Witam, Mam problem z moją astrą II z 98 roku. Chodzi o stacyjkę. Od czasu do czasu auto miewa problemy z odpaleniem jak dłużej postoi a silnik jest jeszcze ciepły, mianowicie kręci długo i odpala. Auto jest po regeneracji sterownika silnika. Dziś zauważyłem taką przypadłość, że jak przekręce kluczyć do oporu to auto kręci i nie zapala, ale jak przy...
Miałem ten sam problem. Na "zimnym" palił ok a na "ciepłym" trzeba było długo kręcić a czasem to silnikiem tak trzęsło jakby miał z ramy wyskoczyć. Skończyło się na tym że przestał palić i na zimnym i na ciepłym i myślałem że to poważniejsza awaria. Oddałem samochód do warsztatu gdzie zaczęli sprawdzać najpierw wtryski , potem listwę wysokiego ciśnienia...
Jaki przebieg? Silnik 105km pompowtryski i ich wada konstrukcyjna się może odzywa, jeżeli nie ma błędów, odczyty czujników w normie, ewentualnie na płaka odpalic, jak zapali i będzie chodził to do weryfikacji parametry vag 013, 018 021, pompa tandem, potem uszczelniacze pompek i głowica. Dodano po 19 Kiedyś pisałem w innym temacie. Jak silnik był ciepły...
Mi się wydaje że ogólnie masz tą omegę sfatygowaną może i możesz mieć klika problemów które się na siebie nakładają trochę... Tak się zastanawiam czemu ci akurat lepiej odpala jak ciepły.... W tej omedze (to ktoś by jeszcze musiał potwierdzić bo nie jestem pewny) świece żarowe dosyć długo się żarzą i mają dwa stany żarzenia. Do 20 stopni celcjusza dają...
Używany czujnik kupisz za 20zł, miałem taki sam przypadek w Leonie na mrozie nie palił, trzeba było długo kręcić, jak się podgrzał wszystko działało. Przeważnie takie objawy to czujnik położenia wału, jak będzie cieplej na dworze to będzie działał :) Możesz zmierzyć oporność na zimnym, a później na ciepłym. Ja miałem tak że jak był zimny i ruszałem...
Posiadam Peugeota 307 2.0 hdi, 90 km, mam problem z odpalaniem. Tak na ciepłym i na zimnym silniku. Długo trzeba kręcić żeby odpalił. W aucie były już wymienione świece żarowe, akumulator, wtryskiwacze, regulator ciśnienia paliwa, sprawdzany był rozrusznik i jest ok, była robiona kompresja na zimnym silniku. Co mogę jeszcze zrobić waszym zdaniem. Stawiam...
Była diagnoza zero błędów pisałem problem z odpaleniem na zimnym i ciepłym silniku jedynie z plakiem da rade odpalić
To jakz tym czujnikiem jak ciepły silnik to zapala a jak zimny to z problemami (trzeba długo kręcić ok 20 sek lub kilka razy )
Witam wszystkich niedawno nabyłem atego 1217 2000r i pojawił się problem z odpalaniem ale tylko na ciepłym silniku, jak jest zimny czy w mrozy odpala bez problemu na ciepłym trzeba bardzo długo kręcić albo odczekać dodam tylko ze korek od zbiornika sprawdzony co do błędów to FR 01223 INS20224 ABS13924 z góry dzięki za pomoc
Witam mam problem jak w temacie. Przy zimnym silniku- silnik uruchamia się bez problemów natomiast, gdy jest ciepły trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem. Dodam, że po uruchomieniu pracuje normalnie tzn. nic nie kopci, nie brak mu mocy pracuje równo, nie wyświetla żadnych komunikatów o błędach. Nawet po dłuższej pracy, gdy go wyłączę i zaraz próbuję...
Witam Mam od niedawna ducato z silnikiem 2.3. Auto rano w temperaturach około 7stp. C długo kręci i puszcza jasną chmurę po odpaleniu. Wyeliminowałem już troche tematów i jestem w kropce. Auto grzeje świece poniżej 5stp.C Świece i przekaźnik wymienione. Jak grzeje świece poniżej 5stp.C pali lepiej Kompresja na cylindrach 25 bar. Mierzona przez adapter...
Witam. Problem z rozruchem Toledo 2, auto długo kręci zanim zapali, zimny ok 4-5sekund a jak jest ciepły dłużej. Jak odpali silnik ładnie pracuje, obroty nie falują. Co może być przyczyna?
Tak jak w temacie. Zimny pali od strzała, a ciepły zapali, ale ile się trzeba nakręcić. Może macie jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? Nic nie dymi, słaby nie jest. Silnik to zwykły diesel, bez elektroniki.
Samochód raz odpali bez problemu, raz długo kręci .Nie ma reguły czy to zimny silnik czy ciepły .
Witam.proszę o pomoc w mojej toyocie po uruchomieniu jeszcze słychać chwile rozrusznik .dodam że rozrusznik został sprawdzony i wymienione szczotki i bendiks.dzieje się to tylko na zimnym silniku na ciepłym jest ok.
Witam. Jestem na forum po raz pierwszy i za ewentualne błędy z góry przepraszam. Mam taki problem z Laguna II 2.0 16v 2007r. Zimna zapala od pierwszego strzału jsk się rozgrzeje bardzo długo kręci zanim odpali. Co po dłuższym czasie pewnie będzie groziło wymianą rozrusznika. Diagnostyka komputerowa nie pokazuje żadnych błędów. Wymieniony komputer ecu,czujnik...
Witam ,posiadam Ford Galaxy 2003r 1.9 TDI 115 koni i ostatnio mam problem z rannym uruchomieniem pojazdu. Bardzo długo kręcę rozrusznikiem i po jakimś czasie zapali ,ale zakopci z rury wydechowej. Wymieniłem świece żarowe , ale nic nie pomogło i ostatnio po przejechaniu 500-600 m gaśnie. Potem jest ta sama opcja ,że długo kręcę i odpali. Na ciepłym...
Skoro na zimnym jest ok, a na ciepłym źle, to masz za bogato na ciepłym. A nie że brak ssania czyli ubogo. Podejrzyj wartości nierządem. Czasy wtrysku i jak działa silniczek dodatkowego powietrza. Zimą, na zimnym silniku, jak i na rozgrzanym odpala od strzała . W ciepłe dni pierwsze odpalenie długo kręci, a jak zapali to ma za niskie obroty na początku...
Autko po postoju na zewnątrz w upalny dzień bardzo ciężko odpala. Nie chodzi tu o ciepły silnik tylko kiedy karoseria nagrzeje się od słońca - czyli długo stoi w nasłonecznionym miejscu (silnik ostygnie ) trzeba bardzo długo kręcić. Wymieniony czujnik na wale i na wałku i akumulator bo padł ze starości. Zero poprawy. Zero błędów VCDS.
Witam. Mam passata b5 1.9 TDI 115 koni. Samochód słabo pali na zimnym silniku, trzeba go kręcić dość długo, czasem odpala dopiero za 3-4 razem. Na ciepłym silniku pali lepiej ale tez trzeba kręcić parę sekund. Przeszukałem wiele forów i nie znalazłem podobnego przypadku. Proszę o pomoc.
mam taką samą skodę, wiem jaki jest problem, bo też długo musiałem kręcić rozrusznikiem na ciepłym silniku. Jeżeli znasz kogoś, kto dobrze umie podnosić moc silnika, to on to naprawi. Należy zmienić oprogramowanie w komputerze, bo przy ciepłym silniku pompa podaje zerową dawkę paliwa. Stąd ten problem. Szkoda rozrusznika.
Witam. Mam pytanie. Posiadam passata B5 1,8 turbo 20V, problem z odpalaniem gdy nagrzeje go słońce. Na zimnym silniku przy temperaturach od 10 do -30 pali od ręki na ciepłym silniku również, a gdy postoi na słońcu długo kręci. Co może być przyczyną? Z góry dzięki za odpowiedzi.
Witam, zakupiłem nie dawno Nissana Atleon z 2001r 3,0 motor. Silnik na zwykłej pompie nie CR. Mam problem, czy zimny czy ciepły kręci długo, np 3-4 przekręci i dopiero odpali. Wymieniono: czujnik położenia wału, filtry oil ON, chłodnica, termostat. Dodam że czasem załączy się CHECK a czasem nie. Podłączając kompa nic nie wyskoczy. Gdy się zaświeci CHECK...
Witam. Mam koparkę kołowa liebherr 904 litronic z 2002 roku. Wszystko było w porządku do czasu jak zaczęła długo kręcić zanim odpaliła i to nie ważne czy na zimnym czy ciepłym silniku. Długo strasznie kreci zanim wejdzie na obroty. Podczas pracy zachowuje się normalnie nie słabnie nie dusi się. Wszystko w najlepszym porządku. Co może z nią być? Filtry...
Przewody Wn i świece są nowe i nigdy z tym kłopotu nie było a pozatym silnik pracuje bez zarzutów zarówno na zimnym jak i na ciepłym. Jedynie co mnie nie pokoi to to że na zimnym silniku trzeba dość długo kręcić zawsze zapalał na dotyk.
Błędów niestety nie generuje żadnych. Mechanik i elektronik sprawdzali (podejrzewam, że mieli oprogramowanie trochę lepsze niż ja) i nic się nie pojawia. Kręci silnik, samochód nie odpala, kręcę drugi raz i pali od razu. Nie ma znaczenia, jak długo kręci za pierwszym razem, wystarczy, że trochę przekręcę, puszczę sprzęgło (żeby zatrzymać rozrusznik),...
Obroty silnika dodaj do wykresu.
Witam wszystkich. Mam problem z moją Kijanką a mianowicie z odpalaniem ciepłego silnika, odpala ale trzeba długo kręcić rozrusznikiem. Rano przy pierwszym odpalaniu tego problemu nie ma, podgrzewam świece i pali na dotyk. Świece żarowe wymieniłem ze dwa miesiące temu. Jedyna dziwna sprawa to to że w filtrze paliwa tym z pompką pojawia się powietrze....
Witam. Mam ten sam problem, silnik crd 2.5 2001, jeśli tylko temperatura spadnie blisko zera, muszę długo kręcić silnikiem żeby zapalić, a jak juz odpali to kopci na biało, po chwili przestaje. Na ciepłym sw tego nie ma, nawet na zimnym po wczsniejszym odpaleniu. Co sie może dziać? Dzięki za info
Problem z rozruchem na zimnym silniku a na ciepłym długo kręci. Zdjagnozowano VASem i nie ma błędów ECU. Zaświeca się kontrolka świec ale dosłownie na sekundę i gaśnie (słychać przekaźnik pod kierownicą) Gdy włączam zapłon zapala się lampka grzania świec nie ma zasilania na same świece. świece zmierzone omomierzem do masy bez wykręcania (około 16 ohm)...
Witam, Od niedawna pojawił się następujący problem w moim passacie 2.0 TDI (2016). Przy rozruchu silnika, bez znaczenia czy ciepły czy zimny (nawet w lato), auto od czasu do czasu długo kręci przy starcie. Dotychczas opalało od razu bez problemu. Teraz ten problem zdarza się czasami
Nie ma takich mądrych komputerów,mądrzejszych od ludzi przynajmniej narazie.Czytasz post i przechodzisz nie sprawdzając sugesti do meritum- dlaczego nie chce na ciepło się uruchomić.Podpowiedzi udzielają akurat w tym przypadku kompetentni ludzie zamiast podziękowań jak bym słyszał ze strony pytających-"mamo mleko się rozlało!" Za podpowiedzi bardzo...
Witam. Posiadam podobny problem. Rano na zimnym silniku bardzo długo muszę kręcić rozrusznikiem. Potem jak już silnik ciepły to pali od strzała. Kąt wtrysku OK, świece OK, aku OK, powietrza w wężyku do pompy wtryskowej brak, czyli zaworek OK. I teraz tak: byłem u diagnosty "na komputerze" i stwierdził, że to może być wina przepływomierza, bo pokazywało...
Nabyłem Scanie 94 z 1997 r. 220KM. Mam problem na ciepłym silniku pali OK. Na zimnym trzeba ją długo kręcić. Silnik wydaje się być OK, nie garuje siłę ma, nie kopci. Przy zapalaniu miga lampka świecy żarowej. Pierwsza moja Scania z takim silnikiem, do tej pory miałem silniki 400,380,420 (te na zimnym odpalały na dotyk). Może ktoś coś podpowie.
Witam. Mam problem z odpaleniem mego auta gdy temp spada poniżej 10°C. W lato odpala ale i tak dość długo trzeba kręcić gdy silnik jest zimny, gdy jest ciepły odpala ale tez chyba nie tak jak powinien. Teraz gdy temp. jest ok. 0° muszę bardzo długo kręcić aż czasami akumulator nie wytrzymuje. I "pompować" pedałem gazu to wtedy jakoś łapie. Czujnik temp....
witam kupiłem ostatnio peugeota 206 z 2002roku 2.0 hdi 90km no i lew ujawnił problem a mianowicie jest problem z odpaleniem silnika odpalić odpali ale dość długo kręci gdy jest silnik ciepły to pali juz dobrze ale gdy stoi dłużej nawet ostatnio zaobserwowałem stał 2 dni było ok -1 ,-2 stopnie no i do odpalenia a on dość ciężko świece sprawdzałem są...
Witam forumowiczów. Piszę, ponieważ jestem zielony w temacie i może ktoś da jakąś radę lub swoje podejrzenia/spostrzeżenia. Pacjent to Passat B5 po lifcie z silnikiem 1.9TDi AVF. Chodzi o wiatrak na chłodnicy, który bez przerwy się kręci na uruchomionym silniku, nieważne czy silnik ciepły, czy zimny. Od razu dodam, że wskaźnik temperatury wody na desce...
Witam mam problem z autkiem jak w tytule. Ciężko pali jak jest ciepła długo trzeba kręcić ( ok 5 sek ) Poza tym mam problem z błędem w sterowniku silnika błąd numer 16567 Czujnik A temp. paliwa - wysoki sygnał wyjścia. Nie mogę go skasować podmieniałem ten czujnik i jest nadal ten sam błąd. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem.
Witam Mam problem z moją asterką mianowicie po wymianie uszczelki pod głowicą auto bardzo szybką się grzeje nie ma mocy i wydaje dziwny dzwięk tak jakby się coś zacierało. Na zimnym silniku zapala ad razu natomiast na ciepłym trzeba ją dość długo kręcić. Nie mam pojęcia co mogłem nie tak złożyć...moze ktoś spotkał się już z czymś takim w astrze
Miałem taki przypadek w swojej A4 . Też musiałem trochę długo kręcić . Pęknięty wężyk paliwowy .
Możesz sprawdzić czy idzie prąd na świece żarowe i ewentualnie wydłużyć czas grzania. Login potem dopasowanie kanał 12 i zmieszać wartości do 32600 lub mniej. A co ma długość grzania świec latem przecież one się tylko teraz na chwilę załącza i wyłączają się bo temperatura jest jaka jest i po drugie on ciężko odpala jak jest ciepły silnik.
Ładowarka kramer 580, ciężko odpala jak zimny -długo trzeba kręcić i dymi na biało. Jak maszyna już popracuje i silnik jest ciepły to odpala bezproblemowo. Latem przy wysokich temperaturach ok 30'C maszyna przy zimnym silniku odpala znacznie lepiej.
Witam Mam Opla Omege B 2.0 8V z 96r. Przy rozruchu zimnego silnika auto odpala dobrze a jak silnik jest nagrzany to trzeba długo kręcic kluczykiem aby odpalił. A przy dużych temperaturach ciepła jak dzis 28 C auto za każdym razem musiałem długo kręcić długo zeby odpaliło. Auto ma instalacje gazową ale za każdym razem uruchamia się na beznynie. Wymieniłem...
Witam serdecznie. Mam problem z odpalaniem auta ciepłego po kilkuminutowym przestoju. Zimny silnik pali na dotyk, ciepły po zgaszeniu i kilkusekundowej przerwie również. Najgorzej jest po kilkuminutowym przestoju. Długo kręci i w szybszym odpaleniu pomaga tylko dodanie gazu. w pozostałych przypadkach odpala bez wciskania pedału. Co może byc tego przyczyną....
Problem polega na odpalaniu, zimny pali przyzwoicie (raz na jakiś czas zdarzy się że trzeba długo kręcić). W trasie, po zgaszeniu na ciepłym silniku nie można go ponownie uruchomić, trzeba kręcić i kręcić po 10 minut. Przewód zasilający od zbiornika do filtra jest ok, kubki wymyte (były drobne opiłki), wstawiłem zaworek zwrotny na zasilaniu. Czy problemem...
Reno scenik 1,6 16V - 2000r. Od dłuższego czasu mam ten sam problem. Rano na zimnym silniku zapala prawie zawsze od razu od pierwszego kręcenia. Zaś po dłuższej jeździe gdy silnik złapie temperaturę i zostanie wyłączony i odczekaniu chwilowym jest problem z zapaleniem. Czasem pomagam mu naciskając na gaz na pół pedału ale to nie zawsze pomaga. Nieraz...
Proszę o pomoc. Samochód odpala jak jest zimny. Jak się zagrzeje i wyłączy się silnik to bardzo długo kręci i odpali albo nie. Trzeba odczekać trochę czasu żeby się wychłodził i dopiero można odpalić. Auto jest po wymianie wszystkich filtrów.
Problem mam następujący. Auto raz na jakiś czas długo kręci. Zdarza się, że trzeba kilka razy próbować. Przeważnie normalnie odpala. Nie ma znaczenia czy po postoju czy też ciepły lub zimny. Komputer wskazuje takie błędy: - DF056 - sygnał za niski - DF195 - przerwa - DF049 - brak czynnika w układzie klimatyzacji, więc tym się nie przejmuję. DF195 -...
W moim LT bardzo długo trzeba kręcić silnikiem, zanim zapali. Rozrusznik kręci szybko, silnik zapala i chodzi równo, nie kopci ale czy jest ciepły, czy zimny, zawsze tak długo musi kręcić, nawet zaraz po zgaszeniu. Zostało sprawdzone: - spadanie paliwa ( baniak podpięty przewodami bezpośrednio do krućców pompy (zasilania i powrotu), bombelków powietrza...
Wszystko jest możliwe, ale jeżeli byłaby nieszczelność w układzie paliwowym, to po dłuższym postoju miałbyś problem odpaleniem auta, musiałbyś długo kręcić rozrusznikiem, dzieje się tak ? Jeżeli w trakcie jazdy już na ciepłym silniku, to coś innego, bo gdyby była nieszczelność w układzie to byłby wyciek. Czy był wymieniany filtr paliwa ?
Ok. Tak ustawie, bo teraz niby obroty na ciepłym silniku są, ale za to zimny bardzo ciężko odpala. Musze ze 6, 7 razy kręcić dość długo rozrusznikiem żeby odpalił, i to na ssaniu.
Witam, mój problem polega na tym, że po nocy przy starcie z rana silnik ciężko kręci jakby coś blokował (zbyt wolno). To trwa 5-10 sek. Później już normalnie kręci tylko że długo. Muszę kilka razy odpalać. A na ciepłym to kreci normalnie tylko że też długo choć nie zawsze. Mam już wymieniony drugi rozrusznik. W czym może być problem?
gdy jest zimny pali na dotyk jeśli nie czekam aż świece żarowe zgasną . Gdy poczekam aż zgasną wtedy trzeba strasznie długo kręcić żeby zapalił .Gdy jest ciepły to też ciężko pali
Witam, Mój problem wygląda następująco: dawniej silnik zimny odpalał bez zarzutu, ale jak już ciepły to długo kręcił zanim odpalił. Od niedawna ten problem pojawił się również na zimnym silniku, a że już zimno akumulator ma swoje lata, więc stwierdziłem, że go wymienie, jednak to nie było przyczyną, nowy akumulator a silnik odpala tak samo, czyli słychać,...
Witam, Na wstępie chciałbym poinformować, że przeczytałem kilka podobnym wątków przybliżonych do mojego problemu, lecz piszę ponieważ chciałbym się upewnić, czy mam odpowiednią diagnozę. Mianowicie: Samochód VW touran 2004r. 1.9 tdi BKC. Dwa dni temu zmieniłem VCDS-em dawkę paliwa na rozruchu z 0 na 150, ponieważ miałem typowy problem z odpaleniem...
do huberta2508: Odpiąć kostkę od czujnika temperatury ,ale ,którego czujnika,ponieważ chyba są dwa ;jeden temperatury oleju w misce /ten wiem gdzie jest bo odłączałem kostkę jak silnik był powiedzmy gorący-bez efektu/,a drugi to chyba musi być od temperatury cieczy chłodzącej ,tylko gdzie on siedzi. Tak reasumujc raz jeszcze: -silnik jak jest zimny...
Auto jak już wcześniej napisałem to BMW524TD akumulator 92Ah , badając miernikiem każdą świecę żarową z osobna pobór prądu wynosił 15-17A x 6 daje to prąd okolo 100A na samo rozgrzanie świec. Kupiłem nowy akumulator ZAP 92Ah i przy kręceniu rozrusznikiem(ciepły silnik) Czyli x ileś tam sekund "mocy" w akumulatorze już ubywa. Pytanie, ile lub jak długo...
Nie pamiętam, by dziadek był na ustawianiu luzów zaworowych, a i jak tego nie wykonywałem. Z tym zapalaniem to jest, jak już wcześniej mówiłem, że na zimnym odpala dobrze, szybko, ale wystarczy ze po odpaleniu chwilę postoi i już trzeba nieźle kręcić, zanim odpali, chociaż zawsze odpala za pierwszym. Tylko wadą jest, że kręci długo zanim załapie.
Witam posiadam civica 1,4 2004r.od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem,strasznie długo kręci zanim odpali i na zimnym i na ciepłym.Zawory ustawione wszystko sprawne i wyczyszczone.Pomoże ktoś,?
Witam posiadam samochód ford transit 2.4 TDCI z 2008 roku . Od jakiegoś czasu gorzej zapala tzn. trzeba długo kręcić rozrusznikiem .Zapaliłem go na samostarcie lecz po zgaszeniu nawet na ciepłym silniku nie pali. Można go odpalić tylko na samostarcie .Pojechałem zrobić diagnostykę, lecz komputer nic nie wykazał .Nie wiem co może być tego przyczyną .Jestem...
mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku jeśli osiągnie temp. wyżej niż 30 czy 60 stopni a jak już jest 90 to bardzo długo kręci kręci zapalił ;/. Czujnik temperatury cieczy czy wody chłodzącej wymieniłem nic nie dało. Odłączam od niego kostkę świece żarowe się podgrzewają jest temperatura w przybliżeniu 90 stopni pali na dotyk raz zapalił. Czy są...
Dobrze odczytałeś błąd EDC ? Sprawdź jeszcze raz.Problem może tkwić w jednej z cewek lub sterownik ( w najgorszym przypadku). W pierw jednak warto bylo by przyjrzeć się instalacji paliwowej czy nie ma wycieków. Pytanie; czy po odpaleniu na ciepłym silniku słychać klekot charakterystyczny dla zapowietrzonych pompowtryskiwaczy?
sprawdziłem i paliwo podaje wtrysk rozpyla paliwo a pomimo to nie chce odpalić odpaliłem na pycha odpalił troche nierówne obroty miał ale jak sie rozgrzał było okej ale cał czas z tłumika biał dym a jqak sie przygazowało bardziej to niebieski taki czyli jakby olej brał ale no to nic dziwnego remontu silnik nie widział długo ale dlaczego nie chce odpalić...
Witam panowie Pacjent to Mercedes Sprinter 2008 rok 906 2.2 CDI problemem jest długie kręcenie rozrusznika żeby uruchomić silnik nie ma różnicy czy jest to silnik ciepły czy jest to silnik zimny cały czas wymaga długiego po kręcenia żeby go uruchomić wymieniłem rozrusznik Dany jest nowy akumulator czujnik położenia wałka rozrządu nadal problem nie ustępuje...
Witam ma problem aprilią rs 50 zimna odpala bez problemu a gdy się nagrzeje to strasznie długo kręci tak jak by jej brakowało paliwa nie wiem w czym może być problem
Jak długo musisz kręcić. Możliwe przyczyny to : -czujnik tęperatury silnika -czujnik położenia wału korbowego -cewki zapłonowe. -sonda lambda.
Pozdrawiam wszystkich. Więc o ile to dla was będzie pomocne to napisze wam o swoich doświadczeniach z naszą Omegą 2.5 TDS. Były problemy, były. Silnik zimny to aż miło tak odpalał. Po złapaniu temperatury pow 70-80 st. ni cholery za pierwszym razem nie odpalił. Trzeba było troche nim pokręcić aż w końcu zapuścił silnik - obciach jak smok. I teraz albo...
Witam jestem posiadaczem audi a6 c5 1,8 AJP 125 KM rocznik 98, problem polega na tym że samochód długo kręci zanim odpali obojętnie czy zimny czy ciepły silnik, do tego strasznie dużo pali przejechałem 200 km i spaliło połowę zbiornika, do tego ma strasznego "muła" dodam że wymieniłem świece i termostat .
Dzięki wielkie za podpowiedź. To może rzeczywiście jest sprawa pompy, bo zauawżyłem, że strasznie komputer pokładowy zawyża spalanie. Na kopie pokazuje średnie w granicach 10l gdzie w rzeczywisości auto pali w granicach 7,5 litra (mierzone na odcinku 2000 km.) Dziś byłem u znachora i podmienili mi główny sterownik i w efekcie auto lepej pali na ciepłym...
Elektryczna pompa paliwa w zbiorniku wymień ją -cofa się paliwo po przerwie jazdy -a po pierwszym kręceniu rozrusznikem ,nie zdąży zaciągnąć paliwa do wtrysku -dopiero za drugim razem pociągnie -lub jak długo będziesz kręcił rozruszikiem to pociągnie paliwo. ... Pozdrawiam;............
Golf III 93r, 2.0, 115kM, 2E, Digifant Witam Mam problem z odpalaniem auta: Bez różnicy czy silnik jest ciepły czy zimny trzeba go długo „kręcić” żeby odpalił. Jak się go „kręci” efekt jest taki jak by stopniowo zaskakiwał aż do odpalenia. Nieraz odpali od „dotknięcia” ale na 95% odpaleń wygląda jak wyżej. Podczas...
jest problem z uruchomieniem silnika kiedy jest zimny lecz nie całkiem zimny bo w temperaturach -15 pali bez problemu natomiast ciepły pali od tyka to jest instalacja LOWATO rano przy temp. 10 stop. trzeba długo kręcić pozdrawiam
Wyskoczył błąd czujnik temperatury cieczy 0G62 coś takiego, ale podkreślam że to odczyt ciepłego silnika i wcześniej odpinalem wtyczkę z czujnika. ,skasowalem błąd ale rano dziś na zimno nadal kręci długo, kontrolka świec przy rozruchu gaśnie niemal od razu, odpalanie trwa długo ale jak już zapale to nastepne odpalanie wręcz idealne Dodano po 1 Dziś...
Cóż więcej;sterownik od gazu pozwala na rozruch tylko na benzynie, na zimnym startuje bez problemu, filtry od gazu jak widzicie odpadają. Ten problem ze startem polega na tym że w końcu zapali, ale trzeba kręcić bardzo długo. Poza tym silnik pracuje wzorowo.
Witam Mam problem z samuraiem z roku 1991r na jednopunktowym wtrysku. Trzeba go bardzo długo kręcić aby odpalił na ciepłym silniku; spaliny mają czarny polot, czuć w nich paliwo; spalanie ma 30litrów na setkę. ( Jak zimny silnik pali od dotknięcia kluczyka). Świece, przewody, sonda lambda, czujnik temperatury płynu chłodzącego z zieloną kostką wymienione...
Jaki tam jest gaz? Po chwili pracy na samej benzynie też jest ten problem? Często przyczyną jest niedomknięty zaworek iglicowy w zużytym parowniku gazowym i ulatnianie się gazu z niego. Wtedy ma problem z odpaleniem,bo się zalewa,trzeba długo kręcić bądź trochę odczekać,aż się ulotni.Ale to nie dotyczy sekwencji.
ciepła trzeba długo kręcić długo kręcić ciepłym silnik długo kręcić odpalić
chrysler voyager panel migające diody zmywarka multimetr zaniża pomiary
panele grzewcze facebook reset
Zasada działania tyrystorowego układu zapłonowego do lamp WLS Kod błędu ER49 w kotle Junkers - co oznacza?