Niedawno ktoś tutaj miał problem z silnikiem właśnie w cc700. Kupił sprawny silnik za jakieś 300 zł bodajże. Za 200zł, wiem... Bo byłem to ja! :D Co do tematu, to mógł też przeskoczyć rozrząd. Rozciągnięty łańcuch potrafi przeskoczyć o ząbek podczas kręcenia rozrusznikiem, a wtedy zawory otwierają się w niewłaściwym momencie. Objawy dokładnie takie...
Podmień pompę paliwa oraz wymień bak bo na pewno jest przegnity na zgrzewie i w środku jest błoto, a nie paliwo.
Tutaj mowa o Cinquecento, pompka sprawdzona - czyściutka i paliwo przechodzi.
jezyk83 kolega zerolinux wyraźnie napisał, cyt- jeżeli zostanie zatankowany do pełna (pierwsze odbicie pistoletu) to po pewnym czasie, podczas postoju zaczyna ze zbiornika wypływać paliwo.
Zmostkuj w kostce przełącznika kabel czerwony i żółty i wtedy powinien zadziałać na benzynie. Możliwe, że do odcięcia benzyny ktoś użył przekaźnika NO zamiast NC i aby podawał paliwo przekaźnik musi być zasilany.
W środku baku chodzi
Odcina paliwo przy hamowaniu silnikiem. Steruje zaworem elektromagnetycznym na dyszy wolnych obrotów.
Membrana pompy paliwa dziurawa
Jak ciągnie i gaz i paliwo to widać przepływ paliwa w filtrze paliwa.
Witam A jakiego silikonu z branży "moto" użyłeś kiedyś do uszczelnienia pompy w zbiorniku ? Może to nie był właściwy silikon....lub niepoprawnie wykonana procedura uszczelniania.. OEM (numer oryginału) tej uszczelki to 7680624 poszukaj w sieci ..może jeszcze gdzieś ..ktoś ją posiada...a jeżeli nie to zrób jak opisałem poniżej. Procedura uszczelnienia...
Do tego regulator ciśnienia paliwa.
Co do wężyka to nie wiem ale spotkałem się kiedyś z takimi objawami i winna była pompka paliwa która po nagrzaniu się przestawała podawać paliwo.
Witam Mam problem z gaźnikiem z Cinquecento 700. Mianowicie zalewa mi gaźnik paliwem patrząc z góry. Widać jak paliwo jeszcze cieknie po zgaszonym silniku. Wydaje mi się, że nadmiar paliwa (tzn. przelew) jest niedrożny. Sprawdzałem kompresorem - jest drożny. Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.
Wałek kosztuje ok 140zł( polecam orginał) Nie wykluczone że popychacz masz wciąż zakrótki (wg. książki musi wystawać powyżej uszczelke w najniższym położeniu wałka na 1,0-1,5mm). Jest też możliwe że wałek się na tyle wyrobił że za słabo porusza popychacz .Za wymiane bez ściągania głowicy i wyciągania silnika z auta moim zdaniem nie powinni wziąść więcj...
Jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Myślę że to przpadek. Sprawdź czy jest iskra, czy podaje paliwo.
A jak tak kręci i nie może zapalić to są impulsy na wtryskiwacz i iskra na świecach? Całkiem nic się nie dzieje podczas kręcenia czy próbuje zaskoczyć? Czuć wtedy paliwo?
I rozumiem, ze gdy naciskam pedał gazu pompa powinna pompować paliwo tak?
A w jaki sposób mam sprawdzić ten czujnik? Pompa paliwa powinna być dobra, ponieważ jak zdjąłem wężyk paliwa przy samym gaźniku to wyleciało z niego paliwo.
Witam. Przepraszam że nie napisałem co zrobiłem aby usnąć usterkę. Otóż mój CC ma gaźnik Weber. Niewiem jak to jest z Aisanami. Po pierwsze pojechałem do warsztatu który (ze słyszenia jest dobry odnośnie gaźników). Po regulacji gaźnika posprawdzałem cewkę,przewody,pompę paliwa,czójnik położenia,przełącznik charakterystyki oraz moduł. Później zlikwidowałem...
W CC z Aisanem nie ma podciśnieniowego regulatora kąta wyprzedzenia zapłonu .Jak się grzeje to do sprawdzenia termostat lub UPG (jeśli ubywa płynu). Jak już zgaśnie i nie można go uruchomić to do sprawdzenia czego brakuje ,iskra czy paliwo.
sprawdż czy filtr paliwa jest drożny sprawdż czy paliwo dochodzi do wtrysku i jakie jest ciśnienie paliwa
Wymień filtr paliwa, znajduje się w pobliżu zbiornika paliwa na przewodach paliwowych.
Poprzedni właściciel nadmienił o problemie z pompą paliwa, mianowicie że cały czas pracuje. Po rozebraniu auta do przełożenia instalacji i silnika okazało się że doprowadzenia do pompy paliwa są następujące plus bezpośrednio ze stacyjki, a minus od czujnika zderzeniowego. Więc jakim cudem cały czas pracowała - powinna się włączać po włączeniu zapłonu......
szukaj szukaj a i tak nie znajdziesz.... Rhapsody o czym Ty piszesz?? jak nie chce zapalić to sparwdź co jest z iskrą i paliwem i napisz jaki tam masz gaźnik...
Problem polega na tym, że silnik był remontowany i od razu po remoncie silnik odpalił, po przejechaniu 20 km silnik zgasł i od tamtej pory nie chce zapalić. Wszystko ładnie kręci tylko nie może odpalić, iskra na świecach jest pompka pompuje paliwo wiec co moze być tego przyczyną?
Z tak ciekawym problemem zgłoś się do ASO Fiat Poland we Wrocławiu bo nawet nie potrafisz napisać co masz pod maską ani wykonać wstepnej weryfikacji (np. czy jest iskra, paliwo itp)
Przytkane paliwo, albo lewe powietrze.
Silnik jest na wtrysku i sytuacja wygląda tak że mam przerobiony układ paliwowy na wzór takiego do motorsportu ponieważ raz paliwo było zasysane normalnie a raz z powietrzem i nie dało się jeździć. Paliwo tam jest zasysane z tak zwanego swirl Pota i nie mogę mieć tam pompy wsadzonej do baku https://obrazki.elektroda.pl/6131197300_...
filtr masz pod podłogą auta przy zbiorniku paliwa
Sprawdź dokładnie układ paliwowy - pompa/ filtr/ wtryskiwacz. Sprawdź, czy z powrotem płynie paliwo ( za wtryskiwaczem/ gaźnikiem)
Może trzeba by było zdjąć obudowę filtra z gażnika i wlać bezpośrednio paliwo i spróbować odpalić. Jak odpali to w ten sposób zawęzi się poszukiwanie. Ja bym typował na nieszczelność ukł. paliwowego.Nieszczelność może wystąpić na odcinku,pompa zbiornik.Wystarczy że będzie dziurka wielkości szpilki,np wężyku przy zbiorniku i wtedy po kilku dniach paliwo...
Wężyki podpięty , dysze zakręcone nie zatkane możliwe ze zalewa go bo jak odpali przy dodaniu gazu do dławi.Jest możliwość ze jest przegrzany silnik ? Dodano po 7 Żyd sie świeci ale wlane jest 5 l w filtrze paliwa widać ze jest paliwo
Dziś sprawdziłem listwę z wtryskami. Paliwo jest podawane. Proszę o pomysły.
To miejse z którego się leje to regulator ciśnienia, przewodem od wtryskiwacza leci paliwo, czyli pewnie wymiana. Jest kluczowanie na tym wtryskiwaczu?
wszystkim wielkie Dzieki:) samo sie naprawilo:) i chodz\i juz cacy 3 dzien:) Czasami tak bywa, złośliwość rzeczy martwych... Może paliwo było kiepskie
Spalanie będzie większe ( szczególnie przy jeździe po mieście i częstym staniu w korkach ) a to z prostej przyczyny. Jak jest więcej powietrza, sonda lambda wykrywa ubogą mieszankę i komputer zwiększa dawkę paliwa żeby doprowadzić do lambda = 1. A to skutkuje większym apetytem na paliwo. Pozdro
34 jakoś tak
Istotą działania tego ssania jest zamknięta przepustnica , paliwo wypływa pod wpływem podciśnienia jak dotykasz gazu podciśnienie spada i wypływ paliwa też . Trzeba rozgrzać silnik , stopniowo opuszczać ssanie i próbować dodać gazu , jak gaśnie to podciągać ssanie , tak to się kiedyś jezdziło .
Jak jest iskra nie czepiałbym się czujnika położenia wału. Próbowałeś wstrzyknąć paliwo bezpośrednio do gaźnika? Klapy reagują na dźwignię ssania? Zaworek pływaka sprawny?
Ale tu chyba problem nie jest w oleju.. olej warto wymienić bo to paliwo tam nie potrzebne ale.. Tu problem w czym innym tkwi..
Miałem kiedyś podobny problem w Cinquecento 700 , samochód bardzo dużo palił. Po analizie składu mieszanki okazało sie że praktycznie idzie samo paliwo bez powietrza. Po ok. 1000 km podniósł mi się poziom oleju (prawdopodobnie paliwo). Przyczyną była uszkodzona sonda lambda. Po wymianie wszystko wróciło do normy.:D
Dzisiaj to już nie sprawdzę bo nie zdążę ale jutro sprawa się rozwiąże. Z góry dziękuje. Ale coś mi się wydaje że to będzie ten oring ponieważ po odłączeniu zasilania wtryskiwacza włączając zapłon paliwo nadal się leje.
Po nie udanej próbie odpalenia wykręć świece zobacz jak wygląda. Będzie wiadomo czy dostaje paliwo i czy nie za dużo.
Dysze masz dobrze a powodem tego dławienia jest zapchany rozpylacz pompki zrywu . Po wyjęciu i przedmuchaniu ,można też przepchać otworek włosiem lub cienkim miedzianym drucikiem,trzeba zdemontować męmbrankę pompki iwyczyścić komorę pod nią .Jeżeli chcesz wiedzieć więcej zadzwoń 604139749 Pompka przyspieszacza jest dobra bo nawet jak silnik jest zagaszony...
Witam!! Tak jak pisali koledzy wymień przewody podciśnieniowe.Jednak moim zdaniem to wałek rozrządu,popychacze, ewentualnie zawory sprawaiają te problemy.Odkręc pokrywe gaźnika i dodaj gazu.Jeśli zawory się niedomykają podczas przegazówki gaźnik będzie wyrzucał paliwo górą. Pozdrawiam PUFAN!!!
Paliwo które tankuję to tylko i wyłącznie Shell V-Power Nitro + bądź PB98 na orlenie. Po co? Ten silnik nie ma czujnika spalania stukowego i jest przystosowany do zasilania paliwem o liczbie oktanowej 92/95, wyższa LO nie daję żadnego zysku, wyrzucanie kasy w błoto. Kompresja silnika zmierzona, jest w normie, nawet bym powiedział, że jest wzorowa....
mam problem z Cinquecento 900 naciagałem pasek od ładowania i kiedy go na ciągnąłem i odpaliłem samochud to zaczął mi strzelac kiedy dodaje gazu i na kazdym biegu jestr tak samo kiedy dodam wiecej gazu to mi stzrela jakby paliwo nie dopływało ale od paska ?????????????????
Instalacja przewiduje taką możliwość (centralka Benzyna/All off/GAZ). Pompka paliwowa podaje paliwo. Po wlaniu 50ml do gaźnika samochód nie odpala
Komputer nic nie ma w 900 do niepalenia na 1 cyl. Jak masz iskrę ,paliwo,kompresję pozostaje mechanika lub uszczelka kolektora.
Zależy od pogody i nawierzchni po jakiej się poruszała. Co znaczy kilkanaście dni? Dla jednego to 50-100 km, dla mnie ponad 1000. Wymień filtr, oczyść i załóż zbiornik. Za jakiś czas zdejmij filtr i zobaczysz czy jest dalej co było. Powinno pomóc. A swoją droga to paliwo na stacjach też jakieś pierwszoklasowe nie jest
Nic ci tam nie wpadnie, odkręć te śrubki, odłącz od smoka wężyki paliwowe i wykręć smok z czujnikiem paliwa są razem tak jak koledzy wyżej opisywali.
Wszystko zależy od tego ile możesz dać na swapa. Wiązkę zawsze możesz kupić na złomie, niech utnie przy podszybiu i potem wytniesz sobie zbyteczne przewody. Ja tak mam zrobione, osobna wiązka silnika zaadaptowana do starej z 700. Jak masz w dobrym stanie CC to sprzedać za 1500zł to nie powinien być problem. Co do kupna 900 to nie pakował bym się w to....
Paliwo wymień na świeże.sprawdz czy się wał obraca-obróć ręcznie silnikem
Zacznij od wymiany filtrów paliwa i powietrza.
Witam Niewiele pół roku temu naszukałem się usterki, zamontowałem nowe części. I sytuacja się powtórzyła. Zamontowany nowy kosz gumowy rozpuszcza się pod wpływem benzyny, to samo w pewnym momencie stało się za fabrycznym wytrzymał 20l i spękał. Zniszczył się kolejny już trzeci. Wytrzymują ok pół roku. https://obrazki.elektroda.pl/2469616400_...
Ok jutro go sprawdzę. Jutro tez bede mial sonde na podmiane A czy czujnik bedzie i sonda będą pasować też z seja 900? A kojarzy ktoś jaki klucz potrzebuje zeby odkręcić sonde? Bylem dzisiaj na szrocie, wymieniłem map sensor, czujnik temp przewód odmy (był pekniety) i jak na razie autko chodzi dobrze tylko nadal świeci się ikonka wtrysku na liczniku....
[quote="zadze97" Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam.[/quote] Jasne.A paliwo dochodzi,może filter paliwa zapchany.Przewody wysokiego napięcia nie mają przebicia?
Benzyna. Zwykły fiat Cinquecento.
Bardzo możliwe skoro to mechanik stwierdził jednak nie do końca się z tym zgodzę bo na ssaniu działa wszystko dobrze czyli paliwo dobija jednak polecam to sprawdzić na pierwszy rzut oka wina leży w paliwie na razie niema co się przeczepiać do zapłonu czyli pompkę można by sprawdzić skoro już idziemy tropem paliwa
Do pracy pompki nie ma nic temperatura. Ale jesli słyszałeś "piszczenie" w pompce to może przyszedł czas na wymianę. Musisz tak jak ci już pisali czy popka podaje prawidłowo paliwo i wtedy będziesz wiedział. Dodano po 11 aha. jesli byś chciał samemu sprawdzić pomkę po wyjęciu jej ze zbiornika to nie ździw się że ci bedzie chodzić prawidłowo. Moja siostra...
ma ktoś pomysł na rozwiązanie tego problemu iskra na świecach jest czuć paliwem dym z tumnik ulatnia się a nie chce zaskoczyć
Raczej,od seicento nie podpasi - jak chcesz moge spojrzeć za wlewem do CC 700 - powinienem chyba jeszcze gdzieś mieć. A co do ceny sklepowej to pogięło ich chyba. Pozdro.
Po pierwsze Aisan to Japońska firma, a po drugie ustawienie gaźnika w CC700 nie jest tajemną sztuką. wystarczy analizator spalin ,multimetr i śrubokręt. Proponuję zbadać skład spalin, celem sprawdzenia czy mieszanka ma stosunek stechiometryczny i właściwie działa sonda lambda. Dobrze wyregulowany Aisan to perła (mój CC spala 3,5l na trasie, w mieście...
Skontroluj przewody wysokiego napięcia i cewki zapłonowe. Myślałem o czujniku wału korbowego ale piszesz ze zalewa silnik więc czujnik działa (wtryskuje paliwo a to też na podstawie powyższego czujnika). Spalanie w normie?
Autko zrobiłem teraz bo wcześniej nie było czasu. Za pierwszym razem odpalił ale po chwili zgasł moim zdaniem nie dochodzi paliwo bo jak wlałem do gaźnika bezpośrednio to odpalił. Proszę o pomoc.
Witam. Mam na warsztacie takie "coś" jak cinquecento 900 na szprycy. Po nocy muszę go kilkakrotnie długo kręcić rozrusznikiem aby zapalił i to czasami bardzo długo. Pompka paliwa, filtra paliwa - wymienione na nowe. Było lepiej. Podmieniłem jeszcze wtrysk i bez zmian. Problem jest z paliwem bo gdy "podleje" go lekko paliwkiem to odpala od razu. Będe...
To że czuć paliwo przy kręceniu rozrusznikiem o niczym nie świadczy ,może należy jednak zajrzeć do gażnika do środka?Może coś z pływakiem ?
witam otóż mam problem z moim cc700 wszystko się zaczęło normalnie odpaliłem na ssaniu wyjechałem z garażu i postawiłem auto żeby się zagrzało jednak nagle zgasło i od tego czasu (już ponad 2 tygodnie) nie odpala paliwo jest iskra jest nie wiem co może być przyczyną błagam pomóżcie mi :cry:
Jeżeli jest to Aisan to tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... jeżeli Weber, to wg instrukcji
Ja też miałem ten problem w moim cc 700. I co się okazało u mnie i co pomogło. Według moich rozmyśleń wynikało że po prostu część paliwa z układu się cofa i trzeba go trochę pomęczyć rozrusznikiem żeby to paliwo zassał. W moim przypadku pomogło zamontowanie małego zaworka zwrotnego na wężyku od paliwa zaraz przy gaźniku:) Pozdrawiam:)
Witam. Mam maly problem, mianowicie cieknie mi dosc mocno zbiornik paliwa w moim seicento. Chce go wymienic i tu moje pytanie: czy nada sie do mojego autka zbiornik od cinquecento?? mam okazje dostac taki za free. Wiem, że ten od cintka ma 1 odpowietrznik a w seicento sa 2, czy to duza roznica?? i jak tam jest z ta pompka? bedzie pasowac? Z gory dziekuje...
Witam. Zużycie paliwa będzie większe przy niskich temperaturach.
powodem tego, że samochód gaśnie gdy jest zimny oraz tego, że czuć w środku paliwo jest zbyt bogata dawka paliwa której silnik nie jest w stanie przepalić. Jedź do dobrego gaźnikowca w celu wyregulowania układu
Witam znowu po dłuższej nieobecności. :D Metodami prób i błędów udało mi się zlikwidować usterkę. Problem okazał sie całkiem inny, jakimś cudem przewód paliwowy doprowadzający paliwo do pompy paliwowej zatkał sie i nie doprowadzał odpowiedniej ilości paliwa do gaźnika. Ustawiłem wszytkie zaworki prawidłowo. Teraz mój cieni idzie jak burza :D.
kiedyś przeczytałem dobry sposób, żeby sprawdzić czy pompa daje dosyć paliwa ( dodam, ze ja miałem podobny problem). Otóż, należy odkręcić pokrywę gaźnika i nalać tam bezpośrednio trochę benzyny. Jeżeli wtedy będzie chodził dobrze to znaczy, że pompa słabo podaje paliwo, albo paliwo w dziwny sposób (u mnie przez zepsuty zawór przy baku) cofa się do...
Albo woda w paliwie.
Witam. Jestem młodym kierowcą, z każdym autem uczę się nowych rzeczy. Otóż mam problem, gdy mój Cinquecento stoi, nie chce odpalić, muszę wtedy otworzyć maske, wyjąć jakaś metalowa rurkę z gumowej rurki dmuchnąć w nią aż zabulgocze w zbiorniku paliwa, poczekać aż paliwo przepłynie dalej do tej gumowej rurki z prawej strony. I wtedy odpala bez problemu....
taka przeróbka nie ma sensu kiedys tez cos takiego wymysliłem ale efekty zadne no i stosunek paliwa do powietrza sie zmienił co jeszcze pogorszyło dynamikę tego potwora wytnij katalizator ustaw dobrze gaźnik załuż sportowy filtr jakiś tłumiczek dobry zadbaj o dobre paliwo to napewno przyniesie rezultaty pozdrawiam
Głowica jest pęknięta ;/ I tu teraz pytanie czy opłaca się naprawiać. Głowica na szrocie ok 70 zł Uszczelka pod głowicę 40zł planowanie głowicy 50 zł silikony kleje olej itp 50zł robota 150zł lub ryzykować samemu Czy lepiej dołożyć 1000zł i kupić Daewoo tico które pali 3 litry mniej co w ciągu 2 miesięcy przejeżdżając 100km dziennie zwróci mi się już...
Ssanie jest ok, włączone, paliwo też jest bo koleś nam zatankował do pełna. I jak się kluczyk przekręci to na stacyjce pokazuje poziom paliwa. Zamówiłam czujnik położenia wału, może to będzie jakaś przyczyna. Jutro ma mi kurier podrzucić, więc mam nadzieje że to będzie to, bo jak nie to coś mnie strzeli. Świece sprawdzone, kable też, nie ma nigdzie...
siemano jak ju jeden mądry człowieczek stwierdził przedewszystkim zatankuj dobry gaz na dobrej stacji najlepiej drogi wtedy powinno ci sie umiarkowac spalanie imoc powinna byc w normie . częstą przyczynom zyzycia jest złej jakości gaz . to tak samo jak paliwo płynne co zatankujesz tak będziesz jezdził pozdrawiam
sprawdz tez filtr paliwa
Witam Was! Słowo komentarza odnośnie instalacji LPG w Cintku. Pomijając to że gaz niszczy silnik, dochodzą jeszcze sprawy wymiany materiałów eksploatacyjnych typu świece, przewody czy filtry pompa paliwowa (używana przy rozruchu zimnego silnika czyli zbyt rzadko zeby zachowala trwałosc) oraz konieczne przeglądy, większa masa auta, no i zakaz wjazdu...
Chcesz poprawiać konstruktora silnika - narazisz się na koszty a efekt znikomy. Zatankuj paliwo o wyższej liczbie oktanowej to uzyskasz widoczne efekty. Wszelkie "usprawnienia" lub tzw. tuningowanie silnika to moim zdaniem bzdura.
sprawdź czy nie zasysa powietrza jak odkręcisz korek zbiornika paliwa
tak jak myślałem. Byłem sprawdzić i nie mam czegoś takiego jak pochłaniacz par paliwa.
Powinna pomóc wymiana kabli zresztą świec pewnie też nie zaszkodzi skoro nie wiesz co teraz masz za silnik. Kup filtr paliwa o grubszy h kroćcach tak aby pasował na wcisk. Jeśli jest luźno to opaska nie uszczelni tego.
ok zmieniłem świece nic nie pomaga przy kręceniu sie nie odzywa nie dostaje paliwa chyba poszła pompa paliwowa
Ale w każdym razie masz gwarancje na pompę, tylko musisz zlokalizować usterkę. Może filtr paliwa.
witam, miałem tak kiedyś po zatankowaniu syfiastego paliwa, trzeba było przy odpalaniu wciskać gaz dosłownie do dechy, i odpalał oczywiście załapując wyższe obroty, spróbuj na początek wymienić filtr paliwa i oczyścić elektrody świec, ponadto można też: - sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu, ewentualnie minimalnie go opóźnij, - zmierz rezystancje cewki...
Dzięki za podpowiedzi,byłem na komputerze ale nie zczytał żadnych błędów, podejżewam że problem może być związany z paliwem ponieważ auto gaśnie zapala się kontrolka i wygląda to jakby nie dochodziło paliwo po zgaśnięciu w trakcie jazdy samochód ma problemy z ponownym odpaleniem dopiero po długim trzymaniu go na rozruszniku odpali więc może to jest...
Witam. Wspomniane wczesniej zjawisko zostalo usuniete przez wczesniejsze kilkukrotne nacisniecie pedalu gazu przed odpaleniem silnika. Pompka przuspieszenia wtlacza paliwo z komory do ukladu i dzieki temu silnik zaskakuje odrazu po odpaleniu i stratuje od wysokich obrotow na ssaniu czyli tak jak powinno byc.
Nie sugerują się wskazówką bo możesz mieć np mieć jeszcze np. 3 L jak wskazówka jest na zero. Tankujesz pod korek i robisz 100 km dolewasz i masz pewny wynik. Borykam się z tym samym problemem zawyżonego spalania. Mój pali w obecnie panujących warunkach zimowych ok. 9 , gdzie na stosunek pojemności silnika i komfortu jazdy oraz cen paliwa daje śmieszny...
Woda w układzie paliwowym wlej sobie płyn do paliwa ( po mrozach ) że by samochód ją przepali . Ps mi to pomagało.
U mnie problem tkwił w sterowniku, nie pokazywał błędów a jednak był do wymiany i też był słaby bo go zalewało paliwem(za duża dawka). Sprawdź świece czy są czarne czy nie, bo u mnie były bardzo czarne. Wymiana sterownika pomogła. Pozdro
Mnie to i tak coś tu nie pasuje w tych waszych poradach. Przy maksymalnym wciśnięciu gazu, jakiekolwiek regulacje składu mieszanki śrubkami czy też dysze wolnych obrotów nie mają znaczenia. Byle tylko paliwo płyneło dyszami głownymi i nic nie zasłaniało gardzieli i będzie full przepływ bez dławienia. Niech się jakiś gaźnikowiec wypowie lub poprawi to...
Dwa razy robilem taką usterkę. Przyczyną był zestyk jednego przekaźnika w przekaźniku głównym. Zaobserwuj czy silnik gaśnie bo zapalila się marchewa, czy marchewa zapala się jak silnik zgaśnie. Zaobserwuj także co zanika przy gaśnięciu silnika - paliwo czy iskra lub to i to. Carrot-jak zaczynasz kawał to go dokończ, tego nie znam (jak ostry to daj na...
Widać że nikt na CC się nie zna... Przeczytałem już chyba wszystko co jest w internecie... i wiecie, co? Nie ma nic z sensem! Auto stoi już od 2 tygodni... Jest ktoś w Warszawie kto zna sie na tym lepiej jak Ja? Może ktoś miał by trochę czasu by zerknąć na to okiem? Iskra jest, paliwo idzie, czyste dysze.... Na gaźniku znajomego odpalił! Na moim nie!!!...
Sprawdź połączenie masy silnika z karoserią, wszystkie połączenia masowe na panelu wskaźników, czasem trzeba przegrzać luty. Następna rzecz, to sprawdzenie ładowania-może zbyt wysokie. Co do świateł, to albo skleja się przekaźnik, albo jest jakiś problem w uszkodzonej wiązce przewodów.Coś się linkuje.
a przełączasz wieczorem na paliwo tak żeby pracował na benzynie i go gasisz. jak gasisz na gazie a zapalasz na benzynie to w gazniku nie masz jeszcze paliwa i musisz długo kręcić jak masz słabą pompę paliwa.i sprawdź mechanizm ssania i klapkę od ssania
paliwo cinquecento filtr paliwo cinquecento pompa paliwo cinquecento
pomiar prądu pomiar pradu honda civic sterownik schemat budowa magnesu
renault mascott renault mascott
Zmiana języka na polski w Peugeot 508 - instrukcja Niedziałające zegary w Infiniti FX35 2003 - przyczyny i diagnostyka