Sprawdz sprężanie.
tranzystor - strzał w 10! Wielkie dzięki, auto funkcjonuje! Był to pływak.
Według mnie to pierwsze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Miałem cinquecento 900 z przebiegiem 28tys.te same objawy zalewało tylko 2 świece. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy po nagrzaniu silnika do temperatury 80st. po odkręceniu korka płyn ci się wylewa lub po wyłączeniu silnika słychać chwilowe bulgotanie w przewodach.
trzymam was za słowo ;) napisze jutro jak mi poszło i dziekuje za odpowiedzi
Cokolwiek. Skoro to rzeźba, to szukaj kolejno. Skoro smierdzi benzyną, to silnik pewnie jest zalewany.
a mocno syka jak otwierasz bak?? I pytanie co do świec odkręcałeś może zobaczyć czy nie zalewa ich??
Według mnie najlepiej całkowicie odłączyć dopływ paliwa do pompy aby go nie zaciągała i spróbować odpalić silnik na samostarcie, od biedy na plaku. Jak złapie no to będzie jasne, że mamy problem z pływakiem i silnik jest zalewany.
Mój CC 700 też nie jeździł na PB i okazało się że pływak był dziurawy i zalewało go.
...albo nie domyka sie zaworek iglicowy (np wpadl jakis syf), ten ktory jest sterowany plywakiem
Ustaw jeszcze pływak tak jak w maluchu,zamknięty pływak 7.5 mm do podstawy a otwarty 15 i automatycznie zmniejszysz spalanie bo ci zalewa gażnik.
W moim przypadku właścicielka była w stanie dojechać pod sklep (8 km) i nic dalej. Następnie musiała poczekać aż ostygnie i dopiero mogła wrócić. Okazało się , że "jakiś mądry" pokręcił przy gaźniku i tak go poustawiał że silnik zalewany był paliwem.
Podpiąłeś wszystkie wężyki od podciśnienia jak robiłeś remont gaźnika, wszystkie dysze zakręcone nic nie zatkane? Poziom paliwa,pływak ustawiony? Nie zalewa świec na Ssaniu?
Kable i świece skontroluj, zobacz czy cewka zapłonowa daję iskrę na 2 tłoki i czy płynu nie ubywa bo jak ubywa to znaczy uszczelka pod głowica do wymiany Dodano po 6 Wciąga płyn/olej na tłoki i dlatego świece zalewa
Ja bym zaczal od czyszczenia i regulacji gaznika , za duzo daje paliwa i efekt nie przepala (zalewa swiece) i scieka do oleju.
Witam a czasami nie zapala ciężko bo podejrzewam że zawór gazowy nie odbija i gaz idzie przez filtr powietrza w atmosferę. Takie przypadki są dość częste, ale wtedy zalewał by się i ciężko zapalał. Po zgaszeniu auta słychać ciche syczenie gazu ,jak się ulatnia. Lub mógł reduktor pęknąć po ostatnich mrozach. Poprawka filtr powietrza jest wyżej więc gaz...
Przyczyna ze swiece sa czarne i okopcone moze byc zle wyregulowany gaznik tzn. silnik dostaje za duzo paliwa, zalewa swiece i stad brak iskry
UPG w CC700 to częsta usterka, ale zalewając zimną wodą prawie na pewno głowica pękła, jak była rozgrzana.
Kopcenie na czarno świadczy o nie spalonym paliwie w silniku .Sprawdż pompa paliwa-przelew do zbiornika,popychacz napędu pompy-minimalne wysunięcie ponad uszczelke 1-1.5 mm,maksymalne 3.9mm ,gażnik-pływak,zaworek iglicowy ,układ zapłonowy stan świec -kolor czarny elektrod -za dużo paliwa zalewanie lub wypadanie zapłonów.Jaki gażnik?
tzn wiesz co jak na zimnym silniku jest ok a jak zaczyna sie grzać to znaczy ze go zalewa czyli moim skromnym zdaniem regulacja możemy jeszcze poczekać na opinie innych kolegów
Wymieniłem przewody wysokiego napięcia, ręcznie szybko ograniczam gałką ssanie zaraz po uruchomieniu silnika i nie ma zalewania świec (wiosną czeka wymiana termozaworu 2-drożnego). Dziękuję za opinie. Temat uważam za zamknięty.
Witam mam taki problem z moim fiatem otóż gdy zapali to po dodaniu gazu dmucha ciśnienie z cylindrów do gaźnika .Wymieniłem już wałek rozrządu hydrauliki świece kable olej gaźnik uszczelkę głowicy. Ciśnienie też mierzyłem i ma 10 atmosfer na wszystkich cylindrach.Zawory też są szczelne zalewałem je benzyną i nie ciekły.Brak pomysłów proszę o pomoc
U mnie problem tkwił w sterowniku, nie pokazywał błędów a jednak był do wymiany i też był słaby bo go zalewało paliwem(za duża dawka). Sprawdź świece czy są czarne czy nie, bo u mnie były bardzo czarne. Wymiana sterownika pomogła. Pozdro
Skontroluj przewody wysokiego napięcia i cewki zapłonowe. Myślałem o czujniku wału korbowego ale piszesz ze zalewa silnik więc czujnik działa (wtryskuje paliwo a to też na podstawie powyższego czujnika). Spalanie w normie?
Na gazie nie ma znaczenia temperatura powietrza zasysanego przez silnik. Jednak na benzynie jak najbardziej. W moim CC zalewało świece. Kilka kilometrów i gasł. Po założeniu rury doprowadzającej ciepłe powietrze, przestał zalewać świece. Jednak nadal ma taką "dziurę w obrotach", tzn. gdy wciskam gaz silnik nie wchodzi od razu na obroty, tylko przez...
Jutro wymienię kable i świece. A później pojadę na wymianę filtra i regulacje..Mam nadzieję, że gazownik będzie znał się na rzeczy i znajdzie usterkę. Właśnie dzisiaj rano zauważyłem,że gdy silnik jeszcze nie jest rozgrzany ( ma około 40 stopni ) po przełączeniu na gaz autko szarpie bardziej niż zwykle..Gdy jednak pojeżdżę na benzynie dłużej i silnik...
Tak pompa chodzi po włączeniu zapłonu. Wtrysk zalewa całą przepustnice paliwem a po 3, 4 sekundach pompa się wyłącza. Zaznaczam że bez kręcenia rozrusznikiem. Wg. mnie dużo za dużo podaje paliwa.
Mnie już aisan położył na kolana.Jeżdżę tylko na gazie,bo na benzynie to jest tragedia.Oto,co mi się dzieje na benzynie:na zimnym silniku bez ssania gaśnie na starcie,muszę dużo gazować,żeby nie gasł,w czasie jazdy,czy to ciepły,czy zimny silnik,przerywa,bez ssania jak zahamuję to gaśnie bez prze gazowania.I co ja zrobię,zimny silnik odpalany na ssaniu...
witam. mam fiata cinquecento z 96 roku na wtrysku z gazem. Na paliwie zapala od razu ale na początku podczas jazdy jest strasznie słaby gdzieś około przez pierwszy kilometr później jak ręką odjął ale po przełączeniu na gaz czuć paliwo spod maski. Wdaje mi się, że go zalewa. Dodatkowo ostatnio zauważyłem małe ślady oleju lub paliwa na filtrze powietrza...
Ze przy skrecaniu auto gasnie to az dziwne... Tez mam 700tke i jeszcze mi sie takie cos nie przytrafilo. Jezeli przy przekreceniu kluczyka wszystkie kontrolki swieca jak powinny to proponuje blizej przyjzec sie automatowi rozruchowemu przy rozruszniku (zakladajac ze styk rozruchowy stacyjki jest ok.). Jezeli sie troche znasz na mechaniczno-elektrycznych...
Witam ! Mam problem z Cinquecento 900 na jedno punktowym wtrysku.Silnik nie chce odpalić na zimnym silniku, dopiero po długim kręceniu rozrusznikiem.Jak zaczyna odpalać to tak jak by się zalewał i z mozołem nabiera obrotów.Na pierwszych mrozach odpalał na dotyk,a teraz i po 2-3godzinach też trzeba długo kręcić.Wymieniłem świece ,filtr paliwa i powietrza...
A moje cc też nie chce chodzić.Na gazie chodzi miodzio,na benzynie nie ma wolnych obrotów bez ssania,na ssaniu są za wysokie obroty,na zimnym silniku bez ssania podczas ruszania autko dusi się i gaśnie,czasem na ssaniu się zalewa.Zauważyłem też,że gdy przytrzymam ręką dwustopniowy siłownik regulacji wolnych obrotów(ten z tyłu),to auto nie gaśnie na...
Nie przejmuj się 2 przeważnie tak chodzi w cc 900 :P Ja zalewałem te skrzynie olejem ATF czerwonym (lepszy dużo gatunkowo od hipola) i problemy z biegami w zimie i w lecie znikały. Sprawdzony patent do manuali z lat 70-80 :)(konstukcyjnie)
Nie mozna do konca ufać gazownikowi ze wszystko zostało sprawdzone.Nie kazdy jest tak bystry i sumienny zeby robic kompleksowo full przegląd.Zawsze mozna klienta okroic z kasy ponownie.Nie wykluczam elektrozaworu,nalezy jednak sprawdzic czy gasniecie spowodowane jest zalewaniem sie gazem czy tej jego brakiem.Gdyby nawet zawór nie trzymał to silnik nie...
Z tymi silnikami był jeszcze jeden problem. Otóż na zimnym zalewało permanentnie 2 i 3 cylinder, ale nie tylko. Wynikało to z konstrukcji kolektora ssącego, a raczej różnej długości kanałów. Rozwiązanie polegało na stosowaniu dwóch kompletów świec zapłonowych. Na lato kiedy było ciepło stosowało się zalecane przez producenta. Natomiast na zimę trzeba...
rrreeexxx Można chyba powiedzieć, że silnik Twojego CC 1.1 " bierze" olej ; policz sobie -200 ml co 1.000 km, czyli od zmiany do zmiany oleju... tak średnio co 8-10.000 km przepali od 1.6 do 2l oleju a to jest za dużo.Ciekaw jestem jak duży przebieg ma ten samochód? pozdrawiam To jest tyle co nic, jak na Fiata, a nie "dużo". Jeśli dymi to albo bierze...
Ten przewód na zdjęciu jest z odmy dobrze go sprawdź czy nie ma sparciały ewentualnie go wymień i musi ci ciasno wchodzić to samo dotyczy czujnika ciśnienia bezwględnego sprawdź przy końcach przewody bo tam najczęściej pękają. Z kontroluj także przewód do serwa jest tam zbyt ciasno o może być złamany. Połączenia króćca z mieszalnika .przewody zasilające...
witam, jestem tutaj nowy. Mam nadzieje ze temat założyłem w odpowiednim dziale. Mój problem dotyczy Cinquecento z roku 1996. Gdy go zakupiłem zamontowany był gaźnik Aisan(elektryczny?), postanowiłem go zmienić i aktualnie mam Webbera. Po wymianie był jakiś czas spokój, później się zaczęło, w czasie jazdy, autem zaczęło szarpać i gasł, szukałem gdzie...
A jak wyglada gaznik , tzn czy ma luzy na osiach przepustnic? Byc moze go zalewa na dziendobry i musisz kilka razy zakrecic zeby cos zaczelo sie dziac... Jest to przypadlosc ktora zdarza sie w tych modelach. Poza tym jest jeszcze sterownik elektroniczny (po stronie kierowcy tuz kolo nadkola) sterujacy zaplonem. Jemu tez bym sie przypatrzyl. Pozdrawiam
Witam Od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem auta Pacjent to Cinquecento 900 spi (wtrysk) Problem wygląda tak, że po nocy jak próbuje rano zapalić auto to odpala i zaraz gaśnie , jak nie chce , żeby gasł i dodaje gazu to zachowuje się tak jakby go nie przyjmował ( zalewa go ? czy niedolewa ? ) wymieniłem już dużo rzeczy chociaż to , że sa nowe nieznaczy...
Jestem nowy na forum, takze WITAM wszystkich! Posiadam cinquecento 700 z gaźnikiem Webera i mam pare problemów. Jestem zupełnie zielony w sprawach mechaniki. Mianowicie, mam np. problem z dodawaniem gazu, gdy wciskam gaz jest duza 'luka' w gazie a dopiero pozniej łapie gaz, najpierw jak naciskam gaz, to tak jak by sie dusił, a jak wdepne go bardziej...
Witam i proszę o pomoc. Posiadam Cinquecento 700 na gażniku Weber rocznik 94, borykam się z następującym problemem. Moje autko odpala na jeden cylinder po chwili dopiero dołancza drugi ( po przegazowaniu ) ale problem nie znika bo podczas jazdy raz pali na dwa raz na jeden zjawisko jest nie do wytrzymania zwłaszcz przy deszczowej pogodzie, z tego co...
Auto nawet jak stoi 2 dni nie odpalane po odpaleniu dymka nie puszcza, ale czuć charakterystyczny zapach oleju. Tak samo po zgaszeniu. Zapach ten czuć przez kilka sekund potem śmierdzi tylko spalinami. Po rozgrzaniu i prze gazowaniu puszcza dymka, ale naprawdę nie wiele. Mała mgiełka. Silnik został zalany olejem najtańszym z beczki w celu oczyszczenia...
Witam. Jestem tutaj nowy, to mój pierwszy temat. Od dwóch miesięcy walczę z uruchomieniem zimnego silnika. Nie wiem co mu jest, bo takiego kupiłem. Wymieniłem świece, połączyłem wszystkie przerwane kable tzn. od sondy lambda, czujnika temperatury, ciśnienia oleju i nadal ciężko go odpalić. Trzeba kręcić rozrusznikiem długo, żeby w końcu załapał a jak...
Zauważylem jeszcze jedną rzeczy juz kilka razy mi sie tak zrobiło, ze w pierwszych 10 minutach po uruchomieniu zimnego silnika, ogolnie mam problem z tym ze ssanie mało daje i raczej musze je nawet wyłaczyc bo autko sie zalewa, ale jak je wyłacze to i tak obroty spadaja strasznie, wiec musze pomagas silnikowi pedałem gazu. Ale do rzeczy, jade jade i...
Witam wszystkich. Proszę o jakieś sugestie bo moja cierpliwość została wyczerpana. Otóż problem jest następujący: kupiłem CC700 jakies 2 lata temu z przebiegiem na liczniku ok. 70000km (rok '95). Po przejechaniu ok. 400 km zaczął szarpać i przerywać po czym zgasł. Zmieniłem świece, przewody i przez jakieś 50-60 km. było oki, potem znowu to samo. Spalanie...
Fiat Cinquecento 700, miękki hamulec po dłuższej jeździe. Dotyczy wszystkich modeli CC (wszystkie mają jednakowe pompy hamulcowe) Objaw : -Zaczynamy jazdę to hamulec jest twardy i pracuje normalnie (na wyłączonym silniku czuć opór i pedał hamulca nie zapada się) -Po przejechaniu kilku kilometrów pedał hamulca zapada się do samego końca maleje skuteczność...
krew czlowieka zalewa jak sie czyta takie brednie "pseudoznawców". To fakt, polak zna sie na autach, sporcie i poliyce... Kolego " pr0sty " - pier...pan gluputy ze cc nie jest ocynkowane - uno i maluch - owszem, ale od cinquecento wzwyz wszystkie modele sa ocynkowane, powie ci to kazdy blacharz samochodowy znajacy sie trowche wiecej niz na prawie nowkach...
Witam. Na wstępie chciałbym przeprosić jeśli temat umieszczony jest w nieprawidłowym dziale. Od kilku dni męczą mojego cieniaska kłopoty z odpaleniem po np półgodzinnym postoju po jeździe. Otóż po nocnym postoju generalnie odpala bez większych kłopotów, bez używania ssania, pompowania pedałem gazu, po czasie ok 4s kręcenia rozrusznikiem, łapie ładnie,...
Dokładnie :D .Niestety żyjemy w czasach gdzie jak śpiewała Anna Jantar "nic nie może wiecznie trwać" wszystko kiedyś ma paść. Oczywiście nie za szybko przy tej ilości sprzętu który nas zalewa coraz to nowsze produkty gdy by sprzęt AGD chodził jak pralka polar teściowej 26 lat to nadal na rynku polskim mielibyśmy jedną firme reszta by padła. Więc robi...
Witam. Stałem się posiadaczem cinquecento 700 z gaźnikiem Aisan i mam z nim mały problem mianowicie na biegu jałowym ma bardzo wolne obroty i podczas ruszania muszę troszkę go gazować a podczas zmiany biegów bardzo wolno schodzi z obrotów. Byłem dziś u mechanika i stwierdził że silniczek krokowy zalewa się paliwem po czym powiedział że może mi to naprawić...
półoś cinquecento cinquecento zalewa świece astra zalewa
wymiana parownik renault nadajnik niskich częstotliwości huawei ładowanie
Ustawianie zaworów w silniku Briggs & Stratton 40677 Jak przyspieszyć kursor myszki w Windows 10?