Mogl przeskoczyc pasek na rozrzadzie i dlatego nie pali. Jak rozrzad ok to pomiar cisnienia w cylindrach. Rozrzad był niedawno wymieniany Tymbardziej do sprawdzenia
Sprawdzić ustawienie a znakach/blokadach, dla mechanika moment.
hmmm moze juz nie ma cisnienia na cylindrach? jaki ma przebieg? Dodano po 47 albo rozrzad jest przestawiony
Witam, czy ktos moze polecic dostepne w polsce rozwiazania pomiaru cisnienia panujacego w cylindrze podczas spalania mieszanki? Widzialem w necie zintegrowane sensory z iskra zaplonowa http://www.tfxengine.com/SensorsOverall.... <- spark plug with ICP sensor lub optrand CALplug chcialbym to podlaczyc pod arduino :)
To zalezy jak bardzo beda sie róznic cisnienia na poszczególnych cylindrach .Jak bedzie powyzej 1,5 bara róznicy to mozna mówic o zuzyciu tego cylindra jak mniej to wymien swiece na nowe oraz ta fajkocewke badz cewke i kable wysokiego napiecia zalezy co tam jest w tym silniku.Bład ten oznacza słaby zapłon w tym cylindrze spowodowany słabą iskra badz...
wtryski , krzywe korby, egr ciśnienie na cylindrach jest jakie są wartosci cisnienia na poszczególnych cylindrach?
Witam, Strzelona uszczelka pod głowicą daje całkiem inne objawy puszczania cisnienia sprężania w cylindrach w ukłąd chłodzenia- wtedy poziom chłodziwa drastycznie by spadał- chłodziwo "wydnuchnięte" z ukłądu. Jakosc płnów chłodniczych niestety jest poza wszelka krytyka i gdy troszkę podgrzejesz auto po huzarskich jazdach może się zawarta w płynie woda...
sprawdz cisnienie na cylindrach,nastepnie wlej przed nastepnym pomiarem troche oleju do cylindra przed nastepnym pomiarem cisnienia .Porownaj cisnienia ,jezeli sa rozne to problem tkwi w pierscieniach. Jezeli cisnienia pomiaru bez oleju i z olejem nie roznia sie lub roznia sie nieznacznie to problem lezy w prowadnicach i uszczelniaczach zaworow
jesli nie widac wyciekow to najpropodobniej nie ma tez przedmuchow w ukladzie tlok-cylinder..(to najlepiej jednak sprawdzic manometrem-pomiar cisnienia w cylindrze).Stawiam na uszczelniacze zaworow...
Filtr paliwa ? Jakie cisnienia w cylindrach ?
jakie cisnienia w cylindrach?
Zacznij od pomiaru cisnienia na cylindrach i zobacz gruche od klap w kolektorze.
To ze auto ma gaz to chyba najwazniejsza informacja :-) Jezeli po rozkrecaniu to sie stalo to nie wina cisnienia na cylindrach. Moze czegos nie skreciles lub nie zalozyles i lapie lewe powietrze.
Witam. W ostatnim czasie moj seat leon 1M1, 1.6, 16v zaczal kopcic i brac olej. Pomiar cisnienia na cylindrach wykazal 8.8, 9.8, 11.8, 11.8 po probie olejowej wszystkie mialy 11.8. Mechanik u ktorego bylem stwierdzil ze trzeba robic kapitalny remont silnika. Chcialem zapytac o wasze zdanie czy rzeczywiscie konieczny jest az tak kosztowny remont?
- czujnik (cęgi ) to sonda pojemnościowa W.N. do identyfikacji iskry 1 cylindra. - takie metody sa juz stosowane za niezbyt duże pieniądze, pozwalaja zmierzyc wszytkie parametry dynamiczne silnika. - zwykły czujnik , przetwornik piezoelektryczny za 1 zł sztuka , włozony do rury wydechowej lub karteru pozwala określić kondycję zaworów wydechowych, stan...
albo kończy się silniczek i brak cisnienia na cylindrach ;)
Oto, co znalazlem na temat DEPHIA. Procedura bazuje na roznicy napiecia jonizacji miedzy elektrodami swiec w zaleznosci od cisnienia w cylindrze.
zacznik od sprawdzenia cisnienia w cylindrach i wtryskiwaczy oraz błedów zarejestrowanych w sterowniku., zobacz czy nie ciągnie tez gdzieś lewego powietrza
Zacznij od sprawdzenia cisnienia wtrysków i cisnienia na cylindrach :idea::|,i sprawdz ustawienie rozrządu i czy jest odpowiednio naciągniety :idea::|
10 - 15 ml (lyzke stolowa), poczekac chwile az sie rozplynie na pierscienie i "wydmuchac" przed pomiarem cisnienia. Chodzi tylko o naolejenie pierscieni.
Tego nie wiem dokładnie bo to mechanik mierzył i dobierał odpowiednią uszczelke. Powiedzial zeby przejechac 2k przyjechac na zmiane oleju i bedzie mierzyl cisnienia na cylindrach. Niby auto chodzi rowno i nie kopci ale w sumie fap moze powodowac ze nie kopci. Spalanie z klima na tempomacie przy 100 km /h około 4.5 l. Wszystko niby ok a i tak pokazuje...
Niskie cisnienie na cylindrach. Najpierw wyreguluj luzy na zaworach. Anglicy nie potrafią zrobić porządnych tłoków, jeżeli paliłeś samostartem i nie ma cisnienia na cylindrach od strony wlotu powietrza to są popękane tłoki.
Pomiar cisnienia w cylindrach wykazal usterke.Okazalo sie ze na trzecim cylindrze cisnienia brak na reszcie cylindrow cisnienie ok.Po dokladniejszych ogledzinach wyniklo ze pekla sprezyna jedego z zaworow wydechowych.Sprezyna pekla u podstawy tym samym skracajac sie (zwoj na zwoj wskoczyl) brak jakiego kolwiek naprezenia i co za tym idzie zawor nie...
Mozna jeszcze sprawdzic cisnienia w cylindrach i cisnienie paliwa.Nie zaszkodzi a moze pomóż.A nie kopci czasem ten motor?
Może nie tyle skrzywić korbowód to zjechać pierścienie. Przedmuch był bezpośrednio na 2 cylindrze? Jeśli tak to tłok był dużo chłodniejszy co mogło zniszczyć pierścienie.
" Ciśnienie sprężania 14bar na wszystkich cylindrach, po rozgrzaniu 13 bar na wszystkich cylindrach"jak pisze robi10-=wyklucza problem cisnienia cylindra oraz uszkodzenie zaworów- "wtryskiwacz zamieniłem z 1 cylindra na drugi, ale problem został na 2 cylindrze."wyklucza wtrysk "Iskra jest cały czas. Sprawdzałem to wpinając w szereg dodatkową świecę...
Zrozumiałem.Jutro rano pójde poszukać tej klapki i sprubuje to zrobic.A czy to moze byc przyczyna słabego cisnienia w cylindrach??Laguna bardzio słabo ciągnie.
no wiec chyba sie wyjasnilo. na dzien dobry pomiar cisnienia w cylindrach dal wyniki odpowiednio 5,6,5,6 atm. ;/ pozdr.............
wyglada to na brak cisnienia na cylindrze sproboj sprawdzic na gazie na ktorym kaleczy bedziemy myslec dalej pozdr
mechanik dwa razy mosial planowac głowice bo byla zbyt nie rowna no i kable od swiec wymienial bo byly ponadpalane, lecz po złozeniu wszystkiego i odpaleniu go powiedzial ze nie rowno chodzi i po sprawdzeniu cisnienia na cylindrach na jednym nie bylo cisnienia i teraz sprawdza wtryski i teraz nie wiadomo co z nim bedzie..
witam - moze sterownik ma slaba mase ta przy pokrywie zaworow \ one tego tez nie lubia. pozdrawiam. Dodano po 9 witam jeszcze raz -sprawdz jeszcze cisnienie w cylindrach.moze pierscionki zasniedzialy.moze pompa oleju jest otwarta i hydraulika nie otwiera zaworow,lub zatarty zaworek w pompie oleju i trzyma zawory zbyt dlugo otwartei tez brak cisnienia...
Mechanik sprawdził i pomiar cisnienia w cylindrach i test spalin w zbiorniku wyrównawczym nie wskazują na uszkodzenie uszczelki czy głowicy. Za to podejrzana jest chłodnica z której dymi się na biało po porządnym nagrzaniu silnika.
No tak, tylko co jest przyczyna wypadania zaplonu. Nie wiem czy w dobrym kierunku ide, ale myśle, zeby zrobic pomiar cisnienia w cylindrach, gdzies to juz czytałem, ze jak jeat nieprawidlowe cisnienie tak moze byc.
kolek blokujacy (fi8) na wysokosci rozrusznika- tylko po drugiej stronie silnika ( os strony kierowcy) ciekawe czy wytrzymal to silnik ( jak przesuniecie o zabek w te lub wewte to bedzie zdrowy.a jak juz dobrze ustawisz rozrzad i dalej sie bedzie kolysal to sprawdz cisnienia na cylindrach.
opada paliwo, filtr paliwa brudny, zamarza paliwo, swiece zarowe, zaplon, brak cisnienia na cylindrach, i cala masa innych zeczy ...... sprawdz to co napisałem i mozna wykluczac po malu.
Witaj, jak w każdym oplu jest ta sama przyczyna w moim kadecie z 92 1.4 i bylo to samo nie mial sily brak cisnienia na cylindrach i palenie na 3 cylindry ( charakterystyczny dzwiek) wymiana uszczelki pod glowica nowe pierscienie, wyczyszczenie misy olejowej z brudu dopracowanie jeszcze kilku filtrow ( powietrza gazu itd) silnik naprawde niezle chodzi...
Witam I pozdrawiam bo tez smigam ostatnio fordem !!! Drogi kolego proponuje pomiar cisnienia w cylindrach lub by podratowac chwilowo sytuacje dobranie gestrzego oleju , a w krotce zmiany auta ...pozdrawiam
Witam pacjent jask w tytule po nagrzaniu - mocnym nie pali na 1 cylinder cisnienie sprezania jest ok swiece i cewki podmieniane klient przyprowadzil po kilku wizytach u innych mechanikow ktorzy stwierdzili ze glowica do naprawy bo nie ma cisnienia na tym cylindrze a ja mierzylem i jest 12 bar
Witam Nie jest to hipotetyczny samochód - to ford 1,8d z 1994 żadnej elektroniki , prościzna. Prawie zawsze rano muszę długo kręcić rozrusznikiem aby zaskoczył i akumulator siada. Wpadłem więc na pomysł aby uruchamiać samochód przy podłączonym prostowniku.(Zestaw Prostownikowy Bezpieczny 12V do 200Ah). Dzisiaj byłem u mechaników na sprawdzeniu cisnienia...
w takim razie jesli to zawory to sprawdzenie cisnienia na cylindrach powinno pomoc?? jutro to zrobie , rozrzad to znaki na kolach powinny sie pokrywac wiec tez sprawdze,,,jednak dla mnie to cos ze sterownikiem czytalem ze te wloskie komutery nie lubia gazu , tym bardziej ze to zwykly gaz.
Posiadam fiata tipo 1.4 i mianowicie mam z nim już od dłuszego czasu problem nie mogę go odpalic na pb a na gazie normalnie.Wymienił już chyba wszystko pompkę, paliwa,filtr,gażnik z monowtryskiem,palec z kopulką sprawdzone cisnienia na cylindrach niemam juzż pomuslu co jeszcze sprawdzić ewentualnie wymienic prosze o pomoc :cry: dzieki?
Jednak zdązyłem pomierzyć cisnienia na cylindrach i na kazdym jest po 16bar troche za duzo,przy próbie olejowej jest ponad 20bar(zamyka miernik) więc coz to moze oznaczac? czyzby za bardzo splanowana glowica? Wytarte krzywki krzywki na wałku...
Wszystko dobrze pisze poprzednik,z tą różnicą,że przy kontroli,kręcisz rozrusznikiem,wczesniej wkrecajac lub dociskajac manometr w miejsce swiec,ale podczas kręcenia /dajesz gaz do oporu/,wtedy po kilku sekundach ,kiedy już ciśnienie nie rośnie ,masz wskazanie cisnienia w cylindrze.
No pewnie, że nie oddam mojej,, bejbi cc' do tego mechanika meister,ale nie mialam wtedy wyjscia, auto jest na gwarancji:-( Dodano po 2 Jeśli po stronie zapłonowej wszystko w porządku, zasugeruj mechanikowi pomiar ciśnienia sprężania. sorry, ale jestem,, zielona'w temacie... Masz na myśli pomiar cisnienia na cylindrach??
I własnie tu jest problem bo jak przestawie dzwignie w pozycje podnoszenia to połowa cisnienia idzie do cylindra a połowa ta rurką ucieka i własnie tu mam problem jak to rozwiazac jaka jest tego przyczyna??? Sprawdzałem kompresorem bo innej możliwosci sprawdzenia nie znam.
Zapodaj mu rope z banki moze w zbiorniku problem ale pisales ze tryska mocno i moze zeczywiscie ecu. Na plaka powienie zagadac, rozrusznik kreci szybko ? I nie za szybko jak by nie bylo cisnienia w cylindrach ? Po tylu probach moze przeszkoczyl ci pasek i pogielo zawory ? Jakis tani skaner moze blednie pokazywac cisnienie i nie widziec wszystkich bledow.
Elektrit serdeczne dzięki za propozycję lecz chyba mam za daleko do Ciebie :) . Narazie poćwiczę przy samochodzie Taty z multimetrem :) Może sie uda cos znależć. Jeszcze muszę pomierzyć cisnienia na cylindrach może to są ostatnie jego chwile. Tak czy inaczej odezwę się jak tylko cos będę przy nim grzebał (pewnie sobota)
Witam czy probowales zmienic swiece zaplonowa,to ze iskra jest nazewnatrz po wykreceniu swiecy nieznaczy ze musi byc pod dzialniem cisnienia w cylindrze moze to tez byc kwestia cieploty swiecy zwlaszcza po nagrzaniu sie silnika mialem kilka razy taki problem radze zwrocic nato uwage jaka cieplote podaje producent pozdrawiam powodzenia.[/list]
Z tego co slyszalem to sterowniik tez reguluje obrotami silnika w zaleznosc od cisnien panujacych w cylindrze/glowicy - do procesu wytlaczania oprocz odpowednich cisnien potrzeba rowniez odpowioedniego cisnienia a obroty silnika wplywaja na zmiane cisnienia w cylindrze. Tak daleko jednak nie chce zachodzic ;-) zajac sie chce grzaniem stref grzejnych....
to w samochodach. ale w innych moze byc ,,odpreznik,,w cylindrze brak cisnienia .
no moze nie dokladnie tak sie to nazywa aczkolwiek gdzies cos czytalem na ten temat i bodajze taka nazwa byla uzyta (spotkalem sie rowniez z terminem nastawnik faz),ale nie o to chodzi zeby sie o nazwennictwo klocic ;) , tylko jezeli tego nie ustawiam jak twierdzisz tylko sam rozrzad to dlaczego nie mam cisnienia na cylindrach ??rozrzad ustawiam na...
W twoim golfie zawory sa regulowne hydraulicznie a klepiace zawory to jest wina zaniedban z wymiana oleju, ktory przedewszystkim musi byc dobry jakosciowo a pierwszy lepszy jeszcze do tego mineralny z hipermarketu. Jak chcesz zakladac gaz to pomierz cisnienia na cylindrach i zobaczysz w jakim stanie jest jednostka napedowa jak w nie najlepszym to przyspieszysz...
ECT-engine coolant temp sensor.. tak np. lewe powietrze w ukłwadzie dolotowym(nie szczelny kolektor ssacy , nie szcelna przepustnica , nie szczelne podcisnienia.) MAP sensor, cewki , swiece , przewody od ECU(electronic control unit-jednostka sterujaca) czujniki halla , sama jednostka uszkodzona , kondycja silnika , brak cisnienia w cylindrach , powietrze...
Z tym wysuwem teleskopów to jest jak najbardziej mozliwe , tylko nie wiem co to za zamki były by ci potrzebne a konkretnie do kazdego siłownika . Bo nie mozesz podpiąc na pałe siłowniki od teleskopu w szereg bo pod wpływem konta nachylenia , cisnienia pomiedzy cylindrami olej bedzie sie przelewał z jednego do drugiego co bedzie skutkować niezamierzone...
Zrob pomiar cisnienia na cylindrach sprawdz ustawienie zaplonu nie musi to byc przyczyna gaznikowa przy nierownej pracy silnika moze byc uszkodzone gniazdo zaworu lub sam zawor nierowne cisnienie na posczegolnych cylindrach zle wyregulowane zawory itp:Przyczyn moze byc wiele Zrob najpierw diagnostyke silnika zeby wykluczyc niektore usterki czy samochod...
Przepalona uszczelka to jak najbardziej powód braku ciśnienia na tych dwóch cylindrach. Pytanie o jakiś olej w jakichś komorach jest nie precyzyjne.Sprecyzuj je to być może będzie można ci na nie odpowiedzieć.
Ale sie narobilo , koledze troche szarpie zimnym silnikiem a tu prawie remont mu zlecaja.Koledze ktory twierdzi ze roznica 2atm cisnienia na cylindrach w benzynie jest dopuszczalna , polecam zsynchronizowanie 4 gaznikow w czterosuwowym motocyklu, aby przy takiej roznicy cisnien na garkach rowno podawaly mieszanke, i jesli uzyska rowna prace silnika...
Świece mam nowe, a rozrzut obrotow jest na gazie i na benzynie, z tym, ze na gazie to juz w ogole auto gasnie czesciej na wolnych obrotach. Teraz jezdze na benzynie, we wtorek mam jechac na pomiar cisnienia w cylindrach, choc tylko z tego powodu, ze spece nie wiedza co jest. A jesli chodzi o sonde lambda, tak, wiem, pracuje poprawnie po osiagniecu pewnej...
wał masz ustawic na GMP, a GMP jest jedynym odnosnikiem dla wału korbowego http://obrazki.elektroda.net/18_12329634... a wałek rozrzadu masz ustawic tak zeby krzywki na 4 cylindrze sie mijaly - tzn wydech sie zamykal a ssaca otwierala, - i wtedy bedziesz mogl wsadzic linial taki jak na tym rysunku http://obrazki.elektroda.net/47_12329634... i...
Zmienilem olej rozgrzalemgo do 90 stopni i pochodzil troche i narazie nic nie zauwazylem a co do placenia nic nie placilem zobacze jescze jak kolego mowisz czy te przewody nie przetarte no i niech mechaniksprawdzi probe cisnienia na cylindrach a co do PRACY SILNIKA pracuje idealnie zero przeskokow skazowka jest na jakies 900obr.jakcos wiecej dowiem...
Niestety nie mam odpowiednich urzadzen do sprawdzenia cisnienia na pompie i cylindrach. Postaram sie jutro cos zalatwic do kompresji a pompe jak sprawdzic cisnieniowo ?
Witam wiec problem jest nastepujący przy jezdzie samochodem zaswieca sie kontrolka check na pomaranczowo i czasem jest tak jakby nie palił na jeden albo wiecej garów tak wiec wymieniłem swiece i cewki na nowe no i tak pojezdziłem 2 dni i znowu to samo zaswieciła sie znowu kontrolka, słyszałem juz wiele opini to to ze wiązka kabli wadliwa albo ze nie...
CO w normie,CO2 w normie,poziom HC nie powinien przekraczać 300ppm,co ty chcesz od tej mieszanki? Kolega twierdzi ze jest mieszanka za bogata a spaliny w normie,wiec jak to jest?.Ktos mi kiedys tlumaczyl ze HC powinny sie krecic w okolicy 100(chyba ze ten typ tak ma).Moze lekkie przyspieszenie zaplonu poprawi troche dopalenie paliwa.Warto sprawdzic...
Brak cisnienia na tlokach pierscienie poszly na 1 i 3 cylindrze 0 na 2 cylindrze 5.
Witam mam problem zCorsa 1.3 CDTI mianowicie samochod niechodzi na 4 cylinder na wolnych obrotach jak sie doda gazu wszystko jest ok . Samochod byl po zerwani lancucha . Zostalo wszytko wymienione glowica zdrobiona i jest barka cisnienia na 4 cylindrze jest 0 . Zostala od nowa rozebrany silnik glowica sparwdzona , tlok , korbowody i ciagle to samo ....
tak mysle ze to ten. Moze macie gdzies namiary na parametry jego pracy co ma robic i jakie ma zadanie,jakies wartosci i tp. Chcac cos wiedziec o stanie silnika i o dmuchania jaka diagnostyka wchodzi w gre, bo czytalem na forach o ,: kontroli cisnienia w cylindrach- jakie powinno byc? 39? o probie olejowej ponoc uszczelka mogla pasc pod kolektorem ssacym...
DOHC powiedział już omówił najważniejsze zagadnienia, a ja mam tylko do dodania to że zanim go uturbisz to proponuje pomierzyć luz na panewkach, bo wraz ze wzrostem stopnia sprężania/cisnienia w cylindrze bedą rosły silły działające za łożysk głowne/korbowe i te luzy jeszcze bardziej sie powiekszą. Prawda jest taka że do zmęczonych silników nie powinno...
Witaj... Nasuwaja sie pytania...Czy mechanik ktory wymienial uszczelke sprawdzil szczelnosc pierscieni i zaworow???...Czy glowica byla planowana???...Jest sposob sprawdzenia powodu braku cisnienia w cylindrze nie sciagajac glowicy...Wylamac w starej swiec obudowe porcelanowa...Przewiercic zeby byla drozna i przymocowac do szlaucha z sprezonym powietrzem,tak...
Cisnienie na 3 cylindrze pokazuje 0 przy kreceniu. Czujnik na swiecy zarowej. Pokazal sie blad P03AB zwarcie do masy czujnik cisnienia cylinder3.
Witam ponownie. Po kilku tygodniach walki z Kijanka wyszlo na to ze ten blad to jakas sciema bo pokazuje wtrysk drugiego cylindra a nie chodzil tak naprawde na trzecim jak okazalo sie po dorobieniu narzedzia do zmierzenia cisnienia na cylindrach, na trzecim 0,00 :-) . Samochod jeszcze nie jezdzi ale usterka znaleziona "tlok trzeciego cylindra PEKNIETY...
Czesc. Mam astre z motorem C18NZ ktora od pewnego czasu zaczela kopcic. Znajomy mechamik wskazal na sonde lambda. Drugi kolega mowil o przepalonym tloku (tym najblizej akumulatora) - o wspomaganiu hamulcow zwiazanym z tym cylindrem wspominal. Nie wiem czego sie doczepic. Komputer nie pokazal zadnego kodu usterki (miga nonstop kod 12 czyli brak usterki)....
Usterka moze czesta i w normalnych warunkach malo istotna. Wg informacji Peugeota moze jednak powodowac trudnosci z uruchomieniem. Oznacza ona brak korelacji miedzy sterowaniem przekaznika swiec i poborem pradu (przekaznik, wiazka, swiece). Jesli kalkulator jest odblokowany, waly synchronizowane i cisnienie na rampie, to w zasadzie powinien wystartowac....
a teraz niespodzianka mamy wyniki dlugich badan mechanicznych!wracajac od poczatku , mechanik spr rozrzad okazalo sie ok wiec wzial sie za spr cisnienia w cylindrach i na drugim cylindrze po spr go zabraklo wiec trzeba bylo zdjac glowice i po zdjeciu jej wczoraj okazalo sie ze niestety ale nie uniknie mnie wymiana niezawodnego tdi, malutki brzeg zaworu...
witam,zaczelo sie od nierownych obrotow , a jestesmy prawie przy remoncie silnika....moze tak;3 atm roznicy w cisnieniu miedzy cylindrami to zdecydowanie duzo i to moze byc powodem nierownych obrotow na zimnym silniku , /rozgrzany olej nieco uszczelnia/, co do podcisnienia na wlewie oleju to nie powinno go byc ,moze jest zapchane odpowietrzenie silnika...
Na pamięć nie znam wszystkich wyróżników ciśnień , ale myślę ,że powinno być na poziome 2,8 do 3,2. Regulator cisnienia! Jak przebiera /wypada cylinder/ przy dodawaniu gazu , może też być "iskierka" , łatwo sprawdzić! Czy ten "włoskie oklaski" maja osobne cewki na cylinder?
Jeszcze nie dostałem urzadzenia do pomiaru cisnienia w cylindrach, ale jeszcze analizuję całą sytuację od poczatku i zastanawiam się czy głowica od francuza i japońca to ta samam głowica. Przemierzyłem ją w różnych punktach - położenie czujnika wałka rozrzadu ( głebokość, wysokość, odległość od ścianki) wygląda identycznie i oprócz graweru "U4"na jednej...
giepetto, a gdzie masz na tym wykresie; czas, temperatury i cisnienia panujace w cylindrze w poszczegolnych dystansach skoku tloka? Jesli by te 880J wydzielonych ze spalania paliwa, zostalo przekazane na wal to silnik mial by sprawnosc 100% . :) Chyba nawet nie wiesz o czym piszesz i myla cie nawet jednostki energii. Człowieku, przeczytaj jeszcze raz...
okazuje sie brak cisnienia na 3 i 4 cylindrze. po zdjeciu glowicy - przepalona uszczelka miedzy cylindrami. koszt naprawy 560 (koplet uszczelek, nowy rozrzad i zimeringi, planowanie głowicy).
Ostatnio silnik w fabii mojego ojca zaczal sie dziwnie telepac na jalowych obrotach, dzisiaj po zmierzeniu cisnienia na cylindrach okazalo sie ze na trzecim jest okolo 10bar. Jutro zdejme glowice i oddam do zakladu do naprawy. Czy ktos orientuje sie co jest przyczyna wypalania sie zaworow w tych silnikach ? W internecie wyszukalem ze to nie odosobniony...
Mam dokladnie ten sam problem! Jezeli tym dziwnym zachowaniom silnika towarzyszy zapalanie sie kontrolki CHECK ENGINE to jedz do elektryka i niech Ci sprawdzi kody bledow. U mnie tak bylo i spec stwierdzil awarie czujnika ssania. Wymienil, pomoglo, ale nie na dlugo. Sam ma dosyc specow dlatego radze Ci tak. Upewnij sie najpierw czy masz silnik OK. Pomierz...
Na plaka palił do wymiany listwy paliwowej. Po wymianie listwy przestał palić nawet na plaka. Wróciłem do starej i też nie pali. Auto w ostatni dzień gało 15-20 razy i coraz gorzej było z odpalaniem nawet na plaka. Kolego czepiles sie cisnienia paliwa a mierzyles cisnienie w cylindrach ? Jak nie pali na plaka to albo rozrzad rozjechany albo nie ma...
Zerwany pasek uszkodzil ci czujnik, czy regulator cisnienia? Zastanow sie troche. O jakim "zaworze" piszesz? Na pompie jest tylko regulator cisnienia (dzialajacy, skoro uruchamiasz silnik) i dezaktywator trzeciego cylindra. Brak masy na czujniku cisnienia uniemozliwia uruchomienie. Szukaj raczej porwanych przewodow. Z objawow wynika, ze moze brakowac...
no to z resetem podobnie albo zeby sam chodzil albo pojezdzic troche na benzynce, pierwszorzednie wezme sie za sonde potem wtryski, wczesniej zalewalo 1 i 2 cylinder przez uszkodzony regulator cisnienia paliwa i zalewalo benzyna kolektor ssacy
Dzisiaj po resecie kompa w polonezie i ustawieniu go na nowo wyjechałem i po paru kółkach wszystko wyglada ze jest w porzadku. Jedynie co było źle to zablokowany zacisk tylnego koła - reczny nie puscił. Wymienie linke, wyczyszcze zaciski i wszystko powinno byc ok. Jesli cos wyjdzie w czasie dalszej jazdy napewno dam znać. Oddam go jeszcze do mechanika...
Witam. Mam problem z moim samochodem. Samochod chodzil ok ale mial jakis problrm z zapalaniem wiec moj mechanik powiedzial ze to sensor polozenia walu. Wymienil go i przez 2 tygodnie bylo ok do momentu kiedy nagle odcielo mi silnik i zaswiecila sie dioda krytycznej temperatury silnika. Od tej pory samochod zapala na minute i gasnie. Moj mechanik uwaza...
CLIO III 1.2 (55KW) 16V + gaz. Rok 2007. Od pewnego czasu nie odpala zimny na benzynie. Równolegle uławnił się brak cisnienia na jednym cylindrze. Do tej pory zrobiłem: 1. Kompletną naprawę głowicy 2. Wymiana paska rozrządu (kpl) 3. Wymiana pompy paliwa w zbiorniku 4. Wykasowano wszelkie stare błędy. Obecnie nie wykazuje żadnych błędów . 5. Nie pomaga...
witam Naprawialem taki silnik dwukrotnie takie same objawy jak u ciebie , po przebiegu ok 150 tys km wypalil sie zawor na 3 cylindrze co bylo powodem braku cisnienia . Po wymianie silnik zaczal pracowac w miare normalnie jednak wymiana swiec (ale tylko zalecany zamiennik lub oryginal zadna polska iskra platinum tu sie nie nada ) filtra paliwa , czyszczenie...
witam do stefanka1 ciesze sie ze poprawiłem ci humor nie miałem zamiaru proponowac Koledze D1978 zdejmowania głowicy i zwiazanych z tym czynności podałem tylko mozliwe niesprawnosci i naprawy silnika który ma miec zakładaną instalacje lpg wiele razy spotkałem sie z silnikami ktore miały zakładane instalacje i nie spełniały oczekiwan nabywcy ale powodem...
Panowie to czy samochód był bity to można wykryc tylko przez pomiar grubosci lakieru !!!! chyba ze był żle pomalowany w co wątpie to nie takie proste sprawdzic mozna jedynie rdze jak ją widać oczywiscie co do spalin nie bede sie kłocił ale lepsze info o silniki daje sprawdzenie cisnienia na kazdym cylindrze co daje jeszcze informacje o np zuzytych zaworach...
Kostka steruje turbosprężarką, cylinder egr-em. Kostka do działania wykorzystuje nadciśnienie z układu doładowania. Cylinder podciśnienie, którego źródłem jest serwo. Więcej zaworów w tym samochodzie nie ma, a przynajmniej ja nigdy nie widziałem. Czasem jest trzeci zawór do sterowania klapą gaszącą, ale u ciebie nie ma takiego czegoś. 1. Raczej nie,...
nie nabiło by takiego cisnienia , odlacz wtryski i wtedy zmierz
Witam, mam problem z Dafem 105 XF 460 koni z roku 2010. w ubieglym tygodniu zaczal silnik nierowno pracowac i pokazala sie na zolto kontrolka uklad wydechowy ostrzezenie. Na warsztacie podpieli pod komputer i stwierdzono ze jest uszkodzona pompa wysokiego cisnienia na pierwszym cylindrze. Dokonano naprawy i niestety po 300 km znowu to samo. Pojazd wrocil...
Witam, posiadam astre F 94r 1.6 8V, ostatnio mierzylem cisnienie na cylindrach i wyszly takie oto wartości liczac od strony rozrządu: 5,8,12,8 (bar), zauwazylem że troszke plynu chlodniczego mi ubylo, prawdopodobnie to głowica do planowania itd, jednak olej nie zmienil barwy nadal jest czarny a pod korkiem tez wszystko wyglada ok, jest jeszcze jeden...
Ile wynosiła kompresja na poszczególnych cylindrach?Bo olej tam moze dostac sie tylko z zaworów i odmy raczej.Pompa ile bar nabija cisnienia przed regulatorem? 185-190 psi na kazdym cylindrze. Cisnienie pompy ok 5,2bara
Witam. Mam problem z opanowaniem awarii tzn.samochod po zapaleniu strasznie dymi na bialo,czuc to jak para wodna.Z diagnozy wynika wypadanie zaplonu cylinder1..2..3 totolotek co pare odpalen to inny cylinder i na koniec wszystkie.Po zdemontowaniu kolektorw wydechowych i odpaleniu samochodu jest bezdymnie,po dodaniu gazu zaczyna chlapac z wylotow wydechu...
dokładnie dzisiaj tak zrobiłem pojechałem do mechanika i co?, 2 i 3 cylinder praktycznie niema cisnienia astra jest już u mechanika a jeszcze jedno jeden wołał 700 zł za wymiane w jakiejś noże a inny w profesjonalnym zakładzie 300 z podpinaniem pod kompa no co za ludzie !
Skorpion^1980: a gdzie smok? dawid_s_as: Filtr powietrza to nowy filtr. Co to znaczy dobry? Bo nie potrafię sobie czegoś takiego wyobrazić :) Ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach? Dobry znaczy wymieniony a cisnienia spalin nie mierzyłem bo nie mam czym jak to zmierzyć. A cisnienie na cylindrach ok.
Ciekawe co piszecie. Pytanko pierwsze z tym boschem, jako rozumiem przedstawiciel bosch nie ma takiego urządzonka do sprawdzania wysokiego cisnienia na przewodach wysokiego cisnienia (piezoelektryczne foliowe czujniki). Jest to typowe urzadzenie dla profesionalnego serwisu boscha. teoretycznie nie mam takiej mozliwosci aby szczelna (nie leje) pompa...
chodzi o czujnik cisnienia montowany na kolektorze ssacym w okolicy 1 cylindra czujnik zespolony jest w jednej obudowie z czujnikiem temperatury powietrza
Wiem ze temat stary ale moze sie przyda komus, mialem podobnie, to cisnienie spalin otwieralo zawory, objaw wystepuje w autach z turbina ze zmienna geometria lopatek, z zasady jej dzialania lopatki maja sie domykac zeby wytworzyc odpowiednie cisnienie spalin przy niskich obrotach poto by napedzic wirnik turbiny. Z roznych przyczyn np. zly montaz pierscienia...
trzech cylindrach benzyna cylindrach dwóch cylindrach
zmywarka wyłącznik drzwi logowanie google czyszczenie mechanizmu lasera
transformator gwiazda trojkat subaru forester
Rower elektryczny wyłącza się na wybojach - przyczyny i rozwiązania Lokalizacja pompy kondensatu w suszarce Amica EMADP 82LCW