Sterowanie specjalne- test szczelności
Witam, Zmien regulator cisnienia na rampie. Pozdrawiam, Georges
Witam podmien czujnik cisnienia paliwa na rampie ,za male cisnienie przy duzym poborze paliwa
Prawdopodobnie jest to problem zbyt niskiego cisnienia na rampie wtrysku nalezałoby sprawdzic jakie jest po uruchomieniu moze zbyt duza wartosc na przelewach jesli potrzebne sa szczególy to zapraszam www.globtec.pl pozdrawiam
Czy ktoś autocomem zaadoptował ten zawór? U mnie procedura startuje ale brak komunikatu o końcu procesu, muszę zamykać ręcznie i nie wiem czy zawór zaadoptowany czy nie. Chodzi o niestabilne obroty/wachania cisnienia na rampie.
Pomiar cisnienia na rampie i przelewy :D Nie myli się tylko ten kto nic nie robi :D
Odepnij kostke od zaworu regulacji cisnienia na rampie, przypnij ja do starego (lezacego luzem), probuj uruchomic silnik i patrz co pokaze czujnik cisnienia. Pozdrawiam
Praca silnika po wylaczeniu stacyjki sugeruje problemy w systemie kontroli wysokiego cisnienia paliwa. Konkretnie na uszkodzenie regulatora wysokiego cisnienia na pompie badz czujnika cisnienia na rampie (lub okablowania samego czujnika). Fakt, ze po tej usterce silnik nie wchodzil na obroty mozna tlumaczyc jego wejsciem w tryb awaryjny. Rowniez falowanie...
Wspolczynnik wypelnienia 35%-40% jest prawidlowy, to znaczy ze regulator pracuje na maksa. Jezeli mimo to brak cisnienia na rampie szukaj innych przyczyn - w ostatnim miesiacu bylo sporo watkow z tym problemem, przeszukaj elektrode. Pozdrawiam
najczesciej regulator wysokiego cisnienia pomiar pradu ponizej 100 mA a jesli 800 to ok,lub czujnik wysokiego cisnienia na rampie w parametrach przy nioskich obrotach pokazuje za wysokie cisnienie a przy wyzszych komputer nie pdwyzsza regulacji cisnienia dla bezpieczenstwa
Czegos nie kumam. Skoro z pompy nie wychodzi paliwo to jakim cudem pokazuje cisnienie skoro czujnik jest na rampie? Jesli paliwo dochodzi do pompy wysokiego cisnienia a wogole z niej nie wychodzi to pompa padnieta (tylko ten czujnik....?). Daj jakie masz oznaczenia na pompie moze posiadam takowa :)
W filtrze nie ma elektrozaworu, jest zwykly zawor nadcisnieniowy ze sprezynka, czasem sie zwiesza. Wspomnialem o pomiarze cisnienia paliwa w obwodzie niskiego cisnienia, to podstawa - czy zmierzyles? Co do pomiaru cisnienia na rampie - wazne jest to cisnienie podczas rozruchu, nie podczas pracy. Jesli powoli narasta to objawy moga byc takie jak opisujesz....
RENAULT Scenic II 2004 1.5 cdi 100500km Wyskakuje mi komunikat injection fault i zaświeca się czerwona lampka stopu ale przy czym auto nie traci mocy, tylko podczas jazdy ponad 3500tyś obrotów . Auto po nocy kopci i nierówno pracuje a po chwili wszystko ustaje .Takie błędy były ecu DF053 - Funkcja regulacji cisnienia w rampie, nieciągły na poziomie...
Wiec tak: Zapewne masz pompe CP3 a to oznacza, ze pompa niskiego i wysokiego cisnienia jest zespolona (na pompie wysokiego cisnienia jest taki srebrny element wygladajacy jak radiator). Jesli twierdzisz, ze po pompowaniu reczna "gruszka" auto odpala to oznacza, ze paliwo cofa sie do zbiornika. Jesli chodzi o kontrolke i slabniecie podczas jazdy to pewnie...
Witam Chciałbym poprosić o pomoc z rozszyfrowaniem wartości dla wtryskiwaczy Bosch qashqai 2.0dci 150hp. bieg jałowy obroty 750!! cisnienie paliwa w rampie 254bar wtryskiwacz 1 -0,3mg/cp wtryskiwacz 2 0,3mg/cp wtryskiwacz 3 0,2mg/cp wtryskiwacz 4 -0,2mg/cp dawka paliwa 4,3mg/cp stan korekty wtrysku 5,7mg/cp Objaw- nieodpala na zimnym i ciepłym, pali...
Robiłeś przelewy wtryskow? Może któryś leje i pozostałe nie dostają wystarczającego cisnienia
P1113 : regulacja wysokiego cisnienia paliwa - cisnienie zmierzone w kolektorze nizsze od cisnienia minimalnego (120 bar). Przyczyna moga byc przecieki paliwa w obwodzie wysokiego cisnienia, zasysanie powietrza przed pompa (przewody na silniku, zbiornik paliwa), dlawienie na dolocie (np. zanieczyszczony filtr paliwa, zagniecione przewody pod samochodem),...
Czujnik cisnienia sprawdź i zawór na rampie. Ciśnienie nie powinno tak skakać jak to opisujesz.
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Witam auto jak w temacie nie pali w ecu błąd P1517 -usterka imobilaisera .W parametrach bsi widzi klucze zgoda na start jest .W parametrach silnika synchronizacja walu i walka jest obroty widzi natomiast nie ma cisnienia na rampie .Pompa podająca podaje dobre ciśnienie .Czy blokada immo powoduje że regulator na pompie odetnie ciśnienie na pompę ?.Pamieć...
Najpierw ciezko bylo zapalac na cieplym silniku , pozniej pojawil sie zanik mocy , teraz na zimnym tez ma problemy z zapalaniem. Byly 3x podmieniane wtryski , wymieniona pompa cisneinia , reduktor cisnienia w pompie , reduktor cisnienia na rampie , podmieniony czujnik polozenia walu , nowa przepływka , wyczyszczony zbiorkik paliwa , wymieniony filtr...
witam wlasnie ogarnialem auto i okazuje sie ze jest problem z paliwem na rampie wysokiego cisnienia po odkreceniu jednego z przewodow paliwowych zasilajacych do wtryskow okazuje sie ze nie wycieka paliwo podczas rozruchu(niema cisnienia nawet paliwo nie wycieka).wiec pierwsze podejrzenie padlo na pompe paliwowa w zbiorniku .jednak pompa podaje do filtra...
Zastanawia mnie czy aby na pewno jest sprawny sam czujnik cisnienia rampy jeśli masz na podmianę taki pod ręką to spróbuj bo to że pokazuje odczyt to wiadomo będzie pokazywał ale że się przycina tego juz komputer nie musi pokazać. Kolejna sprawa to przewody idące do regulatora cisnienia mogą być przegrzane juz nie wspominając że kostka może nie łączyć.
Silnik 2.0 IDE? bezpośredni wtrysk benzyny? A na co ci to wygląda :?: :D Po podłączeniu czujnika jak na zdjęciu silnik gaśnie na niskich obrotach i z wydechu zaczyna dymić czarny dym. A co :?: Na odpiętym silnik działa prawidłowo :?: :!: To bym się mocno zdziwił :shocked!: Czujnik cisnienia paliwa w rampie - silnik 2.0 IDE bezpośredni wtrysk paliwa...
Witam, Co prawda nie jestem "znawca" HPI, ale wiem co-nieco na ten temat. Po pierwsze, czym czytasz bledy. Takich bladow nie ma na oficjalnej liscie PSA. Zreszta, system nie moze mierzyc cisnienia na wtryskiwaczach lecz tylko na rampie. Na rampie jest czujnik cisnienia i jego regulator, ktory utrzymuje cisnienie w granicach 30 - 100 bar. Na pompie jest...
... Czekam na podpowiedzi bo nie wiem od czego zacząć...:) Witam, Zacznij od wymiany pompy zasilajacej. To slaby punkt tego systemu i najczestsza przyczyna problemow z cisnieniem paliwa. Tym bardziej, ze slyszysz nienormalne dzwieki w okolicach tej pompy Dodano po 4 Wydaje mi się że to raczej nie wtryski bo samochód nie kopci i nie muli się - ten zaworek...
robiłem test z rezystorem. Po podłączeniu w kostkę czujnika komputer wykrywa różne ciśnienie na rampie zależne od rezystora. Został już tylko komputer... Chyba się trochę zakręciłeś . Skoro cisnienia pliwa mierzone przez komuter przyjmuje wartości zależne od rezystora zastosowanego - czyli od napięcia wejściowego to sterownik jest sprawny pod tym kątem...
Witam, Zasilanie czujnikow cisnienia rampy, pozycji zaworu EGR i debimetru ponizej 4.7V. Zasilania te wychodza z 32 pinowej szarej zlaczki na ECU. Zeby podac piny musialbym znac VIN. Pozdrawiam, Georges
Ja podmienilbym jeszcze regulator cisnienia na pompie, jak nic to nie da to pompa i wytryski out do sprawdzenia
Witam. Trafił do mnie ostatnio renault espace 2.2 dci auto nie pali na zimnym silniku jak dostanie plak to zapala i pózniej jest jest przez pare godz dobrze pózniej znów kreci a nie moze zapalic .Wlasciciel mówił ze rok temu był kapitalny remont robiony i tak wyjechal z warsztatu ze nagrzali go i zapalili. z poczatku nie dobijał cis. na rampie sprawdzone...
Witam, najbardziej prawdopodobna przyczyna usterki to "przeciekajacy" wryskiwacz lub - jesli to wtrysk boscha edc15 - regulator wysokiego cisnienia na pompie. Zanim zaczniesz sprawdzac inne rzeczy, sprawdz czy masz bezwladnosciowy wylacznik w komorze silnika a jesli tak to wcisnij go mocno i obejrzyj czy wtyczka dobrze siedzi. Zakladam, ze sprawy typu...
Nie przesadzaj, czesci sie psuja nie dlatego bo ktos zlosliwie tak je projektuje tylko producent szuka oszczednosci gdzie sie da, co sie odbija na jakosci. Ostatnio np. spotkalem w silniku puma 2,2 HDi ograniczniki wysokiego cisnienia rampy produkowane w Mali - a zawsze myslalem, ze w tej czesci Afryki to tylko kozy i recznie lepione gliniane garnki...
witam serdecznie mam kilka pytań co do objawow: 1. czy samochod gasnie przy obciazonym silniku 2. podczas pojawienia sie usterki swieci jakas kontrolka na wyswietlaczu 3. jezeli byl podpinany komputer to powinno pokazac blad typu spadek cisnienia na rampie jezeli usterka wystepuje przy obciazonym silniku zalecam poddac kontroli uklad zasilania czyli...
Potrafi po trzech dniach postoju spaść do 0.3atm, instalacja przełącza się bez zarzutu. wlasnie o to i chodzi.jezeli w rampie nie bedzie cisnienia ,to z tego powodu nie zgasnie. miedzy innymi sec ma taka opcje rozgrzewania wtryskiwaczy.tz.podczas pracy na bezenie jak silnik jest zimny,to zalanczaja sie wtryskiwacze gazy.w taki sposob nie ma sily aby...
Na pompie jest regulator cisnienia nie czujnik i on te moze byc uszkodzony trzeba go wykrecic i sprawdzic czy jest czysty. Filtr paliwa tez do wymiany i musisz sprawdzic czy nie ma w nim opilkow.
Witam wszystkich serdecznie Mam podobny problem z moin 307 HDI 110 2005 rok przebieg 49500km. Pozdrawiam, kolego i na poczatek kilka uwag natury technicznej: - Twoja usterka nic nie ma wspolnego z tematem watku - demontazem i usterkami filtra FAP, wiec powinienes zalozyc osobny temat. Moze popros, ktoregos z moderatorow na PW, by wydzielil ten post...
JAK ZACHOWUJE SIE cisnienie podczas rozruchu na rampie i chwile po? sprawdz przelewy, filtr paliwa, swiece zarowe i ich zasilanie przekaznik swiec synchronizacje, wiazke pod przednią lewą lampą czujnik wałka i wału (odległości) przekażnik sterownika T09/R10 cisnienie pompy w baku zaworek paliwowy na powrocie korekcje wtryskiwaczy i wczytanie odchyłek...
Usterka moze czesta i w normalnych warunkach malo istotna. Wg informacji Peugeota moze jednak powodowac trudnosci z uruchomieniem. Oznacza ona brak korelacji miedzy sterowaniem przekaznika swiec i poborem pradu (przekaznik, wiazka, swiece). Jesli kalkulator jest odblokowany, waly synchronizowane i cisnienie na rampie, to w zasadzie powinien wystartowac....
Witam, Po kilku spędzonych godzinach na różnych forach, nadal nie mogę rozwiązać mojego problemu. Mianowicie, kupiłem od gościa Mondeo, mówi że zgasł mu na ekspresówce i od tamtej pory nie odpalił. Gościu wymienił i ustawił pompe paliwa. Wsadził, ustawił i zaprogramował nowe wtryski. Wymienił rampe CR wraz z jego czujnikiem, wymienił czujnik położenia...
W zeszlym tygodniu sprawdzilem przelewy i byly prawie 60 ml na 4 i 3 wtrysku,wiec ostatnio cos skopalem. Od ostatniego posta auto przy obiciazeniu stuka jak stary diesel,i wyraznie to wtryski,na jalowym chodzi jak by nie na wszystkie gary,i kreci pare sekund rano zeby go odpalic. Zaworki w 2 przelewajacych wtryskach wymienilem i wszystkie sa ponizej...
Witam serdecznie,nie jestem mechanikiem od Diesli ale z tego co wyczytałem z twojego postu,to podpowiem ci że wina prawdopodobne leży w pompie,w niej samej masz taki przestawiacz na sprężynce(trudno mi to opisać bo nie siedzę w dieslach mechanik powinien się domyślić)która często gęsto lubi się zatrzeć(złe paliwo)bądż sama sprężynka może pęknąć,drugie...
Może dostawać sie pompa hp lub pompa niskiego cisnienia Pompę niskiego ciśnienia wymieniłem, a jeśli chodzi o pompę wysokiego ciśnienia to wydaje mi się że jakby była uszkodzona to nie byłoby ciśnienia. Czy mógłby tkwić problem w pompowtryskach, że w jakiś sposób przepuszczają? I jeszcze jedno pytanie: W jaki sposób sprawdzić wiązkę czy nie ma przerwy...
JAK ZACHOWUJE SIE cisnienie podczas rozruchu na rampie i chwile po? sprawdz przelewy, filtr paliwa, swiece zarowe i ich zasilanie przekaznik swiec synchronizacje, wiazke pod przednią lewą lampą czujnik wałka i wału (odległości) przekażnik sterownika T09/R10 cisnienie pompy w baku zaworek paliwowy na powrocie korekcje wtryskiwaczy i wczytanie odchyłek...
Midlum dci 2005r. Auto było już na diagnostyce w dobrym serwisie Boscha, miało już robione wtryski, jednak po tym zabiegu dalej było słabe. Nie daje mi to spokoju bo to solówka do 12t 6.2 270KM a mocy ewidentnie jest o wiele za mało. Podłączyłem dzisiaj pod Delphi i takie parametry wychodzą. Jak komputer nie dostanie sygnał z tempomatu, to silnik pracuje...
Witam mam problem z moim autem jakim jest Berlingo z 2011 roku o pojemności 1.6 8 zaworowy i mocy 90 KM Mianowicie problem polega na tym iż auto po osiągnięciu temperatury 90 stopni nagle gaśnie i nie można to odpalić przez jakieś 15 min później znowu odpala w aucie sprawdzona została pompą wtryskowa czujnik cisnienia na Listwie jest zalozony nowy tak...
Oj. Co się stało ostatnio z tym forum Elektrody - Coraz wiecej Hejterów - A coraz mniej ludzi którzy chętnie pomgają. Jestem zarejestrowany na tym forum od 2007r - na początku o wszystko można było zapytać - każdy chętnie odpowiadał / pomagał - a zadany temat zmieniał się w dyskusje na temat. A nie tak jak powyżej - w bensensowne komentowanie i poniżanie...
problem występuje od początku instalacje mam od 11mies.wtryskiwacze sa zamontowane poziomo, dzieje sie tak nie zależnie od pory roku (pierwsze przejście ) pózniej jest już ok .Delikatni emożna odczuć ze jest zmiana paliwa. w jaki sposób podgrzać wtryskiwacze? jezeli to wystepuje przy dowolnej porze roku,to nie ma sensu podgrzewac. przedewszystkim normalnie...
Dzisiaj rano odpalił i pochodził okołó 3sekund i teraz zapalic juz w ogóle nie chce,błedów dalej żadnych.Tylko moje pytania według danych rzeczywistych na zgaszonym silniku. 1Dlaczego bez krecenia rozrusznikiem "zawór regulacji ciśnienia paliwa" wynosi 448bar? czy tak powinno być?I po odpieciu tego czujnika pokazuje 0bar a gdy kręce rozrusznikiem pokazuje...
Witam.Potrzebuje pomocy dla wyzej wymienionego autka dodam ze auto jest na systemie siemens. Po wymianie silnika o takim samym kodzie{wystawił korbe} auto nie moze zapalic. Tak jakby juz normalnie miało zapalic ale przestaje i po chwili konczy krecic.Wszystkie podzespoły w silniku zostały załozone ze starego-wtryski,pompa itd. Rozrzad sprawdzony i ok,...
Witam. Pacjent Audi A5 3.0TDi CCWA. Auto kupione 2 miesiace temu. Z racji tego, ze zapalal sie blad od klap w kolektorze udalem sie do mechanika ktory zaproponowal mi usuniecie w systemie owych klap, egr-a i wyprogramowanie DPF ktorego fizycznie nie bylo a w systemie widniał. Zaproponowal przy okazji lekkie podniesienie mocy. Po uczynionych zabiegach...
Fakt, coś pomieszalem bo to z głowy. Wygląda to tak. Przy 3200 obrotów ustawienie ciśnienia w rampie 960 barów, ciśnienie w rampie 888 barów, przepływ paliwa 27,3 mm3/CP, korekta przepływu paliwa do cylindra kolejno od 1do 4 1.0; -0.1;0.7;-1.6 Co można wywnioskować z tych parametrów poza tym ze cisnieni jest chyba za słabe?
czujnik cisnienia rampie ciśnienie paliwa rampie cisnienia skrzyni
tranzystor bc337 powolne narastanie schemat oprawy oświetleniowej
Brak sygnału na telewizorze podczas korzystania z Netflixa Zamiennik układu LN3C63 w przetwornicach flyback