Nie ma błędów to nie koniec diagnozy. Obroty silnika widziane przez ecu, ciśnienie paliwa na rampie. To podstawa podstaw tylko tego fejsikiem nie zrobi
To co widać na zdjęciu to są korekcje wtryskiwaczy i są prawidłowe.Problem jest tego typu że ciśnienie paliwa w rampie jest zbyt niskie podczas kręcenia rozrusznikiem. Po pryśnięciu plakiem silnik wchodzi na wyższe obroty co skutkuje zwiększeniem ciśnienia na pompie i wtedy auto odpala.Powodem tego stanu jest najczęściej uszkodzenie wtryskiwacza lub...
Trzeba sprawdzic ciśnienie paliwa na rampie jak nie pali .
Nie dostaje paliwa do cylindrów. Jakie masz ciśnienie na rampie?
Ciśnienie paliwa odczytane diagnoskopem na rampie
Witam, Mam problem z AUDI A3 1.6 TDI CAYC 2011 rocznik. Samochód od zakupu ma problem z odpalaniem na zimnym silniku. Chwilę pokręci, ale raczej zawsze w końcu odpali. Istnieje jednak poważniejszy problem: w aucie po dłuższej jeździe (około 30 km, mniej, jeżeli jest ciepło) zapala się kontrolka świec żarowych i samochód traci moc. Problem utrzymuje...
Odesłałem pompę paliwowa wysokiego ciśnienia do regeneracji i założyłem z powrotem i błąd nie występuje do dziś. Pozdrawiam
Błąd dotyczy czujnika odcięcia chłodziwa jest on prawdopodobnie w termostacie, podaj parametry takie jak ciśnienie paliwa na rampie i parametry przepływki.
Kostki odpiete i nie pomaga. Ciśnienie paliwa w rampie 0 bar, ale co ma czujnik ciśnienia do rozrusznika?
Witam. Sprawdziłbym rozrusznik oraz stan akumulatora. Te silniki muszą mieć dużą prędkość rozruchową(sprawny rozrusznik) żeby odpaliły. Jeśli ciśnienie paliwa w rampie podczas rozruchu nie przekracza wartości zadanej przez sterownik to silnik nie odpali. Jeśli dobrze pamiętam to musi byc minimum 220bar.
Ciśnienie paliwa za niskie na rampie. Należy sprawdzić przelewy na wtryskach na początek.
Witam, mam problem z Audi A6 C6 2.0 TFSI. Brak mocy i EPC na zegarach. P0087 - ciśnienie w rampie paliwa/systemowe - za niskie. P2294 - regulator ciśnienia paliwa 2 - usterka w obwodzie. Auto ogólnie na postoju chodzi bez zastrzeżeń, lecz podczas jazdy nie ma mocy. Raz na jakiś czas naprawi się, lecz to tylko do pierwszego zgaszenia. AI: Czy w ostatnim...
Witam mam problem z Mascottem wymieniłem wszystkie czujniki, pompa wtryskowa , komputer Pomocy 6601 - Włącznik pedału hamulca sygnał niezgodny - Stale 7201 - Sterowanie lampka kontrolna systemu wtrysku zwarcie z masą - Stale 5301 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa - Ciśnienie w rampie paliwa/systemowe – za wysokie - Nieciągłe 1301 - Ciśnienie...
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ? Od strony paliwa wszystko ok. ciśnienie na rampie zgodne z zadanym. Vacum tu nie ma nic do tego bo gruszka od turbiny jest podpięta pod turbinę (wypychana przez ciśnienie z turbiny)...
Skoro mamy zgadywać typ silnika, to zacznij od wymiany zaworu ciśnienia paliwa.
Objawy na samym początku Błąd przepływomierza Ciśnienie paliwa w rampie spadała podczas dodania gazu, dawka paliwa także Nie czytało czujników powietrza, odczyty stały w miejscu Auto po wciśnięciu skoczy na 1,5k rpm i trzyma się na 900 obrotach Po wymianie przepływki wszystko jest po staremu, tyle że: Czujniki powietrza czytają i reagują na gaz Dawka...
Jakie ciśnienie na rampie gdy nie chce odpalić? Jak narasta? od razu do tych 300bar czy buduje i gdy osiągnie zezwolenie na rozruch to odpala? kopci podczas kręcenia. Albo wtrysk leje i nie może ciśnienia zrobić albo kompresji brak. Moc ma, wszystko jest normalnie, gdy odpali. To nie wyznacznik. miałem podobnego, klient twierdził że ma moc. Po naprawie...
Generalnie odpala normalnie. Jednak czasami, szczególnie jak silnik jest mocno nagrzany, to trzeba dłużej kręcić albo dwa razy próbować aby odpalić U mnie problem występuje na zimnym silniku.......na rozgrzanym zawsze pali elegancko. Dzisiaj rano wzorowe odpalenie......ciśnienie przy odpalaniu nawet większe niż zadane: 979186
Mam problem z Peugeot diesel. Jak jest zimny można przejechać ok 30 km. Najpierw zapala się check, później trójkąt a następnie lampka stop i gaśnie. Po zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu na ciepłym silniku można tylko jechać ok. 5-10 min i zapala się lampka stop i gaśnie. Po podłączaniu kompa Delphi wyświetla się komunikat P1457 zależny od producenta....
W takim razie zgodzę się z Pawłem, no chyba że jeszcze czujnik ciśnienia paliwa leci w kulki.
Dzień dobry wszystkim 🙂 Ojciec ma problem ze swoim Nissanem quashquai j11 1,5dci 2014r. Był już u paru elektro-mechaników, ale nikt temu nie poradził. Mianowicie czasem wyświetla się błąd P0087 "ciśnienie paliwa w rampie", oraz oczywiście check engine. Dzisiaj chcąc jechać tym samochodem przed przekręceniem stacyjki przypadkowo zamknąłem samochód z...
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
Nie nie sprawdzałem czy jest zasilanie bo nie bardzo wiem jak to sprawdzić profesjonalnie a błędy mam od przepustnicy EGR i zbyt niskie ciśnienie na rampie
Wymienię go ale jest szansa sprawdzić czy to on jest uszkodzony? Czemu od razu wymieniać? Sprawdź ciśnienie po odpaleniu, co się z nim dzieje .
Cewki NTY nowe - tanie chiny Zamieniałem cewki - bez zmian. Wtedy kiedy szarpie na wolnych masz odkręcić wszystkie cewki i po kolei podnosić do góry aby iskra nie dostawała się na świece - wtedy odczuwasz , podniesienie której cewki nie wpływa na szarpanie silnika . W ten sposób określasz na którym cylindrze występuje problem . Wrażenie podczas jazdy...
Witam! Po przeczytaniu powyższych postów podejrzewam Czujnik położenia wału i/lub wałka. Raczej nie czujnik stukowy, bo on raczej ograniczy moc lub przestawi zapłon (kąt wyprzedzenia) . Czujnik położenia wałka można sprawdzić zwykłą kontrolką diodową, a wału miernikiem napięcia zmiennego - powinno się generować napięcie zmienne dosyć mocno "falując"....
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
Sprawdź czy nie ginie zasilanie na pompę paliwa w zbiorniku, pod maską też ma? 500bar, być może chce ponieważ ECU widzi że silnik gaśnie i podnosi ciśnienie paliwa.
Panowie, może ktoś pomoże. Crafter 2.0 140 KM, 13r, przebieg 380 tys. Problem z ciśnieniem paliwa na rampie. Sprawdziłem wtryski i wszystkie ok. Na 1. i 2. biegu szarpie, jak nie dam więcej gazu. Przy 2 tys. obrotów jedzie normalnie. Rano, po odpaleniu, nierówna praca silnika, falowanie obrotów, wskazówka obrotów na 1 tysiąc. Regulator na pompie wtryskowej...
Witam, borykam się z uciążliwym problemem w Citroenie C5 MKIII X7 2010r. 2.0HDi 140KM. Ok trzy tygodnie temu podczas gwałtownego przyśpieszania auto się zamuliło i wyrzuciło check'a. Po podpięciu pod komputer pokazuje błąd: P0087 - Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej Czasem wyrzuca jeszcze dwa błędy, ale bardzo rzadko: P0088 - Ciśnienie w rampie...
Witam ! Tak jak w temacie mam problem z Ford Mondeo Mk4 1.8 TDCI. Ciężko odpala na rozgrzanym silniku. Komputerowa diagnoza wykazała błąd P0087 (zawór regulacji ciśnienia paliwa), ciśnienie na rampie podczas rozruchu na ciepłym to od 1,5 do 2,5 bara , więc według mnie trochę mało. Filtr paliwa wymieniony, stary mocno zabrudzony. Sprawdzona oporność...
Mam problem z Renault Espace III 2.2 dci, auto gaśnie pod pełnym obciążeniem. Na pierwszym biegu nie gaśnie, gaśnie na pozostałych jak dodam gazu do oporu, na różnych biegach przy różnych obrotach silnika. Jeśli przyśpieszam stopniowo to auto będzie się rozpędzało do wysokich prędkości. W aucie zregenerowane są wtryski - lały. Zawór regulacji ciśnienia...
Koledzy jak w temacie Fiat Scudo 1.6 multijet 2007 rok . Zgasł i nie odpala. Po podłączeniu komputera wywala błąd P2670 . W wolnym tłumaczeniu Napięcie zasilania siłownika B - niski obwód . Teraz moje pytanie czy ktoś miał może podobny przypadek bo z tego co czytałem chodzi chyba o niskie napięcie 5V . Powodem może być wiązka - zwarcie do masy lub uszkodzony...
A jakie ciśnienie na rampie/pompie wysokiego ciśnienia? Jakie ciśnienie widzi sterownik?
Skoro chodzi również na lpg koniecznie musisz sprawdzić luzy zaworowe.To na początek.Może też sprężanie,zawór wydechowy może być wypalony.Jeżeli wszytko będzie OK odłącz akumulator lub jeszcze łatwiej komp. wtrysku (te silniki jednak lubią się programować zwłaszcza jeżeli jest źle wyregulowana inst. lpg.Możesz też sprawdzić cewkę ,pomimo tego , że jest...
Ciśnienie w rampie 39 bar
Możesz zrobić dodatkowo prosty test: Zdemontuj przewód powrotny paliwa z czujnika ograniczającego ciśnienie na rampie. Zdemontuj przewód powrotny paliwa z pompy WC. Podłącz załóż nowe przewody paliwowe , połącz je wspólnie do naczynia. Powrót wtryskiwaczy oddziel do osobnego naczynia. Kręć motorem.Sprawdź ilość oleju napędowego w naczyniach. Według...
Dzięki za opis regulacji czujnika. Wymieniłem przepływomierz, ale nie miało to wpływu na odpalanie. Przez jakiś czas palił za drugim razem jak przed wymianą czujnika położenia wałka rozrząd. Dzisiaj nie odpalił w ogóle. Obecnie Torque pokazuje: P0087 - Ciśnienie w rampie paliwa systemowe - za niskie, P1351 – przekaźnik i świece żarowe. P0409 –...
Pompa, regulator ciśnienia, czujnik w rampie lub żaby w zbiorniku.
Witam mam problem z moim autem jakim jest Berlingo z 2011 roku o pojemności 1.6 8 zaworowy i mocy 90 KM Mianowicie problem polega na tym iż auto po osiągnięciu temperatury 90 stopni nagle gaśnie i nie można to odpalić przez jakieś 15 min później znowu odpala w aucie sprawdzona została pompą wtryskowa czujnik cisnienia na Listwie jest zalozony nowy tak...
wymieniony zostal filtr paliwa, sprawdzałeś przy okazji czy wstępna pompa paliwa w baku działa poprawnie?
Podaj dokładnie co to za defekt np "df205 1.def" Bo może być błąd czujnika, a dokładnie nieodpowiednie ciśnienie na rampie. A przyczyny trzeba wtedy szukać w rampie, wtryskiwaczach lub pompie ciśnieniowej. Może być również zapchany filtr paliwa, co bym sprawdził w pierwszej kolejności. Pozdrawiam.
Fakt, coś pomieszalem bo to z głowy. Wygląda to tak. Przy 3200 obrotów ustawienie ciśnienia w rampie 960 barów, ciśnienie w rampie 888 barów, przepływ paliwa 27,3 mm3/CP, korekta przepływu paliwa do cylindra kolejno od 1do 4 1.0; -0.1;0.7;-1.6 Co można wywnioskować z tych parametrów poza tym ze cisnieni jest chyba za słabe?
Witam podmien czujnik cisnienia paliwa na rampie ,za male cisnienie przy duzym poborze paliwa
Nie chcę Cię dobijać ale po jaką cholerę w tak stare auto planowałaś ładować taką kasę, trzeba było tylko zrobić próbę przelewową zregenerować te wtryski które lały, co najwyżej dorzucić jakiś filtr paliwa przed pompą.
Trafic 2.0 dci Rok 2012 Wtryskiwacze: elektromagnetyczne EDC17C11 Korekty wtryskiwaczy OK ->bliskie zero, ciśnienie na rampie OK, filtr paliwa nowy. Na wyświetlaczu nie sygnalizuje usterki, tylko pod komputerem. Nie spotkałem się z takim przypadkiem, więc piszę może ktoś coś podpowie. Auto normalnie odpala, pracuje równo, dobrze się wkręca. Po rozgrzaniu...
Dokonałem pomiaru ciśnienia paliwa w rampie podczas wyskoczenia błędu i wynosiło 356 Bar, silnik chwile popracował i pomimo wyświetlanego błędu silnik wyszedł sam z trybu awaryjnego a ciśnienie paliwa wróciło tak jak bez komunikatu o usterce, czyli do ok. 222 Bar. Korekcje wtrysku to I-0,97; II-0,98; III-1,10; IV-0,95 i są one podobne niezależnie czy...
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Witam. Po serwisie olejowym zauważyłem że delikatnie falował na obrotach wiec chciałem wyczyścić sito na regulatorze ciśnienia paliwa w rampie po wyczyszczeniu samochód odpalił i na biegu jałowym działał normalnie. Problem wystąpił po przekroczeniu okolic 2, 2.5k obrotów. Wyskoczył komunikat usterka układu wtryskiwania. Komputer pokazał błąd p0089....
Jeśli jesteś pewny swego to twoja sprawa. Twierdzę że pomylone wężyki bo kiedyś sam pomyliłem i na przewód powrotny dawało dużo paliwa + ciśnienie na rampie na maksa (zawór bezpieczeństwa gwizdał) - nie analizowałem dlaczego tak się dzieje, ale wygląda na to że jeśli dasz 6bar z pompki zasilającej na powrót do zbiornika to pompa wysokiego ciśnienia...
Witam Posiadam Forda SMAX 2.0 TDCI 140 KM 2007r. problem polega na tym, że: -brakuje mocy -ledwo osiąga 130-140 km/h czasem wyrzuca błąd P0299 - za niskie ciśnienie doładowania. Co sprawdziłem: -szczelność dolotu, wymieniłem podejrzany wąż, nowy intercooler -turbina po regeneracji (zamieniałem drugą którą mam w zapasie to samo) -EGR sprawny szczelny...
Witam te wtryski to są nowe czy regenerowane? i czy mechanicy przyjżeli się ciśnieniu paliwa na rampie?.
W takim razie przeprowadź ogólną diagnostykę układu wtryskowego, wartości korekcyjne dla wtryskiwaczy ,ciśnienie na rampie test przelewowy, ( zakładam że filtr paliwa nowy, dobrej firmy i paliwo z markowej stacji.)
Błą czujnika wywala bo jest za małe ciśnienie na rampie, włóż regulator spowrotem . Jak odpala na plaka i chodzi normalnie to możesz mieć problem z wtryskami(test przelewów) albo z pompą albo z samym regulatorem siśnienia. jak nie wiesz jak nie jesteś wstanie sam tego sprawdzić
Midlum dci 2005r. Auto było już na diagnostyce w dobrym serwisie Boscha, miało już robione wtryski, jednak po tym zabiegu dalej było słabe. Nie daje mi to spokoju bo to solówka do 12t 6.2 270KM a mocy ewidentnie jest o wiele za mało. Podłączyłem dzisiaj pod Delphi i takie parametry wychodzą. Jak komputer nie dostanie sygnał z tempomatu, to silnik pracuje...
Witam wszystkich , mam problem z Renault Master 2.5 dci 2007r .Auto podczas przyśpieszania gaśnie , najczęściej na 3 biegu obroty w granicach około 2-2.5 tys. obr. Wtryski , pompa wysokiego ciśnienia,listwa paliwowa - wszystko zregenerowane ( auto nie posiada pompy wstępnej elektrycznej w baku ) . Cały czas wyskakują mi błędy P0089- regulacja ciśnienia...
Witam wszystkich, poproszę o poradę w związku z problemem występującym przy Renault Koleos 2 2.0 DCI 177 silnik tożsamy z Nissanem X-Trail T32. Problem jest następujący Auto zimne potrafi podczas jazdy lekko szarpać, najczęściej w granicach 1800-2000 tyśobr/min lub sporadczycznie w granicach 2500 obr/min. Dzieje się to jak się przyspiesza delikatnie...
w clio po kręceniu jakiś czas bez rozruchu może wyskoczyć (za niskie ciśnienie na rampie albo coś takiego) to znaczy że masz dalej problem z ciśnieniem paliwa, jak tak to tak jak wyżej napisałem. pozdrawiam
To Ford czasem wystarczy adaptacja po wymianie zaworu scv a czasem masz uszkodzony wtryskiwacz i przez to ucieka ciśnienie paliwa uniemożliwia to rozruch silnika. Nie kojarzę ale może być też uszkodzony zawór bezpieczeństwa na listwie rampie, jest to czysto mechaniczny element.
jakie ciśnienie powinna wydawać pompa? na rozruch 280 160 bar potrzeba do odpalenia, ale nie wpinaj tam manometru, lepiej podepnij tester i zobacz jakie ciśnienie jest na rampie, jeśli brak tam oczekiwanego ciśnienia, sprawdź który wtrysk puszcza przelewem ciśnienie paliwa. Jeśli przelewy są ok, zostaje Ci jeszcze zawór uszkodzony zawór bezpieczeństwa...
Można w mapie też zmienić dawkę rozruchową na ciepłym silniku, albo odpiąć czujnik temperatury silnika. Po co głupoty piszesz? On nie osiąga ciśnienia na rampie i kalkulator nie daje zezwolenia na start. Czyli wogóle nie otwiera wytrysków
No to co według was mam robić? Jednak się myliłem, zaworki działają. Testowałem na akumulatorze a po podpięciu do samochodu też wszystko działa. Jedyny błąd to P2288 czyli zbyt wysokie ciśnienie. Prawie cały układ paliwa nowy, brak opiłków w układzie. Przy kręceniu mam 410 bar w rampie, ciśnienie się trzyma i sie nie rusza. Zasilanie do wtrysków jest....
Witam. Od kilku dni walczę z tym ustrojstwem i końca nie widać. Samochód gaśnie kiedy mu się podoba, po podłączeniu kompa wyskoczył błąd P1181 - monitorowani ciśnienia w rampie paliwa. Wymieniłem już regulator ciśnienia na listwie, czujnik ciśnienia na listwie i pompkę zasilającą w zbiorniku. Niestety auto czasem przejedzie kilka kilometrów czasem kilkadziesiąt...
Witam, najprwdopodobniej masz dwa wtryskiwacze nieszczelne i dlatego na rampie jest za niskie ciśnienie paliwa. Przy odpalaniu na zaciąg silnik ma wyższe obroty, pompa ma wyższą wydajność i dlatego odpala. Ta usterka jest dość częsta w silnikach 2.8 HDi w Peugeocie Boxerze i Citroenie Jumperze. Po wymianie wtrysków problem znika. (Uwaga, wtryski mają...
Na pompie jest regulator cisnienia nie czujnik i on te moze byc uszkodzony trzeba go wykrecic i sprawdzic czy jest czysty. Filtr paliwa tez do wymiany i musisz sprawdzic czy nie ma w nim opilkow.
nie wie czy sprawdzałeś smok w zbiorniku, jeśli tak to ok. moim zdaniem powinieneś sprawdzić przelewy na wtyskiwaczach, jeśli nie wiesz jak to pojedź do warsztatu który to wie jak to zrobić, przy wtryskach bosha jake masz, jest trudno określić złe wtryski, najprościej jest wymienić wszystkie, ale nie koniecznie(koszt ok 500 zł szt minimum), ok, błędy...
Miałem podobny przypadek, problem był w synchronizacji czujnika położenia wału korbowego z wałkiem rozrządu, auto z rozrusznika nie chciało palić a na zaciąg/pych ciach i chodziło, okazało się ze obcięty był klin na kole zębatym wałka rozrządu i na tyle się przestawił rozrząd że nie zaszkodziło to silnikowi, częsty problem CDTI. Mam osobiście już drugie...
Trzeba będzie jutro się do tego zabrać. Na pewno chodziło o niskie ciśnienie paliwa. Czytałem że przy rozruchu Espace-a trzeba wcisnąć sprzęgło oraz hamulec (tu jest ciągle zwolniony-padł czujnik?). No i ciśnienie na rampie jest a na poszczególnych wtryskach nic się zmienia. Ciągle 0,0
To wskazuje na problem ze stabilnością ciśnienia paliwa na rampie, lub pedałem gazu. Takim siuśkiem nie zdiagnozuje w ogóle co go boli.
Witam, proszę o pomoc, w możliwości poszukania przyczyny dziwnych zachowań mojego samochodu Renault Modus z 2004 (1,5dci 80km, przebieg 125 000 km). Podczas jazdy samochód stracił moc, zapaliły się kontrolki stop oraz oleju, oraz wyskoczył komunikat low oil pressure, jednak silnik dalej chodził, jednak bez żadnej reakcji na pedał gazu. Po zgaszeniu...
Czegos nie kumam. Skoro z pompy nie wychodzi paliwo to jakim cudem pokazuje cisnienie skoro czujnik jest na rampie? Jesli paliwo dochodzi do pompy wysokiego cisnienia a wogole z niej nie wychodzi to pompa padnieta (tylko ten czujnik....?). Daj jakie masz oznaczenia na pompie moze posiadam takowa :)
Witam , mam problem z renault megane 2 z silnikiem 1.5 dci 74 kW na wtrysku siemensa. Pojawia się kontrolka wtrysku i auto traci moc - w pamięci błąd związany z ciśnieniem paliwa na rampie. Podpinałem auto pod clipa, cdifa i cdp wszystkie testery wskazują na usterkę związana z ciśnieniem paliwa na listwie, Co ciekawe usterka nie objawia się przy przyśpieszaniu...
Podłóż mu rezystor zamiast czujnika paliwa i testuj. Aczkolwiek, to jest HDI, to odpala przy -30 lepiej niż benzyna. Jakie masz ciśnienie po odpaleniu zimnego na rampie, a jakie na ciepłym? I o ile się waha?
Masz gaz? Jakie temperatury widzi DME? Sondy nie mają nic do tego. Może schodzić ciśnienie paliwa z rampy. Jaki olej , kiedy zmieniany? Do sprawdzenia czas narostu ciśnienia sprężania na zimnym i ciepłym.
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Dziś wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa w rampie, czujnik obrotów wałka rozrządu i czujnik położenia wału. Ciągle ten sam efekt. Kontrolka od immo zachowuje się normalnie. Ma może ktoś jakąś radę? :cry:
Za katem nic nie ma do mieszanki. Przed katem to tak. Oj jaka diagnoza taka naprawa Jeszcze się kiedyś zdziwisz :| Do 32115 - odczyt temperatury silnika po zagrzaniu , odczyt pracy sondy przed i za katalizatorem , odczyt ciśnienia w kolektorze ssącym , pomiar ciśnienia paliwa na rampie wtrysku itd, itd ..... :D
dziś sprawdzone, podpięte pod komputer i wynikło że najprawdopodobniej czujnik ciśnienia paliwa padł A niby dlaczego? Pokazuje że "na rampie" jest za małe? Sprawdził ten mechanik jakie ciśnienie jest podczas "próby drogowej" w trakcie przyspieszania? Co z najprostszą z metod sprawdzenia wtryskiwaczy w tzw. próbie przelewowej? [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
I chodziło mi o ten drugi czujnik który na zdjęciu jest odpięty (ten wyżej). Po podłączeniu go silnik gaśnie a z wydechu wydobywa się czarna chmura. Przecież pisałem że to czujnik ciśnienia paliwa w rampie :| Chyba coś nie dociera :D
Witam !!! Czy może ktoś orientuje się dlaczego moja cytryna po nocy nie odpala. Chyba tylko wróżka. Komputer nie pokazuje żadnego błędu, Czym robiona diagnostyka? świece sprawdzone, Jak to zrobiłeś? pompa paliwa działa. , Jakie ciśnienie na rampie podczas odpalania? Ratujcie panowie bo nikt nie wie co go boli !!!! To oddaj do dobrego specjalisty a...
Wiesz wydaje mi się że zmiana mechanika to najlepsze rozwiązanie. Skoro brak napięcia w sieci CAN no to jak połączył się i odczytał błędy z EGR bo skoro takie były to tylko w PCM. 2 bary w układzie paliwowym (skoro podnieniał czujnik to sądzę że na rampie) to praktycznie to jest brak ciśnienia. Tam występuje dużo wyższe ciśnienie znaczy powinno występować...
Odepnij kostke od zaworu regulacji cisnienia na rampie, przypnij ja do starego (lezacego luzem), probuj uruchomic silnik i patrz co pokaze czujnik cisnienia. Pozdrawiam
Witam. Przyłączę się do tematu. Mam od dłuższego czasu podobny problem z Scenic II 1.9 DCI 120 KM. Zauważyłem,że auto traci moc po przejechaniu ok 100-200 km od momentu założenia czujnika ciśnienia na rampie. Po podmianie idzie jak burza, po dystansie jak wyżej zaczyna się mulić, silnik głośniej pracuje i nie ma mocy. Założę inny, niekoniecznie nowy...
Witam, Zmien regulator cisnienia na rampie. Pozdrawiam, Georges
Witam. Jestem posiadaczem Opla Merivy 1.7CDTI(DTH) z 2004r. Na samym początku auto gorzej odpalało na ciepłym silniku. Posiadam chiński interfejs OP-COM, za jego pomocą wykryty był problem z ciśnieniem na rampie tzn czujnik pokazywał zmiany ciśnienia nawet przy wyłączonym silniku. Czujnik wymieniony (zamiennik), zaczął pokazywać ciśnienie tylko tym...
Sprawa wyjaśniona .Powodem spadku ciśnienie okazał się wtryskiwacz . Na wszelki wypadek żeby opiłki nie wpadały do filtra paliwa ,ewentualnie żeby ich było mniej zrobiłem filtr magnetyczny ,czyli w rozbieralnym filtrze paliwa wymontowałem sitko a w to miejsce dałem magnesy neodymowe . Takiego filtra użyłem UNIWERSALNY FILTR PALIWA na wąż 6mm 8mm 10mm...
Witam, problem mój polega na tym ze czasami głównie na 5 i 6 biegu jadąc równa prędkością po dodaniu gazu auto na chwile zwalnia i zaczyna ciągnąć czasami zapala się check i kontrola trakcji jeżeli chodzi o błędy to jest p0002 wymieniłem pompę z regulatorem nie pomogło wiec zaryzykowałem i wymieniłem listwę wtryskowa z czujnikiem ciśnienia tez nic nie...
O widzicie... do tej pory rezystory które Wkładałem dawaly wartość paliwa 1670 barów. Nie widziałem, że jest górną granica. Ogarnę rezystory żeby zrobić te 400 barów. Powinno wywalac też błąd za niskie ciśnie w rampie albo za wysokie ciśnienie w rampie,niestety komputer tego najwidoczniej nie stwierdza. Poszukam manometru jakiegoś starego tylko w którym...
jeżeli nie chodzi elektryczna pompka paliwa w zbiorniku to normalne że wyrzuci ci czujnik ciśnienia paliwa, bo sterownik silnika nie widzi ciśnienia na rampie. Zaczął bym od naprawy tej pompki, żeby podawała paliwo na pompę wysokiego ciśnienia.
W większości na rampie paliwowej \listwie\.
Jezeli na gazie chodzi a na benzynie nie chce to znaczy ze uklad zaplonowy jest ok. Problem jest z wtryskiem benzyny lub z zasilaniem paliwem. Sprawdz jakie jest cisnienie paliwa przy rampie wtrysku. Jakie jest oznaczenie silnika F3N czy F3P. Jest to wtrysk monopoint czy multipoint?
W tym silniku praktycznie każde normalne przyspieszanie powoduje wzrost ciśnienia na rampie do 1300-1450bar więc myślę że na tym trzeba się skupić tzn sprawdzić czy tak się dzieje. Za małe ciśnienie oznacza zbyt małą ilość paliwa do wtryskiwaczy, stąd brak mocy, mogą też występować chwilowe spadki poniżej powiedzmy 300bar stąd szarpanie i te będzie...
Teraz mam takie dane na prawie rozgrzanym silniku na biegłu jałowym (temperatura około 80st C): Czujnik przepływu powietrza 43kg/h Wyliczona masa powietrza 42,4kg/h Temperatura paliwa 13st C Temperatura paliwa 3,61V Bieżąca dawka wtrysku 6,3 mm3/suw Regulacja kąta wtrysku głównego 0,0VV Rampa paliwa ciśnienie w układzie 27,03MPa Rampa paliwa ciśnienie...
przepływające paliwo przez listwę chłodzi jej elementy. można bardziej dokładnie o jakie elementy chodzi? i co robić użytkownikom aut gdzie rurki powrotu niema?a zaworek jest tuż przy pompie w baku.poprostu w rampie jest ciśnienie i tyle.bezyna nie krąrzy. a jeżeli chodzi o VOLVO ,to tak czy innaczej bez emulatora ciśnienia nie będzie
Witam :) sprawdz czy jest paliwo jezeli tak to podlaczyc pod komputer diagnostyczny jakis konkretny blad musi pokazac komputer,czy podaje cisnienie z pompy w baku, czy jest cisnienie paliwa na rampie zasilajacej.Pozdrawiam Dodano po 1 Witam i zmien elektryka jak lubi grac w kosci
A ja od sprawdzenia obrotów na rozruchu i powiązania tego z narastaniem ciśnienia na rampie. to mogą sprawdzić sami. Potrzebny tylko dobry tester Czytałeś może co napisałeś ? Kolego to nie jest tester ciążowy który kosztuje 30 pln w aptece w kiosku i markecie go nie kupisz , równie dobrze mogłeś napisać że potrzebny dobry warsztat z testerem . I nawet...
Witam serdecznie mam problem z Landrover Freelander 2.0td 112 KM silnik BMW z 2006r.Nie mogę wykasować błędu 1255 czujnik ciśnienia paliwa przed rampą wtryskową bład jest stały. Do tej pory jest wymienione na nowe pompa paliwa filtr wyczyszczone w zbiorniku sitko oraz nowy orginalny czujnik ciśnienia paliwa na przedniej prawej podłużnicy.Auto pali od...
Sprawdź pompę w zbiorniku i sitko tam się znajdujące, wyczyść zbiornik /jeśli zamulony/, podstawić zasilanie paliwem z boku i zobaczyć czy odpali. Nie ma wstępnego ciśnienia paliwa to i na rampie nie będzie wystarczającego i będą błędy, no chyba że wtrysk wisi. Na plaka odpalaliście?
wtryski miały nadane nowe kody , mam je wpisane w karcie gwarancyjnej. Wtryski na biegu jałowym maja dawki równo oscylują miedzy -0,25mg do +0,25 mg tak każdy. zawór egr na biegu jałowym raz ma 0,6mm otwrcia raz 3,2 mm otwarcie może to czujnik w zaworze egr? I wyskoczył i błąd podczas jazdy z kompem na kolnach p0910 ale nie wiem czy ma coś wspólnego...
Nie mam tej opcji o której piszesz. Immo nie ma żadnych błędów, silnik też. Tak jak pisałem, auto odpali zawsze, tylko kwestia czy zgaśnie za sekundę czy nie. Nie gaśnie w taki sposób, że jak np. wyciągnę przekaźnik pompy NC, to zdycha powoli, tylko tak jakby mu nagle wyłączyć zapłon. Wtryski były wcześniej wymieniane o czym dowiedziałem się niedawno....
czujnik cisnienia rampie ducato ciśnienie paliwa master ciśnienie paliwa
wymian oleju skrzynia instrukcja kodowania serwis pozna wzmacniacz
odzyskanie logów suszarka elektrolux
Bezpiecznik w odkurzaczu Rainbow e2 - lokalizacja Jak naprawić przyciski w monitorze?