Skoro ci zabrakło paliwa to pierw trzeba chyba cały układ odpowietrzyć :cry: i dobry mieć aku :D
Musisz pojechać na diagnostykę i sprawdzić ciśnienie na CR jak wyżej kolega na pisał .Jak nie ma cisnienia to wtryski to ecu nie otworzy wtrysków ,czy nie kopci ci czasami na czarno ?
prawdopodobnnie wiesza ci sie koncówka wtrysku i potrafi tak sie traskać daj wtryski do sprawdzenia albo po prostu wymień ten który nie pali a sprawdzisz je popuszczajac przewód wysokiego cisnienia przy wtrysku i zobacz jaka bedzie reakcja ten co nie reaguje jest uszkodzony
pompa wtryski regulator cisnienia do sprawdzenia .
Slabe cisnienie paliwa. Sprawdz czujnik cisnienia i regulator, a przedewszystkim wtryski na powrocie.
najpierw sprawdz czy niema wodu w filtrze paliwa albo odkrec korek pod nim i zobaczysz co bedzie leciec a co do odpowietrzania to poluzuj nuple na przewodach wysokiego cisnienia te na wtryskach i krec rozrusznikiem do momentu pojawienia sie paliwa ja bym stawial jednak na swiece zarowe pozdr
Jeśli to nie drugi lub czwarty wtrysk, to brak cisnienia lub przekłamanie w odczycie ciśnienia na listwie.
reg cisnienia.
Kolego sprawdził bym regulator cisnienia wtrysku
Regulator cisnienia paliwa, choc sprawdzilbym faktycznie te wtryski.
Zacznij od sprawdzenia cisnienia wtrysków i cisnienia na cylindrach :idea::|,i sprawdz ustawienie rozrządu i czy jest odpowiednio naciągniety :idea::|
Popieram zdanie kolegi wyżej.Należy sprawdzic regulator cisnienia wtrysku.
co do cisnienia wtrysku: zalezy od auta - w niektorych jest regulator sterowany elektronicznie, w niektorych podcisnieniowo (np u mnie) a w niektorych jest nieregulowany i cisnienie jest stale
Witam, Po kilku spędzonych godzinach na różnych forach, nadal nie mogę rozwiązać mojego problemu. Mianowicie, kupiłem od gościa Mondeo, mówi że zgasł mu na ekspresówce i od tamtej pory nie odpalił. Gościu wymienił i ustawił pompe paliwa. Wsadził, ustawił i zaprogramował nowe wtryski. Wymienił rampe CR wraz z jego czujnikiem, wymienił czujnik położenia...
na wolnych? a po przegazowaniu? podejzewam ze podczas stuku masz cisnienie za duze. uwalony regulator cisnienia, czujnik lub wtryski.
nie nabiło by takiego cisnienia , odlacz wtryski i wtedy zmierz
po podbieciu do kompa pokazuje czujnik cisnienia paliwa Ale jak - palcem ? Coś więcej - błąd niezgdodności danych , błąd zasilania , za niskie ciśnienie, za wysokie ... ??? czujnik cisnienia paliwa wymieniony na nowy czujnik cisnienia wtryski regulator cisnienia na pompie zawór mechaniczny na listwie listwa przepływomierz egr sonda lambda Taniej Cię...
Sprawdx wtryski na powrotach. Wypnij wtyczke z zaworu regulacji cisnienia (to nie ELAB). Wsadz opornik we wtyczke (wystarczy 3 Ω) Powinien zapalic jezeli wtryski nie leja. Delphi swietnie robi Renault czy Nissany.
interesuje mnie norma cisnienia wtrysku paliwa w silniku 1,9 dieslu w citroenie BX..mam rano problem przy pierwszym uruchomieniu zaczyna dymic.przez okres okolo 2 minut.pozniej pracuje normalnie.czy moze byc to spowodowane malym cisnieniem w cylindrach??
Dzieki za ta odpowiedz !! Generalnie wlasnie tak myslalem ze ecu wedle swojego algorytmu sprawdza czy plik jest dobry czy nie - inaczej kazda jedna skrzynka ecu musialaby miec pasujacy program napisany do niej co chyba by sie fabryce nie chcialo :-) Choc z drugiej strony porownujac pare takich samych ori (tego samego auta, te same mapy) kazdy ma inny...
witam podłączyłem sie do kompa jest błąd bieżący utrata na pompie wysokiego cisnienia wtryski poszły do sprawdzenia założylem je i to samo dzisiaj nim jezdziłem wszystko jest ok dopuki utrzymuje mu obroty Dodano po 15 nawet jechałem z komputerem to co zauważyłem to że spada ciśnienie paliwa wtedy wywala błąd na DIPie
Prawdopodobnie jest to problem zbyt niskiego cisnienia na rampie wtrysku nalezałoby sprawdzic jakie jest po uruchomieniu moze zbyt duza wartosc na przelewach jesli potrzebne sa szczególy to zapraszam www.globtec.pl pozdrawiam
Dzieki za zainteresowanie, sprawdzilem wydech jest ok.A jak moge sprawdzic przeplywomierz powietrza i regulator cisnienia wtrysku domowym sposobem,tak zeby nie jechac na diagnoze,bo kazdy wie jak jest z "fachowcami". Dodam ze wczesniej zmienialem wtrys bo jeden przestał działać. Usterka z obrotami wystapiła wczesniej ,jeszcze przed zmiana wtrysku.
A co z pozostalymi trzema pompowtryskami?? Wlozone 3 nowe cisnienia otwarcia wtrysku napewno beda sie roznily od starych ..Satare pompowtryski trzeba wyciagnac i podniesc cisnienia a w niektorych przypadkach wymienic koncówke rozpylacza
Zwiekszenie dawki paliwa??? ja bylbym raczej za zwiekszeniem cisnienia wtrysku, pamietaj ze zwiekszenie dawki paliwa moze sie w niektorych przypadlach skonczyc spalaniem stukowym ale od czego jest ,,knock sensor,, tylko czy szmaty (sierry) go maja oto jest pytanie kwestia jest tez a jak na to EGT (exhaust gas temperature) czyli temperatura ,,spalin,,
A co tam sprawdzać w tym wielkim ? może tam jeszcze jest woda , on jest tylko od hamulca ? a co te kody mogą znaczyć ? Dziś po odpalenie EBS zmienił sie na :00105807017 , Odpalenie dopiero po podpompowaniu , odpowietrzenie raczej jest ok , wydaje mi się że gdzieś ciągnie lewe powietrze nie wiem czy w smoku jest zaworek i czy musi działać czyli zamykać...
A na wtryski paliwo idzie? Najlepiej odpowietrz go zgodnie z książka i odkrec przewody wysokiego cisnienia na wtryskach. Jak wtryski sprawne to musi zapalić :)
Szarpanie na wolnych to wtryski badz tez skoki cisnienia na szynie spowodowane uszodzeniem pompy (sprawdz czy w węzach nie ma powietrza). Co do kontrolki to zawiesza sie zawór EGR badz tez pedał przyspieszenia a konkretnie wtyczka.
A więc tak panowie, listwa przelewowa która nie trzymała cisnienia rozregulowała wtryski, aktualnie wtryski wyregulowane, nowa listwa przelewowa i laleczka pali od strzała.
Zrób adaptacje regulatora cisnienia. Zrobisz kts. Jak nie pomoże to sprawdż wtryski bo pod obciążeniem mogą zakłucac prace regulatora. Miałem taki sam przypadek i problem tkwił we wtryskiwaczu
rozrusznik kreci paliwo dochodzi do pompy ale wraca spowrotem nie daje cisnienia na wtryski
Nie podaje czy nie robi cisnienia. Bo czasem przelatuje przez wtrysk przewałem jak przez kaczkę.
Problem z wysokim cisnieniem na wtryski. Po wymiania świecy zarowej za pompa wtryskową, zamontowałem pompe, nie chce palic i nie daje cisnienia na wtryski. Wszystko jest odpowietrzone. Co mam ztrobić?
regulator cisnienia na pompie bym sprawdzil jesli nie bedziesz miał cisnienia na wtryskach ok 270bar to auto nie odpali a pompka moze nie chodzi bo nabiła odpowiednie cisnienie wstepne.jak nie poradzisz to pisz na priwe
500mb to chyba za malo jesli cos mnie nie myli.Moze zmien czujnik cisnienia kolektora dolotowego
do clowna i adama10001 w tym samochoszie niema silnika krokowego!!!!!! a poza tym tym imbisem co pisze clown nie reguluje sie cisnienia na wtryskach tylko wstepnie ustawia co2, cisnienie na wtryskach reguluje elektrohydrauliczny nastawnik cisnienia. a do wlasciciela niesczesnej 190 podjedz do kogos kto sie zna i niech ci go posprawdza i wyreguluje....
czego niema jak nie pali? iskry, cisnienia paliwa, otwarcia wtrysków?
potrzebuje pilnie!!! porady w sprawie volvo v70 diesel 2,4. Rok 2000 z silnikiem WW-LT ,brak cisnienia na wtryskach , filter jest ok. immobilizer czy pompa wtryskowa ?
Jak w temacie , pojazd po sprawdzeniu komputera ,wymianie czujnika polozenia gornego walu ,sprawdzeniu wiekszosci wtyczek nie odpala -co pokazal koputer do bledu to wskazania - sensor cisnienia i wtrysku jak je sprawdzic i gdzie sa.
Sprawdzić stan niskiego ciśnienia na filtrach błędy sterownika
Błąd cisnienia na szynie moze wynikac z kilku powodów. Wtryski. Zawór upustowy na szynie. Pompa cr. Regulator cisnienia.Filtry. Elektryka. Itd
Kolego miernikiem nie zobaczysz na wtryskch 70V bo czaas wtrysku podawany jest w mili albo mikrosekundach, sa to bardzi krotkie impulsy, mozesz to zrobic oscyloskopem albo dioda z rezystorem. mozna tez podlozyc inny wytrysk lub wyjac jeden z silnika i zobaczyc czy psika podczas krecaenia. Na moje oko, ablo ktorys z czujnikow sie uszkodzil/ jest inny...
w silnikach z cr raczej trudno o normalne napiecie. wiec uwazaj co sprawdzasz i jak? Jest tam pik do 80v a wtryski piezo nawet 200v, wiec problem bedzie gdzie indziej. na poczatek błedy, wartosci, cisnienia i wtryski na powrotach?
Sprawdz jeszcze raz wtryski na powrotach. Jakie masz cisnienie przed pompa (pierwotne)? Sprawdz regulator cisnienia.
witam !! mam problem z silnikiem po wypadku nie odpala!!brak cisnienia na wtryskach a po podlaczeniu do komputera pokazuje blad ktorego w zaden sposob nie mozna skasowac!! blad p0180 czujnik temperatury paliwa -56c!! prosze o pomoc!!!
Hej, ja mam silnik DX GTI 1 Golf bez sondy lambda. U mnie problem z falującymi obrotami wskazuje na regulator ciśnienia paliwa. Musisz kupić zestaw do testu ciśnienia paliwa. Link: https://allegro.pl/oferta/tester-miernik... tutaj opis jak zmierzyć, ale w wersji angielskiej: https://www.youtube.com/watch?v=gtAX08PI...
Jeżeli paliwo idzie w przelew nie wytworzy cisnienia potrzebnego do odpalenia- uszkodzony wtrysk.
Witam. Jezeli auto chodzi sobie 5min za wolnych obrotach to tego paliwa przy wtryskach na pokrywie zamorów zbiera sie 100ml ~. Dokreciłem nakrętki przewodów wysokiego cisnienia do wtrysków, nic sie nie sączy, nie bąbluje, a paliwo dalej cieknie. Dodam ze te cybanty kątowe, które są na przewodach powrotu paliwa, wchodzace we wtryski słabo są trzymane...
To pompa 800 a wtryski cisnienia plus końcówki to jakieś 500. Watpie ze inwestycja nie klopotliwa.
sa dobre a tym bardziej ze jak zamieniłem pompki to działał ten cylinder na ktorym była stara pomka czyli wałek rozrzadu odpada. a otwarcie wtrysku było takie same bo do pomiaru cisnienia wykozystałem jeden wtrysk. ale chyba oddam jeszcze raz do regeneracji ta pompke bo dzisiaj po sprawdzeniu tego cisniena wyciagnełem wtrysk z tego co kiepsko pali i...
hmm... czyli tak , teoretycznie mogli bysmy nie ruszac konta wtrysku , tylko zwiekrzac dawke przez podniesienie cisnienia na pompie do tego odpowiednio zwiekrzac doladowanie i by gralo i silnik by zyl ale dodatkowo mozna cos zyskac bo przy podniesieniu cisnienia na wtryskach paliwo jest lepiej rozpylane , szybciej sie miesza z powietrzem i spala dlatego...
tylko kasowanie testerem pomoże bo był błąd cisnienia paliwa
Raczej nie masz pompy w zbiorniku. Standardowa diagnostyka CR. Błedy, cisnienia na listwie, wtryski na powrotach, napiecie na czujniku CR, filtr czy drozny.
panowie mam problem z bmw e36 2,5 td chodzi o pompe wymienilem zepsuta na druga o tych samych cechach kon,994 lecz nie pasowl sterownok zalozylem starszy ale pompa nie daje cisnienia zeby otwozyc wtryski powieccie co moge zrobic
A z samostartu próbowałeś odpalić? W cdi widziałem juz popsute dosłownie wszystko: pompa, wtryski, regler cisnienia.
Witam. Pacjent to ładowarka liebher l524 z silnikiem Johna Deere na common railu. Problem tkwi w tym ze odpala tylko z plaka. Nie ma szansy na odpalenie bez wspomagacza. Mam jelczowski wtrysk i podlaczalem go bezposrednio pod wtryski i wywnioskowalem ze pompa nie buduje odpowiedniego cisnienia gdyz wtrysk ustawiony jest na okolo 300bar a przy kreceniu...
co ma kontrolka wtrysku do cisnienia na głowicy? CIśnienia może nie być swoją drogą, ale to coś z wtryskami zapewne (najprawdopodobniej końcówki wtrysków)
witam mam wtryskiwacze do audi silnik afn sa ta wtryskiwacze dwu sprezynowe podane jest na nich takie cos 190/300 bar co to oznacza??? jakie maja byc prawidlowe cisnienia otwarcia wtrysku dla dawki wstepnej ?? i dla dawki zasadniczej??? pozdrawiam
Mówimy o wezyku podcisnieniowym który dochodzi do regulatora cisnienia? Czy powrót z wtrysków? Bo jezeli to pierwsze to: Masz do wymiany regulator cisnienia paliwa.
witam czy rozwiazales ten problem z trybem awaryjnym ja mam to samo tez wymienilem pompe odprogowa, czujnik na listwie, regulator cisnienia na pompie CR, wtryski spr podobno dobre, filtr, pompe w baku i dalej to samo
Wtryski .pompa. czujnik cisnienia
Witam z jakim momentem dokrecic wtryski i pompy wysokiego cisnienia daf 105.460
Cisnienie na 3 cylindrze pokazuje 0 przy kreceniu. Czujnik na swiecy zarowej. Pokazal sie blad P03AB zwarcie do masy czujnik cisnienia cylinder3.
Po podłączeniu kompa wyskakuje błąd z problem cisnienia paliwa. Listwa sprawdzona, wtryski ok, pompa też ok z tego co mowi mechanik Czyli tak naprawdę nic nie sprawdzone. Pierwsze podejrzane wtryski - któryś przelewa nadmiernie.
pompa chodzi a paliwa nie podaje ,tzn ze jest zlom chodzi a nie daje cisnienia sprawdz czy wtryski sie otwieraja
Witam Pozwolę się podłączyć do tematu by nie zakładać nowego . Sprawa ma się tak. Toyota Previa 2.0 d4d zapala normalnie bez jakiegoś dłuższego kręcenia (zarówno zimna czy ciepła ),chodzi przez kilka, kilkanaście, czasem 1min. czasem 2min. i sama nagle gaśnie. Przed tym jak zgaśnie delikatnie zaczyna szarpać i po momencie gaśnie . Diagnozowałem auto...
W tym modelu powinieneś miec silnik cdti a wiec C-R taki jak w astrach G i H. Na pompie wysokiego cisnienia zainstalowany jest zawor regulacyjny. To taka mala puszeczka z jedna wtyczka z 2 przewodami. Zalaczenie zasilania (sterowanie wypeknieniem impulsu) powoduje zamkniecie zaworu a w konsekwencji podniesienie cisnienia na listwie C-R. Dawka wtrysku...
wszystko wygląda ok pomimo to nie ma ciśnienia na wtryskach Jak zapali jak nie ma Cisnienia??
witam podlacz oscyloskop na przewody sterujace wtryski sprawdz cz jest sterowanie . 1 z wpienta kostka czujnika cisnienia 2 i bez wpientej kostki3spr czujnikpolozenia walu czy sa impulsy
Robilem juz tak i podawalo mocno paliwo, ale po jakichs 30 min postoju nie ma juz paliwa w sekcjj wysokiego cisnienia
Minimalne cisnienie podczas roruchu 18 MPa inaczej nie bedzie sygnału do wtrysków dopiero powyzej teo cisnienia komputer pozwoli odpalić auto korekcja nie moze być wieksza niż 1,5mm3 na sekunde producent przewiduje wymiane powyżej trzech ale jest to bzdura
Możesz miec przytartą klapę przeplywomierza czasami sie tak robi w mechanicznych wtryskach , może też takie objawy spowodowac regulator cisnienia paliwa, w tym typie wtrysku to częsta usterka.
witam co do kąta wtrysku to regulujesz go poprzez prawidłowe ustawienie całego rozrządu co do przestawienia w czasie jazdy to ty już na to nie masz wpływu,jest to regulowane automatycznie przez przesatawiacz konta wtrysku , co do cisnienia wtrysku ,to raczej samodzielnie nie jesteś w stanie tego zrobić samodzielnie bo wymaga to przyrzadów,natomiast...
Po pierwsze musisz podpiąc pod kompa to ci wszystko pokaze, dawki,cinienia itp a jak nie to sadze ze masz uszkodzony albo czujnik pierwszego wtrysku albo regulator cisnienia pompy wtryskowej a najprawdopodobniej po prostu leją ci wtryski. Pozdrawiam
pompa, wtryski, listwa paliwa, regulator cisnienia do sprawdzenia
Nie ma napiecia na wtryski bo nie ma ciśnienia. Jak podasz plaka, napompuje cisnienia to i na wtryski zasilanie bedzie. Paliwo sie cofa . Co z filtrem paliwa? Kiedy wymieniales ? Zacznij od filtra i wszelkich polaczen gdzie sa jakies oringi bo jak tak bedziesz odpalal to zycie pompy sie szybko skonczy.
A może pomylone przewody (podłączenie) na wtryskach ?
A pompeczka w zbiorniku nie zaciera sie czasem ? Trzeba przepatrzec parametry podczas jazdy cisnienia , czas otwarcia wtrysków , określ jak wyglda to szarpanie ile trwa , itd
Obstawiam wahania cisnienia na listwie. Zawor na listwie wtryskowej, zawor mprop, wtryski nie trzymają.
Drugi Man TGX E 5 480 rocznik ten sam turbina jest ok nie ma luzow bo sprawdzalismy nie ma przedmuchów , i tak była wymieniona pompa , wtryski po regeneracji , czyjnik cisnienia doładowania , i auto pali pod 40 l przy 24 Tonach teren raczej płaski
Skoro tak twierdzisz to ja bym się jeszcze upewnil co do świec, cęgami to zajmie minutkę. Próbowałes podgrzewać dwa razy? Jak sie upewnisz co do grzania to nastepnie sprawdzenie kata wtrysku lub cisnienia sprezania, zalezy czym dysponujesz. Przy cisnieniu od razu sprawdzisz wtryski.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88... Czyli problem jeszcze nie rozwiązany. Zawór regulacji ciśnienia gdyby był niesprawny trudno by było odpalić silnik sprawdz zawór wysokiego cisnienia na pompie przedmuchaj go dobrze i sprawdz wtryski na przelew ale proponował bym jednak sprawdzić na przelew czy wtryskiwacze są sprawne, pomimo że zostały...
Wystarczy sprawdzić kompresje i ciśnienie oleju żeby ocenić silnik. Przeważnie ma tych silnikach to diagnoza komputerowa nic nie daje bo uboga. W nowszych mozna więcej sprawdzić jak cisnienia oleju. Ukulawić wtryski na żądanie, kompresję sprawdzić kompem. Itd itp. A jak jest nie cwany sprzedawca to pozwoli podpiąć kompa.
Szyna to inaczej zasobnik cisnienia
A co z czujnikiem cisnienia? Jakie napiecie? Jak wygladaja wtryski na powrotach?
Jak pompa wtryskowa BOSCH , lub Lucas z reszta tez, odłacz zasilanie elektrozaworu na głowicy w pompie wtryskowej. Nie wiem który rok tego auta i czy nie ma tam immo. Jak nie zgasnie to odreć 4 przewody wysokiego cisnienia od wtrysków, po 3 juz powinien zgasnąc, lub dolotowy z filtra paliwa, a jak jest elastyczny to go zagnij. Potem wykręc ten elektrozawór...
Samochód był podłączany pod komputer przez dwóch niezależnych speców i obaj orzekli, że jest za niskie ciśnienie paliwa przy obrotach powyżej 2 tyś. i że trzeba wymienić przepływkę sory, ale ci "spece" zrobili cie w bambuko, przeplywomierz nie nic do cisnienia paliwa, po raz kolejny uklad CR (common rail) wiec wtryski, pompa HP, regulator cisnienia....
Sonda zaczyna dzialac dopiero jak silnik osiagnie odpowiednia temp silnika sprawdzic cisnieie paliwa zaworek zwrotny regulator cisnienia i przepustowos
Tak jak juz pisałem elektryka sprawna , sprawdziłem , zawór działa prawidłowo . Sprawdziłem te wtryski po założeniu nowych końcówek i prawidłowo podają paliwo ale problem jest z cisnieniem bo ktoś wcześniej bawił sie podkładkami w wtryskiwaczu i wtryski mają różne teraz cisnienia otwarcie iglicy jeden wtrysk ma prawidłowo bo przy 130 bar otwiera , drugi...
Dzięki, też mam takie podejrzenia że wtryski , tak jakby silnik nie mial odpowiedniego cisnienia spalin i turbina nie pompuje
Błędy zczytane gutmanem (hella) Dodano po 16 Po odczytaniu błędów delphim i wuth’em 2294 ciśnienie paliwa - wydatek pompy wysokiego cisnienia lub wspomaganie wtrysku Dodano po 2 Przegzyscilem czujnik cisnienia na listwie- brak poprawy. Zauważyłem jeszcze ze auto nie gaśnie przy bardzo powolnym dodawaniu gazu Gaśnie tylko przy takiej normalnej...
Witam, chciałbym sie z kimś pilnie skontaktować w sprawie opisanej usterki niskiego/braku cisnienia na wtrysku 1 i 4. Problem stał sie poważny. Brat wracał do Uk i 60 km za niemieckką granicą auto zgało. Posprawdzali i te same objawy-brak wtrysku na 1 i 4. Scholowali auto do Polski i w jakimś niby serwisie zdiagnozowali że niby pompa padła; czeka więc...
niby jak ? przewody wysokiego cisnienia prosto z pompy do wtrysków .
Uklad CR, wtyski na poacztek do sprawdzenia, potem pompa CP oraz regulator cisnienia. Agdzie sie znajduje ten regularor cisnienia? jak by byly wtryski to by po zgasnieciu nie odpalal.
pompa wymieniona, 2 wtryski, i zbioernik "listwa" cisnienia. auto pali bez problemu. filtr założony nowy. czas to mi uciekal z powodu czekania na czesci. w CLIPie wszytkie wtryski równo. na przelewach różnice bardzo nałe. także chyba bedzie żył
to sprawdzałem w kalibracjach obsługa i konserwacja, robi reset scr,egr,wtryski,czujniki cisnienia w kolektorze,nox,dpf Testy jest webasto ,testy zostały przerowadzone pozytywnie, tylko podczas testów komunikat na desce szybko migał, ale testy wyszły pozytywnie.
Do sprawdzenia wtryski i pompa wlacznie z regulatorem cisnienia
Mam sprintera 308cdi 2003r. auto odpalalo za pomoca samostartu, dzisiaj juz nie odpalilem mimo takich samych zabiegow,tzn odpalalo i doslownie za sekunde gaslo. Mechanik wymienil pompe wesokiego cisnienia, filtr paliwa, wtryski i dalej nic. Na dodatek zaczal sie palic akumulator i zaswieclo edc. Co robic, pomocy!
Zapowietrzone wtryski.
Fiat Ducato 2.3 nieodpala błoa p0090 Fiat ducato 2.3 96kw 2014r Blad p0090 Auto odpala na sekundę i gasnie Nowe 4 wtryski , regulator na pompie , czujnik cisnienia Cisnienia paliwa rośnie do 2000bar Brak już pomysłów...
napięcie wtryskach wtryskach spalanie zasilania wtryskach
dostępny telewizor podpiąć lampe philips golarka akumulator
czujnik temperatury sterownika pieca czujnik temperatury sterownika pieca
Vaillant turbo Tec pro VUW PL 202/3-3 M R1 - nie osiąga zadanej temperatury Łańcuch rozrządu w Fiat Ducato 3.0: trwałość i wymiana