16490 P0106 Cisnienie w kolektorze ssacym i cisnienie powietrza - niezrozumiala wartosc cisnienia !6622 P0238 Czujnik G31 cisnienia doladowania, za wysoka wartosc sygnalu 16990 Po606 Uszkodzony komputer sterujacy 17796 P1388 j.w 18047 P1639 Czujnik polozenia pedalu przyspieszenia G79+G185 za wysoka wartosc sygnalu 18042 P1634 j.w G185 Wyglada na padniety...
To parametry live data podczas problemu. Pierwsze cisnienie szyny CR. Cisnienie w kolektorze. Parametry EGR. Dawki wtrysku. Czy też widać falowanie.
Zdjęcie dokładne parametrów dodam w poniedziałek jak będę w pracy. Podam co pamiętam. Zaplon wlaczony: - czujnik doładowania cisnienia 830mbar, 1.59v -cisnienie w kolektorze 10mbar -cisnienie bezwzględne w kolektorze 950mbar -cisnienie atmosferyczne 960mbar Odpalony samochod: -czujnik doładowania bez zmian tzn 830mbar i 1.59v -cisnienie w kolektorze...
Mam problem z 1.6vti. Na wolnych obrptach po odpaleniu obroty faluja. Na odpalonym aucie wzniosy zaworow maja 0.26mm cisnienie w kolektorze ledwo 100mbar. Auto zamulone i szarpie. Jak recznie ustawie wanosa na 9.5mm auto ladnie pracuje obroty nie faluja i w miare jedzie. Cisnienie w kolektorze 400/500mbar czyli wedlug mnie ok. I pytanie jakie powinny...
Mogła tez byc taka sytuacj, że ten panel własnie był zapowietrzony i nie oddawał ciepła do beczki i cisnienie wzrastało w kolektorze pomiedzy grzejnikiem a szybą..
Problem rozwiązany. Okazało się pierdoła.
dzień dobry na komputerze pokazuje P11 bezwzgledne cisnienie kolektora (G71) obieg otwarty zwarcie do masy a drugim błędzie pokazuje P1161-czujnik IAT temperatura powietrza wlotowego (G72)-obieg otwarty/zwarcie na plusie jest to golf 4 1.9 tdi 74 kw rok 2004 niechce zapalić silnik proszę o pomoc z pozdrowieniem
1 to jest czujnik cisnienia gazu P1 on mierzy cisnienie gazu na listwie a ty potrzebujesz czujnika MAP do programacji on mierzy cisnienie kolektora
Cisnienie w kolektorze 600 mbar jak jest w porządku a jak zaczyna falowac to 260-900 mbar
A kolega to podcisnienie to dobrze wpiol, bo znajac zycie odpinal go od strony kolektora:P, spradz to podcisnienie ma isc bezposrednio do kolektora ssacego nie zadnego elektrozaworku:P:P
Witam. Dopadł mnie problem z autem po odpaleniu silnika słychac jak by cisnienie z tłoków w kolektorze ssacym. Ma ktos jakieś przypuszczenia???
Hej Kolego, czy udało Ci się rozwiązać kod tego błędu 0105? Mam ten sam błąd. Wyskakuje mi to na przemian z przepływka. Już walczę z tym samochodem i ręce opadają. Też tak mam że jak przejdzie w tryb awaryjny to mam cisnienie 800 jak zrestuje kod w trakcie jazdy to wszystko wraca do normy na chwilę. I ciśnienie skacze do góry i pozniej znow łapie błąd...
Jeszcze masz problem czujnika ciśnienia gazu który wytrzymuje 4 Bary ABS ciśnienia max. Posumujmy. Cisnienie atmosferyczne + cisnienie gazu + boost = 1.0 +1.2 +1.3 = 3.5 Bara. Czujnik umiera powyzej 4.0. Niema mowy o żadnym przepompowaniu bo duza szansa regularnych awarii. Jest jeszcze nowy produkt od Alexa shark adapt ale nie testowalem i on podbija...
Witam, Problem tak że cały czas świeci kontrolka od wtrysku Po podłączeniu testera (autobossa - a jest on bardzo słaby jeśli o fiaty chodzi) wywala błędy: 101 Cisnienie bezwzgledne kolektora 141 Cisnienie bezwzgledne kolektora 7100 Czy ktoś się może do tego odnieść? czy chociaż tester dobre błędy wywalił czy jakieś głupoty - podczas próby ich skasowania...
Podłączasz manometr do kolektora dolotowego i obserwujesz cisnienie - jego wzrost ze wzrostem predkosci obrotowej silnika. Nota bene sprężarka w tym samochodzie nie załacza się anie nie wyłancza - pracuje cały czas z tym że nie zawsze efektywnie :)
Cisnienie powietrza w kolektorze dolotowym.Chyba tego dotyczy blad
zależnie od tego jakie ma byc cisnienie docelowe osiągane przez turbo regulujesz sztange w silniach które sterowane są bezposrednio ciśnieniem w kolektorze dolotowym tutaj zrób tak: weż wężyk włóż do gruszki od sztangi reguluącej poluzuj śruby na sztandze wciągaj powietrze do maxymalnego schowania sie sztangi w praktyce wystarcza od 1,5bara do 2barów...
Objawy dosc klasyczne i wskazuja na uszkodzona sonde lambda (zwiekszone spalanie, falowanie silnika). Na rejestracje przez komputer usterki sondy w systemie z jedna sonda trudno liczyc - chyba ze jest juz totalnie uszkodzona. Sprawdzenie takiej sondy na warsztatcie to rowniez watpliwa sprawa. Najpierw sprawdz to co sugerowali koledzy czyli: EVAP, lewe...
witam. mam podobny problem z twingo 1.2 99r. syrius32. DF045 - czujnik wymieniony. niby ok i po krotkich jazdach probnych to samo - autko jakby odcinalo paliwo. filtr paliwa oryginal - wymieniony.sprawdzony kolektor i wszystkie podcisnienia. stala masa do MAP'a rowniez dodana. problem powstaje dopiero przy gwaltownym puszczeniu gazu do hamowania. przepustnica...
Czy map sensor mierzy cisnienie w kolektorze ssacym czy przy przepustnicy i jakie to cisnienie powinno byc?? Pytam o Vectre A 1.6i z 90r, silnik C16NZ.
Zajmij sie egr em.
Przepustnica po oczyszczeniu do adaptacji ,egr wysterować przez spr. elementów wykonawczych (ma klikać) ,potem nastawy egr grupa 74.Wartość z czujnika grupa 3 pozycja 3,na jałowym 320-400 mbar w miarę stabilna wartość
Diagnosta zaślepił wężyk idący do zaworu egr ale błąd nadal wyskakiwał. Żałosny ten diagnosta. Nawet biedak nie ma pojęcia, że układ EGR jest sterowny podciśnieniem i nie ma nic wspólnego z układem sterowania ciśnieniem doładowania. Jeśli zostały sprawdzone trzy wężyki wychodzące z elektrozaworu N75 na ich drożność (ten wychodzący do rury dolotu powietrza...
Kolego sprawdź katalizator czy nie jest przytkany . Miałem kiedyś taki przypadek ze wtryski już niedomagały i sporadycznie pod górę zapalał sie blad doładowania powietrzem.
sprawdz: cisnienie w kolektorze, poprawnosc pracy przeplywki, wyczysc przepustnice i kanaly dolotowe,
Podaje 0.95 bar ponad cisnienie w kolektorze. Czujnik podaje ciśnienie całkowite a nie w odniesieniu do kolektora. Chyba że masz inny czujnik, podłączony jednym wężykiem do ciśnienia gazu na wtryskiwaczu a drugim do kolektora. Na moje powinno więc pokazywać około 1.95bar przy zdjętym wężyku podciśnienia z reduktora. (1 bar atmosferyczne plus 0.95 bar...
Witam ktoś mogły jeszcze pomoc z tym Audi wymieniona turbina na sprawną zaworek N75 też a cisnienie w kolektorze przy 2.5 tysiącach obrotów to jedynie 1250 mbar
Zapoznaj mu 12v bezpośrednio. Powinien się otworzyć.
Nie można skorzystać z cudzej mapy benzyny. każdy samochód nawet z tym samym typem silnika ma inne parametry choćby z powodu przebiegu i dodatkowego wyposażenia (np. klimatyzacja). Lepiej poprawnie zebrać swoją mapę. Zdejmij klemę na dłuższy czas na ciepłym silniku. Po ok 20min. odpal na pb i nic nie dotykaj dopóki nie włączą się wiatraki. Potem włącz...
Różne problemy z pandami maja swój początek przy wtyczce ecu.
czas wtrysku , cisnienie w kolektorze Te parametry mnie ciekawią. Ile było?
jakie masz ustawione ciśnienie na reduktorze w trakcie kalibracji ? sprawdź ciągłość przewodów między steronikiem LPG, a listwą. Sprawdź stan wężyków między kolektorem ssącym, a parownikiem i MAP sensorem. Dodaj zdjęcie wartosci cisnienia w trakcie pracy na biegu jałowym na LPG.
Żeby pomiar ciśnienia miał sens potrzebujesz mieć wyświetlacz na 3 cyfry a nie dwie. 3x7 LED + znak czy cisnienie jest dodatnie czy ujemne, albo jakiś wyświetlacz LCD. Co do samego zlecenia. Zajmuję się zawodowo gazem w samochodach. Ile za zlecenie chcesz płacić bo za 100zł + koszt elementów to mało kto palcem w bucie kiwnie. Chcesz mierzyć ciśnienie...
Wpadnij to ci ustawie valvetronica bez problemu na dowolnym sprawnym sterowniku lpg. Korekty dokonaj na podstawie porównania czasu wtrysku pb do pb na lpg i tyle. OL na napięcie sondy by było ciut wyższe od tego co na pb. W sumie tyle. W silnikach ze stalym ciśnieniem kolektora map nie będzie i w niczym to nie przeszkadza.
wklejam wpis kol. kybernetes Nie jest on zaworem typu zamknij/otworz tylko zaworem regulujacym przeplyw (paliwa). Podczas pracy przepuszcza on paliwo w sposob ciagly bo pompa podaje duzy nadmiar paliwa. Jedyne co sie zmienia podczas zmian cisnienia w kolektorze dolotowym to ilosc paliwa zwracanego przez regulator z powrotem do zbiornika. Kiedy cisnienie...
Tak jak mówiłem wtryski sterowane są stronami po 3 na raz, z jednej strony na 1,3,5 cylinder i z drugiej na 2,4,6 http://obrazki.elektroda.net/42_12620432... A na ustawieniu "sekwencja" nie przechodziłautokalibracji bo pod koneic zaczynało mocno telepac samochodem i zazwyczaj gasł, cisnienie kolektora nieprawidlowe 0,61 a jak sie raz udalo...
Ciśnienie kolektora ssącego na biegu jałowym Wyreguluj zawory. , to też może być przyczyną, ale nie pojawia się w jednym momencie tylko stopniowo. pozdrawiam
Cisnienie w kolektorze i temp.powietrza i dlatego.Jak go odepniesz to ecu przyjmuje dane awaryjne i dlatego jest poprawa. Musisz sprawdzic co on pokazuje w parametrach.
To jest ciśnienie w kolektorze ssącym.
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Na scianie grodziowej,prostokatne pudelko plastikowe z doprowadzonym don wezykiem z kolektora ssacego.Dochodzi do niego zielona kostka z trzema przewodami. Dokladnie szukaj tego: http://obrazki.elektroda.net/42_12361935...
kolektor ssacy czysty jak sprawdzic pompowtryski auto ma 80tys km.ktora to pompa tandemowa. jesli chodzi o pompe na rozrzadzie to daje 6.5 bara.czy cisnienie w kolektorze mialoby taki wplyw?
To chyba rzeczywiście zawór zabezpieczający przed przeładowaniem. Wygląda na to że stoi zawór upustowy w turbo. Spróbuj go rozruszać. Lej WD i wszystko żeby się ruszył. Tak jak teraz jest to szybciej wykończy turbinę, a i pali więcej.
Założyłem na próbę drugą przepustnicę,cisnienie w kolektorze jest bliższe żądanemu.Motor w dalszym ciągu muli się,czas wtrysku bez zmian. Coraz bardziej wydaje mi się że problem jest w sterowniku.
Co do czujnika temp. to 39'C pokazuje gdy jest zarejestrowane uszkodzenie czujnika. Z reguly przy takich dolegliwosciach trzeba szukac 'lewego' powietrza, sprawdz cisnienie w kolektorze odczytywane z MAP.
z tych screenów nic nie wynika zrób analize spalin, sprawdz szczelnosc kolektora, zmierz cisnienie paliwa.
na moje to uszkodzenie nie ma nic wspolnego ze zbyt wysokim ladowanie do sprawdzenia uklad zapłonowy, zasilanie paliwem i cisnienie sprezania, szczelnosc kolektora dolotowego
No tak, Astra H 1,7 CDTI (100KM), Z17DTH.
Wszystko zalezy od silnika - te najstarsze maja kat staly. Te nieco nowsze maja kat regulowany przyspieszaczem np podcisnieniowym (cisnienie z kolektora dolotowego). Te calkiem najnowsze - elektronike. POzdrawiam Giuseppe
przy turbinie ktory steruje geometria łopatek, bo moze byc zawysokie cisnienie w kolektorze dolotowym i pozniej przechodzi w tryb awaryjny,a teoria w praktyce nigdy nie idzie w parze.
Nie bierz opisu bledu doslownie. "Zwarcie do plusa" oznacza tylko, ze napiecie na wejsciu do ECU jest poza zakresem (zbyt wysokie). Nalezaloby to sprawdzic, zmierzyc rzeczywiste cisnienie w kolektorze i porownac ze wskazaniem czujnika itd. Problem moze byc zarowno w elektronice (czujnik, ECU) i okablowaniu jak i w mechanice (mozliwe, ze masz rzeczywiscie...
stary podaj kod błędu to Ci pomożemy. prawdopodobnie masz przeładowanie turbiny a nie walnięty czujnik.
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
witam, uszkodzenie tego czujnika lub niemożliwość odczytu (uszkodzenie ciągłości połączenia) przez kalkulator wtrysku, powoduje brak sygnału do elektrozaworu sterowania łopatkami kierownicy turbiny, co powoduje albo niedoładowanie lub przeładowanie (cisnienie pow na wejściu do kolektora) i dobranie odpowiedniej dawki paliwa, czujnik temp chłodziwa (info...
Przeczytałem jeszcze raz cały post i m.jarek1 może mieć rację bo ty wymieniałeś rozrząd, a cisnienie w kolektorze ssącym jest za niskie, czyli za późno otwiera zawory ssące, jak rozrząd jest ok. to sprawdź ten map sensor, bo przy takim wskazaniu podaje mniej paliwa i wtedy analiza spalin wychodzi wzorcowo, czyli co jakieś 00,02
Koleżanko masz napisane w błędzie co jest nie tak, sprawdziłaś czy jest podłączony czujnik ciśnienia w kolektorze? Czy może jakiś wężyk nie został podłączony albo nie pękł?
Posprawdzaj wężyki i dolot do turbiny i intercolera.Temat przerabiany
Witam. Muszę przyznać, że z tym błędem się jeszcze nie spotkałem ale trochę pogrzebałem. Na ross-techu go nie opisano, ale opisany jest ten: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... i jak widzisz dotyczy czujnika ciśnienia kolektora dolotowego. Pozdrawiam
Z tego co wiem to zeby miec instalacje gazowa I lub II generacji w aucie z turbina MUSI byc specjalny reduktor ktory umozliwia kompensacje (jest on troszke inny ale "normalny" reduktor tez da sie przerobic tylko trzeba wiedziec jak) nadcisnienia w kolektorze ssacym - daje wtedy wieksze cisnienie gazy takie ze nadal bedzie odrobine wieksze od cisnienia...
Witam:) mam mały problem z kalibracją instalacji gazowej w moim autku. "gazownicy" założyli mi dysze 1,5mm i przy kalibracji wyskakuje błąd że dysze są za małe mnożnik wynosi wtedy wynosi 1,8 i spada do 1,6. Przy szybszej jeździe wywala mi błąd Wtryskiwacze gazowe całkowicie otwarte !!, - Sprawdź sondę lambda przy pełnym obciąŜeniu – nastąpiło...
czytalem na innym forum o czujniku map sensor ,miezy cisnienie w kolektorze ssący i przesyla dane to kompa i podaje za malo paliwa na wyzszych obrotach ? Dodano po 27 co to ten slup silnika ?:)
Jaki silniczek?
auto idzie równo do 1500-1600 obr.czasami 1800 obr potem są objawy jakby braku paliwa szarpie,przestaje ciągnąc ,jak ujmę gazu wszystko wraca do normy ,jak dłuzej tak przeciągnę to zapala się v,cisnienie w kolektorze dolotowym zmierzone w czasie jazdy 1,7 atm, co to jest to htt bo nie kumam
Co do tego licznika to nie przeklamuje. Kola ma 13 cali i na dodatek robilem pomiar predkosci elektornicznie. Dokladnie oszukuje o 2km/h. A co do turbo to juz jezdzi taki wlasnie abimex tylko ze on napedzany jest samym gazem. Ja natomiast chce zrobic tak zeby chodzil tylko na samej benzynie bo ja niemam w swoim gazu. Z reszta ja nie toleruje zadnego...
1,5V na biegu jałowym 51pin ECU, 1,2V przy 2000orb/min. To ile obrotów wedle Ciebie jest na biegu jałowym? 2500? Ja zawsze myślałem że czym mniejsze ciśnienie w kolektorze (większe podciśnienie) tym mniejsze napięcie na czujniku. 5V to okolice ciśnienia atmosferycznego, czym ciśnienie bliżej 0bar tym napięcie niższe. Czym bardziej uchylisz przepustnice...
proponuję lekturę instrukcji zanim zaczniecie cokolwiek "naprawiać" bo z gazem nie ma żartów :D:D:D Manometr wskazuje ciśnienie gazu względem atmosfery, ciśnienie red to ciśnienie względem ciśnienia w kolektorze ssącym, a map to cisnienie w kolektorze ssącym wzgledem atmosfery. Trzeba o tym pamietać posługując się manometrem i nie dziwić się że wskazania...
kompresji nie sprawdzałem moze macie racje trzeba bedzie sprawdzic niemniej jednak wydaje sie jakby tracil cisnienie paliwa na kolektorze ktory zasila wtryski
Jest to czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. Czyli MAP sensor.
Czy błędy pojawiły sie juz po wycieciu DPF? Przy tym układzie z przepustnicą EGR jeżeli silnik osiągnie zadane parametry i uruchamia EGR to jedna przepustnica jest zamknieta,a druga przymknieta na około 30% przepływu, a cisnienie doładowania w kolektorze wynosi 0,8 Bar (Normalnie jest 1 BAR czyli cisnienie atmosferyczne). Czyli jest podciśnienie. Natomiast...
Witam Borykam sie z problemem w Leonie 1.6 16V 2002 r Czasami odpala i jest ok , często nie odpala i sypie błędami Czujnik połozenia wału , wałka cisnienie w kolektorze ssącym , sterownik zablokowany przez immo do tego objawy prędkościomierz sam podskakuje od 800 do 3 tys na zapłonie i przekaznik pod deską szaleje W momencie nie odpalania na niebieskim...
No wiec, objawy takie jak napisalem w 1 poscie, wystepuja z niezaslepionym egr-em. (zaslepialem na chwile tylko blaszka i sprawdzilem jak chodzi, po czym spowrotem wyciagnalem blaszke i jest nie zaslepiony. Dzis znow blad : za duzy przeplyw) Cisnienie w kolektorze na jalowym sprawdze jak bede mial dostep do kompa na dniach.
witam wszystkich nie wiedzialem gdzie napisac,zaczynam pisac prace inzynierska moj temta to projekt turbosprezarki bezolejowej do samochodu osobowego. i w zwiazku szukam paramterow silnika 1.9 tdi a dokladnie chodzi mi o takie paramtery: 1.pojemnosc 2. strumien masy spalin 3. cisnienie przed sprezarka 4. cisnienie doladowania 5 cisnienie za kolektorem...
w duzym uproszczeniu znajac cisnienie wtrysku, cisnienie w kolektorze i parametry wtryskiwacza (srednica otworkow itp) oraz znajac dlugosc wtrysku mozna wyznaczyc ile silnik dostaje paliwaw jednym wtrysku, ale tak wyznaczona wartosc niestety bedzie obarczona bledem bo nie jestes w stanie oszacowac lub zmierzyc oporow przeplywu i strat ani uwzglednic...
Najprawdopodobniej będzie uszkodzony lub nie taki czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, miałem podobny przypadek w twingo
1-jak wyglada wylot wydechu sadza? 2-czy była robiona analiza spalin ? 3-czy daje sie lekko toczyć ? 4-rozmiar kół zgodny ? 5-czy da sie ruszyć z piskiem opon ? (sprzęgło) 6-jakie cisnienie w kolektorze wydechowym ? 7-czy filtr powietrza wymieniany i sprawdzony dolot ? 8-itd.......
Służy do korekcji dawki paliwa wraz ze wzrostem ciśnienia w kolektorze
Nie posiada. Ogólnie silniki niedoładowane jak mają przepływomierz to nie mają czujnika ciśnienia w kolektorze i odwrotnie.
Biały lub niebieski dym świadczy o za małej ilości paliwa albo o niewłaściwym kącie wtrysku.
Sprawdź ustawienie i zużycie rozrządu.... Za duże to ciśnienie w kolektorze o ile jest szczelny....
czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym znajduje się wewnątrz sterownika silnika.Jest połączony z kolektorem za pomocą cienkiego przewodu gumowego.Sprawdz czy jest szczelny.
wnioskuje ze mierzą i podciśnienie i cisnienie. Są różne metody pomiaru ciśnienia kolektora dolotowego. Pomiar ciśnienia względnego i bezwzględnego, ale to chyba wiesz biorąc się za temat....: Potrzebuje dokładnie do budowy wskaźnika doładowania.
To jestpowod jak najbardziej... tylko pytanie dla czego sprezarka nie pompuje, nawet usterka zaworka sterujacego turbina nie wchodzi w gre gdyz wg w sprezarce jest zamkniety w pozycji 0 otwiera go dopiero uzyskane cisnienie w kolektorze ssacym uruchamiajac duza sprezarke "biturbo" uklad ssacy wraz z ic wyglada na szczelny zreszta bylo by to slychac.....
Rozrząd sprawdzony blokadami, wszystko się zgadza, sprawdzone w mojej obecności, sam obracalem wałem do momentu oparcia na blokadzie korbowodu, blokada rozrządu weszła idealnie bez żadnego problemu w szczeliny wałków zaworowych, wiec jest ok, gazownik stwierdził ze ciśnienie powinno być 200-300mbar
Głowica sprawdzona na 100% włacznie z wałkiem i popychaczami. Cisnienie mierzone . tłoki byly "przeswietlane". pierscienie nowe. Sprawdzane byly wszystkie panewki i inne czesci mogace stukac. Wiec przyczyna jest poza silnikiem. Pozostał kolektor i z tad to pytanie.
To w takim razie kupie manometr. Czy tym samym moge zmierzyc cisnienie paliwa na listwie wtryskowej? Jeszcze sprawdze jak klapa antywybuchowa w dolocie wplywa na cisnienie w kolektorze ssacym. Chyba trzeba ja usunac i na obudwie filtra zainstalowac klapy. Ona dlawi powietrze jeszcze bardziej niz mikser. Teraz widze jeszcze inna wade instalacji 1 i 2...
W momencie otwarcia egr cisnienie w kolektorze dolotowym spada, wychwycenie tego momentu w przypadku gdy nie ma czujnika na samym zaworze,to zadanie przepływomierza który wysyła odpowiedni impuls do sterownika. Aby egr sie otworzył potrzeba spełnienia kilku warunków, u róznych producentów może to róznie wygladać ale mniej więcej: temperatura płynu chł....
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
Ten z jednym pinem jest na zegar, Ciebie interesuje ten drugi, na 2 przewody. MAP to właśnie czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Powodzenia.
witam, te podcisnienia to gaszak i przestawianie momentu wtrysku jak zimny, ten typ nie ma kalkulatora wtrysku toć to nie CDI, sterowanie mech-podcisnieniowe, immo to wymysł Zasady na karte, skoro masz słaby ten vitek to sprawdz popierwsze zawór upustowy na turbinie , jest sterowany przez ciśnienie doładowania i ma za zadanie utrzymac je na poziomie...
Wydajnosc cisnienia pompy powinna byc ok 2,5bar'a. Na biegu jalowym powinienes miec ok 1bar+-10%. Rezystancje silniczeka krokowego pownien miec ok 5ohm +-0,5ohm (oczywscie podwojnie). Sprawdz ile ma krokow na biegu jalowym. Mieszanke sprawdz na sondzie (jesli dobrze pracuje). Jask masz mozliwosc to sprawdz jakie masz cisnienie w kolektorze (moze to...
Najczęściej takie objawy daje uszkodzona kopułka lub palec rozdzielacza. Obniża się ciśnienie w kolektorze to iskry sobie latają we wszystkie strony. Rozrząd sprawdź a nie zgadujesz.
Pojedź do tego mechanika i niech sprawdzi czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (czujnik podciśnienia) napisz czy samochód ma instalację LPG bo to ważne pozdrawiam.
w kolektorze wylotu? A co z kolektorem dolotu? Jakie tam jest cisnienie? sprawdź lewe powietrze i co widzi MAP sensor?
Mapsensor i czujnik ciśnienia w kolektorze to (prawie) to samo, jest na podszybiu z prawej strony (pasażera) sprawdź wężyk. Baro to czujnik ciśnienia atmosferycznego, jest w sterowniku, ale nie dawałby takich spadków mocy, jeśli kontrolka po zapaleniu gaśnie.
a moze ktos wie na jakie cisnienie trzeba zastosowac zawor bezpieczenstwa w kolektorze slonecznym z gory dzieki
Dokladnie map sensor ma jeden wezyk, to jest czujnik podcisnienia a ten 2gi czujnik nie wiem jak dokladnie sie nazywana na polski z angielskiego to boost presure solenoid czyli jakies elektrozawor cisnienia , on ma 2 wyjscia. Jeden jest obok drugiego, jedna rurka wchodzi a 2 wychodzi i z tego co kumam mierzy cisnienie w kolektorze ale to nie wazne bo...
Nie wiem dokladnie jak jest w mazdach ale sprawdź czy nie spadł wężyk z czujnika MAP(ciśnienia w kolektorze dolotowym)
Dotyczy to ciśnienia w kolektorze ssącym. Mierzy je map sensor ale błąd nie musi oznaczać że on jest uszkodzony. Posprawdzaj wężyki podcisnien, węże od powietrza generalnie wszystko gdzie może być ubytek (lewe powietrze).
to co pokazuje kompyter to bzdura nie ma do odniesiena do spalania lpg. W moim golfie tez pokazuje czasem male czasem duze wartosci spalania ale zupelnie to sie nie pokrywa z rzeczywistoscia. trzeba zatankowac sie do pelna wyjezdzic caly zbiornik i zobaczyc ile sie zrobilo km. komputer pokazuje wartosci jakie bylyby przy jezdzie na benzynie a najczesciej...
wysokie cisnienie kolektorze strzały kolektorze kolektorze dolotowym
wzmacniacz 2n3055 miernik sanwa pc5000 yamaha amplituner instrukcja
proszki gaśnicze instrukcje serwisowe ekspresu delonghi
Symbole wyłączników w CADe SIMU: różnicowo-prądowy i nadprądowy Jak usunąć zablokowane konto Google z Galaxy A14 5G