Problem rozwiązany. Okazało się pierdoła.
16490 P0106 Cisnienie w kolektorze ssacym i cisnienie powietrza - niezrozumiala wartosc cisnienia !6622 P0238 Czujnik G31 cisnienia doladowania, za wysoka wartosc sygnalu 16990 Po606 Uszkodzony komputer sterujacy 17796 P1388 j.w 18047 P1639 Czujnik polozenia pedalu przyspieszenia G79+G185 za wysoka wartosc sygnalu 18042 P1634 j.w G185 Wyglada na padniety...
Błąd wysokie ciśnienie w kolektorze dolotowym
A kolega to podcisnienie to dobrze wpiol, bo znajac zycie odpinal go od strony kolektora:P, spradz to podcisnienie ma isc bezposrednio do kolektora ssacego nie zadnego elektrozaworku:P:P
Nie bierz opisu bledu doslownie. "Zwarcie do plusa" oznacza tylko, ze napiecie na wejsciu do ECU jest poza zakresem (zbyt wysokie). Nalezaloby to sprawdzic, zmierzyc rzeczywiste cisnienie w kolektorze i porownac ze wskazaniem czujnika itd. Problem moze byc zarowno w elektronice (czujnik, ECU) i okablowaniu jak i w mechanice (mozliwe, ze masz rzeczywiscie...
Moze gdzies przeciek powietrza jest
W załączniku schematy 1312 - MAP 1261 - pedał gazu 8007 - czujnik ciśnienia klimatyzacji Do sprawdzenia instalacja. To że auto wkręca się tylko do 3 tysięcy będzie raczej problemem z tym że sterownik nie widzi pedału gazu. Masz problem z czujnikiem MAP a nie z wysokim ciśnieniem w kolektorze. Tutaj jest raczej problem po stronie elektrycznej - sterownik...
Pasek rozrzadu chodzi po .... kole pasowym. Troche dziwne jest to: Na ustawieniu fabrycznym rozrządu czasem kicha w dolot, jak dałem 2 zęby do tyłu to było też o niebo lepiej niż jak jest na zero. Jaka metoda regulujesz luzy zaworowe? Z drugiej strony, odczyt parametrow z twojego komputera jest nieco niekoherentny. Sprobuj zrobic diagnostyke czyms powaznym,...
P1113 : regulacja wysokiego cisnienia paliwa - cisnienie zmierzone w kolektorze nizsze od cisnienia minimalnego (120 bar). Przyczyna moga byc przecieki paliwa w obwodzie wysokiego cisnienia, zasysanie powietrza przed pompa (przewody na silniku, zbiornik paliwa), dlawienie na dolocie (np. zanieczyszczony filtr paliwa, zagniecione przewody pod samochodem),...
na moje to uszkodzenie nie ma nic wspolnego ze zbyt wysokim ladowanie do sprawdzenia uklad zapłonowy, zasilanie paliwem i cisnienie sprezania, szczelnosc kolektora dolotowego
w kolektorze wylotu? A co z kolektorem dolotu? Jakie tam jest cisnienie? sprawdź lewe powietrze i co widzi MAP sensor?
Zaklady Azotowe w Tarnowie robia rurki czarne wytrzymale na wysoka temperature i cisnienie ponadto maja dopuszczenie tego produktu do kontaktu z woda (posiadaja atest) sa one uzywane do budowy kolektorów przez warsztaty szkolne i osoby prywatne kosztu metra rurki wahaja sie od 80 gr do 1,60 zaleznosci od srednicy http://www.azoty.tarnow.pl/?menu=2&doc=o...
jakie masz podzespoły, ciśnienie reguluje sie śrubką na reduktorze, wysokie ciśnienie kolektora może świadczyć o jakiejś nieszczelności, jaki masz MAP na wolnych
Pompe wymieniłeś pewnie na taniego Toprana w której zawór działa równie ciężko jak w twojej starej... Jaki masz olej ?? Zrób sobie prosty test , sciągnij wąż miedzy IC a kolektorem ssącym i zobacz czy podpiera.
cylinder jest napewno zalany, jedno to, że cały czas jest podawane paliwo, a drugie ze robiłem próbe olejową. co do kolektora to tak jak pisałem ssącego nie odkręcałem, ale wtryski wyjmowałem, i zawór widac. powietrze napewno ssie, mógłby miec nawet dziure wielkości 10gr i tak by chodził równo tylko na wysokich obrotach, bo cisnienie w całym kolektorze...
Objawy dosc klasyczne i wskazuja na uszkodzona sonde lambda (zwiekszone spalanie, falowanie silnika). Na rejestracje przez komputer usterki sondy w systemie z jedna sonda trudno liczyc - chyba ze jest juz totalnie uszkodzona. Sprawdzenie takiej sondy na warsztatcie to rowniez watpliwa sprawa. Najpierw sprawdz to co sugerowali koledzy czyli: EVAP, lewe...
Co do czujnika temp. to 39'C pokazuje gdy jest zarejestrowane uszkodzenie czujnika. Z reguly przy takich dolegliwosciach trzeba szukac 'lewego' powietrza, sprawdz cisnienie w kolektorze odczytywane z MAP.
BMW E61 N47 - wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, wtryski, kolektor ssący. Samochód jedzie dobrze, przy nagłym wciśnięciu gazu do oporu, wchodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu, wszystko wraca do normy i ponownie po wciśnięciu gazu do oporu, to samo. Dzieje się to powyżej 3500 obrotów.
Witam, pacjent Fiat ducato z 2018r. Prawie od nowości mam problem z tym samochodem. Po przejechaniu około 100 tysięcy kilometrów auto traciło moc, zaświecał się check z błędem p0238-61. Auto zawiozłem do autoryzowanego serwisu FIATA przestał tam prawie dwa lata i nie naprawili, tzn zrobili coś że błąd się nie wyświetlał ale samochód nie miał mocy. Miesiąc...
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Ze strony elektrycznej mam jedynie komunikat: zbyt wysokie ciśnienie w kolektorze ssącym. Komunikat jest mniej wiecej taki: masa powietrza zbyt duża. Zdecyduj się który masz komunikat, o to są dwie różne sprawy.
Witam. Mam podobny problem. Też mam takie wysokie ciśnienie oleju. Olej wypluwa kolektorem wydechowym. Możesz napisać co było przyczyną usterki?
Czyli sam widzisz - ciśnienie atmosferyczne to napięcie blisko 5V. Zapalony silnik - ciśnienie niższe i niższe napięcie na wyjściu czynnika. Wystarczy trochę pomyśleć że czym wyższe obroty to wyższe napięcie bo wyższe ciśnienie w kolektorze.
Sprawdź te luzy zaworowe, bo na gazie bierze impuls tylko z sondy i potencjometra przepustnicy, przy benzynie + czyjnik ciśnienia w kolektorze ssącym( jak go ma). Jeżeli przy gazie sonda ma stałe napięcie to wygłada że gaz jest źle wyregulowany( 0.35 to mieszanka ubogai się nie zmienia), przy benzynie jeżeli jest zbyt wysokie ciśnienie kolektora to...
Błąd EDC przy niskich obrotach ok 1700 i wysokim biegu. Proszę o porade...wszystkie tematy powoli się wyczerpuje...wtryski czujniki turbina egr wszystko wymienione lub sprawdzone A błąd jest nadal...teraz mam wysokie ciśnienie doładowania w kolektorze kolorowym...p0234...pozdrawiam
że sonda ci nie pracuje to nie oznacza ze jest uszkodzona jest duzo powodów takiej sytuacji cisnienie paliwa podciśnienie w kolektorze ssacym lewe powietrzee masa sterownika i sondy zle ustwiony rozrzad a nawet przewody i swiece zapłonowe sprawdz a dopiero wymieniaj
Witam mam problem z fiatem panda rok 2011r 1,2 Benzyna.(to ten nowszy silnik) Mianowicie bardzo mocno wachluje obrotami , prawie gasnie i momentalnie wbija na wysokie obroty . Nieraz jest wszystko w porządku a nie raz zaczyna wachlować nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny Wymieniłem czujnik cisnienia w kolektorze , oraz przepustnice. Podczas diagnostyki...
W silnikach turbo oba czujniki są równorzędne ponieważ istotne jest różnicowe ciśnienie gazu. Im wyższe ciśnienie w kolektorze tym musi być wyższe ciśnienie gazu. By móc powiedzieć coś o ciśnieniu gazu patrzy się na różnicę ciśnienia gazu i ciśnienia kolektora która musi być stała i właśnie z ciśnienia różnicowego liczy się korektę od ciśnienia gazu...
Mierzyles na pompie napiecie ? Filtr wysokiego cisnienia czysty ? Sprawdz reduktor przelewu paliwa na koncu kolektora, bo to on ustala cisnienie paliwa na wtryskiwaczach. Co z zaplonem, bo nie rozumiem tego ,,obroty silnika widzi" a pompa paliwa jest zawsze sterowana ze sterownika, gdy silnik nie da sie uruchomic (tzn. mimo krecenia rozrusznikiem) to...
1-jak wyglada wylot wydechu sadza? 2-czy była robiona analiza spalin ? 3-czy daje sie lekko toczyć ? 4-rozmiar kół zgodny ? 5-czy da sie ruszyć z piskiem opon ? (sprzęgło) 6-jakie cisnienie w kolektorze wydechowym ? 7-czy filtr powietrza wymieniany i sprawdzony dolot ? 8-itd.......
czy na przewodzie OUT z N75 który idzie do gruchy powinienem czuć jakiś powiew powietrza Tak jeśli MAP sensor da sygnał do ECU że jest za wysokie ciśnienie w kolektorze ssącym , to ECU wtedy wysteruje N75 i powinno być czuć powiew. Na wolnych obrotach nic tam Ci nie dmuchnie .
Ciśnienie ssania czyli ciśnienie w kolektorze dolotowym, im wyższa wartość tym mniejsze podciśnienie. Poza wymienionymi powodami dochodzi też rozszczelnienie układu podciśnienia, np. usterka serwomechanizmu wspomagania hamulców.
Wydajnosc cisnienia pompy powinna byc ok 2,5bar'a. Na biegu jalowym powinienes miec ok 1bar+-10%. Rezystancje silniczeka krokowego pownien miec ok 5ohm +-0,5ohm (oczywscie podwojnie). Sprawdz ile ma krokow na biegu jalowym. Mieszanke sprawdz na sondzie (jesli dobrze pracuje). Jask masz mozliwosc to sprawdz jakie masz cisnienie w kolektorze (moze to...
na benzynce wszystko jest ok,na komputerze wykazało mi kiedys zbyt niskie cisnienie w kolektorze dolotowym i zbyt wysoka rtemperature wiec macher zalecil regulacje zaworow,zrobilem to ale nie pomoglo,map sensor tez raczej odpada bo na benzynce to cuka ok,silnik krokowy tez,ogolnie silnik jest dosc czuly,wszystko sie zaczelo od tego emulatora,jest w...
Regulator ciśnienia paliwa działa poprawnie. Im wyższe ciśnienie w kolektorze, tym wyższe na listwie. Zły trop, musisz szukać dalej. edit: Może i jednak dobry trop, bo tu powinien trzymać 2,5 bez podciśnienia. Pewnie włożony niewłaściwy regulator, bo zazwyczaj są takie na 3 bary.
hmm patrzylem na ten wałek przy regulacji luzow i powiem szczerze ze patrzac na niego myslalem ze jest w stanie bardzo dobrym zero oznak jakiegokolwiek starcia-no chyba ze tak idealnie do okola krzywki by sie starły na calej szerokosci krzywki.. poskladalem wszystko szczelnie cały układ ssący,wymieniłem wtryskiwacze i wszystkie uszczelnienia i węzyki,i...
Niema żadnego czujnika cisnienia paliwa na szynie ani nigdzie indziej. po włączeniu kluczyka sterownik podaje mase i uruchamia pompe paliwa na pare sekund poczym czeka aż dostanie sterownik sygnał z czujnika halla w aparacie zapłonowym że obraca się wał to podaje mase na przekażnik tak długo jak długo otrzymuje ten sygnał a zawór na listwie to zawór...
Byłoby dobrze, gdyby przewody wysokiego ciśnienia nie dotykały kolektora wydechowego - bo takie odnoszę wrażenie, patrząc na film. Mogą generować dodatkowe efekty dźwiękowe i powodować tarcie między nimi, co może osłabić ich ściankę.
Z tego co wiem to zeby miec instalacje gazowa I lub II generacji w aucie z turbina MUSI byc specjalny reduktor ktory umozliwia kompensacje (jest on troszke inny ale "normalny" reduktor tez da sie przerobic tylko trzeba wiedziec jak) nadcisnienia w kolektorze ssacym - daje wtedy wieksze cisnienie gazy takie ze nadal bedzie odrobine wieksze od cisnienia...
Nie oto mi chodzi. W samochodach z pompami rotacyjnymi jest tak ze na pompie jest membrana reagujaca na zmiany cisnienia w kolektorze i gdy wzrasta cisnienie doladowania to o tyle samo wzrasta dawka paliwa. Jesli tego nie bedzie, to bedzie na niskich oboratach dymil mocno, a na wysokich gdzie turbina zdazy dac odpowiednie cisnienie, juz nie. To jest...
Witam, otoz mam problem z Mercedesem. Nie chce wchodzić na obroty, nie pobiera Adblue w układzie oczyszczania spalin sa aktywne 3 kody: 1) Jakosc Adblue system dozowania. Niedostateczna jakość Adblue 14248 , 2) Błąd grupy sterowania emisją spalin, sterowanie wtryskiwaczem Adblue 14246 , 3) Zbyt wysoka emisja tlenków azotu (przekroczony próg 1) 12971...
Czy przypadkiem nie jest tak, że regulator ciśnienia upuszcza ciśnienie do przewodów powrotnych? Po co zatem ta siateczka, skoro i tak idzie paliwo do baku? Pompa wysokiego ciśnienia składa się z: https://obrazki.elektroda.pl/1842600600_... 1 - Cylinder 2 - Krzywka 3 - Zawór ssący płytkowy 4 - Zawór zasilania kulowy 5 - Tłok 6 - Wałek...
Witam. Problem jaki opisuje pojawił się kilka miesięcy temu i zaczął stopniowo narastać i występuje identycznie na obydwu paliwach. Mianowicie przy wyższym obciążeniu silnika co za tym idzie w zakresie wyższego ciśnienia kolektora ss. dochodzi do gwałtownego szarpania silnikiem. Przy jeździe nawet przy dużych obrotach ale niskim ciśnieniu tj. podtrzymaniu...
Napięcie powinno rosnąć gdy dodajesz gazu. Czym ciśnienie w kolektorze jest bliższe atmosferycznemu tym napięcie wyższe. Przy ciśnieniu atmosferycznym powinieneś mieć ok 5V.
Samochód gaśnie na wolnych obrotach, pojechałem na stację diagnostyczną i po odczycie z komputera fachowiec stwierdził, że jest za wysokie ciśnienie w kolektorze ssącym, wykasował błędy i przez dwa tygodnie wszystko było ok. Po dwóch tygodniach usterka powróciła. Wymieniłem silnik krokowy ale usterka pozostała. Ponad to podczas jazdy przy dodawaniu...
Filtry wymieniam na bieżąco co 10 tys obydwa na raz bo to groszowe sprawy.Podpiołem się do kompa staga przez bluetooth przeprowadziłem kalibrację i nie mogę zmnieszyś obrotów kalibracja oczywiście nie przebiegła do końca bo wyszedł bład za wysokie ciśnienie w kolektorze i silnik zgasł.Sprawdziłem przewody podciśnienia i wszystko ok.Jakieś sugestie co...
Udało mi sie sprawdzic bledy jakie pokazuje komputer i wyszlo mi cos takiego 8O 44 Sonda lambda - uboga mieszanka 25 Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie 33 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie 22 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie czy ktos wie o co chodzi ? Bardzo proszę o pomoc
Kolektor sprawdzany czyszczony, jest czujnik ciśnienia od strony rozrządu w kolektorze i wylapal by za niskie ciśnienie w kolektorze. Lub za wysokie. Wezmę sprawdze to czy nie ma nieszczelności przy tym czujniku bo jest na dwóch oringach to może tam coś jest nie tak
Witam po długiej przerwie. Stwierdziłem że sam sobie nie poradze z problemem i auto pojechało do mechanika. Niestety bez rezultatu. Stało dwa 3 tygodnie ale nie nie udało się zrobić. Elektryk wgrał nowe oprogramowanie do sterownika silnika ale nie nie pomogło. U niego też nie było komunikacji z bsi i resztą podzespołów. Jedyne co znalazł mechanik to...
kolego prez8s, osobiscie przychylam sie do opinii ze czip-tjuning rezystorem badz programem sciagnietym z netu i wlutowanym to zlo i ble i w ogole fuj, ale to co Ty piszesz to niestety nie prawda. Dziury i pekniecia w tlokach nie biora sie od zbyt duzej dawki paliwa !! musialybybyc chyba wtryski od ciezarowek ( gdyby byly w benzynie ) tak samo jak i...
Ja mam misia 240tys. i tez wystepuje oliwa w kolektorze, nie przejmuje sie tym wcale. sprawdzalem cisnienie w cylinsrach i jest cacy. mowia ze te silniki kreca do 600tys. bez wiekszych problemow. Przyczyna u ciebie moze byc za wysoki poziom oleju, u nie tak bylo, zawze trzymalem na maxa teraz mam na 3/4 i jest git...
Czy ciśnienie w kolektorze listwy wtryskowej może tak wysoko wybiegać ponad ciśnienie zadane? (gwałtowne przyspieszanie autem) https://obrazki.elektroda.pl/9005974900_... Dodano po 47 Czy to oznacza zacinający się zawór regulacji ciśnienia na pompie?
Witam serdecznie Mam problem. Po zapaleniu żółtej kontrolki oznaczającej problem z silnikiem udałem się do ASO Peugeota na diagnozę. Okazało się że jest problem z czujnikiem wysokiego ciśnienia w pompie. Błąd obwodu regulacji wysokiego ciśnienia oleju napędowego. Ciśnienie w kolektorze ciśnieniowym niższe. (Ciśnienie w rail 203 bar, wartość zadana ciśnienia...
Witam, Czy pomógłby ktoś zinterpretować odczyty z programu Car Scanner? Na biegu jałowym i podczas ruszania obroty falują na chwilę i później wracają tak jak być powinno. Podczas jazdy na wyższych obrotach nie ma jakichkolwiek problemów. Samochód Seat Arosa 1.4 MPI 60KM 2001 po wymianie rozrządu, kabli wn, świec. Przed wymianą było delikatne falowanie...
Witam jestem tu nowy i mam problem z peugeotem wyskakuje mi błąd P0108 przy poprzednim tym błędzie wymieniłem czujnik ciśnienia na kolektorze pojeździłem z 1000km i znów to samo opis błędu wysokie napięcie na czujniku bezwzględnego ciśnienia w kolektorze dolotowym wspomnę tez ze zakupiłem ten czujnik jako zamiennik a oryginalny był z bosch i nie wiem...
odczytałem usterki: 33 - zbyt wysoki sygnał czujnika ciśnienia MAP w kolektorze dolotowym 44 - zbyt niski sygnał czujnika tlenu EOS 45 - zbyt wysoki sygnał czujnika tlenu EOS zbyt niski, czy zbyt wysoki? Mógłby się zdecydować, może to jednak wina gazu...
Korzystając z przejściówki używasz tylko 7 i 15 pinu dla linii K i L, ale która jest która nie ma żadnego znaczenia. W złączach ABSu i SRSu masz tylko 2 przewody - linię K i masę. Masa jest w środku, a skrajne piny to linie K i L. Jak na wolne obroty i zamkniętą przepustnicę masz stanowczo za wysokie ciśnienie w kolektorze (za małe podciśnienie), pozostałe...
Oto kilka zrzutów ekranu: Komunikat który zaobserwowałeś to za wysokie ciśnienie w kolektorze, czyli podciśnienie na wolnych obrotach jest nieprawidłowe co widać na MAP sensorze masz 0.59 przy wystąpieniu błędu, powinno być coś koło 0.3. Chyba gdzieś dostaje się lewe powietrze. Pamiętaj, że autokalibracje przeprowadza się przy minimalnym obciążeniu,...
nieznam sie na tym,,niewiem gdzie szukać danych silnika,jest coś takiego jak regulator mieszanki z którego odprowadzone są przewody wysokiego ciśnienia jest jeszcze podobno kolektor ssący ....z kolektora wydechowego wychodzi przewód metalowy zakoncziny jakby zaślepką.
czytalem na innym forum o czujniku map sensor ,miezy cisnienie w kolektorze ssący i przesyla dane to kompa i podaje za malo paliwa na wyzszych obrotach ? Dodano po 27 co to ten slup silnika ?:)
Ociz i Domex. Przestancie kombinowac. Wez podepnij manometr pod kolektor ssacy, np regulator cisnienia paliwa i zobacz ile jest? Silnik jest silnik. Kazdy działa tak samo. Dlatego tez sa pewne stałe, jak minimalny stopien sprezania, minimalne cisnienie sprezania, skład stechiometryczny.
Ostatnio byłem u mechanika i na komputerze był zapisany błąd nadmiernego doładowania. Wie ktoś może o co to chodzi. Nadmierne doładowanie powstaje gdy , łopatki kierownicy turbiny nie zmieniają poziomu w stosunku do obrotów silnika. Zaistniałe wtedy zbyt wysokie ciśnienie w kolektorze dolotowym musi został rozładowane w celu nie uszkodzenia układu,...
Turbina pracuje cały czas, w silniku doładowanym powietrze jest wtłaczane do cylindra a nie zasysane przez tłok. Kiedy turbina pracuje to w kolektorze dolotowym jak najbardziej jest ciśnienie i to wyższe od atmosferycznego, nie ma w nim natomiast podciśnienia. Jakąkolwiek "dziurą" w kolektorze będzie wydmuchiwane powietrze pompowane przez turbinę, nic...
Podciśnienie w kolektorze ssącym MAP masz wysokie wg mnie. Ciśnienie gazu może być chociaż lepsze jest w granicach 1 bara .
obroty 800 cisnienie w rurze 337(przy zdjetym filtrze pow) hpa ,temp. płynu 55 stopni Samochód na wolnych obrotach pracuje równo po dodaniu gazu i puszczeniu obroty spadna poniżej 500 obr/min szarpnie silnikiem i znów sie uspokaja . Podczas jazdy przy dojezdżaniu do skrzyzowania gasnie. Błąd pojawia sie dopiero po wykonaniu jazdy.Jeszcze słychac dziwny...
18047 - czujnik 1/2 położenia pedału przyśpieszenia g79/g185 19647 - klapa kolektora ssącego 16576 - czujnik ciśnienia paliwa g247 16706 - czujnik obrotów silnika g28 16788 - system recyrkulacji spalin 16486 - Miernik masy powietrza g70 ( sygnał za wysoki ) 16492 - czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym 16486 - miernik masy powietrza g70 ( sygnał za...
Witam, ten sam samochód rok 2000 dodatkowo w gazie. Zimny na ssaniu całkiem ok, rozgrzewa się i od razu faluje na jałowym kiedy jadę szarpie pedał gazu. Zdejmuję nogę z gazu a on po sekundzie szarpnie 2-3 razy bardzo mocno - słychać jak coś puka w tym momencie z przodu jakby metalowy dźwięk - następnie auto powoli schodzi z obrotów skokami aż się wszystko...
Podpięty drugi komp i błędy te same P0193 i P2017 wysoki sygnał czujnika FPR ( ciśnienia paliwa na szynie) wysoki sygnał zaworu długości kolektora dolotowego. Czujnik ciśnienia wcześniej podmieniony, czy jest wpięty czy wypięty cały czas w parametrach 180MPa, wnioskuję że to wartość domyślna. Przewody sprawdzone na ciągłość i zwarcie między sobą tzn....
Jeśli nie robiłeś tego nigdy,to nie ryzykuj bo go uszkodzisz trwale,to nie jest takie proste jak opisują cwaniacy sprzedający tranzystory. Bywało że wymieniałem procki i inne układy scalone w sprzęcie elektronicznym na gwarancji lub przedsprzedaży. Mnóstwo SMD lutowało się. Co prawda już kilka lat nie pracuje w zawodzie elektronika zawodowo, ale czasem...
Zamieniałeś lewy przewód z prawym we wtyczce cewki? jutro zrobię,auto stoi u mechanika więc sprawdzimy Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym/ciśnienia atmosferycznego Czujnik temperatury powietrza w przepływomierzu zbyt wysokie napięcie Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza-sygnał poza zakresem takie błędy pokazuje komputer sterownik...
Każdy rególator ciśnienia paliwa kalibrowany jest tak aby utrzymywać zadane cisnienie na niepracujacym silniku jak i na pracujacym.Ma utrzymywać cisnienie w zadanych granicach przedewszystkim niemoze w przypadku BMW spaść poniżej 3 barów.Ponieważ BMW ma silnik 6 cylindrowy ma duze zapotrzebowanie na paliwo w efekcie czego pompa musi być bardzo wydajna...
Witam. Co do komentarza ze przyczyna jest kopulka to chcialbym poinformowac ze w tych silnikach stosowany jest uklad bezrozdzielaczowy takze przyczyna wspomniana przez mkubola nie wystepuje. Tak jak wspomnial kordel "Silnik krokowy jest odpowiedzialny za wolne obroty (na biegu jalowym), wiec nie mam pojecia co ci mechanicy chcieli zdzialac poprzez jego...
podcisnienie 0,5 bar Wlasnie tak mysle ze moze w momencie pracy przez niedomkniety zawor powietrze gazy wtlaczane sa w kolektor ssacy co skutkuje niskim podcisnieniem Dodano po 4 a jeszcze jedno jakie jest cisnienie oleju ?:) kolega dalej o podcisnieniu mowi..a cisnienie oleju dalej nie wiadomo jakie.... Sprawdź też jeszcze ciśnienie oleju czy nie...
Wpadnij to ci ustawie valvetronica bez problemu na dowolnym sprawnym sterowniku lpg. Korekty dokonaj na podstawie porównania czasu wtrysku pb do pb na lpg i tyle. OL na napięcie sondy by było ciut wyższe od tego co na pb. W sumie tyle. W silnikach ze stalym ciśnieniem kolektora map nie będzie i w niczym to nie przeszkadza.
Troche czytałem między czasie jeśli chodzi o pomiar obrotów na podstawie świecy. I okazuję się to być całkowicie błędna metoda z powodu zakłóceń i przebić jakie mogą pojawiać się na kablach wysokiego napięcia. Czy ktoś ma inne zdanie? Z tym jest roznie :) Jesli cos jest w aucie felerne to wiele ukladow bedzie zle dzialalo. Znam urzadzenia diagnostyczne...
42-Przewód EST-A (1/4) - zbyt wysokie napięcie (w przypadku silników X16SZ/X16XEL) lub brak impulsów z układu zapłonowego (w przypadku pozostałych silników) 33-Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie (przewód podciśnienia może być odłączony lub przerwany)
Ale to jest wielopunkt 1,4 16V 66KW 90KM Model silnika to X14XE Po odcyztaniu kodow z komputera wyskakuja mi takie cyfry : 12 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek 47 Zawór recyrkulacji spalin 61 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie 71 Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie 35 Silnik krokowy - niewłaściwa...
Nissan i problem jak w temacie. Klient przyjecha na lawecie z urwanym dolotem do kolektora ssácego. (Plasatikowa Rura na dolocie). Naprawiem tymczasowo dolot. Dalej kiepsko pali. Doslownie gasnie po 20 sek i brak reakcji na gas. Znalazem zacinajácy zawór EGR i wymieniem na nowy. Wykonalem adaptacje EGR, ale pozostal problem z DPF. Cisnienie jest 1,5...
33 - Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie Dodano po 41 Można to naprawić czy raczej wymienić na nowe??
Samochód odpala i na wolnych obrotach chodzi normalnie, podczas przyspieszania od 1500 do 2500 czuć lekkie przerwania, natomiast powyżej coraz mocniejsze przerwy tak jakby turbo się wyłączało i załączało cyklicznie. Na Biały elektrozawór przychodzą impulsy sterujące załącza się w ich takt, natomiast po odpięciu od zasilania sam dziwnie drga, łączy się...
kolego wopor - bzdury wypisujesz! Cisnienie paliwa w ukladzie jest ZMIENNE! Wynosi od ok 250 bar do ok 1500bar (przyklad iveco daily) i zmienia sie zaleznie od obrotow, obciazenia cisnienia doladowania, temperatur itd Jest regulowane przez zawor na pompie CR. W pierwszej generacji ukladow zawor jest po stronie wysokiego cisnienia, w 2 generacji sterowana...
Witam . Wiem nie jestem specjalistą w temacie ale.... Mam matiza z 2001 roku i taki problem : w czasie kiedy jest matiz w zamkniętej pętli na biegu jałowym to ma czasy wtrysku ok 4,5 ms zamiast ok 2 ms . Kąt wyprzedzenia zapłonu wacha się od 0 do chyba 15 stopni . Powinien trzymać z mojej wiedzy ok 8 do 12 stopni . I teraz zrobione mamy : EGR zaślepiony...
W moim przypadku nie pomogły mapy, wymiana świec, czyszczenie przepustnicy. Poza tym, mechanik psikał łatwopalnym sprayem we wszystkie miejsca, z których potencjalnie mogło dostawać się lewe powietrze. Komputer wyświetlał błędy p0106 i p0171. Sprawdziłem także zawór oparów paliwa poprzez odkręcenie wlewu paliwa na odpalonym silniku, co nie wpłynęło...
W/g mnie skoro ECU dało radę się zaadaptować do podniesionego ciśnienia to dało by radę zaadoptować się do wtryskiwaczy o większej wydajności, przecież to na jedno wychodzi. Te stare sterowniki (do EURO-2) miały na prawdę bardzo szerokie zdolności adaptacyjne. Wtrysk jest w pełni sekwencyjny więc z jednej strony nie ma aż takich wymagań co do wtryskiwaczy...
Stawiam na paliwo. Bo zapłonowi zwisa czy motor w ruchu czy nie. na paliwo działają przyspieszenia. Czyli pompa, smok w baku, filtry. A może ja silnik dostaje obciazenia to się przekreca w ramie i coś nie styka? o tym nie pomyslalem. Mialem kiedyś taką zagrychę w mojej bm-ce przerywała na 3,4,5 biegu po dokreceniu silnika. Okazało sie ze się odkręciła...
Witam Mam do napełnienia klimatyzacje w mercedesie E 300TD 97r. Znalazłem tylko szybkozłączkę z niskiego ciśnienia przy kolektorze sacym ale nie umiem znaleść szybkozłączkę wysokiego ciśnienia ;/ Gdzie takowa sie znajduje? Czy może to jest model klimy tylko na jedną złączkę ale w aucie z 97r?? :?: Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam Marcin
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 487 hPa Za wysokie, rozrząd, lewe powietrze lub silnik trup. Dobra skupmy się na ciśnieniu w kolektorze. Pisałeś, że jest za wysokie. Popatrzmy na ciśnienie lukidwska 297 hPa czas wtrysku 0,87 ms przy czym prawidłowy czas wtrysku powinien się mieścić w granicach 1,5 do 3,5 ms. Czy aby napeno za duże dla silnika SPI?...
A wiec tak zaczynając od początku mam scenica 1 2,0 8v rok 98 benzyna +gaz! Problem mam taki ze silni delikatnie drży ale trzyma obroty na biegu jałowym w czasie jazdy gaz w podłogę i nic prawie żadnej reakcji szczególnie na biegu 4 i 5 auto ma ciężko osiągnąć 130km/h !przy jeździe np. 100km/h nacisnę sprzęgło auto zgaśnie jak i na pb i lpg! W aucie...
Mam problem z Astrą F `92r, silnik 60KM dławi się przy wysokich obrotach, podjazdach nawet pod niewielką górę. Zapala się lampka z układu elektronicznego silnika. Odzczytałem kody błędów 33-Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie, 45-Sonda lambda - bogata mieszanka. Co może być przyczyną? Dodam, że mechanik wymienił silniczek pompy paliwa...
Witam zakupiłem ostatnio opelka, ogólnie nie czuć żeby było z nim coś nie tak, przyspiesza ma moc, pracuje poprawnie na benzynie i gazie, nie czuć falujących obrotów na biegu jałowym, wkręca się żwawo na obroty. Nie wiem czy taka powinna być jego praca silnika, mam kwity na robiony rozrząd, pompę wysokiego ciśnienia, regulator, wtryski i kolektor (...
W warsztacie- niech zaloza korek od chlodnicy z wentylem takim jak do pompowania kol-caly uklad wytrzymuje bezpiecznie 0.8-1.1 bar, bedzie widac przecieki, sprawdzcie srodkowy-gorny maly wezyk peka przy polaczeniach-dziurka wielkosci igly =wysokie cisnienie + temperatura leci po zagrzaniu jak z komina lokomotywy, pierwsze pytanie smierdzi zalewanym...
Tak przyszło mi jeszcze do głowy: sprawdz z elektrykiem czujnik ciśnienia doładowania ( ciśnienia w kolektorze ssącym). Możliwe, że jest uszkodzony lub zapchany, więc ECU może dostawać sygnał o wysokim ciśnieniu doładowania. Wówczas silnik kopci trochę na czarno lu ciemno-szaro, ale to wówczas jak jak jest naprawdę wysoki sygnał o ciśnieniu w kolektorze...
To jeszcze niech zmierzy podciśnienie w kolektorze bez działającej klimatyzacji i poważniejszych odbiorników prądu. Btw trochę wysokie to ciśnienie sprężania jak na benzynę.
Witam posiadam Seata cordobę 1,4 8v rok 2000 od wczoraj pali się kontrolka epc strasznie ciężko się zbiera w ogóle dodam że wcześniej były problemy z gaśnięciem podczas redukcji biegu w momencie wciśnięcia sprzęgła gasł ale jak dodałem mu gazu łapał i zapalał i tak do wczoraj nic z tym nie robiłem po podłączeniu pod kompa wyszly dwa błędy czujnik prędkości...
Cewki z pierwszego na czwarty nie zamieniłeś? Pierwszy jest od skrzyni biegów. Białe świece na 1 i 2 czyli uboga mieszanka. Lewego powietrza nie ssie? Ciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych jest trochę za wysokie. Powinno być około 30kPa. Może serwo hamulców dziurawe?
Autko smiga bardzo fajnie i jest ok 8 sekund do setki. Najwiekszy problem byl jak na wysokich obrotach turbina dobijala cisnienie i wyskakiwal blad MAP sensora a po kilku minutach nie chcial jechac. Rozwiazaniem bylo montaz jeszcze jednego MAP'a przed turbem mikrowlacznik przy 3.500 rpm poprostu przelaczal odczyty na MAP przed turbem ale temperatura...
Problem taki jak w temacie.Najpierw szarpał,strzelał i dusił się i zgasł.Podmieniłem moduł zapłonowy z cewkami,czujnik obrotów wału korbowego,silniczek krokowy i dalej to samo.Po odczytaniu błędów poprzez gniazdo diagnostyczne pokazało błąd 12,33 i 35.Przy tym kod 12 to brak impulsów czujnika wału korbowego,33 zbyt wysoki sygnał czujnika ciśnienia w...
witam ponownie. Ciągle zastanawiam się, dlaczego sterownik miga błąd czujnika ciśnienia w kolektorze z za wysokim i za niskim napięciem, pomimo, że (info z kilku stron internetowych) omega map sensora nie ma
Dzisiaj rozkręciłem kopułkę wyczyściłem. Nic nie dało. Kable nie świecą jeszcze :) Postanowiłem zrobić diagnozę, kody błędu to: 21, 23, 33 21 Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr) - wysokie napięcie 23 Urządzenie sterujące czujnika spalania stukowego (Bosch Motronic, Simtec) 33 Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym - za wysokie...
Cewki zamienione miejscami, wszystkie sprawne. Nie pali tylko na czwartym cylindrze. Ciśnienia jeszcze nie sprawdzałem (nie mam czym), ale podejrzanym numerem jeden jest w tym momencie nagar od strony kolektora dolotowego. Wczoraj myślałem o pompie wysokiego ciśnienia, ale patrząc na komputer, pokazuje, że ciśnienie na listwie jest wyższe od referencyjnego......
cisnienie kolektorze wysokie podciśnienie kolektorze klimatyzacja wysokie cisnienie
multiswitch konwerter wideband odbiór naziemnej talerz satelitarnej pomiar prądu cęgami
Reset ABS w Renault Laguna II 2006 - Jak to zrobić? Falownik EASUNpower 24V 4kW wyłącza się po 10 minutach