Chodzi mi o te cisnienie jakie powinno byc bo nie wiem czy szukac cisnienia czy moze wtryskow
Swiece, ciśnienie paliwa.
sprawdz cisnienie paliwa
Hej, Jesli moge cos Ci podpowiedziec, to podlacz oscyloskop (najlepiej cyfrowy z mozliwoscia zapamietywania przebiegU) i podlacz sie pod czujnik cisnienia paliwa i regulator cisnienia . Zaobserwuj jak szaleje cisnienie od czego sie zaczyna, czy idzie najpierw zmiana wysterowania zaworu cisnienia paliwa a za tym wzrost na czujniku, czy np sam czujnik...
jeśli chodzi o diagnozę komputerową : -przerwanie-zwarcie w obwodzie pradowym -brak napiecia zasilania -nieprawidłowe cisnienie paliwa -zawór uszkodzony mechanicznie -uszkodzony wtryskiwacz -uszkodzenie sterownika
Sonde mozna sprawdzic specjalnym testerem lub oscyloskopem, multimetr jest za wolny. Jesli autko ma ponad 100 tkm to sonda moze byc zuzyta, zbyt powolna. Pozatym nalezy sprawdzic stan okablowania sondy (masa!) , filtr powietrza, swiece zaplonowe i cisnienie paliwa w ukladzie.
Dałem sie wpakować w kolejna Mazde 6- tym razem od kolegi. Silnik 143 KM. Silnik nie odpala. Zbyt wysokie cisnienie na szynie. Cisnienie dochodzi podczas rozruchu do 150 000- 180 000 kPa. Zaworek podmieniony- bez rezultatów. Prad na SCV podczas krecenia spada do 0.0 A. Czy prąd na SCV w celu zmniejszania cisnienia paliwa powinien maleć czy rosnąć? Generalnie...
Ale tam może być jeszcze jakiś bezpiecznik nieopisany. Plus będzie na przewodzie wspólny który będzie ten sam na wszystkich wtryskach, zmierz miernikiem i podaj tam plusa przez bezpiecznik 10A. Powinna odpalić :) Immo odcięłoby również iskrę. Raczej. okazalo sie ze forumowicz Cisq byl w stanie podjechac do mnie i trafnie zdjagnozowal usterke - kosztowalo...
Witam Mazda pewnego razu odpaliła i zgasła, i tak zostało Odpali się i gaśnie Sprawdziłem cały układ paliwowy, wymieniłem wtryski, zawór SCV i pompe paliwa. I nadal to samo, silnik zapali i za chwile zgaśnie, w momencie uruchomienia 350bar i spada do 120 i gaśnie. Są momenty, że można go przytrzymać na obrotach powyżej 1300, ''pracuje jakby nie miał...
ja stawiam na regulator cisnienia na listwie wtryskiwaczy ktory reguluje cisnienie paliwa moze on przepuszcza i tak sie bedzie dzialo sprawdz cisnienie na pompie a pozniej ten regulator
Daroka14: Podlaczylem zwykly paluszek AA i mysle, ze podlaczylem do odpowiednich pinow od cewki poniewaz na multimetrze zmianil mi sie opor. Jednak na kolejnych dwoch bylo zero reakcji wiec tamte mierzylem multimetrem popodaniu zasilania. Zdejme jeszcze kable ze swiec i zobacze podczas zaplonu czy jest iskra bo wydaje mi sie. ze mogl jeszcze modul zaplonowy...
Wymienilem zawor,trwalo to 15 minut.Zakrecilem silnikiem 2 razy,zlapal cisnienie paliwa i poszedl jak burza.Jak narazie zadnych dalszych problemow.W moim przypadku,zawor elektronicznie sie otwieral ale musial byc uszkodzony mechanicznie i wymagal niestety wymiany kosztujacej prawie 200 Funtow. pozdro
Witam! Ja bym zmierzył cisnienie paliwa.To wyeliminuje wszelkie problemy z pompką. co do paliwa, to miałem przypadek z Mazda 121 "jajo" z silnikiem 1.3 B3 na monowtrysku-brak mocy, nierówna praca, paliwo z rury, a nawet brak możliwosci uruchomienia. Przyczyna tkwiła w paliwie z hipermarketu Auchan w piasecznie k. wawy. Samo nitro! Po podłaczeniu zamiast...
Jedź do serwisu i niech podlączą ci pod komputer samochód sprawdza ewentualne błędy i niech zrobią korekte wtryskiwaczy i w rejestratorze danych sprawdza dawke paliwa i cisnienie na szynie glownej.jesli korekty nie przejda te wtryskiwacze to moze ktorys byc uszkodzony.
Poprawiłem ci interpunkcję (moderator musi zatwierdzić), zerknij sobie jak powinno to wyglądać. Na przyszłe posty masz kilka kropek i przecinków, bo może ci się skończyły, więc użyj tych. ........ ,,,,,,,,, Komp łączy się ze sterownikiem? Jakie ciśnienie paliwa podaje?
Czyli zalewa go na wolnych a jak na podniesionych obrotach? Duze cisnienie paliwa (choc watpie), leje regulator cisnienia na listwie, pomieszane przewody paliwowe i ciagnie przez EVAP. Zwarta sonda lambda, czujnik temp. Przepływka? Złe swiece i nie przepala. A jak ma duzo paliwa to mało powietrza. Czyli zawory sie nie otwieraja lub rozrzad.
nie policzysz tego , kalkulator domieszki , jest bierny . to ecu silnika mowi ile dolac i kiedy . Rozne stany zapełnienia i cisnienie róznicowe , rózne km przejechane ,liczba km zimnego silnika , za dużo jest zmienych . Zeby to policzyć musiałbyś znać kod programu obliczeniowego , bosh tego nie udostepni , denso też nie , magneti tak , ale koszt za...
Mam lepszy numer. Dzis zabralem sie za standardowa procedeurę w kolejnej Mazdzie 6. Silnik 2.0 rf7J, wyciagniete wtryski. zafrezowane gniazda, wymienione podkladki, miska w dol wyczyszczony smok. Nowy olej, wszystko zlozone jak nalezy. Srednio robie to co 2 tyg w kolejnym aucie. Nigdy nie bylo problemow, dzis ZONK. Auto chodzi tylko na wolnych obrotach,...
Przy obecnych temperaturach na zimnym będziesz miał coś koło 3V na jednym z przewodów przy podłączonym czujniku. Na rozgrzanym ma być już tylko ~0,5V, jak będzie sporo więcej to nie dobrze. co masz na myśli, że będzie nie dobrze ?czyli nie wypinać kostki od czujnika tylko wpiąć się w przewody tak ? dlaczego np na trasie spalanie schodzi do ok 7 litrów...
Moze to byc usterka spoza ukladu samodiagnostyki i wtedy musi podejsc ktos z doswiadczeniem czyli tzw mechanika z jajami proponuje sprawdzic wszelakie podcisnienia i lewe powietrza cisnienie paliwa i jego wydajnosc oraz usterki w elektronice ktore nie wskakuja jako blad a powoduja przeklamania np jak przeplywomierz oraz czujnik tem plynu. Trudno cos...
Ustaliłem przyczynę: zawór bezpieczeństwa na końcu listwy przepuszczał - uciekało ciśnienie z listwyCR. zawór pasuje z Forda, Citroena, Subaru, Mitsubishi czy Toytoty z sytemem wtrysku paliwa DENSO JAPAN (np. 2.2hdi). Błąd ten jest zwyczajnie źle przetłumaczony i dotyczny spadku ciśnienia paliwa.
Ciśnienie paliwa na railu do sprawdzenia.
Sprawdź ciśnienie paliwa.
Coś Pan sprawdził ? jakieś błędy jednostki sterującej?, ciśnienie paliwa?
W zał. Schemat Okablowania EGI 16 MAZDA 323 1.6 16V (B6) 1989 do 1994 PS: W trakcie formatowania dokumentu "uciekło" parę pozycji opisu - (dodaje tutaj). 84. tablica rozdzielcza 90. główny przekaźnik 100. zespół sterowania 167. solenoid zwiększonego ciśnienia paliwa 185. przełącznik sprzęgła
Za wysokie i za niskie ciśnienie paliwa.
Sprawdż przewody podciśnień, sondę lambda i ewentualnie ciśnienie paliwa.
A ciśnienie paliwa??
Pompa paliwa może pdać, zmierz ciśnienie paliwa na listwie, ewentualnie zawór regulacji ciśnienia paliwa.
Nie napisałeś że masz gaz a że masz objaw na benzynie co można było odebrać że nie jest to diesel :-) Jaki gaz w takim razie?Czy próbowałeś odłączyć aku?Czy zapala kontrolkę?Ciśnienie paliwa sprawdzone?
Witam.Mazda 6 2,3 benzyna.Nie zawsze działa rozrusznik.Raz na 10 razy.Czy w tym modelu załączenie rozrusznika jest zależne np. od pompy paliwa i ciśnienia paliwa?Pozdrawiam Marek.
Obejrzałem dzisiaj dokładnie listwę paliwową i nie ma na niej ani powrotu paliwa ani regulatora ciśnienia paliwa. Od strony zbiornika paliwa wychodzi tylko 1 przewód zasilający i wtyczka elektryczna. To logiczne że jak nie ma powrotu to regulator jest w BAKU.
Witam Mazda 5 2,0 143km diesel zgasła podczas jazdy i nie odpala ,dopali ale na samo start wtedy chodzi normalnie do momentu zgaszenia ,i na listwie chyba niema ciśnienia po odkręceniu przewodu paliwo ledwo co leci
Dolej oleju przynajmniej do min. poziomu na bagnecie i kręć rozrusznikiem. Jeśli nie odpali po drugim/trzecim 5-7 sek. kręceniu (kontrolka ciśnienia oleju powinna już zgasnąć), trzeba sprawdzić układ zasilania paliwa i układ zapłonowy. Pozdrawiam.
Ciśnienie paliwa na listwie jakie ?
Witam wedlug zalacznika to za niskie cisnienie na magistrali paliwa,uszkodzony czujnik cisnienia na magistrali,postaraj sie sprawdzic cisnienie paliwa.Pozdrawiam
Nie ma interfejsu do tej mazdy. Ciśnienie paliwa sprawdzone? Stwierdzenie że "ciśnienie jest ok." mnie nie interesuje - proszę podać wartość w jednostkach.
Więc wypadało by sprawdzić iskrę, ciśnienie paliwa, kluczowanie wtrysków.
Na pewno na jednym pinie regulator ciśnienia paliwa musisz mieć 12v.
ale nie będzie to powodować takich objawów. A skąd to wiesz? Może sterownik odcina przy szpilce napięcia? No właśnie tego nie wiesz. Trzeba zrobić wykres z ciśnienia paliwa, napięcia ładowania w chwili wystąpienia udterki.
Wystarczy na początek sprawdzić dwie rzeczy ale niestety najszybciej przy pomocy komputera tj. czy ECU "widzi" obroty wału i jakie jest ciśnienie paliwa na listwie podczas rozruchu.
Lewe powietrze to raczej nie jest, ale sprawdzić nie zaszkodzi. A jak silnik sie zachowuje na luzie, gwałtowne wdepnięcie gazu? Zatankowanie lepszego paliwa, potem wymiana filtra paliwa. Sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej, nie wiem jak w tym modelu, ale wybłyskaj sobie kody błędów. Reset komputera też nie zaszkodzi. Dzieje się tak przy każdym poziomie...
Może trochę źle to ująłem z tym zacieraniem, ale czasami jak jest uszkodzony to ma fioletowy kolor. Pompę CR to na razie zostawił bym w spokoju ponieważ jest błąd ciśnienia paliwa(ciśnienie za wysokie), tak wiec ciśnienie daje.
Przedni wlot powietrza musisz mieć zatkany gdyż inaczej między innymi przy dojazdach do skrzyżowania samochód będzie ci gasł na gazie. Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie wtryskiwaczy.
Witam. Zacznij od wymiany filtra paliwa, później trzeba sprawdzić na komputerze jak wskazania ma czujnik temperatury silnika i jakie jest ciśnienie paliwa podczas startowanie jak nie odpala. Są jakieś błędy ? Pozdrawiam.
Jak tak to prędzej czujnik wałka czy nie miesza co nie..
Nie ma pewnie wysterowania wtrysków, nie zmierzyłeś też ciśnienia "tego paliwa co leci."
Odpowietrzenie zbiornika paliwa,czujnik temp.cieczy chł.przepływomierz,regulator ciśnienia paliwa.Wężyki pozdejmuj zobacz czy nie ma tam paliwa.
Trzeba by podłączyć pod diagnoskop i sprawdzić ciśnienie paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem. Sam nie kombinuj w CR, bo jeszcze co uszkodzisz i dopiero będziesz płakał...
No właśnie błędów brak ciśnienia na listwie jest 1800bar i nie wiem czy dochodzi prąd do wtrysków i jakie tam powinno być napięcie
przy zdejmowaniu wężyka z listwy wtryskowej spore ciśnienie Takim sposobem napewno nie stwierdzisz czy masz odpowiednie ciśnienie paliwa, a sądzę że masz za małe i dlatego zalewa Ci świece jeżeli wszystko inne jest ok. Zmierz Ciśnienie choćby najprostrzym manonetrem.
Jednak stawiam na pompę paliwa i ewentualnie listwe wtryskową. Sprawdź ciśnienie paliwa, znajomy miał podobny problem z mazdą 2.0 też na wtryskach common rail , i padlo na pompę od za długiego jeżdżenia na rezerwie , tylko fakt faktem jeszcze dlużej trzeba bylo krecic tak z 5-7 sec rano żeby odpalić
Dla mnie czeski film, nierozumiem jak mam zmierzyć i o co chodzi z tą regulacja, rozmumiem że ciśnienie w przewodzie którym pompa podaje paliwo
Dobrze ale jeżeli było by mniejsze ciśnienie to powinno coś przekazywać paliwa podczas wtrysku a tu nawet nie ma o czym gadać bo jak przełączam na paliwo to momentalnie gaśnie i nic się nie odzywa. Spróbuję sprawdzić zawór przy jakim ciśnieniu się otwiera.
Witam , miałem mazdę 323c 1.5 16v też miałem takie problemy z odpalaniem a w szczególności rano to była masakra, posprawdzane wszystko, ciśnienie paliwa przepływomierz podmieniony , ciągle to samo brak mocy i ciężko zapał, okazało się ! ciasne zawory i nie było kompresji , tam zawory są regulowane płytkami
A czy była sprawdzana iskra w momencie jak nie odpalał?? Proszę napisać czego brakuje w momencie gdy nie odpala.....(paliwo, iskra, ciśnienie sprężania, synchronizacja wałka rozrządu i wału).
egr , paliwo (cisnienie, filtr, pompka w baku) czujnik wału korbowego skoro błędów brak.
paliwo w baku czyste,bez zamarzniętej wody?sprawdz wszystkie przewody!jak wygląda ciśnienie wstępne?
Zostaw katalizator w spokoju i sprawdz układ odpowietrzenia zbiornika paliwa-jeżeli jest to model na USA to często jest dodatkowy czujnik ciśnienia w zbiorniku.
Citroen, Peugeot, Volvo, Ford, Mazda? p1169, p1197 przy tych błędach bym popracował. p1169 za wysokie ciśnienie paliwa to zwykle zacięty regulator ciśnienia w pozycji max lub usterka sterowania tego regulatora p1197 sterowanie wtryskiwacza-błąd ogólny - zwarcie na którymś wtrysku, instalacja lub sterownik silnika Jeśli pobujasz kabiną i jest ok to raczej...
Witam pacjent to Mazda 6 2004 2.0 d nie odpala brak bledow w sterowniku silnika paliwo na przelewach jest ciśnienie na szynie dobija do 400bar. Rozrząd sprawdzony nie widzę tylko obrotów wału .
Sprawdź pompę w zbiorniku i sitko tam się znajdujące, wyczyść zbiornik /jeśli zamulony/, podstawić zasilanie paliwem z boku i zobaczyć czy odpali. Nie ma wstępnego ciśnienia paliwa to i na rampie nie będzie wystarczającego i będą błędy, no chyba że wtrysk wisi. Na plaka odpalaliście?
Auto bylo na serwisie i było sprawdzone Wiesz ile razy po ,,serwisach" coś poprawiałem i też niby wszystko sprawdzali. p0101 i może coś z paliwem? Nierealne. według komputera wszystko dmucha To poprosimy wykres ciśnienia doładowania żądanego i rzeczywistego oraz przepływu powietrza.
Co to znaczy że pompa działa ? Czy tylko bzyknie na parę sekund a podczas rozruchu pracuje ? Próbowałeś odpalić z samostartu w spray-u ? Czy podaje ciśnienie paliwa na wtryski (zdjąć przewód paliwowy zasilający wtryskiwacze, podpiąć pod zbiornik przelewowy ) sprawdziłeś jakie daje ciśnienie podczas "kręcenia rozrusznikiem" ?
Właśnie chodzi mi o te 0,8 ms Motronica. Poniżej 1,05 ms zawiesza się wtryskiwacz, a startuje 1,15 ms. A ponieważ tam jest wysokie ciśnienie paliwa jak na jednopunkta to chciałem się upewnić.
Hej, dzięki wszystkim za zainteresowanie. 1. Nie podałem, jaki to silnik i auto, bo był to pytanie ogólne, nie sądziłem, że ma to szczególne znacznie. Auto mazda 323 bj, silnik 1,6 zm 2. Nie chodzi o sprężanie tłoka, tylko o ciśnienie paliwa podawane do cylindra za pomocą listwy wtryskowej. 3. Zgadza się, błąd to P0420 Ponawiam więc pytanie, czy taki...
Jeśli jest to bezpośredni wtrysk paliwa to ciśnienie paliwa i ustawienie rozrządu. Jeszcze sugestia że cylinder liczony odwrotnie tj. przy rozrządzie jest czwarty - choć to wątpliwa wersja ale najtańsza opcja podmiany cewki.
głowice pewnie że da się zrobić pytanie ile kasy wtopisz eee z złych wiadomości LPG to luzy powinieneś sprawdzać chyba co 20 tysiecy max lub w okolicy dosyć często musisz kontrolować :((( Objawy raczej wskazuja że masz za duże luzy TO dobrze jakby były podparte to taki klekot charakterystyczny silnik wydaję samo sprawdzenie głowicy szczelność gniazda...
Witam jestem aktualnie użytkownikiem mazdy 3 1.6d 2010rok. 80kw/109 PS Prawdopodobnie mam uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa wywala błąd P0193 -Powertrain Fuel Rail Pressure Sensor Circuit High Intput. Wieczorem bedę sciągał EGR i filt paliwa by sie do niego dostać i w pierwszej kolejności sprawdze wtyczki i kable . Jednak przy 'badaniu' co i jak zauważyłem...
Mazda 323C 94/95 1,5 benzyna nie pali. W serwisie stwierdzili uszkodzony czujnik obortów w kopułce(chyba kodami migowymi to wyczytali). Po wymianie całej kopułki też nie pali... Jakieś sugestie? Iskra jest, ciśnienie paliwa OK. Są jakieś typowe usterki w tym modelu?
Ciśnienie paliwa jakie, wtryski wszystkie chodzą? Świeca na niepalącym cylindrze jaka? Mokra/sucha? Za mało informacji żeby pomóc. Głowicę raczej na początku bym wykluczył.
Hmmm ... a czy czasem nie masz w tej Madzi możliwości podpompowania ręcznie paliwa?? Po takim podpompowaniu powinna się już wkręcać powyżej 2k. A ciśnienie w baku raczej świadczy o zatkaniu odpowietrzania.
11 - czujnik temp powietrza lub jego obwód 14 - Czujnik ciśnienia atmosferycznego - EMS 15 - Czujnik lambda / Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym 18- fuel quantity adjuster (nastawiacz ilości paliwa ?) sygnał na wtryski jest prawidlowy ?
Witam Mazda dostała strzała na gazie i od tej pory nie chce palić .Kiedy pomogę samostartem pali, ale dodając gazu zgaśnie na paliwie i na gazie.Wymieniłem przepływomierz i nic się nie zmieniło,wymigałem kody brak błędów,sprawdziłem ciśnienie sprężania,ciśnienie paliwa.Proszę o pomysły z góry dziękuję.
Nowsza deska jest zdecedowanie fajniejsza. A odnośnie wskaźników to do wolnossącego można założyć: ciśnienie oleju, paliwa; temperatura oleju i płynu chłodzącego, AFR (chyba ważniejsze od amperomierza i woltomierza). Zawsze się przydadzą przy modyfikacjach silnika.
sprawdzono ciśnienie paliwa na pompie,wynosi ok 4.5 bara,powinno być powyżej 5 -6.5 bara,to może jest przyczyna?koszt nowej-brak zamienników pomp to ok 800 zł
moim zdaniem jeżeli na zimny pali a na ciepłym nie jest to wina pompy.na rozgrzanej pompie sekcje tłoczące dostają zbyt dużego luzu i podczas próby uruchomienia silnika część paliwa przelewa się miedzy sekcjami pompy i nie stwarza wystarczającego ciśnienia potrzebnego do wtrysku.
kolega to się zajmie uszczelniaczami na zaworach i zlikwiduje wycieki oleju potem zatankuje paliwo i będzie jeździł dalej Dodano po 2 a jeszcze jedno; jakie ciśnienie w tulejach cylindrów ma mazda skoro 14/15 bar to mało ?
Odświeżę temat, ponieważ znajomy w Maździe 6 z 2006r. z silnikiem 2.0 diesel 143KM RF7J ma identyczny problem z takimi samymi objawami jak autor tematu, czyli nieodpalający silnik oraz błąd P0628. Silnik startuje na plaku, po zaprzestaniu podawania plaka gaśnie. Sytuacja wygląda, jakby paliwo docierało do wtrysków a poza nie już nie. Ciśnienie na pompie...
Czy usterka pojawia się w deszczowe dni z większym nasileniem? na początek ,sprawdzić układ zapłonowy Cewka WN. Moduł sterujący ,rozdzielacz ,Przewody świece. Połączenia w.w podzespołów.masa, zasilanie po wł. zapłonu. Jeśli autko ma gaz , mogą pojawiać się błędy / emulator sondy / sprawdzić ciśnienie paliwa i układ zasilania. to kilka słów na początek....
nie bo wałki ściągałem całe z kołami i na prawym są tryby na aparat zapłonowy a na lewym nie więc to jest na pewno ok Dodano po 6 nie wiem co to może być iskra ok paliwo ok ciśnienie ok no to o co jej kaman ach te japońce
Witam, Mazda 3 BL 2.0 MZR DISI bezpośredni wtrysk 2010r Po zrobieniu trasy 300 km obroty na biegu jałowym zaczęły falować, dzieje się to z najmocniejszym odczuciem na rozgrzanym silniku (tak samo problem z odpaleniem na rozgrzanym, na zimnym zapali szybciej), samochód oddany do mechanika Sprawdzono: Ciśnienie na wszystkich cylindrach Luzy zaworowe Wtryski...
W dzisiejszym artykule przyglądamy się zasadzie działania nowego dwusuwowego silnika z zaworami, który nie zużywa oleju. Został on niedawno opatentowany przez japońskiego producenta Mazda, który planuje zastosować go w swoich samochodach. Zastanówmy się więc, jak to działa. https://obrazki.elektroda.pl/1963567700_... Źródło: https://www.motor1.com/news/565427/mazda...
w tym modelu co mam nie posiada na przewodzie dolotowym gazu tego pokrętła, wiec jak piszecie musi być silniczek , próbowałem odłączyc pompę paliwa bezpiecznikiem ale na skrzynce nie znalazłem odpowiednika więc odpuściłem . obecnie przymierzam się do kupna świec ale jakie? jak zrobi się cieplej zajrzę do uszczelek kolektora dolotowego. wcześniej mialem...
Wiem częściowo co jest. Podczas palenia ciśnienie na szynie było na 630 kpa po zdjęciu wtyczki jest na 180 000kpa pewnie ustawienie pcm w razie awarii czajnika. Paliwo leci przewodami na wtryski lecz widać że coś jest z paliwem. Oczywiście odpalać dalej nie odpala. Jakiś pomysł?
Mazda 6 2005 diesel 2.0 przybywa oleju lub raczej miesza się z ropą, przez co jest go dużo ponad stan i jest bardzo rzadki. Silnik pracuje normalnie, ciśnienie oleju w normie na zimnym silniku, na ciepłym nie sprawdzałem. W którym miejscu szukać przyczyny? Kontrolka dpf nie świeci
niestety, sytuacja się nie zmieniła. Czyli dalej przeładowywuje? Czy ładowanie OK a elektryka świruje ,bo jeśli tak to przy takim napięciu to mogłeś uszkodzić wiele podzespołów łącznie z cewką zapłonową poprzez bezpieczniki po ECU. Najpierw sprawdź ciśnienie paliwa,iskrę oraz kluczowanie wtryskiwaczy ,ale na samym początku to zabierz się za bezpieczniki...
ten model nie posiada dpf -a,moc jest ok do momentu kiedy nie zapali się czek , wówczas jest uczucie jak by brakowało gazu.Po wykasowaniu usterki P88 .jest ok ,lecz spalanie wysokie Niedawno diagnozowałem, naprawiałem, umyłem :-) z 07r. Mazda 2.0 cdtid która przyjechała do mnie z kodami typu problem dpf a okazało się, że pin w kostce od czujnika ciśnienia...
przyczepki nie ciągnę:). Mam w zwiazku z twoja odp kilka pytań, co ma uklad jezdny i hamulcowy do poboru paliwa? Jak wyregulować to cisnienie na koncowkach wtrysków? Czy te koncowki to sa te rurki kolo świec żarowych? Jestem nowym użytkownikiem auta wic jeszcze sie troche nie znam i byc moze moje pytania wydaja sie komus oczywiste - no ale ja na razie...
Witam mam problem z mazdą 6. Wszystko było w porządku po przytrzymaniu około 5 sekund nogi na gazie (obroty około 2000/2500) auto zgasło i nie odpali w czym może byc problem? Przewaliłem cały układ paliwowy i nic wtryski ok zawór na pompie tez Okej filtr paliwa nowy a mimo to wygląda tak jak by miała zbyt niskie ciśnienie paliwa na plaku pali a normalnie...
Miałem taki problem w Mustangu Gt 2007 instalacja Prins, podczas pracy na gazie na listwie benzynowej z niewiadomych powodów rosło ciśnienie paliwa, i po zgaszeniu auta, przy następnej próbie jego uruchomienia po prostu go zalewało, pomogło odcięcie pompy paliwa w czasie pracy na gazie. Jeżeli chodzi o zbiornik, to tylko podgięcie wielozaworu wchodzi...
P0140 to: Czujnik O2 (Bank 1, Czujnik 2) – brak aktywności. Obwód grzałki czujnika tlenu O₂ może być zwarty. (Zazwyczaj wymaga wymiany bezpiecznika obwodu grzejnika, również w skrzynce bezpieczników). Zwarcie w obwodzie sygnałowym czujnika tlenu O₂. Stopienie złącza wiązki lub wiązki przewodów w wyniku kontaktu z układem wydechowym. Woda dostała się...
doszedłem do tego że jak zdejmę fajeczki ze świec i pokręcę go chwilę a później podepnę fajki to pali na strzał i chodzi przez ok 5 sekund i gaśnie, a po odpaleniu bez wcześniejszego kręcenia bez fajek pali na strzał i gaśnie od razu. Brakuje mu wybitnie paliwa,jeśli pompa jest nówka i jest ciśnienie to być może padł czujnik temp. silnika ten od ecu.
no wreszcie udało się.znalazłem trochę czasu i rozebrałem tą pompę w drobny mak.na poszczególnych częściach żadnych widocznych uszkodzeń nie widać(rys,pęknięć czy zarysowań) tłoko rozdzielacz też nie wygląda na uszkodzony ale pasowany jest z dużą dokładnością i wizualnie nie da się go sprawdzić.po ponownym złożeniu pompy sprawdziłem jej działanie.ciśnienie...
Z odpaleniem na benzynie może być problem bo podejrzewam uszkodzoną pompę paliwa - niby ją słychać, ale to nie znaczy, że pompuje odpowiednie ciśnienie. Zamówiłem na Allegro zestaw do regeneracji parownika, po świętach wymienię mu wnętrzności i zobaczymy jaki będzie tego efekt. Tymczasem dziękuję wszystkim za podpowiedzi!
Witam! Ostatnio mam problem z mazdą 2. Problem polega na tym,że na wyświetlaczu pojawia się EAC i silnik nie ma mocy i kręci do około 3000 obrotów. Objawia się to głośną pracą silnika. Samochód normalnie odpala i jeżdzi. Po podłączeniu komputera pokazuje błąd P088 (obwód czujnika ciśnienia paliwa). Dzieje się tak, gdy mam mniej jak pół zbiornika paliwa....
Witam bylem dziś u mechanika sprawdzał te parametry i mówi,że wszystko jest dobrze niestety nie mam żadnych danych z tego komputera diagnostyki ale mówi,że wtryski ciśnienie paliwa itp.są w porządku,że to musi być jakiś czujnik. Dodano po 3 Dodał jeszcze,że kiedyś też miał podobny przypadek to czujnik położenia wału wtedy chyba poszedł.
Proszę o pomoc już 3 mechaników sobie nie poradziło. Po nagrzaniu się silnika wchodzi w tryb awaryjny (mazda 6 2.0 2003r) i zapala sie kontrolka silnika oraz trakcji i wyskakuje blad przeplywu paliwa (po schłodzeniu owe kontrolki nadal sie pala ale trybu awaryjnego nie ma). wszystko zaczelo sie od startej zebatki na wale i mechanik zanim doszedl co...
Witam!!! Problem dotyczy mazdy 6 w dieslu rocznik 2007. Często ostatnio koledze przytrafia się losowe nieodpalanie, lub nawet gaśniecie w czasie jazdy. Czasami autko postoi i normalnie odpala, a czasami można kręcić i nic - przychodzimy w innym terminie i pali. Dzisiaj zgasła mu pod marketem, zadzwonił wziąłem diagnoskop i podjechałem. Błędów oczywiscie...
Wina bedzie spowodowana zlym cisnieniem gazu.A za cisnienie gazu odpowiedzialny jest reduktor,jezeli wartosc cisnienia spada lub wzrasta powyzej wartosci przypisanych w sterowniku to instalacja przelacza sie na paliwo.Gazownik musial w znaczacy sposob zmienic wartosci cisnienia w centralce sterujacej i z tego powodu zamiast sie przelaczyc na paliwo...
uklad paliwa cisnienie paliwa cisnienie paliwa corsa megane cisnienie paliwa
tester urzadzen sterować stycznik kontaktron numer telefon operator orange
captor aplikacji captor aplikacji
Renault Master III - Kod błędu P24A8 - EGR i DPF Błąd C7-1131 w drukarce HP - przyczyny i rozwiązania