Tak tego auta nie naprawisz. Na wtryskach nie będzie napięcia dopóki ECU nie zobaczy ciśnienia na listwie. Bez diagnoskopu się nie obędzie.
Na internecie podają to w ten sposób: Injector Circuit Open / Shorted - (Cylinder No.5) Tylko samochód ma 4 cylindry, najlepiej podłączyć się dedykowanym diagnoskopem czyli Lexia.
Tylko oryginalnym diagnoskopem
Jedz do serwisu Citroen, trzeba zrobić diagnoskopem korektę wskazań paliwa. W serwisach temat jest znany:) Pozdrawiam
Czy powinienem podjąć jakieś kroki Tak Nie piszesz czy pilot jest fabryczny czy dołożony ? Sprawdź wszystkie bezpieczniki i punkty łączenia masy do karoserii. Jeżeli fabryczny - odczytaj błędy diagnoskopem.
Bez diagnoskopu nic nie zdziałasz.
Czujnik wału może padać. Mogloby byc to to ale zeby potwierdzic taka diagnoze to i tak albo diagnoskop albo oscyloskop
A to już diagnoskop nie ma opisów błędów? Jest opis w internecie, poszukaj sobie.
1. skąd kolega jest? 2. To nie musi być wina BSI, a chociażby przełącznika zespolonego (com), lub wina sieci po nieudolnym montażu np alarmu. 3. Kluczyki programuje się przy wymianie BSI. 4. Podstawa to diagnoskop.
takie warjacie w citroenie C3 powodowały u mnie zakłócenia w sieci CAN a dokładniej przerwa pomiędzy BSI a BSM - też elektronika wariowała ale po podłączeniu diagnoskopu błędy się uwydatniły
Mierzenie rezystancji czujników to strata czasu. Podepnij jakiś diagnoskop niekoniecznie Lexię i też pokaże co dolega. Najszybszy i najprostszy sposób.
Jak naprawdę chcesz kupić coś do immo to z takich najtańszych rzeczy to programator t-300. Możesz znaleźć na www.viaken.pl. 700zł kosztuje. Mam go osobiście. Gwarancji nie ma że xarę nim zrobisz. Czasem się udaje nim zrobić co trzeba czasem nie. Ale jak chcesz coś czym zawsze się udaje to powyżej 4000zł. Jesli natomiast chcesz dobrze zdiagnozować xarę...
Sprawdź auto normalnym diagnoskopem i odczytaj kody defektów.
Kiedyś szukałem, nie ma czegoś takiego jak schemat BSI, na schematach Citroena są tylko ogólnikowo przedstawione jakie funkcje realizują poszczególne piny i i funkcjonowanie przekaźników, reszta czyli cała elektronika to jedna czarna wielka dziura. Jeśli nie masz komunikacji pomimo obecności zasileń to tak jak pisze kolega Kybernetes daj to komuś innemu...
Sprawdź ciągłość przewodów, odczytaj błędy diagnoskopem, zamień miejscami uszkodzony sensor i znów odczytaj błędy, przeanalizuj wynik diagnostyki, napraw wiązkę, złącza lub wymień czujnik. https://obrazki.elektroda.pl/7666465700_...
Trzeci raz pytam o wentylator i zawór. Diagnoskop nie jest lekiem na wszystko. Pozdrawiam
Jesli sa oryginalne wtyczki, to nie grzeb w instalacji. Jesli radio nie oryginalne, to zdalne sterowanie nie bedzie dzialac. Jesli radio oryginalne, to bez diagnoskopu tylko bigosu mozesz narobic.
No ok, a co pokazał diagnoskop? Powodów wejścia w tryb awaryjny może być 1000.
Witam . Kłopocik jest w tym ze TO radio jest wpiete w sieci CAN - multiplex . Jesli zakaldamy radio do C4 orginalne , ale wczesniej nie bylo go tam ( wersja bez radia) to trzeba wszystko poustawiac w komputerach i zainstalowac radio do samochodu . Począwszy od BSI - głowny komputer zarządzajacy , Wyswietlacz a skonczywszy na radiu . Bez diagnoskopu...
Witam Kolegów Poproszę o pomoc; nie załącza się wentylator, czujnik temp. zewn.nie wskazuje temp. kreseczki wymiana czujnika płynu nic nie dała,po zdjęciu wtyczki wentylator się załącza i chodzi cały czas może ktoś mi pomoże oczekując pomocy pozdrawiam JZ Jak nie widzi temp. zew to nie wystartuje klima. Kolego trzeba sprawdzić czy z poziomu diagnoskopu...
Moze to byc usterka BSI, moze to byc usterka COM, moze to byc usterka... itd. Dobry elektryk znajacy sie na francuzach i dysponujacy diagnoskopem powinien zalatwic sprawe. Pozdrawiam
Żadne halogeny tylko dodatkowe światła dzienne o żarówce z nominalem 21w. Diagnoskopem do PSA włączysz, parametr: światła dzienne: dodatkowe światła dzienne.
Kalkulator wtrysku odblokowany? Jakie ciśnienie na listwie? Synchronizacja wałka rozrządu jest? Jakieś defekty zapamiętane? Kolego to już nie jest stary Ursus. Tu bez diagnoskopu nie podchodź. Szybciej wywróżysz z fusów.
Z tego co tu czytam problem brakiem możliwości diagnostyki wiąże się ze złączem 30 pinowym do tej diagnostyki potrzebny jest starszego typu diagnoskop "ELIT" pewnie jeszcze dostępny starszych ASO Citroen. Powodzenia w poszukiwaniach.
Witam Problem wygląda tak. Samochód (Xantia, 94 rocznik) jeździł elegancko, równo, odpalał za pierwszym razem, praktycznie na dotyk. Trzy dni temu odpalił dopiero za piętnastym razem, co strasznie mnie zaniepokoiło. Dojechałem do domu i po godzinie chciałem odpalić go ponownie, lecz bezskutecznie. Nie mogę go ruszyć. Odpala tak jakby na pół sekundy....
jeśli przeprowadzisz zdalne programowanie z poziomu diagnoskopu serwisowego to możesz dalej pracować do 50 razy przy kasowaniu defektu
Jeżeli zestaw jest fabryczny to trzeba podłączyc diagnoskop i sprawdzić w teście urządzeń czy się odezwie. Jeżeli tak to sprawdź telekodowanie.
O tak na przykład taki renault w świeżych modelach stosuje port serwisowy wysokiego ciśnienia na przewodzie niskie ciśnienia, a pomiar wysokiego ciśnienia jest tylko za pomocą diagnoskopu. No cóż życie pędzi do przodu, ale dzięki temu na co dzień korzystamy z różnych bajerów :D
Moduły drzwiowe komunikują się z BSI poprzez sieć cyfrową (magistrala VAN, funkcjonalny odpowiednik magistrali CAN winnych pojazdach). Magistrala VAN idzie po skretce składającej się z dwóch przewodów, które nazywamy: DATA i DATAB. Defekt, który pokazuje diagnoskop mówi nam, że jeden z tych przewodów jest "nieczynny"- może to być spowodowane np. fizycznym...
Każdy uniwersalny diagnoskop co ma w spisie diagnostyki C8 zrobi tego citroena, do bardziej zaawansowanych procedur to dedykowana do PSA Lexia. OBD pod kierownicą w takim schowku, zielona wtyczka.
kolego, w pompie wysokiego ciśnienia jest zawór regulujący ciśnienie w magistrali, jeżeli jest uszkodzony, to auto za żadne skarby nie zapali. Konieczne jest sprawdzenie "mądrym" diagnoskopem ciśnienie podczas rozruchu, lucik już o tym wspominał pozdrawiam
Witam, Zrozumialem na poczatku, ze nie mozesz wylaczyc przeciwmgielnych. To nie ten sam problem. Czy sprawdziles bezpiecznik F6 na PSF1? Czy awaria jest "naturalna", czy, jak wielu, kupiles takie auto? Trzebaby sprawdzic, czy COM2000 wysyla rzadanie wlaczenia swiatel (diagnoskop, parametry, test elementow wykonawczych). Pozdrawiam, Georges
Dziwne sa u was serwisy. Jesli ASO nie moze, to kto temu poradzi. Informacje sa nieprecyzyjne. 2.0 sugeruje silnik benzynowy, ale nie ma w gamie silnika o mocy 136KM. W tym przypadku jest skrzynia AL4. Jesli masz silnik 136KM, to jest to 2.0HDI i skrzynia AM6. Tak, czy inaczej, ze screen chot'a wynika, ze nie ma komunikacji miedzy silnikiem i skrzynia....
Na twoim miejscu zaopatrzył bym się w schemat skrzyni i sprawdził zasilania dokładnie a nie kupował sterownik w ciemno, diagnoskop nie widzi sterownika skrzyni i dopóki nie zrobisz z tym porządku, nie ruszysz z miejsca bo nie wiesz z czym jest problem w skrzyni.
Nie kupuj przepływomierza. Nie sądzą abo to było przyczyną. Podłącz diagnoskop i sprawdź wartość wysokiego ciśnienia w momencie kiedy nie chce zapalić. Jeżeli jest ok to stawiam na wtryskiwacze.
Napisałem ten wątek bo podejrzewam albo uszkodzenie sterownika ( o czym pisalem ze zwarcie było mozliwe) albo taka urodę lexii że pokazuje takie osobliwe dane, nieraz sie w diagnoskopach z babolami spotkałem ale nikt nie wie co ma pokazywać lexia żeby było zezwolenie na uruchomienie sprzeżarki
nie mam pojęcia od czego zacząć Zacznij od sprawdzenia wszystkich bezpieczników oraz podłączenia diagnoskopu i odczytania błędów w instalacji i parametrów bieżących (czy jest zezwolenie na start ?). Kolejny krok, to sprawdzenie wszystkich punktów podłączenia przewodów "masy" do karoserii.
Masa BSI lewy przedni słupek pod wykładziną. Wygląda na to, że po wybudzeniu BSI rusza wycieraczka. Zwarcie do masy to raczej nie. Oddaj komuś pod diagnoskop to będzie widać od razu, czy BSI steruje tym, czy nie.
Z takiego pobieżnego opisu nikt nic nie pomoże. Niestety "nasi" już tam byli... Skoro przewody były poprzerywane, to czy po naprawie sprawdziłeś bezpieczniki ? Albo przywrócisz wszystko do stanu fabrycznego albo kontynuuj wizję kogoś, kto już tam majstrował i zainstaluj nową , dodatkową, uniwersalną centralkę zamka (z pilotem). Aby fabryczny centralny...
Nie ma to jak mierzyć transformator omomierzem. Wiesz że tu lepszy byłby np. tester trafopowielaczy TV jako narzędzie diagnostyczne? Skoro diagnoskop twierdził że cewka jest uszkodzona, to przyjmij do wiadomości że tak jest.
1. Zanim zaczniesz kupować części - podepnij pod diagnoskop i sprawdź, które należy wymienić. 2. Opisz dokładnie w jaki sposób samochód przestał się uruchamiać.
Obstawiam na problemy z FAPem.... silnik zaczyna -przechodzi na prace w stanie awaryjnym. Nie obędzie się bez podłączenia pod diagnoskop LEXIA , raczej KTSa nie podpinaj bo może mieć problem z skomunikowaniem się z sterownikiem w twoim citroenie... , inaczej nic się nie dowiesz , z fusów nic się nie wywróży. Poczytaj jeszcze co piszą na forum citroena.
Obsługuje tylko trzeba mieć program do Citroena, ten sam diagnoskop. Niestety niektórzy klienci zanim trafili do ASO odwiedzali warsztaty przydrożne ciągając auto na holu.
Głośne pikanie w głośnikach po włączeniu radia pojawia się wtedy, gdy VIN wpisany w BSI nie zgadza się z tym wpisanym w radio. Odłącz akumulator na kilka minut i podłącz. Jeżeli to nie pomoże to trzeba będzie podłączyć diagnoskop. Sprawdź jeszcze dokładnie czy wszystkie inne urządzenia działają jak należy.
Witam wszystkich ponownie problem rozwiazałem akurat w tym przypadku uwagi były nie trafione ponieważ diagnoskopy źle interpretowały bład, bład był faktycznie ten co napisałem ale tylko lexia miała dobry opis a uszkodzony był zawór od EGR. pozdrawiam i dziękuje za pomoc
Sądzę że diagnoskop obsługujący dany rocznik będzie już miał tą funkcję. Np. Autel, Launch wszystkie te bardziej zaawansowane napewno ją mają a jak z tymi tanimi ciężko powiedzieć, musisz pisać do producenta i sprawdzać.
Niestety bez podłączenia diagnoskopu nic nie zrobisz. Trzeba sprawdzic ile kluczy jest zaprogramowanych, edycje oprogramowania BSI, przeprogramowanie kluczy ale najważniejsze to to co napisał mój przedmówca czyli jaki tam jest system.
Niestety autor pisze tak chaotycznie że wszyscy się gubią. W pierwszym poście zawarł dwie sprzeczne informacje. ,,Że nie reaguje na nic a za chwile że pali na plaka". Bez diagnoskopu to nie wiem co ty chcesz sprawdzać. Nie wiem po co Ci schemat skoro nawet nie wiesz czego się czepić. Potrzebny jest porządny komputer z podglądem parametrów rzeczywistych,...
Przede wszystkim trzeba sprawdzić dlaczego silnik nie odpala, czego mu brakuje a do tego potrzebny diagnoskop. Sam możesz ściągnąć lewą lampę i posprawdzać dokładnie wszystkie złącza i wiązki. Sprawdź też masy silnika i akumulatora.
Zaraz po odpaleniu lub na podłączonym diagnoskopie każdy pokaże 100 stopni bo taka jest linearyzacja czujnika w ECU. Także na odłączonym będzie 100 stopni. Czujnik może źle mierzyć temperatury i stąd błędy. Podmienić na inny sprawy.
Ale większośc się boi że się komputer zablokuje i nie pojedzie. Witam jestem serwisantem aso programóje ecu od środka programatorem i sam miałem edc15c2 zablokowane po 50 kasowaniu i nie moglem skasowac defektu ktory mialem dopiero po załadowaniu nowego wsadu spasowaniu kodu mogłem skasować defekty wiec zablokowane ecu nie kasuje wcale defektów diagnoskop...
Dzięki za podpowiedź zaraz sprawdzę i dam znać Dodano po 9 Już jestem z powrotem i niestety na pewno naciskam 1 przycisk i nadal występuje usterka w/w. przy otwieraniu zamków z pilota klapa bagażnika lekko odskakuje i przy zamykaniu z pilota nie zamyka się , może inne pomysły To normale. Klapa nie ma ryglowania ani zamykania elektrycznego a wylacznie...
Po siłowym wejściu otwarcie klamką od środka A jak tam się kolego dostałeś do tego środka skoro zamki były w blokadże . Nie rozumiem słów /zamek odbija/ wiec nie ma prawa się zamknąć , T woje pytanie jak oszukać BSI raczej nie a teoretycznie tak , i sugestja diagnoskop LEXJA powinieneś zobaczyć wiele od tego zacznij , blokady drzwi otwóż zamknij /...
Rozumiem że ten model posiada tzw. przepustnicę zmotoryzowaną, czyli sterowaną elektrycznie. Należałoby wpiąć diagnoskop i zczytać błędy. Może przy okazji wyskoczy coś na pedale gazu? No i koniecznie procedura dostosowawcza urządzeń (autoadaptacja, przyuczanie itp. - jak zwał, tak zwał).
Witam proponował bym zacząć od szyny CAN , sprawdzić gdzie występuje zakłócenie bo o ile pamiętam po CAN-ie idzie info a jak będzie zakłócone to będą cuda.Sprawdż jeszcze innym diagnoskopem aby potwierdzić błędy i popatrz na wtyki i gniazda-BSI, łączenia pośrednie, ECU może wkradł się (zielony chochlik) i nie ma dobrego kontaktu a francuzy to lubią...
Witam, jestem pod wrażeniem wiedzy Pan georgesgr, chciałbym poprosić o pomoc w następującej sprawie: na życzenie klienta i z użyciem jego części zamontowaliśmy klimatyzację do Peugeota 308 1.6hdi z 2007 roku. Wszystko było OK do momentu próby uruchomienia. Układ niestety nie działa mimo zaprogramowania BSI. Nie wiem czy nie brakuje jakiegoś modułu ?...
To pozostaje "sprowokować" auto, aby taki objaw się pojawił i w ów czas podłączyć diagnoskop i posprawdzać parametry... Można to też "ręcznie" zrobić, ale zajmie to ze trzy dni :D Wstępnie do sprawdzenia okablowanie i połączenia (wtyczki) wszystkie (dla pewności) w komorze silnika...
, tylko pozycyjne moszna wlaczyc, a czasem nawet tylko pozycyjne stronam No kolego nie przeginaj , Mówi że ma specjalne oprogramowanie. Tzn ?, jakie to specjalne , w tym przypadku sugeruję odczyt tylko lexsją i test poszczególnych systemów , a co wyjdzie pisz. Wg mnie masz problem z BSM-em , włącz światła mijania z manetki przy wyłączonej stacyjce...
Witam. Citroen c4 picasso. Sterownik IAW 6LPB. Temperatura przy jakiej włącza się wentylator chłodnicy to 114 stopni C. Wentylator działa wtedy przez chwilę aż temperatura zejdzie na 105 stopni. Działa tylko szybki bieg. Ale..... Na teście diagnoskopem działa wolny i szybki bieg. Przy włączeniu klimatyzacji działa wolny i szybki bieg, w zależności od...
Zeby poprawnie sprawdzić ESP musisz mieć dobry sprzet diagnostyczny i rolki do sprawdzania hamulcy. Auto na rolki, diagnoskopem wywołujesz test ESP i po problemie.
Ogólnie ciśnienie z układu spuszcza się diagnoskopem ale można manualnie opuszczając auto panelem sterowania na minimum, potem odkręcić zaworek spustowy na trójniku, znajduje się on za tylną osią w pobliżu potencjometra korektora wysokości, spuścisz LDS do pojemnika zejdzie ciśnienie z siłowników i ręcznie je odblokujesz, tył auta musi być podlewarowany...
Zacznij od konkretnej diagnozy konkretnym diagnoskopem. Tam odczytasz dokładnie jaki czujnik jest uszkodzony, odczytasz temperaturę jaka pokazuje i zrobisz test urządzeń wykonawczych takich jak kompresor czy wentylatory. takie małe pudełeczko które Ci podłączył mechanik może pokazywac zupełnie co innego niż to co powinno być, może też nie pokazać wszystkich...
Witam Mam taki problem: swieci, sie kontrolka diagnostyki, auto raz wchodzi w tryb awaryjny (do 3000 obr./min), czasami po wykasowaniu bledu jezdzi dobrze z zapalona kontrolka, komunikat z programu: Zbyt slaby sygnal z przeplywomierza . Moje pytanie jest nstp.: czy musze odrazu go wymienic, czy mozna sprobowac go wyczyscic albo moze cos innego? Z góry...
Witam. Na "komputerze" czyli skanerze czy diagnoskopie Bardzo mało opcji jeżeli chodzi o wyświetlanie ilości paliwa (nawet w tym serwisowym). A na pewno skaner pokarze to co czujnik mu poda. Więc najpierw sprawdził bym sam czujnik w zbiorniku, następnie obwód elektryczny, a na końcu odczytał błędy, sprawdził parametry i o ile się nie mylę to w BSI są...
Szlag mnie trafi. Trzy razy odpowiadałem i akurat kiedy miałem wysłać następowała przerwa w łączności i tekst w eter. Dziękuje wszystkim doradzającym. W zasadzie zupełnie nie zastanawiałem się nad stosowaniem diagnoskopów, ale może to być jakieś rozwiązanie. Oczekuję jak na razie jednego parametru. Mam odczucie jakby układ nagrzewania kabiny nie dostarczał...
Trzeba auto podlaczyc pod diagnoskop i ze sie tak wyraze: zalegalizowac nowy podzespol. Zanim sie pompa wlaczy w zbiorniku plynu musi byc niewielkie cisnienie powietrza [ wymusza to doplyw plynu do pompy]
Moduł poduszek jest połączony z BSI siecią. Najlepiej podłączyć diagnoskop bo jeżeli brak jest połączenia międzi modułem AIRBAG z BSI to BSI zapali kontrolkę poduszki. Jeżeli chodzi o ten brak kabli to występuje to chyba we wszystkich markach. Np. w citroenie C3 instalacja głośników tylnych jest w tylnych dzwiach, a z drugiej strony od radia kończy...
Tak pobieżnie, czyli wzrokowo patrzyłem na wiązki, przewody , podciśnienia w komorze silnika i na pierwszy rzut oka nic niepokojącego nie zauważyłem. Pomiary to jedynie przeplywki zrobione, tak jak napisałem 12,6V oraz 4,98V obecne, sygnał na diagnoskopie stały, oscyloskop także nie pokazał aby pracowała. Tak więc na 99% jest chyba uszkodzona. Nie mam...
Witam, mam problem z Berlingo z 2010r 1.6 HDi silnik 9HX. Mianowicie auto przy rozgrzanym silniku w zakresie 1,9-2,1 tys obrotów zostawia wielką czarną chmurę za sobą, oraz zaczyna podszarpywać. Problemu nie ma przy mniejszym zakresie obrotów, ani na zimnym silniku oraz przy gwałtowniejszym przyśpieszeniu. Sprawdzone: W sterowniki tylko błąd przekaźnika...
W związku z treścią raportu: po wymianie czujnika należy sie przejechać samochodem żeby stwierdzić poprawne działanie ABS czy nie są uszkodzone pierścienie szczytujące Sygnał abs zaniża poziom informuję szanownego raportującego, że to oczywista nieprawda. Nie ma tam żadnych pierscieni, które by szczytowały - są pierścienie impulsowe, czy foniczne. Określić...
Witam, Szanowny kolego, jesli prosisz o porownanie skanera wielomarkowego za niecale 3000 USD z przyrzadem konstruktora, to chyba nie bardzo wiesz, o czym mowa. PPS, czy zreszta kazdy inny system diagnostyczny konstruktora, to nie tylko diagnoskop, ale system kompleksowej obslugi samochodow danej marki, powiazany z centralna baza danych i prawie bez...
Znaczenie ma tylko czujnik ciśnienia na rampie. Jeżeli silnik pracuje po wyłączeniu stacyjki to albo komputer nie widzi sygnału z czujnika i czeka, albo to ciśnienie na rzeczywiscie jest wysokie. Skoro wymieniłeś regulator ciśnienia na nowy a usterka nie ustąpiła ani nie zmienił się jej charakter to problem będzie tkwił w czujniku a częściej w jego...
Troje ludzi i nie umie czytać ze zrozumieniem. Napisałem wyraźnie że nie porównuję marek, tylko jak budżetowa kia z większym przebiegiem może być w lepszym stanie wizualnym od merca z mniejszym przebiegiem. Kierownica i fotele w dużo lepszym, tyle i tylko tyle. To Wy sobie dopisujecie "swoje 3 grosze" aby się przekonać jaki to świetny zakup. Ja widzę...
Niestety, nie ma cudownych srodkow. Szukaj kiepskich stykow, korozji, wody... No i podstawa - DIAGNOSKOP (moze ukierunkowac poszukiwania). Na twoim miejscu, sledzilbym to, czego jestes pewien - brak napiecia sterowania rozrusznika na wejsciu BSM. Na tej drodze jest z pewnoscia kiepski styk lub korozja. Napiecie z kostki stacyjki idzie na styk 6 10-pinowej...
Witam wszystkich, Posiadam samochód jak w temacie. Występuje w nim problem z falującymi obrotami na zimnym silniku. przy dojeżdżaniu do świateł potrafi zgasnąć. Zaczęło się tak dziać po założeniu LPG. Niestety gazownik uważa, że jest ok, w ASO po odłączeniu LPG uważają, że benzyna jest super to wina gazu. Przerzucają się odpowiedzialnością. Tydzień...
Witam ! C8 to mój nowy nabytek, rok produkcji 2004 , silnik 2.2 hdi. Jako , że mam go od nie dawna to dopiero zauważam rzeczy , które są do zrobienia. Jedna z nich jest dogrzewacz. Nie działa. Po podłączeniu diagnoskopu wyskakuje błąd: pompa wody obwód przerwany lub zwarcie do masy. Błąd da się skasować. Gdy robimy testy elementów, słychać pompę paliwa,...
Na wyswietlaczu mam supension faul, po podlonczeniu do jakiegos uniwersalnego diagnoskopu wyskakuje blad czujnika wysokosci przedniego, tylniego i kola skretu kierownica. Domniemam ze ktorys z tych czujunikow jest uszkodzony albo padla pompa lub tez jakis obwod jest uszkodzony. Tylko teraz od czego zaczac jak wykluczyc pokoleji czujniki a konczywszy...
Klucze dopisales stare czy nowe transpondery byly potrzebne? Ja mam inne BSI tzn stare bylo E01 nowe jest E03 itd , ale wszystko co mialem w aucie zylo i auto tylko nie palilo. Tylko po wgraniu do stera kupionego wsadu z uszkodzonego dodatowo mam blad usterka wewnetrzna sterownika - nie bylo tego bledu gdy podlaczylem diagnoskop po zakupie i nie programowaniu...
Acha, jeszcze kilka wyjaśnień! 1. Pliki z binami do sensorków do Xsary i Berlingo udostępniam wyłącznie do celów dydaktycznych. Manipulowanie przy sensorach Airbag i ich naprawa jest zabroniona i dlatego dokładnie nie sprecyzowałem nr. sensorów do których w plikach są biny. 2. Pracuje w ASO CITROEN i np. do modelu Xsara przychodzi sensor o takich samych...
Witam.Posiadam Citoren'a Xsare 1.4i 1998r.75KM benzyna na pełnym wtrysku.Od pewnego czasu mam problem otóż jadąc na biegu auto zaczyna szarpac,jakby się dusiło(czasami przestaje reagować na gaz jadąc na biegu) wrzucając bieg jałowy auto gasnie.Odpalając je i jadąc dalej problem znika,ale czasami zdarza się to dość często.Byłem u mechanika zostały wymienione:filtry,swiece,przewody...
"kontrola wyważenia wtryskiwaczy paliwa", gdzie "udział/bilans mocy" na poszczególnych cylindrach to: 1.02 (1), 0.96 (2), 1.03 (3) i 0.99 (4). Nie ma w oficjalnej nomenklaturze, tzn. nakazanej przez producenta czegoś takiego jak "kontrola wyważenia wtryskiwaczy". Jest to wymysł producenta diagnoskopu zewnętrznego, żeby czymś "zabłysnąć", bo rzeczywiście...
Sterownik przelutowany z polecenia chłopaka który zajmuje się citroenami, podobno potrafią mieć zimne luty. No i widzisz, a zaklinałem Cię na Matkę Boską... Moim zdaniem, wszystko to jest przekombinowane, a faktycznie mogą się okazać najprostsze rzeczy. Czy próbowano zapalać silnik "na pych"? Jeśli silnik jeździ normalnie, a zaczyna szwankować zapłon...
co do SOLUSA.. PASS... szukaj czegos innego do europy slabo.. to bardziej pod USA.. ale cos tam robią.. jakie samochody wogole chcesz robic i co??.. tylko prosze cie nie mow ze chip tunnig i liczniki :).. Solus pro jest rewelacja do europy (francje troche słabiej) forda robi najlepiej z wszystkich ogólnych testerów (oni są producentem IDS) w Polskiej...
kontynuujac historie berlingo , nie to nie jest komputer bsm , wymienilem objaw pozostał ten sam faluje i gasnie poczekasz ostygnie odpali i da sie jechac przez jakis czas ale dalej traci moc i kij z tego przez 13 lat nie mialem zadnych problemow zadnych bledow itp , zaslepiony egr itp autko dziłało swietnie no i co szukanie dalej jakos dotoczyl sie...
Silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach tak, jakby nie działał na jednym cylindrze. Po dodaniu gazu silnik zaczyna pracować normalnie, a po odjęciu gazu znowu pracuje nierówno. Czy silnik zapala normalnie od pierwszego razu, czy może są jakieś problemy, np. zbyt długie kręcenie rozrusznikiem (powyżej 2 sec)? Czy jednostka napędowa nadmiernie kopci,...
Mam Citroena C4 Grand Picasso. Od jakiegoś czasu w czasie jazdy wyłącza się sama skrzynia. Żeby jechać dalej, trzeba zgasić silnik, poczekać chwilę, ponownie uruchomić silnik i auto znowu jedzie. Może jechać około 1 godziny, a czasem tylko parę minut. POMÓŻCIE! Mechanicy proponują sprzedaż lub kupno nowej skrzyni. (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź...
Podmieniałem pompę wysokiego ciśnienia obydwa zawory przed pompą i za pompą i żadnych efektów. Jakie zawory przed pompą i za pompą? Może określ się, o które zawory chodzi, bo są dwa elektrozawory (3 i 4 - schemat poniżej i opisane we wskazanych wątkach) i obydwa zamontowane na pompie wysokiego ciśnienia (pwc) https://obrazki.elektroda.pl/6768641600_...
(-) Po zbadaniu na komputerze okazalo sie, ze nie ma bledow tylko czujnik wałka rozrzadu jest do wymiany. Po wymianie czujnika nadal nie odpala, ale pokazuje, nadal bląd czujnika. Mechanik twierdzi, że przesunął się o jeden ząbek pasek rozrządu i dlatego trzeba wymienić rozrząd. Co, Wy Państwo sądzicie o tak postawionej diagnozie. Jeżeli nie było błędów,...
..tyle jezdzilem i nic sie nie dzialo, tylko ktos chcial kupic furke i przywiosl swoj diagnoskop i od tej pory zaczely sie blendy ...a czym wyciagnac wsad to jest peugeot 407coupe 2.7hdi ...i czym obrobic wsad ...troche wiecej potrzeba mi informacji bo nie jestem na biezaco....diagnoskop do peugota i citroena ma swoj ....ale raczej tym nie wyciagne...
Dzięki za cierpliwość. Na tą chwilę wiem, że na pewno nie ma zwarcia ani przerwy na liniach VAN. Natomiast ja nie pracuję w serwisie i nie stosuję się do praktyki serwisowej. Dużo by tu pisać na ten temat - ja mam raczej negatywne zdanie o ASO i pewnie wielu użytkowników także. Wolałbym oddać auto do ASO i zająć się swoją pracą ale niestety jak mam...
Zastawiana mnie też fakt, że jeżeli na zewnątrz jest -20, spada ciśnienie na listwie- ślinik jest trudno odpalić. Jeżeli samochód zostawię w takiej temperaturze przez kilka dni, po czym temperatura wzrośnie do -10, to silnik odpala za pierwszym razem, pozostaje tylko objaw rzucania przez kilkanaście sekund. Czy w takiej sytuacji była by to wina ciśnienia?...
(-) mam problem mianowicie z dymem z rury wydechowej, wydobywa sie czarny na obciążonym silniku (-). Ogólnie można powiedzieć, że masz zakłócenie w spalaniu typu: albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa . Natomiast w szczegółach powinien na to pytanie odpowiedzieć najbliższy mechanik/diagnosta, a nie forum, które jednostki napędowej nie widzi i...
a co myslisz o drugim bsi i pytanie czy musi byc numer w numer to samo Dodano po 2 i czy msze dogrywac czyli juz diagnostop powaznego kalibru
sprawdzi diagnoskop najlepszy diagnoskop kupić diagnoskop
vtronic wzmacniacz polsat transpondery naprawić matryca monitor
udostępnianie plików samsung c480fw
Jak zresetować ekspres Siemens TK 56001? Mercedes W238 Coupe USA – test silniczka szyby lewy przód, diagnostyka LIN, Brose 3G