Termostat sprawdź.
A nie da się założyć na zderzak? estetycznie to nie wygląda, ale praktycznie. Jak możesz to wymontować termostat i zobaczyć. Zimny powinien być zamknięty. Kiedy zalejesz go wrzątkiem to się otwiera. Jak go wymontujesz, a będzie otwarty to znaczy że silnik ciągle jest chłodzony i się nie dogrzewa.
Ja "na zapas" nie wymieniam. Podejrzewam, że jest w pełni sprawny, bo nie jest narażony na ciężkie warunki pracy. Dodatkowo kondensator ten jest raczej bipolarny, bo układ jest zasilany raz napięciem dodatnim, a raz ujemnym. Wstawienie zwykłego kondensatora (unipolarnego) może zakończyć się fajerwerkiem. Wg mnie układ działa w sposób następujący: https://obrazki.elektroda.pl/4991253200_...
Witam Mam pytanie dla posiadaczy Hondy Civic 5G do rocznika 95, otóż czy ktoś może powiedzieć w jakim położeniu powinna być wskazówka temperatury silnika przy normalnej eksploatacji? Mam wrażenie że za słabo się dogrzewa silnik gdyż wskazówka podnosi się tylko jakieś 5mm nad kreskę minimum. Zastanawiam się czy temperatura nie powinna osiągnąć połowy...
Jaka jest rzeczywista temperatura silnika?
Egr zaślepiony, brak poprawy. Obroty nie falują. Jedyny parametry jaki na tą chwilę mi nie pasuje to temperatura oleju silnikowego ( pokazuje minusowe temperatury) Odczyt robiony HDS Hondy. Przepływka wygląda jak nowa ( firma hitachi) Jak się rozgrzeje samochód to nie da rady nim jeździć ( powyżej 2500 obrotów dławi się). Wtryskiwacze benzyny ładnie...
może podjechać na diagnostykę? Czy to nie ma sensu? Nie niema sensu. Jeżeli wina leżała by po stronie termostatu to zauważył byś, po wskaźniku temperatury w samochodzie. No tak.. silnik się nie przegrzewa, temperatura raczej w porządku.. nie wiem co może być nie tak, olej wymieniony na ten sam. Ale dlaczego mechanik podejrzewa ktores przednie łożysko,...
Z czujnikiem temperatury? Tym przy termostacie? Wymieniałem termostat i ten czujnik jakiś rok temu. Olej i filtr oleju wymieniałem jakieś 2 miesiące temu. Teraz wymieniłem komplet rozrządu, wszystkie paski no i oczywiście pompę wody i płyn chłodniczy. Objaw ustąpił przy normalnej jeździe, silnik osiąga temperaturę 90 stopni (wskazówka dochodzi do połowy),...
zapowietrzony układ chłodzenia moze byc przyczyna ubywania płynu i falowana obrotów? Dodano po 3 moze sie myle ale mysle ze skutkiem zapowietrzenia była by wysoka temperatura silnika a u mnie temperatura jest na stałym poziomie
Z Twojego pierwszego postu bardzo trudno wyczytać informację , że wskazówka wskaźnika temp. zatrzymuje sie na 1/3 skali. Pisz chłopie po "polskiemu" , postaw od czasu do czasu przecinek i będzie wszystko wiadomo! Skąd wiesz ,że temperatura sinika wzrasta do takiej , w której ma włączyć sie wiatrak? Mierzyłes jakimś termomotrem? Może masz prawidłowe...
Bzdury kolego piszesz! Nie wiesz - nie wprowadzaj w błąd. Nie w każdym, w zasadzie w niewielu. Niektóre mają czujnik antyoblodzeniowy parownika. Gdy temp parownika zbliża sied o zera klima jest wyłączana. Inne bazują na zależności prężności par czynnika chłodzącego od temperatury. Gdy temperatura jest niska, ciśnienie spada poniżej wartości granicznej...
dzieje sie tak tylko w mroźne dni jak jest w plusie temperatura jest ok
Temperatura utrzymuje sie w normie..na pomaranczowym polu - takie zegary w Civicu.. Moze to jest kwestia malej ilości płynu??? Czy w takim wypadku układ sie zapowietrzył??
Za przeproszeniem co wy pierd*licie. Cdif 2 to jest tragedia, korzystam, płace za te aktualizacje i przyjezdza klient starym bmw e36 m3 i prosi mnie nie o odczyt błędów nie o kasowanie, tylko o głupią pierdółke jaką jest podanie temperatury silnika jaką odczytuje komputer i co: i świece oczami i przepraszam bo w tym dziadostwie pokazuje mi w rubryce...
kwestia jest taka ze on w OGÓLE nie podaje teraz gazu, w ciepłe dni. a w dni kiedy temperatura jest koło 10 stopni jest tak że na poczatku jest OK i albo będzie dobrze cały czas (poznaje sie to po tym że ma bardzo niskie jałowe - rzędu 500), a jak po puszczeniu gazu, na jałowych zachowuje się prawidłowo (powoli schodzi z obrotów i trzyma 900 a po zatrzymaniu...
Witam Sprawdzałeś czy wentylator pracuje. Dodano po 2 Chłodnica gorąca czy zimna,jeżeli zimna ,a wysoka temperatura ,może być wina termostatu.
Witam. Od dwóch lat posiadam Hondę Civic z 95 roku 1.4 i (MA8, MB2). Wszystko było ok aż do czasu, od kilku dni: po 5 kilometrach wskaźnik temperatury w pozycji 1/3 ; po 7 w pozycji 1/2 ; po 10 w pozycji 4/5 ; dopiero dzisiaj usłyszałem wiatrak po przejechaniu 12 kilometrów kiedy wskaźnik był w pozycji 1/2 i w pozycji 1/3 nadal działał ale tylko na...
Witam. Materiał pochodzi ze szkolenia dot. układów klimatyzacji. Narazie tyle. Termostatyczny zawór rozprężny. Termostatyczny zawór rozprężny kontroluje ilość czynnika wpływającego do parownika. Zawór rozprężny jest umieszczony w pobliżu wlotu do parownika, a często na samym wlocie. Ogranicza on przepływ czynnika wywołując w ten sposób spadek ciśnienia....
jezeli temperatura na wskazniku rosnie normalnie a dmucha zimnym obstawiam termostat albo zapowietrzony uklad
witam wszystkich na forum jestem posiadaczka hondy civic 1.7 diesel 2003 , problem w moim aucie polega na tym ze po dojsciu do prawidlowej temperatury silnika brak jest mocy, nie ma reakcji pedala gazu, nawet jesli wciskam do oporu, musze w takiej chwili zmieniac bieg na 2 to jakos potrzesie i potoczy sie do przodu( bo jazda bym tego nie nazwala). Najlepszym...
Gorzej jak schłodzona woda studzi termostat i wtedy silnik sie przegrzewa a termostat się nie otwiera. Zmiany o grubośc wskazówki sa normalne, temperatura silnika nie jest idealnie stała, najpierw rośnie potem spada. Zobacz spod OBD.
Tak, sorki że nie odniosłem się do układu chłodzenia. Wskazania i temperatura silnika, oraz jego nagrzewanie OK.
Co proponujesz? Pozmniejszac wartości dawki gazu? Na takich ustawieniach i tak auto jest lekko zamulone. Druga sprawa to nie wiem dlaczego parownik ma niższą temperaturę niż temp. gazu. Od czego to moze byc? Ktoś pomoże? zauwaz ze masz na poczatku wtrysk na mapie ustawiony na 100 a na dole pokzauje ci gaz 4,56:3,55 benzyna = 1.32 (132) a nie 100 stad...
Witam. Jestem nowym posiadaczem wyzej opisanej Hani. Otóż mam problem z temperatura. Gdy zagrzeje motor i włacze grzanie na max to temperatura silnika gwałtownie spada do takiej temp ze załącza sie ssanie, ktore jest moim drugim problemem. zaraz po uruchomieniu silnika 1800obr/min a po zagrzaniu 1000.
Tylko ze na benzynie jest ten sam kłopot, a teraz powiem Ci ze jezdzi ok ale cały czas jakby na ssaniu i temperatura roznie na maxa
Czujnik temperatury.
Witam. Mam pytanie odnoście procedury wypalania filtra DPF w Hondzie Civic UFO 2,2 i-ctdi za pomocą programu HDS. Czy aktywowanie tej opcji podczas trasy załączy tylko wieksza dawke paliwa czy silnik wchodzi automatycznie na wysokie obroty i załączenie tej opcji podczas jazdy jest nie wskazane. Odnośnie DPF-a to nie mam żadnych problemów poprzez kontrolki...
Witam, jestem na etapie budowy baterii wysokonapięciowej do układu zespołu silnika elektrycznego w aucie Honda Civic 2008r. Oryginalna bateria składa się z 11 pakietów po 2 laski w których skład jednej laski wchodzi 6 ogniw połączonych szeregowo, są to ogniwa Panasonic 1,2V 6500mAh. Cała bateria generuję napięcie 158V. oraz pojemność 6,5 Ah. Potrzebuję...
Witam Chciałbym prosić o Waszą ocenę układu klimatyzacji w moim Civicu. Byłem na standardowym przeglądzie gdzie operator (nie mylić z fachowcem od klimy) podłączył się pod auto i zaczęła się procedura. Układ szczelny, czynnika praktycznie nie brakowało. Pytanie swoje kieruje o ciśnienia panujące w układzie podczas pracy klimatyzacji. Na ssaniu było...
Nie wiem jak wygląda ta pompa, może temperatura być wyższa, ale nie musi. Płukanie bo pompa hałasuje, to jak leczenie syfa pudrem - czyli nic nie da.
Rozumiem że to są wskazania panelu dla podłączonych znanych rezystancji? Takie powinny być aby prawidłowo działało u mnie. Oryginalnie termistor 2k2. Mam podgląd na wartości czujników w klimatroniku. Nastawy jakie mam są od 16st do 28st. Lecz wg podglądu z czujników gdy ustawię na 16 dr to temperatura się zgadza. Lecz dalej jest problem. Podnosząc...
A mnie to się wydaje że to nie jest taka zwyczajna sonda lambda tylko to się nazywa LAF czyli czujnik okreslajacy wartość spółczynnika składu mieszanki. Tak to przynajmniej z tekstu wynika który zamieszczam poniżej: Do napędu Civica 5D przewidziano gamę czterech nowoczesnych, ale już wypróbowanych szesnastozaworowych silników. Trzy z nich przekonstruowano...
Witam posiadam Hondę jak w temacie silnik D15B7(1.5 wtrysk wielopunktowy, brak vtec) Auto przejechało oryginalnie 215tysięcy kilometrów, serwis na bierząco, silnik odpala bez problemu, po najwyżej 3 obrotach wału, spalanie oleju 1-2l/10000km. Problem jednak polega na tym, że auto w mieście (Wrocław) pali ok 11 litrów na 100km, czyli conajmniej o dwa...
Auto głównie do pracy , odcinek około 6km w jedna stronę . Na mrozie raczej nie sprawdzę , bo jestem i chce kupić auto w Anglii gdzie w chwili obecnej temperatura wynosi 10 stopni na plusie . Auto przed zakupem chce oczywiście zabrać na stacje diagnostyczna . A jakie rzeczy mogę sprawdzić gołym okiem przy zakupie ?
Ten model tak ma. Przy zimnym silniku obroty muszą być wyższe, bo silnik dostaje sygnał z sondy lambda o składzie spalin i wzbogaca mieszankę w gaźniku (tzw. ssanie). Gdy temperatura chłodziwa w zbiorniku wyrównawczym podwyższa się - obroty silnika spadają do nominalnych 800 obr/min.
Dziwna sprawa jest z tym grzaniem . Po wymianie uszczelki pod głowicą(przy tej okazji wymieniony został również rozrząd ) przy spokojnej jeździe tak do90km/h jest ok. Gdy trochę pociśniemy np.110 temperatura wzrasta na 2/3 skali wskaźnika temp.ale się nie gotuje. Dodam ,że przed zmianą uszczelki gł. wymieniłem termostat na nowy.Sprawdzałem odpowietrzenie...
Witam, Poniewaz mialem problemy z klimatyzacja (nie zalaczala sie ani sprezarka ani wiatrak) postanowielm dzis sprawdzic co moze byc przyczyna i zaczalem od nabijania gazu. Pojechal do sklepu, kupilem gaz i za dodatkowa oplata pracownik sklepu napelnil mi uklad. Pan kazal wlaczyyc silnik, zalaczyn klime na full, podpial "pistolet" ze wskaznikiem i z...
1 zdjęcie to elektrozawór benzynowy,2 na czerwono to elektrozawór-otwieracz gazu reduktora.Może być gorący bo reduktor jest ogrzewany płynem z układu chłodzenia więc osiąga taką samą temperaturę jak blok silnika.Cewka nagrzewa się od reduktora,gdyby jej temperatura pochodziła od wewnętrznego przebicia na jej uzwojeniu to ulegnie przepaleniu i nie będzie...
Witam przeprazam, ze tak od tak zakladam nowy temat byc moze takie zapytaine gdzies juz sie pojawilo niestety nie odnalazlem go.. Mam problem: Podczas uzywania klimatyzacji odczuwam drastyczny spadek mocy w pojezdzie Honda Civic 01r. sedan 90KM. Spadek mocy jest tak duzy, ze czasami zastanawiam sie czy jade na drugim czy na 3 biegu. Wplyw na prace samochodu...
Wielkie dzięki za odpowiedzi! Ale powiedzcie czemu temperatura ma tu coś do rzeczy? Po dłuższej jeździe, gdy auto jest nagrzane, też problem znika. Ruszanie manetką nie pomaga.. może faktycznie czuć lekko przegrzaną elektrykę, ale nie jestem pewien..
Witam. Ja miałem podobny broblem w Hondzie Civic UFO. Tam dochodził jeszcze problem z wyświetlaczem, który przestałby funkcjonować, a tam temperatura klimy, jej stan, godzina itp. Są takie zestawy adaptacyjne Connects2 jak zapytasz dokładniej wujka Google to odpowie Ci konkretniej ode mnie. Connects2 mają stronę swoją i z niej dowiesz się jakiej przejściówki...
Akumulator mam nowy, kupiony w sierpniu, ale było kiedyś przez trzy dni pod rząd jakieś -25°C, chyba w grudniu, a ja wtedy akurat chory byłem. Potem jak się podniosła temperatura to zacząłem jeździć, to odpalił za drugiem albo trzecim razem, i to w wielkich bólach. To ma być tylko opcja awaryjna, a akumulator mam poprzedni zostawiony. Odpalanie z kabli...
Numer części się zgadza, więc nie widzę problemu.
Woda jednak poszła do cylindrów. Olej zrobił się z czarnego (ciemnego) na taki koloru kawy z mlekiem. http://obrazki.elektroda.pl/9867159600_1... http://obrazki.elektroda.pl/7939864300_1... http://obrazki.elektroda.pl/1233294700_1... Do tego chyba uszczelka między przepustnicą i kolektorem jest do wymiany...
teraz temperatura wzrosła i nic się nie dzieje a takie pytanie jak można podnieść wolne obroty chodzi mi o benzynę ?:) na zimnym mam około 1200 a na ciepłym około 600 i czasem na zimnym udaje mu się zgasnąć http://obrazki.elektroda.pl/7379659600_1...
Nie wiem czy mechanik nie robi mnie na szaro więc mam kilka pytań: Grzeje mi się silnik, płyn chłodniczy albo znika jak amfora albo wrze jednak jest klarowny (układ szczelny sprawdzałem) a po odpaleniu samochodu po jakimś czasie mam spaliny w chłodnicy (po jakimś czasie zanim zacznie rosnąć temperatura czuć zapach podobny do spalin), przewody doprowadzające...
Witam. Prawdopodobnie usunąłem usterke. Podczas ściągania gaźnika natknąłem się na delikatnie pęknięty wężyk. Pisałem ze gdy silnik zimny i na ssaniu pracował to nie gasł, jednak gdy temperatura silnika podnosiła się pęknięcie powiekszało się i obroty spadały. W tej chwili pojeździłem troche po mieście i autko ani raz nie zgasło. Jeśli nadal niskie...
Witam Zamontowałem gaz w Hondzie civic 1,3 (gaźnik) rocznik 94, instalacja BRC, reduktor Tecno i pali mi to 12-13l/100km i to na trasie przy spokojnej jeździe, w mieście >15l. Przejechałem już około 3tys i nie mam już siły na gazownika. Nawet patrzec już na niego nie moge! Po kilku regulacjach wciąż jest to samo! (no może troche lepiej bo po założeniu...
Witam, mam nietypowy problem i już nie wiem gdzie szukać pomocy. Auto na trasie pali katalogowo - 6-7l/100 nawet przy dynamicznej jeździe. Niestety w przypadku jazdy jedynie po mieście [dziennie tak po 15-20km] spalanie notorycznie bez względu na styl jazdy wynosi od 14-15l/100. Testowana jazda ekonomiczna jak "sportowa". - identyczne spalanie jesienią,...
Widzę, że paru wypowiadających się tu na forum nie zauważa tego, że włączenie świateł oznacza dodatkowe hamowanie samochodu - może nie jeździli nigdy na rowerze, już nie mówiąc o tym, że w szkole chyba się nie uczyli... ja zauważyłem, że dynamo hamuje rower, jak włączę światła, zanim jeszcze przeczytałem o tym w podręczniku fizyki. I nasuwa się pytanie:...
temperatura honda civic wskaźnik temperatura civic honda civic temperatura
przełącznik kolumna kierownica odbiornik dwukanałowy zapowietrzony grzejnik
wzmacniacz tytka przedłuzacz zewnetrzny
Philips 715G7734-P01-003-002H – spadek napięcia 12V pod obciążeniem, brak wydajności prądowej Shelly Plug S, F&F OM-633, Schneider iEM3000 – pomiar i ograniczanie poboru prądu z sieci