Rozbierz drzwi wyciągnij zamek powypinaj cięgna i sprawdź czy działa prawidłowo, jeśli nie to zamek do naprawy. Czytaj co napisałem!
Trzeba rozebrać drzwi, prawdopodobnie spadło cięgno zamka. Siłą tego nie naprawisz, bo cięgno zwalnia zapadkę w zamku.
Ponownie zamontuj fabryczny przełącznik-aktywator sterowany cięgnem z zamka w drzwiach kierowcy, przywróć fabryczną instalację do pełnej funkcjonalności a następnie zainstaluj siłownik (slave) w drzwiach kierowcy i podłącz go (jako jedyny) do nowej centralki z pilotem. Pozostałe drzwi samochodu "zamknie" oryginalny zamek.
Zobacz zdjęcie zamka na internecie a sam do tego dojdziesz gdzie to jest zaczepione lub odkręć zamek
wystarczy,że w jednym i zamek będzie głupiał,rozbierz drzwi,cięgno siłownika będzie podpięte pod oryginalne za pomocą kostki łaczeniowej,popuść ją i wypośrodkuj skok siłownika[switcha wewnątrz]
Trzeba zdjąć tapicerkę i sprawdzić cięgno zamek-kaseta możliwe iż zabezpieczenie nie trzyma i cięgno nie funkcjonuje prawidłowo.
Ja w lt35 (sprinter) demontuje kasetę zamka rozprostowuję oryginalną blaszkę do zaczepienia oryginalnego siłownika i za zgięciem wiercę otwór fi3,5 i za ten otwór zaczepiam cięgno siłownika uniwersalnego (najlepiej zastosować siłowniki 6kg, 3,5kg też dadzą radę, ale trzeba dobrze "rozruszać" kasetę zamka i linkę cięgna). W drzwiach odsuwanych powiększam...
Pierwsze primo: sprawdź przewody pomiędzy słupkiem i drzwiami. Drugie primo: niestety demontaż tapicerki drzwi i sprawdzanie czy mamy napięcie na przewodach. Pozostaje jeszcze opcja że masz dokładany siłownik i po prostu odkręciło się cięgno. Można to sprawdzić stetoskopem bez demontażu poszycia drzwi :-)
Udało mi się wyjąć zamek. Pomierzyłem napięcie podczas zamykania i otwierania. Okazało się że prąd dochodzi. Zamówiłem używkę zamek. Wymieniłem i wszystko gra. Jakby ktoś miał problem z wyjęciem zamka to podaję opis jak to zrobić. Więc po zdjęciu tapicerki odchylamy piankę zabezpieczającą( wystarczy kawałek od zamka). Następnie odkręcamy 3 torksy na...
Witam. Chyba nigdy nie robiłem w takim samochodzie, ale winne są na pewno drzwi kierowcy, dokładnie zamek. Jeżeli nie zamknie się zamek kierowcy, to otwiera resztę drzwi. Trzeba rozebrać drzwi, pościągać wszystkie cięgna z zamka i zobaczyć, czy zamek będzie się zamykał. Jeżeli dalej to samo, to winny zamek raczej nie do naprawienia, ponitowane, kupić...
Jeżeli w tym samochodzie central działał i sytuacja opisana wystąpiła niejako samoczynnie po jakimś czasie urzytkowania , to przesunąl się siłownik w drzwiach kierowcy lub cięgno jeżeli zamek był dokładany. Drugi powod też możliwy , to jeden ze sterowników master ma sklejony styk sterujący . Obiawiaćsię to może własnie w ten sposób .Cześć powodzenia
Dokup sobie też cięgno: https://north.pl/karta/dzwignia-zamka-dr...
Cięgno jest osobnym elementem. Można je wypiąć z kasety.
Zdemontuj tapicerki drzwi, zdemontuj zamek z siłownikiem. Wszystkie cięgna wyczyść ze starego smaru z kurzem i zabezpiecz nową warstwą smaru. Rozbierz siłownik centralnego zamka i zamek, usuń stary gęsty smar, zabezpiecz nową warstwą "białego" smaru.
A czy w tych drzwiach szyld (to co upiększa otwory na klamkę i wkładkę) nie jest taki większy i po odkręceniu jest dostęp do połączenia zamka z popychaczami/cięgnami dodatkowych bolców?
Poluzowało się połączenie siłownika z cięgnem zamka w drzwiach kierowcy ,dlatego słychać działający siłownik a nie działa zamek.W najgorszym razie urwane ucho siłownika lub cięgno.
I siłownik z cięgnami, może być niesprawny lub zatarty. Nie ma tam czegoś takiego Zamek ma siłownik, a od zamka do klamki wewnętrznej prowadzi cięgno Bowdena.
Czy jest możliwość ponownego założenia cięgna, czy trzeba wymieniać cały zamek?
Problem taki, że zamek sprawny, a można go tylko otworzyć poprzez awaryjne cięgno. Po odłączeniu zasilania również nie odblokowuje drzwi.
Te klamki mają osobne cięgna.
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
Problem zazwyczaj leży w drzwiach kierowcy gdyż ten zamek jest sterujący , a tu kontrola kabli w przelotce drwi , kontrola czy cięgno - linka do klamki jest sprawna (linka częsty przypadek w Passatach)
blach nie ruszaj bo będą cyrki z mechanizmem szyb,przednie drzwi -siłownik kręcisz do blachy pod oryginalnym cięgnem w zasadzie na dole drzwi prawie na pełnej długości cięgna,tylne drzwi-siłownik nad cięgnem mniej wiecej w połowie drzwi,jest tam taka wytłoczka w tapicerce.
Nie mogę otworzyć drzwi przednich prawych .Klamki teoretycznie działają, wszystkie linki cięgna chodzą, ale zamek nie reaguje. Prawdopodobnie zapadka która jest w drzwiach zablokowała się. Nie mogę zdjąć tapicerki, więc czy jest możliwość dostania się do zamka inną drogą? Czy udało się otworzyć drzwi albo zdjąć poszycie drzwi bez ich otwierania? Pozdrawiam...
Sprawdzić przekaźniki bezpieczniki Wygląda na to że cięgno zamka zablokowało się w pozycji zamkniętej Ewentualnie odkaczyc baterię na kilka chwil
Serdeczne dzięki za poradę. Czekam na sprężynę i biorę się do wymiany. Ale mam pytanie dlaczego to górne cięgno miałoby spaść?
Dzień dobry. W swoim Getzie z 2008r. mam zamontowany fabryczny centralny zamek na kluczyk. W drzwiach kierowcy nie ma siłownika jest tylko sterownik który steruje siłownikami w pozostałych drzwiach. Czy dobrze zrobię jeśli kupię dowolną centralkę + siłownik uniwersalny i podepnę się pod cięgno zamka w drzwiach kierowcy ? Druga sprawa to chciałbym mieć...
Klamka bez żadnego oporu się wysuwa Uszkodzony zamek, uszkodzona klamka, uszkodzone cięgno. Rozbierz drzwi i sprawdź.
Możliwe, że cięgna są za długie- sięgnij do zamka i przy nim pociągnij.
Witam mam problem z zamkiem, cięgno bardzo ciężko chodzi i trzeba się siłować żeby odblokować drzwi (centralny zamek też nie daje rady), same cięgno od klamki chodzi lekko, pomoże jakiś smar? czy raczej wymienić trzeba zamek? Dodam że drzwi były wymieniane i mechanik "garażowiec" robił przekładkę podzespołów ze starych drzwi (przed tym zabiegiem chodziło...
Masz drzwi otwarte? Jeżeli dobrze zrozumiałem to zdejmujesz fartuch i wymiana blokady drzwi: https://north.pl/karta/blokada-otwarcia-... oraz cięgna: https://north.pl/karta/opaska-zaciskowa-...
Jeżeli kluczyk się obraca prawo/lewo bez oporów i o taki sam kąt w obie strony, to winą jest rozłączone cięgno. Sam zamek może okazać się dobry.
Zdejmij tapierke i wszystko masz na wierzchu ,prawdopodobnie rozpieło się któreś cięgno.
kierunki czarno-biały i czarno-zielony praktycznie to podłapania wszędzie- w boczku,pod deską,pod osłoną kolumny,przy bezpiecznikach,krańcówki brązowo-biały w trójprzewodowej wiązce lampki w boczku kierowcy,siłowniki wystarcza uniwersalne-zamki chodzą lekko,a jak się zabrać-trzeba zdjąć tapicerki z drzwi,ułozyć instalację,przepchać wiązki do drzwi,przykręcić...
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
Jak otworzyłem przednie, zablokowane drzwi : - odkręciłem zawiasy w drzwiach tylnych; - rozpiąłem dwie kostki w tej gumowej harmonijce-osłonie pomiędzy drzwiami a słupkiem; - zdjąłem tylne drzwi; - w przednich drzwiach wyjąłem zaślepkę, za którą jest śruba wkładki; - wykręciłem śrubę (torx 20); - wyjąłem wkładkę zamka; - dużym płaskim wkrętakiem (jak...
Jak ci switch trzyma na zwarciu to jest masa.To chyba logiczne.Odepnij masę od mastera i zobacz czy ruszy z pilota.Jak ruszy to coś ci nie poszło z ustawieniem cięgna.
Nie ma potrzeby niszczenia czegokolwiek, przynajmniej na tym etapie. Tapicerkę odkręć i zdejmij. Tam zamek nie jest w jednej obudowie z siłownikiem więc przestawisz cięgno ręcznie.
zamek masz orginalny czy dokladny? jesli tak, to sie cięgna rozregulowały
Ja wywalam plastik przy cięgle.Siłownik na blaszce i potem blaszkę do poszycia drzwi.Blaszka wygięta że siłownik od poszycia odsunięty jest na ok 2 cm.Góra blaszki jest przykręcona do takiego skosu przy ryglu a dół praktycznie się opiera o wzmocnienie po kasetą,te co idzie wzdłuż drzwi.Drut będzie krótki,kształtujesz go do cięgna i w miarę długim wkrętakiem...
Jest tak zrobione. Do przewodu od kierunkowskazów połączone są dwa a do nich diody w koszulce. U mnie w aucie jest centralny zamek ale sterowany z kluczyka (z wkładki). Przekręcając kluczyk lub rygiel wewnątrz w drzwiach kierowcy zamykane/otwierane są wszystkie inne. Swoją drogą bardzo dziwne, w każdych drzwiach oprócz kierowcy jest siłownik z motorem...
Ten central jest orginalny czy dokładany (z tych uniwersalnych)? Jeśli uniwersalny to najprawdopodobniej musisz na nowo wyregulować połączenie siłownika (master) z cięgnem w drzwiach. pozdro
Oryginalnie są specjalne wsporniki z blachy pod siłowniki centralnego zamka. W drzwiach są pod te wsporniki gotowe otwory. Spróbuj gdzieś to podejrzeć, bo to jest bardzo pomocne. Szczególnie kłopotliwe jest ustawienie siłowników w tylnych drzwiach, ponieważ potrzebna jest tam dość duża siła i trzeba starannie wyregulować cięgna zamków. Może okazać się,...
Zrób diagnostykę modułu komfortu zobacz z którym zamkiem jest problem. Raczej z tym który odbija ale sprawdź bo czasami jest to objaw uszkodzenia innego zamka. Po wymontowaniu zamka możesz siłownik rozpołowić z mechanizmem zamka, wtedy możesz sprawdzić jego działanie i wyeliminować obciążenia zamkiem oraz cięgnami w drzwiach. Jeśli dajesz z pilota zamknij...
Tak jak w temacie od strony kierowcy w wnętrzu, drzwi nie chcą się otworzyć muszę otworzyć szybę aby otworzyć auto zewnętrzną klamką. Przy próbie otworzenia z wewnątrz słychać jakiś mechanizm w drzwiach. I co więcej zrobiłeś żeby dowiedzieć się co jest uszkodzone? Zdejmij tapicerkę drzwi i poszukaj co jest nie tak, klamka, cięgno, zamek. Nikt Ci powie...
Drzwi pasażera nie posiadają blokady , jeśli nie reagują na klamkę wewnętrzną to spadło cięgno z zaczepu albo popsuł sie zamek.
Witam.Chevrolet Aveo 2004r.Problem polega na tym że centralny zamek przy minusowej temperaturze nie otwiera i nie zamyka drzwi.Przy temp. dodatniej pilot bez problemu zamyka i otwiera zamki.Był przeprowadzony zabieg mycia i konserwacji zamków i cięgien w drzwiach ale problem powrócił.Proszę o jakiekolwiek porady.
Przelotka to miejsce w jakim przewody do drzwi przechodzą z karoserii. Mogą być przełamane, brak styku we wtyczce, itp. Najlepiej będzie rozkręcić drzwi i sprawdzić czy dochodzą odpowiednie sygnały do zamka w drzwiach. Jeżeli elektrycznie okaże się O.K. problem będzie leżał w samym zamku. Jeśli jest też problem z otwieraniem od środka jak napisałeś,...
Rozebrać boczek, przesmarować cięgna, zamki.
W Voyagerach lewe przesuwne drzwi mają dodatkowy zamek połaczony z wlewem paliwa cięgnem. Albo trzeba zdemontować plastiki za drzwiami przesuwnymi, albo dobrze gmerać we wlewie paliwa ( głęboko po lewej stronie)
Zdjąć tapicerkę , rozbić obudowę zamka, przesunąć cięgno otwierania :D
Witam, chciałbym zamontować zamek nawierzchniowy GERDA ZX 1000 z wkładką RIM H Plus (czyli na klucz płaski) do drzwi Pol-Skone (klasy B-30). Chciałbym go umieścić ok. 20-25 cm pod fabrycznie zamontowanym zamkiem dolnym, jednak czy montując zamek Gerdy zgodnie z instrukcją nie uszkodzę cięgien lub innych elementów, które sterują tym dolnym ryglem u drzwi...
ktos zamiast sie wpiąc w kable(moze nie umiał ) dołozył siłownik do drzwi kierowcy -a on ma żle wyregulowane cięgno
Sprawa wygłąda tak. 1.Nasmaruj cały mechanizm zamka i zabezpiecz siłownik przed działaniem wody i niepowinieneś mieć żadnych kłopotów zimą(jeśli tego nie zrobisz to nawet najlepszy siłownik może nie dać sobie rady jeśli zamarznie ci mechanizm zamka). 2.Kup śmiało CZ z TITANA są tanie i jak narazie nie miałem z nimi żadnego problemu.(cena 65-75zł komplet...
Mam 20 letnie drzwi marki Gerda z wbudowanym zamkiem ZW 6000 albo jakimś protoplastą tego typu. Chciałbym naprawić sprężynę rygla klamki (czy jak się nazywa ten języczek obsługiwany klamką). Potrzebuję wymontować zamek drzwi. Mogę zamek odkręcić i poluzować, natomiast nie potrafię odpiąć cięgna od tylnego rygla (tego kołka który się wysuwa po przeciwnej...
Błędy sprawdzane? Klamki działają? Próbował ktoś zdjąć boczek drzwi i pooglądać cięgna? Bo jeśli to nie one, to zostaje zamek.
Były dwa rodzaje zamków tzw. zwykły i z dodatkowym ryglowaniem, możliwe iż taki masz . Tylne drzwi podtrzymują w pamięci zapewne ryglowanie. Naciśnij dwa razy zamknij a następnie otwórz. Druga opcja zamknij wszystkie drzwi z kluczyka dwukrotnie przekręcając w prawo. Trzecia opcja zresetuj jeszcze raz akumulator (zwarcie klem 15 min ),a następnie zamknij...
Zamek można założyć bez żadnego problemu.Potrzebujesz sterownika i siłowników uniwersalnych za grosze. Mają cięgna i paski montażowe w kompletach ,poradzi sobie każdy jak się przyłoży,.To bardzo prosta czynność,ale trochę dłubaniny,bo trzeba zdejmować tapicerki. Ja bym nie rezygnował,bo może centralny jest ,ale nie działa. Popatrz od wewnątrz ile przewodow...
tylne drzwi to bajka,cięgno na długości drzwi-montaż 5 minut na drzwi,a w przednich robię w ten sposób,że siłownik daję na dole drzwi,cięgno praktycznie nie docinam a tylko doginam i łącze się kostką u góry do oryginalnego cięgienka z bolczykiem wystającym nad tapicerką rozfrezowując wcześniej otwór dookoła tego cięgna ,tak żeby kostka pracowała bez...
Nie ma w nubirze siłownika nadrzędnego, jest tylko zamek sterujący z kluczyka 3 siłownikami w pozostałych drzwiach. Siłownik od alarmu został dołożony "na cięgna" drzwi kierowcy i tak naprawdę to tylko on działa z pilota, a poprzez cięgna oddziaływuje na zamek kierowcy. Pytanie jest jak zdiagnozować czy to zamek drzwi kierowcy czy centralka z przekaźnikami...
Witam kosmatek, jeżeli nie jest zainstalowany master to będzie tak jak stwierdziłeś. Cięgno kierowcy powinno otwierać wszystkie drzwi!
Niemal identyczna sytuacja dotyczy transita, gdzie jedno cięgno otwiera drzwi i rygluje zamek. Wg. licznych wypowiedzi nie da się założyć uniwersalnego, ale to nie prawda. Rozwiązanie jest proste, estetyczne i niezawodne. Nie kombinujemy nic z linką tylko wiercimy otworek w dźwigni poruszającej się podczas ryglowania, wkładamy tam drut-cięgno jego koniec...
Witam. Tak na mój gust to spadło cięgno od zespołu klamki do zasadniczego zamka na boku drzwi.
Witam Nie mogłem znaleźć odpowiedniego działu wiec tu, jeżeli źle trafiłem to przepraszam proszę o przeniesienie :) nabyłem we wrześniu cordobę I z braku zajęcia oraz zmęczony ciągłym otwieraniem wszystkich zamków, dzięki temu że gdzieś tam Tata przetrzymał zamek od wv b2 bodajże postanowiłem go zamontować u siebie. Zacząłem od przeglądu co mam w skład...
Zazwyczaj dołożenie siłownika w klapę i podłączenie pod którykolwiek z innych drzwi pomaga. Trzeba tylko sprawdzić czy w klapie jest miejsce na dołożenie go i podłączenie do cięgna pomiędzy bębenkiem a zamkiem.
Pilotem zamknij i otwórz, później normalnie klamka. Jeśli to tylne drzwi to może blokada wewnętrznej klamki jest przesunięta. Jeśli to wszystko nie pomaga spadła linka czy cięgno między zamkiem a klamką. Drzwi otwarte więc w razie czego, nie będzie problemu z boczkiem.
Jedyne cięgno jakie tam jest, to cięgno otwarcia zamka z klucza. Nie jest napięte. Zresztą wykonuje one dość spory ruch aby otworzyć zamek. Linki do klamek są ok. Co do drzwi, zależy w jakim trybie jest centralny zamek. Jeżeli w wygodnym otwierają się wszystkie drzwi. Jeżeli w antynapadowym, tylko drzwi kierowcy.
po zdjęciu klamki widać jakieś cięgno za które należy pociągnąć czy jak bo nie bardzo rozumiem?
witam może być jeszcze jedna przyczyna jeżeli masz centralny zamek poprostu mógł sie zapiec jakimś cudem siłownik w drzwiach co się często zdarza albo jakieś cięgno się urwało w zamku powodzenia w zdejmowaniu tapicerki od wewnątrz, nie jest to fajna sprawa pozdro
Miałem kiedyś tak w Vectrze. Uszkodzona była wkładka zamka w drzwiach od kierowcy. Zdejmnij tapicerki z drzwi i odłącz cięgna od wkładek jednego, a potem od drugiego zamka. Sprawdź też czy i idzie przekręcać kluczykiem aby zamknąć i otworzyć drzwi. Nie wiem jak w twoim samochodzie, ale w moim przy wkładce jest taki wyłącznik który otwiera drzi może...
Usunięcie usterki przez odpowiednią regulację cięgien w przednich drzwiach kierowcy .
A jeśli chodzi o centralny zamek to sprawdź cięgna które zamykają zamki i wyreguluj jeżeli sie nie zamykają
Witam! Nie wiedzialem w jakim dziale napisac o tym wiec wybrałem wlasnie ten. Jeśli to jakis problem to z góry przepraszam. Wracajac do problemu z zamkiem... w tylnych drzwiach mercedesa A klasa w168 muszę wymieni zamek i za chiny nie wiem jak go wyciągnąc. Zamek jest połączony z klamką cięgnem którego nie moge rozpiąc. Nie wiem czy to ważne ale nie...
Zasilanie ze skrzynki bezpieczników z fioletowego przewodu 2,5 mm2 przez bezpiecznik 15A, masa z nadwozia tylko solidna np. śruba M6 mocująca wiązkę pod zegarami. Rozbierasz tapcerki drzwi, wciagasz wiązkę 5 przewodów do drzwi kierowcy przez gumowy przepust, do pozostałych drzwi po 2 przewody.Mocujesz siłowniki przód : pionowo w dolnej części pod zamkiem....
przykręcasz do drzwi podpinasz się pod cięgno zamykania, wiercisz otwór w złączu drzwi i ciągniesz instalacje i juz
Zapewne nie masz mikrowyłączników na wkładce bębenkowej, bo takie rozwiązania się dawniej stosowało. Masz tylko przełącznik w zamku drzwi, a mechaniczne otwieranie/zamykanie z wkładki odbywa się mechanicznie poprzez cięgno. Podłączając się centralką uniwersalną do przewodów od przełącznika pozycji zamka możesz jedynie go otworzyć, zamknięcie jest niemożliwe...
Sprawdź czy w drzwiach pasażera jest napięcie na siłowniku, w chwili otwierania za każdym razem .Oczywiście gdy sterujesz kluczykiem .Jeżeli jest to siłownik w drzwiach szwankuje,natomiast gdy go nie ma to wina sterownika,lub cięgna które nim steruje.
Ostatnio wymieniłem sprężyny w ponad 20-letnim zamku antywłamanionym Gerda RIM 6000S. https://obrazki.elektroda.pl/4903749200_... Objawy wskazujące na konieczność wymiany sprężyn: - opadająca lub zbyt "miękka" klamka - zapadka (ten element który chowa się i wysuwa gdy naciskamy/zwalniamy klamkę) nie powraca samoczynnie do pełnego położenia...
napotykałem na duży opór ruszając cięgnami i tego problemu należy się pozbyć. Alarm zostaw w spokoju bo w nim przyczyny narazie nie widzę. (nie może być dużego oporu na cięgnach)
Ja u siebie w matizie założyłem na przedłużeniu cięgna od dzyndzla do ryglowania drzwi, (uniwersalny centrany zamek) tylko trzeba było sobie otworki zrobić pod śruby. Miejsce jest powinieneś założyć bez problemu.
Jeśli masz w klapie klamkę do otwierania to pewnie da się pokombinować, ale w fiestach jest chyba tylko zamek po którego przekręceniu klapa odskakuje. jedyne wyjście to wysterowanie dodatkowego siłownika pociągającego za cięgno zamka z kanału dodatkowego alarmu bo połączenie z zamkiem centralnym drzwi byłoby tu bez sensu.
Zdemontuj kanapę dolną siedziska tylnego, przednie fotele do przodu, i torx 20 w rękę, śrubokręt krzyżakowy ph1 i płaski śrubokręt albo łyżki łaskie cienkie plastikowe pomogą ci zdemontować tapicerkę drzwiową; potem cięgna zobaczysz od zamka to wypnij je i spróbuj otworzyć.
wszystko zmontoeane, działa jak mażenie w 10 stopniowym mrozie! wniosek, że trzeba wyjąć zamek, wymoczyć i wymyc w benzynie a później przesmarować. Uważajcie tylko aby nie połamać klamki przy wyjmowaniu. Do zamka idą 3 cięgna zapinane na białe zatrzaski.
Najprawdopodobniej to opory machaniczne. Może przycierać główka siłownika o blachę, jakieś cięgno itp. Może wystarczy posmarować mechanizm zamka.
Odpowiedź prosta, rozebrać boczki, sprawdzić siłowniki, cięgna oraz złącza i przewody w drzwiach. Manualnie jak zamykasz/otwierasz to ciężej chodzi w drzwiach, które się nie zamykają czy tam samo lekko jak w drzwiach kierowcy?
Drut i próba złapania cięgna w drzwiach. Powodzenia tym sposobem. Możliwości są dwie - albo zadzwonić po fachowca, który otworzy bez zniszczeń, albo rozwiercić wkładkę drzwi - powinno się śrubokrętem dać obrócić zamek. Nie musisz życzyć powodzenia, dwa razy otwierałem swoje auto. Raz jak kluczyć został w stacyjce a drugim razem jak zostawiałem w bagażniku....
Mam problem ze swoim BMW E36 sedan z 1993 roku. Kupiłem samochód z zatrzaśniętymi drzwiami (wszystkie oprócz drzwi pasażera, w których w ogóle nie działa elektryka). Kluczyk nie przekręcał się w zamku, więc postanowiłem zdjąć boczek drzwi od środka. Otworzyłem drzwi, ale nadal mam problem z dwoma tylnymi drzwiami, które się nie odblokowały. Czy istnieje...
To pompki, jakbyś mocno i głęboko nie szukał, to nie znajdziesz. Pewnie się siłowniki wysypały, albo w najlepszym razie poluzowały na cięgnach. Zrzucaj tapicerki i sprawdzaj.
A cięgna dobrze założone? Szkoda że przed złożeniem boczków nie poruszałeś dźwigniami zamka czy chodzi dobrze.
Dobrze. Czyli z alarmu zamek działa, otwiera się z kluczyka, ale nie zamyka. I to jest jedyny problem? Więc zdejmij tapicerki z drzwi, poluzuj beczki na cięgnach zamka i siłowniki ustaw tak, by nie dochodziły do samego końca swojej pracy w położeniu otwórz. Po prostu ustaw je po środku swojego ruchu ( na otwartych zamkach i poluzowanych beczkach, wsuń...
Musisz wyjąć wkładkę zamka drzwi kierowcy; uszkodzony będzie pewnie taki koszyczek z cięgnem.
Ale tam nie ma możliwości ryglowania. To nie są drzwi boczne. Przecież to tylna klapa, nie ma tam żadnego mechanicznego cięgna. Zamek jest w pełni elektroniczny i gdy się zatrzaskuje, to poza śrubokrętem, jedyna możliwość otwarcia to podanie sygnału napięciowego, otwierającego zamek. Klamki nie ma - to tylko switch. Centralny jest zamknięty -> przyciśnięcie...
Witam. Nie mogę otworzyć auta z pilota. Na pilocie świeci się dioda jak naciskam przycisk. Gdy przekręcę zamek w drzwiach to otwierają się tylko drzwi kierowcy. Gdy od środka pociągnę za cięgno to nie mogę otworzyć drzwi pasażera ani od środka ani z zewnątrz. Tylne drzwi otwierają się od środka... Reset robię na zapłonie i nic się nie dzieje.
Witam od strony boku drzwi masz masz zaslepke zciagasz, w srodku imbusem odkrecasz srubke ( nie do konca) wyciagasz bbęvenek zamka (delikatnie aby nie połamać jego osłony), w klamce zewnętrznej zobaczysz cięgno do otwierania musisz je zdjąć. odkrecasz imbusem dwie sruby mocujace zamek do blachy drzwi i wyciagasz cała płyte z zamkiem i prowadnicami szyby....
To, że w baażniku przygasa na chwilkę to normalka. Jeśli chodzi o czujkę w tylnim zamku klapy to porażka. Z reguły nie da się tego naprawić. Z tego co pamiętam, to wyjęcie czujnika z zamka jest chyba niemożliwe, tak aby go nie szkodzić gorzej. Jednym słowem czeka Cię pewnie wymiana zamka, chociaż najpierw spróbuj contact spray-em, może pomoże. Zamek...
W drzwiach kierowcy zakładasz siłownik Slave, który będzie poruszał wewnętrznym cięgnem zamykania drzwi. Jeżeli twoja dokładana centralka wysteruje siłownik Slave to poruszy on cięgnem w drzwiach i zamknie/otworzy samochód.
W drzwiach kierowcy jest też dodatkowe cięgno, której porusza mikr-przełącznik w zamku (przy ruszaniu nim słychać wyraźny dźwięk stycznika i chodzi lekko jak piórko). Nie udało mi się zamka rozebrać po wykręceniu ale na logikę to tam muszą być dwa mikro-przełączniki. . ( w innych zamkach po jednym) może u Ciebie ten, który daje drugi sygnał (inny niż...
Dziękuję za zainteresowanie. Może zdradzisz mi jeszcze kolego jak montowałeś siłowniki do drzwi i jak podczepiałeś się pod te cięgna? Będę wdzięczny ogromnie. Pozdrawiam gorąco
Odwołując się do pierwszego postu i zdjęcia załączonego: W przednich drzwiach mam siłowniki przykręcone do plastikowej obudowy zamka,w lini prostej do cięgna, natomiast w drzwiach tylnych kolega popełnił kilka małych błędów, po pierwsze dobrze jest nasmarować smarem linkę i zamek by wszystko leciutko chodziło, po drugie siłownik założyć niżej, (w tym...
A niech tam... Zakładam, że masz zamek dokładany tzw. uniwersalny czyli siłowniki podłączone do cięgien/ kołków w drzwiach za pomocą prętów i złączek zaciskowych W drzwiach kierowcy siłownik od zamka ma 5 przewodów (reszta po 2) i to on przez przekaźnik steruje resztą -posprawdzaj czy siłowniki i cięgna nie mają oporów ruchu góra/dół -odłącz siłownik...
cięgno zamek zamek cięgno cięgno zamka drzwi
transformator energetyczny ploter laser schemat pająk
prądnica bezszczotkowa schemat rozkodowanie peugeot
Injector No.1 Location on 2005 Vauxhall Vivaro 1.9 DTI Location of Fuel Injector No. 1 on 2004 Vauxhall Vivaro 1.9 DTI