Rozbierz drzwi wyciągnij zamek powypinaj cięgna i sprawdź czy działa prawidłowo, jeśli nie to zamek do naprawy. Czytaj co napisałem!
Sprawdzić przekaźniki bezpieczniki Wygląda na to że cięgno zamka zablokowało się w pozycji zamkniętej Ewentualnie odkaczyc baterię na kilka chwil
Trzeba rozebrać drzwi, prawdopodobnie spadło cięgno zamka. Siłą tego nie naprawisz, bo cięgno zwalnia zapadkę w zamku.
Trzeba zdjąć tapicerkę i sprawdzić cięgno zamek-kaseta możliwe iż zabezpieczenie nie trzyma i cięgno nie funkcjonuje prawidłowo.
Zobacz zdjęcie zamka na internecie a sam do tego dojdziesz gdzie to jest zaczepione lub odkręć zamek
Zdemontuj tapicerki drzwi, zdemontuj zamek z siłownikiem. Wszystkie cięgna wyczyść ze starego smaru z kurzem i zabezpiecz nową warstwą smaru. Rozbierz siłownik centralnego zamka i zamek, usuń stary gęsty smar, zabezpiecz nową warstwą "białego" smaru.
wystarczy,że w jednym i zamek będzie głupiał,rozbierz drzwi,cięgno siłownika będzie podpięte pod oryginalne za pomocą kostki łaczeniowej,popuść ją i wypośrodkuj skok siłownika[switcha wewnątrz]
Udało mi się wyjąć zamek. Pomierzyłem napięcie podczas zamykania i otwierania. Okazało się że prąd dochodzi. Zamówiłem używkę zamek. Wymieniłem i wszystko gra. Jakby ktoś miał problem z wyjęciem zamka to podaję opis jak to zrobić. Więc po zdjęciu tapicerki odchylamy piankę zabezpieczającą( wystarczy kawałek od zamka). Następnie odkręcamy 3 torksy na...
W picanto wszystkie siłowniki są sterowane z zamka kierowcy i jak ten szwankuje to wszystkie. Rozbierz tapicerke ściąg folie i zobacz na cięgno od siłownika centralnego zamka bo pewnie się poluzowało
Aby dostać się do switha w zamku musisz: - zdjąć plastik tylnej klapy (jest na zatrzaskach) - odłączać złączkę wiązki elektrycznej przy zamku - wymontuj zamek (3 torxy + zdjęcie cięgna) i zobacza co się dzieje z włącznikiem. - jeżeli nic się nie da zrobić to trzeba kupić nowy zamek - 170zł w ASO
Ja w lt35 (sprinter) demontuje kasetę zamka rozprostowuję oryginalną blaszkę do zaczepienia oryginalnego siłownika i za zgięciem wiercę otwór fi3,5 i za ten otwór zaczepiam cięgno siłownika uniwersalnego (najlepiej zastosować siłowniki 6kg, 3,5kg też dadzą radę, ale trzeba dobrze "rozruszać" kasetę zamka i linkę cięgna). W drzwiach odsuwanych powiększam...
Zasilanie ze skrzynki bezpieczników z fioletowego przewodu 2,5 mm2 przez bezpiecznik 15A, masa z nadwozia tylko solidna np. śruba M6 mocująca wiązkę pod zegarami. Rozbierasz tapcerki drzwi, wciagasz wiązkę 5 przewodów do drzwi kierowcy przez gumowy przepust, do pozostałych drzwi po 2 przewody.Mocujesz siłowniki przód : pionowo w dolnej części pod zamkiem....
Zdjąć tapicerkę , rozbić obudowę zamka, przesunąć cięgno otwierania :D
Trzeba zdjąć maskownice i sprawdzić, może silniczek zdechł, któryś kabel się przełamał, cięgno spadło, możliwości jest trochę.
A czy w tych drzwiach szyld (to co upiększa otwory na klamkę i wkładkę) nie jest taki większy i po odkręceniu jest dostęp do połączenia zamka z popychaczami/cięgnami dodatkowych bolców?
Mam problem ze swoim BMW E36 sedan z 1993 roku. Kupiłem samochód z zatrzaśniętymi drzwiami (wszystkie oprócz drzwi pasażera, w których w ogóle nie działa elektryka). Kluczyk nie przekręcał się w zamku, więc postanowiłem zdjąć boczek drzwi od środka. Otworzyłem drzwi, ale nadal mam problem z dwoma tylnymi drzwiami, które się nie odblokowały. Czy istnieje...
Jeżeli w tym samochodzie central działał i sytuacja opisana wystąpiła niejako samoczynnie po jakimś czasie urzytkowania , to przesunąl się siłownik w drzwiach kierowcy lub cięgno jeżeli zamek był dokładany. Drugi powod też możliwy , to jeden ze sterowników master ma sklejony styk sterujący . Obiawiaćsię to może własnie w ten sposób .Cześć powodzenia
Te zamki są sterowane elektrycznie ,jest możliwość że wiązka od wkładki została podmieniona /odcienta i tylko z pilota działa centralny zamek .A cięgno jest do otwierania z wewnątrz .
Czyli trzeba założyć, że zamek jest zepsuty i kupić zamek. Założyć na zamek cięgno i powinno być OK. Czy też problem tkwi w klamce ? Kluczyk przekręcając przesuwa cięgno w klamce. Jest to o tyle problem, że samochód już jest poza moim zasięgiem, bo to samochód córki i pojechała już, ale chciałbym sie przygotować na szybka akcję naprawy.
Uszkodzony zamek lub cięgno miedzy klamką a zamkiem trze po przewodach. Jak odłączysz zamek i będzie tak samo to szukaj przetartych przewodów.
Ponownie zamontuj fabryczny przełącznik-aktywator sterowany cięgnem z zamka w drzwiach kierowcy, przywróć fabryczną instalację do pełnej funkcjonalności a następnie zainstaluj siłownik (slave) w drzwiach kierowcy i podłącz go (jako jedyny) do nowej centralki z pilotem. Pozostałe drzwi samochodu "zamknie" oryginalny zamek.
kierunki czarno-biały i czarno-zielony praktycznie to podłapania wszędzie- w boczku,pod deską,pod osłoną kolumny,przy bezpiecznikach,krańcówki brązowo-biały w trójprzewodowej wiązce lampki w boczku kierowcy,siłowniki wystarcza uniwersalne-zamki chodzą lekko,a jak się zabrać-trzeba zdjąć tapicerki z drzwi,ułozyć instalację,przepchać wiązki do drzwi,przykręcić...
Tu nie można nic poradzić, maluch jest najprostrzym autem do jakiego można założyć C.Z. jak zdejmiesz tapicerkę to siłownik montujesz pod zamkiem jak najniżej wyginasz cięgno (jeśli potrzeba) i przykręcasz do cięgna grzybka można też użyć orginalnych cięgien od Fiata uno i podpiąć pod czerwoną spinkę cięgna grzybka napewno Ci się uda.
I siłownik z cięgnami, może być niesprawny lub zatarty. Nie ma tam czegoś takiego Zamek ma siłownik, a od zamka do klamki wewnętrznej prowadzi cięgno Bowdena.
Witam. Chyba nigdy nie robiłem w takim samochodzie, ale winne są na pewno drzwi kierowcy, dokładnie zamek. Jeżeli nie zamknie się zamek kierowcy, to otwiera resztę drzwi. Trzeba rozebrać drzwi, pościągać wszystkie cięgna z zamka i zobaczyć, czy zamek będzie się zamykał. Jeżeli dalej to samo, to winny zamek raczej nie do naprawienia, ponitowane, kupić...
Jeżeli kluczyk się obraca prawo/lewo bez oporów i o taki sam kąt w obie strony, to winą jest rozłączone cięgno. Sam zamek może okazać się dobry.
Czy jest możliwość ponownego założenia cięgna, czy trzeba wymieniać cały zamek?
Wszystko zależy od tego co to za auto a konkretniej jak jest rozwiązany zamek w klapie.Jeżeli masz cięgno od guzika do zamka to niema większego problemu.Narka i powodzenia.
Przelotka to miejsce w jakim przewody do drzwi przechodzą z karoserii. Mogą być przełamane, brak styku we wtyczce, itp. Najlepiej będzie rozkręcić drzwi i sprawdzić czy dochodzą odpowiednie sygnały do zamka w drzwiach. Jeżeli elektrycznie okaże się O.K. problem będzie leżał w samym zamku. Jeśli jest też problem z otwieraniem od środka jak napisałeś,...
Zdejmujesz tapicerkę, odpinasz cięgna od klamki i bębenka. odkręcasz zamek, wyjmujesz, odkręcasz siłownik. Jak pamiętam to nie ma tam siłownika elektropneumatycznego z cewką, tylko zwykły siłownik z silniczkiem.
To się robi inaczej. Są zamki z wkładką patentową, montowane w pancerzu bramy. Taki zamek jest połączony cięgnem ze sprzęgłem bramy i w przypadku braku zasilania, wysprzęglasz ją kluczem i podnosisz ręcznie. Po zamknięciu, sprzęgło się zapina i brama jest z powrotem zablokowana. Z doświadczenia powiem, że kiedy jest potrzeba awaryjnego otwarcia bramy,...
No jasne , podłaczasz się kostką do po poziomych cięgien tuż przy zanku i chodzi bezproblemowo.
A jeśli chodzi o centralny zamek to sprawdź cięgna które zamykają zamki i wyreguluj jeżeli sie nie zamykają
Podłącz siłowniki do sterowania z alarmu ale nie podpinaj ich jeszcze pod cięgien i zobacz czy chodzą. Jeżeli chodzą to znaczy że albo ciężko działają zamki albo cięgna są źle wyprofilowane. Do az3 wystarczy bezpiecznik 10 A.
Instalowałem normale siłowniki (klasyczne) ale trzeba się mocno napracować. Wyjmuje się zamek i cięgno siłownika struje bezpośrednio zamkiem ze względu na specyficzne fabryczne cięgno do ryglowania i otwierania drzwi.
Problem taki, że zamek sprawny, a można go tylko otworzyć poprzez awaryjne cięgno. Po odłączeniu zasilania również nie odblokowuje drzwi.
Z ostatniego Twojego postu wynika, że po prostu brakuje w tych drzwiach jednego lub dwóch cięgien, z tego, co pamiętam to rygiel jest zamontowany na krótkiej lineczce i z drugiej strony bezpośrednio podłączony jest do zamka, jedno cięgno od zamka jest podłączone do klamki wewnętrznej, drugie do klamki zewnętrznej i trzecie do mechanizmu wkładki, sprawdź...
Prawdopodobnie któryś zamek niedomyka bardzo często wystarczy wyczyścić i przesmarować cięgna
Cięgno jest osobnym elementem. Można je wypiąć z kasety.
Poluzowało się połączenie siłownika z cięgnem zamka w drzwiach kierowcy ,dlatego słychać działający siłownik a nie działa zamek.W najgorszym razie urwane ucho siłownika lub cięgno.
Z tego co pamiętam to w tylnej klapie jest problem z tym że cięgno zamykające zamek można poruszyć tylko wtedy gdy w zamku jest kluczyk :( Tak więc żeby siłownik mógł zamknąć zamek należy odpiąć cięgno od wkładki. Robiłem to dawno i dokładnie nie pamiętam ale chyba tak to było;) Dodano po 1 Oczywiście wtedy kluczykiem nie można zamknąć klapy :(
Witam mam problem z zamkiem, cięgno bardzo ciężko chodzi i trzeba się siłować żeby odblokować drzwi (centralny zamek też nie daje rady), same cięgno od klamki chodzi lekko, pomoże jakiś smar? czy raczej wymienić trzeba zamek? Dodam że drzwi były wymieniane i mechanik "garażowiec" robił przekładkę podzespołów ze starych drzwi (przed tym zabiegiem chodziło...
Możliwe, że cięgna są za długie- sięgnij do zamka i przy nim pociągnij.
KIedyś instalowałem u siebie w Poldku. Pionowo po przyciskiem blokady dzwi, przykręcane do użebrowania dzwi. Cięgno centralnego zamka zamocowane do cięgna przycisku blokady. Siłowniki 5-cio kilogramowe. Chodziło bez pudła ponad 4 lata - póżniej spzedałem autko. Powodzenia
rocznika Ci nie podam bo nie wiem siłowniki w aucie reagowały ale tak jakby za słaby impuls Jeżeli masz wątpliwości jak podłączyć lub coś nie działa, to możesz zamontować dodatkowy siłownik w drzwiach kierowcy sterowany bezpośrednio z montowanej centralki zamka i "mechanicznie" popychać cięgno zamka odpowiedzialne za ryglowanie. ... resztę "załatwi"...
Co to za buda? Sedan? Kombi? Śrubki masz tylko pod uchwytem od zamykania, reszta wciskana. Podeślij fotkę tego zamka, tam są takie sprytne cięgna i zapadka. Jak coś, to mam taki nowy zamek, cena 50zł: robertfox(at)poczta.onet.pl
Rozpadł się plastikowy element popychający cięgno od przycisku do właściwego zamka.
Od strony przednich drzwi możesz się dostać do gumowej przelotki, którą idą kable do tylnych, zobacz czy się nie przełamały i czy jest napięcie na czerwonym z białym paskiem i czerwonym z niebieskim Przetnij te kable i podaj im zewnętrzne napięcie do siłownika drzwi. Ten centralny zamek jest orginalny czy dorabiany? Jeśli nie uda Ci się otworzyć je...
Rozebrać boczek, przesmarować cięgna, zamki.
żadnej reakcji ze strony centralnego zamka czy może drgnie cięgno wystające przy szybie
Nie ma czego. W sumie to nawet dobrze. Bo to proste auto do auki (ja zaczynałem od seicento). Nie wiem tylko, czy nie będziesz potrzebował założyć przelotek do drzwi, bo tamtędy chyba nie przechodzą żadne przewody. Najlepiej kupić gumowe (oryginalne fiatowskie są drogie). Uniwersalne kupisz za około 10 zł szt. Od biedy możesz założyć peszla (czarna...
Ale tam nie ma możliwości ryglowania. To nie są drzwi boczne. Przecież to tylna klapa, nie ma tam żadnego mechanicznego cięgna. Zamek jest w pełni elektroniczny i gdy się zatrzaskuje, to poza śrubokrętem, jedyna możliwość otwarcia to podanie sygnału napięciowego, otwierającego zamek. Klamki nie ma - to tylko switch. Centralny jest zamknięty -> przyciśnięcie...
Zamek można założyć bez żadnego problemu.Potrzebujesz sterownika i siłowników uniwersalnych za grosze. Mają cięgna i paski montażowe w kompletach ,poradzi sobie każdy jak się przyłoży,.To bardzo prosta czynność,ale trochę dłubaniny,bo trzeba zdejmować tapicerki. Ja bym nie rezygnował,bo może centralny jest ,ale nie działa. Popatrz od wewnątrz ile przewodow...
Te cięgno było w pralce, ale z niewiadomego powodu końcówka nie była za klapką, gdzie znajduje się filtr. Trzeba było przód odkręcić, żeby dostać się do zamka. Końcówka przy zamku, na którym umieszczone było cięgno, była złamana/oderwana. Jak dla mnie ktoś coś musiał kombinować przy tej pralce i ukrył po prostu wadę.
Wystarczy komplecik z siłownikami uniwersalnymi 3,5 kg. kosztuje 70 zł. Trzeba tylko dobrze dopasować cięgna. Jakbyś był zainteresowany daj znać.
To ścięgno nie montujesz do klamki tylko do ramienia zamka.
Nie mogę otworzyć drzwi przednich prawych .Klamki teoretycznie działają, wszystkie linki cięgna chodzą, ale zamek nie reaguje. Prawdopodobnie zapadka która jest w drzwiach zablokowała się. Nie mogę zdjąć tapicerki, więc czy jest możliwość dostania się do zamka inną drogą? Czy udało się otworzyć drzwi albo zdjąć poszycie drzwi bez ich otwierania? Pozdrawiam...
Klamka bez żadnego oporu się wysuwa Uszkodzony zamek, uszkodzona klamka, uszkodzone cięgno. Rozbierz drzwi i sprawdź.
Jest jakis inny sposob otwarcia maski niz za pomoca linki z wewnątrz auta? Zapomnialem ze odczepilem cięgno od zamka i zatrzasnalem maske, jesli ktos ma jakis pomysl niech pisze...
2 drogi rozwiązania: - specjalny siłownik do otwierania drzwi bez klamek - duży koszt - zwykły siłownik 3 lub 6kg w zależności jaki pociągnie Podpięcie - w linkę otwierającą klapę od wewnątrz auta - montaż w klapie bagażnika w pobliżu zamka (podpiety do cięgna jakie wychodzi z zamka). Pozdrawiam
W Pandzie akurat nie montowałem, ale w innych autach wielokrotnie, podpiąć się trzeba pod siłownik master z drzwi kierowcy, albo pod centralkę, siłownik zamocować gdzieś obok zamka klapy tak aby jego cięgno przesuwało zapadkę zamka.
Problem zazwyczaj leży w drzwiach kierowcy gdyż ten zamek jest sterujący , a tu kontrola kabli w przelotce drwi , kontrola czy cięgno - linka do klamki jest sprawna (linka częsty przypadek w Passatach)
No więc zrobione. Kilka porad na świeżo: 1) narzędzia to: - dwa imbusy - wkrętak krzyżak duży i mały - wkrętak płaski - taśma papierowa do malowania wąska 2) faktycznie trzeba zabezpieczyć górne rygle taśmą. 3) nie słuchajcie fachowców od zamków, że jego konstrukcja to prawie jak prom kosmiczny. No to zaczynamy: - odkręcamy 4 wkręty od lica drzwi które...
Może piankę niskoprężną nabić do środka tak aby miała ujście? Demontowałem zamek i zaglądałem do środka więc tak po pierwsze harmonijka papierowa jest coś w rodzaju plastra miodu więc podzielona jest na setki zamkniętych komórek, po drugie od zamka idą cięgna do rygli i "złapanie" ich w piankę unieruchamia rygle. Ta opcja odpada.
Dopinasz się z nowym siłownikiem do istniejącej instalacji centralnego zamka, przy znalezionej centralce, lub przy drzwiach, tam gdzie siedzi już taki podobny siłownik. Centralny otworzy i zamknie > przekręci kluczyk za Ciebie. Dorabiasz sobie własny włącznik do otwierania gdy siłownik będzie tylko coś wciskał- tylko otwierał. To tak jak dodatkowy kanał...
Złożyć tylne siedzenie ściągnąć tapicerkę i pociągnąć za cięgno.
Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
Innymi słowy wyreguluj cięgno wychodzące z mastera i podczepione pod oruginalne cięgno od zamka. Pozdrawiam.
golf to dosc proste auto w montażu centralnego zamka niema udziwnień a wrecz ulatwienia. każdy z zamków ma ddzielne "oczko"do zamontowania cięgna w miejsce orginalnego pneumatycznego Z tylna klapą jest różnie jesli ma wyjscie pod centralny orginalny to ok, jesli nie to trzeba kombinowac. Oczywiście siłowniki 3,5kg czyli te najbardziej popularne daja...
Zdemontuj kanapę dolną siedziska tylnego, przednie fotele do przodu, i torx 20 w rękę, śrubokręt krzyżakowy ph1 i płaski śrubokręt albo łyżki łaskie cienkie plastikowe pomogą ci zdemontować tapicerkę drzwiową; potem cięgna zobaczysz od zamka to wypnij je i spróbuj otworzyć.
Cięgno pewnie jest od awaryjnego otwierania zamka np. przy braku prądu. Co do wymiany rygla na pewno da się sprawdzić czy jest uszkodzony czy nie tylko trzeba wiedzieć jak go sprawdzić i czy np. uszkodzony Rygiel nie uszkodził coś jeszcze np. moduł sterujący. Co do serwisów fabrycznych oni mają procedury napraw i muszą się ich trzymać i np. jak mają...
Jeśli masz w klapie klamkę do otwierania to pewnie da się pokombinować, ale w fiestach jest chyba tylko zamek po którego przekręceniu klapa odskakuje. jedyne wyjście to wysterowanie dodatkowego siłownika pociągającego za cięgno zamka z kanału dodatkowego alarmu bo połączenie z zamkiem centralnym drzwi byłoby tu bez sensu.
Zdejmij tapierke i wszystko masz na wierzchu ,prawdopodobnie rozpieło się któreś cięgno.
jak prawidlowo wyregulowac skok siłownika względem cięgna.
Te klamki mają osobne cięgna.
wszystko zmontoeane, działa jak mażenie w 10 stopniowym mrozie! wniosek, że trzeba wyjąć zamek, wymoczyć i wymyc w benzynie a później przesmarować. Uważajcie tylko aby nie połamać klamki przy wyjmowaniu. Do zamka idą 3 cięgna zapinane na białe zatrzaski.
podłącz siłownik w drzwiack kierowcy do cięgna zamka i do "centralki alarmu" sterowanie zamkiem to na pewno działa :)
Jest różnica w zaczepie - jeden jest na kulkę a drugi z otworem na cięgno. Można przełożyć bez problemu całą dźwignię ze starego więc na pewno będzie pasowało.
Wywalasz plastikową osłonkę od spodu zamka i otwierasz maskę przesuwając cięgno w stronę kierowcy. Trochę wprawy i masz po 2 min otwartą maskę silnika.
Pod tapicerke możesz dać gąbke samoprzylepną o grubości 1cm jak i pod cięgna zamka czy klamki. Nr aukcji 876742839.
Pierwsze primo: sprawdź przewody pomiędzy słupkiem i drzwiami. Drugie primo: niestety demontaż tapicerki drzwi i sprawdzanie czy mamy napięcie na przewodach. Pozostaje jeszcze opcja że masz dokładany siłownik i po prostu odkręciło się cięgno. Można to sprawdzić stetoskopem bez demontażu poszycia drzwi :-)
Ha zrobione i działa! Więc dla zainteresowanych co i jak trzeba zrobić aby wyjąć całe wnętrze drzwi bez wyjmowania bębenka zamka - zaślepki. Zdjąć poszycie, odczepić wszystkie linki oraz złączki, odkręcić szybę i podnieść do góry, odkręcić śruby mocujące wspornik do drzwi, odciągnąć klamkę i wyczepić z niej linkę która idzie do zamka, odkręcić zamek,...
250 złoty za centralkę to strasznie drogo - czy ktoś wie czy można kupić dwa siłowniki i centralkę do forda za jakieś przyzwoite pieniądze, jeśli tak to gdzie ?Aha , rozebrałem tapicerkę obejrzałem zamek i można przyspawać cięgno do blaszki od zamka a następnie zamontować standardowe siłowniki - co wy na to ?
Witam. Muszę zamontować cięgno od siłownika do zamka centralnego. Zaczepiam je w siłowniku i gdzie w drugim końcu, bo nie bardzo wiem gdzie. Pozdrawiam.
Witam ! Musisz pogrzebać przy zamku . Zobacz to cięgno od klamki do zamka , trzeba wypiąć przy klamce i pociągnąć może to pomoże . Pozdrawiam .
Poszycie drzwi , prowadnica zamka ( jedna po prawej ) i poodpinać dwa cięgna dopiero cały zamek wyjmiesz. Siłownik jest ( czarna skrzynka) przykręcony na dwa wkręty do zamka. Do wymiany cały siłownik bo samego silniczka nie dostaniesz , poszukaj w sklepach z używkami . Na allegro są zamki z siłownikami po 100zł.
No co o tym switchu? Steruje pompką. Jeśli dobrze pamiętam, to jest w siłowniku. Więc jeśli masz źle wyregulowane cięgno zamka, to efekt będzie en sam. I dalej stawiam na nieszczelność w układzie, skoro zamek musi kilka razy pompować. Przecież to łatwo sprawdzić.
Autorowi chodzi o coś innego. Trzeba dołożyć przewód pomiędzy modułem komfortu a klapą bagażnika. W klapie bagażnika trzeba dołożyć siłownik, podpiąć go pod ten przewod i podać mu jeszcze masę. Dołożony siłownik ma ciągnąć za cięgno od klamki i otwierać zamek. Należy również założyć mocniejsze siłowniki - sprężyny gazowe i założyć na nie sprężynki....
Oryginalnie są specjalne wsporniki z blachy pod siłowniki centralnego zamka. W drzwiach są pod te wsporniki gotowe otwory. Spróbuj gdzieś to podejrzeć, bo to jest bardzo pomocne. Szczególnie kłopotliwe jest ustawienie siłowników w tylnych drzwiach, ponieważ potrzebna jest tam dość duża siła i trzeba starannie wyregulować cięgna zamków. Może okazać się,...
Uważaj, bo taki uciąg może powyrywać cięgna z zaczepów albo całe kasety powyrywa i będziesz musiał śróbki z podłogi zbierać.
Starać się dostać do zamka . Jest tam od środka rączka,trzeba ją odkręcić i wyszarpnąć za nią można wyczuć cięgno.
Peugeot jest trudny w porównaniu z Oplem lub jakimś tam Golfem.Jak chcesz mieć rosto to zamontuj dodatkowy silniczek,który wysteruje cięgno zamka i sterownik skonfiguruj do sterowania tym silnikiem.
zamek masz orginalny czy dokladny? jesli tak, to sie cięgna rozregulowały
tylne drzwi to bajka,cięgno na długości drzwi-montaż 5 minut na drzwi,a w przednich robię w ten sposób,że siłownik daję na dole drzwi,cięgno praktycznie nie docinam a tylko doginam i łącze się kostką u góry do oryginalnego cięgienka z bolczykiem wystającym nad tapicerką rozfrezowując wcześniej otwór dookoła tego cięgna ,tak żeby kostka pracowała bez...
Witam Nie mogłem znaleźć odpowiedniego działu wiec tu, jeżeli źle trafiłem to przepraszam proszę o przeniesienie :) nabyłem we wrześniu cordobę I z braku zajęcia oraz zmęczony ciągłym otwieraniem wszystkich zamków, dzięki temu że gdzieś tam Tata przetrzymał zamek od wv b2 bodajże postanowiłem go zamontować u siebie. Zacząłem od przeglądu co mam w skład...
Witam! Nie wiedzialem w jakim dziale napisac o tym wiec wybrałem wlasnie ten. Jeśli to jakis problem to z góry przepraszam. Wracajac do problemu z zamkiem... w tylnych drzwiach mercedesa A klasa w168 muszę wymieni zamek i za chiny nie wiem jak go wyciągnąc. Zamek jest połączony z klamką cięgnem którego nie moge rozpiąc. Nie wiem czy to ważne ale nie...
a co ci da SAVE jeści bez włożonego kluczyka do wkładki siłownik zamka nie otworzy!!!!!!!!!! SLAVE da jedynie to że jak włożysz kluczyk do zamka bagażnika to otworzysz pozostałe zamki, a jeśli otworzysz zamek pilotem to klapa i tak się nie otworzy bo wkładka zamka nie pozwoli na otworzenie zamka!!!!! no chyba że zrobi tak jak napisałem wyżej i odłączy...
Sprawdź, czy siłowniki pracują po odpięciu cięgien od zamków?
zgodnie ze wszystkimi sugeruję ustawić master bądz wyprostować cięgnio od niego bo sprężynuje jak zamek za cięzko pracuje i w ustawionym czasie nie nadąża przełączyć cięgna narazie
Szkoda tylko, że kolega będący moderatorem pisze takie głupoty bo zarówno otwarcie od zewnątrz stosuje się jak jest awaria zamka jak i uszkodzone cięgna A gdzie ja coś takiego napisałem?
cięgno zamek cięgno zamek drzwi cięgno turbiny
simtec kamera pneumatyk volvo router flash rs232
nextcloud https nextcloud https
Samsung F8000 (EF8000) TV Board Schematics: Service Manuals, BN44, BN94, Access Tips LG LD67B LD67C Chassis Schematic for 32LH510B, 32LH520U, 32LH51xx LED-LCD TV Faults