Trzeba zdjąć maskownice i sprawdzić, może silniczek zdechł, któryś kabel się przełamał, cięgno spadło, możliwości jest trochę.
Udało mi się wyjąć zamek. Pomierzyłem napięcie podczas zamykania i otwierania. Okazało się że prąd dochodzi. Zamówiłem używkę zamek. Wymieniłem i wszystko gra. Jakby ktoś miał problem z wyjęciem zamka to podaję opis jak to zrobić. Więc po zdjęciu tapicerki odchylamy piankę zabezpieczającą( wystarczy kawałek od zamka). Następnie odkręcamy 3 torksy na...
Tu nie można nic poradzić, maluch jest najprostrzym autem do jakiego można założyć C.Z. jak zdejmiesz tapicerkę to siłownik montujesz pod zamkiem jak najniżej wyginasz cięgno (jeśli potrzeba) i przykręcasz do cięgna grzybka można też użyć orginalnych cięgien od Fiata uno i podpiąć pod czerwoną spinkę cięgna grzybka napewno Ci się uda.
Jeżeli w tym samochodzie central działał i sytuacja opisana wystąpiła niejako samoczynnie po jakimś czasie urzytkowania , to przesunąl się siłownik w drzwiach kierowcy lub cięgno jeżeli zamek był dokładany. Drugi powod też możliwy , to jeden ze sterowników master ma sklejony styk sterujący . Obiawiaćsię to może własnie w ten sposób .Cześć powodzenia
Cięgno jest osobnym elementem. Można je wypiąć z kasety.
Witam Nie mogłem znaleźć odpowiedniego działu wiec tu, jeżeli źle trafiłem to przepraszam proszę o przeniesienie :) nabyłem we wrześniu cordobę I z braku zajęcia oraz zmęczony ciągłym otwieraniem wszystkich zamków, dzięki temu że gdzieś tam Tata przetrzymał zamek od wv b2 bodajże postanowiłem go zamontować u siebie. Zacząłem od przeglądu co mam w skład...
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
Witam mam problem z zamkiem, cięgno bardzo ciężko chodzi i trzeba się siłować żeby odblokować drzwi (centralny zamek też nie daje rady), same cięgno od klamki chodzi lekko, pomoże jakiś smar? czy raczej wymienić trzeba zamek? Dodam że drzwi były wymieniane i mechanik "garażowiec" robił przekładkę podzespołów ze starych drzwi (przed tym zabiegiem chodziło...
Ostatnio wymieniłem sprężyny w ponad 20-letnim zamku antywłamanionym Gerda RIM 6000S. https://obrazki.elektroda.pl/4903749200_... Objawy wskazujące na konieczność wymiany sprężyn: - opadająca lub zbyt "miękka" klamka - zapadka (ten element który chowa się i wysuwa gdy naciskamy/zwalniamy klamkę) nie powraca samoczynnie do pełnego położenia...
Trzeba zdjąć tapicerkę i sprawdzić cięgno zamek-kaseta możliwe iż zabezpieczenie nie trzyma i cięgno nie funkcjonuje prawidłowo.
Trzeba rozebrać drzwi, prawdopodobnie spadło cięgno zamka. Siłą tego nie naprawisz, bo cięgno zwalnia zapadkę w zamku.
Byłem u mechanika. Rozebrał hamulce poczyscil tłoczki i zaciski. Jest lepiej ale dalej coś obciera jak skręcam głównie w prawo. Nie mam już pomysłu co to może być. Koła się nie grzeją więcej też nie pali Spalanie miasto plus trasa 7 litrów. Silnik 1.8 benzyna. Teraz mam jednak następny problem z zamkiem maski. Kupiłem zamiennik jakieś dwa lata temu...
Czy jesteś pewny że prawe drzwi działały i przestały działać bez niczyjej ingerencji? Miałem jakiś zamek w vw ze jak było za mocno naciągnięte cięgno to były podobne objawy. I tak musisz rozebrać drzwi to to sprawdzisz.
Problem zazwyczaj leży w drzwiach kierowcy gdyż ten zamek jest sterujący , a tu kontrola kabli w przelotce drwi , kontrola czy cięgno - linka do klamki jest sprawna (linka częsty przypadek w Passatach)
Rozpadł się plastikowy element popychający cięgno od przycisku do właściwego zamka.
I siłownik z cięgnami, może być niesprawny lub zatarty. Nie ma tam czegoś takiego Zamek ma siłownik, a od zamka do klamki wewnętrznej prowadzi cięgno Bowdena.
Uszanowanie, jestem zmuszony zastosować w moim aucie VW Caddy uniwersalny sterownik centralnego ponieważ dokładam takowy zamek (zmiana zamków w drzwiach i bagażniku). Z drzwiami nie będzie problemów natomiast zamek klapy zastosowalem z VW tourana zwalniany silnikiem elektrycznym oraz klamkę z mikrostykiem z VW Sharan. Potrzebuje sposobu na to by po...
Były dwa rodzaje zamków tzw. zwykły i z dodatkowym ryglowaniem, możliwe iż taki masz . Tylne drzwi podtrzymują w pamięci zapewne ryglowanie. Naciśnij dwa razy zamknij a następnie otwórz. Druga opcja zamknij wszystkie drzwi z kluczyka dwukrotnie przekręcając w prawo. Trzecia opcja zresetuj jeszcze raz akumulator (zwarcie klem 15 min ),a następnie zamknij...
Te zamki są sterowane elektrycznie ,jest możliwość że wiązka od wkładki została podmieniona /odcienta i tylko z pilota działa centralny zamek .A cięgno jest do otwierania z wewnątrz .
Witam po długiej nieobecności ale udało mi się właśnie odblokować nieszczęsne drzwi (po ok 3 latach !!!) Otóż problem polegał na tym, że cięgno od klamki zewnętrznej się zblokowało z powodu korozji i nie wracało na swoje miejsce !!!! i mocowanie się z klamką wewnetrzną nic nie dawało. Dopiero analiza zamka zapasowego dała mi odpowiedź co jest grane....
Od wewnątrz nie da się przesunąć przełącznika blokady umiejscowionego przy klamce, jest jakby naciągnięty w kierunku zamknięcia. Drzwi można otworzyć z klamki, a wtedy po otwarciu słychać jak zamek drzwi próbuje się kilkukrotnie zamknąć, widać, że jest to połączone z w/w przełącznikiem przy klamce. Ktoś ma jakiś pomysł Rozmontować i naprawić! Istnieje...
Przelotka to miejsce w jakim przewody do drzwi przechodzą z karoserii. Mogą być przełamane, brak styku we wtyczce, itp. Najlepiej będzie rozkręcić drzwi i sprawdzić czy dochodzą odpowiednie sygnały do zamka w drzwiach. Jeżeli elektrycznie okaże się O.K. problem będzie leżał w samym zamku. Jeśli jest też problem z otwieraniem od środka jak napisałeś,...
Uszkodzony zamek lub cięgno miedzy klamką a zamkiem trze po przewodach. Jak odłączysz zamek i będzie tak samo to szukaj przetartych przewodów.
Nie było Były wersje Golfa 4 bez centralnego zamka i bez szyb elektrycznych. One nawet nie posiadały modułu komfortu pod licznikiem. W latach świetności "Golfa 4" montowałem centralne zamki do takich samochodów. Siłowniki przykręcało się do "blachy" i cięgno mocowało się bezpośrednio do "pręta" od "dzyndzla". ... i nie były to samochody z usterką centralnego...
Czyli trzeba założyć, że zamek jest zepsuty i kupić zamek. Założyć na zamek cięgno i powinno być OK. Czy też problem tkwi w klamce ? Kluczyk przekręcając przesuwa cięgno w klamce. Jest to o tyle problem, że samochód już jest poza moim zasięgiem, bo to samochód córki i pojechała już, ale chciałbym sie przygotować na szybka akcję naprawy.
Przychodzi mi tylko jedno na myśl-regulacja cięgna klamki. Miałeś rację driver98, za dużo było cięgno wkręcone.
Cześć, Mam dziwny problem z pralką Beko PWTV9646XM. Mianowicie pralka normalnie pierze, ale nie można w żadnym wypadku otworzyć drzwi. Myślałem, że problemem był zamek, więc go wymieniłem, ale problem pozostał. Gdy pralka kończy cykl wraz z napisem "END" nie odblokowuje zamka. Przekręcenie programatora na pozycję 0 również. Gdy ręcznie pociągnę za cięgno...
Serdeczne dzięki za poradę. Czekam na sprężynę i biorę się do wymiany. Ale mam pytanie dlaczego to górne cięgno miałoby spaść?
Jest to samo. Odłączyłem zamek kierowcy-jest OK, i pozostałe działają po bezpośrednim podaniu masy. Wygląda zatem na usterkę sterownika zamka kierowcy, choć całość działa przy wciskaniu i wyciąganiu kołków... Dodam, że uszkodzony jest bęben zamka kierowcy, kluczyk nie daje się włolżyć, spróbuję go odpiąć od sterownika, to chyba właściwa droga. Dziekuję...
Z tego co pamiętam to w tylnej klapie jest problem z tym że cięgno zamykające zamek można poruszyć tylko wtedy gdy w zamku jest kluczyk :( Tak więc żeby siłownik mógł zamknąć zamek należy odpiąć cięgno od wkładki. Robiłem to dawno i dokładnie nie pamiętam ale chyba tak to było;) Dodano po 1 Oczywiście wtedy kluczykiem nie można zamknąć klapy :(
Wszystko zależy od tego co to za auto a konkretniej jak jest rozwiązany zamek w klapie.Jeżeli masz cięgno od guzika do zamka to niema większego problemu.Narka i powodzenia.
Zanim wymienisz zamek to sprawdź czy w kostce w słupku nie jest zielono, na koniec zamiast silniczka w zamku podłącz żarówkę 10W i zobacz czy świeci przy zamykaniu/otwieraniu. Możesz mieć też pogięte cięgno między dyblem a zamkiem przez co blokuje się i siłownik nie ma siły wypchnąć dybla.
Instalowałem normale siłowniki (klasyczne) ale trzeba się mocno napracować. Wyjmuje się zamek i cięgno siłownika struje bezpośrednio zamkiem ze względu na specyficzne fabryczne cięgno do ryglowania i otwierania drzwi.
Wymontowałem siłownik bez większych problemów. Jest on uszkodzony. Muszę wymienić go na nowy. Dzięki za pomoc! Dodano po 2 Nie ma możliwości awaryjnego otworzenia klapki wlewu paliwa, gdy siłownik jest zablokowany. Trzeba wymontować siłownik wraz z cięgnem, mocno ciągnąc go do góry, i wtedy klapka się otworzy. Cięgno można odłączyć od siłownika i zamykać...
Witam. Czy mógłby ktoś mi powiedzieć jak zamontować centralny zamek w fiescie poprostu nie wiem jak zamontować ciegno które zamyka lub otwiera klamkę chodzi o mocowanie go przy klamce...... z góry dziekuje
Wywalasz plastikową osłonkę od spodu zamka i otwierasz maskę przesuwając cięgno w stronę kierowcy. Trochę wprawy i masz po 2 min otwartą maskę silnika.
witam może być jeszcze jedna przyczyna jeżeli masz centralny zamek poprostu mógł sie zapiec jakimś cudem siłownik w drzwiach co się często zdarza albo jakieś cięgno się urwało w zamku powodzenia w zdejmowaniu tapicerki od wewnątrz, nie jest to fajna sprawa pozdro
Jeśli masz w klapie klamkę do otwierania to pewnie da się pokombinować, ale w fiestach jest chyba tylko zamek po którego przekręceniu klapa odskakuje. jedyne wyjście to wysterowanie dodatkowego siłownika pociągającego za cięgno zamka z kanału dodatkowego alarmu bo połączenie z zamkiem centralnym drzwi byłoby tu bez sensu.
Z ostatniego Twojego postu wynika, że po prostu brakuje w tych drzwiach jednego lub dwóch cięgien, z tego, co pamiętam to rygiel jest zamontowany na krótkiej lineczce i z drugiej strony bezpośrednio podłączony jest do zamka, jedno cięgno od zamka jest podłączone do klamki wewnętrznej, drugie do klamki zewnętrznej i trzecie do mechanizmu wkładki, sprawdź...
żadnej reakcji ze strony centralnego zamka czy może drgnie cięgno wystające przy szybie
A jakimasz tam zamek?? zintegrowany razem z siłownikiem centralnego zamka, czy jak wyciągałeś zamek to musiałeś odczepić cięgno od silniczka który zamocowany jest do klapy?? mikroprzycisk możesz łatwo sprawdzić, jak masz wyciągnięty zamek bierzesz miernik i ustawiasz na sprawdzanie "ciągłości przewodów" i przykładasz przewody(sondy) z miernika do wyprowadzeń...
Witam. Nie mogę otworzyć auta z pilota. Na pilocie świeci się dioda jak naciskam przycisk. Gdy przekręcę zamek w drzwiach to otwierają się tylko drzwi kierowcy. Gdy od środka pociągnę za cięgno to nie mogę otworzyć drzwi pasażera ani od środka ani z zewnątrz. Tylne drzwi otwierają się od środka... Reset robię na zapłonie i nic się nie dzieje.
Podejrzewam że masz możliwość otwarcia tylko elektrycznie jak w audi a6, jak wiązka w drzwiach się połamie to tak się to kończy bo nie idzie klamką wewnątrz otworzyć, próbuj jak kolega radzi a jak nie da rady to trzeba rwać brechą tapicerkę i jeśli mechanicznie nie uda się otworzyć za cięgno to można podać plus i masę na zamek ale żeby wiedzieć jak...
W I10 jest bardzo mało miejsca pomiędzy kasetą zamka a szybą i potrzebne są cienkie siłowniki. Kaseta zamka jest zabudowana i sterowana linkami. Takich standardowych od zamków uniwersalnych nie można upchać. Potrzebne są siłowniki takie jak w zestawie pod tym linkiem http://foxalarm.pl/index.php?option=com_... Trzeba...
Jeśli jest tam dorabiany centralny: Zacznij od sprawdzenia połączenia siłownika sterującego w drzwiach kierowcy(przetarte kable i inne). Przekręć kilka razy kluczem i zobacz czy otwiera i zamyka pozostałe zamki. Mogło się zdarzyć że po latach przesunięte cięgno powoduje zwieranie styków pomocniczych w siłowniku sterującym.
Witam Właśnie jestem po wymianie łożysk w pralce Electrolux EW 1043S. W kontekście powyższego wątku niniejsza odpowiedź, to już musztarda po obiedzie. Ale nie widziałem nigdzie na forum opisu wymiany łożysk w tej pralce krok po kroku , więc mogę się podzielić. Może komuś pomoże. Wstęp Jeśli słyszymy głośną pracę łożysk (ale bęben jeszcze nie opada,...
Innymi słowy wyreguluj cięgno wychodzące z mastera i podczepione pod oruginalne cięgno od zamka. Pozdrawiam.
W Pandzie akurat nie montowałem, ale w innych autach wielokrotnie, podpiąć się trzeba pod siłownik master z drzwi kierowcy, albo pod centralkę, siłownik zamocować gdzieś obok zamka klapy tak aby jego cięgno przesuwało zapadkę zamka.
Nie ma potrzeby niszczenia czegokolwiek, przynajmniej na tym etapie. Tapicerkę odkręć i zdejmij. Tam zamek nie jest w jednej obudowie z siłownikiem więc przestawisz cięgno ręcznie.
Ok dziś w fabi 2003 1.9tdi ta sama sytuacja. Zamek nie działa, aku padło. Dałem + przez rurę do altka, mase na silnik. Prąd wrócił. Nie mogę otworzyć z centralnego zamka pilotem. Zaraz ta sama rura uderzyłem w cięgno maski otworzylem maske. Wydobylem padniętego kloca. Za jakieś 10min zarzuciłem drugiego naładowanego kloca. Nie mogę nadal otworzyc z...
cięgno zamek cięgno zamek drzwi cięgno turbiny
lexia sterowniki interfejsu schemat instalacja elektryczny bosch jakie bateria junkers
p0491 p0492 lodówka samsung rl41pcih
Volvo D5 185 KM gaśnie przy dodawaniu gazu - przyczyny i diagnostyka Jak zatwierdzić kod w radiu Mercedesa 1993?