Udało mi się wyjąć zamek. Pomierzyłem napięcie podczas zamykania i otwierania. Okazało się że prąd dochodzi. Zamówiłem używkę zamek. Wymieniłem i wszystko gra. Jakby ktoś miał problem z wyjęciem zamka to podaję opis jak to zrobić. Więc po zdjęciu tapicerki odchylamy piankę zabezpieczającą( wystarczy kawałek od zamka). Następnie odkręcamy 3 torksy na...
Sprawdzić przekaźniki bezpieczniki Wygląda na to że cięgno zamka zablokowało się w pozycji zamkniętej Ewentualnie odkaczyc baterię na kilka chwil
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
Cięgno pewnie jest od awaryjnego otwierania zamka np. przy braku prądu. Co do wymiany rygla na pewno da się sprawdzić czy jest uszkodzony czy nie tylko trzeba wiedzieć jak go sprawdzić i czy np. uszkodzony Rygiel nie uszkodził coś jeszcze np. moduł sterujący. Co do serwisów fabrycznych oni mają procedury napraw i muszą się ich trzymać i np. jak mają...
Możesz go spokojnie odkręcać. I podstawić zamiast niego siłownik uniwersalny. Nawet cięgno zostawisz oryginalne. Ewentualnie do otworów po oryginalnym siłowniku przykręć blaszkę montażową, a siłownik uniwersalny niżej (jeśli będzie za długi). Ja w oplach tak robiłem, ze górny otwór w siłowniku to dolny otwór w stelażu, a blaszkę przykręcałem do stelaża...
wiem,że nie masz centralnego,dlatego kazałem ci kupić siłowniki,zasilanie podbieram z grubszego czerwonego przewodu zasilającego bezpieczniki,dając swój jak najblizej podpiecia,diody to zwykłe jednoamperówki 1N4004, 1N4007 i stosujesz je po to,żeby po otwarciu bagaznika nie świeciła lampka w kabinie i odwrotnie,po chłopsku tłumacząc dioda kreską od...
Ostatnio wymieniłem sprężyny w ponad 20-letnim zamku antywłamanionym Gerda RIM 6000S. https://obrazki.elektroda.pl/4903749200_... Objawy wskazujące na konieczność wymiany sprężyn: - opadająca lub zbyt "miękka" klamka - zapadka (ten element który chowa się i wysuwa gdy naciskamy/zwalniamy klamkę) nie powraca samoczynnie do pełnego położenia...
Były dwa rodzaje zamków tzw. zwykły i z dodatkowym ryglowaniem, możliwe iż taki masz . Tylne drzwi podtrzymują w pamięci zapewne ryglowanie. Naciśnij dwa razy zamknij a następnie otwórz. Druga opcja zamknij wszystkie drzwi z kluczyka dwukrotnie przekręcając w prawo. Trzecia opcja zresetuj jeszcze raz akumulator (zwarcie klem 15 min ),a następnie zamknij...
Czujesz jakiś opor na klamce zew. ?? możliwe ze spadla ci linka z klamki zew i możesz mieć włączona ochronne rodzicielska taki z boku drzwi. miałem taki numer że klamka zew nie działała i ktoś włączył przełącznik zabezpieczający przed otwarciem od środka , a rygiel wysuwa ci się do góry? posprawdzaj tez przewody w przelotce tam często pękają . W takich...
Witam po długiej nieobecności ale udało mi się właśnie odblokować nieszczęsne drzwi (po ok 3 latach !!!) Otóż problem polegał na tym, że cięgno od klamki zewnętrznej się zblokowało z powodu korozji i nie wracało na swoje miejsce !!!! i mocowanie się z klamką wewnetrzną nic nie dawało. Dopiero analiza zamka zapasowego dała mi odpowiedź co jest grane....
Przychodzi mi tylko jedno na myśl-regulacja cięgna klamki. Miałeś rację driver98, za dużo było cięgno wkręcone.
Przelotka to miejsce w jakim przewody do drzwi przechodzą z karoserii. Mogą być przełamane, brak styku we wtyczce, itp. Najlepiej będzie rozkręcić drzwi i sprawdzić czy dochodzą odpowiednie sygnały do zamka w drzwiach. Jeżeli elektrycznie okaże się O.K. problem będzie leżał w samym zamku. Jeśli jest też problem z otwieraniem od środka jak napisałeś,...
Sprawa załatwiona.Przepalony bezpiecznik przed sterownikiem oraz luźny przewód +12V.Ogólnie zacząłem sprawdzanie usterki od rozebrania tapicerki drzwi bo chciałem sprawdzić czy cięgno od zamka dobrze porusza głównym "stycznikiem".Trochę czasu zajęło zdjęcie rączki podnoszenia szyby.Sterownik schowany był koło progu pod plastikową osłoną.Dodatkowo powiem,że...
Dzień dobry. W swoim Getzie z 2008r. mam zamontowany fabryczny centralny zamek na kluczyk. W drzwiach kierowcy nie ma siłownika jest tylko sterownik który steruje siłownikami w pozostałych drzwiach. Czy dobrze zrobię jeśli kupię dowolną centralkę + siłownik uniwersalny i podepnę się pod cięgno zamka w drzwiach kierowcy ? Druga sprawa to chciałbym mieć...
O to chodzi czy jak ręcznie pociągniesz za to cięgno co ciągnie siłowni czy lekko otwiera i zamyka.Czy trzeba dużo siły użyć.
Witam mam problem z zamkiem, cięgno bardzo ciężko chodzi i trzeba się siłować żeby odblokować drzwi (centralny zamek też nie daje rady), same cięgno od klamki chodzi lekko, pomoże jakiś smar? czy raczej wymienić trzeba zamek? Dodam że drzwi były wymieniane i mechanik "garażowiec" robił przekładkę podzespołów ze starych drzwi (przed tym zabiegiem chodziło...
Jeśli masz w klapie klamkę do otwierania to pewnie da się pokombinować, ale w fiestach jest chyba tylko zamek po którego przekręceniu klapa odskakuje. jedyne wyjście to wysterowanie dodatkowego siłownika pociągającego za cięgno zamka z kanału dodatkowego alarmu bo połączenie z zamkiem centralnym drzwi byłoby tu bez sensu.
Może to będzie głupie pytanie, ale czy spotkaliście się z jakimś systemem zamykania drzwi garażowych, rozwiernych, drewnianych, dwuskrzydłowych w taki sposób, żeby zasuwa bramowa dostępna wyłącznie od wewnątrz dawała się jakoś otworzyć przy pomocy klucza zarówno od wewnątrz jak i od zewnątrz? Jako posiadacz garażu w podpiwniczeniu z takimi właśnie drzwiami...
Witam. W lewych tylnych drzwiach Citroena C3 uszkodził się siłownik zamka centralnego. Zamek działa drzwi są zamykane.Tyle że przez około 0.5sek słychać głośne bźźźźźźźź... Domyślam się że uszkodziła się przekładnia albo silniczek może spadło cięgno ... Kłopot w tym że nie wiem jak zdjąć z drzwi ten plastik aby obejrzeć co jest nie tak. Wiem że obecne...
Podjąłem próbę odtworzenia czynności demontażu z pamięci. Zapewne coś pominąłem i jest nie w tej kolejności. Zajęło mi to ok 40 minut Narzędzia, to śrubokręt krzyżakowy i płaski, szczypce cienkie, klucz nasadowy (10?) 1. Zdejmujesz zaślepkę z rączki i tam odkręcasz wkręty 2. Podważasz dekielek z włączników sterowaniem szyby i odkręcasz kolejne (wszystkie...
Jedyne cięgno jakie tam jest, to cięgno otwarcia zamka z klucza. Nie jest napięte. Zresztą wykonuje one dość spory ruch aby otworzyć zamek. Linki do klamek są ok. Co do drzwi, zależy w jakim trybie jest centralny zamek. Jeżeli w wygodnym otwierają się wszystkie drzwi. Jeżeli w antynapadowym, tylko drzwi kierowcy.
Witam Koledzy mam Skodę Octavię I 2000r. w której dołożyłem centralny na cztery drzwi + klapa sterowane razem oraz komfort. Wszystko sterowane z pilotów scyzoryków. Jednakże mam pewien problem - otóż często (szczególnie latem, gdy autko jest mocno nagrzane) są problemy z działaniem centralnego zamka a mianowicie po wciśnięciu przycisku na pilocie, błyskają...
Witam. Stanąłem przed problemem wyboru lub unikalnego projektu zamka (zamknięcia) do drzwi piwnicy w bloku. Drzwi będą wykonane: futryna z kątownika metalowego i same drzwi- rama także z kątownika i blachy 2mm. Zastanawiam się nad bezpiecznym zamkiem który byłby bezpieczny zarówno przed otwarciem jak i uszkodzeniem uniemożliwiającym otworzenie właścicielowi...
Witam mam pytanie szukam zamka czy jest taka możliwość w ogóle aby za każdym razem jak zamkne drzwi one się same ryglowały, chodzi mi o to ze nieraz czlowiek zapomina na noc zamknąć drzwi i bedac na piętrze ktoś śmiało moze wejsc po cichutku. Czy jest taka możliwość aby drzwi się same zamykały gdzie od wewnątrz można śmiało otworzyc a od zewnątrz nie?
Witam po przerwie, puki co zajmę się wytłumieniem lecz pojawia się tu dylemat gdyż domontowane siłowniki do centralnego zamka nie będą czasem ograniczać w funkcji maty ? Gdyż w macie będę musiał wyciąć otwory na siłowniki. Podaję zdjęcia przednich drzwi i tylnych, plus 1 z zamontowaną oryginalną błoną styropianową z wyciętym otworem na cięgno siłownika,...
Witam od strony boku drzwi masz masz zaslepke zciagasz, w srodku imbusem odkrecasz srubke ( nie do konca) wyciagasz bbęvenek zamka (delikatnie aby nie połamać jego osłony), w klamce zewnętrznej zobaczysz cięgno do otwierania musisz je zdjąć. odkrecasz imbusem dwie sruby mocujace zamek do blachy drzwi i wyciagasz cała płyte z zamkiem i prowadnicami szyby....
Witam, na początku chciałem zaznaczyć że nie wiem do jakiego działu mogę wpisać takie zapytanie. Jeżeli zły to z góry przepraszam i proszę o przeniesienie. Mam uciążliwych sąsiadów, dwa menele, włamali się już na strych i boję się o piwnicę. Drzwi w piwnicy są dość grube (drewniane) lecz jest tylko jeden metalowy skobel i kłódka (taka zwykła za 25zł)...
Przy wyjmowaniu zamka z przednich drzwi ( z tylnich wychodzi samo ) poluzuj , ramie od szyb ( około 1cm max) i zamek wyjdzie sam ( pamiętając że szyba ma być zamknięta) . Następnie odkręć torxa t20 , potem następna t15 ( robiłem to kilka dni do tyłu zdaje się takie są torxy , nie moja pierwsza naprawa z tej grupy i ja to jadę z tym z automatu ) potem...
Większy niż się wydaje, trzeba rwać tapicerkę żeby dostać się do zamka lub przewodów. Fabrycznie siłownika w drzwiach być nie musi. Ja mam koreańca, i mam, ale Ty możesz mieć dołożony razem z alarmem taki uniwersalny, gdzie inna część - cięgno z siłownika przesunęło się w zamocowaniu do innego pręta od otwierania, i np siłownik jest stale wciśnięty...
Witam. Tak na mój gust to spadło cięgno od zespołu klamki do zasadniczego zamka na boku drzwi.
W I10 jest bardzo mało miejsca pomiędzy kasetą zamka a szybą i potrzebne są cienkie siłowniki. Kaseta zamka jest zabudowana i sterowana linkami. Takich standardowych od zamków uniwersalnych nie można upchać. Potrzebne są siłowniki takie jak w zestawie pod tym linkiem http://foxalarm.pl/index.php?option=com_... Trzeba...
przykręcasz do drzwi podpinasz się pod cięgno zamykania, wiercisz otwór w złączu drzwi i ciągniesz instalacje i juz
Te zamki są sterowane elektrycznie ,jest możliwość że wiązka od wkładki została podmieniona /odcienta i tylko z pilota działa centralny zamek .A cięgno jest do otwierania z wewnątrz . Ale przecież po to jest wkladka żeby otworzyć samochód mechanicznie kluczykiem metalowym wpietym w pilota.Bo przecież jak akumulator odmówi posłuszeństwa to pilotem drzwi...
Witam, Chcę odłączyć cięgno od bębenka zamka drzwiowego (aby wyeliminować mozliwość otwarcia drzwi łamakiem), ale w przypadku rozładowania akumulatora nie będę mógł dostać się do środka-(. Myslę więc o wyprowadzeniu kabelka oczywiscie z zaizolowaną końcówką, gdzieś w ''tajemne miejsce'', za pomoca którego mógłbym podać impuls otwarcia centralnego zamka,...
to jest naprawdę wielki problem z tą wtyczką... w prawych drzwiach jak się okazało nie tylko są przewody do głośników ale także są 3 przewody do sterowania zamkiem niby wszystko prosta sprawa, poszukać gdzie one wyłażą ze słupka w aucie podłączyć i sprawa gotowa ale to nie wszystko bo do sterowania siłownikiem z przodu drzwi powinno być 5 przewodów...
Kilka wskazówek mogę dać na podstawie doświadczenia kolegi, który to przerobił samochód na bezklamkowy. Przedewszystkim trzeba będzie sprawdzić czy siłownik da radę otworzyć zamek w CC i ewentualnie dokonać przeróbki zamka. Kolega musiał wymontować jakąś spręrzynę z zamka ponieważ tak naciągała jakiś tam element, że siłownik nie dawał rady odciągnąć...
z tego co wyczytałem wnioskuje ze masz auto produkcji japońskiej czyli nissana lub mitshubishi ! montowałem zestaw sterowania pilotem do nissana PRIMERY i faktycznie nie ma tam siłownika w drzwiach kierowcy! należy wtedy załozyc zwykły siłownik slave i podłaczyc jego dwa przewody do sterownika! a ciegno podłączyć do oryginalnego cięgna od zamka !! ale...
Rozbierz drzwi wyciągnij zamek powypinaj cięgna i sprawdź czy działa prawidłowo, jeśli nie to zamek do naprawy. Czytaj co napisałem!
Witam. Problem swój postaram opisać jak najmniej chaotycznie i najbardziej zrozumiale. Otóż w Fiacie Punto 2FL z 2004 roku "szaleje centralny zamek". Gdy ręcznie wcisnę/zamknę cięgno znajdujące się w lewym górny rogu drzwi pasażera automatycznie otwiera mi wszystkie drzwi. Nie działa również zamykanie z kluczyka włożonego w drzwi kierowcy. Po przekręceniu...
Dzisiaj zakładałem uniwersalny zamek we Fiescie i po 4 godzinach zołożyłem jeden siłownik, próbowałem w różnych miejscach. Nie chciałem rozcinać pancerza linki bo to i tak by nic nie dało, ponieważ linka od klamki ma za duzy skok w porównaniu do ruchu siłownika, oprócz tego że klamkę się wciska, żeby zaryglować drzwi to, przesuwa sie także w drugą strone...
Jak zerwiesz tapicerkę to lepiej naprawić niż ciąć, może to być tylko kwestia regulacji siłownika. Odepnij od niego cięgno zamka i sam siłownik poruszaj do góry i na dół, jeśli drzwi się zamkną a potem otworzą za każdym razem to usterka tkwi właśnie w regulacji. Dodano po 47 Oczywiście jest jeszcze sterownik zamka centralnego ale z tego co piszesz działa...
W Pandzie akurat nie montowałem, ale w innych autach wielokrotnie, podpiąć się trzeba pod siłownik master z drzwi kierowcy, albo pod centralkę, siłownik zamocować gdzieś obok zamka klapy tak aby jego cięgno przesuwało zapadkę zamka.
z tego co opisujesz ,że nie możesz wsiadać przez drzwi od kierowcy to wskazuje nie na wkładkę zamka tylko na uszkodzenie zamka lub spadnięcie któregoś z cię gieł najprawdopodobniej cięgno kasety spadło.wymiana samej wkłdki to jak piszesz kwestia paru chwil /odkręcasz kasetęz boku drzwi krzyżakiem wysuwasz kasetę podważasz zabezpieczenie i wysuwasz wkładkę...
Witam Mam centralny zamek firmy AMT, działa już 6 lat. Ostatnio pojawił się taki problem. Z pilota centralny zamek działa, ale tylko zamykanie drzwi pasażera, drzwi kierowcy podczas zamykania z pilota nie zamykają się. Natomiast zamykając drzwi ręcznie zarówno z kluczka jak i od wewnątrz zamek działa poprawnie i zamyka drzwi swoje (kierowcy) i pasażera....
Rozebrałem boczek (jeszcze nie bawiłem się mikrostykiem). Okazało się, że cięgno od zamka kierowcy wypadło. Założyłem i wyszło coś takiego. Zamykając/otwierając od strony pasażera - wszystko działa (otwiera cały samochód) Zamykając/otwierając od strony kierowcy - otwierają/zamykają się tylko drzwi kierowcy. Czy to jednoznacznie oznacza padnięty mikrostyk?
Witam serdecznie jestem nowy na forum dodam także ze już szukałem sporo na ten temat i nic. Mam Volvo V40 przed liftem 1998 i bardzo irytujący kłopot mianowicie od jakiś 2 miesięcy nie działają mi poprawnie tylne lewe drzwi centralny działa z tym że bolec podnosi się tylko do połowy trzeba go pociągnąć do góry i tylko działa klamka wewnątrz natomiast...
Istnieją dwa rozwiązania otwierania bagażnika: 1. Z pilota odblokowujesz tylko zamek i wtedy ręcznie naciskasz przycisk na bagażniku i go w ten sposób otwierasz) 2. Z pilota otwierasz całkowicie bagażnik - klapa odskakuje. Sposób otwierania jest zdeterminowany konstrukcją zamka. W przypadku 1. trzeba zastosować siłownik typowy jak do drzwi czyli: polaryzacja...
A dlaczego niektórzy nia zalecają montażu uniwersalnych siłowników do Astry II ? W astrze kaseta zamka zabudowana jest osłoną plastikową, a cięgno do zamykania od wewnątrz jest na lince. Trudno się podłączyć cięgnem siłownika uniwersalnego, ale to nie jest niemożliwe. Można założyć kostkę bezpośrednio pod plastikowym kołkiem do zamykania drzwi od wewnątrz...
Witam. Problem trochę z pogranicza zabezpieczeń ale bliski alarmom. Problem 1. W aucie mam obecnie alarm Silicon Ultimate CD. Pod drugi kanał podłączyłem sobie siłownik otwierania bagaznika (siłownik ciągnie cięgno i odblokowywuje zamek uchylając klapę). Siłownik jest dokładnie ten: http://img13.allegro.pl/photos/oryginal/... Siłownik...
Co do alarmy w punto to za chwilkę! Najpierw powiem, że w punto 2 (2002) nie ma linek i universal chodzi jak trzeba!!! Na marginesie dodam, że cięgno trzeba wygiąć w literkę S aby super chodził!!! Co do alarmu!? Hmm standardowy założony w serwisie gada z body kompem i moim zdaniem to nie jest dobre! Podkreślam moim zdaniem!!! Zakładałem WIELE alarmów...
Trzeba rozebrać drzwi, prawdopodobnie spadło cięgno zamka. Siłą tego nie naprawisz, bo cięgno zwalnia zapadkę w zamku.
Zobacz zdjęcie zamka na internecie a sam do tego dojdziesz gdzie to jest zaczepione lub odkręć zamek
Ponownie zamontuj fabryczny przełącznik-aktywator sterowany cięgnem z zamka w drzwiach kierowcy, przywróć fabryczną instalację do pełnej funkcjonalności a następnie zainstaluj siłownik (slave) w drzwiach kierowcy i podłącz go (jako jedyny) do nowej centralki z pilotem. Pozostałe drzwi samochodu "zamknie" oryginalny zamek.
Ja w lt35 (sprinter) demontuje kasetę zamka rozprostowuję oryginalną blaszkę do zaczepienia oryginalnego siłownika i za zgięciem wiercę otwór fi3,5 i za ten otwór zaczepiam cięgno siłownika uniwersalnego (najlepiej zastosować siłowniki 6kg, 3,5kg też dadzą radę, ale trzeba dobrze "rozruszać" kasetę zamka i linkę cięgna). W drzwiach odsuwanych powiększam...
cięgno zamek drzwi cięgno turbiny cięgno zamek
lexia sterowniki interfejsu wyświetlacz 10pin danfoss rozruchowy
polerowanie szyby polerowanie szkła
Moment dokręcania głowicy Passat 1.8 - szczegóły Jak wydrukować licznik kopii w drukarce?