Posyłam na priv
Czujnik ciśnienia?
Odepnij czujnik z listwy i sprawdź jakie wtedy będzie widoczne ciśnienie.
NIe jestem pewny ale czy synchro by nie skakało tak /nie podczas kręcenia? Chyba gdzieś tak widziałem . A moze to problem z czym innym ? Gdzie podstawa w CR jak ciśnienie ile podnosi?
A ciśnienie paliwa gdy szarpie? Można zrobić wykres np. Delphi
ciśnienie 34bar
Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar Coś chyba nie tak napisałeś to ciśnienie. Podejrzewam 250 i 1300 bar. Pompę sprawdzałeś?
ciśnienie na listwie od 600-1000 a żądana 300 Nie pomyliłeś jednostek? Na rozruszniku takie ciśnienie i brak błędów?
mówili ze tak można jeździć bez problemu To daj tego nagranie albo skan papieru. Niestety zostałeś oszukany, ciekawe jakie masz już uszkodzenia o których nie wiesz po tych 25k. Uważasz że nagle spaliny przepływające przez ceramikę przestały odkładać związki w nim bo ktoś wyciął procedury z ecu? Ciekawe jakie tam panuje aktualnie ciśnienie różnicowe.
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
zrób przy uczelnie zaworu i problem znikinie. Przerabiałem ten temat nie tak dawno. Żadne delphi nie poradzi tylko lexia. Dodano po 3 ps. mój boxer był z 2011r jeździł dość długo z tym problemem , echekt taki że tłoki wypaliło
Jakie ciśnienie paliwa przy rozruchu?
Winowajcą była pompa oleju
Na pompie HP, po lewej stronie silnika, okrągły z 2-pinową wtyczką. Na dniach też pewnie będę go wymieniał w takim samym aucie, bo ciśnienie ciągle skacze.
Witam, jak rozwizales kolego ten problem??w moim przypadku jest taka sama sytuacja odnośnie adaptacji, zawór bezpieczeństwa upuszcza zbyt wcześnie ciśnienie i nie pozwala na jego zwiększenie to zadanej proporcji, proszę o pomoc i opowiedz, pozdrawiam.
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Problem dotyczy braku możliwości rozruchu silnika , po sprawdzeniu ciśnienia odczytałem wartość tylko 80 bar , a powinno być ok 350 bar. Na kopie wyskoczył błąd dezaktywacja trzeciego tłoka, czyli tłoka w pompie wysokiego ciśnienia. Czy może być to wina regulatora ciśnienia na pompie ??
Zgadzam się z tym , ale w praktyce słyszałem pompę jak pracuje , zbiornik pod korek wypełniony a wyskakiwał błąd , w diagbox brak autoryzacji , za niskie ciśnienie . Dmuchnąłem ,zaciągnęło , zatrybiło i zrobiłem teraz ok 1800km i nic się nie wyświetla
Jakos nie wierze w regeneracje wtrysków. Podaj ile leja na powrotach? Zmierz cisnienie sprezania. Co z EGR?
Odkręcić jedną rurkę podłącz manometr chociaż na 10bar ale jak masz to największy zastosuj, jak najbliżej najlepiej żeby gwinty pasowały wtedy mòwka wystarczy. Jeden obrót rozrusznikiem da ci jakiś pomiar, czujnik w parametrach pokazuje pomiar od samego zera. Nie kręcić czasem długo dosłownie sekundke.
Mechanika. od zawsze wymieniałem w tym aucie wszystko i sam robiłem ale tym razem naprawdę nie mam pojęcia był u mnie znajomy który pracuje w dużym warsztacie ale też powiedział że nie wie co to może być sprawdzaliśmy pompę rozrząd ciśnienie wszystko dobrze działa.
Woda w czujniku ciśnienia spalin.
witam mam nielada problem z moim boxerem! jest to 2004r 2.8hdi,kupiłem go we Francji uszkodzonego w prawy bok,do momentu skonczenia blacharki i malowania wszystko było ok! pozniej przestał palic,pali tylko na zaciag,na kluczyk ni cholery! dosłownie pchnie sie go 1m i chodzi jak zegarek,a krecac rozrusznikiem trzeba go meczy z pół godziny i albo zapali...
Woda zwarcie w czujniku ciśnienia spalin. Tak coś kojarzę
Panowie jeszcze jedno pytanie, czy lexia3 to zrobi. Mam zamiar zakupić.
Pompę też staraliśmy się przedmuchać ale przez nią ciężko ogólnie przechodziło ciśnienie, no i nie zauważyłem nigdzie sitka.
Wtryski dały ciała. Czasami też padał zawór regulacji ciśnienia.
Sprawa okazała się błaha i nie sprawdzenie najprostszych rzeczy i brnięcie w ślepy zaułek, mści się. Okazało się, że zapchana jest rurka na wyjściu z DPF... Dlatego podczas jazdy czujnik pokazywał racjonalne wartości, bo na wydechu i tak było atmosferyczne. Podgrzewając czujnik, a tym samym zapchaną rurkę, zmieniało się ciśnienie, powodując powyższe...
Sprawdź ciśnienie na szynie jeżeli jest oki, to to do sprawdzenia w czasie kręcenia rozrusznikiem obroty silnika jakie pokazuje w PP.
Witam, ja mam pytanie co ile powinien się wypalać filtr DPF? Ja mam auto z 2014 roku euro 5 z silnikiem forda i wypala mi się co 70 km więc to za często. Filtr był czyszczony, czujnik ciśnienia nowy bo stary zawyżał ciśnienie. Błędów komputer nie powinno kasuje. Jeszcze mechanik ma sprawdzić dodatkowy wtrysk do wypalanie DPF czy nie leje. Może miał...
Tak skąpe informacje wystarczą, dla mnie. Pompa daje za niskie ciśnienie, może wystarczy przepłukać paliwem pompę, zawór regulacji ciśnienia, przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Polecił bym jednak warsztat.
W sterowniku silnika trzeba odczytać błędy i sprawdzić czy jest zezwolenie na start klimatyzacji i czy widzi prawidłowo ciśnienie czynnika. Dziwne że nie wyszło to na diagnostyce?
Pasowałoby znać błędy jakie były albo są. Po drugie, jak był już z testerem to pytanie: co tam w parametrach? Zezwolenie na rozruch, obroty wału, ciśnienie paliwa na szynie? Jak ma odpalić rano to kiepsko to widzę, robi się odpowietrzenie układu adblue, test ciśnienia, inicjalizację po błędzie systemu NOx i ma palić.
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
hmm.... wiesz co, nie dość że jestem początkującym forumowiczem to jeszcze do tego kompletnie nie znam się na mechanice pojazdowej :P możesz jaśniej?? :) i jeszcze jedno dzisiaj podłączył mi pewien gość komputer do niego i wykazał błąd 191, prócz tego w miejscu gdzie powinno być ciśnienie ok. 292 br było ponad 500 :( mówi Ci to coś??
Szacunek. Może ktoś ma jakieś sugestie. Auto jak w temacie. Objawy: - twardy bieg silnika - zapalona kontrolka silnika - problemy z uruchamianiem Pomiary: - ciśnienie mierzone w listwie za wysokie w porównaniu z ciśnieniem zadanym Naprawa: - wymiana zaworu regulującego ciśnienie w listwie Po wymianie zaworu ciśnienia zgodne. Żadnych problemów. Po dwóch...
Witam Mam problem ze swoim Boxerem z silnikiem 3.0 HDi mianowicie już ktorys raz wymieniam tzw. uszczelniacz turbiny jako że nie chce znowu jechać do mechanika i zostawiać tam kupe kasy to mam pytanie co może być powodem tego czy to za wysokie ciśnienie oleju ? nie wiem już co robić dlatego zwracam się do was :)
Peugeot Boxer 3.0 HDi z 2008 roku, przebieg 600 tys. Rozrząd po wymianie wytrzymał 40 tys. km i cztery lata. Olej 5W30, wymiana co 10 tys. Kazałem wymienić mechanikowi pompę oleju, myślałem, że zbyt wolno narasta ciśnienie, ale stwierdził, że nie ma potrzeby. Zarzeka się, że rozrząd był oryginalny. Może ktoś przerabiał temat i zna przyczynę. Poprzedni...
Witam. Co jest powodem buczenia układu wspomagania w trakcie ,kręcenia kierownicą. Czy to pompa czy maglownica. Gdzie jest zawór regulujący na popie czy maglownicy bo być może on powoduje buczenie. Jakie powinno być ciśnienie na pompie. Olej w zbiorniczku jest trochę spieniony i w trakcie kręcenie mocno się przelewa wewnątrz zbiorniczka.
Leją wtryski, za duże ciśnienia paliwa (trzeba często robić adaptację regulatora ciśnienia paliwa), odma dająca olej w dolot.
Witam, po remoncie silnika Peugeot nie odpala. Zostało sprawdzone: 1. Wtryski (po regeneracji) 2. Ciśnienie na listwie 3. Czujnik wałka rozrządu (wymieniony na nowy) 4. Czujnik wału rozrządu (wymieniony na nowy) 5. Czujnik uderzeniowy Po podłączeniu wtrysku na zewnątrz, okazało się że go nie otwiera. Komputer nie pokazuje żadnych błędów i nie mam już...
zmierzyłem kompresje. Na pierwszym wyszło ciśnienie 20 a na pozostałych 25-27. Spora różnica niestety. Chyba jednak wymiana silnika. MOże ma ktoś taki do sprzedania lub słyszał o takowym z małym przebiegiem z pewnego źródła????:?:
Witam.Posiadam Peugeota Boxera 2.8 HDi z roku 2003.Problem polega na tym ze wymienilem kompletny silnik wraz z skrzynia biegow i po skonczeniu nie chce odpalic,nie podaje wogole ropy na listwe. Zaznaczam ze nowy silnik palil na strzal. Bledy na komputerze -Deaktywacja 3 tloka -Usterka swiecy zarowej -Cisnienie doladowania
na pewno nie są to takie błędy ponieważ powinny mieć taki kształt np. P0340- brakuje jednej cyfry w twoim opisie a co do oleju to nie sadzisz jak by turbina brala olej to w komin by szlo nie sadzisz Zdarzały się sytuacje że intercoolera nie dało się podnieść taki był napompowany olejem. Kolego przerobiłem już tyle diesli że nic mnie nie zdziwi. Sprawdź...
Mam dość nietypowe pytanie odnośnie Boxer-a 2.2 2013. Miałem uszkodzony korek zbiorniczka wyrównawczego spowodowało to wyrwanie węża dolnego chłodnicy. Po wymianie korka i węża, ze wzrostem temperatury robią się twarde węże, korek słychać jak upuszcza nadmiar ciśnienia. Co mnie najbardziej zastanawia ... ze wzrostem temperatury objętość płynu spada...
Nie koniecznie uszczelnienia chłodnicy oleju mają winę a ona sama. Należało by ją sprawdzić pod ciśnieniem i podgrzać do temperatury roboczej czyli 80-90 stopni. W tedy może ujawnić się usterka o ile właśnie tam jest.
Cześć !!! Jeżeli jest zawór bezpieczeństwa na listwie to go sprawdź czy nie przepuszcza. powinien się otwierać. dopiero przy ciśnieniu minimum 1300 bar.
Czujnik różnicy ciśnień zalany , wymiana rozwiązała problem
Witam, auto z 2004r/2,8/hdi nie pali po uszczelnianiu silnika, planowana głowica, wymienione panewki, simeringi. Generuje błąd P1320 czyli brak zgodności rozrządu, rozrząd ustawiony zgodnie z autodatą, kołek w obudowę sprzęgła, wałek rozrządu na znak u góry. Błąd się kasuje i po chwili kręcenia wyskakuje z powrotem, po potraktowaniu plakiem wyskakuje...
W najbliższych dniach będę sprawdzał wiązki a co do czujnika ciśnienia to nie sprawdzałem ale sprawdzę.
Boxer 2.2HDI 131hp 2013r, po wymianie uszczelki pod głowicą, uszczelnieniu głowicy, wymianie uszczelek na kolektorze dolotowym i EGR. Auto odebrane po naprawie nie przyspiesza tak jak wcześniej. Ciężko pod górę wjechać bez redukcji, mowa tu o małych wzniesieniach. Wcześniej na autostradzie spokojnie 140-150 (załadowanym około 700kg) można było lecieć,...
Witam Problem jak w temacie Odpaliłem rano auto aby je zagrzać.Po ok 20 min zgasiłem.Po godzinie już nie chciał odpalić i świeciła się kontrolka silnika.Akumulator też już padał ale mam teraz nowy. Po podpięciu do kompa były 4 błędy między innymi komunikaty o za niskim napięciu. Po skasowaniu tylko jeden wraca s powrotem a mianowicie: ecu 10 sterownik...
Witam !! Ostatnio borykam się z problemem w Peugeocie Boxer 1997 rok silnik 2.5D (DJ5) że ciężko odpala po ok nawet dwóch godzinach stania. Nie wiem co jest. Już opisuję co się dzieje. Idę rano odpalać auto mogę go kręcić rozruchem ile wejdzie i nie zaskoczy, jak tylko podpompuję pompką paliwa oczywiście jest ręczna nie elektryczna (na początku nie...
, po potraktowaniu plakiem wyskakuje P0191 A czemu to cię dziwi po plaku? Silnik poi się z innego źródła niż magistrala CR, chce miec takie a takie ciśnienie na rampie ( dla tych obrotów), a ma zupełnie inne... Wywali błąd. Dziwne, że nie wywala błedów czujnika pedału gazu, ale pewnie nie wkręcałeś go na wysokie obroty z plaka. Tu problem jest inny.
Witam Ten elektrozaworek nie działał poprawnie wcześniej to pewne skoro nie miał ciśnienia - nawet jak palcem przytykałem wlot to sie nic nie działo - ale teraz jak już dostał ciśnienie to ciągnie i działa tak głośno że słyszę go nawet w kabinie podczas jazdy jak bzyczy - wg mnie to trochę za głośno. Check engine skasowany i póki co jest dobrze. Jakaś...
Wczoraj odłączyłem katalizator i sprawdzałem ciśnienie doładowania na odłączonych tłumikach - nic się nie zmieniło, dalej max 1,3 bara. Problem w tym, że silnik wkręca się max 3000 obr/min - pytanie czy ktoś wie jakie ciśnienie powinien mieć przy takich obrotach? Podejrzewam że turbina dając słabe ciśnienie uniemożliwia uzyskanie większych obrotów silnika....
Bardzo proszę o pomoc, a mianowicie Mam Peugota Boxera 2,2 hdi 120KM 2010 rok kupiłem go w Niemczech .Silnik odpala ale nie chodzi na wolnych obrotach jak potrzeba .Auto normalnie jezdzi ma buta itd .Co może być .W warsztacie mi powiedziano ze sie robi adaptacie regulatora ciśnienia pompy jak to zrobić?????
Ciśnienie na cylindarch to sprawdzenia - zwłaszcza 4. Można pozbyć się kata, ale zanim to sprawdzić czy nie zapala się kontrolka CHECK oraz czy wentylatory na chłodnicy chodzą - wątpie nie wspomniałeś , a na bank być zawuważył. Teraz jaki sterownik masz zamontowany, Sagem,Siemens czy Bosch. (sterownik silnika - benzyna)
heh oczywiście :D, jutro kupie czujnik ciśnienia klimy i dam znać pozdrawiam
Witam. Walczę z problem trochę ciężkiego odpalania tego Peugeota. Nie ma tragedii ale przy nowych wtryskach i regenerowanej pompie WC powinno być igła a czuję już, że duże problemy zaczną się wtedy gdy zaczną się mrozy. Rozrusznik zregenerowany, akumulator sprawdzony i podmieniony na inny 100% sprawny, praktycznie nowy a czasem jest problem z obróceniem...
Witam wszystkich. Mam problem z Peugeotem Boxerem 2.2 HDI 120 KM. Auto miało zrobiony remont silnika to znaczy: wymienione tłoki (były dziury), jeden wtrysk (ponoć nie nadawał się juz do niczego), głowica (po remoncie), Po poskładaniu wszystkiego do kupy nie można go odpalić. Byłem autem w serwisie bo ponoć "softa" zgubił, zainstalowali nowego zaprogramowali...
Pewnie wtryskiwacz przelewa i nie ma ciśnienia. Albo jeszcze co innego. Bez diagnostyki nie da rady.
takiego modelu nie znalazłem. Może bardziej popularny jest Bosch, ale nie wiem jaki jest jej odpowiednik Bosch i Siemens to jak Fiat Ducato i Peugeot Boxer, różnią się tylko znaczkiem. W zasadzie odpowiednikiem jest każdy Bosch / Siemens w wieku ok 15 lat. Myślałem, że to jakiś charakterystyczny objaw. Owszem, dla tego odsyłam do lektury forum, pisane...
Moi problem polega na tym,iż mój boxer 2.8 hdi 127 km laweta dużo pali i brakuje mu mocy.Spalanie pusty 90 km/h 10,5-11l 100km/h 11,5-12,5l 110 km/h 13,5l z podpiętą lawetą i dwoma autami prędkość max 110km 16-17l.Wersja bez przepływomierza ,bez EGR i sondy lambda .Pomiar na hamowni 110KM i 250Nm,a powinno być 127 KM i 300Nm.Ciśnienie paliwa około 1300...
Ostatnio naprawiałem taki układ w boxerze. Cały układ rozebralem wszystkie elementy elektryczne sprawdzone układ przedmuchany, poskładany i dziala. A błąd był z ciśnieniem mocznika w układzie.
Koledzy jedna rzecz która mnie zmyliła to to że po usunięciu zwarcia napięcie nie wraca od razu tylko trzeba cofnąć kluczyk i znów przekręcić. I winowajca to faktycznie czujnik różnicy ciśnień. Czekam za nowym i dam znać.
Potrzebny pin out do sterownika Continental sid208 9691854880. Peugeot boxer 2015. Kompresor nie startuje, sterownik nie widzi wskazań czujnika ciśnienia. 5V i masa na czujniku jest. Klima na pewno jest napełniona. Kompresor rusza po zwarciu na przekaźniku, ta część instalacji jest w porządku. Dwa wentylatory dwu pinowe, zasilane bezpośrednio ze skrzynki...
wtryski były regenerowane miesiąc temu. Jakby były walnięte znowu to by nie pali lub nim rzucało. A może zawór na pompie wysokiego ciśnienia lub sama pompa. Co jeszcze może być przyczyną?
Witam mam mały problem ponieważ kiedy jadę autem przy wyższej prędkości zaczyna dymić na czarno ,nie jest to jakaś wielka chmura ale w lusterku widzę.Auto odpala normalnie nie stuka i nie puka ciśnienie sprawdzałem w w warsztacie i jest ok,aha mam ominięty podgrzewacz paliwa bo przepuszczał. Miał już ktoś z was podobny problem albo wie dlaczego tak...
Witam mam problem z Peugeotem Boxerem III 3.0 HDI 2011 rok. Problem polega na tym że auto podczas jazdy gaśnie. Teraz opiszę długą drogę jaką przeszedłem z autem, auto trafiło do mojego warsztatu z powodu gaśnięcia podczas jazdy podpiąłem komputer (kts) i pokazał błąd P0091 przerwa lub zwarcie do masy, P0092 przerwa lub zwarcie do plusa, na początek...
Tak jak w pytaniu, u mnie spalanie w trasie ponad 100 km wyniosło 8,3l/100km benzyny. Chyba normalne jak na przestarzały silnik- konstrukcja sprzed 30 lat. Trudno stwierdzic jak jeździsz, czy umiesz hamować silnikiem , w jakim stanie jest auto i ile ma najechane km, jakie masz ciśnienie w oponach, jakie tankujesz paliwo itd. Silniki konkurencji ( szczególnie...
ok, ja przy diagnozie skupilbym sie na pierwszym bledzie, i obserwowal cisnienie na listwie podczas jazdy, szczegolnie spokojna jazda 3-4 bieg z pelnym obciazeniem
Cześć wszystkim, Mam Peugeot-a J5, z wmontowanym silnikiem od Boxera I-gen. Jest to silnik 2.5 TDI, 107KM, THX, DJ5TED Problem polega na tym, że jakiś czas temu w trasie przestało mi działać ogrzewanie z silnika. Po odpowietrzeniu układu (ta rurka w nakrętką obok zbiorniczka), grzanie wróciło, ale sytuacja się powtarza cały czas. Z pod korka zbiorniczka...
Witam, najprwdopodobniej masz dwa wtryskiwacze nieszczelne i dlatego na rampie jest za niskie ciśnienie paliwa. Przy odpalaniu na zaciąg silnik ma wyższe obroty, pompa ma wyższą wydajność i dlatego odpala. Ta usterka jest dość częsta w silnikach 2.8 HDi w Peugeocie Boxerze i Citroenie Jumperze. Po wymianie wtrysków problem znika. (Uwaga, wtryski mają...
Witam. Czy mógłby ktoś mi powiedzieć jakie są sygnały na złączach pompy w silniku 2.0HDI? Auto to peugeot boxer 2005. Pracowałem w serwisie bosch i miałem dostęp do kts'a. W Sis'e wyczytałem, że jedno z nich to regulator ciśnienia sterowany przez pwm. Zmierzyłem współczynniki wypełnienia na obydwu wtyczkach i po włączeniu zapłonu jest ok. 25%, podczas...
Dziś wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa w rampie, czujnik obrotów wałka rozrządu i czujnik położenia wału. Ciągle ten sam efekt. Kontrolka od immo zachowuje się normalnie. Ma może ktoś jakąś radę? :cry:
Witam, Pilnie proszę o pomoc i udostępnienie schematu instalacji elektrycznej do PEUGEOT BOXER 99 z silnikiem 2.5TDI (107KM) -- kupiłem takie autko ale ma coś powalone z elektryka i brakuje kilku wtyczek jakby instalacja była poszabrowana i nie ma np. wtyczek do czujników temepratury, ciśnienia oleju itd... Może ktoś pomoże - męczę się już kilka dni...
Witam, Mam Peugeota Boxera, który po nocy co prawda odpala, ale po kilku sekundach kołysze silnikiem, słychać zawory i gaśnie. I tak kilkanaście razy. Jak już w końcu załapie to cały dzień odpala dobrze. I od rana znów to samo. Auto było u kilku mechaników (włącznie z ASO) i nic nie zdziałali, bo nie wiedzą o co chodzi. Ręce opadają... Świece są wymienione,...
Peugeot boxer/fiat ducato/citroen jumper - CAŁOŚĆ: nieszczelne podszybie, wiązki drzwi tylnych,, przepustnice w 3.0 f30dt w owym modelu, egry w puma 2.2 forda w owym modelu, pękające zawiasy drzwi tylnych, rezystory dmuchawy, mechanizm wycieraczek, zalewane lampy przednie (nie działa korektor), pękające/przecierające się przewody klimatyzacji, skrzynie...
Zmień prawnika , większość prawników ma to do siebie że trzymają cię w niepewności , żeby wyciągnąć więcej kasy . Nie musisz nikomu nic tłumaczyć , piszesz cokolwiek , przestał pokazywać prędkość , przestał liczyć kilometry , przestała świecić Dioda LED od ładowania akumulatora lub ciśnienia oleju . Nie jest wymagane żadne zaświadczenie o niesprawności...
Ten kod błędu diagnostycznego (DTC) jest ogólnym kodem układu napędowego. Błąd P0215 jest uważany za kod ogólny, ponieważ dotyczy wszystkich marek i modeli pojazdów. Chociaż konkretne kroki naprawy mogą się nieco różnić w zależności od modelu. Zawór elektromagnetyczny wyłączający silnik jest przeznaczony do odcięcia dopływu paliwa w pewnych okolicznościach....
Witam. Mam następujący problem, jechałem autem w trasę i pękł mi pasek klinowy, zaświeciła się kontrolka ładowania, po 50 metrach samochód stanął, po przyjeździe mechanika i założeniu drugiego paska nie mogę odpalić auta. Dzisiaj autko zostało podłączone pod komputer i dowiedziałem się, że nie ma ciśnienia na listwie. Teraz pojawia się pytanie co to...
DW10FUD 2.0 HDI EU6 - problem z wodą w dolocie. Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych moim tematem. Od tego tygodnia zaczynam pracę przy Peugeocie Boxer 2.0 HDI. Po raz pierwszy dostałem auto z problemem braku ogrzewania, którego przyczyną był urwany wężyk overflow. Usterka została usunięta, jednak nie wiem, jak długo kierowca tak jeździł. Co...
1. Komputer pokazał błędy: Regulator Ciśnienia Paliwa i błąd immobilaizera (u1600) 2. Wymieniłem filtr paliwa i regulator na nowy. 3. Auto nadal kręciło zdrowo ale nie odpalało. Nie było minusa w kostce zasilania pompy paliwa. 4. Pociągnąłem do kostki minusa z masy baku. Witam trochę od tyłu i nie po fachowewu się za to zabierasz widzisz zrobiłeś diagnostykę...
Witam. Mój przypadek był już opisywany w wielu postach i na wielu forach.... Nie do końca jednak znalazłem tego co szukałem, ponieważ na końcu wyskoczyły nowe problemy... Zaczęło się od kupna pojazdu z uszkodzoną klimatyzacją (zapewniano mnie że brak jest czynnika) Czynnik uzupełniony, szczelność sprawdzona i czujnik ciśnienia w układzie wymieniony....
Witam, posiadam Peugeot Boxer 2,2HDI 120 2009r fabrycznie bez DPF-a, EGR został zdemontowany i zaślepiony. Auto jeździło tak od 3 lat. Jakiś czas temu po zatankowaniu i dojechaniu na miejsce docelowe nastąpił problem z odpalaniem na ciepłym silniku(kręcenie 10-15 sekund). Auto jeździło normalnie. Za namową znajomego wykonałem ponowną adaptację wtrysków,...
Witam wszystkich serdecznie! Rzadko piszę coś na forach ale po 1,5 roku walki z autem muszę poprosić o pomoc. Z góry przepraszam za elaborat ale nie wiem co się może przydać więc postaram się opisać to co pamiętam. Peugeot boxer 2011 2,2 hdi L4h2 koła 16 przebieg pewnie jakieś ze 300 tyś zakupiony w październiku 2015 roku. W styczniu 2016 zaświecił...
Witam. Mam problem z Boxer 2,2 HDI 120KM 2007rok. Rejestruje 2 błedy: P0069 czujnik ciśnienia atmosferycznego ( w parametrach za mało 476 hPA stałe) -błąd stały P0101 niewłaściwa ilość powietrza na przepływomierzu. błąd po wykasowaniu pojawia sie po pierwszym ostrzejszym "depnięciu) Ilość powietrza na przepływce na biegu jałowym ok 50 kg/h (ponad połowę...
pompa ciśnienie peugeot boxer boxer peugeot peugeot boxer
odkurzacz elektrolux wyłącza czerwona dioda xperia częstotliwość referencyjna
briggs rozrusznik pralka samsung ecobubble
PocketBook InkPad 3 Pro – szybkie rozładowywanie baterii, kalibracja i przyczyny usterki Audi Q7 4L auto lock – zamyka tylko tylne drzwi, lampy w klapie gasną, wiązka, mikrowyłącznik