Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar Coś chyba nie tak napisałeś to ciśnienie. Podejrzewam 250 i 1300 bar. Pompę sprawdzałeś?
Winowajcą była pompa oleju
Witam Szacun za opracowanie tematu. Nie zagłębiałem się nad tą elektroniką aż tak dogłębnie, moim zdaniem pompa raczej chodzi w jedną strone a ciśnienie reguluję elektrozawór, (regulator ciśnienia) który jest w układzie także nie ma sensu sterować pompą w dwie strony. Pozdrawiam Miras
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Problem dotyczy braku możliwości rozruchu silnika , po sprawdzeniu ciśnienia odczytałem wartość tylko 80 bar , a powinno być ok 350 bar. Na kopie wyskoczył błąd dezaktywacja trzeciego tłoka, czyli tłoka w pompie wysokiego ciśnienia. Czy może być to wina regulatora ciśnienia na pompie ??
Tak skąpe informacje wystarczą, dla mnie. Pompa daje za niskie ciśnienie, może wystarczy przepłukać paliwem pompę, zawór regulacji ciśnienia, przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Polecił bym jednak warsztat.
Mechanika. od zawsze wymieniałem w tym aucie wszystko i sam robiłem ale tym razem naprawdę nie mam pojęcia był u mnie znajomy który pracuje w dużym warsztacie ale też powiedział że nie wie co to może być sprawdzaliśmy pompę rozrząd ciśnienie wszystko dobrze działa.
Zmien czujnik cisnienia na listwie tak na wszelki wypadek ze szrotu dostaniesz za 2 dyszki jezeli dalej bd problem to pompa wc jak najszybciej
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
Jakie ciśnienie paliwa przy rozruchu?
ciśnienie 34bar
2 świece były spalone , pompa była 2 pod ręką to została podmieniona.
Witam wszystkich . Boxer nie chce odpalić , po podłączeniu pod kompa zero błędow ... na podglądzie obroty widzi i pokazuje ciśnienie na listwie od 600-1000 a żądana 300. co może być tego przyczyna , czujnik na listwie czy regulator w pompie ?? za podpowiedz dziękuje...
Witam Pali tylko na zaciąg. Regulator ciśnienia wymieniony. Po odpaleniu wyskakuje błąd regulatora ciśnienia. Podczas kręcenia rozrusznikiem parametry są następujące 251obr/min ciśnienie zadane 250 bar zmierzone 57-78bar. Proszę znawców tematu o pomoc. Wtryski? Pompa? Czy jest to co innego. Dziękuję
Sprawdź ciśnienie na szynie Ciśnienie które wydaje pompa a na szynie to to samo ciśnienie i powinno wzrastać w miarę kręcenia rozrusznikiem dziwne tylko że w sterowniku nie ma błędów.
Podłącz pompę bezpośrednio do jakiegoś pojemnika z paliwem. Pompa wtryskowa jak pracuje to wytwarza wewnątrz siebie ciśnienie zależne od obrotów. Brak ciśnienia powoduje że silnik nie wejdzie na obroty. W pompie znajduje się zawór redukujący to ciśnienie, do ktorego jest dostęp po odkręceniu specjalnej śruby, ma trójkątny łeb.
chciałbym dodać że pompa druga a regulator nowy w tym silniku musisz przyuczyć nowy regulator jakimś dobrym sprztem.
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
2 i 3 odpowiedź, czyli test przelewów, + wykres ciśnienia magistrali + co ci skacze w ciśnieniu paliwa i w jakich granicach? Pozatym przed samą pompą zastosuj kawałek przezroczystego węza i zobacz czy nie ciągnie powietrza!!! I w 40minut masz odpowiedź.
Witam. Co jest powodem buczenia układu wspomagania w trakcie ,kręcenia kierownicą. Czy to pompa czy maglownica. Gdzie jest zawór regulujący na popie czy maglownicy bo być może on powoduje buczenie. Jakie powinno być ciśnienie na pompie. Olej w zbiorniczku jest trochę spieniony i w trakcie kręcenie mocno się przelewa wewnątrz zbiorniczka.
Na pompie HP, po lewej stronie silnika, okrągły z 2-pinową wtyczką. Na dniach też pewnie będę go wymieniał w takim samym aucie, bo ciśnienie ciągle skacze.
Bardzo proszę o pomoc, a mianowicie Mam Peugota Boxera 2,2 hdi 120KM 2010 rok kupiłem go w Niemczech .Silnik odpala ale nie chodzi na wolnych obrotach jak potrzeba .Auto normalnie jezdzi ma buta itd .Co może być .W warsztacie mi powiedziano ze sie robi adaptacie regulatora ciśnienia pompy jak to zrobić?????
Peugeot Boxer 3.0 HDi z 2008 roku, przebieg 600 tys. Rozrząd po wymianie wytrzymał 40 tys. km i cztery lata. Olej 5W30, wymiana co 10 tys. Kazałem wymienić mechanikowi pompę oleju, myślałem, że zbyt wolno narasta ciśnienie, ale stwierdził, że nie ma potrzeby. Zarzeka się, że rozrząd był oryginalny. Może ktoś przerabiał temat i zna przyczynę. Poprzedni...
Regulator ciśnienia paliwa( jest na pompie) lub wtryski sprawa do dalszej diagnozy sam nie dasz rady
Zobacz do jakiej wartości otwiera Ci się maksymalnie regulator ciśnienia w pompie CR w wykresach.
wtryski były regenerowane miesiąc temu. Jakby były walnięte znowu to by nie pali lub nim rzucało. A może zawór na pompie wysokiego ciśnienia lub sama pompa. Co jeszcze może być przyczyną?
Dziwna usterka rano kręci normalnie a nie pali, płomieniówka jeszcze nie zapala się , ale jej zapalenie nic nie zmienia. Jedyny błąd to , rozbieżność prądu regulatora i ciśnienia na rampie. Oczywiście z palka pali od strzała jak tylko dostanie większych obrotów. Pompa elektryczna daje ciśnienie. Jak raz zapali przez mega długie kręcenie lub z plaka...
Witam. Pacjent peugot boxer 2.2 hdi 2011r. Auto nie równo pracuje dymi na czrno. Po dianostyce stwierdzono zawór regulacji ciśnienia w pompie CR, za wysokie ciśnienie na wolnych obrotach ma ponad 800bar a żądane jest 300bar.Zakupilem nowy regulator ciśnienia ,ale to nic nie zmieniło dalej ten sam problem. Auto odpala od strzała , na waszych obrotak...
takiego modelu nie znalazłem. Może bardziej popularny jest Bosch, ale nie wiem jaki jest jej odpowiednik Bosch i Siemens to jak Fiat Ducato i Peugeot Boxer, różnią się tylko znaczkiem. W zasadzie odpowiednikiem jest każdy Bosch / Siemens w wieku ok 15 lat. Myślałem, że to jakiś charakterystyczny objaw. Owszem, dla tego odsyłam do lektury forum, pisane...
Witam wszystkich. Mam problem z Peugeotem Boxerem 2.2 HDI 120 KM. Auto miało zrobiony remont silnika to znaczy: wymienione tłoki (były dziury), jeden wtrysk (ponoć nie nadawał się juz do niczego), głowica (po remoncie), Po poskładaniu wszystkiego do kupy nie można go odpalić. Byłem autem w serwisie bo ponoć "softa" zgubił, zainstalowali nowego zaprogramowali...
Witam mam problem z Peugeotem Boxerem III 3.0 HDI 2011 rok. Problem polega na tym że auto podczas jazdy gaśnie. Teraz opiszę długą drogę jaką przeszedłem z autem, auto trafiło do mojego warsztatu z powodu gaśnięcia podczas jazdy podpiąłem komputer (kts) i pokazał błąd P0091 przerwa lub zwarcie do masy, P0092 przerwa lub zwarcie do plusa, na początek...
Witam Wszystkich! Potrzebuję pomocy w określeniu sprawności czujnika ciśnienia paliwa na listwie. Opiszę całą sytuację: Auto jeździło choć po zapaleniu czasem huśtało. Po sprawdzeniu okazało się, że komputer pokazywał około 1000bar i więcej na wolnych obrotach. Temat pojawił się na elektrodzie o podobnych parametrach, jednak brak rozwiązania. Został...
Witam. Walczę z problem trochę ciężkiego odpalania tego Peugeota. Nie ma tragedii ale przy nowych wtryskach i regenerowanej pompie WC powinno być igła a czuję już, że duże problemy zaczną się wtedy gdy zaczną się mrozy. Rozrusznik zregenerowany, akumulator sprawdzony i podmieniony na inny 100% sprawny, praktycznie nowy a czasem jest problem z obróceniem...
Witam mam mały problem ponieważ kiedy jadę autem przy wyższej prędkości zaczyna dymić na czarno ,nie jest to jakaś wielka chmura ale w lusterku widzę.Auto odpala normalnie nie stuka i nie puka ciśnienie sprawdzałem w w warsztacie i jest ok,aha mam ominięty podgrzewacz paliwa bo przepuszczał. Miał już ktoś z was podobny problem albo wie dlaczego tak...
Witam, najprwdopodobniej masz dwa wtryskiwacze nieszczelne i dlatego na rampie jest za niskie ciśnienie paliwa. Przy odpalaniu na zaciąg silnik ma wyższe obroty, pompa ma wyższą wydajność i dlatego odpala. Ta usterka jest dość częsta w silnikach 2.8 HDi w Peugeocie Boxerze i Citroenie Jumperze. Po wymianie wtrysków problem znika. (Uwaga, wtryski mają...
Witam. Czy mógłby ktoś mi powiedzieć jakie są sygnały na złączach pompy w silniku 2.0HDI? Auto to peugeot boxer 2005. Pracowałem w serwisie bosch i miałem dostęp do kts'a. W Sis'e wyczytałem, że jedno z nich to regulator ciśnienia sterowany przez pwm. Zmierzyłem współczynniki wypełnienia na obydwu wtyczkach i po włączeniu zapłonu jest ok. 25%, podczas...
Witam. Posiadam w.w. Boxera. Rzadko nim jeżdżę. Po kilka dniach postoju nie chciał odpalić. Zaprowadziłem go do Serwisu Peuegot-a gdzie po podłączeniu komputera powiedzieli że regulator ciśnienia paliwa padł. Wymienili go na nowy i bez efektu. Potem kolejny regulator nowy i nic. Zapłaciłem kupę pieniędzy i kazali zabrać auto. Robię na własną rękę! Pompka...
Nie wiem co dokładnie jest problemem, ale u szwagra w warsztacie mieliśmy taki sam przypadek z Citroenem Evasionem 2.0 HDi. Był on wożony od serwisu do serwisu (wszystkie w promieniu 200km) i nikt nie potrafił powiedzieć co jest przyczyną (mało tego - żaden serwis go nie uruchomił), dopiero jakiś starszy pan z Poznania wyjaśnił, że problem tkwi we wspomnianym...
1. Komputer pokazał błędy: Regulator Ciśnienia Paliwa i błąd immobilaizera (u1600) 2. Wymieniłem filtr paliwa i regulator na nowy. 3. Auto nadal kręciło zdrowo ale nie odpalało. Nie było minusa w kostce zasilania pompy paliwa. 4. Pociągnąłem do kostki minusa z masy baku. Witam trochę od tyłu i nie po fachowewu się za to zabierasz widzisz zrobiłeś diagnostykę...
Witam wszystkich serdecznie! Rzadko piszę coś na forach ale po 1,5 roku walki z autem muszę poprosić o pomoc. Z góry przepraszam za elaborat ale nie wiem co się może przydać więc postaram się opisać to co pamiętam. Peugeot boxer 2011 2,2 hdi L4h2 koła 16 przebieg pewnie jakieś ze 300 tyś zakupiony w październiku 2015 roku. W styczniu 2016 zaświecił...
Witam, posiadam Peugeot Boxer 2,2HDI 120 2009r fabrycznie bez DPF-a, EGR został zdemontowany i zaślepiony. Auto jeździło tak od 3 lat. Jakiś czas temu po zatankowaniu i dojechaniu na miejsce docelowe nastąpił problem z odpalaniem na ciepłym silniku(kręcenie 10-15 sekund). Auto jeździło normalnie. Za namową znajomego wykonałem ponowną adaptację wtrysków,...
Cześć wszystkim, Mam Peugeot-a J5, z wmontowanym silnikiem od Boxera I-gen. Jest to silnik 2.5 TDI, 107KM, THX, DJ5TED Problem polega na tym, że jakiś czas temu w trasie przestało mi działać ogrzewanie z silnika. Po odpowietrzeniu układu (ta rurka w nakrętką obok zbiorniczka), grzanie wróciło, ale sytuacja się powtarza cały czas. Z pod korka zbiorniczka...
ciśnienie peugeot boxer peugeot boxer pompa pompa ciśnienie peugeot
rozebrać quantum piekarnik zabudowy mastercook radia kenwood opinie
schemat rozruchu schemat rozruchu
Schemat połączenia zasilania paliwa Mercedes Sprinter 311 CDI Opel Frontera 2.5 TDS - Lokalizacja Przekaźnika Świec Żarowych