Ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia sprawdzałeś? Oleju w silniku nie przybyło? Możesz spróbować zacisnąć (zaślepić) przewód powrotowy z pompy i próbować odpalić.
Witam wszystkich posiadam nieszczesnego seata exeo 2.0 tdi caga w mojej kadecji złuszczyła się już 2 pompa pierw przebieg 123tys km teraz przy 242;( nowy bak wysczyszczony uklad no i pompa z all...po regeneracji wtryski miałem kupione już 4 szt nowe wcześniej bo stare i tak dawały już oznaki zurzycia..wszystko ładnie poskładane przy okazji nowy rozrzad...
Kolego jeżeli silnik gaśnie to tak jak wspomniane, czujnik wału lub czujnik (nastawnik) regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Może też być uszkodzony czujnik na listwie wtryskowej. Jeżeli ciśnienie paliwa jest poza zakresem z reguły za wysokie, silnik gaśnie żeby uchronić go przed poważniejszą usterką. Bez podpięcia pod komputer się nie...
Są jakieś błędy? Pompa paliwa sprawna , jakie podaje ciśnienie. Pompa wysokiego ciśnienia sprawna, jakie ciśnienie na szynie. Czujniki temperatur sprawne? Map sensor czysty?
Napęd napędem. Ciśnienie powinno być. Ze schematu wynika że zawór redukcyjny jest w pompie zasilającej. Z drugiej strony pompa wysokiego powinna budować ciśnienie nawet bez pompy zasilającej jeśli układ jest odpowietrzony. Jeśli nie robi nic to albo powietrze w układzie albo pompa wc padła, albo rozrząd razem z głowicą padły a pompa się nie kręci bo...
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Bicie piany. Dyskusja co jest ważniejsze,ciśnienie pompki zasilającej czy ciśnienie pompy wysokiego ciśnienia. Wypada jeszcze wiedzieć co pokazują wykresy.
Musisz udać się na diagnostykę elektroniki silnika. Uważam, że masz uszkodzoną pompę wysokiego ciśnienie. Pozdrawiam.
Ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia mogę zmierzyć ale czym zmierzyć ciśnienie za pompa wysokiego ciśnienia bo nie mogę znaleźć takiego manometru do tej skali
Jakie masz ciśnienie pomiędzy pompą wstępna a wysokiego ciśnienia ??
Sprawdź ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia po filtrze. Zrób zdjęcia parametrów paliwowych przy próbie rozruchu silnika.
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
Panowie, brak ciśnienia paliwa z pompy wysokiego ciśnienia, nadmieniam że wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku i nie idzie ciśnienie na listwę, co może być powodem?
witam wszystkich ja miałem taki sam problem z moim sprinterem 311 cdi , po zrobieniu około 300 kilometrów zgasiłem auto i po 10 minutach próbowałem je odpalic i klapa dopiero po jakis 5-6 sekundach odpalał i tak było przez jakis miesiąc , na forach czytałem ze to najprawdopodobniej wtryskiwacze na przelewach bo cały układ miałem szczelny i nie łapał...
ja miałem na myśli pompkę wstępną https://obrazki.elektroda.pl/2380773700_... bo skoro błąd dotyczy układu niskiego ciśnienia to ona jest najważniejszym elementem tego układu i jej wytrzymałość też nie imponuje. Tak jak powyżej Kolega pisze pompy wysokiego ciśnienia i wtryski oczywiście też do sprawdzenia - za niskie ciśnienie wysokiego...
2,6 + - 0,4 bar.
Może być i z pewnością jest uszkodzony, od tego należało zacząć ale musisz założyć oryginalny z odpowiednim ciśnieniem bo padnie pompa wysokiego ciśnienia
Witam diagnostyka komputerem pokazała ciśnienie pompy wysokiego ciśnienia wymieniona i dziala
Nie. Odpowietrz pompę.
A jakie ciśnienie daje pompa wysokiego ciśnienia ?
A czy ta diagnostyka może zrobić testy i odczytać jakie jest ciśnienie, czy się zmienia, czy reaguje nastawnik w pompie wysokiego ciśnienia? Trzeba sprawdzić czy jeśli jest awaria systemu regulacji wysokiego ciśnienia, czy zwór bezpieczeństwa wysokiego ciśnienia nie uszkodził się (wypłukał się) i nie ucieka przez niego ciśnienie. On jest elementem rezerwowym...
Pompa niskiego ciśnienia jest w baku paliwa. Trzeba sprawdzić czy jest ciśnienie na wejściu pompy wysokiego ciśnienia w komorze silnikowej. Aby dostać się do pompy niskiego ciśnienia (w zbiorniku paliwa) trzeba zdemontować tylną kanapę i pokrywę pod wykładziną.
Witam. Mam podobny problem. Udało się rozwiązać ?
A zasilanie z baku sprawdzone jakie ciśnienie na wejściu pompy wysokiego ciśnienia. Pompa w baku sprawna.
Odpowietrz jeszcze raz na niskim ciśnieniu (delphim). Pozakręcaj wszystko na wysokim ciśnieniu (przy wtryskach ,listwie pompie). Luzuj wysokie ciśnienie (przy wtryskach pojedynczo podczas kręcenia silnikiem. Przestajesz kręcić - zakręcasz) Cewki przy wtryskach wypięte.
Proponuje sprawdzić ciśnienie paliwa na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia w trakcie pierwszego rozruchu.
a jeszcze pytanie do osób co mają ten sam problem z odpaleniem na zimnym, czy mierzył ktoś z was ciśnienie jaką daje pompa elektryczna? to jest pompa co znajduje się w zbiorniku paliwa, ona bije ciśnienie do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia i wraca spowrotem do zbiornika, ciśnienie w tym układzie powinno wynosić 1,5 bara
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Dzięki za zainteresowanie. Czyżbym miał takie szczęście i druga pompa wysokiego ciśnienia była w ten sam sposób zła? na obu pompach wysokiego ciśnienia ten sam błąd układ niskiego ciśnienia-ciśnienie za niskie.
jeżeli chodzi o obroty pracującego silnika to niecałe 900. Jest taka możliwość że pompa niskiego ciśnienia dawała by niższe ciśnienie i przez to przekładało by się na ciśnienie w pompie wysokiego ciśnienia ?
Wiew że ta ze zbiornika podaje w granicach 150-200 barów. Nie pamiętam ile daje wtryskowa . Co to za bzdury! Od 3 bar do 6 bar jest dobrze ze zbiornika. Pompa wysokiego ciśnienia 1600bar max.
Jak jest za duże ciśnienie na niskim obwodzie paliwa, sprawdź sitko na pompie CR. :)
Myjka wysokociśnieniowa nie używa kompresora. Jest tam specjalna pompa tłoczkowa wysokiego ciśnienia. A ciśnienie robocze zależy również od zastosowanej dyszy. Z kompresora to można np. piaskarkę zrobić.
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
Witam. Tak jak w temacie problem z odpaleniem vw tiguan 2.0 tdi cr 2009r kod silnika CBAB Dodatkowo wywala błąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod maską i w nogach kierowcy i podmieniałem przekaźnik, odpowiedzialny za pompę. Nie dochodzi prąd do pompki, która znajduje się nad rozrządem. Ciśnienie z pompy wysokiego...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Np. w prasach hydraulicznych, szybki "dosuw" i tłoczenie normalnym ruchem, później szybkie wycofanie. Realizuje się to dwoma pompami: jedna duży wydatek niskie ciśnienie, druga wysokie ciśnienie.
Piszczy bo ma maksymalne ciśnienie, tak samo zachowuje się po wypięciu wtyczki. Na biegu jałowym powinno być 40 bar. Instalacja do sprawdzenia , wtyczka przy regulatorze pin 1 -plus po bezpieczniku 23(15a) w komorze silnika, pin 2 - sterowanie pin 15 złącza 60 pinowego sterownika . Jak pompy i instalacja sprawne to zostaje sterownik. Problem jest taki...
Na systemie zbiornika 1 rurowym dobrze jest mieć by pass, bo przez wirnik pompy podczas braku prądu ciśnienie i wysoka temp. Nie wyjdzie tak łatwo do zbiornika.
Orginalnie u góry zawsze wybije może pompa ma za wysokie ciśnienie.
Problem wydaje mi się bardziej tkwi w doborze pompy i co w sytuacji zbyt wysokiego ciśnienie lub braku. Regulacja pompy z reguły jest ograniczona i zależną od typu pompy (np. 20-50 Hz ). Tu czasem można rozważyć dołożenie drugiej pomocniczej pompy. Co do falownika do rzeczywiście każdy przyzwoity falownik ma regulator PID wiec do tego czujnik ciśnienia...
Jak w temacie, Saab 9-3 2009r. 1.9 TiD 120km silnik fiata, sprawdzone wtryski, kompresja, rozrząd, ciśnienie do pompy wysokiego 4.5 bar, ciśnienie przy rozruchu na railu 350 barów i nie spada, wydech drożny, świece sprawne i grzeją, nowy akumulator, brak kodów usterek, a czasem ze 2 min trzeba kręcić żeby zagadał. CO może być ? Sprawdziłem już prawie...
Jak wyżej Kolega napisał ... ale również ten kod usterki 94 "wysokie ciśnienie"może spowodować pompa wysokiego ciśnienia.... a błąd wskaże własnie na stronie niskiego ciśnienia.
A jakie ciśnienie na rampie/pompie wysokiego ciśnienia? Jakie ciśnienie widzi sterownik?
Temat nadal aktualny i boryka się nadal z tym problemem powyżej. Czy ktoś ma jakiś pomysł. Mam w planach wymianę pompy wysokiego ciśnienia bo tylko to nie było wymieniane.
Problem jest znany w ASO, jednak ich pomoc kończy się na wymianie przewodu wysokiego ciśnienia. Moim zdaniem problem leży w mocowaniu pompy wysokiego ciśnienia. Pompa drga inaczej niż silnik i wibracje powodują rozszczelnienie mocowania rurki na króćcu pompy. U mnie jest to samo. Pojeździ trochę i rurka jest rozszczelniona. Nic nie daje dokręcenie....
Według mnie pompa i wtryski do sprawdzania. Miałem kiedyś podobny temat ten sam błąd w dodatku był jeszcze 3141. Możesz jeszcze zmierzyć ciśnienie zasilania paliwa, które wytwarza mechaniczna pompka zespolona z pompą wysokiego ciśnienia.
Wykręciłem pompę wysokiego ciśnienia i zacięła się jedna sekcja. Wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie się pojawiło lecz samochód dalej nie odpala. Co może być z nim jeszcze nie tak ? Stoją wtryski zabite opiłkami. Cały układ paliwowy do wymiany. Lub porządne czyszczenie.
Opcom - wymiana pompy wysokiego ciśnienia.
Fakt, ja z przyzwyczajenia ze wszytko robię na przetwornikach ciśnienia i przetwornikach różnicy ciśnie, pakowane wszystko w sterownik lub falownik. Jeżeni jest kilka odbiorów to falownik jest wskazany bo na podstawie ciśnienia statycznego można sterować pompą wtedy ciśnienie w instalacji jest zawsze takie samo jak zadane. Skoro sama pompa na styczniku...
1. C na 00 stałe obroty ustawiane biegi od 1 do 7 w funkcji 1. d rezygnujemy z elektroniki pompy.... Dalej 1. C na 01 ciśnienie stałe wysokie, 1. C na 02 ciśnienie stałe średnie, 1. C na 03 ciśnienie stałe niskie, 1. C na 04 ciśnienie proporcjonalne wysokie, 1. C na 05 ciśnienie proporcjonalne niskie. Oczywiście chodzi o charakterystykę pracy pompy...
Pomiar ciśnienia na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia dużo wyjaśni.
Różne dziwne dźwięki z pompy wysokiego ciśnienia to w sumie norma. Jeżeli krzywka wałka pod pompą i zabierak pompy są ok, to raczej nie ma się czym przejmować.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Z tego, co wiem, to sprawdzał ciśnienie i jest podobno w porządku. Wiem jeszcze, że wspominał o jakiejś pompie wysokiego ciśnienia.
Sprawdź ciśnienie paliwa pompy wysokiego ciśnienia, mieszanka może być uboga, i wypada zapłon. W tych silnikach, przy 70 tyś km siadają pompy.
Pompa oleju do wymiany.
Jak jest pompka paliwowa w zbiorniku to trzeba ją sprawdzić czy daje ciśnienie na pompę wysokiego cisnienia lub pompować gruszką jak jej nie ma i wtedy mierzyć ciśnienie i sprawdzać ile idzie paliwa na powrót do zbiornika.
Sprawdź jakie ciśnienie wytwarza pompa wysokiego ciśnienia na wolnych i wysokich obrotach. Dodatkowo standardowa procedura czyli czyszczenie układu paliwowego od zbiornika poczynając + nowy filtr. Najlepiej rozebrać uszkodzony wtrysk i zobaczyć czy niema w nim opiłków z pompy.
Witam.Błąd EMS - 148; ciśnienie paliwa w akumulatorze, drobna nieszczelność w obszarze wysokiego ciśnienia układu paliwowego.Sprawdź czy nie ma widocznych ubytków paliwa , jeśli nie to : zmierz ciśnienie paliwa powracającego . Sprawdź szczelność zaworu bezpieczeństwa lub wymień głowicę cylindra pompy wysokiego ciśnienia ( mało prawdopodobne ale możliwe).CTS...
Wadliwy okazał się regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia, samochód wcześniej miał też za wysokie ciśnienie paliwa. Po wymianie wszystko ok.
Witam. Auto z 98 roku, przed liftem wersja, silnik 1800 GDI. Była czyszczona przepustnica. Carisma już jakiś czas wariuje. Na początku pokazywała kilka błędów, jednym z nich był jakiś czujnik, już dokładnie nie pamiętam jaki. Był w okolicy za 10zł, kupiłem, wymieniłem. Błędy zniknęły. Został tylko ten z pompą wysokiego ciśnienia. Ten tłoczek przycierałem...
A regulator w pompie sprawdzałeś/podmieniałeś?
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
Jeszcze może być urwany wirnik pompy wody.
Może zawór regulacyjny na pompie wysokiego ciśnienia.
Zmierz napięcie na zaworze dawki. Na jednym jest plus po zapłonie a drugi jest zwierany do masy przez ECU. Jeżeli jest pompka elektryczna zmierz ciśnienie paliwa przed pompą wysokiego ciśnienia. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Zmierz ciśnienie paliwa przed pompą wysokiego w momencie występowania problemu. Na pompie wysokiego nie ma czujnika, tylko jest zawór.
Jest to zawór który reguluję ciśnienie na listwie Znajduje się przy pompie wysokiego ciśnienia Dochodzą do niego dwa kabelki
Witam wszystkich, jestem w posiadaniu Golfa 6 2.0 tfsi auto po wypadku w prawy przód. Rozrusznik kręci, paliwo z pompy ciśnienie 5.5 bara, nowa pompa wysokiego ciśnienia, paliwo dochodzi na listwę lecz wygląda jak by nie było podawane przez wtryskiwacze. Na "plaka" zapala po czym zaraz gaśnie, rozrząd jest na znakach. Nie generuję żadnych błędów. Auto...
zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
Rano podpiąłem DiagBoxa i przęgręciłem kluczyk . Pokazało 5bar na zadanym i 5bar na uzyskanym ciśnieniu. Odpaliłem silnik i wyskoczyła awaria silnika. Zadane ciśnienie 30bar a uzyskane 5bar. Przegazowałem silnik na 3000obr. i zadane ciśnienie 60bar a uzyskane 5bar. Czyli pompa ze zbiornika daje 5bar, a ta wysokiego ciśnienia nic nie podbija. Oczywiście...
Filtr paliwa sprawdzony? Jest paliwo przed pompą wysokiego ciśnienia? niema paliwa przed pompą wysokiego ciśnienia...
Witam wszystkich.Mam podobny problem z tym samochodem pali kiedy chce i nie ma no to wpływu pogoda.Komputer nie wykazuje żadnych błędów.Wtryski sprawne pompa też i czujniki .to co udało się ustalić to to że zanika ciśnienie między pompą zasilającą a wysokiego ciśnienia nadmieniam że pompa zasilającą sama jest sprawna ( jest po testach ).Podejrzewam...
" przed pompą wysokiego ciśnienia nie występuje żadna wstępna pompa" czyli masz tam podcisnienie. powinno byc -0,5 bar regulator cisnienia jest na listwie i kto wie czy z listwa nie jest wymienialny. Na pompie jest reg przepływu. Sprawdz na opiłki, ogólne zanieczyszczenie.
regulator wymieniony, nie pomaga. jeśli jest za wysokie ciśnienie na pompie, to czy możliwą przyczyną mogą być wtryski?
Miałem to samo przy meganie 1.9 dci 2002r, odcinała zapłon tak powyżej 2 tys obrotów przy obciążeniu, wymieniłem prawie wszystko łącznie z pompą wysokiego ciśnienia, którą na szczęście mogłem oddać a okazało się że winna była pompa niskiego ciśnienia, koszt około 120 zł chiński zamiennik. Pompa powinna mieć wydatek ponad 2litry ropy na minutę co bardzo...
Jaki jest procent wypełnienia dla zaworu i jakie ciśnienie widzi ECM?
Ok zmieniłem świece i może jest trochę lepiej ale ciągle muszę długo kręcić rozrusznikiem. Mam do porównania audi 2.5 TDI które pali "za raz" a tu muszę chwilę pokręcić. Czy to normalne w HDi W HDi potrzebne jest dużo wyższe ciśnienie (200-1200) niż w zwykłych TDi, nim nie osiągnie się dolnej granicy ciśnienia nie dostaniesz impulsu na wtryskiwacze...
Jeżeli ciśnienie na listwie jest 0 to nie będą lały.
Filtr paliwa wymieniony z 3 razy przy wymianie pompy i wtrysków. Pompa wysokiego ciśnienia ustawiona na blokadę nawet próbowałem ją specjalnie przestawić ale nie dawało to efektu.
Wymieniasz pompę wysokiego ciśnienia. Standardowo w tych silnikach.
Proszę zwrócić uwagę iż w pompie wysokiego ciśnienia od góry znajduje się zamontowany pionowo króciec i po jego wykręceniu z pompy w pompie znajduje się zamontowany pionowo filterek paliwa.
będzie tylko mielić wodę Podobna sytuacja będzie jak w trakcie pompowania zamkniesz zawór tłoczny (przed hydroforem, zaraz za pompą) - prąd pompy spadnie prawie do biegu jałowego mimo, że na pompie będzie wysokie ciśnienie i pompa będzie "mielić" wodę. W Twoim zakładanym przypadku prąd też spadnie prawie do biegu jałowego.
Dokładnie to co pisałem wcześniej ciśnienie paliwa względem pracy zaworu regulacyjnego poza specyfikacją (odchyłka na plus lub na minus). Dodając do tego fakt że nie chce odpalać i problem z mocą na obrotach to raczej nie osiąga zadanego ciśnienia. Kroki naprawcze to: 1. Wartości rzeczywiste i potwierdzenie przypuszczeń o za niskim ciśnieniu . 2. Test...
Nadal to samo Renia ciężko odpala . Jakie powinno być ciśnienie na listwie?
auto nie chce odpalić, na plaka chodzi a na paliwie nie, podejżewam że nie ma impulsu na wtryskach, Jak podejrzewasz?Albo jest albo nie,jak stoi ciśnienie przed pompą wysokiego?Jakie ciśnienie na listwie przy rozruchu ?Mam nadzieję że wiesz na co patrzeć .
Witam. W tych silnikach istotną czynnością jest ustawienie pompy wysokiego ciśnienia. Na kole wałka rozrządu są dwa otwory z których jeden jest do ustawienia samej pompy paliwa. Jak wymieniałem silnik tego typu DW10, to na glowicybpo stronie pompy wysokiego ciśnienia paliwa była naklejona informacja z ustawieniami.
Sprawdź drożność powrotu z pompy.
sprawdz czy przy wzroście obrotów i ciśnienia silnik nagle zaczyna głośniej pracować , jeśli tak się dzieje to wymień zawór regulacji ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia common rail a jak silnik pracuje w miarę normalnie sprawdz czujnik ciśnienia na listwie...
Te 115 bar wygląda jak wartość zastępcza z sterownika silnika ?? Ciśnienie wymagane leży w zakresie 40-110 bar. Możliwe że nastawnik nie daje rady przy podwyższonych obrotach i ster w ramach ochrony podaje takie ciśnienie paliwa ? Moje takie przypuszczenia. Sprawdź jeszcze sterownik silnika. Może ktoś coś grzebał i zielono w środku. Podobną historię...
Co masz na myśli że przez pompę wysokiego ciśnienia paliwo przepływa swobodnie? Układ jest zamknięty regulatorem ciśnienia który przy braku wysterowania powinien otwierać się przy 100 bar, przy czym nie jest on idealnie szczelny aby po minucie zeszło ciśnienie z listwy. Nadciśnienie na dopływie do pompy wysokiego ciśnienia jest potrzebne by nie dochodziło...
Do sterowania kątem wtrysku ta pompa wykorzystuje ciśnienie wewnętrzne pompy wytwarzane przez pierwszą jej sekcję (bodajże pompa łopatkowa). Na tłoczek podawane jest ciśnienie prze-regulowane przez elektrozawór kąta wtrysku. Teraz jeżeli pompa nie wytworzy tego ciśnienia to nie napełni prawidłowo sekcji wysokiego ciśnienia oraz nie przestawi kąta wtrysku....
Ta grucha jest twarda bo prawdopodobnie zawór regulacyjny nie działa poprawnie,tak mi sie wydaje....pompa zaciąga paliwo z baku,zawór nie puszcza na listwe bo zbyt małe ciśnienie jest wytwarzane a jak pompujesz to pomagasz pompie wytworzyć odpowiednie ciśnienie....przestajesz samochód gaśnie....ja mam pompe w baku i ona pompuje paliwo do pompy wysokiego...
Budowa tego wyłącznika ciśnieniowego jest stosunkowo prosta. W pompie wodnej jest umieszczony dodatkowy cylinderek z tłoczkiem. Z jednej strony na tłoczek oddziaływuje sprężyna z drugiej ciśnienie wody. W chwili gdy zablokowujemy na pistolecie wypływ wody w układzie gwałtownie wzrasta ciśnienie. Przezwycięża ono siłę sprężyny i przesuwa tłoczek. Tłoczek...
Daf xf 106, brak ciśnienia paliwa. Wersja silnika na dwie pompy wysokiego ciśnienia. Ciśnienie na filtrze dochodzi do 0,5 bara przy kręceniu. Przy ręcznym pompowaniu 1 bar. Bez kręcenia rozrusznikiem. Zawór na listwie podmieniony. Wyjęta wtyczka. Nadal brak przyrostu na filtrze. Ma ktoś na to pomysł. Niestety w tym silniku zdiagnozować układ paliwa...
pompka elektryczna musi być ona podaje ciśnienie wstępnego do pompy wysokiego ciśnienia nie musi znajdować się w zbiorniku lecz koło niego
ciśnienie pompy wysokiego master regeneracja pompy wysokiego czujnik pompy wysokiego
amplituner potencjometr volvo potencjometr przepustnica klapka sterowania temperatura nawiewu
spawarka inwertorowa przekaźnik vestel 17mb170 firmware
Losowe wyłączanie komputera przez Avast - przyczyny i rozwiązania Citroen Berlingo 1.6 HDi - Klapy wirowe w silniku