21 lat Pana Wiesia w PGR. :-) . To wszystko wyjasnia No tak bo lepiej mieć 20bar niż 28bar. . W tym silniku akurat tak, nie zrozumiesz dopóki nie zajrzysz do dodatku service training Co do uszczelki to nie widziałeś tam znaku zapytania? Ja nie stwierdziłem tylko spytałem dla mnie to różnica. . A jak autor by to potwierdził to, co brnąłbyś w bajki dalej?...
Panowie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie sprężania w tym silniku?
kkknc Cermotor akurat ich nie dobierał. A więc od początku. 17 lat temu jedna z firm przeprowadziła kapitalny remont tego silnika. Jeśli chodzi o tuleje, zamontowano je z firmy yenmak (wymiar wysokości 137,3 mm - zgodny z instrukcją). Niestety w zeszłym roku w silniku pękł wał na 4 korbie. Na szczęście tak pękł, że blok ostał się cały. Tym razem postanowiłem...
Chyba raczej ty sobie podaruj. Bo producent nie podaje ciśnienia sprężania na 33 tylko znacznie mniej. Silnik nie może mieć więcej niż podaje producent zawłaszcz jak Heniek w szopie przy nieumiejętnym remoncie silnika tego nie zrobił. A i tak nie ma praktycznie możliwości by takie wysokie ciśnienie jak 35 uzyskać. A nawet gdyby to przy takim ciśnieniu...
Cisnienie po odpaleniu w okolicach 4 bar później po rozgrzaniu spada na wolnych obrotach do troszkę ponad 2 bary. Ciśnienie sprężania czy oleju? Jeśli sprężania to powinno być co najmniej 11bar dla benzyniaka i co najmniej 22 dla diesla. Jeśli oleju to w normie. Silnik chłodzony cieczą czy olejem?
Stan pierścieni sprawdzisz szybko poprzez pomiar ciśnienia sprężania.
A masz możliwość posprawdzać ciśnienia (paliwa ,sprężania). Można by było sprawdzić jeszcze świece żarowe.
W kompresorach śrubowych silnik pracuje a "sprężanie" jest załączane/wyłączne zaworem więc nie ma potrzeby za każdym razem uruchamiać i wyłączać silnik napędowy. Sterowanie to już inna sprawa - trzeba badać smarowanie, temperaturę, ciśnienie i może kilka innych parametrów. Do tego niezależne zawory bezpieczeństwa o odpowiednim przepływie w stosunku...
Witam, odpisuję Ci w tym topicu tylko i wyłącznie dlatego że miałem do czynienia z tym silnikiem, w ramach 'hobby' mojego ojca. :D Z reguły deutz'e na zachodzie są jechane do końca, więc sugeruję sprawdzić ciśnienie sprężania. Najczęściej pada cylinder znajdujący się najbliżej kabiny. Ostrzegam, jeśli zdejmiesz tuleje, pamiętaj o tym by przy wkładaniu...
Strzała wszystkim, niedawno postanowiłem zwiększyć moc mojego ursusa c360 poprzez zamontowanie turbo, akurat złożyło sie tak że dostałem nówke nieśmigane turbo schwitzer s1 z ciągnika deutz. Mając nadzieje że będzie działać jak należy zamontowałem je, ale okazało sie że niestety sie przeliczyłem. Turbo nie daje ciśnienia, spręża dopiero przy max obrotach,...
Ten co na siwo to trzeba zwiększyć kąt początku wtrysku paliwa, tzn. przyspieszyć poczatek wtrysku. C 330 czy 360 jest regulacja dla wszystkich naraz, ale też ustawiać można każdy cylinder indywidualnie . Co napędza te pompki, mają własne wałki krzywkowe, wałek rozrządu. Jeśli wałek rozrządu to trzeba tą pompkę co dymni na siwo przybliżyć do krzywki,...
Mam serwisówke do tych silników ale nawet tam nie jest podane ciśnienie.Z tego co pamietam to badziewie było montowane w Deutzach AgroLux i AgroPlus,chyba w 75-kach.Moze tam znajdziesz dane.Generalnie jeden z większych rzęchów jakie dane mi było reanimować.
uszkodzenia wtryskiwacza gdy paliwo jest kierowane nie w komorę sprężania tylko obok A gdzie ma wylecieć dziura skoro w tym miejscu tłok ma najmniej mięsa więc najszybciej się ono rozgrzeje, boki są chłodzone przez omywaną wodą tuleję, a druga sprawa właśnie w komorę sprężania jest wtryskiwane paliwo. Więc nie wypali go nigdzie indziej tylko właśnie...
sprężania ciśnienie prawidłowe ciśnienie sprężania skoda ciśnienie sprężania
siłownika master czujnik tlenku węgla czadu woltomierz schemat analogowy
generator liczb losowych generator liczb losowych
Pomiar napięcia warikapowego w tunerze Diora Polonez Montaż sprężyny w kierownicy Tracer SimRacer - krok po kroku