A jakie napięcie jest podczas pracy mierzone bezpośrednio na alternatorze i na akumulatorze?
Z braku ładowania z alternatora powinna mi się zapalać lampka ładowania Czasami wcale nie świeci a i tak nie ładuje. Sprawdzałem teraz, wspoczynku spadło z 12,5V do 12,3V. Natomiast w czasie rozruchu pod obciążeniem już do 12,9 V... a na odpalonym?? Dodano po 23 No to na co liczysz? Cud?
S- stan naładowania akumulatora, pomiar N- wyjście obrotomierza
ALTERNATOR HITACHI IG- ignition, zapłon L- charging lamp, lampka ładowania S- battery sense, ładowane akumulatora N- point central, wyjście obrotomierza
Alternator.
ja się podłączę pod ten temat, bo mam podobny problem, a mianowicie mam lancera 1,6 16V ('94) i na postoju mi ucieka ok 3A, objawy prawie identyczne ja w pierwszym poście, tylko z tą różnicą, że czasem jest ok. Znajomy mówił, że być może szczotki zwierają czasem w alternatorze, drugi kazał zmienić akumulator, już sam nie wiem, wymiana/naprawa alternatora...
Witam Owszem aby lampka zgasła musi być odpowiednie napięcie ale ta lampka jest też od wzbudzenia alternatora i jak ona świeci to alternator nie ładuje (dlatego tak jest z tymi światłami) i to wcale nie jest normalne to jest uszkodzony alternator w sumie narazie można tak jeździć ale kiedyś... POZDRAWIAM
Podejrzewam że wysiadło ładowanie i skończył sie prąd z akumulatora naładuj go, jak po tym zabiegu odpali to musisz sprawdzić alternator.
Alternator obfotografowałeś ale przekażników jest kilka.Pewnie mostek się spalił i włancza przekażnik od kontrolki.
Jest jeszcze możliwość że masz luźny pasek na alternatorze.
Nie wiem jaki tam jest typ alternatora ale jeżeli bez żadnych japońskich usprawnień, to powinno być tak że jeżeli alternator ładuje a kontrolka aku się swieci to znaczy że wzbudza się przez lampkę = uszkodzone diody wzbudzenia.
To że został zmieniony regulator to nie znaczy że jest ładowanie!!! Ile ładuje przy odpalonym silniku??? Jeżeli poniżej 13v To lipa. Alternator do naprawy! Sprawdz to ładowanie i daj znać
L-lampka na desce, inaczej wzbudzenie. S-sensor akumulatora, bez tego alternator będzie pakował na maksa. Jak jest obrotomierz na desce to trzeba sobie wyprowadzić przewód z alternatora. Jak nie ma to się nie przejmować.
Masz martwy akumulator - podczas pracy silnika alternator ładuje, więc on odpada. Akumulator trzeba wymienić.
Silnik chodzi jak Diesel, klepie. Natomiast buczenie z alternatora (odsłuchałem na słuchawkach, nie jest zbyt głośne) wskazuje że alternator pracuje na jednej fazie — uszkodzenie diod lub uzwojenia statora. Najlepiej byłoby to sprawdzić na wyjętym alternatorze podpiętym do akumulatora przy kręceniu np. wiertarką. Ewentualnie buczenie może dochodzić...
Niebieski przewód idzie prosto do licznika. Musisz go przedzwonić. Jaki masz typ alternatora?
Czyli najlepiej wyciągnąć alternator? W zależności od jego lokalizacji - czasami można wymienić regulator bez demontażu alternatora. Lepiej jednak wyjąć i sprawdzić też komutator i okazyjnie łożyska. Jakieś pomysły co jeszcze może być przyczyną jak nie regulator? Kable, akumulator, słabe połączenie (śniedź itp), prostownik alternatora, uszkodzony wirnik...
Witam Na krótko przed wyłączeniem silnika obroty silnika wzrosły do 1000.Po włożeniu i przekręceniu kluczyka następnego dnia żadna z kontrolek nie świeci ,sprawdziłem więc akumulator okazuje się że jest wyładowany ,miernik wskazuje 4,5 V W ubiegłym roku wystąpił podobny objaw - skutkiem była wymiana alternatora .Akumulator ma ok 4 lata Co mogło go tak...
To wszystko na akumulatorze podpiąłeś? A ten wolny styk jaki ma oznaczenie.
podczas jazdy zauważyłem również, że co jakiś czas zapalała się kontrolka akumulatora i gasła. Na początek do przejrzenia oprzewodowanie i wtyczki z gniazdkami alternatora.
Witam mam pytanie. Po odpaleniu auta, w którym jest rozładowany akumulator, podczas pomiaru woltomierz pokazuje 1 V. Czy wpływ na pomiar może mieć rozładowany akumulator, czy jest to wina alternatora ? Samochód to Opel Corsa B 1,4 benzyna.
Witam , Jaki akumulator najlepiej wybrać do OPEL Corsa B 1.2 8V 1998r. :?: :) Raczej OPEL Corsa B 1.2 8V 1998 :D Ważne żeby akumulator był możliwie najświeższy (nie kupuj w marketach bo tamte są starsze niż Ci się może wydawać, ponadto nikt nie dba o ich stan naładowania itp) Im większa pojemność akumulatora tym lepiej, bzdurą jest że większy akumulator...
jednak to byl alternator
Mam problem z ładowaniem akumulatora opel corsa b(diesel) z alternatorem 2-pinowym.Po odpaleniu silnika napięcie ładowania na słupkach akumulatora wynosi 14.5v.Lampka kontrolna ładowania się świeci.Po przejechaniu dłuższego dystansu na światłach nie mogę odpalić samochodu.Dodam że akumulator jest sprawny.Może za mały prąd ładowania?
Pomimo że schemat powyżej jest z nowszego modelu w podłączeniu nie powinno być zasadniczych zmian alternatora G-6 i przekaźnika ładowania K-79. Jeżeli chodzi o regulator http://obrazki.elektroda.net/16_12368675... to podłączenie jest następujące; B- podłączone bezpośrednio pod śrubę głównego zasilania alternatora S-pomiar napięcia akumulatora-wyprowadzenie...
Ładuje po czasie ,by alternator nie obciążał silnika w czasie rozruchu i zaraz ponim.To normalne. Ten regulator,sprawdza napięcie na akumulatorze przez zacisk S i nie tylko.Problemy z brakiem przejścia na wtyczce i zaciskach mogą powodować takie skoki. Odłącz wtyczkę od alternatora, powinien regulować tylko przez D+ w trybie awaryjnym. Będziesz wiedział...
Akumulator został naładowany, tak światła świecą.
A jakie jest napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika?
Podłączałem kablem rozruchowym '-' z akumulatora z uchwytem alternatora... I nic to nie zmieniło...
Zależy jak długo jechałeś ? Nie chodzi o rozruszanie tylko alternator podładował akumulator. Nie zaszkodzi gdy go po prostu naładujesz prostownikiem wręcz wskazane. Pamiętaj - NIE ZAPALAJ AUTA NA ZAPYCH - może to być kosztowny sposób. Lepiej już pożyczyć przewody i podłącz się do innego auta.
Prawdopodobnie coś jednak musiałeś ruszyć. Szukaj przy alternatorze ewentualnie zbieg okoliczności i coś padło.
Trzeba się liczyć że ci się może akumulator nie ładować i w końcu nie odpalisz. A tak jeżdzić możesz. A masz może jakieś podejrzenia czy cały alternator będzie do regeneracji?
Witam, mam problem z rozładowywującym się akumulatorem w Opel Corsa B, rocznik 1995. Wymieniłem alternator, w którym ładowanie akumulatora pokazywało 13.2 V, po wymianie pokazuje 14.5 V. Samochód na postoju szybko sie rozładowuje, odłączony został alarm, radio zostało wyjęte, bezpiecznik od radia tagże a akumulator dalej pada co to może byc? Na pewno...
nie ma ktoś z was schematu do tego samochodu? OPEL CORSA 1.5D (isuzu). w googlach nie znalazłem
Dzięki wszystkim za pomoc. Akumulator okazał się być w porządku. Pękło łożysko i wałek w alternatorze. Niestety nie obyło się bez wizyty u mechanika.
Wzmożone obciążenie alternatora po rozruchy może być spowodowane zużytym akumulatorem. Doładuj aku prostownikiem i sprawdź ponownie na zimnym silniku.
To jak wytłumaczysz, że masz wszystkie klasyczne objawy podlączenia odwrotnego? Dym z alternatora, rozrusznik, wycieraczki? Jeszcze możesz posprawdzać masy, akumulator-silnik i akumulator nadwozie. Ale wątpię, czy to coś da.
Czasami nie otwiera / nie zamyka z pilota. Baterię w pilocie mam nówkę. Gdy troszkę pojeżdżę, lub auto postoi - sytuacja wraca do normy. Byłem z tym w serwisie i powiedzieli, że komputer nie zarejestrował żadnych błędów. Nie pomogli. Co należy podejrzewać: akumulator, alternator?
Akumulator ok a alternator nie daje rady czyli pozostaje chyba tylko kondesator :/ ?
Mam dwa przewody spięte ze sobą i to jest faza. Idzie ona do grubej śruby.. Dwa przewody, + z akumulatora do tej grubej górnej szpilki z małego walca rozrusznika - elektromagnesu, a ten drugi przewód idzie do alternatora ? Problemem było to, że połączyłem kabel fazy z masą do jednej śruby i to dawało zwarcie.. Tą jedną z "faz", tą na alternator podłączyłeś...
Czwarty przewód to stabilizator "15" z instalacji po to żeby na akumulatorze było zawsze 14V.
Ostatnim czasy samochód po odpaleniu zaczął nierówno pracować ,ma jakby przeskoki ale oświetlenie bardzo delikatnie przygasa podczas tego przeskoku Na zimnym tylko czy na ciepłym też? Zależne to jest od temperatury silnik lub otoczenia? Raczej nie akumulator tylko alternator jak już coś - choć nie wiem czy grzanie szyby tylniej + wentylator na pełną...
Bywają takie przypadki jak np. jedna z diod w alternatorze ma przebicie. Proponuje zdiac kleme z baterii i wtedy kolega sie przekona czy aby bateria jest ok. Procz alternanora co jest najbardziej prawdopodobne zdarza sie ze polyka prad radio lub immo. Ale to juz po wyeliminowaniu alternatora. Pozdrawiam
myślę że 41Ah będzie wystarczający, zbyt duża pojemność nie wskazana ze względu na niedoładowanie przez alternator. Jak kolega wcześniej napisał Centra jest OK.
Podczas mierzenia ladowania,wartosc nie moze skakac tj raz wyzej raz nizej-jak tak to moze masz trzasniety regulator napiecia przymocowany z tylu alternatora,lub pasek klinowy luzny
Zerknij na przewody przy alternatorze , prawdopodobnie masz jeden urwany lub brak kontaktu.
Wstaw większej pojemności akumulator do tego kondensator Parę faradów i będzie ok.
Jeżeli chodzi o regulator napięcia to nie wiem czy jest sprawny czy nie. Samochód przestał kręcić dzisiaj, w związku z czym odholowałem go na parking i na razie stoi do czasu, aż nie naładuję akumulatora.
Zmierzyć napięcie lądowania oraz stan połaczenia kabel minusowy i plusowy idący do alternatora i rozrusznika. To podaj nam tutaj te wartości ładowania: -na biegu jałowym bez obciążenia -przy 2500 obr bez obciążenia -na biegu jałowym z obciążeniem -przy 2500 obr z obciążeniem Obciążeniem ma ją być światła mijania + drogowe, ogrzewanie tylnej szyby,...
Witam. Dziś u mnie pod blokiem powstał problem. Sąsiad w Corsie (aku 45Ah, alternator 55 A) zostawił na noc włączone radio i światło i akumulator zdechł do 2-3 V. Poprosił mnie o pożyczenie prądu (nie miał czasu na ładowanie prostownikiem wg zasad 1/10 C). Ja mam w aucie alternator 150 A. Corsa odpaliła z mojego odpalonego auta, czyli pociągnęła prąd...
Niebiesko-biały leci do sterownika silnika (na pin 42 jednej z kostek). Dzięki, przewód dobry. No to zagadka - alternator na stole probierczym zachowuje się idealnie. Przewód energetyczny oraz sterujący sprawne. Efekt - brak ładowania. Po silnym przegazowaniu ładowanie jest 13,7 ale lampka "z akumulatorem" cały czas świeci. Zapraszam do zabawy.
Jeśli ktoś ma do sprzedania sterownik do świec żarowych do mojego autka (jak w temacie) to proszę o kontakt szukałem już tydzień i nie mogę znaleźć takiego sterownika, interesuje mnie używany ponieważ mój budżet wygląda dość kiepsko po wymianie akumulatora oraz alternatora:/
Ten silnik nawet po odpaleniu grzeje świece żarowe dopóki nie osiągnie 60°C, a świece powodują duże spadki napięć. Inną przyczyną może być kończący się akumulator, źle naciągnięty pasek i w końcu alternator.
Zrobilo mi sie gdzieś zwarcie po podłączeniu klemy akumulator wytrzymuje 3 minuty (podłączone pare akumulatorów wiec nie wina akumulatora) alternatora tez nie, nie mam pojęcia gdzie szukac przyczyny
Kolego sprawdź warunki zasilania. Przede wszystkim masy. Jak włączasz światła i już masz jakąś komedię to od tego trzeba zacząć. Wiec po kolei: - połączenia masy silnika, - stan akumulatora, - alternator - czy ładuje. To radzę na początek.
Witam serdecznie. Masz tam alternator Hitachi zapewne w połączeniu z pompą vacum. Zdarzają się przypadki, że pada uszczelniacz pomiędzy alternatorem a pompą vacum a co za tym idzie olej przedostaje się na komutator i alternator nie ładuje lub ładuje mniej, warto się przyjrzeć czy alternator nie jest zachlapany z wierzchu lub wewnątrz olejem. Miałem...
A cóż to da, takie podpięcie się pod alternator? Nie wystarczy wymiana na nowy akumulator? Problemu z zasilaniem nie ma, maskę można otworzyć.
Do sprawdzenia masy a zwłaszcza masy przy skrzynce bezpieczników w kabinie oraz połączenia na złączach modułu EPS (obecność zasilania i masy). Do sprawdzenia bezpiecznik 50A oraz 10A (chyba nr 17) oraz przewody zasilające układ EPS. Silnik EPS działając wraz z pompą wspomagania daje duże obciążenie w układzie elektr. stąd kontrolka alternatora.
Przy zakupie nowego akumulatora sprawdzałem alternator i jest ok. Kontrolka zapaliła się dzisiaj po raz pierwszy. Bardziej martwi mnie czemu auto szarpie i świeci się pomarańczowa lampka :(
Na początek sprawdź czy klemy nie są skorodowane lub zabrudzone, masa główna silnika i nadwozia, oraz połączenia alternatora i rozrusznika z głównym przewodem prądowym tym prosto z akumulatora.
A elektryka maluchowska to między innymi i alternator? Chociaż niektórzy piszą, że mają prądnicę... Odpowiadam jeszcze raz: nigdzie. Albowiem nie wolno odpinać alternatora od akumulatora aby zasilać same światła z alternatora bez udziału akumulatora w czasie pracy silnika np. pierwsze lepsze źródło: http://corsa-b.cba.pl/alter.htm, ponadto w razie zwarcia...
Prąd i alternator więc ok, Nie zawsze, dzisiaj miałem (z ciekawości sprawdziłem...) corsę 1.4 16V i z alternatora kabel bezpośrednio do akumulatora szedł, a na rozruszniku tylko jego zasilanie było.... Myślę, że chłopak ma strasznie małą wiedzę w tym zakresie, że nasze porady o "kant.."...
W/w przewód może właśnie byc podłączony do ster.św żarowych .( corsa,astra). Jeśli świece nie dogrzewają zbyt długo to przewód nie musi byc podłączony.
Witam. Zregenerowano mi alternator HITACHI 4-ro pinowy. Po zabudowaniu, podpięciu alternatora i odpalenia samochodu, stopił sie przewód ładowania akumulatora, opisany w innych tematach jako "S" . Proszę pilnie o pomoc, bo wymieniłem przewód, a nadal sie grzeje. :( Pozdrawiam.
Da się z tym żyć. Do zapamiętania: 1. Napięcie alternatora w czasie pracy silnika 13,8 V - 14,4 V to norma. Czasem wskazywane jest 13,9 V - 14,5 V. 2. Napięcie rozładowanej baterii akumulatorów do 10,5 V. 11,8 V to mało, ale jeszcze nie dramat. 3. Akumulatory kwasowe pozostawione w stanie rozładowania na ponad tydzień zasiarczą się w sposób trwały....
Zrobiłem tak: Podstawa została czyli wzbudzenie: "+" stacyjki ->bezpiecznik ->żarówka 4W -> zacisk wzbudzenia zacisk ładowania alternatora podłączony do zacisku "+" akumulatora, następnie dołożyłem przekaźnik ,na styk stały przekaźnika (30)napięcie stałe z aku ,wyjście przekaźnika (87) do wzbudzenia alternatora i cewka przekaźnika pod "+' stacyjki....
Najlepiej zróbcie sobie taki przycisk jak był w Mercedesie 30 lat temu ,nie ucierpi ani alternator ani akumulator , tylko te świece zmieńcie na takie jak były 30 lat temu
Witam co do kontrolki ladowania to po pierwsze w jakiej kondycji jest akumulator,sprawdz dlugosc szczotek na szczotkotrzymaczu , sprawdz swiece zarowe moze ktoras padla, oprucz tego rozumie ze pasek jest naciagniety.Pozdrawiam
Skoro masz spadek między korpusem sinika a akumulatorem to albo nie ma dobrego styku na przewodzie na rozruszniku, albo między samym alternatorem a blokiem silnika. Miernikiem można to bardzo łatwo sprawdzić...
Mam miernik który można zacisnąć na kablu i mierzy przepływające natężenie prądu. Po zaciśnięciu go na kablu który łączy alternator z akumulatorem natężenie prądu faluje również z falowaniem silnika. Jeśli obroty silnika spadają pobór prądu z alternatora wzrasta. Wygląda to tak jakby pobór prądu przez samochód falował. Napięcie na pełnym obciążeniu...
Corsa D 2007 3 światło stop Nie działa mi trzecie światło stopu. Sprawdziłem przewody i naprawiłem urwany kabel żółto-brązowy, przez jakiś czas działało poprawnie, a teraz przestało. Zmierzyłem napięcie na wtyczce zasilającej i pojawia się napięcie od 4 do 6 V. I nie wiem, skąd się bierze. Może ktoś ma pomysł, jak usunąć tę usterkę AI: Czy sprawdzałeś...
Tobie przeszkadza "falowanie obrotów silnika" czy problemy z ładowaniem (przygasanie świateł) ? Czy kiedykolwiek w czasie 11 lat "życia" samochodu i 88tyś km przebiegu został zrobiony przegląd alternatora, rozrusznika, klem akumulatora, podłączeń przewodów masy do karoserii, wiązki przewodów i "połączeń" obwodu ładowania ? Wymienione zostały kiedyś...
Zanim sobie szyby oskrobie to sie dogrzeje zimą. 90% starych diesli nie ma dogrzewania i śmiga a naprawa non stop altka w oplu jest męcząca.S to napięcie akumulatora stałe sygnał do regulatora napięcia.Nie potrzebny w tym typie altka.Starczy IG i L
Po wjechaniu w dziure zaswiecilo sie ładowanie akumulatora,przestaly dzialac wskazniki poziomu paliwa i temperatury silnika.Po przekreceniu stacyjki nie swieci zadna kontrolka(ladowanie swiece zarowe cisnienie oleju)po odpaleniu swieci ladowanie.Zauwazylem spalony bezpiecznik 2 od lewej w dolnym rzedzie :)Wymienilem i wszystko wrocilo do normy az do...
Siostra posiada corse B silnik 1.4 rok 97 wczoraj po wyjsciu z pracy nie mogła odpalić podpiołem kablami pod swój akumulator autko zaskoczyło ,stwierdziłem ze poluzowana była klema na minusie .Przy okazji sprawdziłem napięcie ładowania miernik wskazał 15.9V chyba trochę za duże po włączeniu świateł, nawiewu ,grzanie tylnej szyby napięcie spadło do 15,7v...
Witam Opel corsa D 1.4 90km problem z kontrolka ladoowania caly czxas sie pali po podlaczeniu na komputer wykazuje bład P2501 obwod sterowania L lampy generatora nieprawidlowe dzialanie stale wymienilem alternator nadal to samo wymieniłem akus nadal to samo jak bład skasuje odpale to dopiero po odpaleniu chyba powzej 1000 obrotow znowu zapala sie akumulator...
Witam, Posiadam Opla Corse D z 2008r. Auto jest u mnie od około 5 lat. Do marca tego roku nie było z nim żadnych problemów. Problem: rozładowujący się akumulator, nawet jak auto jeździ codziennie po 15 km x2 i raz w tygodniu dłuższą trasa około 150kmx2. Problem zaczął się po zamontowaniu instalacji gazowej w marcu. Po tygodniu rozładować się akumulator,...
Tak samochód pali bez problemu . Tylko bardzo mnie zdziwiło że autko zgasło mi podczas jazdy i upalił się ten przewód bo zanim zdarzyłem odkręcić kleme to spalił sie cały pancerz sie i został jedynie kawałek upalonej miedzi . wszystkie przewody od rozrusznika i alternatora sa ok ponieważ je dziś sprawdziłem . i mam pytanie co może być jeszcze przyczyną...
Wykręć świece sprawdź jak wyglądają, sprawdź czy bezpośrednio na Świecy jest iskra, jak masz możliwość porzyczyć miernik i zmierzyc ciśnienie sprężania jak juz wyjmiesz świece też pomorze. rozrzad nie sądze zeby od stania w nocy sam przeskoczył, może poprostu naładuj pożadnie akumulator auto jak kręciło ledwo pewnie pozalewało świeczki i teraz ma problem...
No to jednym słowem coś nie pozwala ci załączyć pompy paliwowej boi z tego co piszesz to przekaźnik jest sprawny. Albo alarm albo gryzoń albo któryś z czujniczków przy silniku. Przydałoby się podłączyć pod komputer i zobaczyć czy jakiś błąd się pojawia. Niewykluczone też uszkodzenie kostki stacyjki. Dobra teraz tak: zrobiłem zworkę po wyjęciu przekaźnika...
Jeszcze chciałem zapytać, czy jest niezbędne zrzucanie łapy silnika przy wymianie pompy wody w tym silniku? W zasadzie patrząc na konstrukcję tego wszystkiego, to mógłbym zrzucić pasek z napinacza i alternatora, odkręcić koło pasowe z pompy wody a następnie wszystkie śruby mocujące pompę wody. Wyjdzie ona "bezkolizyjnie", ponieważ łapa silnika nie blokuje...
Witam mam alternator prawdopodobnie od Opla corsy A i chciałbym podłączyć go do łady nivy z 94 roku tylko tu pojawia sie problem ponieważ ładowanie nie przekracza 12,30v przy akumulatorze dodam że na zacisku alternatora jest podobnie no i oczywiście regulator wraz ze szczotkami został wymieniony... ktoś może podpowiedzieć jakieś rozwiązanie żeby alternator...
Z wiele większym bym nie szalał bo alternator ma 55A i będzie mały problem ale śmiało możesz wrzucić coś w granicach 50 Ah i będzie git. Centre sobie daruj bo to pucha.
Filtr Paliwa wymieniony wczoraj Alternator wymieniany 127 tys wymieniany Rozrusznik 124 tys wymieniany Nie ma to najmniejszego znaczenia. Bo,nie wykonałeś choćby tak prostych czynności jak pomiar spadku napięcia na akumulatorze. Co też nie wiadomo co to znaczy ciężko kręci? Spadek mocy też nie wiadomo.Tester.
Mam podobny problem.Alternator w zależności od humoru raz podaje napięcie 13.2 V , a przy następnym uruchomieniu silnika 13.5 V. Sprawdziłem podłączonym przez gniazdko zapalniczki miernikiem. Napięcie jest takie samo na zaciskach akumulatora - sprawdzone. Czy ktoś miał podobne problemy ? Uszkodzony regulator napięcia , czy może zużyte szczotki alternatora...
Witam W poniedziałek w nocy po krótkiej jeździe coś zadymiło pod maską od strony pasażera (jak auto stało na biegu jałowym). Pierwsze co to wyłączyłem zapłon, po otwarciu maski i odpaleniu silnika nic już nie dymiło. Następnego dnia rano w aucie zastałem rozładowany akumulator (być może zwarcie na diodzie alternatora), po naładowaniu auto odpaliło ale...
Witam co to za buczenie,właściwie szum z okolic alternatora,paska przy czym nie zawsze się pojawia i jest słyszalny przy niskich obrotach silnika,przy czym jak sië pojawia delikatnie ledwo widzialnie świeci się kontrolka ładowania akumulatora. Po dodaniu gazu szum ustępuje i kontrola gaśnie,objawy te są tylko przy niskich obrotach. I nie zawsze te objawy...
Jak w temacie. Jestem prawie pewny że to akumulator umarł ale wolałbym poznać opinię kogoś kto ma większą wiedzę na ten temat. Pacjent: Corsa B C14NZ (1.4 na pojedynczym wtrysku - 60KM) 1993 Objawy: W sumie nie ma się co rozpisywać. Nie tak dawno jechałem z małżonką na zakupy. Pod domem samochód odpalił bez problemu. Przejechaliśmy ok 3km do sklepu....
Witam!mam problem z autkiem jak w temacie. Autko ciężko odpala i nie wkreca się na obroty powyżej 3500obr/min. Komputer wywala błąd P1635-Układ kontroli silnika - sterownik ECM(sygnał niski).Sprawdzone świece żarowe, przekaźniki, masy pojazdu. Do tego na liczniku nie pokazuje temperatury silnika. W parametrach jednak pokazuje temp. prawidłową. W parametrach...
Autko o którym mowa to Opel Corsa 1,2 i z 91 roku. Kolega ma rację, moje kursy to zazwyczaj 3 - 6 km i to w mieście. W żadnej trasie nie byłem, ponieważ mam go od 9 stycznia i nie miałem takowej okazji.
Witam, mam problem z Corsą B 1.6 16v GSI. Mam wrażenie, że komputer świruje. Auto straciło swoją moc po wymianie czujnika położenia wału. Kręciło do 3500 rpm i było odcięcie. Po wymianie wróciło wszystko do normy. Jednakże zaświeca mi się chceck i ABS przy szybszej jeździe a w nocy światła robią się jaśniejsze. Auto nie ma takiej mocy jak wcześniej,...
Witam serdecznie. Otóż to znowu ja ze swoją malutką corsą. Problem jest taki, ze lubi uszkadzac akumulatory, lub palić kabelek masowania auta(od klemy minus do budy auta) a co za tym idzie rozrusznikiem kreci bez problemu ale nie odpala do momentu wymiany kabelka. Od klemy minusowej odchodzą 3 kable tzn: biegnący do rozrusznika (gruby brązowy), biegnący...
Niestety poddaję się, jutro podpinam linkę holowniczą i ciągnę auto do mechanika. W skrócie powtarzam problem - wklejam to co wysłałem elektrykowi. Jak będę wiedział co było problemem to napiszę. CYTUJĘ: Objawy chronologicznie: 1.W czasie jazdy spadały na obrotomierzu obroty silnika 2.Zaświecała się dioda akumulatora 3.Po przegazowaniu, obrotomierz...
To raczej nie masa. Odświeżyłem istniejące połączenia. Dołączyłem też dodatkowy przewód do akumulatora i dołączałem go w różne miejsca w samochodzie, jednak nic to nie zmieniało. Podejrzewam że winny może być alternator. Jutro będę miał inny na podmianę i zobaczę czy to coś zmieni. EDIT: Problem rozwiązany. Wymiana alternatora pomogła.
Sprawdź połączenia z masą wszystkich modułów elektronicznych (mogą być też przerwane żyły w przewodach) - woltomierz do ręki i metodyczne sprawdzanie spadków napięć 1. akumulator - klema minus z masą pojazdu - jaki jest spadek napięcia w czasie poboru dużego prądu i jakie napięcie na akumulatorze podczas kręcenia rozrusznikiem 2. co oznaczają te kody...
Witam Koledzy mam problem z Corsą B 1.0 12v. Kupiłem ją w październiku 2012 wszystko było OK, po około 2 miesiącach padł akumulator (siostra kręciła do oporu) po naładowaniu wszystko znowu ok. problem pojawił się gdzieś w lutym (taka sama sytuacja) pomyślałem więc że pora na nowe aku bo stare nie trzyma. Zakupiłem VARTE Blue Dynamic ( nie pamiętam teraz...
Romo pisałem, że masy są wszędzie, zresztą wiesz że maniany nie odwalę, wszystko dokładnie sprawdzę. Nowości-zauważyłem, że sterownik silnika nie może widzieć nieczego w obrębie styków 85 i 86. Sytuacja jest następująca: -wpięty przekaźnik-kontrolki szaleją przy rozruchu -wpięty przekaźnik i dodatkowo podany na krótko prąd na 87 z akumulatora-jak wyżej...
Witam, Na początku chciałbym zaznaczyć ze jestem totalnym laikiem. Mam duży problem z corsa d 1,3 cdti 90 km. Problemy zaczęły się w styczniu kiedy padł alternator i akumulator. Następnie jakiś tydzień później wymieniony został olej w silniku, filtr oleju i paliwa. Po przejechaniu jakiś 500 kilometrów było ok. Potem już lawina kłopotów. Na małej trasie...
Czy będzie wystarczający czy raczej założyć 70A tak jak w Corsie? Ma ktoś może informację jaki jest pobór prądu tego wspomagania ? W corsie B z silnikiem 1.0 (X10XE) czyli z modelu od którego prawdopodobnie masz wspomaganie były montowane fabrycznie alternatory 55A. W corsie C zaś alternatory 100A które mocowaniem rzekomo podchodziły do B. Ja osobiście...
Witam i proszę o pomoc! Auto odpala idealnie, od strzała, ale gdy silnik osiągnie obroty około 2,5 ty s . - odcina zapłon i pokazuje się kontrolka akumulatora i jak obroty spadną - gaśnie kontrolka i silnik pracuje idealnie... Dodam, że gdy obroty osiągną wspomniane około 2,5 tys. - zapala się kontrolka akumulatora i przygasają światła. Co zostało zrobione:...
corsa alternator alternator corsa corsa akumulator
vivaro elektryka zasilacz antenowy transformator alternator diesel
schematy monitorów regulator lutola
Błąd "ZABEZPIECZENIE NADPRĄDOWE" w pilarce Parkside Performance Bezpiecznik świateł stop Toyota Corolla 1999 - lokalizacja