Jak dobrze pamiętam to 2.3-2.4 bara.
Wygląda na wykończoną pompę CR jak wstępna daje 4 bar. Da się to wstępnie sprawdzić obserwując PWM dla zaworu reg. ciśnienia. Ale chyba czeka cię wymiana pompy .
Wybłyskaj kody, sprawdź ciśnienie paliwa.
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
Więc masz system Bosch L-jetronic ; ciśnienie paliwa 2.5 bar
Oczywiście, silniczek krokowy sprawia, że auto nie odpala :cry: Sprawdź ciśnienie paliwa na początek
Wyczyściłeś Map sensor ,gruszka turbiny sprawdzona ?, jak porusza się sztanga gruszki?, doloty sprawdzone-szczelne?, w jakim stanie wydech ,ciśnienie paliwa zmierzone oraz ciśnienie pompy paliwa,
Diagnostyka i sprawdzić czy widzi obroty silnika, czy robi ciśnienie paliwa
Ciśnienie na listwie 3,8 bar Ciśnienie na tłokach 14-16 bar
Bo corsa pewnie nie obsługuje eobd. Stary rocznik. Potrzebna diagnoza parametrów ciśnienie paliwa itd.
Filtr paliwa , ciśnienie paliwa , wtryski.
A sprawdzałeś ciśnienie paliwa?
A jakie paratmety w czasie jazdy? Trzeba sprawdzić jakie jest ciśnienie doładowania i ciśnienie paliwa podczas jazdy.
Plus ciśnienie paliwa.
W Corsie z tego co kojarzę to pompa paliwa zaczyna działać gdy kręcimy rozrusznikiem. Jakie ciśnienie daje pompa paliwa.
Ciśnienie doładowania, ciśnienie paliwa, ciśnienie atmosferyczne- jak to wygląda
Ciśnienie paliwa, ciśnienie sprężania, stan wtryskiwaczy.
Kompresja? Ciśnienie paliwa?
A kiedy był wymieniany filtr paliwa,może już pora na niego.Przy tym warto zmierzyć ciśnienie paliwa.
jak pisal kolega sprawdź ciśnienie paliwa, przy tej operacji spróbuj częściowo zagniatać powrót paliwa i zobacz czy zmienia sie ciśnienie paliwa jeżeli tak to podniety masz regulator ciśnienia paliwa!!!
Zmierz ciśnienie paliwa na szynie wtryskowej, najlepiej pod obciążeniem.
Zmierz ciśnienie paliwa. Wepnij manometr w układ i obserwuj.
Czyli jednak odpala... Nie pytałem czy świeci kontrolka tylko czy grzeją świece. Akumulator sprawny? Jak będzie miał za niskie obroty przy kręceniu to nie zapali. Jakie ciśnienie paliwa w szynie podaje sterownik?
Złej jakości paliwo i możliwe że przymarzło. Wypadało by sprawdzić ciśnienie paliwa.
Kolego, a może coś więcej napiszesz w temacie? To wcale nie musi być anomalia. Często po włażeniu kluczyka w stacyjkę (a przed przekręceniem w pozycję uruchomienia rozrusznika) pompa paliwa aktywuje się, tworząc ciśnienie paliwa potrzebne do rozruchu. Czy o takiej sytuacji mowa?
Filtr paliwa wymieniony? Ciśnienie paliwa OK. ? Spróbuj przejechać się z otwartym wlewem paliwa.
Jamszoł - na LPG też za dużo dotaje gazu? Tak jak pisze Kolega Matimon , a jeszcze ciśnienie paliwa!
Sytuacja jest jasna. Nie ma paliwa na powrocie = nie otwiera się regulator ciśnienia = za małe ciśnienie = pompa lub połączenie gumowe w zbiorniku do wymiany. Osobiście to też stawiam na pompę. Na przyszłość: jak chodzi dobrze na gazie,to na pewno winne nie są świece.
Fuel Trim czyli regulacja mieszanki osiągnęła limit. Czyli system musiał dodać ( choć czasem HIGH znaczy zubożenie) paliwa bo wg odczytów z lambdy tak mu wyszło. Przyczyna przeważnie nieszczelność czy lewe powietrze którego nie zmierzył przepływomierz. Gdzie to już trzeba szukać. Czasem problemem jest pompa paliwa która podaje za małe ciśnienie (filtr...
Witam podłącz komputer i sprawdź ciśnienie paliwa i pedał gazu w danych rzeczywistych.
Raczej chodzi o czujnik cisnienia oleju , bo ciśnienia paliwa nie ma w tym silniku.
W Corsie po 11 latach pewnie zgnił przwód gumowy łączący pompę w zbiorniku z dekielkiem pompy na zbiorniku paliwa trzeba siędobrać do tego a wcześniej oczywiście zmierzyć ciśnienie paliwa.
Sprawdź ciśnienie paliwa jak proponował kolega.
Sprawdź listwę zapłonową i ciśnienie paliwa
Nie jestem pewny na 100% tak mi się wydaje. Dzisiaj jeszcze sprawdzałem i wygląda to tak. Że jak by po dłuższym postoju i przekręceniu na II pompa rusza na kilka sekund. Ale jeśli po chwili znów przekręcę to nie włącza się ponownie. Jest tam jakaś czasówka w sterowniku czy sprawdza ciśnienie paliwa? A uszkodzony czujnik położenia wału może dawać takie...
Mieszczą się w granicach norm które podaje opel w TIS, średnio jest to 95kPa To jest ciśnienie na zapłonie a jakie masz na wolnych obrotach?
A co łaskawie kolega był uprzejmy sprawdzić do tej pory ? Ciśnienie paliwa, wskazania sondy, MAP, czujników temperatury itd ?
Możliwe przyczyny P0170 - uszkodzone wtryski - nie szczelny układ dolotowy - nieprawidłowe ciśnienie paliwa - instalacja lpg. - uszkodzona sonda - uszkodzone ECU.
Wszystko ładnie pięknie,ale nic nie wspomniałeś o pomiarze ciśnień cylindrów.Z drugiej strony czy mechanik pomierzy ł napięcie na potencjometrze przepustnicy?Przedzwonić kable to jedno ale pmierzyć napiecia to drugie.Miałem kiedyś przypadek z uszkodzonym sterownikiem bo nie było 5V na potencjometrze przepustnicy.Drugi przypadek jaki miałem podobny w...
Jest to 1.3 czy 1.7 pisz dokładnie. Usterką tą może być zawor ciśnienia paliwa lub czujnik ciśnienia . Musisz sprawdzic jakie masz ciśnienie na przewodach.
wydaje mi się że za małe ciśnienie paliwa, powinno być okolo 2,5 atm
zasadnicza sprawa ciśnienie paliwa ,w corssie to priorytet
Ciśnienie paliwa w trakcie kręcenia rozrusznikiem dobija do wartości nominalnej?
Sprawdż dokładnie ciśnienie paliwa (0,8-0,9bar), to Coś jest nie tak z regulatorem ciśnienia paliwa (podciśnienie?). Jeśli natomiast ciśnienie jest ok, to albo winna pompa (mimo iż nowa), albo zły montaż pompy. Dodam, iż niezależnie od obrotów silnika, tam ma być stałe ciśnienie paliwa.
Witam W zbiorniku paliwa masz elektryczną pompkę i prawdopodobnie ona wydaje ten dźwięk. Ja bym jeszcze komputerem w parametrach podczas kręcenia rozrusznikiem jakie jest ciśnienie paliwa na listwie.. odnośnie przelewu to z tego co się orientuje powinno lecieć paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem.. dołączam schemat przewodów paliwowych, może się przyda....
co ustaliłeś?Jakie ciśnienie paliwa/Przepustnica chodzi w całym zakresie?Wydech drożny?
Sprawdź jakie widzi ciśnienie na CR. Podgląd parametrów czy widzi obroty itd. Sprawdź egr.
P1502 u mnie w opisie VAG to : obwód zwolnienia pompy paliwa - skrót do B+<MIL
Zrób diagnostykę ale nie sam odczyt błędów, podejrzyj czy bije ciśnienie na listwę, czy ECU widzi obroty. Daj znać jak to sprawdzisz.
Sprawdz przewód do czujnika podciśnienia czy nie ma nieszczelności. Czy jest odpowiednie ciśnienie paliwa (w pierwszej kolejności wymiana filtra paliwa).
Skoro po wymianie przekażnika gorzej odpala to według mnie będzie wina z układem paliwa. Trzeba by sprawdzić ciśnienie na silniku.
Trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa pod obciążeniem, albo podgladnac sondę lambda i korekty krótkoterminowe dawki paliwa jak się to dzieje.
Sprawdź ciśnienie paliwa w magistrali paliwowej, prawdopodobnie wymienisz pompę i będzie ok.
Paliwo leci, odkręciłem ten dyngs - kapturek i nacisnąłem do środka - paliwo leci, więc ciśnienie podaje, jak podaje to w sumie na tej podstawie obstawiłem że to nie pompa paliwa, PS; nie śmierdzi, tzn nie czuje nic
Dobry trop. sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej, może pompa paliwa stała się po prostu niewydolna i czas na nową.
Jakie masz ciśnienie na listwie? W jakim stanie filtr paliwa? W załączniku drobny pomocnik.
Będziesz potrzebował drugiej pary rąk.Odłącz przewód paliwowy dochodzący do przepustnicy (pod filtrem powietrza) ,zaciśnij otwór rurki paliwa i sprawdź czy jest ciśnienie. Druga osoba kręci rozrusznikiem.
Zacznij od sprawdzenia paska rozrządu, czy nie przeskoczył i sprawdź ciśnienie paliwa. Katalizator też mógł się urwać. Pozdrawiam.
a ciśnienie paliwa jest prawidłowe może pompka nie domaga albo czujnik temperatury uszkodzony
1. Podpiąć kompa i sczytać kody. 2. Zmierzyć ciśnienie paliwa. 3. Sprawdzić szczelność przewodów paliwowych i filtra.
Mam problem z Corsą C 1.2 LPG, po odpaleniu na zimnym falują obroty, dusi się, chodzi na 2 - 3 cylindry nie reaguje na pedał gazu, nie ma mocy. Czasami od razu po odpaleniu gaśnie i zaskakuje dopiero za drugim, trzecim razem. Na rozgrzanym odpala bez problemu, ma moc. Świeci się błąd P0170 błąd mieszanki tymczasowy. Jak go skasuje to przez parę dni...
Cewka lub ciśnienie paliwa. Cewkę i przewody polej wodą np. za pomocą atomizera z płynem do szyb. Zmiana pracy silnika da odpowiedź. Ciśnienie tylko w warsztacie.
Może pompa paliwa daje za małe ciśnienie?? co o tym myślicie?? da się ją jakoś podregulować ???
Czujnik położenia wału Jasnowidz? Zrób diagnostykę, popatrz na ciśnienie paliwa, bo się zaraz okaże, że kupiłeś czujnik i dalej jest problem.
Ale ty kompletnie nie masz pojęcia o tym. Po co chcesz pucowac korpus monowtrysku? Bo tak gdzieś poczytałeś? A powiedz-masz czym zmierzyć ciśnienie paliwa? Pewnie nie. Więc mierz siły na zamiary.
Sprawdź jak widzi temp w parametrach. Sprawdź ciśnienie paliwa przy rozruchu. MOżliwy gaz w dolocie ale raczej by go zalewało. Tutaj wychodzi że są problemy z dostarczaniem paliwa. Albo złe dawkowanie paliwa.
Na moje oko leży przepływka. Przy pełnym bucie a więc( WOT)sonda ma stać na bogato. Jak nie ,to jest to albo niskie ciśnienie pasliwa albo lezy MAF. Lewizne w dolocie wykluczamy podnosząc obroty do 3000rpm trzymając chwile patrzymy na korekty MAF i sondy . Skomplikowane?
Jezeli sie nie myle to w tym aucie jest uklad zasilania paliwa "bezpowrotny" i wszystko odbywa sie w zbiorniku lub we filtrze paliwa ( nie jestem pewien Który ty masz). Filtr ma 3 króćce. Dojscie, wyjscie do wtrysków i powrót do zbiornika. Problemy z moca sa z powodu niskiego cisnienia paliwa. Sprawdż przewody, filtr, ciśnienie paliwa. Moze trzeba wyjać...
Zresztą ile musi być na minusie aby parafina się wytrąca? Przez kilka dni -15? No .... dużo zależy od jakości paliwa, ale w zwykłym ON już przy -7 zaczyna wytracać się parafina, a bodajże przy -20 to już masło w układzie paliwowym :) Problem z parafiną jest taki że wytrąca się od niskiej temperatury i niskiego przepływu paliwa. Współczesne systemy...
Pokaż korekty ,sondę 1 i 2,MAF na nagrzanym silniku. Jeden odczyt na wolnych ,a drugi przy 3000rpm. Wszystko wskazuje na ubogą mieszankę. A może to powodować właśnie MAF, dziura w dolocie(tutaj tylko na wolnych) ,sonda ,albo niskie ciśnienie paliwa. Przy tym błędzie w takich łopelach przeważnie padał MAF. Ale bez diagnozy to wróżenie.
zobacz czy pompa paliwa działa czy nie pada,może dawać za słabe ciśnienie i będą takie problemy :D :D
A jakie jest ciśnienie paliwa podczas spadku mocy?? Jak byłeś na "komputerze" to sprawdzałeś temperaturę silnika widzianą przez sterownik?
Powodów wypadania zaplonow jest wiele. Od elektroniki po mechanikę. Jeśli wykluczyć wszystkie elementy mechaniczne, cewkę świece, wtryski, ciśnienie paliwa, ciśnienie sprężania, luzy zaworowe itp to pozostaje elektronika. Wypadało by sprawdzić czy jest sterowanie wtryskiwaczy i cewki. W tych autach często padały ecu
Tak, silniczek krokowy to najwazniejsza sprawa. Powiem ci tylko tyle- jest najmniej ważny w tej usterce, a nawazniejsze to jest ciśnienie paliwa, ilość wtryskiwanego paliwa i wyprzedzenie KWZ. Tylko nie pytaj co to jest.
A nie 1.7 CDTi? P0340 czujnik wałka rorządu, uszkodzenie czujnika albo rozrząd przestawił się. P1290 za niskie ciśnienie na listwie paliwowej , uszkodzenie pompy albo czujnika bądź zawór przepływu paliwa.
Popraw błędy, tapicerzy (póki co) nie mają jakiejś dyspensy od konieczności przestrzegania zasad ortografii. Wracając do tematu to sprawdzić czy pracuje pompa (przekaźnik, bezpiecznik), czy jest ciśnienie paliwa (zużyta pompa, uszkodzony smok ssący, nieszczelności), czy klika wtryskiwacz,
Jak ciśnienie gazu nie pozwoli na działanie na gazie bo reduktor zepsuł się to przełacza na benzynę.
Jak idziesz do lekarza, to z reguły mierzą Tobie ciśnienie tętnicze i temperaturę. Zapnij manometr z trójnikiem w zasilanie monowtrysku, zobacz czy utrzymuje pompa ciśnienie paliwa przy zmianie obrotów silnika. Będzie wiadomo o czym rozmawiamy.
Opel Corsa E 1,2 2018 ACDelco E78 W samochodzie ECU nie włącza przekaźnika pompy paliwa K49 Są dwa błędy: P0627 Przerwany obwód sterujący przekaźnika pompy paliwa. P0629 Wysokie napięcie w obwodzie sterującym przekaźnika pompy paliwa https://obrazki.elektroda.pl/2801524400_... https://obrazki.elektroda.pl/4906679100_...
Dokładnie tak. Nie wiem jak w corsie, ale np. w astrze rozpiska bezpieczników jest na wewnętrznej str. pokrywy skrzynki bezpieczników. Przekaźnik pompy paliwa w astrze pod plastikiem w słupku przy nogach pasażera. Możliwe że w corsie jest podobnie. Dodam jeszcze że w astrze opel stosował 2 rodzaje zasilania pompy. 1 - pompa dobijała ciśnienie po włączeniu...
Pierwsza sprawa to diagnostyka, będzie taniej niż wymieniać wszystko po kolei. Nie piszę tu tylko o wymiganiu błędów, warto sprawdzić szczelność dolotu plus ciśnienie paliwa. Trzeba też popatrzeć na układ zapłonowy, od świec zaczynając.
Wymiana filtra paliwa załatwiła sprawę. Był filtron. PO wymianie filtra cisnienie na rail-u nie faluje. Nawet rozrusznik się uspokoił.
Nie wiem czy były nowe ale chodzi mi o uczciwość postępowania mechanika Opiłki z pomy CR szybko zabija wtryskiwacze. Nawet jak były regenerowane wcale nie oznacza ze nadal są sprawne. A co masz na myśli? Co było problemem? To że muliło to mogło być EGR ale też nie koniecznie. To że nie odpala ostatnio i szarpało i gasło to problemy z ciśnieniem na...
Do pompy paliwa podawane jest stałe napięcie więc teoretycznie może być wstawiona każda elektryczna. Problem jest z gabarytami, ja do swojej corsy wstawiłem pompe od clio i chodzi ok, tylko problem był z umocowaniem. Jedymy parametr który zostaje do omówienia to ciśnienie pompy, w corsach b ciśnienie w układzie: 0.76 bara, po zamontowaniu pompy od corcy...
Kontrolka oznacza najczęściej problem z ciśnieniem paliwa lub ciśnieniem doładowania turbiny.
sprawdź ciśnienie paliwa (ok 3 atmosfery) jak jest ok to wyczyść wtryski ultradźwiękami (najlepiej w specjalistycznym warsztacie, koszt 60-100zl)
Najlepiej sprawdzić ciśnienie paliwa na wlocie do monowtrysku-manometrem.Możliwe,że pompka ma lużno połączony przewód ciśnieniowy w zbiorniku(brak opasek,uszkodzony przewód)
No to pudło z katalizatorem! A ciśnienie paliwa w układzie, w domowych warunkach możesz sprawdzić ściągając wężyk nadmiarowy z wtryskiwacza. Jeśli ciśnienie paliwa osiąga wartość minimalną to zawsze coś się przelewa do zbiornika, jeśli nie to susza na przelewie.
ciśnienie zmierz paliwa. A może ci ta kosiara na jeden gar zapala tylko ? Te błedy to masz aktywne ? czy jakieś historyczne ? Czy po wykasowania powracają znaczysię.
Na tym filmiku nie widać aby lambda pracowała.Ciśnienie paliwa rozumiem,że w porządku?
Sprawdź dobrze pompę, najlepiej zmierzyć ciśnienie paliwa. Obawiam się, że z Twoją skromną wiedzą nie poradzisz sobie z problemem a my nie widzimy auta.
Swego czasu w Calibrze i Vectrze A był podobny problem...bo powietrze do nagrzewnicy było zasysane z pod machy i jak wężyk sparchaciał delikatnie się sączyło i śmierdziało niemiłosiernie w środku autka. Co ciekawe przy małych obrotach nic nie ciekło dopiero pod obciążeniem jak pompa dawała większe ciśnienie. Radze dobrze sprawdzić wężyki zasilające...
Ciśnienie paliwa!!!! Zmierzone manometrem. Temperatura silnika - z testera. Test czy odpali na "wspomaganiu" plakiem. No i odłącz gaz coby nie fałszował.
Witam. Koledzy prosze o podpowiedź gdzie założyć zaworek kierunkowy do tego auta. Pompka paliwa pompuje około 2 miniut i wyłancza się. Gdzie szukać miejsca zapowietrzania? (pod kanapą jest sucho, przewody zasialające i filtr też jest suchy - tzn brak wycieków paliwa). Jak założę zaworek na powrocie do pompy to jakie dawać ciśnienie otwarcia?
Również należy skontrolować ciśnienie paliwa i szczelność regulatora. Komp tego nie wykryje bezpośrednio. Patrz jaki masz czas otwarcia wtryskiwacza na rozgrzanym silniku.
Ja właśnie miałem takie objawy jak w pierwszym poście i to włąśnie była pompa paliwa. I zrobiłe test włąsnie, że zwarłem pompe, aby wytworzyła ciśnienie i wtedy auto chodziło jak marzenie.
Ok, nie znam się na chip-boxach, pisałem co myślę. Pisałeś tak, jakbyś co najmniej po trzy różne w jednym samochodzie miał a potem porównał to prawdziwego chip-tuningu. Ale chyba nie zaprzeczycie, że te w okolicach 200zł są warte z 10x mniej :). Zaprzeczymy. Da się w takim razie jakoś zmienić proporcje mieszanki na najbardziej wydajne, optymalne dla...
Jestem posiadaczem Corsy C 1.3 CDTI 2006r. Mój problem polega na tym że samochód po dłuższym postoju ciężko pali (trzeba kilka razy próbować tzn. kręcić rozrusznikiem i przestawać tak kilka razy), ba ciepłym silniku dobrze. Czytałem różne posty na forum ale żaden z niech nie rozwiązuje mojego problemu. Z Corsą już walczę kilka miesięcy. Podmieniłem...
Dzięki, tylko jeszcze nie wiem skąd to spalanie? :/ 10l/100km przy spokojnej jeździe to sporo, myślałem, że to ma związek.. a teraz to nie wiem już, sprawdzę jeszcze ciśnienie pompy paliwa, może regulator ciśnienia padł.... Jak ma ktoś jeszcze jakieś pomysły z góry dzięki Dodano po 2 Ma może ktoś serwisówkę do tego silnika 1.4 sz tak żeby sprawdzić...
STATOIL DIESEL GOLD - to dobre paliwo. Ale jeśli obroty auta przy wciśniętym do dechy pedale gazu rosną powoli proponuje sprawdzenie świec. Świeca nie ma nic do utraty mocy. Autor tematu powinien podejrzeć parametry w tym czasie takie jak , wskazania przepływu masy powietrza z przepływomierza, porównać wartość uzyskaną z wartością docelową, co do potencjometru...
corsa ciśnienie ciśnienie corsa corsa paliwa
dioda zenera mostek prąd bramki tyrystora wtyczka angielska
Siemens EQ.700 grzałka nie wyłącza się – czujnik NTC, triak, przekaźnik, naprawa Mitsubishi Space Star 1.6 benzyna – ustawienie wskazówki obrotomierza, kalibracja licznika