Jeżeli już ,to pod kratkami na podszybiu,po prawj stronie,koło akumulatora. Ten filtr maja pojazdy z AC
Opel corsa E 1,3 diesel pokazał się błąd na zegarach "code 55" jak wyczyścić filtr DPF.
Wyczyść przepustnice i wymień filtr paliwa.
Silnik jak kręcisz to ma normalny odgłos czy lata szybko jak wiertarka? Jak normalnie kręci zrób test na plaka jak zaskoczy to świece dobre i coś z układem paliwa wtryski, pompa, brak benzyny w baku, zapchany filtr paliwa.
Jeżeli jest na szybko złączkach to o ringi wymień w przewodach i po problemie.
Philips BV jeszcze ujdzie, ale w Osramie jak dla mnie zbyt mocny niebieski filtr zabiera sporo światła.
Pompa powietrza wtórnego. Służy do niczego - wymysł ekologów dla większej czystości spalin
Szukaj na przewodzie paliwowym w okolicy zbiornika paliwa. Rysunek pomocniczy tu: https://sklep.dixi-car.pl/filtr-paliwa-0...
Nic to nie da. Jak chodzi silnik dobrze to nic nie ruszaj. Powietrze i tak idzie przez filtr. Silnikowi nic się nie stanie.
A czy podpięcie pod komputer pozwoli wykryć parafinę w filtrze? Bezpośrednio na 100% - Nie Pośrednio - tak, lecz taka diagnoza nie jest jednoznaczna. Czy mechanik może to w jakiś szybki sposób sprawdzić? Tylko wizualnie, rozkręcając filtr paliwa.
Potwierdzam. Nie ma filtru paliwa jest tylko siateczka w pompie.
Tak ma być,wymieniasz całość.
Witam, Mam problem z moim swiezo zakupionym oplem corsa C. Auto odpala i gasnie po okolo 2-3 sekundach,zapala sie przy tym kontrolka immobilizera(auto z kluczykiem).Po kilku probach i odczekaniu paru minut udalo mi sie auto normalnie odpalic.Kluczyki mam 2 przy obu ten sam problem.Na wyswietlaczu mam tez zapalona inspekcje,czy to moze miec jakis zwiazek...
Witam Filtr kabinowy masz pod wycieraczkami ,musisz sciągnąć wycieraczki,plastykową osłone pod nimi i mniej więcej na srodku jest filtr w takiej plastykowej puszcze .A co do szyby to jak otworzysz bagażnik to po lewej u góry masz taką osłonę gumową na przewody i często jest tak że w tym miejscu przewód od ogrzewania się tam przeciera .Pozdrawiam
Pacjent Opel Corsa E. Od jakiegoś czasu we wnętrzu z nawiewu czuć ocet. Filtr kabinowy niedawno był zmieniany, a nawiew ozonowany, bez większych zmian. Co może być przyczyną? Dodam tylko, że zaczęło tak czuć octem z miesiąc temu.
Filtr paliwa do wymiany na początek póżniej sprawdzić pompę paliwa i jej sterowanie.
Tym razem może być ten sam problem? może być a tam jest elektroniczny czy na opornikach? widzę na fotkach że tam jest bezp termiczny, czesto przyczyna to silnik wentylatora za wolne obroty lub zapchany filtr kabinowy.
Wymień jeszcze filtr przeciwpyłkowy, bo znów ci padnie...
W takim razie co warto byłoby sprawdzić? Nie mam dużej wiedzy na temat motoryzacji, jakieś czujniki? Filtry?
A kiedy regulowałeś instalacje lpg i serwisowałeś( wymiana filtrów ).Podepnij instalację pod kompa i zobacz co pokaże. Tak to jest wróżenie z fusów.
Wymien filtr paliwa :)
Oczywiście że się udam, ale czy to oznacza już kaplicę, czy bywa że się świeci bez powodu?
Czy wczesniej przy uruchamianiu świeciła się kontrolka? Pewnie tak, skoro piszesz ze coś się zmieniło. Może być czujnik ciśnienia oleju, przewód sygnałowy od czujnika jak również cos z ECU. Zaczałbym od czujnika i kabla który idzie od niego. Nie napisałes jaki silnik ale poszukaj np [url=http://sklep.intercars.com.pl/]tuta... jaki masz czujnik ciśnienia...
Ważny jest stan techniczny silnika i filtr powietrza.
Jak to niezmieniałeś oleju ani filtrów ?
Motronic ale mi chodzi o podgrzewacz w filtrze paliwa
Podmień pompę paliwa. Kiedy wymieniałeś filtr?
Filtr powietrza AP 072/1 Filtr oleju OE 648/6
A jeśli zatankowany olejem napędowym to trzeba sprawdzić filtr paliwa?
Mam instalacje gazowa. I pokazuje mi np. połowę zbiornika a za chwilę wskazuje mi rezerwę i a za chwilę znowu pół zbiornika a za chwilę już tylko rezerwę wg. wskazań kontrolek.Albo z całego zbiornika gazu potrafi wskazywać rezerwę. Nie wiesz kontrolkom bo one potrafią kłamać.
Sprawdzić czy złączki na filtrze zaskoczyły i czy O-ring nie uszkodzony ,zresztą by paliwem było by czuć.
corsa zrobiona wymieniłem filtr paliwa świeczki op podłączeniu do kompa okazało się , że wtrysk jeden zatkany przedmuchałem katalizator przedmuchałem i jest OK. Autko ma kopa i śmiga,,, zamykam temat.
Nowy filtr, paliwo leci z rurki.
Filtr paliwa , ciśnienie paliwa , wtryski.
Jeśli to parafina to już się rozpuściła sama bo teraz jest kilka stopni na plusie. Przez filtr płynie "pełną rurą".
I co pomogło, filtr był przyczyną?
W tym 2 odpuść sobie wiązkę i sterownik a szukaj dlaczego jest za małe. Czujnik FPR, zawór FPR, zasilanie paliwem (pompa wstępna, filtr) i czego nie życzę, też prawdopodobne, sama pompa CR. Czym czytałeś?
Filtr oleju wymieniony? Smok w misce oleju drozny? Moga byc popychacze zaworowe zuzyte.
Paliwo do pompy dochodzi. Filtr paliwa drożny.
Kiedy zmieniany był filtr paliwa?
Dokladnie tak jak napisales.
Wtryskiwacze?
Filtr paliwa drożny?
Może masz paliwo liche??Sprawdził bym również układ paliwowy,przewody,filtr itp.Pozdrawiam
No ok, ale w takim przypadku powinien wystąpić błąd na komputerze, przynajmniej tak mi się wydaje. Termostat ma jeden czujnik, ale to było wymienione. Zostaje czujnik, który jest wpięty przy filtrze powietrza. Czy jest jeszcze gdzieś indziej?
Witam, chciałbym się dowiedzieć, jaki jest gwint na śrubie mocującej podstawę filtra oleju Opel Corsa C 1.7 DTI (Isuzu). Byłbym wdzięczny za pomoc.
Ale chciałem zapytać czy ktoś może orientuje się bardziej w temacie. Nawet wymiary pasują https://www.autoczesciexpert.pl/oryginal... ps.pierwszy samochód?
Auto jest na gaz? Jeśli tak to może jest zapchany brudem filtr gazu.
Kiedy wymieniales filtr powietrza i swiece?
Sprawdź na samostarcie ale być może paliwo przymarza w filtrze paliwa bo jeździsz na rezerwie i woda skrapla się w baku bądź pompa paliwa "się kończy". Ponadto do sprawdzenia kable WN.
W wielu zakładach (serwisach) wymiana oleju i filtrów, kosztuje tyle co włożony materiał. Po co się brudzić. A co zrobisz ze zużytym olejem ? Przy wymianie oleju warto również zmienić filtr paliwa i filtr powietrza.
Zacznij od podstawowych czynności serwisowych. Wymiana świec zapłonowych, kontrola kabli, cewek i rozdzielacza (cokolwiek tam masz, bo nie znamy konkretnie wersji silnika). Wymiana filtrów - powietrza, paliwa.
siemian9606 Co miałeś na mysli mówiąc żeby sprawdzić filtr oleju?
Witam wszystkich. Mam Corsę A 1,4 z 90 roku. Mam pytanie, jak podłączyć wężyki podciśnienia w tym silniku. Pozdrawiam i czekam na info. AI: Czy silnik w Twojej Corsie jest w oryginalnej konfiguracji, czy były w nim dokonywane jakieś modyfikacje (np. wymiana gaźnika, instalacja LPG, zmiany w układzie dolotowym)? Nie było nigdy AI: Czy chodzi Ci o schemat...
Filtr paliwa, świece podgrzewające
Jak 3 kable to immo trzyma.Zmień ten zawór na zawór ze śrubką M5 taki zwykły bez immo.
Można by jeszcze sprawdzić ciśnienie smarowania podpinając manometr. Upewnisz sie czy czujnik działa prawidłowo. Jeżeli ciśnienie jest prawidłowe (min.0,8 bara na wolnych obrotach- silnik oczywiście rozgrzany) to przyczyna będzie zatkany kanał smarowania. Zawory tak naprawde nie są smarowane ( po to jest uszczelniacz zaworu nad prowadnicą, ważne jest...
Przytkany lub wadliwy filtr oleju.
Sprawdź filtr paliwa pompkę paliwa.
Świeci kontrolka od immo . Masz drugim kpl. kluczyków to spróbuj . Wymieniałeś filtry paliwa i powietrza .
Coś z paliwem,wymień filtr paliwa i go zdiagnozuj.
Oczywiście paliwo w zbiorniku jest, układ nie zapowietrzony i filtr paliwa masz wymieniony .
Filtr paliwa kiedy wymieniany ?
To wyglądało by na zbyt wczesny zapłon, lub przestawiony rozrząd. Z kolei tam jest łańcuch, no ale i takie już robiłem (może warto sprawdzić). Zapłonu też nie wyreguluje. A silnik normalnie pracuje podczas tego "strzelania", ma stabilne obroty, równomierne, czy da się zauważyć jakieś nieprawidłowości w jego pracy na biegu jałowym?
Nie działa grzałka na filtrze paliwa. Naprawić, filtr wymienić, odpowietrzyć, zapalić.
Oddaj do mechanika. Sprawdzi kable WN, świece, filtr paliwa itd.
"INSP" to komunikat przypominający zbliżającym się okresie przeglądu,a winą braku stopu jest na 95% przelotka w klapie. Insp 2 - przepalona żarówka , Insp 3 - słaba bateria pilota klucza, insp 4 - woda w filtrze paliwa diesela. Autor wyraźnie pisze Insp2.
Błąd dotyczy zaworu odpowietrzenia baku paliwa. Evap. Jest na filtrze powietrza pod maską.
Jeżeli masz silnik o symbolu Z12EXP to spróbuj wyczyścić przepustnicę i wymienić filtr powietrza, kiedyś mi to pomogło ;)
silnik benzynowy poj.1.0 12v chciałbym dodać dzisiaj wymieniłem olej w silniku i było troche opiłków metalu w filtrze olejowym
A może silnik bierze olej na tych cylindrach co uszkadza świece(domyślam się że dostają przebicia a nie się spalają i nie prycha w filtr paliwa tylko powietrza). Pozdrawiam.
Dziękuje za podpowiedź. Podszybie było zdejmowane całe, wycieraczki i plastiki, akumulator też, tam było wszystko dokładnie wyczyszczone, ale rzeczywiście te plastiki nie przylegają idealnie, poza tym filtr był cały wilgotny.
Być może szukasz [url=https://www.google.pl/search?q=krok... wkręconego w przepustnicę pod filtrem powietrza.
Żadne pomysły, silnik ma luzy i tyle. Filtr oleju pewnie wymieniałeś na innej firmy.
zagladnij do filtra paliwa miałem podobny przypadek azuto zgazsło podczas jazdy kupe błędow a w filtrze mleko i gluty
Witam. Silnik musi mieć 90 stopni temperatury (optymalne spalanie). A filtr powietrza. Pozdrawiam.
Czyli co to raczej nie pomoże? Moze dodam ze poprzedni właściciel twierdził ze wszystkie filtry sa nowe.
czy podejmie się ktoś by mi rozkodować ten VIN i odczytać czy w tym aucie jest filtr cząstek stałych? W0LVSDL08A6012570
tak wygląda filtr gazu
Kiedy wymieniałeś filtry gazu ? lotnej i ciekłej ?
witam .zapach spalin wskazuje na problemy z zaworem EGR i filtrem DPF jeżeli taki jest .Trzeba podłączyc pod kompa i sprawdzić stan nasycenia filtra.
Który to czujnik? bo to mi się zaczęło dziać jak zatankowałem 2 razy na stacji pewnego supermarketu wiec może to coś przez to paliwo ale tamto już napewno jest wyjeżdżone... wiec może to ten filtr... sprawdzę...
Witam Iskra jest, wymieniłem dla pewności kable i świece na nowe. Dalej jak było tak jest. Paliwo dochodzi, bo po chwili palenia świeca mokra. I dalej jakby już załapywał, ale nie może zapalić. Co może być uszkodzone jeszcze??? Może filtr paliwa???
Witam . jak w temacie .pewnego dnia autko straciło power.odpala ok , nie słychać żadnych stuków puków itd . Z miesiąc temu wymieniane: olej , swiece, kable wysokiego ,filtr oleju i filtr powietrza . Autko jest zamulone zarówno na gazie jak i na benzynie . Jakieś sugestie oprócz wizyty u "doktora" :-) ?
Jechać do porządnego gazownika albo uzbroić się w piankę do sprawdzania szczelności i po kolei sprawdzać filtr fazy ciekłej, reduktor, filtr fazy lotnej, listwę wtryskową i co tam jeszcze masz. Oraz wszystkie połączenia między nimi, może być nawet sytuacja, że wąż się rozwarstwił i gaz ucieka w nieoczywistym miejscu. Nie wszystkie usterki będziesz mógł...
Filtry zmienione? Ile parownik ma już przebiegu?
Niestety zła wiadomość.Do wymiany przepływomierz.Takie cosik między filtrem powietrza a korpusem wtrysku.
Głównie chodzi mi o napinacz. Chwilę to trwa zanim olej wypełni filtr oleju. W takim razie wiem wszystko
Kolego a filtr paliwa wymieniłeś? Moze tutaj jest babol.
mam do was jeszcze jedno pytanie, czy to jest normalne ze ta klapka na zdj co jest, powinna tak być otwarta na stałe? http://obrazki.elektroda.pl/4224498300_1... jest tak otwarta na zgaszonym silniku jak i na zapalonym, kręciłem tym czymś na boku i tylko słychać jak sprężynka przeskakuje. Ona jest pod filtrem powietrza. Pozdrawiam
Witam, mam problem z silnikiem 1.3 CDTI Opel Corsa C. Dokładnie chodzi o ciśnienie paliwa na listwie. Na komputerze wyskakują błędy: P1191(B) Ciśnienie w szynie paliwowej poza zakresem - Obecny P1093-(8) Układ paliwowy - Wadliwe działanie - Obecny Wymieniony czujnik ciśnienia. Wtryski sprawdzone na przelew, ok. Filtry wymienione. Pompa szczelna. https://filmy.elektroda.pl/86_1741457477...
może to robić jedno i drugie
Załóż filtr przeciw zakłóceniowy na przewód zasilający radio.
Oczywiście ciśnienie mierz od zimnego do rozgrzanego, najlepiej żeby się pare razy wentylator załączył. No chyba że będzie poniżej 1bara już to nie ma co długo mierzyć. Jak wlejesz do obudowy (podstawy) filtra olej olej to zlewa się?? Ewentualnie to samo zrób ale na wciśnietym tłoczku/bolcu który tam wystaje na środku. Filtr oleju jak wygląda?? Nic...
Witam. Mam problem z oplem corsa, a mianowicie zamarzło mi paliwo w filtrze. Wymieniłem filtr paliwa, zalałem go paliwem, zakręciłem a Opelek ani myśli zapalić. Przede wszystkim interesuje mnie, czy ten Opelek ma w zbiorniku jakąś pompkę paliwową? Czy może gdzieś przy silniku oprócz tej głównej pompy wtryskowej? I jak taki układ paliwowy odpowietrzyć.
Wszyscy wiemy że oczekujesz najtańszej opcji i rad typu zmień olej i filtr. Ale już wyżej padła odpowiedź.
Jakie masz ciśnienie na listwie? W jakim stanie filtr paliwa? W załączniku drobny pomocnik.
element o który pytasz to filtr fali kolego
Witam , mam taki sam wóz jak ty tylko że z reduktorem TECNO 100kW, słuchaj jak jest wszystko oki to nie ma znaczenia czy silnik zimny czy gorący , autko po przełączeniu na gaz natychmiast chodzi tak jak należy , moja rada którą zauważyłem po 4-letniej jeździe z gazem w tym samochodzie , weź wyrzuć tę rurę plastikową dolotową co idzie od obudowy filtra...
Popieram, ma rację. Plecam Kujawski, z pierwszego tłoczenia. I jeszcze do tego filtr FILTRONA :D I silnik pa pa
filtr corsa corsa filtr oleju filtr oleju corsa
ekspres philips mleko zapchana zmywarka driver żarówka
punto wspomaganie problem ogniwo wodorowe
Volvo XC90 2.5 Turbo B5254T2 – moment dokręcenia śrub głowicy, sekwencja, śruby TTY Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost – wentylator pracuje cały czas, FCM, ECT, przekaźnik, diagnostyka