Napięcie odniesienia dla położenia dolnego uzyskać przez stabilizator napięcia typu LM czy raczej dzielnik napięciowy? Jak ci wygodniej. Zajrzyj sobie do regulatora i skopiuj.
Coś tam udało mi się zorganizować. CIM - XC46 i XC47 BCM - XI1, XI2, XI3, XI4 i XI5 Jedno-dwupinowych wtyczek od przycisków już nie dawałem.
Dobrze myślisz.
Masz schemat i lokalizację A157 to moduł tpms
Może chodzi ci o czujnik przyspieszenia wzdłużnego / poprzecznego? Nie wiem gdzie jakieś inne moduły ESP mogą być. NIe ma innych . Nie wiem co chcesz osiągnąć.
Budżetowo to Chiński OP-COM. Trochę bardziej zaawansowane to VX-DIAG GM.
Pin: 4224
Schemat moduł przyczepy + uchwyt rowerowy ...
Może coś się stało z masą z tyłu samochodu. Czy pojazd ma moduł separujący przyczepki?
No to coś takiego będzie kłopotliwe o tym nie pomyślałem, moja rada jednak przerobić to tylko na ten nowy sterownik i zamykać i otwierać tylko z pilota, lub mniej roboty i odetnij biały i brązowy od siłownika master ale muszą one zostać połączone jak teraz z tym nowym sterownikiem ( w tym sposobie łatwiejszym zostaje troszkę bałaganu z instalacja).
na 4 wsówkach do cewki jest 12 V Czyli brak masy, ma być na 2 pinie modułu.
To złącze posiada 20 pinów (prawe) i znajduje się z tyłu modułu.
Czy dysponujecie może schematem do pdc Corsa E ? Chciałbym dołożyć u siebie, zderzak i moduł już mam. specjalistasamochody , mogę Tobie wysłać moduł na kodowanie po montażu ?
Pawłowi chodziło o obrotowy włącznik świateł, ten po lewej stronie kokpitu. Może tam być anomalia, ale nie musi. To odciązony przełącznik, steruje modułem BCM
Błędy sprawdzone? Może to być moduł cim.
Corsa ma taką przypadłość, jeśli czujnik położenia wału jest uszkodzony to sterownik nie podaje napięcia na pompę paliwa i na moduł WN. Miałem przyjemność uczestniczyć w takim zdarzeniu w mojej Corsie.
Pod warunkiem, że masz wersję bez ABS.
CAN H - pin 20 (zielony) szare złącze 60pin tył modułu kierunkowskazy - pin 20 (niebiesko/biały) czarne złącze 20pin przód modułu kierunkowskazy - pin 10 (niebiesko/szary) czarne złącze 20pin przód modułu
Moduł jest przy module zapłonowym. Ten większy, 5-pinowy.
Najprostszym testerem jest dioda wystarczy ja wpiac pomiędzy + a przewód sterujący tak mozna sobie sprwadzic czy sygnal z czujnika halla jest i potem z komputera. Mialem podobne problemy w toledo i to był prosty i dosadny sposób na wyszukanie takiej usterki. Dioda powinna migac w "rytm" iskry. Powodzenia
Witam ponownie... mam jeszcze takie jedno pytanie... a mianowicie jak sprawdzić moduł zapłonowy... czy dobry czy padniety?
Witam Posiada moze ktos pinout do air bag module ? corsa D, modul ma nr-y 13_262_361_Temic_327963935.
Niestety masz rację, pytanie tylko, czy ubiłeś cewkę czy jej driver w sterowniku. Na próbę możesz zamienić kable we wtyczce cewek i zobaczyć, czy na niepracujących cylindrach pojawi się iskra
A bez wiązki uruchomię? Jak masz kod 4 cyfrowy to tak.
JEST ! Pod plastikiem przednich drzwi koło kierowcy. Temat zamkniety
Noto został Ci jeszcze do sprawdzenia tylko czujnik Halla w aparacie i moduł zapłonowy(tak często pomijany)
Wszystkie 3 świece na raz raczej nie padły, zwłaszcza że każda ma swoją cewkę (choć to 1 duży cewko-moduł), no ale wypadałoby sprawdzić czy jest iskra.
Podejrzewam że temat już dawno rozgryziony ale dla niewtajemniczonych podłączenie ok 15 cm przewodu jako anteny rozwiązuje problem zasięgu do ok 10m
Wydaje mi się,że będzie w bagażniku. Vectra ma w bagażniku, może i Corsa też.
op-com robi bez problemu zrób scan jakie błędy wyświetla w poszczególnych modułach ?
Może komuś na przyszłość się przyda. Oświetlenie sterowane jest z modułu nadwozia.
Próbowałeś zmienic moduł ?
Witam, Z tym brakiem iskry może być również uszkodzona cewka w srodku aparatu badz moduł zplonowy-zalezy jaki jest aparat. Dodano po 5 Ale pierw zalecam wymienic moduł- tylko nie chiński.
Obecnie auto stoi u lakiernika, ale w środę bedzie u mnie. Myślałem ze bedzie w nim zablokowane wspomaganie, ponieważ dostał delikatnie po feldze ale jednak to nie to. Pytam, ponieważ moze ktoś tez miał taki przypadek i moze te błędy po prostu generują sie przy uszkodzonym module.
zeby wydobyc pin z bcm trzeba poczytac 93c... i neca.
Prawdopodobnie bzdury . Sprawdź bezp. F2,F13,F28,F30 Sprawdź zasilanie stałe na pinie A15 i masę na A9. Nie wiem czy ten panel nie jest wybudzany po CAN także jeszcze sieć do sprawdzenia i obecność błędów w innych modułach.
czyli faktycznie musiało złapać zaworek w module hydraulicznym ..
Immo w corsie jest w module CIM (kolumny kierowniczej) Jak mruga kontrolka to nie może złapać sygnału immobilaizera. Masz drugi kluczyk?
wielkie dz.Cały problem polega na tym że kupiłem na allegro takowy moduł z innego auta i niestety z innym kodem.Wolałbym pozostawić immo.Próbowałem dzisiaj odczytać zawartość pamiatki programatorem ale niestety nie mogę w device wywala błąd communication or pin-6 error.Kupię nową 93c66 i w pracy zaprogramuje od nowa ale bez immo.tylko nie wiem czy wypali...
P1612 To błąd związany z immobilizerem. Może być uszkodzony "kluczyk", brak zasilania, masy, komunikacji na module immo przy stacyjce, zaśniedziałe złącza przewodów dochodzących do modułu immo, licznika lub do sterownika silnika ECU ewentualnie "gdzieś po drodze... pomiędzy tymi sterownikami", zimne luty w module immo, liczniku,... , uszkodzona pętla...
temat znany w tych corsach, są firmy naprawiające te sterowniki, traktowanie młotkiem może i tanie ale to pewnie nie sposób na udaną naprawę kod błędu P1700- ogólny błąd sterownika skrzyni- usterka oprogramowania modułu - usterka wewnętrzna modułu
TCM= Transmission Control Module= sterownik automatycznej skrzyni biegów
Sprawdź czy nie występuje problem braku masy na module. Często przyczyną jego spalenia jest właśnie brak masy.
No to już wiesz co to jest.
moduł zaplonowy
Jak w temacie corsa b 1995r moduł elektroniczny ,mianowicie iskra jest tylko na dwóch wyjściach z modułu a na dwóch brak podejrzewam ze uszkodził sie moduł i chciał bym opinii fachowców zanim kupie drugi http://www.opel-shop.pl/product_info.php...
Na F6 i F13 mijania są jak nie masz ledow do jazdy w dzień. Jak masz ledy, to moduł bezpośrednio podaje napięcie na lampe, bez bezpieczników.sprawdź czy masz dobre napięcie na module (F5, F6, F7, F7, F8, f9, f10, f11, f20)
Witam . Pacjent to Opel Corsa C 1,2 2003r. Mam pytanie czy z wsadu eproom pozyskanego z licznika za pomocą programu OP-COM można pozyskać kod zabezpieczający potrzebny do ingerencji w kodowanie modułu nadwozia?
Odświeżam temat. Prośba o lokalizację modułu ściemniacza.
Może ktoś podać opis wtyczek skrzynki bezpieczników w kabinie /moduł BCM/
1. Akumulator. 2. Masa na sterownikach i silniku. 3. Synchronizacja modułów ?
Poszukuję schemat elektryczny do corsy d 1.2 xep . Wiązki od ECU przez bezpieczniki przekaźniki po moduł komfortu . Corsa odmówiła posłuszeństwa . Brak możliwości połączenia się z ECU .
Corsa to inna bajka. Poza tym corsa nie ma modułu komfortu.
Z opli astra f corsa b ? Stare i bez can, i jest zegar, data i (chyba) temperatura?
2901 załatwia sprawę dtc Jutro sprawdzę czy moduł współpracuje z resztą. :D
Oki użyłem złego słowa. Zamiast komputer miało być moduł zapłonu. :D
Czy to jest z12xep czym to diagnozujesz ,daj błedy z wszystkich modułów .
Szukajcie a nie znajdziecie. Sterownik zamka jest zintegrowany w tzw. Moduł Sterujący Nadwozia. To ta czarna puszka pod maską pod podszybiem samochodu.
Dobry komp - powinien. Pod warunkiem ze zrobisz diagnostykę modułu sterującego skrzynią.
Jakie są błędy w body control module?
a gdzie w tej corsie jest moduł zapłonowy? :)
masz 2 wyjscia albo zabrać całe auto do elektryka odczytać pin code przez obd i dopisać transponder albo wyjąć sterownik dać komuś kto odczyta pamięć programatorem ,doda nowy transponder do pliku i zapisze go z powrotem do modułu,sam musisz sprawdzić co się bardziej opłaca
Jak co Airbag jest powiązany z autem trzeba zresetować moduł i dopisać jak każdy inny . Jeśli zgłosi nieprawidłowy identyfikator środowiska immo nie zezwoli na start .
-moduł -hallotron
Zasilanie cewki WN jest , impulsy sterownia cewki są? Można podejrzewać moduł zapłonowy , sprawdz , czy są impulsy kluczowania na pinie nr.4 modułu.
Nie znajdziesz bo przyczyny takiego stanu mogą być różne od uszkodzenia instalacji przez uszkodzenie któregoś z modułów a kończąc na kluczyku . Z pewności jednym z błędów jest immo ale w Corsie D w skład zabezpieczenia wchodzi kilka modułów i klucze . Skorzystaj z drugiego klucza i sprawdź co się dzieje . Jeśli objawy są takie same trzeba zdiagnozować...
Witam ! Wszystko to samo co w kadecie , astrze . Zalezy jaki masz silnik i na jakim module ? Musisz znalezc złącze ALDL A-B Tu masz strony z opisem wszystkiego ! http://elektrokadet.w.interia.pl/wstep.h... , http://elektrokadet.w.interia.pl/uindex.... , Corsa 1.2i C12NZ z modułem - MULTEC
nie będzie kodu usterki odnośnie tego czujnika jak i modułu.
Witam Auto oddałem. Lepsi magicy wymienili i doprogramowali moduł silnika.
wygląda na usterke modułu body
A od jakiego innego alternatora pasuje ten moduł?.
Odłącz panel klimatyzacji i sprawdź, co będzie się działo. Jeśli będzie OK, to masz diagnozę (moduł klimy może po Twoich zabiegach blokować średniego CAN-a). Jeśli to moduł z linkami, to zignoruj to, co napisałem.
Z jakiegoś powodu nie ma zezwolenia na rozruch z ECM, zacznij od naprawienia komunikacji z ECM, sprawdź czy w innych modułach jest błąd komunikacji z silnikiem
Prawdopodobnie uszkodzony sterownik poduszek, ale mogę się mylić najlepiej to podmienić na inny sterownik i sprawdzić.
Witam Po co ci tam zasilanie z aku ? daj może zdjęcie tej instrukcji Kolega zapewne podłącza moduł haka.
djelectric-czyli w UCBIC jest możliwość zaaktywowania świateł jazdy dziennej? W oplu Corsa C w module Body ,i fiacie stilo\punto jest,ale o renault nie słyszalem.
Spytam inaczej. Czy do każdego rodzaju skrzyni biegów można wpiąć czujnik i puścić sygnał na moduł EPS?
Witam. Corsa C z10xe 2003r. w ecu błąd 1615 w bcm b3058 - vin jest dopisany (ostanie 8 cyfr). po wyjęciu kluczyka zapala się po chwili check i airbag, do tego podświetlenie włącznika świateł i słychać przepustnicę - ustaje to po wciśnięciu pedału hamulca. nie ma żadnych błędów z canem. Czy to może być uwalony moduł??
Witam wszystkich! Jestem tu pierwszy raz więc proszę o wyrozumiałość, że nie znalazłem czego szukałem i zakładam temat. Kupiłem wczoraj Corsę c 2003 rok 1.0. Był przy niej tylko 1 kluczyk z pilotem którym nie można sterować centralnym zamkiem. Jest tam założony oryginalny zamek centralny, który reaguje na przekręcenie kluczem w drzwiach. Mogę podłączyć...
Pytanie o Corse model C. Czy sterowanie wentylatorami występuje tylko bezpośrednio przez ECU czy istnieje jakieś rozwiązanie w którym zastosowano jeszcze moduł ?
Próbował ktoś zamiast modułu GM13427126 wsadzić do Corsy moduł np. z Insignii A (np. GM13321961) albo z Astry (GM 13393595)? Takie używki mają znacznie większą dostępność i cenę znacznie bardziej przyjazną. Z góry dziękuję za odpowiedź! Reg. 3.1.14. Publikowanie wpisów niezgodnych z tematyką wątku dyskusji. Reg. 3.1.19. Publikowanie wpisów w dyskusjach...
Easyrtonic ? Może być instalacja , sterownik lub któryś z modułów wybierających
Sprawdź czy prawidłowo są wpięte kostki, diagnostyka czy jest z nim komunikacja także do sprawdzenia. Podłączyć tester (Opel Tech, Op-com, itp) sprawdzenie błędów dtc i czy jest komunikacja z modułem klimatyzacji to tak na początek
Działu nie pomyliłeś?
Na razie klient zabrał auto. Jeśli wróci to wtedy zajmę się wymianą sterownika. Póki co temat czeka a jeśli ktoś ma jeszcze jakieś cenne pomysły to poproszę..
Tak jak pisałem z zadnym modułem nie ma komunikacji.
Witam, mam pytanie odnośnie błędu C0550. Mam podobną sytuację w Corsie D z 2014 r. Kontrolka TPMS pali się cały czas, czujniki sprawdzone i działają. Zasugerowano wymianę modułu ECU, ale doczytałam tu na forum, że kontrolka potrafi zgasnąć po wymianie żarówek? Z tym że auto było serwisowane przez poprzedniego właściciela tylko w ASO, czyli nie ma opcji,...
W benzynie nie ma (jest tylko niewymienny w module pompy w zbiorniku paliwa ) .
Pewnie moduł w aparacie umarł.
Kierunki możesz podpiąć w progu, przy przełączniku kierunków lub przy włączniku awaryjnych. Przewód czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem. Aby wysterować szyby musisz mieć tą funkcję w aucie tzn przytrzymanie kluczyka w drzwiach w pozycji "zamknij" ma powodować podnoszenie szyby. W przeciwnym razie potrzebny będzie dodatkowy moduł domykania...
Zalogowałem się do poduszek poprawnie i teraz mogę się logować do innych modułów Dziękuję wszystkim za pomoc.
Żona podjechała normalnie pod blok,a na drugi dzień juz nie mogła odpalic.Wcześniej wspominała,że odpalał jej za drugim,trzecim razem,a w którym miejscu jest zamontowany ten moduł?
Do czego są te białe wtyczki ? wygląda na zasilanie modułu i gniazda haka .
Zobacz czy twoje auto posiada moduł ( sterownik) wentylatorów. Najprościej to zobacz gdzie kable idą od wentylatorów , jak są kostkami wpinane do modułu sterującego to on będzie winny.
Oznacza to tyle, że między ECU a BCM nie sa wymieniane informacje, lub są wymieniane w trybie alternatywnym, sugerującym uszkodzenie jednego z modułów lub ich okablowanie.
Sprawdź moduł przerywacza elektronicznego, możliwe ze siadł kondensatorek :16uF 25V
Trzeba sprawdzić cewkę, moduł i aparat zapłonowy
Czyżby silniczek krokowy został wyparty przez moduł;) i teraz się tylko moduły wymienia?
Opel Corsa 1,7DI 2mce po gwarancji-usterka mod.ster.nadwozia -gdzie można kupić z schematem elektroniki?w serwisie OPLA chcą600zł :(
42 jest związana z nieprawidłowymi impulsami z aparatu zapłonowego.Może być uszkodzony moduł i daje zły współczynnik wypełnienia (ECU to identyfikuje jako błąd 42), ewentualnie jest uszkodzenie ceweczki (nadajnik impulsów w aparacie zapł.).
moduł corsa moduł zapłonowy corsa moduł centralne corsa
amplituner pioneer kolumna układ scalić zegarowy inspekcja samochodzie
polonez abimex parkside robot koszący
Satel ETHM-1 Plus, INT-GSM – brak logowania do serwera Satel, błąd połączenia TCP/TLS Sony CMT-CP1 – niewysuwająca się szuflada CD, silnik pracuje, typowe usterki i naprawa