Pierwsze błędy w komputerze dwa kompresja.
Np. układ zapłonowy. Świece, cewki.
Temat rozwiązany - po zastosowaniu środków czyszczących do paliwa problem znikł. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
A może to tylko czujnik wałka rozrządu albo wału korbowego? Albo w trakcie wymiany rozrządu przestawione zostało kółko foniczne (czy jak to się tam zwie) przy kole zębatym na wałku rozrządu. Wałki mają wcięcia na wolnym końcu (pasuje płaskownik gr. 5 mm), więc można je zblokować w odpowiedniej pozycji do wału korbowego. Rozrząd jako taki nie będzie...
podepnij pod kompa to sie dowiesz
Fakt, choć dałbym sobie łeb uciąć, że pod koniec produkcji ósemek na deklu też pisali Ecotec, aby się pochwalić, że to jeździ ekologicznie i ekonomiczne, w każdym razie jestem więcej niż przekonany, że na wąskim deklu taki napis widywałem. W corsie też siedziała 16V-X14XE. A co do tematu jest on ciekawy.
Oj czy na pewno słaba iskra?Czy przy dodawaniu gazu pracuje na trzech?Jeżeli przy dodawaniu gazu jest OK to radzę sprawdzić uszczelkę pod kolektorem ssącym.Bardzo częsty przypadek.Słaba iskra szczególnie wyczówalna jest przy dodawaniu gazu (wzbogacona mieszanka utrudnia przeskok iskry)wypada wtedy zdecydowanie jakiś cylinder.
Dobrze zrobił poprzednik. Brązowy, pin 1 cewki to masa. Teraz wystarczy dojść czemu robi się zwarcie. Pytanie kluczowe, czy zwarcie jest przy podłączonej i odłączonej cewce? Jak tylko przy podłączonej, do wymiany masz cewkę. Jeśli zwarcie jest przy odłączonej cewce, do zrobienia sterownik. Jeśli jeszcze da się zrobić.
Usterka dalej wskazuje na czujnik temperatury ... Najlepiej zmierzyć oporność czujnika na jego stykach (sprawdzić czy jest prawidłowa dla danej temperatury silnika) i następnie opornośc tego czujnika na stykach wtyczki sterownika multec .. Może instalacja gdzieś padnięta ??? ...
"Pynkła" gumka :) Ew. padł NTC.
Taniej wyjdzie dopasować niż szukać kompletu.
Jakie korekty? Jaki odczyt z MAP? Przecież tam wszystko widać.
Może być moduł WN, przepływka, silnik krokowy lub kończy się czujnik położenia wału, itd.
Cześć, sorki że odkopuję stary temat, ale borykam się dokładnie z tym samym problemem. Napisz proszę o ile pamiętasz, jaka była przyczyna takie zachowania silnika.
Bardzo często siadają cewki l/lub fajki cewki. Poszukaj w internecie ok 30pln/szt fajki.
Poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym: EGR, EVAP, serwo hamulców etc.
Takie podciśnienie, to albo lewizna, albo przestawiony rozrząd, jesteś pewny, że dobrze zablokowałeś wał? Czy po zatkaniu przepustnicy ręką silnik gaśnie od razu, czy dalej pracuje?
Nieszczelność korka wlewu oleju.
Witam, podciśnienie zmierzone -0,6 bara na ciepłym silniku, przy wypadaniu zapłonów. Nie mogę nigdzie znaleźć prawidłowej wartości. Ogólnie jak się doda gazu na 1200 obr. to wypadania zapłonów już nie ma , czyli coś go boli tylko na wolnych obrotach...
jesli jest to motor X10Xe to przepływomierz się rozkalibrował ,ale sprawdz gdzieś na techu2 zwłaszcza adaptację długoterminową .
weź od normalnego "gazownika" ( lub stacji kontroli pojadzów ) zaświedczenie że instalacja jest niesprawna technicznie i zarządaj jej naprawy lub demontażu na koszt nieudolnego zakładu sugerując że sprawe skierujesz do sądu lub do rzecznika obrony praw konsumenta - podobny problem był poruszany na elektrodzie - pani miała problem z jakims oplem ( chyba...
Tak to wygląda po odpięciu przepływki [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
brak katalizatora
Sprawdź gdzie jest podłączone podciśnienie do serwa od hamulców.
Kolego podstawowa sprawa to info co to za typ silnika! Bo może masz ursua a nie corse!
Nie wiem czy to nie będzie to słynne siadanie komputerów hybrydowych w oplach, ja ostatnio to przerabiałem u siebie w Vectrze B Z16XE, za drugim podejściem problemy puki co nie wróciły, ale poczekamy co inni użytkownicy powiedzą.
Wygląda na przepływomierz. Miałem to samo w swojej corsie. Też kazali zaślepić EGR-a, zrobić remont silnika a ostatni fachowiec rozłożył ręce. Sam doszedłem do tego. Trzeba też rozebrać i wyczyścić przepustnicę z nagaru.
Corsa 1,2 ma Łańcuch rozrządu a nie pasek.
Rozrząd do sprawdzenia.
Nie śledziłem co się działo z samochodem, a temat wrócił. Podobno uszczelniono już cały dolot, wymienili wszystkie uszczelki po stronie dolotu i dalej nic. Podmianka przepływomierza ostatecznie rozwiała wątpliwości. Na pożyczonym pracuje o wiele lepiej, a "dawca" na tym z "chorego" samochodu sam nabiera objawów nierównomiernej pracy
Jeżeli corsa tysiączka albo 1,2 lub tez Agila wywala błąd P0170 to znaczy że umarł przepływomierz. Zadne sondy albo inne duperele.
Sprawdź ciśnienie sprężania na cylindrach, pomiar na zimnym i ciepłym silniku z próbą olejowa.
Bez zczytania błędów ciężko będzie cokolwiek powiedzieć.
Sprawdź pod komputerem wskazania czujnika temperatury.Tak na początek. No i co to za instalacja.Jeżeli emulator wtryskiwaczy i sondy nie będzie pracował prawidłowo ,będzie powodował rozjeżdżanie się mapy benzynowej,co po jakimś czasie "uczenia" się od nowa ustawień będzie wracało do normy.
Czy poza świecącym CHECK są jakiekolwiek problemy przy emulacji na masę? Po przełączeniu na benzynę CHECK powinien gasnąć i jeśli tak się dzieje to to będzie najbardziej optymalna konfiguracja. W fabrycznych schematach podłączenia instalacji LPG (choć nie do Corsy a do Punta) widywałem odcięcie kontrolki CHECK podczas pracy na LPG... To auto nie ma...
Witam, otóż mam dwa problemy, pierwszy, który jest według mnie najważniejszy to że na ścianie zbiornika wyrównawczego mam tak zwany majonez, dodam iż przed tym stwierdzeniem w zbiorniku razem z płynem chłodniczym pływał olej. Po dokładnym wyczyszczeniu zbiorniczka, układu chłodzenia i wypompowana woda z Chłodnicy przez 1-2 tygodnie zbiorniczek był czysty...
za bogata mieszanka.
Ja bym pojechał do mechanika.
Zależy co masz na myśli pisząc "nierówna praca" Ten przewód jak najbardziej będzie miał wpływ na falowanie obrotów etc.
No i się dowiedziałem.
A co sie dzieje z cisnieniem na CR wtedy jak pracuje nierowno?Zakładam ze balansuje nawet o 100bar.Zalozyc sprzet i zrobic probe przelewowa,bo niejest powiedziane ze wtryski dobrze zrobione.
Witam i z góry przepraszam za kłopot. Mam taki nietypowy problem z moją corsą. Wygląda to tak. Zaraz po odpaleniu kiedy silnik jest zimny pracuje on tylko na dwóch cylindrach. W miarę rozgrzewana się powoli trzeci cylinder zaczyna pracować ale i tak jeśli gwałtownie doda się gazu słychać że silnik "pryka" tak jakby przerywał ten cylinder. Na gazie chodzi...
ja rowniez mam pytanko mam corse b 1.4 16v i na zimnym silniku obroty miedzy zmiana biegow wzrastaja ale tylko gdy zmieniam bieg jak na obrotomierzu jest mniej niz 2 tysiace obrotow czy moze to byc zwiazane z zaworem recylkulacji spalin bo przez pewien czas ( jakis tydzien) swiecila sie kontrolka na dole po lewej pojechalem na kompa i wyszlo wlasnie...
Witam, mam pytanie jak sprawdzić stan silniczka "krokowego" używanego w samochodzie Opel Corsa B 1.0. Tak naprawdę jest to silnik na napięcie stałe , a nie żaden krokowiec no i przekładnia która powoduje wysuwanie/wsuwanie trzpienia. W zależności od polaryzacji napięcia silnik kręci się w jedną stronę no i trzpień wsuwa się lub wysuwa. Na końcu trzpienia...
Nierówna praca silnika Opel Corsa C1.4 ecotek czy przyczyną może być przewód podciśnieniowy wspomjavascript:emoticon(':cry:')agania hamulców czyli serwo
Cześć .Mam problem z oplem Corsą B 1993r silnik 1,2 gaznikowy.. Auto rano odpala mi normalnie tylko silnik pracuje nierównomiernie, jakby nie palił na jeden gar.Po przejechaniu kilku kilometrów silnik wraca do normalnej pracy.Często zalewa mi swiece.Wymieniłem świece zapłonowe , przewody wysokiego napiecia, kopułkę i palec.. Zastanawiam sie nad wymianą...
Witam Mam problem z Corsa B Silnik 1,4i Rok 1994 Rozsypał się katalizator po wymianie na nowy auto dziwnie się zachowuje tzn: większe zużycie paliwa nierówna praca silnika.
A palec i kopułka???
Niekture moduły mogą mieć inną charakterystykę pracy zależną np. od podciśnienia w układzie dolotowym.
Może to być czujnik temp.
Ja wymienilem przewody wysokiego napięcia ok.
czym czytane? sprawdz wtryski na powrotach
Czy to jest corsa B czy C? jakie masz zlacze diagnostyczne?
tak tylko czy to może się tak dziać i czy jest jakiś inny sposób? i jakie te czasy ustawić??
Nawet nie wiedziałem, że w Corsie C można wywołać kody mogowe, wstyd mi
Witam, kolego kubanet czy udało Ci się rozwiązać problem? Mam prawie identyczne objawy na silniku C12NZ, tzn. kompletny brak mocy i nierówna praca poniżej 2000 obr/min. Wymieniłem świece, ich przewody, silnik krokowy oraz sondę Lambda i nic to nie dało - po mieście nie da się jechać bo przy ruszaniu szarpie i przy powolnej jeździe skacze jak żaba. W...
W trakcie jazdy zarejestrowałem max przepływ 26,50g/s przy obrotach silnika 4429. Za to dodatkowo przy uruchamianiu silnika doszła mi bardzo nierówna praca silnika, tak jakby jeden z tłoków nie palił. Dodawanie gazu stabilizowało obroty. Na razie przepływkę oczyściłem.
Witam, dziękuję za odpowiedź. Szukam źródła lewego powietrza za przepływką. Objawy to szarpnięcia silnika podczas jazdy i chwilowy spadek mocy, czasem nierówna praca na biegu jałowym. Sprawdziłem wszystkie wężyki wokół przepustnicy i są ok. Sprawdzałem układ odsysu oparów ze zbiornika i doszedłem do tego urządzenia którego przeznaczenia nie znam. Jest...
Tech wykazał usterkę czujnika temperatury. Mam pytanie. Gdzie on jest? Jak go można spawdzić, czy jest dobry? Jakie powinny być wskazania omomierza w odniesieniu do różnych temperatue? Jest to corsa z silnikiem Z12XE z 2002 roku. Objaw usterki: przy zapalaniu zimnego silnika nierówna praca silnika.
Cześć, Pacjent: OPEL CORSA C, 1.0 - 58 KM - 2001 rok Jakiś czas temu w aucie zaczęły mi falować obroty, nierówna praca silnika. Usterkę powodował uszkodzony przepływomierz. Następnego dnia wymieniłem go na oryginalny BOSCH rekomendowany do tego modelu. Problem został rozwiązany i odczułem, że auto nawet sprawniej się zbierało w trakcie jazdy. Po przejechaniu...
Mam problem z obrotami w tej corsie.Jak po nocy odpale silnik praca jego jest nierówna i nie może wejsc na obroty.Po paru minutach problem znika i tak do następnego dnia.Po jeżdzie jak postoi nie odpala na dotyk,lecz trzeba go troszkę pocheblowac.W czasie jazdy potrafi się zapalic kontrolka silniczka wtedy traci na moment moc.
Witam mam problem z moją Corsą B mam w niej silnik X12SZ z cewką od corsy X14SZ. nie powiem ciekawa modernizacja ale do rzeczy. 2 dni temu pojawiły mi się następujące objawy dławienie się samochodu na niższych obrotach nierówna praca paląca się kontrolka Check Engine oczywiście po chwili poczułem smród spalonej elektryki po czym samochód zgasł i już...
Witam. Mam samochód Opel Corsa 1.0 12v wymieniłem w samochodzie silniczek krokowy , wyczyściłem przepustnice ale samochód nadal nie równo pracuje( za trzecim razem przy zapalaniu samochod zaczyna pracowac normalnie) Prosze o jakieś wskazówki. Pozdrawiam
Temat zakończony przerwany kabel przy sterowniku.
Kup używany-orginalny EGR.
Podmień jeszcze cewkę . no i zrób porządek z tą pompą.
Korektory hamowania sprawdzone?
U mnie za podobne objawy odpowiedał przepływomierz. Nierówna praca, dymienie. Okazało się, że ktoś (komis po sprowadzeniu auta) zamontował przepływomierz od innej wersji silnikowej.
Tak jak wyżej, sprawdź świece żarowe. Wystarczy ze jedna padnie i to skutkuje nierówną pracą silnika tak jak piszesz 3-4min.
Witam. Mam problem z taką corsa. Silnik 1.4 z dwoma wariatorami. Chyba a14xer. Auto trafiło do mnie z problemem nierównej pracy po zapaleniu, falowanie obrotów, przygasanie. Po jakiejś minucie praca się w miarę stabilizuje. Przed tym po zapięciu wakuometru w kolektor ssący zamiast serwa hamulca, wakuometr pokazuje wartości bliskie ciśnienia atmosferycznego,...
Metaliczny dźwięk pozostał, ale jedynie na rozgrzanym silniku. Ogólnie wszystko jak ręką odjął - pali na dotyk i wydaj się, że problemy z odpalaniem przeminęły. Zostało jedynie rozwiązać problemy z nierówną pracą silnika w trakcie dodawania i odejmowania gazu. Wielkie dzięki za pomoc ;)
Witam kolegów. Może ktoś z Was jest posiadaczem Corsy C z instalacją gazową sekwencyjną. Czy dochodzi do tzw. wystrzałów podczas jazdy na gazie. Proszę o Wasze uwagi dotyczące eksploatacji auta z instalacją sekwencyjną. Do chwili obecnej posiadałem Corsę B ze zwykłą instalacją gazową. Po 80 tyś. eksploatacji nie było problemów z tym gazem poza koniecznością...
Trafiłem do innego, poleconego speca. Problemem okazała się zaśniedziała wiązka pod silnikiem (w trudno dostępnym miejscu). Jeszcze do tego wyszła sprawa nierównej pracy cylindrów - jakby jeden nie chodził... Póki co czekam na odbiór auta - oby już porządnie zrobionego :)
wszystko wskazuje na to ze przyczyny nierownej pracy silnika moga byc dwie : zla praca/ustawianie sie silnika krokowego na reduktorze gazu lub bledne odczyty z emulatora sondy labda ..wie ktos jak to sprawdzic ?
Przepraszam, nie dopisałem. Masz rację, instalacja jest drugiej generacji. Sterownik Bingo-M, natomiast reduktor firmy Lovtec. Jeśli problem leżałby po stronie cewki lub lewego powietrza to chyba na gazie też silnik nie pracowałby poprawnie ? Sytuacja taka jest tylko podczas pracy na benzynie. Na gazie nie ma żadnych problemów.
No i problem rozwiązany. Powodem nierównej pracy silnika był brak uszczelki od filtra powietrza na aparacie wtryskowym, taka duza okragła papierowa. Oczywiście nikt inny jak panowie gazownicy gdzieś mi zgubili ta uszczelkę przez co wogle nie dało sie jezdzić na benzynie bo zassysało z boku powietrze ;/;/;/
Wykręciłem, przemuchałem, po wpięciu z powrotem silnik odpala, ale gaśnie po kilku sekundach pracy na bardzo nierównych obrotach. Odłączyłem od MAF wtyczkę z kablami od komputera i wtedy silnik pracuje normalnie, choć pewnie dostaje stałą mieszankę paliwa i powietrza. Czyli zwalony MAF.
Witajcie forumowicze! Wczoraj wracajac z pracy moj silnik osiągał ponad 100°. Okazało się, że nie było płynu w chłodnicy i pęknięty zbiorniczek wyrównawczy. Ten problem już został pożegnany. Jednak teraz, bezpośrednio po tym przegrzaniu/zagotowaniu pojawił się inny problem- nierówne wysokie obroty, dławienie, szarpanie. Świece były osmolone, więc juz...
WITAM Mineły 3 lata od ostatniego wpisu ale podzielę się doświadczeniami związanymi z opel corsa b 1.2 8v wer. z katalizatorem 1995 R . Nie pamiętam kodu silnika. Auto paliło 12 litrów, po dodaniu gazu zamiast jechać to zwalniało, dopiero jak weszło na wyższe obroty to zaczynało przyspieszać no i nie równa praca silnika na luzie. Problemów było kilka...
Dzięki za pomoc, ale czy możesz powiedzieć coś o tym więcej ? W jaki sposób to wpływa na pracę silnika w tej konkretnej sytuacji i co z tym zrobić? Po prostu wymienić czy znaleźć jakieś lepszej jakości?
Witam mam taki problem. Auto przy probie odpalenia zapala bardzo ciężko dopiero po wdepnięciu pedału gazu do końca i kręceniu długo rozrusznikiem zaczyna się odzywać silnik. Praca zaczyna się od nierównych niskich obrotów. Właściwe obroty uzyskuje z trudem puszczam gaz ale dopiero jak przekroczy 1000 obrotów następnie obroty zaczynają się strasznie...
Jeśli pierwszej generacji to udaj się do mechanika niech podepnie pod analizator spalin i wyreguluje instalację gazową bo to tu jest widać usterka skoro na benzynie pracuje prawidłowo.Można jeszcze upatrywać winy w przewodach lub świecach zapłonowych które przy pracy na gazie powinny mieć większą sprawność.Jednakże porządna regulacja instalacji LPG...
czyli co sugerujesz? ciśnienie na cylindrach po 12 atmosfer. Dodano po 2 załączam zdjęcia parametrów oraz obraz pracy silnika,może komuś coś wpadnie na myśl ?:) http://www.youtube.com/watch?v=J-lxaq8gY...
Nieszczelności sprawdzone, brak jakiegokolwiek lewego powietrza. Błedy były przyczyną uszkodzonego mapsensora. Wymieniłem mapsensor, błedy znikneły, jest tylko kod 12. Niestety brak poprawy. Dodam, ze gdy wyjade rano obroty są na 1500, jade 4km, dojezdzam do skrzyrzowania, obroty są wtedy na prawie 2000tys, gdy sie zatrzymam, czekam 20s obroty powoli...
Witam. Posiadam Opla Corsę C 1.2 16V Z12XE 2001r. Niedawno pojawił się problem że po odpaleniu na zimnym silniku gaśnie na benzynie. Opiszę co się dzieje. Otóż jak uruchamiam zimny silnik to po ok. 5 sek zaczyna pracować nierówno (jakby na 3 potem na 2 cylindry) obroty spadają do ok. 400 rpm silnik się trzęsie pochodzi tak chwilę i zgaśnie. Ponowne...
Widzę, że dyskusja się potoczyla. Ale aktualnie udało mi się naprawić szarpanie silnika po zatrzymaniu. Jedynie lekko szarpie, przy ruszaniu zadanie, ale jak będzie jasno to naprawie. Mianowicie po sugestii regulacji śrubka plastikowa, zaczęło auto całkowicie gasnąć po zatrzymaniu czego nie sprawdziłem po regulacji, czyli odkręceniu o 1 obrot. Mocno...
Test plakiem nic nie dał. Nie wiało jakoś bardzo by mi go zdmuchnąć, wypsikałem c tylko się dało. Teraz będę sprawdzał ciśnienie paliwa na listwie, jeżeli będzie coś nie tak z ciśnieniem to może tylko filtr niedawno wymieniany jest felerny. Zastanawiam się jeszcze nad EVAP'em, mógłby dawać zbliżone objawy. Czy on ma określone warunki pracy zależne od...
Błędy są standardowe jak przed rokiem czyli przepływomierz,egr,sonda lambda. Podczas jazdy samochód łapie tgz.dołka i zapala się chek ale zdięcie nogi z gazu na ułamek sekundy powoduje powrót do normalnej pracy i kontrolka gaśnie. Z tego co wyczytałem powodem tego ma być egr ale mechanicznie go sprawdziłem i wyczyściłem chyba że jeszcze winien jest...
I już znowu się świeci tym razem błędy PO100 Czujnik masowgo przepływu powietrza. Stan niski na wejściu obwodu. i P0170 Wadliwe działanie korekcji dawki paliwa, rząd 1. Po wykasowaniu błędów silnik zapalił szarpał strasznie i gasł. Ale po jakimś czasie pracuje lepiej ale dalej szarpie i słychać nierówną pracę silnika. Zauważyłem też ale nie zawsze że...
Użytkowałem przez trzy sezony opony zimowe firmy Targum, bo auto z takimi oponami kiedyś kupiłem. Jako, że był to pojazd do pracy, więc nie rozwodziłem się specjalnie nad tym, czy opony są bieżnikowane, czy oryginalne. Cóż mogę powiedzieć? Na pewno nic złego, ponieważ opony te cechowały się cichym toczeniem, dobrą przyczepnością i nie wykazywały żadnych...
Mam następujący problem. Jakiś czas temu gdy po dłuższym postoju odpalałem samochód, odpalał on od strzała, chwilę pochodził i się dławił (spadały obroty, nierówna praca) lecz po chwili się stabilizował. Później było wszystko w porządku, można było jechać z pedałem w podłodze i nic się nie działo. Znajomy powiedział mi, że to przez pompę wtryskową,...
Bezpieczniki i przekaźniki w porządku.Kostka przy sterowniku jest czysta,wszystkie przewody na swoim miejscu.Niby wszystko ok,a autko nie chce chodzić :| Po południu będę przy samochodzie,spróbuję wymienić świece.Może wyeliminuję nierówną pracę silnika.Sprawdzę też,tak jak piszecie,licznik i stacyjkę.Dziwne jest to,że po włączeniu zapłonu,na desce rozdzielczej...
Witam, problem z Opelkiem dotyczy nierównej pracy na wyższych obrotach. Auto zapala poprawnie (tak jak zawsze) na zimnym jak i na ciepłym silniku. Po gwałtownym dodaniu gazu nie wkręca się na obroty ("dusi się") - nie gaśnie, tak samo jest podczas jazdy na każdym biegu, po odpuszczeniu gazu, na jałowym biegu utrzymuje stabilne obroty - nie gaśnie. Przy...
kilka dni temu silnik zaczął nierówno pracować. po podłączeniu komputera (diagun x431) wyskoczyły błędy: P0300 - Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów na cylindrach P0301 - wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze (stały) P0304 - wypadanie zapł. na czwartym cylindrze (przerywany) Wymieniłem świece i wykasowałem błędy. pomogło na jakieś...
Witam, Proszę o pomoc w rozwiązaniu następującego problemu: samochód Opel Corsa B 1.2, rocznik 1996, silnik X12SZ Objawy usterki: 1.Po uruchomieniu zimnego silnika rozpoczyna pracę nierówno od 500 obrotów wkręcając się po kilku sekundach na 1250 obrotów. Następnie obroty silnika oscylują przez cały czas w granicach 1250 – 1300 obrotów. 2.Po przejechaniu...
Witam, po wymianie rozrządu w tej kosiarce na zimnym silniku czuć delikatne drżenia, nierówne obroty wąchające się o około 50. Po minucie dwóch jest okej. Jak włączę klime również problemu nie słychać i nie czuć. Wymiany był rozrząd, filtry, olej. Mechanik zapewnia ze te silniki tak chodzą, ze rozrząd na pewno ustawił zajebiscie i nie ma opcji żeby...
Drodzy Forumowicze, mam problem z autem. A dokładnie: -pali mi się kontrolka pomarańczowa sprężyna, -z rury wydechowej leci czarny dym, - auto pali jak za dwóch (zwykle 5L/100km a wtedy 9,5L/100km), -na niskich obrotach muli się strasznie, - na zimnym silniku czuję szarpanie i nierówną pracę silnika. Oddałam do warsztatu. Mechanik podobno wymienił olej,...
ok mogły być regenerowane , ale jeśli w układzie paliwowym nadal są zanieczyszczenia to chwila i wtryskiwacze do wyjęcia bo stanie się to samo co z poprzednimi Cały układ był wyczyszczony, filtr paliwa wymieniony, a przynajmniej tak widnieje na fakturze. np jeśli chodzi o nierówną prace na wolnych obrotach i wyczuwalne to zdarzyło mi się , że dwumas...
Udało mi się nagrać filmik na wykresach kolejno: - napięcie z przepływomierza powietrza - temperatura silnika - napięcie na sondzie lambda - obroty silnika Silnik zaczyna pracować po trzecim uruchomieniu, słychać bardzo nierówną pracę. Nie jest wciskany pedał gazu. Słychać strzelanie w kolektor dolotowy. Stopniowo silnik zaczyna pracować coraz równiej....
Dzień dobry. Opiszę Wam krótką historię awarii mojego samochodu Opel Corsa 1.3D 90KM. Otóż - Objawy samochodu zaczeły się szarpaniem , brakiem mocy silnika oraz nierówną pracą. Oddaliśmy samochód do mechanika który stwierdził, że wszystkie wtryski są do regeneracji. Jeżeli tak mechanik mówi, to znaczy , że tak jest. Zadzwoniłem więc do mechanika bo...
corsa nierówna praca silnika corsa nierówna skuter nierówna praca
radmor programator domofony schematy sustain keyboard
passat sygnał dźwiękowy lodówka samsung
Bezpiecznik w odkurzaczu Rainbow e2 - lokalizacja Jak naprawić przyciski w monitorze?