To napięcie zasilania, (at)robokop pytał o wychodzące z TPS. Masz 3 przewody, +5V, masę, i wyjście ze ślizgacza zmieniające się od ?? do ok tych 5V jak naciskasz pedał gazu, ruszasz "kółkiem" linki. Widziałem że ma być 0,7V, ale tego na pewno nie wiem, U mnie jest to ok 0,6V, w innym oplopodobnym silniku. Różnica 0,1V u mnie powoduje szalejące obroty,...
czujnik położenia wału wyczuwa że silnik nie pracuje to pompa stop Tak, ale w większości pojazdów pompa się uruchamia na kilkanaście sekund i zatrzymuje jeśli nie zostanie wykryty obrót wału.
Witajcie, Mam oto takie autko jak Corsa E z silnikiem 1.2, benzyna z 2015r. Problem jest z jej odpalaniem.. szukam inspiracji bo już wszystko sprawdziłem. do rzeczy... corsa ma swoje humory i raz jest tak, że odpala tydzień bez zarzutów, a czasem cos jej odbije i nie odpali. Problem leży głównie w samym sterowaniu rozrusznikiem... wsiadam do auta. przekręcam...
Takie wiadomości znalazłem w necie Rozmiar oryginalny: 145/80 R13 Rozmiar opcjonalny: 165/70 R13 165/65 R14 175/60 R14 Trzeba by wyliczyć obwód koła z średnicy i profilu opony i będziesz miał która opona ma więcej obwodu a wtedy na każdy obrót koła będzie zabierał inny odcinek drogi
Tylko czy wtedy nie powinny pojawiać się jakiekolwiek losowe błędy? Od tak sterownik zaczyna źle działać, zimny lut albo nawet lekkie zwarcie nie powinno generować błędów? To byłby niesamowity przypadek, że najpierw był błąd P0130, potem wypadanie zapłonu (z przyczyną w zalanych świecach) i jeszcze doszedł by do tego ECU... Poniżej kilka pytań: 1. Czy...
Wymiana przekaźnika trochę pomogła, wycieraczki na I biegu robią większy obrót, ale zatrzymują się na końcu szyby, dopiero drugi obrót przywraca je do stanu wyjściowego
Multimetr starczy. A jaki reduktor ? Jak gaśnie przy hamowaniu to albo trzeba dolot skierować do silnika albo podbić ćiśnienie na reduktorze - powinna być śruba na reduktorze to ją odkreć o jeden obrót żeby zwiększyč ilošć gazu. A to 1 czy 2 generacja?
Poszukaj do Fiata Cinquecento, Nubira, Corsa itp - najtańszy. I by miał wspomniany obrót pełny (co by obejść się bez układu) Jakiego układu? Pełny obrót mają głównie napędy przednich wycieraczek, napęd wycieraczki tylnej szyby działa inaczej.
Uszanowanie dla droich forumowiczów. Przeczesałem zasoby elektrody wzdłuż i wszerz, niestety zawarte na forum informacje nie pomogły, więc zakładam osobny temat. Pacjent: Opel Corsa C 1.0 2005 r. Skrzynia półautomatyczna Objawy: - nieregularnie zapalający się symbol "F" przy próbie odpalenia pojazdu. Rozrusznik robi jeden obrót po czym komputer odcina...
A jednak będę się upierał,bo gdyby źle założył to obrót w jedna stronę miał większy jak w drugą.i wtedy zrywa taśmę.
Jego wskazanie będzie zależeć od stosunku średnic kół pasowych wału korbowego i alternatora. Dlatego podejdzie każdy obrotomierz z regulacją (peer-kiem). Bez regulacji ciężko będzie dobrać, musiałbyś robić nową skalę Obrotomierz jest tak naprawdę częstościomierzem. Dla silnika iskrowego temat jest prosty, są dwa impulsy (dwie iskry) na jeden obrót czterosuwowego...
No lekko się kręci. Jak zakręce kołem to zrobi obrót jeden czy dwa. Ów bęben też nie robi się nadmiernie ciepły, z drugiej strony jest mniej więcej tak samo ciepły. Wiadomo. Jak hamuje się to i hamulce się rozgrzewają.
Witam wszystkich. Miałem podobny problem z moim autem.Też powiedzieli że to zawór recyrkulacji spalin. Ale to nie to. Wymieniłem wszystkie filtry, cały wydech i nic się nie zmieniło.Znajomy mechanik znalazł przyczynę. Nie potrafię nazwać tego tak fachowo ale okazało się że ścięło klina na wałku. Koło zrobiło delikatny obrót i tyle wszystkiego. Naprawił...
dorwałem się do tego przekaźnika i zwarłem mu kable u okazało się że pompa ładnie pracuje. pozwoliłem by dopchała troszkę paliwa założyłem na powrót przekaźnik i autko odpaliło po paru obrotach. zgasiłem i spróbowałem odpalić jeszcze raz i ledwo odpalił po długim kręceniu. jeszcze raz zwarłem kable podając trochę paliwa, kolejna próba odpalenia, jeden...
No witam ponownie a więc ,rozebrałem obudowę wyczyscilem i dogiełem styki było 3 szt i skręciłem i dalej tak samo bez zmian słyszę ze przekaźnik załącza wycieraczek i robi jeden obrót i stoi a przekaźnik potem już się nie załącza .Zmieniałem ponownie z innym bez zmian wiec myślę że to wina manetki zamówiłem nowa ale zanim przyjdzie to minie z 7 dni...
Witam, bardzo proszę o poradę - corsa 3d, rocznik 2010 - jedyny zamek ma w drzwiach kierowcy. Elektryczno-mechaniczny - po przekręceniu kluczyka otwiera drugie drzwi i klapę. Poinformowała mnie małżonka, że się nie zamyka. Poszedłem sprawdzić, zamknąłem za którymś razem. Ale teraz się nie otwiera. Kluczyk obraca się w zamku. Jak robię obrót w prawo,...
No to wracam do tematu :-) Niestety, mam poważny problemik! Nerwy mi wczoraj przy Corsinie puściły... Może w punktach, będzie łatwiej i czytelniej: 1. ustawiłem wałek rozrządu z kołem zębatym w/g punktów nastawczych (GMP) 2. ustawiłem wał korbowy :-) w GMP (punkty nastawcze w/g schematów Corsy B 1.5D Isuzu) 3. wał rozrządu zablokowany itp. its. 4. zdjąłem...
Odstawiam jutro auto do mechanika na wcześniej zaplanowaną wymianę całego rozrządu. Pech lub szczęście, żę się zepsuło akurat teraz. Może wyjdzie jeszcze jakaś usterka. Zdjąłem obudowę rozrządu, pasek od alternatora i poruszałem kołem. Na jeden obrót koła rozrządu (tego górnego dużego) kawałek poszło lekko, a potem ciężej, jakby coś blokowało. Korciło...
Nie załączy się pompa nie będzie iskry jak nie ma obrotów.
przede wszystkim ustaw reduktor, - smontuj sobie kabel z dwiema wsówkami długości sięgającej do akumulatora - podepnij ten kabel do elektrozaworów - zakręć by-passa - zdejmij węża z krokowca i przystaw do ucha -styknij kablem do + i słuchaj czy słyszysz jakiekolwiek minimalne syczenie z parownika Jeśli słyszysz to dokręć czułość membrany dotąd aż syczenie...
Bo jest na jałowych obrotach.
Silnik chodzi jak Diesel, klepie. Natomiast buczenie z alternatora (odsłuchałem na słuchawkach, nie jest zbyt głośne) wskazuje że alternator pracuje na jednej fazie — uszkodzenie diod lub uzwojenia statora. Najlepiej byłoby to sprawdzić na wyjętym alternatorze podpiętym do akumulatora przy kręceniu np. wiertarką. Ewentualnie buczenie może dochodzić...
Witam, mogę potwierdzić to jest prawdopodobna przyczyna którą opisał kolega "iamtheone"
Heh..czujnik obrotów wału do sprawdzenia.
Prawdopodobnie Bingo nie radzi sobie z szybką regulacją mieszanki przez attuator, na co komp od silnika reaguje podnosząc obroty. Komp od silnika nie wie jaka jest mioeszanka, bo jest trtaktowany emulatorem sondy. Komp od gazu wie jaka jest mieszanka, ale dopiero po czasie może reagować i tylko w zakresach ustalonych przez zaprogramowanie. Poproś uprzejmie...
Zamiast go porządnie zjebać za to, że nie podał typu silnika to porad udzielają mądrusie jedne.
Tylko z komputera. Przy takich obrotach nie zapali.
kolejno ( po czyszczeniu) -reset mapy uczącej bloku IAC -ustawienie obrotów biegu jałowego mam prośbę-nie pytaj jakim sofcikiem i jakim fejsikiem, ok?
Nie, chyba że zmodyfikujesz oprogramowanie sterownika. Sterownik ma za zadanie utrzymać zadane obroty, jeśli tego nie robi, to kwestia usterki, nie regulacji.
Kontrolka nie wyświetli się jak sonda stoi, tylko jak sterownik stwierdzi skład mieszanki poza zakresem. Jaki tam jest gaz? Przyczyną złej pracy na benzynie jest albo zalewanie albo przyduszenie od zbyt małej ilości paliwa. Skoro problem pojawił się od momentu założenia gazu, to problem jest po stronie instalacji LPG - źle wyregulowana albo kiepskie...
Np na pracującym silniku prysnąć delikatnie zmywaczem, czy nie podnosi wtedy obrotów, lub oglądnąć dokładnie wszystkie podciśnienia.
Da się odkręcić stopy,i wyjąć panewki.
Jak dla mnie to sie rozsypało dwumasowe koło zamachowe. Straciło wyważenie i dlatego masz wibracje w pełnym zakresie obrotów.
"Pynkła" gumka :) Ew. padł NTC.
Na schemacie z tego roku nie ma. Pewnie jest w ECM. Albo korozja albo padł sam z siebie.
Egr nie "wisi" czasem?
kolego a sprawdziłeś silniczek krokowy co prawda ja miałem taki sam problem tyle ze obroty raz były za niskie a raz za wysokie i czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego pomogło
Dobrze by było jakbyś napisał jaki typ gaźnika... Ale dysze tak do regulacji obrotów jak i od składy mieszanki nie mogą być zakręcone do końca
w ośmio pinowym obd pin A i B połącz, kody dwucyfrowe zaczyna od 12 3 razy potem kod usterki itd objaśnienie znajdziesz w sieci albo napisz kod błęu
bo można więcej popsuć niż naprawić. W tym przypadku jaja sobie robisz. I to mój rocznik. Zupełnie nie wiem co można zepsuc zdejmując korpus przepustnicy.
Fałszywe powietrze? Podciśnienie ssania do kontroli? Położenie EGR?
Teraz w samochodzie w ogóle nie włącza się turbina. Mam problem z podjechaniem pod górki, obroty na luzie spadły z 900 na 800. Dosyć podobny problem miałem gdy miałem nieszczelność w dolocie i/lub rurkach podciśnienia. Podobny objaw też dawał zapchany filtr paliwa. Owszem, całkowicie inny samochód, ale może Cię coś naprowadzi. Nie mniej jak nie masz...
A z czego zasilasz ten rozrusznik ?
tech 2 i reset
A nie dostaje lewego powietrza na połączeniu kolektor - przepływomierz ? Jaki typ silnika ?
Warto by przyjrzeć się jak wygląda sprzęgło, jeśli przy przyspieszaniu obroty rosną a samochód nie przyśpiesza może ślizgać się sprzęgło co czuć spalenizną. Co do brania oleju, jeśli z rury wydechowej nie wydobywają się kłęby dymu to może jest gdzieś wyciek na zewnątrz, nie widać kropli oleju pod samochodem? Mechanicy zazwyczaj widząc takie limuzyny...
przepraszam na zimnym cicho ,nie doczytałem czekamy na film
Witam. Objawy które opisujesz czyli problemy z uruchomieniem oraz mocne dymienie na biało wskazują na uszczelkę głowicy. Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego
wężyk podciśnieniowy (pod zespołem wtrysku) zaprowadzi cię do niego
Sprawdź czy nie masz przypadkiem elektrycznego dogrzewania wnętrza, podczas pracy grzejnika silnik podnosi obroty żeby było stabilniejsze ładowanie
obrót corsa corsa niski obrót wysoki obrót corsa
certyfikacja laboratorium unifon laskomex suszarka suszyć
radio makita kabel brake radio
Tryb diagnostyczny suszarki Electrolux EW8H358SP: C10-C13 Kody błędów C09, C14, C15 w suszarce Electrolux EW8H358SP