To napięcie zasilania, (at)robokop pytał o wychodzące z TPS. Masz 3 przewody, +5V, masę, i wyjście ze ślizgacza zmieniające się od ?? do ok tych 5V jak naciskasz pedał gazu, ruszasz "kółkiem" linki. Widziałem że ma być 0,7V, ale tego na pewno nie wiem, U mnie jest to ok 0,6V, w innym oplopodobnym silniku. Różnica 0,1V u mnie powoduje szalejące obroty,...
czujnik położenia wału wyczuwa że silnik nie pracuje to pompa stop Tak, ale w większości pojazdów pompa się uruchamia na kilkanaście sekund i zatrzymuje jeśli nie zostanie wykryty obrót wału.
Witajcie, Mam oto takie autko jak Corsa E z silnikiem 1.2, benzyna z 2015r. Problem jest z jej odpalaniem.. szukam inspiracji bo już wszystko sprawdziłem. do rzeczy... corsa ma swoje humory i raz jest tak, że odpala tydzień bez zarzutów, a czasem cos jej odbije i nie odpali. Problem leży głównie w samym sterowaniu rozrusznikiem... wsiadam do auta. przekręcam...
Takie wiadomości znalazłem w necie Rozmiar oryginalny: 145/80 R13 Rozmiar opcjonalny: 165/70 R13 165/65 R14 175/60 R14 Trzeba by wyliczyć obwód koła z średnicy i profilu opony i będziesz miał która opona ma więcej obwodu a wtedy na każdy obrót koła będzie zabierał inny odcinek drogi
Prawdopodobnie Bingo nie radzi sobie z szybką regulacją mieszanki przez attuator, na co komp od silnika reaguje podnosząc obroty. Komp od silnika nie wie jaka jest mioeszanka, bo jest trtaktowany emulatorem sondy. Komp od gazu wie jaka jest mieszanka, ale dopiero po czasie może reagować i tylko w zakresach ustalonych przez zaprogramowanie. Poproś uprzejmie...
Tylko czy wtedy nie powinny pojawiać się jakiekolwiek losowe błędy? Od tak sterownik zaczyna źle działać, zimny lut albo nawet lekkie zwarcie nie powinno generować błędów? To byłby niesamowity przypadek, że najpierw był błąd P0130, potem wypadanie zapłonu (z przyczyną w zalanych świecach) i jeszcze doszedł by do tego ECU... Poniżej kilka pytań: 1. Czy...
Wymiana przekaźnika trochę pomogła, wycieraczki na I biegu robią większy obrót, ale zatrzymują się na końcu szyby, dopiero drugi obrót przywraca je do stanu wyjściowego
Nie załączy się pompa nie będzie iskry jak nie ma obrotów.
Multimetr starczy. A jaki reduktor ? Jak gaśnie przy hamowaniu to albo trzeba dolot skierować do silnika albo podbić ćiśnienie na reduktorze - powinna być śruba na reduktorze to ją odkreć o jeden obrót żeby zwiększyč ilošć gazu. A to 1 czy 2 generacja?
Poszukaj do Fiata Cinquecento, Nubira, Corsa itp - najtańszy. I by miał wspomniany obrót pełny (co by obejść się bez układu) Jakiego układu? Pełny obrót mają głównie napędy przednich wycieraczek, napęd wycieraczki tylnej szyby działa inaczej.
Uszanowanie dla droich forumowiczów. Przeczesałem zasoby elektrody wzdłuż i wszerz, niestety zawarte na forum informacje nie pomogły, więc zakładam osobny temat. Pacjent: Opel Corsa C 1.0 2005 r. Skrzynia półautomatyczna Objawy: - nieregularnie zapalający się symbol "F" przy próbie odpalenia pojazdu. Rozrusznik robi jeden obrót po czym komputer odcina...
No lekko się kręci. Jak zakręce kołem to zrobi obrót jeden czy dwa. Ów bęben też nie robi się nadmiernie ciepły, z drugiej strony jest mniej więcej tak samo ciepły. Wiadomo. Jak hamuje się to i hamulce się rozgrzewają.
A jednak będę się upierał,bo gdyby źle założył to obrót w jedna stronę miał większy jak w drugą.i wtedy zrywa taśmę.
Jego wskazanie będzie zależeć od stosunku średnic kół pasowych wału korbowego i alternatora. Dlatego podejdzie każdy obrotomierz z regulacją (peer-kiem). Bez regulacji ciężko będzie dobrać, musiałbyś robić nową skalę Obrotomierz jest tak naprawdę częstościomierzem. Dla silnika iskrowego temat jest prosty, są dwa impulsy (dwie iskry) na jeden obrót czterosuwowego...
Bo jest na jałowych obrotach.
Witam wszystkich. Miałem podobny problem z moim autem.Też powiedzieli że to zawór recyrkulacji spalin. Ale to nie to. Wymieniłem wszystkie filtry, cały wydech i nic się nie zmieniło.Znajomy mechanik znalazł przyczynę. Nie potrafię nazwać tego tak fachowo ale okazało się że ścięło klina na wałku. Koło zrobiło delikatny obrót i tyle wszystkiego. Naprawił...
dorwałem się do tego przekaźnika i zwarłem mu kable u okazało się że pompa ładnie pracuje. pozwoliłem by dopchała troszkę paliwa założyłem na powrót przekaźnik i autko odpaliło po paru obrotach. zgasiłem i spróbowałem odpalić jeszcze raz i ledwo odpalił po długim kręceniu. jeszcze raz zwarłem kable podając trochę paliwa, kolejna próba odpalenia, jeden...
No witam ponownie a więc ,rozebrałem obudowę wyczyscilem i dogiełem styki było 3 szt i skręciłem i dalej tak samo bez zmian słyszę ze przekaźnik załącza wycieraczek i robi jeden obrót i stoi a przekaźnik potem już się nie załącza .Zmieniałem ponownie z innym bez zmian wiec myślę że to wina manetki zamówiłem nowa ale zanim przyjdzie to minie z 7 dni...
Witam, bardzo proszę o poradę - corsa 3d, rocznik 2010 - jedyny zamek ma w drzwiach kierowcy. Elektryczno-mechaniczny - po przekręceniu kluczyka otwiera drugie drzwi i klapę. Poinformowała mnie małżonka, że się nie zamyka. Poszedłem sprawdzić, zamknąłem za którymś razem. Ale teraz się nie otwiera. Kluczyk obraca się w zamku. Jak robię obrót w prawo,...
No to wracam do tematu :-) Niestety, mam poważny problemik! Nerwy mi wczoraj przy Corsinie puściły... Może w punktach, będzie łatwiej i czytelniej: 1. ustawiłem wałek rozrządu z kołem zębatym w/g punktów nastawczych (GMP) 2. ustawiłem wał korbowy :-) w GMP (punkty nastawcze w/g schematów Corsy B 1.5D Isuzu) 3. wał rozrządu zablokowany itp. its. 4. zdjąłem...
Odstawiam jutro auto do mechanika na wcześniej zaplanowaną wymianę całego rozrządu. Pech lub szczęście, żę się zepsuło akurat teraz. Może wyjdzie jeszcze jakaś usterka. Zdjąłem obudowę rozrządu, pasek od alternatora i poruszałem kołem. Na jeden obrót koła rozrządu (tego górnego dużego) kawałek poszło lekko, a potem ciężej, jakby coś blokowało. Korciło...
przede wszystkim ustaw reduktor, - smontuj sobie kabel z dwiema wsówkami długości sięgającej do akumulatora - podepnij ten kabel do elektrozaworów - zakręć by-passa - zdejmij węża z krokowca i przystaw do ucha -styknij kablem do + i słuchaj czy słyszysz jakiekolwiek minimalne syczenie z parownika Jeśli słyszysz to dokręć czułość membrany dotąd aż syczenie...
Jak dla mnie to sie rozsypało dwumasowe koło zamachowe. Straciło wyważenie i dlatego masz wibracje w pełnym zakresie obrotów.
Tylko z komputera. Przy takich obrotach nie zapali.
Heh..czujnik obrotów wału do sprawdzenia.
Dobrze by było jakbyś napisał jaki typ gaźnika... Ale dysze tak do regulacji obrotów jak i od składy mieszanki nie mogą być zakręcone do końca
Np na pracującym silniku prysnąć delikatnie zmywaczem, czy nie podnosi wtedy obrotów, lub oglądnąć dokładnie wszystkie podciśnienia.
Silnik chodzi jak Diesel, klepie. Natomiast buczenie z alternatora (odsłuchałem na słuchawkach, nie jest zbyt głośne) wskazuje że alternator pracuje na jednej fazie — uszkodzenie diod lub uzwojenia statora. Najlepiej byłoby to sprawdzić na wyjętym alternatorze podpiętym do akumulatora przy kręceniu np. wiertarką. Ewentualnie buczenie może dochodzić...
Witam, mogę potwierdzić to jest prawdopodobna przyczyna którą opisał kolega "iamtheone"
Nie, chyba że zmodyfikujesz oprogramowanie sterownika. Sterownik ma za zadanie utrzymać zadane obroty, jeśli tego nie robi, to kwestia usterki, nie regulacji.
A jak na postoju szybko pompujesz to zawsze jest tak samo miękki? Jak się zachowuje silnik? Przy uszkodzonym serwie potrafi nieźle spaść z obrotów po wciśnięciu hamulca.
kolejno ( po czyszczeniu) -reset mapy uczącej bloku IAC -ustawienie obrotów biegu jałowego mam prośbę-nie pytaj jakim sofcikiem i jakim fejsikiem, ok?
Da się odkręcić stopy,i wyjąć panewki.
Ja bym wymienił czujnik szarpana na wolnych obrotach.
Mieszczą się w granicach norm które podaje opel w TIS, średnio jest to 95kPa To jest ciśnienie na zapłonie a jakie masz na wolnych obrotach?
Bez zworki odpala Op com chińczyk mam Dopóki nie wyjmę kluczyka ze stacyjki wszystko jest ok oprócz tego że nie wkręca się w obroty
Podejrzewam, że bez sygnału z czujnika kąta obrotu kierownicy też nie ruszy
Zamiast go porządnie zjebać za to, że nie podał typu silnika to porad udzielają mądrusie jedne.
Spalanie detonacyjne, zapłon do sprawdzenia.
Kontrolka nie wyświetli się jak sonda stoi, tylko jak sterownik stwierdzi skład mieszanki poza zakresem. Jaki tam jest gaz? Przyczyną złej pracy na benzynie jest albo zalewanie albo przyduszenie od zbyt małej ilości paliwa. Skoro problem pojawił się od momentu założenia gazu, to problem jest po stronie instalacji LPG - źle wyregulowana albo kiepskie...
kolego a sprawdziłeś silniczek krokowy co prawda ja miałem taki sam problem tyle ze obroty raz były za niskie a raz za wysokie i czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego pomogło
Na schemacie z tego roku nie ma. Pewnie jest w ECM. Albo korozja albo padł sam z siebie.
Przepływomierz powietrza,0.00 kg/h - na biegu jałowym Czy tak ma być? No to jak myślisz....silnik nie potrzebuje powietrza na wolnych obrotach...
Egr nie "wisi" czasem?
"Pynkła" gumka :) Ew. padł NTC.
bo można więcej popsuć niż naprawić. W tym przypadku jaja sobie robisz. I to mój rocznik. Zupełnie nie wiem co można zepsuc zdejmując korpus przepustnicy.
DRĄŻKI dokręcasz mocno a KOŃCÓWKĘ DRĄŻKA jak demontowałeś powinieneś policzyć obroty jak odkręcałeś i tak samo wkręcić
w ośmio pinowym obd pin A i B połącz, kody dwucyfrowe zaczyna od 12 3 razy potem kod usterki itd objaśnienie znajdziesz w sieci albo napisz kod błęu
Sprawdź czy nie masz przypadkiem elektrycznego dogrzewania wnętrza, podczas pracy grzejnika silnik podnosi obroty żeby było stabilniejsze ładowanie
Fałszywe powietrze? Podciśnienie ssania do kontroli? Położenie EGR?
corsa obrót corsa niski obrót wysoki obrót corsa
awaria ekspresu philips kontrast jasność wspomaganie renault elektryczne
interfejs multidiag bateria niteo
Autotuning falownika Omron F7: tryby i procedura Jak podłączyć Denon UPA-110 do equalizera?