To jest common rail pompa wtryskowa Siemens, tam są 2 czujniki ciśnienia.
jak prąd dochodi do samego sprzęgła a ono nie reaguje to po prostu jest zepsute, najprawdopodobnej masz przerwę w uzwojeniu jak jest zimno to się kurczy i styka nie raz tak miałem, przecież to tylko zwykły elektro magnes jak jest prąd to to musi działać i zapiąć, albo druga opcja lepsza dla ciebie zdaża się tak że tarcza sprzęgiełka jest za daleko i...
Albo zapchany DPF albo czujnik ciśnienia do wymiany.
Spotkałem kiedyś X10XE w Corsie B (przez ten wiecznie rozszczelniający się czujnik ciśnienia oleju).
Masz problem z ciśnieniem paliwa podłącz kompa i zobacz podczas rozruchu jakie masz
Czujnik ciśnienia w układzie wspomagania.
Po schemacie wygląda że nie ma tam nic innego tylko CAN.Z GEM do licznika przez CAN ms, i od licznika do PCM przez CAN hs.Może i polecenie jest tylko czy PCM widzie poprawnie Ciśnienia?Nie wiem jaki tam jest czujnik czy 5v czy tylko switch.
Żadnych błędów, ogrzewanie jest, ciśnienia w układzie chłodzenia też nie ma.
Zmień urządzenie diagnostyczne na wiarygodne, ten silnik nie ma bezpośredniego wtrysku i czujnika ciśnienia paliwa, to Modular 2.5 turbo r5 z Volvo
Czyli czujnik ciśnienia doładowania turbo? Jak sprawdzić ten czujnik czy na pewno jest wadliwy
najpierw sprawdź czy masz w aucie turbo i czujnik ciśnienia oleju, dopiero później można myśleć o ramkach i parametrach
P042E Lub P042F Zwarcie z ziemią. Problem z okablowaniem lub uszkodzone złącze. Korozja przewodów elektrycznych lub połączeń. Zatkane kanały zaworu recyrkulacji spalin. Uszkodzony elektroniczny czujnik różnicy ciśnień ze sprzężeniem zwrotnym (DPFE). Wadliwy czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin lub czujnik absolutny ciśnienia powietrza w kolektorze...
Ten czujnik powinieneś wymienić (dwa piny/przewody): http://ford.sklep.pl/product-pol-15057-c... Jest w głowicy, nie w bloku... Jednoprzewodowy to czujnik ciśnienia oleju jest.
Może ktoś jest wtajemniczony i wie co zrobić żeby to naprawić Nie licz że ktoś się podzieli tą tajemnicą.Może za jakiś czas jak będzie to już popularne.
Nie znam tego auta ale powinno mieć przynajmniej czujnik ciśnienia i temperatury dla zabezpieczenia układu. Co do sprawdzenia kompresora - odpal silnik bez klimy i z klimą i zobaczysz różnicę co obraca się przy kole pasowym sprężarki.
czujnik ciśnienia sprawny wiązka elektryczna ok Czyli sprawdzona wiązka z tyłu silnika do czujnika ciśnienia rampy CR? Tam lubiły pękać kable, zwierało zasilanie do sygnału i błąd za wysokiego ciśnienia
Mogłem napisać "w dolnych partiach silnika" i byłoby to lepiej zrozumiane. Wpisałem w wyszukiwarkę "schemat smarowania silnika 1,8 gdi", ale nici ze schematu. Zamiast tego znalazłem artykuł jakich silników należy unikać (wady fabryczne, wadliwe projekty), przyznam że mnie zaskoczył. Tak trochę nie na temat. Robiłem kiedyś takie gdi (i do dziś pamiętam)...
Witam.Sprawdź najpierw podstawowe parametry;czujnik ciśnienia CR,regulator ciśnienia CR,Ciśnienie pompy wstępnego zasilania.......
Odetnij zasilanie pompy paliwa w zbiorniku paliwa. Przy samym złączu pompy. Możesz też odciąć sygnał z czujnika ciśnienia paliwa w silniku. W kabinie skuteczne jest również odcięcie czujnika pedału sprzęgła.
Wyjmowałeś czujnik ciśnienia? Sprawdzałeś czy nie ma opiłków?
Ja pie****ę, w poście numer 8 napisałem Ci, że dopóki masz błąd w sterowniku silnika, krytyczny błąd ciśnienia doładowania to ESP będzie wyłączone do czasu usunięcia usterki i skasowania błędu. A Ty, zamiast wziąć się za turbinę, ewentualnie nastawnik jej kierownic to kombinujesz jak koń pod górę z alternatorem, akumulatorem, a teraz czujnikami obrotów...
Dla czego po wymianie paska rozżądu w fordzie focusie 1999 combi diesel podczas jazdy zaczęła migać kontrolka ciśnienia oleju??Sprawdzanie na komputerze nic nie wykazało.Przed wymiana tego nie było a czujnik też wymieniony
Podejrzyj parametry z czujnika kopiowania turbo.
Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa na listwie common rail. Zero efektu.
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Sprawdź włącznik niskiego i wysokiego ciśnienia oprócz tego czujnik cisnienia być może połaczenia,przewody.
Masz padnięty czujnik ciśnienia doładowania. Jedź do dobrego mechanika niech to sprawdzi.
cóż widzę że muszę sam kombinować:( stawiam na czujnik ciśnienia, jak coś wymyśle dam znać.
Skacze ciśnienie czy dawka paliwa? Coś mi się wydaje ze ten co go podpinał pod kompa sam dokładnie nie wiedział co jest albo Ty nie wiesz jaki masz silnik. W TDDI nie na czujnika ciśnienia paliwa takie coś występuje w TDCI.
Zrobione, jak wzrastało ciśnienie na rampie to czujnik ciśnienia robił zwarcie w linii zasilania i zjadał tym samym zasilanie na czujnik wałka, pedału i reszty, dlatego też po odkręceniu rurki było gites.
Po wykręceniu czujnika powinien lecieć olej a nie powietrze. Wkręć manometr i zobacz co pokaże zegar.
Musisz mieć manometry. Gdy napełnisz układ jakimś medium (powietrze, azot) to włączasz silnik a następnie klimę. Zaraz po włączeniu klimy ma być słyszalny dźwięk załączenia sprzęgła sprężarki a na manometrze wysokiego ciśnienia powinna wskazówka powiększać wartości. Jeżeli wskazówka zwiększa wskazanie to natychmiast wyłączasz klimę. Ten test załatwia...
Jeśli można spytać, to czemu chcesz pompy wtryskowej wyjmować?, bo żeby wyjąć, to musi być jakiś błąd prawda. Natomiast, jeśli pompa wysokiego ciśnienia zasysa paliwo, a masz za niskie ciśnienia na rozdzielaczu, to warto sprawdzić czujnik położenia wału korbowego, a najlepiej zakupić nową. Pytam tak z czystej ciekawości, bo też myślałem, że pompę będę...
komputer pokazał błąd czujnika ciśnienia doładowania Pytanie zasadnicze jaki błąd ? Na przykład błąd zbyt niskiego ciśnienia wcale nie świadczy o uszkodzonym czujniku, przyczyna może być zupełnie inna, np dziurawy wąż
P1631 - przekaźnik główny w komorze silnika R8 w skrzynce przekaźników, trzeba sprawdzić czy działa poprawnie, opór, napięcie zasilania cewki i przełącznika, połączenie z masą P2291 - ciśnienie sterowania wtryskiwacza. po kolei trzeba sprawdzić (czujnik ciśnienia paliwa, zawór dozowania paliwa, być może sprawdzenie ECU)
dziękuje za odpowiedz tak zaprogramowałem dolewkę i pojechałem do znajomego który ma dobry sprzęt do diagnozy DPF jest zabity więc albo czyszczenie albo wymiana Dodano po 2 Układ działa poprawnie wszystko jest ok wszystkie czujnik są sprawne wraz z czujnikiem ciśnienia ale DPF jest zaczopowany sadzą nie można nawet zrobić dopalania
Jeżeli czytałeś błędy dobrym oryginalnym testerem (np IDS-em) to można podejrzewać albo nieszczelność dolotu - tak jak napisał toku74 - albo przycinanie się geometrii łopatek turbiny. Ewentualnie elektrozawór zawór sterujący gruchą łopatek turbiny jest niesprawny. Na początek odłączyłbym sztangę (cięgno) gruchy od dźwigni łopatek turbiny i zobaczył...
Jak sprawdzam sterownik żarówka 55 W po odlutowaniu górnej pary od sterownika (przewody od sterownika które idą do czujnika dawki paliwa ) ŻARÓWKA NIE ŚWIECI WOGÓLE. A chyba powinna.
Schematy ogólnie dostępne nawet na tym forum. Jedynie zamiast czujnika ciśnienia oleju trzeba się do D+. A do podłączenia tego jest potrzebny tylko miernik uniwersalny.
Przekaźnik sterowany jest czujnikiem ciśnienia gazu. Czujnik wysyła informację do ECU, ECU do przekaźnika. Jeśli wszystkie bezpieczniki, przewody są ok to albo jest to wina czujnika ciśnienia albo brak gazu. To że został dobity gaz nie znaczy, że nie mógł się ulotnić.
Który top rocznik? Jest wiele możliwych przyczyn. Na począteg zawór ERG do sprawdzenia czy pracuje prawidłowo, potem samo turbo czy nie maja turbinki zbyd durzych luzów,czujnik Ciśnienia za turbo czy sprawny? potem przepływomierz najlepiej podmienić na chwile na inny sprawdzić jak sie auto zachowuje. Ale zaczoł bym od turbo i ERG. Dodano po 1 Oczywiście...
3,5b w miejscu czujnika ciśnienia, a przy wyjściu na dopływ turbo? Może być rzeźba z gwintem, ale wykluczysz ten przewód.
Witam, Mam następujący problem z Focusem II 1.6 tdci 110 KM. Mianowicie podczas przyspieszania szczególnie na wyższych biegach 4 i 5 przy ok 3000 obr/min zapala mi się kontrolka "usterka układów silnika" i samochód jedzie jak by miał połowę mocy mniej. Na biegu jałowym wchodzi max na 3000 obr/min. Po wyłączeniu zapłonu wystarczy odczekać ok 2 min i...
Witam Mam problem z moim focusem, auto nie odpala ponieważ nie dostaje paliwa i mruga kontrolka świec żarowycj. Czujnik ciśnienia na listę przy rozruchu pokazuje 59bar a to zdecydowanie za mało więc wydawałoby się że to usterka elektryczna. Dodaje zdjęcie z badania testerem https://obrazki.elektroda.pl/5064605900_... Co i tym myślicie?
Zobacz w parametrach jakie ciśnienie masz na listwie , jak nie ma ciśnienia to nie otworzy wtrysków .Można zrobić test przelewowy podmienić regulator czujnik cisnienia na listwie .Jak nie pali na plaka to usterka mechaniczna (gdzie psikasz tego plaka?).
Przecież masz podaną przyczynę, czego jeszcze oczekujesz? Sterownik nie może regulować ciśnieniem na listwie. Pewnie w czasie rozruchu ciśnienie na listwie to 0bar. Sprawdzić instalację pomiędzy regulatorem a PCM, wymienić regulator, sprawdzić czujnik ciśnienia. Jak widzisz odczyt kodów to nie wszystko. Jeszcze trzeba pomyśleć. Kto odczytywał te kody?
Witam po wymianie turbiny z silnika 1.8tdci do 1.8 tddi auto wogole nie jedzie dodam tylko że turbo ma teraz zmienna geometrię błąd na kompie "czujnik doładowania A usterka obwodu" zawór ciśnienia nowy map sensor też i nadal zero mocy dzięki za wszelkie porady
Auto chodziło wcześniej idealnie, żadnych lagów, miało kopa. Nie mam psychozy czujnikowej, rozważam objawy. Skoro chodzi powyżej 2000rpm, a poniżej gaśnie, to jedną z możliwości jest realny spadek ciśnienia w CR lub pozorny przez wadliwy czujnik, zawór. To swoiste wróżby bez spojrzenia w błędy.
Mogą być jeżeli czujnik ciśnienia na rampie będzie uszkodzony. Może przekazywać nieprawidłową wartość dla sterownika, niż jest w rzeczywistości. Może też być zanieczyszczony opiłkami . Najpewniej sprawdzisz ciśnienie manometrem.
Witam. mam problem z focusem 1,8 endura di 90ps 2000r. Jak zimny jest wszystko ok. ale po rozgrzaniu silnika do normalnej temp. przy obrotach ok 4000obr.min zaczyna świecić kontrolka,zwalniając na wolne obroty gaśnie .czujnik mam nowy . mierząc ciśnienie to przy 2000obr.min wynosi ok3,2bar a przy 4000 ok 4,5bar. co panowie o tym sądzicie???
Wiem o tym dlatego dziwnym mi się to wydało, jednak póki co odpuszczę to. Podłączyłem komputer i jest błąd przy kręceniu p0340 czujnik wałka rozrządu, sprawdziłem go dioda i również wygląda na uszkodzony. Błąd kasowany wraca przy dłuższej próbie odpalenia. Pytanie tylko czy ten silnik na CR bez tego czujnika faktycznie nie zapali(mi się wydaje że tak,...
Witam koledzy mam podobny problem z tym że u mnie wskazuje że i pompa jest ok tzn: standardowo pokazywała sie sprężynka pojechałem do specjalisty zrobili wszystkie wtryski gdyż były uszkodzone, dodatkowo test filtra paliwa plus wymiana, czyszczenie egr. po naprawie dalej wskakuje sprężynka, i tutaj pojawiają się schody: pompa na wolnych obrotach na...
problem jak w temacie brak usterek w ECU, jak wysteruję przekaźnik masą to się wentylator załączy. Odpinam czujnik temperatura -40C, wentylator się nie załącza. Grzeję silnik do 110C dalej to samo, brak masy sterującej przekaźnik. Dodam jeszcze że rury chłodnicy gorące , temp na czujniku w głowicy 110C a jak odkręcę korek zbiorniczka brak ciśnienia...
Witam. Miałem podobny problem. Tylko jest problem z tym błędem czujnika ciśnień. Salon się poddał. Proszę o info autora postu co było uszkodzone z tym czujnikiem różnicy ciśnień.
Witam! Pewnego razu zapaliła się kontrolka świec i silnik tracił moc. Po wyłączeniu i ponownym odpaleniu było ok do czasu kiedy zacząłem dodawać gazu temat się powtarzał. Do tego dochodzi straszne dymienie z rury. Komputer pokazuje spadek ciśnienia. Okazało się, że wtryski do wymiany. Wymieniłem ale cały czas miga kontrolka i strasznie dymi. Jakiś czujnik...
Witam. Tak jak w temacie mam focusa 1.6 TDCI 05r i nie działało w nim ESP był błąd czujnika ciśnienia (standardowa usterka) wymieniłem całą pompę na używana o identycznych nr i dalej nie działa ESP tylko że teraz jest błąd U2202 i nic poza tym... Znam tłumaczenie tego błędu tylko że nie wiem gdzie szukać przyczyny?? Jestem mechanikiem i potrzebuje szybkiej...
Wiesz wydaje mi się że zmiana mechanika to najlepsze rozwiązanie. Skoro brak napięcia w sieci CAN no to jak połączył się i odczytał błędy z EGR bo skoro takie były to tylko w PCM. 2 bary w układzie paliwowym (skoro podnieniał czujnik to sądzę że na rampie) to praktycznie to jest brak ciśnienia. Tam występuje dużo wyższe ciśnienie znaczy powinno występować...
Na samym początku było tak, że auto odpalało i gasło po kilku sekundach. Aktualnie po wymianie filtra paliwa i podmianie czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym auto odpala i chodzi na wolnych obrotach, ale jak doda się gazu, to gaśnie, i jeszcze jakby coś strzelało w kolektorze. Dodano po 50 Na samym początku było tak, że auto odpalało i gasło po kilku...
Witam, w Focusie MK2 przed FL r.2004 pali się kontrolka ESP. Błędy stałe to B2141 i U2202. Kasowanie nic pomaga, wracają natychmiast. Od czego radzicie zacząć poszukiwania? Połączenie występowania tych błędów w module ABS/ESP jest dziwne. Gdzieś na forum niemieckim znalazłem info, że problemem może być sama wiązka lub czujnik/regulator ciśnienia w pompie...
Witam. Posiadam Forda Focus mk1, ciężko chodzi kierownica na postoju, wycieków brak, płynu nie ubywa, zdjąłem harmonijkę przy drążku, a tam mało smaru. Teraz jakim smarem nasmarować: 1. drążki kierownicze. 2. zębatkę ślimaka maglownicy. Czy smar litowy molibdenowy do przegubów będzie odpowiedni? Zastanawiam się jeszcze, czy nie uległ uszkodzeniu czujnik...
Element po lewej stronie jak pisano wcześniej to stabilizator 5v. Sam się nie psuje. Można go sprawdzić bez otwierania sterownika, wystarczy zdjąć aluminiową klapkę i sprawdzić napięcie na pinach od czujnika obrotów. Na dwóch skrajnych musi być 5v, jak jest więcej, przeważnie tyle co zasilanie czyli 12v to sterownik na złom. Poszło 12v zamiast 5bv na...
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Przed wycięciem DPF-a były te błędy i jeszcze inne "nieprawidłowa częstość regeneracji". Po wycięciu pozostały te dotyczące pracy zaworu EGR i przepustnicy EGR-a. Owa przepustnica składa się z: -czujnik temperatury powietrza; -czujni ciśnienia doładowania; -przepustnica by-pass intercoolera; -przepustnica EGR; Obydwie przepustnice sterowane elektrycznie.
Witam. Mam problem ze swoim Focusem. W aucie jest ewidentny brak mocy. Auto miało wymieniony elektrozawór sterwania turbiną, czujnik ciśnienia doładowania, ale nie przyniosło to efektu. Dodam że jak zapalę auto to sztanga od sterowania geometrią jest wciągana do końca i tak się zatrzymuje, potem nie ma żadnych reakcji położenia sztangi na zmianę obrotów...
Z błędu wynika że ciśnienie paliwa jest nieprawidłowe. Możliwe że uszkodzony jest regulator ciśnienia bądź czujnik ciśnienia. Trzeba zmierzyć jakie ciśnienie jest na listwie w momencie kręcenia rozrusznikiem bądź pracy na plaku. Możesz też zapiąć manometr na listwę (jak nie masz dostępu do komputera) i patrzeć co wskaże ale pamiętaj że tam powinno być...
Witam.Pompa została naprawiona.Kabelek+ KTS sprawę rozwiązał. Sprawę przeanalizowałem i przetestowałem i oto wynik. Pompy VP30 w MK1 1.8tddi Focus 90 KM z typem silnika C9DA,C9DB,C9DC pasują pompy z końcówką 002,006,007,008.Sterowniki 0986444501,0986444504,były montowane na przemian w tych pompach więc sterowniki są wymienne. Numery nowe były nadawane...
Regulator ciśnienia paliwa...mam co prawda focusa c-maxa 2.0 TDCi z 2005 r., ale objawy były dość podobne - to że zgasza zakłócenia sygnału czujnika ciśnienia paliwa wcale nie musi oznaczać uszkodzenie tego czujnika ciśnienia. U mnie założyłem nowy regulator (oryginalny) koszt 270 zł i jest po sprawie. Nowszy samochód to regulator może byc i droższy,...
Witam przykręcenie czujnika obrotów jest stałe,bez żadnego ustawiania,a żadnych błędów w sterowniku być nie może a z tymi błędami nie zapali choć przyczyna możde być prosta brak ciśnienia paliwa w pompie
Jestem jednak przekonany że po jego zwrocie w trakcie ekspertyzy szczegółowej okaże się że był to całkowicie odosobniony przypadek a firma dalej będzie produkować granaty odłamkowe. Tak się przyglądając szczegółom Twojego przypadku, to niestety odnoszę wrażenie że problem bezpieczeństwa tego urządzenia jest lekceważony od strony producenta. Faktycznie,...
Ale czujniki Ciśnienia masz wpięte ? Jeżeli nie to ciśnienie rozwali Ci układ. W tych fordach są dwa rodzaje układów do czerwca1999 i po czerwcu 1999 ten wcześniejszy jest prostrzy do zrobienia. Ten drugi jest bardziej rozbudowany choć w obydwóch przypadkach o załączeniu decyduje ECU.
Witam Jezeli juz musisz uzywac przetwornika adc na magistarli I2C to polecam produkty Texas Instruments - mozna zamowic bezplatne probki, naprzyklad taki: http://focus.ti.com/docs/prod/productfol...
Co do utraty mocy podczas jazdy. Miałem podobnie w samochodzie z turbo diesel-em. Winny był czujnik ciśnienia bezwzględnego "MAP lub MEP". Sugeruję go na początek wyjąć i umyć alkoholem. Możliwe że jest do wymiany. mnie kosztował ok 50 PLN, wymieniłem sam :)
Nie lepiej obrobić sterownik jak należy? Modyfikując oprogramowanie można zwiększyć dawkę paliwa ale też i ciśnienie doładowania a co za tym idzie ilość powietrza dostarczanego do silnika. To cudeńko oszukuje wskazania czujnika ciśnienia paliwa i znacznie je podnosi . Nie jest to zdrowe dla układu wtryskowego. Znajdź tunera to Ci to zrobi jak trzeba...
W silniku forda 1.6 typu Common-rail ustawienie pompy ma najmniejsze znaczenie gdyż jest ona tylko odpowiedzialna za wytworzenie ciśnienia/ w przeciwieństwie do sekwencyjnej/co do rozrządu na dole jak zdejmiesz koło pasowe wału korbowego jest nadajnik do czujnika położenia wału/okrągła blaszka/może nie podłączyłeś czujnika/w tym nadajniku jest okrągły...
Wybacz Pascal źle to sformuowałem,miałem na myśli że zmykam mój temat focusa.Jak najbardziej ten temat jest bardzo potzrebny,myśle nawet o postawieniu swojego bloga bo to co przeszedłem z tym pojazdem przechodzi ludzkie pojęcie.Fakt pisałem o sprzedaży bo ie miałem już ani pieniążków ani pomysłów ani mechaniorów,jak mnie widzieli zamykali warsztat :D...
Przypadek rzeczywiście ciekawy ponieważ czujnik jest umieszczony w głowicy w celu pomiaru jej temperatury a nie temperatury płynu więc nawet gdy płynu brak lub układ jest zapowietrzony po osiągnięciu przez głowicę zadanej temperatury powinny włączyć się wentylatory ,z tego co opisujesz układ działa gdyż na odpięcie czujnika widzi to i przechodzi w tryb...
Nie myślę o podmiance z innego silnika z ciekawości po prostu spytałem bo interesuje mnie ta kwestia. Jutro się wszystko wyjaśni. Mam nadzieję. Wiem że czujniki pasują z citroena c3 1.5 dci i nie mam pewności ale focus 1.8 dci wywala ten sam numer czujnika może będzie pasować ( 9307Z502A ) i tego numeru będę się trzymał myślę.
Sukces. Byłem umówiony już gościem co ma ucds, ale wyłączałem czujniki ciśnienia i spróbowałem jeszcze raz tempomat. Klikałem odczyt konfiguracji PCM i przerywało przy 80 Procentach. Ale po kilkukrotnym kliknięciu wczytalo całość, zmieniłem tempomat i ASL na aktywne, udało się zapisać i wszystko działa. Dzięki i pozdrawiam
Ford focus 1.8TDCI nie chce odpalić, dołączam krótki filmik, miga kontrolka sprężynka. Po zrobieniu diagnostyki wyskoczyły błędy P1 631 i P22 91 . Wtryski zregenerowane, pompa też. W wybranych modelach silników tdci występowała wada materiałowa pomp wysokociśnieniowych łuszczył się materiał wewnątrz a opiłki metalu wpadały do wtrysków. Przyczyną może...
Jutro będzie normalny komputer bo ja mam zwykłe OBD ,znajomy przywiezie to sprawdzimy dokładnie błędy wydaje mi się że poszedł czujnik ciśnienia paliwa, bo jak miałem kiedyś zwarcie na tej kostce przez przepalone przewody to odpaliłem normalnie po chwili zgasł i jeszcze raz udało mi się odpalić zgasł i koniec już nie odpalił a na plaka krecil tak jak...
Witam. Mam problem z autem. Focus MK II 2.0 TDCI. 230k Straciło moc, tak jak był bez turbo. Nie kopci na czarno nie dymi na biało. Układ dolotowy trochę zaolejony, ale myślę że bez tragedii jak na taką konstrukcje odmy. Brak błędu na desce. Ale jak podpoiłem kompa za pośrednictwem FORSCAN wyskoczył P2263, ale dopiero po zrobieniu testów. Co zrobiłem....
witam, Temt juz kiedys wczesniej poruszałem lecz nie dostałem odpowiedzi więc wrzucam jeszcze raz ale bardziej szczegółowy. Focus II 1,8 TDCi temat rzeka i dosyć popularny lecz nie rozwiązany NIE ODPALA Ani zimny ani rozgrzany Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa bo po podłaczeniu do kompa wskazywał "Zbyt niskie ciśnienie paliwa" nie pomogło Sprawdzałem...
Obecne systemy OBDII potrafią same zgasić kontrolkę MIL jeśli po iluś odpaleniach nie wykryją usterki w układzie.
Zgadza się. Nie znam się na tym. Rozumiem, że auto ma czujnik cisnienia paliwa i tak steruje czasem otwarcia wtrysku aby niezależnie od super konkretnego ciśnienia dozować odpowiednią dawkę paliwa? Dodano po 2 Powodem mojej konsternacji jest tylko fakt , że jakosciowi/znani producenci oferują tylko całe kosze a nie silniczki.
Witam podmien czujnik cisnienia paliwa na rampie ,za male cisnienie przy duzym poborze paliwa
Masz możliwość podejrzenia błędów jeśli występują w tej sytuacji. Opisz dokładnie w jakich sytuacjach to się dzieje. Na Twoim miejscu , gdy silnik odmówi posłuszeństwa sprawdził bym czujniki położenia wału korbowego i wałka rozrządu, a nawet czujnik ciśnienia na szynie wtryskowej. A jeśli masz dostęp do diagnoskopu to sprawdził bym jakie ciśnienie panuje...
Ostatnio zrobione przy samochodzie: - regenracja głowicy kompletna z nowymi zaworami -wymieniony kolektor + nastawnik wolnych obrotów -wymieniona cewka zapłonowa, kable świece -wymiana filtrów i oleju, -rozrząd -kpl poduszek silnika w związku z tymi naprawami silnik pracuje idealnie na wolnych obrotach, ale ma kilka problemów: -nie ma mocy do 3 tys...
jest to zwykły styk który w zależności od ciśnienia w układzie zwiera lub rozwiera styki co powoduje zwiększenie obrotów silnika .A jeśli chodzi o tps to ważny jest też parametr najniższe napięcie zamknięcia przepustnicy bo może być inne nisz aktualne jakie podaje sam czujnik, i spróbuj zrobić reset kompa jeśli nie robiłeś go po wymianie czujnika tps.
u mnie działo się tak samo rano kręci kręci i nic to pozostaje wymiana wtrysków razem z rurkami wysokiego ciśnienia zrób to w autoryzowanym serwisie forda to jest koszt około 5 tyś jeszcze kodowanie wtrysków bo bez tego są nic nie warte to też tylko w serwisie bo inne warsztaty mogą mieć stary program do kodowania bez aktualizacji mnie to wyniosło ponad...
Sprawdziłem, był błąd wału, wymieniłem czujnik i błąd ciśnienia wtrysku. Okazało się że paliwo wróciło również do baku, zapowietrzony układ. Odpowietrzylem go i odpalił bez problemu. Zrobiłem test przelewu i 3 wtrysk przelewa mega dużo. Ogólnie sprawa wygląda teraz tak, jeżeli odpalam codziennie samochód, działa bez zarzutu. Jeżeli nie odpalę 2-3 dni...
Witam - problem pojawił się ponownie (wcześniej temat "wrzuciłem na forum" - myślałem że pęknięty dolot był przyczyną, jednakże niestety to nie to) - Focus 90km 1.6 TDCI traci moc - przypadłość zdarza się chaotycznie, odpalam rano - muł, przejadę kilkadziesiąt km, przechodzi, ogólnie rzecz biorąc przypadłość ta psuje już mi krew ;-). Sprawdzone wszystkie...
moim zdaniem problem tkwi gdzie indziej bo też mam takąsamą sytuację w renault 19 jak lekko dotykam pedał hamulca to odrazu włącza się pompa elektryczna układu abs czujniki przy kołach wszystkie sprawdziłem i wszystko jest ok gdyż miernik pokazuje odpowiednią rezystancję na cewkach. Przeanalizowałem całą sprawe i doszedłem do wniosku że jeżeli pompa...
No i zrobione Zasilania , kierunki - łatwizna. Można podpiąć sterowanie tylnej klapy ale i tak trzeba ją podnieść ręcznie /pod nogami pasażera brązowa kostka przewód ziel/czerw/. Sterowanie centralnym zamkiem zrobiłem podpinkę do drzwi pasażera pod krańcówki siłownika. Do tego wstrząsówka , czujnik spadku napięcia , krańcówka klapy + czujnik ciśnienia...
Witam mam problem z Focusem za pala za 8 razem - bardzo kopci nie spaloną ropą . jak się nagrzeje to już tak nie kopci , silnik wykręca się tylko do 3000 obrotów , w misce olejowej przybywa oleju ponad max na zimno pracuje bardzo nie równo ===DTC P0100=== Kod: P0100 - Przepływomierz masowy. ===DTC P0235=== Kod: P0235 - Obwód czujnika MAP. ===DTC P1631===...
A więc tak, nie mogę sobie poradzić z focusem mk1 1.8tdci 115KM. Odpala tylko na plaka. Po odpaleniu na plaka, silnik chodzi dość ładnie nie wydaje żadnych dziwnych dźwięków, ma moc i jazda nim jest przyjemna. Po rozgrzaniu odpalał do momentu, aż wystygł. Przewody paliwowe sprawdzone, nie ma żadnych nieszczelności, czy jakiegoś przewodu zapchanego i...
Pacjent to focus 1.6tdci 110km z 2006 roku. Silnik z koncernu PSA jak pewnie wszyscy wiedzą. Auto przyjechało z Niemiec w styczniu tego roku, tam podobno została założona nowa turbina. W czasie jazdy DE-PL w aucie zabrakło mocy. Od tego czasu bujał się po serwisach bez rezultatu. Do mnie trafiło teraz... Brak błędów w ecu. Po zrobieniu resetu ustawień...
Witam wszystkich. Mam problem z klimatyzacją, wersja manualna. Załączam klime wszystko startuje, tzn. wentylator sie załącza kompresor też, ale po 10 sekundach kompresor sie rozłącza, chwilę nie chodzi i załącza sie od nowa na 10 sekund, i tak jest cały czas.Rozłączanie kompresora na pewno nie jest spowodowane uszkodzonym sprzęgłem bo jak kompresor...
Witam Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki ponieważ sam zajmuje się( mechaniką ale diesle to nie jest moja mocna strona. Z góry dziękuje za pomoc. Układ wtryskowy firmy BOSCH Objawy 1)Samochód nie odpala na diagnostyce brak błędów 2)W trakcie próby zapalenia z podglądem parametrów brak jakiegokolwiek budowanego ciśnienia w zasobniku. Co zostało sprawdzone...
Widzę Panowie tu ostra wymianę zdań zaliczyli . wszystko chyba przez mój pośpiech w czasie pisania postu . Ten ford to był TDCI . Ale to wyjaśniłem . CO do kolegi który tam pisał ,żebym oddał do warsztatu,to będzie taniej. Ford właśnie trafił z 4 innych warsztatów xD. Sprawdziłem go pod względem zaworów regulujących ciśnienie i czujnik ciśnienia także...
Napisz skąd jesteś mam znajomego który rozbiera tylko Francje jest bardzo uczciwy może miałby taki sterownik? Zobacz czy jak wyciagniesz czujnik z listwy jest rdza na nim ona może powodować wadliwe wskazania. Wyłącz mu programowo egr. Nie pisałaś jakie masz wtryski bo delphi są nie naprawianie 😆 Wrocław, tylko ja mam Focusa i sterownik jeżeli...
focus zawór ciśnienia czujnik focus focus zawór ciśnienia paliwa
workbench bramka lodówka duże zużycie wsady flash blaupunkt
maszyna minerva śmieszne obrazki
Samsung WWW60A3120BE/EO - mokre pranie, przyczyny i rozwiązania Lokalizacja dźwigni otwierania maski Hyundai i10 2010