dzięki za odpowiedź, tak właśnie myślałem, gość też mi tłumaczył że nie odpali, a numeru błedu nie pamiętam ale chyba N-108, na 100% opis błędu to CZUJNIK KĄTA OBROTU POMPY WTRYSKOWEJ-USZKODZENIE i nie mam ciśnienia na wtryskach prawdopodobnie przez ten czujnik, ma ktoś taki czujnik na zbyciu ? pompa 106 C
Na podstawie sygnału z czujnika wału korbowego i czujnika kąta obrotu przestawiacza wtrysku (czujnik w pompie wtryskowej) obliczony jest kąt wtrysku ( w uproszczeniu) .
juz doszedłem do tego przyczyną był uszkodzony "czujnik kąta obrotu" w pompie wtryskowej tak sie to chyba nazywa BRAZOWY kabelek.. i cisnienie z pompy przez kabelek dawało na reszte instalacji :D
http://www.autodieselparts.com.pl/872,14... https://www.azetdiesel.pl/pl/p/Czujnik-k...
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
Kolego trzeba sprawdzic nastawnik kąta wtrysku,i czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej jak co to służę pomocą w naprawie tej pompy proszę dzwonic 790 718 520
Czujnik czego ? Zewnętrznie nie masz na tej pompie żadnego czujnika, Są nastawniki dawki i kąta wtrysku. Nieruchome. Pod sterownikiem, wewnątrz pompy jest czujnik obrotów pompy, również przykręcony na stałe. Rozumiem, że chodzi o pompę wtryskową, VP44.
Zapomniałem dodać, że nie mogę odpalić samochodu. Czy możliwe jest, że nawalił sterownik pompy wtryskowej (kto naprawia sterownik)
ten czujnik może miec wpływ z zujnikiem znajdującym się na dolnej części pompy, może regulować razem z nim ciśnienie przy obrotach rzędu 2000. W Twojej pompie zapewne jest układ przyśpieszacza dynamicznego kąta wtrysku z wykorzystaniem układu dwusprężynowego a on właśnie przy 2000 obrotów zmienia się poprzez zmianę ciśnienia w pompie. Ten czujnik pomiędzy...
Teoretycznie po wymianie czujnika obrotów pompy wtryskowej powinno się kalibrować pompę wtryskową na stole probierczym. Tyle teorii lub opinii z boscha. Z praktyki jak jest problem to wystarczy przestawić trochę w lewo lub w prawo czujnik obrotów co przyśpieszy lub opóźni kąt wtrysku pompy. Czujnik obrotów można też sprawdzić za pomocą specjalnego testera...
Tak czujnik ten a co się tyczy problemu z odpalaniem to kąt wtrysku do regulacji, A jesli po wymianie czujnika wału dalej będzie P1335 to do wymiany czujnik obrotów wałka w pompie wtryskowej.
Jakie przestawienie kąta w pompie przy demontażu sterownika,uważać tylko na taśmę czujnika obrotów i tyle.
Jeśli nie ma tam jekiegoś immobilaizer przy pompie to tak jak pisze dizba powinno odpalić, Kwestia jak będzie chodzić i jaką moc będzie miał silnik bo w tej pompie ma już elektorniczne przestawianie kąta wtrysku wraz ze wzrostem obciążenia.. Może tam być też "elektroniczne podwyższanie obrotów gdy silnik jest zimny. A tak poza tematem do czego ma służyć...
Jeszcze jedna obserwacja: po włączeniu grupy 000, słychać obniżenie obrotów silnika albo równości pracy Tak ma być, komputer blokuje dynamiczną regulację kąta wtrysku. Aha, u ciebie powinieneś ustawić kąt na 45-55. Tyle że u ciebie reguluje się to albo luzując koło na wałku rozrządu (od strony paska pompy wtryskowej) i kręcąc kołem, albo manewrując...
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Ludzie, jaki pierwszy wtrysk:!: Gdzie Wy zyjecie:!::?: Nie kombinuj bron boze przy elektronice jedz na diagnostyke na Techa to wszystkiego sie dowiesz. Odnosnie pierwszego wtrysku to jesli ktos sie zna to bylo takie cos stosowane w sytemach EDC z pompa VE lub PE...H. W twom autku funkcje pierwszego wtrysku lub wtrysku z czujnikiem wzniosu igly przejal...
Witam ponownie. Dzisiaj podlaczylem auto pod vaga ponownie i wyszło kilka błędów w silniku 00513. Czujnik kąta obrotu wału korbowego-G28 następny to 01318. Komputer sterujący pompy wtryskowej-J399 i w liczniku 01314. Komputer sterujący silnika wstrzymanie prędkości - uszkodzenie. Z moich obserwacji jak zachowuje sie samochód i z tego co czytałem na...
Witam. Po wymianie uszczelnień pompy wtryskowej samochód zapala bez problemu. Tylko problem jest taki, że od razu wkręca się na bardzo wysokie obroty. Kąt wyprzedzenia wtrysku nie był ustawiony czujnikiem zegarowym. Nie wiem czy coś zostało źle poskładane czy to kwestia jakichś regulacji. Silnik to stary diesel koncernu vw/audi 1.6 54km
Jeśli samochód zaczął więcej palić to prawdopodobnie zaciera się tłoczek od regulacji kąta wtrysku. Druga sprawa to że po rozłożeniu pompy i jej ponownym złożeniu powinno się kalibrować pompę. A tego byle pompiarz nie zrobi, bo potrzebny jest stół probierczy EPS815. Nie wykluczony jest też sam sterownik czy czujnik obrotów. Dodatkowo nie wszystkie sterowniki...
Kąt wtrysku w silniku TDI nie jest stały. W programie jest zapisana mapa kąta wtrysku i wg tej mapy sterownik przestawia ten kąt. Nie wiem dokładnie od czego jest on uzależniony ale na pewno od obrotów silnika. Sprawdzenie zadanego kąta wtrysku odbywa się za pośrednictwem czujnika uniesienia iglicy we wtryskiwaczu oraz czujnika położenia wału. Sama...
1. Uszkodzenie pompy wtryskowej Bosch VP44 Jest to częsty problem w silnikach z pompą VP44, zwłaszcza przy wyższych przebiegach. Z czasem pompa może tracić swoje właściwości, co skutkuje niestabilnym ciśnieniem paliwa, a w efekcie – przerywaniem pracy silnika. Może to wyjaśniać, dlaczego po kilku kilometrach, gdy silnik się rozgrzeje, pojawia się problem...
Proszę zawsze przed podjęciem decyzji o regeneracji pompy wpierw sprawdzić przede wszystkim przewody łączące zawór kąta wtrysku - ten na dole pompy ze sterownikiem. Obecnie prawie zawsze przewody są spękane. Nawet jak nie są, to wystarczy ich lekko ruszyć i izolacja oblatuje. Po prostu na przewodach od kąta wtrysku ta izolacja jest cieńsza, może z innego...
...............Czujnik położenia nastawnika dawki G149 nadzoruje kąt obrotu mimośrodowego watka nastawnika dawki w pompie wtryskowej. Jest to czujnik bezstykowy. Sygnały czujnika są bezpośrednio przekazywane do sterownika silnika. Czujnik składa się z dwóch cewek indukcyjnych, których sposób działania wykorzystuje zasadę transformatora różnicowego....
Kolego jak uporałeś się z autem?bo ja teraz walczę z tym samym problemem na zimnym trochę ciężko pali i klepie jak ursus a na ciepłym pali od strzała.I jak na 136 km to słabo się zbiera.(wymieniony czujnik obrotów w pompie,naprawiony sterownik troszkę to pomogło lecz nie do końca).Szukam opisu jak ustawić kąt wtrysku na pompie wtryskowej,wiem że czujnikiem...
Dalej jest problem z mocą która jest ale powyżej 3tys obrotów występuje błąd korekcji wtrysków silnik na ciepłym trochę ciężko odpala - trzeba dłużej pokręcić korekcja wtrysku wynosi 255 na wolnych obrotach przy temperaturze paliwa 110st wg tabeli nie mieści się w skali w programie diagnostycznym mam taką tabele i opis że po wymianie rozrządu tak ustawić...
pamiętajcie zawsze - lepiej że samochód nie pali niż by miał niedomagać. A dokładniej, jak samochód zgasł nagle bądź nie odpalił po postoju to na 90 parę procent uszkodzony jest sterownik. Gorzej jak samochód pali, tyle że kopci, dużo pali, twardo pracuje, wtedy może być zatarty tłok od regulacji kąta wtrysku.Piszę może bo wszystko się okaże podczas...
Witam kolego Stiwen1.Niestety pomimo usilnych prób naprawy tego tanim kosztem nie udało się.Uszkodzona pompa wtryskowa:(.Na podstawie podłączenia się pod komp BOSHA bezpośrednio pod pompę usterki są następujące: 52 czujnik kąta obrotu/system IWZ 53 czujnik kąta obrotu /system IWZ 57 regulacja przestawiacza wtrysku - stałe odchylenie regulacji 50 magnetyczny...
Po zamieniałem prawie wszystko na próbe: sterownik silnika,sterownik pompy,przepływomierz,czujnik wału,czujnik ćisnienia w kolektorze ssącym,zawór kąta wtrysku TCV.I nadal to samo pozostał tylko pedał gazu na podmiane i czujnik powietrza tzw.barometr.Ale coś mi się wydaje ze to chyba coś jednak w pompie wtryskowej.
Ja powiem bez dzwonienia: sprawdź sterownie zaworu wysokiego ciśnienia - http://obrazki.elektroda.net/53_12905361... 1. - łopatkowa pompa przetłaczająca z zaworem regulacyjnym ciśnienia 2. - czujnik kąta obrotu 3. - sterownik pompy 4. - pompa wysokiego ciśnienia z wałkiem rozdzielczym i zaworem wylotowym 5. - przestawiacz wtrysku z zaworem przestawiacza...
Cześć, Może ktoś mi podpowie jaka może być przyczyna. Lt 35 2,5 TDI był problem z ustawieniem pompy wtryskowej. Jak się okazało była uszkodzona. Przed naprawą, samochód ładnie odpalał, kopcił na biało, nie miał mocy ale wkręcał się na obroty normalnie. Pompiarz naprawiający pompę mówił, że ustawił dawkę paliwa na 3 mg i dodał, żeby sprawdzić to jeszcze...
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
Jaki czujnik wtrysku ,zobacz w parametrach jak się ma kąt zakładany do otrzymanego z pompy i czy się zmienia może pomóc regulacja na fasolkach a jesli stoi na jednej wartości no to zamontowałeś pompę z zatartym mechanizmem regulacji kąta wtrysku. Dodano po 1 Być może winą nie jest pompa wtryskowa tylko czujnik wtrysku. Jeżeli czujnik daje sygnał o awari...
Pisane było gdzieś na forum setki razy ale przypomnę. Tak, element który jest zaznaczony w prawym górnym rogu czerwonym kwadratem to tranzystor polowy MOSFET sterujący tylko zaworem dawki paliwa. Natomiast element podobny tylko po lewej stronie to nie jest żaden tranzystor od sterownia zaworem kąta wtrysku jest to STABILIZATOR 5V. Po prostu jest to...
Dotyczy samochodów DAF XF i CF z silnikami 430 - 470 z układem wtryskowym UPEC. Na kole zamachowym jest czujnik obrotu wału korbowego. Na korpusie mocującym pompy jednostkowe UPEC jest też czujnik obrotu rozrządu. Moje pytanie: jak ustawia się, (sprawdza ustawienie) czujnika na pompie w stosunku do wału korbowego. Wiadomo, że wałek napędowy pompy musi...
czujnik na 3-cim wtryskiwaczu nie moze byc odpowiedzialny za złe odpalanie silnika na zimno, ECu za pośrednictwem sygnalów z tego czujnika i czujnika obr wału korb. przestawia dynamiczny kąt wtrysku poprzez korektor w pompie podczas pracu silnka z róznym obciązeniem. za odpalanie odpowiada statyczny kąt wtrysku jaki sobie ustawisz na kole pompy oraz...
Pojawianie się jakichkolwiek błędów tylko po włączeniu zapłonu, bez próby uruchomienia dyskwalifikuje na starcie ten sterownik. Po prostu jest uszkodzony. Jeśli kable sterownik pompa są podłączone, zawór kąta ma około 10 OHM a błędy wyskakują na starcie to ktoś ci sprzedał złom. Zawór dawki jest dobry, bo inaczej samochód za chiny by nie odpalił. A...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Przeszukałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi na interesujący mnie temat. Samochód jak w temacie. Dane jakie posiadam dotyczące kąta wyprzedzenia wtrysku są podane w mm skoku tłokorozdzielacza w pompie wtryskowej. Chciałbym sprawdzić ten kąt przy pomocy lampy stroboskopowej. Czy posiada ktoś dane w stopniach obroty wału korbowego. Może jest jakiś...
Witam Ten środkowy to tzw czujnik odpalonego silnika. Ma on wiele zadań np. przy zimnym silniku na wolnych obrotach steruje recyrkulacją spalin a właściwie wyłącza ją przy wciśnięciu pedału gazu. Oczywiście nie wszystkie silniki aaz mają w ogóle recyrkulację (zawór przy turbinie sterowany siłownikiem podciśnieniowym z pompy serwa) W samochodach z klimą...
Brakuje logu 011 dynamicznie, zmniejsz obroty biegu jałowego do takich jak były poprzednio a zwiększ sobie dawkę paliwa bo masz niską, silnik nie dogrzany - albo uwalony termostat albo czujnik G62 zaniża, kąt wtrysku zbyt późny, zawór N108 w pompie wtryskowej nie wyrabia, sprawdzić jeszcze raz poprawność ustawienia rozrządu i podciągnąć kąt wtrysku...
Hm dziwne. Zgodzę się że po odpięciu czujnika zapali łatwiej bo przyjmie -40 stopni, ale to że kopci na biało to już niepoprawna zmiana parametrów dynamicznej zmiany kąta wyprzedzenia wtrysku. Czujnik masz w nastawniku. Odkręć nastawnik pompy wtryskowej (górna pokrywka) Tam będą 3 śruby TORX i jedna specjalna to musisz 7 przeszlifować. Odkręcasz. Zdejmujesz....
Więc tak, W moim przypadku skończyło się na wymianie pompy wtryskowej. Musi też być prawidłowo ustawiony rozrząd oraz kąt ktrysku (przekręcejąc pompą ustawia się kąt). To urządzenie pod nawiewkami to sterownik układu świec żarowych. Na podstawie temperatury silnika steruje nagrzewaniem świec. Po lewej stronie na błotniku (stojąc przodem do maski ) znajduje...
Panowie przepraszam, że wtrące dwa słowa... ale z tego co widzę, jesteście obeznani w temacie... a ja z tą pompą miałem bardzo mało do czynienia... Mój problem polega na tym, że komputer sterujący silnikiem widzi różne obroty w tej pompie... Co chwila zgłasza mi błąd synchronizacji i dwa błędy... injection fuel RPM speed, oraz Crankshaft sensor RPM...
Układ wtryskowy BOSCH Mono-Motronic... fiat Uno. Zespół wtryskowy zamontowany jest na kolektorze dolotowym. . W górnej części zespołu wtryskowego znajdują się: wtryskiwacz, czujnik temperatury zasysanego powietrza(jeżeli padnie Ci ten czujnik to układ przechodzi na optymalną tem. 20 stopni) i regulator ciśnienia paliwa, który odpowiada za utrzymywanie...
Zapożyczone z innego forum, lecz podpisuje się pod tymi słowami. tak dla potomnych. błąd p1220 to niestety ta droższa opcja czyli zacierający się tłok od regulacji kąta wtrysku . "pożądane" błędy to : p1630 zawór dawki. p1631 sterownik pompy, p1650, p1651 szeregowa szyna can. dla pewności można jeszcze sprawdzić dolną cienką parę przewodów od sterownika...
Do wymiany : przepływomierz bo słabo mierzy, termostat - auto cały czas niedogrzane, Zrób log 000BS spojrzymy jaki kąt wtrysku, a korekcje to nie w tymi silniku :) tutaj masz jeden wtrysk sterujący (z wtyczką elektryczną) reszta to zwykłe wtryski bez czujników. Korekcje dają miarodajny opis stanu pompowtryskiwaczy , wtryskiwaczy w układach zasilania...
Fot 1: 1-kolektor ssący po lewej stronie -po pojawieniu się doładowania pompa zwiększa dawkę paliwa 2– opisze wieczorem jak zerknę pod maskę, bo na 100% nie jestem pewien (ale jeśli jest wszystko odłączone od pompy podciśnienia z prawej strony głowicy (najważniejsze aby EGR nie dostawał podciśnienia cały czas) to silnik będzie chodził prawie normalnie...
Witam! Przyszła zima i pojawił się problem z uruchamianiem auta na zimno. Pierwsze co poszło pod lupę to świece żarowe. Miód, malina. Wszystko sprawne. Dalej przekaźnik tychże. Bez zastrzeżeń. Są niewielkie spadki napięcia (ok 2V) między akumulatorem a świecami ale przy takim natężeniu prądu to nie jest problem (zalutować trzeba będzie zaciski konektorów....
Czyli to jest: Toyota Yaris (06-11) 1,0 2006-11 Kod silnika : 1KR-FE i schemacik do tego masz taki: http://obrazki.elektroda.pl/9672583500_1... FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B19Czujnik obrotów koła, z przodu, z lewej strony B138Czujnik pedału przyspieszenia...
Witam. Sprawa wygląda tak: W aucie padła mi świeca żarowa,wymieniłem cały komplet. Korzystając z okazji wyczyściłem kolektory dolotowe oraz zawór EGR. Po złożeniu całości do kupy, odpaleniu auta silnik chodzi z metalicznym pogłosem. Przed wymianą świec silnik chodził idealnie, tak jak powinien. Auto odpala bez najmniejszych problemów,nie dymi silnik...
Mam duży problem i za cholerę nie wiem co może być przyczyną wysokiego spalania w Fieście VI, 2007 r. z silnikiem 1,3 Duratec 8V 69 KM (A9JA). Świece, kable, termostat, czujnik temperatury, katalizator, filtr paliwa - nowe. Sondy lambda działają poprawnie. Analiza spalin b. dobra. Odpala od pierwszego razu, obroty nie falują. Czasami szarpnie przy dodawaniu...
Witajcie, sporo propozycji i trafnych uwag, nie doczytałem do końca ale: Aku zdrowe musi być to wiadomo ale nawet 5letnie aku da rade jak jest zadbane, prąd ładowania aku - jest czy szaleje? zapowietrzanie sie układu wtryskowego - paliwo cofa sie fakt przez pompkę ręczną, przez nieszczelny podgrzewacz albo przez oryginalne wężyki szybko - złączne forda,...
Z komputera mogę odczytać (program TEXA) zimny silnik 900 na silniku ciepłym wahania ok. 630, w zaprzyjaźnionym warsztacie na urządzeniu KTS na ciepłym silniku wskazanie oscyluje ok. 3,85. Texa nie posiada opcji Rover 420DI więc łączę się jako BMW 318tds lub BMW 325tds nie wiem jak interpretować wskazanie np 630 myślałem że chodzi o 6,3st. Silnik ma...
Witam. Szukam odpowiedzi na pytanie, jaką rolę pełni wtrysk sterujący w układzie wtryskowym samochodu Volvo s40 1.9 TD 90KM F8qt. Bardziej interesuje mnie co będzie się działo w przypadku jego uszkodzenia/odłączenia. czy zawsze, w każdym przypadku będą słyszalne zmiany w pracy silnika? Pytam ponieważ jestem po wymianie uszczelki pod głowicą. Jeszcze...
Witam wszystkich. Od niedawna jestem posiadaczem Scenika 2000r z silnikiem 1.9D f. Pompa wtryskowa Lucas. Poniżej lista problemów - objawów. 1. Problem z odpaleniem na zimno (po zagrzaniu swiec krece go do 10s) Odpala! 2. Do momentu kiedy osiągnie najwyższą temperature pracuje prawidłowo. Wskaźnik temperatury wskazuje w max połowe stanu - nie przegrzewa...
Troszkę się wtrącę... Zgodzę się iż "Migająca kontrolka świec żarowych może oznaczać uszkodzenie czujnika świateł stop" - i tak pisze na każdym forum z grupy VW , ale przyczyn mrugania może być tysiące i bez VAG-a nie da rady. Trochę mnie to irytuje to przypisywanie lampki do czujnika stopu. No ale każdy ma swój rozum i może wszystkie czujniki poklei...
Zakładam, że usterka elektryczna, dlatego w tym dziale. Cała historia niestety dość długa, ale muszę podać, bo wszystko tu ważne. - W aucie ciekła pompa wtryskowa, poszła do uszczelnienia. Po tym niby wszystko działało ok, choć autko ciut gorzej paliło ale nie przeszkadzało to zbytnio. Sprawdzałem wtedy kąt wtrysku i był ustawiony poprawnie. - Za ok...
No wielkie dzięki wszystkim za pomoc. Całe szczęście że nikt nie miał racji co do uszkodzenia pompy czy sterownika. Awaria usunięta :D :D :D , a raczej naprawiona wada filtra z ASO. Przed uruchomieniem silnika podłączyłem VAG-a i pokazały się błędy: Według opisu kodów błędów od Viakena 01-silnik 1318 Sterownik w pompie wtryskowej - J399 1441 :?: 02-A.S....
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam Jestem posiadaczem Clio 1.9 dTi od 4 lat, lecz od jakiegoś czasu autko zaczęło mnie zawodzić. Krótko opiszę moje przygody z autem. Otóż problemy rozpoczęły się od problemów z brakiem reakcji na pedał gazu. Auto pojechało na komputer do serwisu i pokazało błędy czujnika temperatury paliwa błąd czujnika temperatury powietrza i błąd przepływomierza....
A co może być przyczyną ze samochód z odłączona kostka z której wychodzą 2 kabelki i która to kostka znajduje się w okolicy plastików po prawej stronie komory silnikowej z tej kostki wychodzą 2 kabelki czerwony i czarny jak ta kostka jest podłączona to samochód jak jest zimny to po odpaleniu zanie chce chodzić jak mu się zdejmie nogę z gazu to gaśnie...
Witam, Podepnę się pod temat, może ktoś pomoże. Mój problem wygląda następująco: dawniej silnik zimny odpalał bez zarzutu, ale jak już ciepły to długo kręcił zanim odpalił. Od niedawna ten problem pojawił się również na zimnym silniku, wymienione zostały wszystkie świece, nowy akumulator, zregenerowany rozrusznik, sprawdzony został prąd rozruchowy-jak...
siemka.. powiedz mi czy obroty skaczą przy odpalaniu np od 1tys do 3 tys .. ?? moze to być klin na wale. :) Dodano po 2 zajedz do mechanika i sprawdz rozrzad w tych silnikach czesto zrywają sie kliny na wałach.. i dlatego ciezko odpala.. jest jeszcze jedna mozliwosc... nastawnik pompy wtryskowej ale głowy sobie nie moge uciac pozdrawiam ;) obroty 300...
Pabloo23 nie napisałeś jakie masz oznaczenie silnika ale jeśli masz taki sam elektrozawór N75 jaki zapodał na fotkach (at)marcom to masz turbinę ze zmienną geometrią łopatek i Twój problem jest natury czysto elektrycznej a naprawa polega na sprawdzeniu gniazdka oraz wtyczki przy tym elektrozaworze oraz wiązki przewodów elektrycznych idącej od niego...
Witam transit 2,4 DI z 2001r pompa vp44 Problem był taki ze po przekroczeniu 2 tys. obrotów silnik gasł Auto pojechało do mechanika i po kilku miesiącach przywieźli go na lawecie i już w ogóle nie działa , nie można odpalić - wymienili pompę wtryskową po regeneracji razem ze sterownikiem . - wymienili osłonę rozrządu po podłączeni kabla w programie...
Witam ponownie. Trochę czasu minęło . Temat uważałem za zakończony ale ponieważ otrzymuję bardzo dużo zapytań w wiadomościach prywatnych to spróbuję to jakoś podsumować. Mój problem został został rozwiązany ale nie było to takie jednoznaczne jak by się mogło wydawać na początku. Powód w moim przypadku był złożony , gdyż to co wydawało się w pełni rozwiązane...
Witam Dziękuję bardzo za odpowiedź. Posprawdzałem wszystkie wężyki jeden tylko był taki że się ledwo trzymał a konkretnie ten co idzie do filtra powietrza koło przepływki skróciłem go i teraz jest już dobrze. Ściągnąłem również gumowy wąż który idzie do EGR popatrzyłem na klapkę ale tam było wszystko w porządku z gruszką podciśnieniową również wężyk...
Witam wszystkich Moje auto to Kia Retona 2.0TD, ale to ten sam silnik i ECU Zexel co w Sportage 2.0TD Mam ECU Zexel K04R 18 881D, immo KIA/Shinchang 0K2AD 677B0 Auto nie ma fabrycznego alarmu z pilotem - doinstalowałem kiedyś sam, ale to nie ingeruje w zapłon Kręci ale nie zapala, z rury wydechowej wydobywa się siwy dym (w czasie kręcenia i chwilę po)....
Odnośnie zerwania łańcucha rozrządu to pewnie że się da zerwać ale na pewno można zapalić kilka razy z popychu ( nie ciągnąć 100km)i nic się nie stanie, oplowskie dtl to specyficzne silniki i strasznie często się zapowietrzają, dla mnie w pierwszej kolejności wymień węże przelewowe i trójniki, koszt ok. 10-15zł a często te właśnie węże są popękane lub...
Witam mam u siebie Volvo S40 jak w temacie. Posiada ono silnik 1.9TD od Renault (jak wiadomo te roczniki tak miały). Chciałbym się dowiedzieć do czego służy końcówka w zaworze sterującym EGR, zakończona filterkiem, która nie jest zaślepiona. Tutaj zdjęcie tego elementu o który się rozchodzi: http://obrazki.elektroda.pl/9432666400_1...
(...) a co mogę zrobić żeby to naprawić Dodano po 2 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Aby ustalić właściwą przyczynę nierównej pracy silnika i dźwięku przypominającego kosiarkę w SEAT Ibiza 1.4 MPI (2002 r.), należy przeprowadzić szereg podstawowych testów diagnostycznych. Najistotniejsze jest sprawdzenie stanu układu zapłonowego (cewki i przewody),...
https://obrazki.elektroda.pl/6671459600_... Aby sprostać wyzwaniom stawianym konstruktorom przez kolejne przyjęte normy emisji, poziom zaawansowania technicznego jednostek napędowych stał się bardzo wysoki. Obecnie jedynym stosowanym układem zasilania w samochodach osobowych z silnikiem Diesla jest system COMMON RAIL. Zadebiutował...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
czujnik kąta obrotu czujnik kąta obrotu kierownicy pomiar kąta obrotu
brother zablokowany czujnik wałek rozrząd mercedes klimatyzacja kompresor laguna
instrukcja obsługi zmywarki bosch karta graficzna
Kamera SDIP5040E-IRW producent DVS - szczegóły Czy lodówka może zakłócać PLC? Analiza problemu