http://www.automatyka.ndl.pl/opel/podzes...
na scianie grodziowej jest zasobnik na podcisnienie z czujnikiem sprawdzić szczelnosc przewodów
Jeśli sygnały nie zmieniają się zbyt często to z jednego czujnika wysteruj przekaźnik (jakiś miniaturowy oczywiście), a sygnał z drugiego podaj przez styk NO tego przekaźnika do urządzenia.
myślałem ,że może jest to czujnik ''wstępnej'' próżni ,który steruje tą ostatnią To już powinien być czujnik próżni, a nie podciśnienia: podciśnienie, to o ile ciśnienie jest mniejsze od atmosferycznego - a taka pompa potrzebuje mieć na wylocie ciśnienie najwyżej kilka milibarów - to jakie to jest podciśnienie, skoro ciśnienie atmosferyczne waha się...
Wygląda na to że nie ma saugrohrdrucksesor'a.
Ten wzrost wynika z faz rozrządu-otwarcie i zamkniecie zaworów w funkcji kata obrotu wału
IMHO -kody odczytales poprawnie - masz za wysokie podcisnienie czyli bardziej zblizone do atmosferycznego czyli zasysa Ci gdzies lewe powietrze - a powyzsze potrafi mocno zubozyc mieszanke i sonda ma nieprawidlowe wskazanie wykraczajace poza zakres norm - zakladam ze gazu nie masz - sprawdz wszystkie uszczelki
A-masa B-sygnał C-Ucc Ten czujnik jest czujnikiem analogowym,i nie zastapi czujnika cyfrowego stosowanego w EEC IV.
Wtryski wchodzą jeśli kupisz barracudy. Nawet połączyć się je da bezpośrednio wężem 12mm. Podciśnienie w tym silniku jest zbędne, można popędzić bez lub z jak kto woli. Sonda lambda może być nie podłączona ale tak jak piszesz należy połączyć rozcięty przewód przy II generacji i ewentualnie podłączyć tam przewód fioletowy od staga. Zasilanie możesz wziąć...
Witam.Jak dla mnie czujnik MAP pokazuje za wysokie podcisnienie w kolektorze ssącym,na wolnych obrotach ma być 0,30-0,35 bara.Przypominam ze jest to MULTEC i całe oblczanie dawki paliwa opiera sie głownie o ten czujnik.Ja bym zmierzył podcisnienie w kolektorze ssącym i porownał z TECHEM.Byc moze jakas nieszczelność zaworów ssących powoduje wzrost tego...
na drugim na biegu jałowym ma być około 1V.
Sprawdź bezpieczniki. Dodano po 2 Po diagnostyce u mechanika Kolego zmień tego nic nie umiejącego '' piekarza'' na dobrego elektryka. Dodano po 1 Po diagnostyce u mechanika Kolego zmień tego nic nie umiejącego '' piekarza'' na dobrego elektryka. Dodano po 3 Odpowiedzialny jest F15 w skrzynce pod maską 10A. Przedostatni od środka w tych 2 rzędach małych...
Witam Problem wygląda następująco. Producent wentylatora przewidział filtr powietrza wykonany z siatki plastikowej. Aby zapewnić bezpieczeństwo pracy wentylatora umieścił mały, plastikowy mechaniczny czujnik podciśnienia. Jednak ze względu na fakt, iż kurz wchodzi do tego czujnika to nic nie widać a silniki wentylatora się przegrzewa i pali bo nie...
P0299 Zbyt małe ładowanie turbosprężarki/sprężarki doładowującej Do sprawdzenia Elektrozawór obejścia turbosprężarki Czujnik ciśnienia doładowania
A więc jest w czujniku podciśnienia MAP.
Takie proste czujniki były w np. ładach mierzyły one podcisnienie w kolektorze przy zbyt mocnym wcisnieciu gazu wytwarzało sie duże podcisninie i wskazówka wskaźnika wskakiwała na czerwone pole.
Jednorazowy e papieros a raczej to co z niego zostało. Potwierdzam w 100%. To malutkie nie jest mikrofonem tylko czujnikiem podciśnienia, który działa jako włącznik grzałki.
Nie, czujnik podciśnienia!
A czujnik podciśnienia?
Odczytaj podcisnienie w kolektorze ssacym cxyli map, to ze czujnik sprawny to nie znaczy ze podcisnienie wlasciwe.
1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
Jest to czujnik ktory daje info sterownikowi jakie jest w danej chwili podcisnienie w kolektorze dolotowym Nie mozna zbytnio na tym jezdzic gdyz zwiekszy ci sie spalanie komfort jazdy sie pogorszy. Trzeba wymienic
A kolega to podcisnienie to dobrze wpiol, bo znajac zycie odpinal go od strony kolektora:P, spradz to podcisnienie ma isc bezposrednio do kolektora ssacego nie zadnego elektrozaworku:P:P
Może uszczelka pod czujnikiem zanieczyszczenia filtra??
Panowie, jak piszę-czujnik podciśnienia stwierdził za małe podciśnienie z pompy.
Sprawdź przewod gumowy łączący kolektor ssący z czujnikiem podciśnienia jeżeli występuje tu plastikowa puszeczka to ją możesz usunąć.
Czujnik podciśnienia w układzie wspomagania hamulca.Pompa vacum się kończy i daje zbyt małe podciśnienie dlatego pali się kontrolka.
Sterownika tego konkretnego modelu nie znam, natomiast Twoje ,,pompki" to nic innego jak przetworniki (czujniki ) podciśnienia. W końcu to odkurzacz, prawda ? :D
Jeżeli nie zatkany (lub zamarznięty katalizator) to możliwe, że coś nie tak z czujnikiem podciśnienia.
SC 900 były tylko SPI . Co do falowania obrotów sprawdź wszelkie przewody podciśnieniowe przy przepustnicy zwłaszcza ten cienki wychodzący do MAP-u - czujnika podciśnienia - znajduje się ten czujnik na jednej ze śrub trzymających sterownik w komorze silnika (poniżej przekaźników nad sterownikiem silnika)
Sprawdź przewody podciśnieniowe. Któryś może być przetarty. W szczególności zobacz w jakim stanie jest przewód gumowy łączący korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia...
Pojedź do tego mechanika i niech sprawdzi czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (czujnik podciśnienia) napisz czy samochód ma instalację LPG bo to ważne pozdrawiam.
Na schemacie respiratora znalazlem mikroturbine (cokolwiek to jest bo nic na ten temat nie znalazlem) a wykrycie bezdechu to jest pryszcz przy temacie sprezarki. Wystarczy czujnik na podcisnienie i Voila :)
Witam, Jak co niektórzy wiedzą buduje frezarkę cnc w której element będzie trzymany za pomocą podciśnienia. posiadam pompkę próżniową wytwarzającą -500 mmHG i tut mam pytanie, chcę aby pompka sie wyłączyła gdy osiągnie -400 mmHG ale nie mogę znaleźć żadnego czujnika podciśnienia dla arduino. po za tym https://obrazki.elektroda.pl/4171613000_...
zamien sasiadujace wtryski wtyczkami i rurkami gazowymi np 7 z 8 i wtedy wyjdzie czy to wina listwy. Sprawdzalem dzis w 2 instalacjach Akme KME i podcisnienie jest stale ( tak tak stale i tez sie zdziwilem ) Stoi na poziomie -0,11bara O ile mnie pamiec nie myli to padnieta koncowka mocy w sterowniku bedzie objawiac sie zupelnym brakiem dzialania wtrysku
Mozesz sprawdzic miernikiem,załącz zapłon,mapsensor ma trzy piny,miedzy masą a srodkowym pinem na zapłonie ma miec od 4,6 do 4,8V, a po zapaleniu od 1,1 do 1,4V,wtedy bedziesz wiedział ze działa poprawnie i ze masz poprawne podcisnienie w kolektorze ssącym,ale w tych autach z instalacją gazową sterowniki często wychodzą poza adaptacje,i silniki fiksyują...
te objawy wskazuja na brak zasilania paliwem lub przerwy z dwóch czujników kąt przepustnicy lub czujnik podciśnienia / przepływomierz to auto nie ma przepływomierza
Nowe drukarki mogą być odporne na sztuczki z napełnianiem - niestety. Z mojego doświadczenia dużo zależało od tego jak zaklei się odpowietrzniki - tak, jakby drukarka miała czujnik podciśnienia (tak to ujmę), gdyż w starej drukarce HP Photosmart 2355 różnie mi z tego powodu to działało (pomimo sprawnych kartridży tj w pełni sprawne dysze). Aktualizacje...
Jeszcze podaj jaki masz silnik. Niektóre 1.6 nie mają przepływomierza a czujnik podciśnienia MAP . U siebie w jednym z aut 1999 1.6 X16SZR mam właśnie czujnik MAP. Jak obroty falowały winien był zawór EGR . Co do temperatury silnika - zobacz czy jak jest ponad 90 stopni czy chłodnica jest cała gorąca (oba grube węże góra i dół)bo może być przytkana...
Edc masz na zdjeciu powyżej. Wypinaj różne czujniki i porob sobie zdjecia. W ebs wypnij czujnik klocka w zacisku, żeby nie wywołać błedu bezpieczeństwa. Ffr czujnik podciśnienie na filtrze powietrza. Zbr - dowolna żarówka. Ecas - czujnik poziomu na tylnej osi. Retarder-elektrozawór na retarderze. Oczywiscie musisz załączyć stacyjkę, żeby błąd się zarejestrwał.
W schemacie na pewno są błędy, trzeba przejrzeć jeszcze raz. Mimo wszystko zastanawia minie ten układ po prawej od mostka, są tam obwody RC o stałej czasowej rzędu sekund, czy odkurzacz nie miał jakichś dodatkowych funkcji działających po czasie kilku sekund, a może był tam czujnik podciśnienia/zapchania.
Jakie są objawy uszkodzenia tego czujnika podciśnienia? Uszkodzenie czujnika powoduje przyjęcie wartości zastępczych i pracę w trybie awaryjnym. Czujnik podlega samodiagnozie a informacja o źle działającym czujniku jest odnotowywana w pamięci diagnostycznej (w sterowniku).
16504 awaria obwodu czujnika przepustnicy 16506 czujnik przepustnicy sygnał za niski 16493 ty w zależności od kodu przyczyny wywołania przepływomierz albo czujnik podciśnienia w kolektorze 16468 elektrozawór wydechu bank2 (exhaust Valve Control Solenoid, Circuit (Bank-2) 16522 sygnal lambda za wysoki bank1 czujnik2 16483 czujnik-2 (G299) temperatury...
Albo czujnik temperatury albo podciśnienia masz nieszczelne. wygląda mi na to, ze jak zadziała czujnik/zawór podciśnienia to potem jest ok. Dokładniej może napiszą koledzy znający te silniki.
Chyba nie myslal bo raczej nikt nie slyszal o wspomaganiu kierownicy na podcisnienie.Sprawdz czujnik wzrostu cisnienia na przewodzie wychodzacym z pompy wspomagania,w momencie krecenia kierownica powinien zewrzec styki
Wiesz teraz gdy nie równo pracował na wolnych obrotach,zdjolem wężyk z czujnika podcisnienia i ustami robiłem podcisnienie w czujniku. Silnik zaczął równo pracować. O czym to świadczy?
Nie chce być złośliwy, ale Barton-wlkp dobrze mówi. Nie rozróżniasz działania silnika Benzynowego od Diesla w którym nie ma czujnika podciśnienia. Sprawdzić dynamicznie MAF i MAP i wszystko wyjdzie, pewnie gdzieś jest nieszczelność i przepływka wychodzi poza skale i stąd ten błąd
Steruje nim sterownik silnika na podstawie danych z szeregu czujników, m.in. temperatury silnika, temperatury powietrza, pozycji przepustnicy, czujnika prędkości obrotowej silnika, czujnika podciśnienia czy nawet sondy lambda. Głównymi czujnikami (mającymi największy wpływ) są jednak czujnik temperatury silnika i czujnik pozycji przepustnicy.
Witam. Dodano po 53 (at)zybinek jaka była przyczyna wymiany czujnika podciśnienia do zgrzewarki?
Mam problem potrzebuje wsad mapy wtrysku do auta jak w temacie, niestety nie podam numerów sterownika poniewaz obecny który jest to od 1,8 .Wiem ze ja potrzebuje z czujnikiem MAP (podcisnienie kolektora) a nie MAF (przeplywomierz powietrza) jak to starsze typy mialy a jeszcze lepiej jakby ktos wiedzial nr sterownika jaki powinien byc do tego silnika....
jak w temacie - chodzi mi o czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym w seicento 1.1 MPI. Jest to ta wersja czujnika co ma w sobie od razu czujnik temperatury i 4 wyprowadzenia.
One mają 750 obrotów na jałowym, jak masz jakiekolwiek problemy z pracą silnika to sprawdź luz zaworowy, ten silnik ma regulowalny, i jest cholernie czuły na anomalie w jego obrębie. Czujnik podciśnienia jest taki sam jak w oplu, i nie uszkadza się .
Polecam.http://focus.ti.com/lit/ds/symli... Dodano po 1 Lub http://www.elektronikab2b.pl/component/o...
Wypowiem sie jako posiadacz kaszla z takim urządzeniem a nie jako elektronik :) Wydaje mi sie ze nic nie osiągniesz podłączając sie do tego złącza, ponieważ do tego modułu dochodzą tylko dwie dane z: - czujnika położenia wału korbowego - czujnika podciśnienia Czujnik podciśnienia działa na zasadzie włącz wyłącz, podaje dwie wartości do modułu, dzieki...
Monowtrysk to nie wszystko.potrzebny jest jeszcze sterownik silnika pompa paliwa,czujnik podciśnienia w kolektorze i przeróbka instalacji elektrycznej.nie wiem jaki tam jest układ zapłonowy,ale chyba zwykły czyli też do wymiany,nie wspominając już o wałku rozrządu czy kosztach robocizny.To wszystko przekroczyłoby koszty zakupu nowszego modelu z wtryskiem.
Jak podniesiesz maskę to po prawej stronie na tylnej ściance pod osłoną znajduje się MAP sensor rurka idzie do krućca w kolektorze ssącym,obok MAP jest wtyczka sondy lambda./MAP czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym/
https://obrazki.elektroda.pl/8107495100_... Czyściłeś gaźnik , tylko czy dobrze go złożyłeś . Sprawdź element zaznaczony na zdjęciu , najprawdopodobniej obróciłeś go o 180 stopni.
W maluchu był regulowany czujnik podciśnienia na zasadzie styku. Już nie pamiętam czy zwierał czy rozwierał styk i przy jakim podciśnieniu.
Podcisnienie zarowno reduktora jak i czujnika kolektora ma być podpięte do ciśnienia atmosferycznego ! Nie zaslepiac. Korekt po rpm nie pktrzebujesz, wysrodkujesz mnożnik i bedzie ok, reszte załatwi ecu pb. Skoro dzialalo na zwyklej 300 to po kiego pchac kase, lepiej za te pieniądze zatankować i auto ustawić na drodze na czasy wtrysku lub jesli ma to...
Kalmoty z fiata Uno, Zrobiłem to a'la Bosch Monojetronic. Był pewien problem, bo w tym systemie zasada pracy opiera sie na tym, że znana jest pojemnośc kolektora ssącego i na tej podstawie skonstruowana jest mapa, więc trzeba było dokonac pewnej korekcji w elektronike. Polecam ci raczej jakiś system bazujący na czujniku podciśnienia.
Chciałem zrobić wskaźnik podciśnienia z wyświetlaniem na bargrafie i mam problem z wyświetlaniem. Czujnik podciśnienia zdemontowałem ze starego ECU z jakiegoś samochodu a wyświetlanie chciałem zrobić na LM3914. Problem polega na tym że przy zerowym ciśnieniu czujnik na wyjściu wystawia 1,8V a przy podciśnieniu 1 bar daje na wyjściu 0,15V czyli wraz...
Witam Samochód to VW Lupo z roku 2000, pojemność 1,4, typ silnika AUA. Pierwszy problem: Na wale korbowym od strony skrzyni biegów jest koło impulsatora położenia wału, w obudowie simmeringa jest mocowany czujnik halla. Pytanie dotyczy sposobu pozycjonowania tego koła po wymianie simmeringa. Zdjęliśmy je z kolegą, a teraz się zastanawiamy czy nie było...
Najważniejsze wprowadzone zmiany to: - przeniesienie regulatora ciśnienia paliwa do baku (brak przewodu powrotnego), - elektroniczne sterowanie przepustnicą, - zmiana tłoków i kolektora dolotowego, - zintegrowanie katalizatora z kolektorem wydechowym i dodanie drugiej sondy lambda, - wymieniono czujnik podciśnienia na model montowany bezpośrednio na...
Pod lewą lampą na grubej rurze jak dobrze pamiętam, łatwo go znajdziesz
Jest gdzieś nieszczelność w ukł ssącym. Jeżeli było coś robione „obok” i widzisz powiązanie z wystąpieniem obecnego problemu, to zacznij szukać w tej okolicy. Jest również prawdopodobieństwo usterki czujnika podciśnienia w kolektorze, ale w tym przypadku raczej minimalne. Co do nagarów, to z reguły zjawisko to nie wiąże się z występowaniem...
Samochód nie wchodzi powyżej trzech tysięcy obrotów wyskakuje błąd czujnika podciśnienia czujnik wymieniony układ szczelny układ szczelny mechanice obstawiają że to będzie komputer
Spox, tylko przewód podciśnienia idzie do ECU, boję się, że to tam jest czujnik :/
Tu jest potrzebny czujnik podciśnienia a nie ciśnienia i to o jak największym zakresie który będzie zależał od tego ile tej "próżni" ma być (wartość podciśnienia).Tu http://www.aplisens.com.pl/pl.html produkują dobre choć nie tanie czujniki ciśnienia i podciśnienia.Są tam czujniki podciśnienia względnego (mierzą różnicę od ciśnienia atmosferycznego)...
Patrząc na schematy do Z20LET (Astra G/Zafira A) to nadal jest czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Prócz tego na schemacie jest B110 Sensor – Luftdruck, ale to chyba zewnętrzny czujnik ciśnienia atmosferycznego. Jakby miał czujnik ciśnienia doładowania to silnik mógłby pracować bez przepływomierza, a tak odłączenie przepływomierza pewnie wyłączy...
Syn miał identyczny problem ze swoim PEUGEOT-em. Na wolnych wszystko normalnie a w trakcie jazdy, po wrzuceniu na luz i puszczeniu gazu gasł. Jeździł do mechaników kilka razy... aż w końcu doradziłem mu, żeby pojechał do innego. Mocno starszy pan wsadził gdzieś rękę.. pomacał.. i stwierdził że winny jest czujnik podciśnienia. Po wymianie (koszt nowego...
Jeden w przepływomierzu, drugi w czujnik podciśnienia - mapsensorze.
ok, ciekawi mnie tylko dlaczego go wgl nie ma pod maską. widze ze będe musiał dorwać kogoś z 2.0 8v i zobaczyć dokładnie gdzie i którędy, bo tak samo urwany i zaślepiony mam przewód jak się wczęśniej dowiedziałem odpowietrzania zbiornika
Poszukuję zamiennika do czujnika podciśnienia VK-5M zastosowanego w piecu hartowniczym.
Jeśli to moduł MED213, to taki jest też w maluchu EL. poszczególne piny mają takie funkcje: 1 i 5 - wejście z czujnika położenia wału / prędkości obrotowej 2 - wyjście sygnału do diagnostyki 3 - wejście z czujnika podciśnienia ( zwierany do masy) 4 - +12V 6 - masa 7 - cewka zapłonowa ( drugi koniec cewki do plusa) Lepiej modułu nie rozbierać, bo jest...
Może to nie jest odśrodkowy, w takich pompach bywają jeszcze czujniki podciśnienia? Spróbowałbym podłączyć jak kolega wyżej narysował przez jakiś bezpiecznik szybki 10A?
Rada jest jedna, jedyna -poczytaj co to jest diagnostyka OBDII i jakie niesie za sobą ograniczenia -zdiagnozuj system odpowiednim testerem, czyli takim, który wymaga wybrania typu centrali wtrysku.
Co sie stanie jak nie podlacze wtyczki do czujnika podciśnienia? Silnik będzie pracować w jednym z trybów awaryjnych... Ale spokojnie sterownik nie pozwoli mu zrobić krzywdy. . Jsk zaslepic egr od strony wlotu czy wylotu ? Gdzie ci wygodniej. Możesz też ściągnąć wężyk podciśnieniowy z EGRu i zaślepić np śrubką na czas prób, w ten sposób ustalisz czy...
To że pali się kontrolka wtrysku to może być kilka przyczyn-ale ta pierwsza diagnoza może być właściwa bo miałem to samo,ten czujnik to jest czujnik podciśnienia względnego.U mnie jak jak był uszkodzony to po odpaleniu gasł na wolnych obrotach,i właśnie kontrolka wtrysku paliła się cały czas.Jak byś miał zepsutą sondę to gazu paliłby ci ponad 10.Jak...
a czy w czasie jazdy po wyżuceniu na luz samochód gaśnie.czy chodzi ci tylko o to że cały czas na biegu jałowym trzyma 700 obr\min.bo jeżeli nie gaśnie to nie jest tak żle.chyba ze różnie trzyma te obroty to wtedy trzeba coś dalej szukać .to jest chyba wtrysk jednopunktowy.więc spróbuj jeszcze pokręcić deikatnie potencjometrem przepustnicy.
OK dziękuję, napiszę coś więcej w sobotę, gdyż dzwoniłem na taki auto szrocik 60km ode mnie, mają tam stacyjkę za 70zł i czujnik podciśnienia za 35zł. W piątek tam będę przejeżdżał to kupię i w sobotę dam znać na forum. ( czy do demontażu stacyjki będę musiał ściągać kierownicę, czy te plastiki wkoło niej wystarczy odkręcić?). A i jeszcze mam z ciekawości...
Czujnik położenia wału (CPS) i czujnik położenia przepustnicy (TPS), wskazany byłby też czujnik podciśnienia w kolektorze (MAP) oraz czujniki temperatury powietrza (IAT) i płynu chłodzącego (ECT).
Sprawdzić czujnik podciśnienia, jego połączenia, napięcie zasilania. Wymienić/ naprawić uszkodzone części. Sprawdzić zgodność wskazań czujnika ze zwykłym wakumetrem.
Usterka czujnika podciśnienia wymiana pomogła. Pozdrawiam wszystkich. Temat zamknięty
Wrzuć plik osc z procesu kalibracji oraz pracy na rozgrzanym silniku na pb i odczytaj ciśnienie gazu i podcisnienie po odlaczeniu czujnika od wezy.
Witam Was, Mam problem z dobraniem czujnika ciśnienia, ponieważ fizyka nie jest moją mocną stroną. W danej komorze będę wytwarzał próżnię, w załączniku zdjęcie manometru. Przeglądając ofertę TME [url=http://www.tme.eu/pl/katalog/#id_ca... nie mam pojęcia jaki zakres pomiarowy mam wybrać. Czy typ absolutny...
potrzebuje czujnik kalibracyjny do KME (tanio), czy mozna wykozystac zwykly czujnik podcisnienia montowany razem z Diego? Moze ma ktos schemat takiego czujnika kalibacyjnego?
jeżeli z czujnikiem podciśnienia zaczął sam silnik łapać wysokie obroty, to prawdopodobnie możesz mieć coś z pompą paliwową... jeżeli nić się nie dzieje, możesz trochę pojeździć, ale radziłbym pojechać do serwisu...
Problem znaleziony. Zmieniono kolektor na metalowy by założyć gaz 2 gen. Przy okazji zmieniono wtryski na mniej wydajne i tu był problem po założeniu właściwych auto śmiga jak należy.
Podciśnienie max jakie można uzyskać to zero ciśnienia próżnia a więc ciśnienie atmosferyczne na minusie. Realnie około -1 bar. Słoik takie ciśnienia znosi bez problemu. A co do analogowych czujników podciśnienia Na złomie można dorwać coś co się nazywa MAP sensor. Jest to analogowy czujnik podciśnienia z wyjściem analogowym 0,5 do 4,5 V zasilany z...
To po co piszesz o omomierzu jak nie da rady? Co Ty tam masz za czujnik podciśnienia jak tam raczej będzie ciśnienie?
Panowie potrzebuje zbudowac czujnik podcisnienia z regulacja Układ próżniowy do -0.9bar-a. Sprężarka jest zbiornik wyrównawczy z vacuometrem jest tylko potrzebuje ,żeby przy nieszczelnosciach jak spadnie cisnienie do ok -0.7bar sprężarka sie automatycznie załączyła i wypompowała powietrze ? problem polega na tym jakiego użyc czujnika-układu ? do sterowania...
to oznacza,że czujnik podciśnienia w kolektorze,podał ciśnienie poza granicą regulacji, w tym przypadku za niskie. Należy spr czujnik, zasilanie 5v , masa i sygnał (po zaponie ok4,5V a na wolnych ok 1V). Jezeli kontrolka silnika pali się ciągle, to znaczy,ze jest to błąd stały a jezeli normalnie gasnie, to blad sporadyczny, mozliwe tez ze zapisany przy...
Program LPG podaje że masz nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym- sprawdź przewód do czujnika podciśnienia i sam czujnik . Jeśli sterownik gazu widzi nieprawidłowe podciśnienie to źle dawkuje wtrysk gazu
Mogła siąść pompa oleju. Można jeszcze spróbować zrobić podcisnienie, tzn. wykręcić czujnik ciśnienia i zassać w tym miejscu cisnieniem około 1 bar.
Mario.M już wiem co jest grane niema ciśnienia na cylindrach zawory tak na zdrowy rozum jak by cos było uszkodzonego zapalała by się pomarańczowa lampka diagnostyki , wiem jak sprawdzić błędy po prostu jak na cylindrze jest mniej niż 4 atmosfery wszystko mówi za siebie zawory wypalone
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Uszkodzony czujnik podciśnienia
Falownik nie ma znaczenia, zależy od budżetu inwestora albo zastanej instalacji, ważne aby miał wbudowany regulator PID. Pytania z czujnikami nie rozumiem, w takiej instalacji wystarczy jeden czujnik mierzący podciśnienie na ssaniu wentylatora.
Witam! Szukam czujnika podciśnienia który ma na wyjściu zmieniające się napięcie w zależności od wartości ciśnienia. Potrzebował bym zakres od 0 do -1 bar. W jakim samochodzie można coś takiego znaleźć?
Witam pompą vacum steruje ECU silnika ,przy serwie jest czujnik podciśnienia i na podstawie sygnału z czujnika ECU uruchamia vacum pomp .
reduktor podcisnienie niskie podcisnienie zawór podcisnienie
klakson motocykl ogrzewać scania odblokować klawiaturę laptopa
Peugeot Geopolis 125cc - problem z obrotami silnika Quad Kawasaki KVF 750 odpala tylko z dzarpaka - przyczyny i rozwiązania