Myślę, ze problemem są mimo wszystko wtryski i regulacja. Raczej bym wywalił to ag. Moze jeszcze puszczać gaz reduktor przez podcisnienie. Jakie masz wtryski i reduktor i ile to ma przejechane oraz od kiedy jest problem?
spalanie i wolne obroty
Podcisnienie zarowno reduktora jak i czujnika kolektora ma być podpięte do ciśnienia atmosferycznego ! Nie zaslepiac. Korekt po rpm nie pktrzebujesz, wysrodkujesz mnożnik i bedzie ok, reszte załatwi ecu pb. Skoro dzialalo na zwyklej 300 to po kiego pchac kase, lepiej za te pieniądze zatankować i auto ustawić na drodze na czasy wtrysku lub jesli ma to...
podejrzewam że masz reduktor uruchamiany podciśnieniem sprawdź cienki przewód podciśnieniowy od kolektora do reduktora
malo danych kolego czy to swiezo zalozona instalacja jakie jest cisnienie na reduktorze i podcisnienie czytane przez mapsensor no i oczywiscie czy konfiguracje sa poprawne
No bez podłączonego MAP sensora to cała kalibracja do kitu. W sumie to dziwne że to wogóle jakoś działa.. Nic mi nie wiadomo o trybie awaryjnym w OMVL. Tak, lewe powietrze jak najbardziej mogło powodować telepanie. Na D automat bardziej obciąża silnik więc to lewe powietrze (w stosunku do powietrza idącego przez nastawnik biegu jałowego) stanowi mniejszy...
ewentualnie poszlo podcisnienie w reduktorze i wali gazem w kolektor. ale najczesciej to rozjechany ster.
Masz Kolego niesprawny reduktor parownik gazu,przewodem podciśnienia jest bez ograniczenia dostarczany gaz do kolektora ssącego co nie powinno mieć miejsca.reduktor do regeneracji lub wymiany.Odłącz przewód podciśnienia reduktora od kolektora ssącego odpal na automacie i sprawdż czy z przewodu podciśnienia nie wydostaje się gaz.
Sprawdź jeszcze czy podczas pracy na lpg nie wycieka gaz z reduktora przez podciśnienie. Juz wiem który to silnik, rzadko spotykany.
Mogą przeciekać wtryskiwacze albo reduktor w podciśnienie, może być też strojenie tak skopane że korekty idą w kosmos i ciepłego zalewa. Ale co do tego ostatniego to raczej za mało jeszcze pojeździłeś na samej benzynie żeby się poprawiło, więc bardziej prawdopodobne przecieki gazu.
albo zle ustawiony gaz i mapa benzyny sie rozjerzdza lub przepuszcza gaz przez wtryski lub podcisnienie z reduktora.
pisze , to znaczy że opracowuje algorytm pracy sterownika :D, chyba jasno napisał :D:D Algorytm opiera się głownie na "podglądaniu" czasów wtrysków generowanych przez ecu benzynowe. Ponieważ gaz ma inna wartość opałową , a wtryskiwacze mają nieliniową charakterystykę buduje się krzywą mnożnika , który na podstawie zmierzonych pozornych czasów benzyny...
Iloscia steruje mikser oraz sruba regulacyjna na wezu.Zauwaz ze na koncu ramienia jest ucho w ktore wpinasz membrane reduktora - to ona steruje poprzez podcisnienie wytwarzane przez mikser wydatkiem gazu .Zawor pneumatyczny gdy odpalisz podcisnienie z kolektora ssacego wciaga te membranke odblokowujac ruch ramienia i tyla.Gdy silnik gasnie membranka...
Wsadź wężyki w naczynie z wodą to będziesz miał pewność czy to wtryski puszczają. To samo zrób z "podciśnieniem" reduktora.
Prawdopodobnie znaczy że dziurawa membrana w reduktorze. Zastosowanei zestawu naprawczego może pomóc, ale zastanów się czy ci się opłaca. Jak reduktor ma już swój przebieg / wiek często lepszym rozwiązaniem jest wymiana reduktora. Nie musi być dokładnie taki jak był OMVL. Byle się moc maksymalna zgadzała. Np KME Silver / Gold... Albo cośz Zavoli. Możesz...
Przy prawidłowo zamontowanej i wyregulowanej instalacji IV generacji, stan reduktora nigdy nie będzie miał żadnego wpływu na pracę silnika, poza sytuacją gdy puszcza gaz podciśnieniem.
Wazna rzecz podcisnienie podłaczamy od króćca reduktora tam gdzie jest sruba regulacyjna cisnienie. Czasem montazysci podłaczaja do zaworu bezpieczenstwa zboku i jest problem.
cinekk2 ty lepiej zmień gazownika bo ten chyba nie wie co mówi i robi , prawdopodobnie teraz to ty masz coś z rozdzielaczem (o ile tam cos nie opatentowali to tylko brudne szczelinki ) jest jeszcze taka możliwośc ,że z reduktora przez podciśnienie idzie gaz i się po prostu przylewa na wolnych obrotach, sprawdz też przewody podciśnieniowe z reduktora...
No teraz to w ogóle ciśnienia nie masz na reduktorze a podciśnienie wysokie jakby na obrotach mocnych był. Coś za mocno kręciłeś lub źle złożyłeś reduktor?
Reduktor podciśnienia powietrza do dojarki , ale nie będzie mały . Pozdrawiam . Może zrobić malutki na tej samej zasadzie ? Dobry tokarz wystarczy .
Coś mi się nie chce wierzyć żeby nowy reduktor tak robił. Ile ma ten reduktor? Podciśnienie masz podłączone obok śruby do regulacji ciśnienia czy jest pomiędzy króćcami od wody?
Witam napisz jaki jest reduktor i jaki opel ,pojemnosć i czy założony jest podciśnieniowy czy bez podciśnienia
Po pierwsze jak założył ktoś gumowe przewody paliwowe to one się wew rozlatują i guma zatyka wtryski. Po drugie gaz może się ulatniać przez wtryski gazu , lub przez reduktor podciśnieniem.
No to trzeba znaleźć którędy ulatnia się gaz. Przez wtryskiwacz czy rurkę podciśnienia reduktora. Może też zalewać paliwem do sprawdzenia podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa.
Sprawdź kilka razy i bardzo dokładnie na odpalonym na LPG czy po zdjęciu przewodu podciśnienia z reduktora nie ucieka gaz. Opiankuj króciec. Genus od BRC bardzo często cieknie bo pęka membrana.
Sprawdź pod kątem nieszczelnego wtrysku LPG, bądź puszczania "na lewo" gazu przez reduktor podciśnieniem. Po prostu zakręć butlę gazu, wypal resztę z układu i zobacz czy sytuacja się powtarza.
OK. Całość naprawiona system działa ładnie balansuje pomiędzy bogatą a ubogą mieszanką na wyższych obrotach. Problem z membraną sterującą silnikiem krokowym pozostał dalej, póki co jest połatana ale cienko to widzę. Chce spróbować podpiąć podciśnienie z kolektora przez zaworek dławiąco zwrotny, bo jak się okazuje ta membrana to nic innego jak tylko...
Źle wyregulowana instalacja gazowa. Zmień gazownika, bo ten pewnie nie ma pojęcia co robi. Ewentualnie mogą wtryskiwacze gaz popuszczać lub reduktor podciśnieniem co jest bardzo prawdopodobne jeśli to Tomasetto.
Witam mozesz sprawdzic sobie reduktor sam wez odlacz wezyk podcisnienia w reduktorze zeby samochód chodził na gazie i wez jesli masz tester do spradzania LPG i psiknij do wezyka od strony silnika i zobacz czy podcisnienie wypycha pianke jesli tak to reduktor juz jest zuzyty przy takim przebiegu te reduktory juz puszczały gaz własnie podcisnieniem ewentualnie...
Zatem zaślep wąż podciśnienia idący do reduktora. (albo usuń trójnik w układzie podciśnienia wracając do konfiguracji fabrycznej, zależy gdzie gaziarz wpiął się w układ podciśnienia) Tamtędy prawdopodobnie ciągnie lewe powietrze i głupieje skład mieszanki itp itd P.S. Możesz też na szybko zacisnąć ten wężyk (przy reduktorze) szczypcami i zobaczyć czy...
Popuszcza wtrysk gazowy lub reduktor i gaz przez podciśnienie trafia do kolektora zalewając go w trupa. Druga opcją zły montaż i strojenie. Wszysyko do opanowania.
Te reduktory tyle wytrzymują. Polecam zavolaka :) (zavoli zeta n) Jak reduktor puszcza gaz przez podciśnienie to możesz kręcić do upadłego, i to jak najbardziej może być przyczyna nie palenia.
Do sprawdzenia na dzień dobry reduktor. Prawdopodobnie puszcza gaz przez wężyk podciśnienia. Zdejmij wężyk zaraz po zgaszeniu auta i załóż przed samym odpalaniem, jak będzie ok to reduktor.
oba reduktory maja te samo moc 100 kw. choc byly reduktory TECNO o mocy do 70 kw wyjatkiem jest reduktor ECO z dolotem na rurke Fi 8 mm. ma on moc chyba 150 Kw .Niewiem skad ta zla opinia o reduktorze Techno z wlasnego doswiadczenia wiem ze reduktor TECNO przy mocy silnika wyraznie mniejszej od 100 kw czyli tak jak u Ciebie latwiej sie reguluje . trwalosc...
Reduktor nowy bo miał pękniętą memebrame i puszczał gaz w podciśnienie. norma w tych reduktorach, wszystko na to wskazuje iż czujnik ciśnienia tez jest do wymiany..
Wtryskiwacze wymieniane przy 48kkm? To coś nie halo albo jakieś używki wpakowali. Po filmiku podejrzewałem, że to LR ale z drugiej strony myślę jak tak drogie wtryskiwacze mogą tak klepać? Solidne czyszczenie się tym Med-om należy. Sprawdź też czy reduktor nie popuszcza gazu podciśnieniem.
niestety musze cie zmartwic elektrozawor z filtrem to nie jedyny twuj problem.na zdjeciu pokazales reduktor do pierwszej generaci (gaznik)a ty masz druga da sie z tym jezdzic.ruznice polegaja na:sterowaniu elektrycznym zaworem gazowym w reduktorze odcinajacym gaz w drugiej gen. a u ciebie zaworem tym steruje podcisnienie z kolektora podlaczone do cienkiego...
wiekszosc wtryskow pracuje pod cng(valtek czy magic tez) wysokie cisnienie moze doprowadzic do szybszego rozszczelnienia ukladu ale nie ma wplywu na sprawnosc wtryskow jezeli chodzi o hane to wypadaloby zalozyc mocniejsza zeby ocenic jej sprawnosc w mondeo jak nie masz dostepu to zaloz magic te ktore miales na roznych dyszach i pusc kalibracje na cisnieniu...
Zaplon sie nie przestawil?Swiece w jakim stanie?Ogolnie uklad zaplonowy bo jest poprzez wyprzedzenie zaplonu odpowiedzialny za podcisnienie.Kompensacja reduktora zapieta i szczelna?
To nie pozostaje nic innego, jak zaraz po jeździe na gazie, zdjęciu wężyka podciśnienia z końcówki na reduktorze, sprawdzić czy z końcówka nie bąbelkuje.
To nie kwestia zaworu . Aby twierdzić co jest przyczyną trudności w uruchomieniu auta na benzynie należy przed zgaszeniem auta przełączyć na benzynę i po pewnej chwili wyłączyć silnik lub zakręcić gaz na butli i pozwolić silnikowi zgasnąć. Jeśli wtedy usterka zniknie to znaczy ,że kolektor dolotowy jest zalewany gazem. Jak uruchamiasz na benzynie to...
właśnie o to chodzi że nie ma krokowego jest zwykły registerek. mam 2 reduktory BRC jeden oryginalny do 100kw elektro electrix a 2 do 90kw electro pneumatic rozni sie tylko tym ze z przodu reduktora jest odpowietrzenie albo cos na zasadzie podcisnienia. wpinałem to w podcisnienie serwa przez jakies 10km działal ale był strasznie zamulony jechał ale...
Możliwe, że wtryskiwacze puszczają ale bardziej obstawiam bym, że reduktor puszcza podciśnieniem.
poniewaz nikt nie odpisal na ten post ponowie pytanie czy można podnieść cisnienie w parowniku omvl dream ?? Mialem cisnienie w parowniku 0.8 -1.2 wiec postanowilem zregenerowac go. Po regeneracji parownika nic sie nie zmieniło. Podczas regeneracji zauwazylem ze w jednej z komór w której znajduje sie membrana jest śruba z nakretka i spręzyną (wkrecilem...
Jeżeli przez podciśnienia ucieka gaz to reduktor do wymiany. Tylko nie zakładaj tomasetto 😉
rano gas odciety,po 7 godz odpalil bez problemu(sprawde jeszcze po nocy),tak na szybko to sprawdzilem ze puszcza przez wezyk co idzie do kolektora ssacego-podcisnienie,1 bombel na ok 3s.Czyli prawdopodobnie reduktor do uszczelnienia,w ktorym miejscu tam puszczac moze,trzeba kupic komplet uszczelek?
może reduktor puszcza podciśnieniem gaz do kolektora ssącego? dokładnie tak
Sprawdź, czy nie puszcza gazu reduktor przez podciśnienie, i czy nie puszcza regulator ciśnienia paliwa benzyny do kolektora.
Pokaż zdjęcie wtryskiwaczy. Sprawdź czy gaz nie ucieka z reduktora wężykiem podciśnienia.
Czyli jak dobrze rozumiem uklad ma wygladac tak: Puszka filtra, przeplywka, rura laczaca, mikser, przepustnica? A wezyk od kompensacji podlaczony miedzy mikser i przeplywke (gdzies w rure laczaca)? I jeszcze jedno pytanie Czy srednica wezyka od kompensacji jest krytyczna ? A juz calkiem na koniec ? Jakie minimalnbe podcisnienie musi wytworzyc mikser...
Czy ktos posiada opis, schamat dzialanie intslacji BCR Just? Chodzi mi o to czy iloscia podawanego do silnika gazu steruje tylko silnik krokowy czy w reduktorze jest jeszcze jakas membrana reagujaca na podcisnienie w kolektorze ssacym? Slyszalem ze centralka bierze sygnal z TPS, obrotow silnika oraz sondy lambda - czy to prawda? Zmierzam do tego czy...
Ostatnio ktoś podobny tu miał problem. Masz nieszczelność gdzieś w fazie lotnej, czyli gaz ucieka ci do kolektora ten, który masz zgromadzony na reduktorze. Jak przełączasz na benzyne, to jako tak jeszcze on zostaje przepalony i ładnie ci pali. Musisz znaleźć którędy ucieka: reduktorem - podciśnieniem, wtryskiwaczami albo map sensorem. Odpal go i przełącz...
Sprawdź czy z reduktora przez podciśnienie ulatnia się gaz, bo możliwe, że tak jest i silnik moze być zalewany.
napisz jaka instalacja.W instalacji omvl problem jak kolega wyżej z tym, że często gaz wychodził z reduktora przez podciśnienie.
Witam, mam reduktor kolteca vg392 i chciałem go wymienic na biogas-a albo ag ale ag nie ma wejścia na podciśnienie , a biogasa na elektrozawór , i pytanie czy można podłączyć bez podciśnienia a te zatkać czy cos takiego
teges - rozumiem zasade i wydaje mi sie to prawdopodobne, ale nie wiem czy dobrze zrozumialem samo okablowania i nie chcac pokrecic moze napisze jak ja to odczytalem. Zasilanie gazu powinno byc wpiete w kabel +12V idacy od stacyjki aby napiecie w nim bylo tylko kiedy jest wlaczony zaplon. Kabel zasilajacy do instalacji gazowej moze byc wpiety do kabla...
Witam, prawdopodobnie w moim A6 C5 2.8 '97 padła mi pompa paliwa. Wczoraj auto zaczęło szarpać tak jakby nie było benzyny. Zatankowałem paliwo ale niestety auto z PB już nie odpaliło. Udało mi się odpalić auto awaryjnie z LPG (było trochę ogrzane) Dzisiaj rano chciałem odpalić znowu awaryjnie ale niestety nie można. W tym momencie co powinien otwierać...
Jak masz gaz na wtrysku, to nie czytaj co napisałem. ;-) Sam miałem tak: Reduktor pełny szlamu. Pod spodem jest śruba spustowa. Miałem tak kilka razy, ale czasem nie wystarczy śruba spustowa, trzeba rozebrać, wymyć benzyną i wyregulować. Sama regulacja przy brudnym reduktorze zdaje egzamin tylko na jakiś czas (kilka dni). Masz możliwości regulacji(przykład...
Pojeździj na PB dzień dwa trzy i zobacz jak odpala. Jeśli ok to albo reduktor leje podciśnieniem albo wtryski puszczają.
No bo jak masz dziurę w membranie reduktora, to ciśnienia może tam nie być, bo łatwiejszą drogą, omijając wtryskiwacze i czujnik ciśnienia, gaz leci podciśnieniem do kolektora (silnik w dodatku go zasysa), a te puszczające podciśnienie, to u mnie była także regulacja ciśnienia gazu z reduktora. W zależności od podciśnienia w kolektorze, mniej, lub bardziej...
Szklanka potrzebna do sprawdzenia szczelności wężyka podciśnienia od reduktora. Jak jest nieszczelny zalewa gazem i nie chce odpalać. Jak na ciepłym problem to sprawdziłby też czy czasem czujnik temperatury silnika nie oszukuje. Najprostszy test odłączenie go przy nieudanej próbie odpalenia czy wtedy odpali?
chwilkę......... czy mozesz to wytlumaczyc bo chyba się nierozumiemy w instalacjach gazowych "NIBY" II generacji jest sruba regulacyjna i silnik krokowy. Silnik krokowy jest dla picu. Chyba nie bardzo rozumiesz dzialanie instalacji II generacji. Reduktor nie podaje stalego cisnienie tak jak jest np w kuchence gazowej i regulujac zaworem zmieniasz ilosc...
Prawdopodobnie reduktor LPG do regeneracji zdejmij wężyk podciśnienia między reduktor a kolektor ssący i spryskać pianką do sprawdzania szczelności jak bąbli a pewnie tak to masz przyczynę
Chodzi o dysze przy wtryskach. Red ciśnienie na reduktorze Map podciśnienie w kolektorze ssącym ciebie raczej interesuje red ciśnienie na biegu jałowym powinno wynosić 1,2 bara przy zwiększaniu obrotów rośnie 1,8 do 2 bara. czasy wtrysków się zmienią nawet jak ustawiasz mnożnik. zasada ustawiania czasu wtrysków masz silnik włączony na benzynie wchodzisz...
LOVATO z którymi miałem doczynienia do tej pory zawsze miały na mosiężnej wydatek a na plastikowej wolne obr. Chyba na jamajce :-). Od zawsze Lovato miało na mosiężnej śrubie regulację tzw. układu obejściowego czyli wypływu gazu z reduktora bez udziału podciśnienia z przewodu ssącego czyli tzw. wolne obroty a na plastikowej wydatek reduktora czyli...
Witam. Napiszcie mi do jakich samochodów będzie pasowała instalacja gazowa z poloneza gaźnikowego, reduktor sterowany podciśnieniem z kolektora dolotowego (instalacja gazowa pierwszej generacji). Podajcie konkretną markę i model. Dzięki.
"Do autora tematu - na 99% reduktor gaz popuszcza podciśnieniem" Dokładnie tak się okazało - zakupiłem nowy reduktor, potrzebny mi samochód a nie ma na to czasu aby stał u gazownika. Na dwa nowe wtryski i reduktor 24 miesiące gwarancji...
Najczęściej popuszcza przewodem podciśnienia reduktora.
Jasne! Dlaczego miałbyś zawężać dolot powietrza do kolektora? Mikser musi być jak największy, ale uważaj, bo jak kupisz podróbę to będzie wielka, ale będzie miała zły podzielnik podciśnień i nie wydoli reduktor.
Chodzi mi o regulacje na biegu jalowym. Instalacja wyposazona w komputer, 2generacja. Ta sruba regulacyjna, ktora mozna krecic palcami. jest od stalego podawania gazu niezaleznie od cisnienia, czy tak? Pytanie moje brzmi: Czy na wskutek malego podcisnienia na wolnych obrotach, silnik zasilany jest tylko przez ten staly wyplyw gazu, czy tez podcisnienie...
ciśnienie gazu na wyjściu reduktora jest regulowane podciśnieniem w kolektorze. Czyli, jeśli kolektor nie zasysa gazu z parownika, to gaz nie powinien wylatywać?
Na te cienkie wężyki (teraz nie mam jak sprawdzić) to to powinno być chyba takie coś? Sprężysta W1 10,5 Zakres: 8,8-11,0 https://allegro.pl/oferta/sprezysta-w1-1... Z tego co pamiętam wężyk miał ok 10 mm (będę potrzebował 8 na wtryski i 2 no reduktora) na podciśnienie też zakładasz? jak tak to te same czy mniejsze? bo tam...
Ehh. Zdejm wężyk i pośliń króciec podciśnienia reduktora. Kme to potęga w nieszczelności na podcisnieniu.
Jak zrozumieć zależność ciśnienia roboczego reduktora od podciśnienia w kolektorze ssącym?Dla przykładu podłączając fizycznie manometr przed listwą wtryskiwaczy(za reduktorem)jakie powinno być ciśnienie gazu zakładając że MAP wskazuje -0,70 bar? P.s Reduktor alaska o optymalnym ciśnieniu roboczym 1,1 bar.
To po co ten wężyk podciśnienia skoro reduktor ma utrzymać jedynie stałe ciśnienie ?
zakręć butlę od gazu, wyjeździj do końca aż się przełączy na PB i tak pojeździj i sprawdź z rana czy dalej jest to samo, jak nie będzie objawów, to masz kłopot z instalacją LPG, najczęściej reduktor puszczający podciśnieniem, nieszczelne wtryskiwacze
Blacki - jeśli podałbyś typ silnika to na http://www.ekoalma.pop.pl/modules.php?na... dostaniesz WŁAŚCIWY mikser. Reszta to tylko zestrojenie liniowości reduktora z podciśnieniem, ale w niektórych reduktorach nie ma możliwości wyregulowania "progu działania membrany", czyli regulacja nie powiedzie się do końca. Działa...
A ja, raczej stawiałbym, że po zgaszeniu silnika na gazie, próbujesz go odpalać na ciepło na podwójnym gazie (benzyna i gaz) i to jest dla niego niestrawne. Sprawdź szczelność instalacji gazowej (reduktora - podłączenia podciśnienia, jeżeli takie jest).
Zobacz czy do reduktora dochodzi cienki wężyk podciśnienia? Jesli tak to do chwilowo odepnij od reduktora i zaślep.
Witam Sprawdź czy nie dostaje "lewego" gazu np przez podciśnienie z reduktora Pozdrawiam
Jeżeli reduktor puszcza gaz w układ dolotowy to tylko przez podciśnienie. Wtedy reduktor do regeneracji. A wtryski jakie posiadasz? Keihin?
Zatkaj jeszcze na próbę przewód podciśnienia od reduktora(może puszcza lewiznę w dolot)...
Już wszystko ok - powodem był pęknięty trójnik na podciśnieniu reduktor - kolektor - czujnik. Ciśnienie ładnie trzyma. Mapa niemal że idealna z PB. Zobaczymy jakie będzie spalanie.
wiesz ja juz nawet dla pewnosci (mimo, ze to sekwencja) modyfikacje dolotu robilem - bez rezultatow. jednak tak jak wspomnialem, problem nie dotyczy tylko i wylacznie pracy na LPG. w mniejszym stopniu pojawia sie rowniez na benzynie. mozna zatem wykluczyc reduktor. podmiana krokowca rowniez nic nie dala, wiec ten kierunek tez mozna wykluczyc. co pozostaje...
Zdejm węzyk podciśnienia z reduktora, zaślep wężyk i przejedz się.
Hejka Marku wiec tak, udalo mi sie zalatwic za darmola MPX4250GP, poprostu kumpel mi zalatwil zamowil w USA na uczelnie we Wrocławiu kilka sztuk, a ta jedna ma byc dla mnie :) Juz mam manometr co prawda w barach ale przeliczylem sobie wartosci z milibarow na bary. Znając żądaną DelP=850 oraz znająć podcisnienie kolektora, ktore u mnie wynosi 360 łatwo...
to wina reduktora od gazu. w podciśnienie puszcza gaz.
Paweleczek666 jeśli chodzi o odpalanie to powodem może być uszkodzenie reduktora- na króćcu podciśnienia pojawia się minimalny wyciek gazu (najczęściej jeżeli jest to reduktor Tomasetto Alaska) bartek_j- problemów wielkich może nie, ale map sensory wymieniałby regularnie.
LI02 to reduktor nadciśnieniowy prod. Landi Renzo do instalacji sekwencyjnych. Nie ma króćca , który ma być niepodłączony - chodzi zapewne o króciec podciśnienie (φ 5mm) , który powinien być podłączony do kolektora ssącego , bo reduktor ma stabilizować ciśnienie względem miejsca wtrysku a nie atmosfery. Chyba ,że sterownik ma taką opcję podłączenia...
Podcisnienie jest podłączone. Wynosi 0.26. Wtryski są ok czas jest równy i na wolnych obrotach mają po około 3,7ms. Filtr mam zintegrowany na wlocie gazu i jest też nowy bo nowy reduktor. Filtr fazy lotnej za reduktorem też jest nowy. Butla wygląda ok. Chyba będę musiał ten wielozawor wykręcić?? Czujnik ciśnienia bym też wykluczył.
Proponuje sprawdzić, czy na podciśnieniu w reduktorze nie pojawia sie gaz
Szwagros bzdurna to jest twoja wypowiedz. Jeśli jest uszkodzona membrana w reduktorze to przez podciśnieniem dostanie się gaz do kolektora ssącego .
może dalej gdzieś wycieka? Np nowy reduktor puszcza podciśnieniem, warto wstawić manometr zamiast filtra fazy lotnej lub przeciąć węża i sprawdzić co się dzieje z ciśnieniem w momencie jak zaczyna niedomagać aż w końcu przełączy się na PB. Pytanie jest jeszcze jedno, czy po wymianie reduktora zostało ustawione ciśnienie gazu takie jak było na starym...
A coś masz podłączone pod reduktor że mówisz o podciśnieniu?
Podejrzewam, że to nie wina wtryskiwaczy tylko reduktora, który puszcza gaz podciśnieniem.
jakie masz auto?? jaka poj??? jak jakis motorek do 1.4 to cisnienie w okolicach 1.10, jak jakis mocniejszy bez turbo to 1.20, a jak jakis turbo 1,8 to cisnienie na jalowym tak ok 1.28 i po przegazowaniu nie moze spadac za duzo witam podepne sie z jednym maly zapytankiem Piszesz ze cisnienie magistrali wtryskowej nie moze spadac przy przygazowaniu za...
Jako takiej widocznej regulacji zewnetrznej srubkami niema,na gornej czesci parownika jest taka wystajaca srubka bodajze na klucz 16.W srodku jest sprezyna.To ona reguluje czulosc membrany na podcisnienie.Opor sprezyny decyduje o ilosci gazu na wyjsciu.Pozdrawiam
Nic nie kombinuj. Sprawdź podciśnienie. Jaki masz czujnik 1 czy 2. Na czujnikach jest wszystko opisane, musi być podłączone tak jak sztuka każe inaczej nie będzie auto jeździło. Jeżeli wartość podciśnienia się nie zmienia to jak może zachodzić sterowanie dawką rozprężanego gazu w reduktorze. Z kolektora ssącego przewód podciśnienia idzie do czujnika...
Podciśnienie w reduktorze jest po to aby utrzymać jak najbardziej stałe ciśnienie gazu względem zapotrzebowania na owe paliwo.
Panowie prosze Was wróćmy do tematu :) da się zastosować zwęźke do mojego miksera ? i czy to pomoże i skąd taką wzwężkę wziać? Żadna zwężka nic tam nie pomoże. Trzeba przegrzebać instalację w aucie, żeby zobaczyć co tam jest skopane. Mialem na myśli reduktor sterowany dodatkowym podciśnieniem jak właśnie do gaznika, To były reduktory do starych gaźnikowców,...
czujnik podcisnienie niskie podcisnienie zawór podcisnienie
evohome honeywell prawa konsument toyota polska
Opel Insignia A 1.8 benzyna – moc grzałki termostatu, ustawienia, parametry TEAC A-2300SX – wzmacniacz, wyjścia liniowe, działanie dźwigni CUE, funkcje odsłuchu