Boki wirnika masz nieszczelne, nie spasowane z deklami, możliwe że i uszczelnienia przepuszczają. Czyli innymi słowy przepuszcza na czołach wirnika. Alfy nie rozbierałem, ale większość pomp rotacyjnych jest podobnie zbudowana. Ghost666, 3 mm to jest pomiędzy metalowym wałem a ścianą roboczą komory, nie pomiędzy łopatkami. Łopatki muszą trzeć o nią.
powiem ci że nie gość tak jeździ tylko mu skręciłem sztangę od puszki podciśnienia aby mocniej zaciągał i jest ok ale nie jest to rozwiązanie tylko chłop musi jeździć więc później wróci
sprawdz czy działaja podcisnienia i czy nie sa zatkane te od uruchamiania zaworu podcisienia turbiny , na samym zaworze tez jest regulacja , sprawdz ja , ogolnie : zbyt niskie podcisnienie (z filtrem) pewnie cos sie przytkalo na sterowaniu
Jeśli ów wężyk wychodzi z wyjścia P3 zaworu magnetycznego to idzie on do siłownika uchylającego wlot spalin przy chłodnicy spalin, jeśli tę chłodnicę masz wywaloną to wystarczy w koniec tego wężyka wkręcić śrubkę by go zaślepić, tu masz schemat : http://obrazki.elektroda.net/9_126075019... Czesc Mam pytanie czy masz moze taki schemat do 2.0...
Dobrze, teraz zapnij vacuometr w miejsce gruszki, uruchom w vcds ustawienia podstawowe dla grupy 011 i sprawdź co się dzieje z podciśnieniem gdy Vcds otwiera i zamyka n75, w blokach musisz widzieć On/Off. Sprawdzimy czy rudy jest ok, następnie powiem co dalej. Podaj rok auta i kod silnika. -0,5 bara to maksymalne podciśnienie bo przy takim, sztanga...
Czujnik wykrywa za niskie podciśnienie w serwie .
Male Mówimy o vectrze B? Sprawdż węzyki podcisnieniowe poczawszy od vacumpompy. Sprawdź podcisnienie na samej vacumpompie.
Błędy świadczą o tym że turbina nie pompuje bo nie jest wysterowana. Z tego co pamiętam to ona jest w tym modelu sterowana podcisnienie a na dole gruszki jest czujnik pozycji. Wyglada na to że jest zbyt niskie podcisnienie bądź nie ma go w ogóle. Do sprawdzenia wężyki od podcisnienia i zawór sterujący turbiną. Jeżeli na podstawie odczytu błędów mechanik...
no to głowica do góry i sprawdzenie zaworów czy trzymaja, chyba Ci tylko to zostaje.. a jeszcze jedno jakie jest cisnienie oleju ?:) cis oleju nie mierzone, jakie domysly w tym kierunku ? Właśnie martwi mnie te niskie podcisnienie kolektora ssacego, EGR-a zaslepilem nawet, przez wlew oleju widac jedna krzywke i jest ok, trzeba obejrzec walek rozrzadu...
Dzięki za podpowiedź, jutro dokładnie sprawdzę, mam jeszcze drugą na podmiankę ale nie wiem czy sprawną.
Dzieki Battery, z tym że: napełniam tuszem pigmentowym jettec'a ale już chyba *nasty raz. Potrafie sobie wytłumaczyć to, że chwilami nie drukuje tym, że gąbka w kartridżu sie już "zestarzała" i nie odaje dobrze tuszu na spód zbiorniczka - bo tak sobie całą sprawe budowy kartridża wyobrażam. Myśle nad typowo amatorskim rozwiazaniem, które zapewni ciagły...
Na lampkę bym nie patrzał,bo znając naszych speców od gazu napewno zrobili odcięcie tej lampki. Co się dzieje jak wisi ten tłoczek? -raz-silnik się "truje spalinami" w momencie nagrzewania i obciążenia częsciowego -dwa-MAP po prostu transmituje sygnał o zbyt niskim podciśnieniu,a skład mieszanki jest zależny w głównej mierze od..... Ale tam można gdybać...
A może serwo jest nieszczelne , i stąd tak niskie podciśnienie ?
Na początek proponuję zrobić reset kompa i przejechać trochę kilometrów na samej benzynie.
Niskie podciśnienie w układzie - nieszczelność lub pompa vacum. N75 zepsuty lub wiązka. Ale ja obstawiam zacinającą się geometrię w turbo i przeładowanie.
Moja pomyłka ,ze nazwałem to przed chwilą brakiem podciśnienia. Co nie zmienia faktu ,że prędzej przy przestawionym rozrządzie będzie podcisnienie za niskie jak na zapchanym wężyku o którym piszesz. Ale mniejsza o to.
Niestety...po podłączeniu butli na wadze, i przy prożni 1bar cisnienie czynnika dochodzi do 40psi i nic wiecej nie wchodzi...100g gazu i nie chce wiecej. Robie to powoli przez HP i 2 próba nieudana. Coś muszę robić nie tak...za niska temperatura zewnętrzna (13'C), za niskie podciśnienie? Ma wejsc 290g gazu.
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Witam Kolego oto schemat podłączenia wężyków do tego silnika Pozdrawiam
Być może to ten zawór I co ten zawór wody miałby robić ze "znikniętą" wodą, w nocy wynosić po kryjomu? ;) Zanim rozbebeszysz zmywarkę (zachęcony jakże ładnym rysunkiem) to najpierw ogarnij kanalizację bo wąż masz za nisko albo podciśnienie w rurze.
Tobie ta turbina praktycznie nie działa. Coś tam chce ale to kropla w morzu. Tutaj nie ma przeładowania (przynajmniej nie widzę tego w tych grafikach) tylko jest spore niedopasowanie i to cały czas. Przydałby się wakuometr wpięty pod gruszkę. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Jeżeli tak to raczej N75, podciśnienia i gruszką...
Spotkałem się z tym błędem Winne było zbyt niskie podciśnienie w układzie próżniowym. W moim przypadku zsunął się przewód podciśnienia z przepustnicy na chłodnicy zaworu EGR Co skutkowało niedostatecznym podciśnieniem na gruszkę turbo. Masz prawdopodobnie nieszczelność
" przed pompą wysokiego ciśnienia nie występuje żadna wstępna pompa" czyli masz tam podcisnienie. powinno byc -0,5 bar regulator cisnienia jest na listwie i kto wie czy z listwa nie jest wymienialny. Na pompie jest reg przepływu. Sprawdz na opiłki, ogólne zanieczyszczenie.
Zbyt niskie podciśnienie. Pompa vaccum lub dziura.
Jedynie jak energicznie ruszam z miejsca to nie ma tego efektu zawieszenia Normalnie się rozpędza, ale jak bym dikatnie ruszał to przy 1500 obr.dostaje zwiechy. Dopiero trzeba puścić gaz i znowu naciskać. I to właśnie wygląda na brak sterowania (niskie podciśnienie lub jego brak na wolnych obrotach co nie znaczy że vacupompa nie zaczyna działać jak...
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Na przykład z niskiego ciśnienia paliwa. Mało go siknie to i ubogo. Ale to można zmierzyć. Podcisnienie w kolektorze też może zainteresować. W połączeniu z masą powietrza.
Wymień uszczelkę między kolektorem a głowica Nam jest również bardzo miło powitać nowego kolegę! No tak: wymiana wspomnianej uszczelki to tak jak "splunąć". Robota na 5 minut - tym bardziej, że test niczego nie wykazał. Ja bym podpiął wakuometr do instalacji podciśnienia. Większość błędów to zbyt niskie podciśnienie.
Zadzwoniłem do jednego z mechaników mówił że sprawdzał sprezanie.. a i zapomniałem że podcisnienie w węzyku obok erg było zbyt niskie ale nie wie czym jest to spowodowane
Po pierwsze sprawdź wszystkie podciśnienia pod względem szczelności, po drugie sprawdź czy zmienna geometria w turbinie się nie zaciera, po trzecie vacu pompa, czy nie generuje za niskiego podciśnienia.
Witam: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz. 3. zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą wadliwej vacum pompy.
Użyj programu z mojego podpisu ale za wiele to tam nie będzie widać, to zbyt prosty sterownik, z mało rozbudowanymi funkcjami diagnostycznymi. Masz zapamiętany błąd sterowania wtryskiem, zapewne od LPG bez emulatora, to nie powinno przeszkadzać. Masz też bardzo niskie podciśnienie, nawet jak na kręcenie samym rozrusznikiem, nie strzelił na gazie? ****...
Wakuometr 0,3-0,4, MAP i mierniki pokazują zbyt niskie podciśnienie
Podciśnienie za wysokie Za niskie. Panowie nauczcie się odróżniać podciśnienie i ciśnienie bezwzględne. Jeżeli mam 0,5 bara i dodam gazu i rośnie do 0,7 bara Co to za wartości, gdzie odczytane?
Witam, mialem taki przypadek kilka razy, do sprawdzenia pompa podcisnienia ktora pompuje za malo.Po przejechaniu kawalka podcisnienie jest na tyle niskie ze przekrecajac kluczyk starczy na uruchomienie zaworu pompy.W innym przypadku uszkodzony byl regulator poziomu swiatel,lapal lewe powietrze. Ogolnie uklad bardzo prosty no chyba ze jest Common Rail...
sprawdz gruszke pry klapie czy trzyma podcisnienie
Wiem , dlatego podałem że jest między innymi za niskie podciśnienie . Sprawdzałem na nieszczelność i 99.9% nie ma lewego.
podobnie, tylko trzeba uwazac bo jest palny i wybuchowy. jeżeli nie masz zegara to na wagę (układ pracuje na podciśnieniu,strona niska) wpuścić tyle co na tabliczce+5gram max
Sprawdź pompę vacum tj. szczelność podłączenia do serwa lub "siadła" pompa (daje niskie podciśnienie).
Witam, troszkę teorii ...im wyższa temp. gazu tym większa objętość gazu, odpowiadając na Twoje pytanie im w wyższej temp. wypompujesz gaz / powietrze tym niższe uzyskasz podciśnienie w niższej, praktycznie jak uzyskasz bliżej -1 na wakuometrze tym lepiej patrząc praktycznie i tak zrobisz tym co masz wiec rób to próżnie w wyższej temperaturze.
Przy biegu jałowym albo przy niskim obciążeniu masz duże podciśnienie w kolektorze i ciągnie olej przez uszczelniacze. Widać też po hamowaniu silnikiem, jak dodasz gazu to puszcza chmurę. Spróbuj zacząć od wymiany uszczelniaczy zaworowych, może podarujesz trochę stosunkowo niskim kosztem.
Następnie elektryk stwierdził niskie podciśnienie w mapsensorze. Zalecił sprawdzić jak cylindry trzymają ciśnienie. Mechanik zrobił test, wychodzi 11,11,11 i 8 bar. Czyli silnik jest jeszcze wydolny. Następnie silnik zaczyna świszczeć charakterystycznie przy dodawaniu gazu. Uszkodzony kolektor dolotowy powietrza i (zamówiona wizyta u mechanika) To...
Widzę, przeczytałem cały wątek ale zgodnie z tym: To nie sklep, a producent. np. : Im więcej turbin / stopni, tym niższe podciśnienie . Czyli lepiej 3 stopniowy czy 1 stopniowy? EDIT: a już rozumiem, niższe podciśnienie czy w wartości bezwzględnej - większe :D
Witam, Problem był błachy. Jak nie zapala to zbyt niskie podciśnienie w kolektorze ssącym. Wymieniłem MAP sensor i jest OK. W błąd wprowadził mnie mylny odczyt z Euroscana. Pozdrawiam.
To podciśnienie niskie (wysoki MAP) masz na wolnych obrotach. Zawory regulowane były? Niby sa hydroszklanki ale może brakuje już regulacji?
Tłoczek jest lekko odsunietyw pozycji spoczynkowej,zawór czyscić w srodku,cienkim pedzelkiem,szczególnie ten sztyft ,a to SSSssssss co słyszysz jest zjawiskiem normalnym,ten silnik ma bardzo szczelną przepustnicę,i tak słychać,jak w końcowej fazie po zgaszeniu likwiduje się podcisnienie w kolektorze ssącym.
silnik raczej starszy bez wtrysków i elektroniki np. polonez . pod gaznik wstaw wkladke z doplywem gazu o niskim cisnieniu . w momecie otwarcia przepustnicy (gaznik sam.) podcisnienie powinno zasysac powietrze i gaz dozujac je ze soba . zwiekszajac cisnienie gazu wzbogacisz mieszanke. JAK CI SIE TO PODOBA?
Sprawdzalem to wszystko Przytykajac wlot powietrza natychmiast gasnie, i podcisnienie jeszcze przez chwile jest. Same przewody odkrecalem i wyciagalem z nich powietrze i nic nie przepuszczalo.
Przyczyną może być: zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą wadliwej vacum pompy. najprędzej to właśnie może być bo mi się wydaje że ciśnienie jest słabe a nie mam vacumetra żeby zmierzyć jakie jest ciśnienie a niczym innym nie zmierzę,
Pewnie powodem jest niska jakość pompki. Nie wytwarza odpowiedniego podciśnienia. Gdy poziom paliwa jest niski, to trzeba zassać wyższy słup cieczy, a do tego właśnie potrzebne jest podciśnienie. Wymiana wężyków raczej nie pomoże. Domyślam się, że przy próbie pompowania przy niskim poziomie, ta gruszka robi się "leniwa".
niskie podciśnienie w kolektorze dolotowym podobno ok 55 kpa Tu jest źle. Podłączyć vakumetr i zobaczyć czy rzeczywiście jest takie podciśnienie, poza tym zasymulowac ręczną pompką podciśnieniową (np Mityvac) właściwe podciśnienie i zobaczyć jak się silnik bedzie zachowywał. Wydech drożny?
I właśnie ta twoja ostateczność jawi się najrozsądniejszym rozwiązaniem. Możesz też poszukać jakiś gotowych modułów. Tylko automatyka przemysłowa, to zazwyczaj zasilanie 24 i więcej wolt. A tak na marginesie - to to niskie podciśnienie, to jest stan fabryczny, czy efekt jakiegoś niedomagania? I jak wyglądał oryginalny system hamulcowy? Jak pracowało...
Witam! Jaki ma być zakres działania tego czujnika? Są różne w zależności od dokładności i ceny - tanie VPEV Festo lub droższe SDE1 ew. SDE3. W SMC to np. PS1*00 lub ISE30. Możesz również poszukać presostatów od palników gazowych (jeżeli to niskie podciśnienie) Pozdrawiam Paweł.
Witam. Przy takich gabarytach materiału zainteresuj się suszeniem w podciśnieniu ( próżni ). U znajomego lutnika robiliśmy doświadczenia - wyniki były bardzo interesujące. Generalnie chodzi o to że w podciśnieniu woda wrze w temperaturze niższej niż 100 °C. W skrócie - podgrzewasz . podajesz podciśnienie , woda wrze i wychodzi z materiału. Zrobienie...
Jeżeli wkropisz mu paliwa nad tłok i odpali to szukaj przyczyny w zasilaniu paliwem. Olej, który wlałeś nad tłok już dawno się wypalił, a dlaczego nie zasysa mieszanki... Trudno napisać. Zaczynał bym od przemycia gaźnika i sprawdzenia szczelności połączenia gaźnik cylinder, dalej jak silnik długo nie był odpalany, może stoją pierścienie i jest za mała...
Problem tkwi według mnie w przełączniku podciśnienia. Jeśli nie zmieniane były jego ustawienia i zakładam, że dla pewności zmieniłeś parametry na niższe podciśnienie to znaczy że on jest uszkodzony. Dźwięku mogłeś nie słyszeć bo był on zagłuszany przez opuszczajączajacą się prasę. Musisz rozebrać laminator i sprawdzić czy przełącznik podciśnienia jest...
Witam. Pompe demontował i montował mechanik o dobrej renomie. Chciałbym jeszcze zapytać o ,rzeczy jakie mi dzisiaj zasugerowł niemiecki mechanik, mianowicie; pompa niskiego podciśnienia czujnik ruchu wału korbodowego, który rzekomo ma wpływ na kąt ustawienia wtrysku i gdzieś czytałem że to może być rozrząd a konkretnie naciągnięty już łańcuch??? Pozdrawiam
Nic niezmieni, najlepiej sprawdzić jakie podcisnienie robi pompka. I czy nie ma za dużych oporów ssania, np zatakny smok ssący.
Witam, Jeśli masz wszystko dobrze od strony gazu (emulator, przekaźnik ect.) tak się składa, że masz uszkodzony MAP. Najprawdopodobniej wskazuje dość niską wartość podciśnienia i nie podaje wtrysk paliwa. Podstaw MAP-a i będzie OK. Przerobiłem to w kilku Astrach. Pozdrawiam,
Witam Sprawdzałeś czy dobrze działa serwo. Dokładnie szukałbym w tą stronę. Częstą usterką w tym samochodzie jest rozszczelnienie się vacum pompy. Brak podciśnienia i hamulec tak się zachowuje. U siebie zdiagnozowałem to po reakcji hamulca na różne obroty silnika. Przy wysokich hamulce były ok, na niskich podciśnienie było na tyle niskie, że hamowanie...
Wakuometr do -1 Atm wystarczy Chyba nie sądzisz że istnieją wakuometry o większym zakresie w dół ? Samo podciśnienie zależy tylko od położenia przepustnicy (im głębiej wciśnięty pedał, tym niższe podciśnienie) i dalej nie przekłada się bezpośrednio na zużycie paliwa. Można mieć -0.1bar przy 2000rpm, jak i przy 5000rpm... Popatrz sobie na YT jak wygląda...
Chyba podejrzane będzie za niskie podciśnienie. Nagrałem film z podłączonym Vakuometrem przy gruszce w trybie 011 BS. https://youtu.be/H0B96Iw2GnY Czy podciśnienie na gruszce przy teście 011 BS w trybie ON powinno być podobne lub takie samo jak na wolnych obrotach za zaworkiem jednokierunkowym przy VACUM Pompie? Poniżej podaje logi dynamiczne bloku...
oczywiscie tego mercedesa wyłancza się wykożystójac podcisnienie z wako pompy ,(wspomaganie chamólcow) zawór mechaniczny jest w stacyjce , nalezy sprawdzic droznosc przewodów i czy działa wako pozdrawiam!
Turbo nowe po pełnej regeneracji ;/ . Odgrzebałem jeszcze post gdzie gosc pisze w tym silniku napiecie na zaworku 12V czyli podałem 12V na krutko i podcisnienie na banke idzie takie jak z Vacu a nie 3x mniejsze . Dlatego tak mnie meczy to napiecie :)
To jak go sprawdzić?
To nie sklep, a producent. np. : [url=http://www.usavacuum.com/Domel-Vacu... lub [url=http://www.motory-domel.cz/motory-v... Zelmer często stosuje agregaty Domel'a w nowszych modelach odkurzaczy. Ale chyba Domel 4 i 5 stopniowych agregatów nie ma tak jak Ametak. Im więcej turbin / stopni, tym niższe podciśnienie.
To narazie przetestuj tak jak jest. Zrób by były optymalne parametry. Jeżeli przy maksymalnym otwarciu przepustnicy wyjdzie, że powinieneś nieco opóźnić zapłon - no to zrób tak że przy dużym otwarciu (łatwiej) lub przy niskim podciśnieniu od pewnych obrotów w górę będzie nieco opóźniał zapłon. Wygodniej zamiast liczyć tow stopniach to wstawić stałe...
Tak cisnienie przy pelnej pizdzie do odcinki minimalnei spada przy samej gorze (zapewne wtedy jak juz leje calkiem) prawie 3 bary stoi. Wydech nowy drozny tutaj jest ewidentny problem z zalewaniem (pisałęm że czarny dym) Rozrzad dziesiec razy sprawdzany bo byl z nim problem (zjezdzajcy pasek) i jest ok. Silnik pali na dyg obroty nie falują ale na bardzo...
Tego próbowałem ale zawór ERG ani drgnie. Podcisnienie jest własciwe... Czy jest jakas mozliwosc w tym modelu pominiecia go czy pozostaje tylko wymiana?
czy sprawdziłeś szczelność kolektora i wszystkich rurek podciśnieniowych. Jeszcze nie. To będzie trochę więcej roboty. Najlepiej wyciągnąć cały kolektor, wyczyścić i założyć nowe uszczelki. Co do rurek podciśnieniowych to chyba ich tam za wiele nie ma. Pod przepustnicą jest nowa uszczelka, pod EGR też już kilka różnych było, więc zostaje opcja że któraś...
Stabilność wartości podciśnienia nie jest potrzebna. Chodzi o to aby je utrzymywać na wystarczającym poziomie.(...) Wszystkie pompy o różnych mocach z jakimi eksperymentowałem były zasilane silnikami szczotkowymi DC o napięciu 12V. Czujniki analogowe są relatywnie drogie. Kilkakrotnie tańsze są proste czujniki przeznaczone dla konkretnej wartości podciśnienia....
Co do RCO może źle sie wyraziłem. W analizie usterki jest poróbnanie Oczekiwane RCO (dla danego stanu: obciążenie, obroty, ilośc powietrza, spali itd) np 60% i porównanie z wartością w jakiej akurat jest np 45%. Jakieś głupoty wypisujesz . Nie ma takiego parametru jak " oczekiwane RCO" . W "analizie " usterki jest wartość RCO jaka była podczas wystąpienia...
Po wstępnym rozeznaniu i pomiarach wychodzi że dawka paliwa na zimnym silniku na biegu jałowym to 5ms, czuć paliwo wydobywające się z wydechu. Słychać że gdzieś silnik pobiera lewe powietrze bo jak trysnąłem samostart to obroty idą w górę. Prawdopodobnie sterownik widząc zbyt niskie podciśnienie zwiększa czas wtrysku by je wyrównać. Co do czujnika temperatury...
Może uda mi sie odpowiedzieć na twoje pytanie,bo sam niedawno miałem ten problem.Jeśli chodzi o ciśnienie to ma niskie ok 0,5 bara.A jest to pompka która robi wstepne podcisnienie w pompie wtryskowej.bardzo łatwo ja sprawdzisz ,sciagnij wężyk przy czujniku od powrotu ,wsadż do zbiornika i zobacz czy przy wysokich obrotach wydajnść wzrasta.jeśli tak...
Tu masz opis: http://punto.org.pl/zrobtosam/model176cz... Ustawiasz wał w GMP na I cylindrze, a następnie rozrząd na znaki. Wysoka kompresja, niskie podciśnienie w kolektorze i utrata mocy po rozgrzaniu pasują do wytartych krzywek na wałku. To zdjęcie powinno dać Ci pogląd jak powinny wyglądać te krzywki na wałku: http://obrazki.elektroda.pl/6968411400_1...
Jeżeli caly czas jest nieszczelny to ma duzy wpływ na niskie obroty. u mnie tez jak sie przekrzywi to troche syczy ale nomalnie trzyma podcisnienie. Jesli idzie na chwile zaslepic przewod podcisnieniowy serva to to zrób i zobacz jak sie beda zachowywaly obroty silnika. Nie polecam jeździc bez serwa bo hamulce sa takie jak w maluchu:P. Ogolnie sprawdz...
Witam serdecznie! Jak w temacie... Mam problem z dławiącym się silnikiem po naciśnięciu pedału hamulca. Po odpaleniu auta i naciśnięciu pedału słychać syk, silnik zaczyna pracować niestabilnie i zaczynają spadać obroty. Zdiagnozowałem uszkodzenie zaworu zwrotnego serwa hamulcowego ponieważ powietrze swobodnie przepływało w obydwie strony. Wymieniłem...
Witam. Ma dwa pytania sprawy technicznej. 1. Wartość podciśnienia na gazie nie chce osiągnąć 1. Max to około 0.95 a na benzynie max osiąga 1 czyli jest ok. Bez względu jak cisnę gaz na gazie max to 0.95. Dlaczego? 2. Co oznacza zapalenie się kratki wartości czasu wtrysku benzyny na czerwono (mam na myśli tło , które normalnie jest czarne) podczas jazdy...
Masz w takim razie bardzo niskie cisnienie statyczne, a pompa wytwarza ok. 0.5 atm roznicy miedzy ssaniem a tloczeniem wiec na duzej czesci instalacji jest podcisnienie gdy pompa pracuje. W takiej sytuacji jakakolwiek najdrobniejsza nieszczelnosc polaczen, zwlaszcza od ssawnej strony pompy, bedzie wprowadzala powietrze do ukladu. Nieszczelnosc moze...
No Ok. Może i się wszystko zgadza... To w takim razie może Ty wytłumaczysz czemu odłączenie przewodu od pochłaniacza skutkuje dobrym rozruchem z rana? Bo ja akurat tego nie wymyśliłem :) Bo według innego użytkownika: Jedyna rzecz jaka mi przychodzi do głowy to zatkanie układu. Wówczas silnik będzie wysysał paliwo ze zbiornika, będzie w nim powstawało...
Te wartości musisz odczytywać z uwzględnieniem, że ciśnienie atmosferyczne to załóżmy 1000mbar, więc ciśnienie niższe to już podciśnienie.
Czy jeżeli na pół roku czy nawet dłużej odłącze zasilanie od lodówki to one się od tego psuje? Nie chodzi o zasilanie. W układzie chłodniczym podczas pracy, panuje niskie ciśnienie, a nawet podciśnienie, natomiast przy postoju panuje dużo wyższe ciśnienie, które powoduje perforację układu w miejscach osłabionych. Zjawisko to występuje gwałtowniej,...
Wszystko fajnie, ale chyba nikt tutaj (włączając mnie) nie ma pojęcia jaką charakterystykę ma taki nawiewek indukcyjny. Przy bardzo niskim podciśnieniu i przeciętnym przepływie osiąganym w kanale wentylacyjnym wszystko jest w porządku. Problem w tym że w przypadku odkurzacza potrzebne jest dużo większe podciśnienie przy podobnym przepływie. Opór układu...
Więc przy rozkręceniu registra, silnik powinien normalnie pracować. Kompensacja służy zniwelowaniu zbyt dużego podciśnienia, które wysysało by zbyt dużą ilość gazu z palnika - a spowodowaną oporami ssania. Tutaj masz zwykły przepływomierz, pierwotnie myślałem że klapowy. Założony filtr stożkowy powoduje zbyt niskie podciśnienie -silnik nie ma siły pociągnąć...
Istotnie masz bardzo niskie podciśnienie w kolektorze, ale i spore otwarcie zaworu regulacji wolnych obrotów (silnika krokowego). ECU oczekuje 888rpm, ma 1281rpm a nie przymyka tego zaworu... jeszcze dziwniejsza jest reakcja na odpięcie wężyka od MAP, w ten sposób silnik dostaje więcej powietrza. Korekty adaptacyjne silnika krokowego masz na minusie....
Przerabiałem to w zeszłym roku w swojej vectrze 2,2dti. U mnie okazało się że pękł gumowy łącznik od podciśnienia przy turbinie. Naprawa w 5 minut i jeździ do dziś. U mnie objawiało się to błędem P0400 Układ recyrkulacji spalin - błedny przepływ. Na forach opisują że jest to dość rozległy błąd i przyczyną może być: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem...
Nie wiem czy to ten zakres podciśnienia, ale są przecież kompresory bezolejowe dające do -900 mbar i w nich tego problemu nie będzie. Niestety za niska wartość podciśnienia, nie odgazuje dobrze surowca. W beckerze dobierali mi te pompy próżniowe i generalnie wszystko jest ok, ale na jednym surowcu wydziela się ta wilgoć i jak go przetwarzamy to pompy...
Ale wpadlem. Sa lepsi odemnie. Kawitacja wystepuje samoczynnie w pompach zebatkowych n/p. olejowych a szczegolnie gdy przewod wlotowy oleju jest o takiej samej lub mniejszej srednicy. Jest to zjawisko niszczace pompe. Kawitacja wystepuje rowniez przy napedzie srubowym statkow. Mianowicie, podczas obrotu sruby okretowej wytwarza sie podcisnienie w wodzie....
Witam. Na błąd wg.twojego wydruku duża nieszczelność weź manometr i zmierz ciśnienie na wejściu do filtra paliwa. Musi być powyżej 1.5 atm. Po dodaniu gazu nie może spadać. Jak masz wątpliwości co do ciśnienia, to regulator niskiego ciśnienia jest w pokrywce filtra paliwa i czasami szwankował. Sprawdź najpierw jego. Jak jest OK a ciśnienia nie ma to...
Witam Zacnych Techników W Rzeszowie byłem w 3 miejscach na kompie i wszedzie rozkladali rece i poddawali sie. Problem: Tryb awaryjny zaraz po uruchomieniu, podczas wrzucenia biegu jałowego lub podczas przekroczenia prędkości 80 km/h jadąc bez ładunku. Po wyłączeniu silnika, odczekaniu paru sekund (charakterystyczny klik) i ponownym włączeniu auto moc...
Sprawdź ciśnienia w układzie!!! Jeśli niskie schodzi na podciśnienie to po paru minutach zamarza parownik i nie chłodzi.
Wydech wygląda na drożny. Jakby nie był, to miałby problemy z wkręcaniem się. CO2 i O2 nie mam wyników bo taki a nie inny analizator był. Podciśnienie było mierzone przy kolanku od serwa hamulcowego - jest tam "złącze" na wakuometr. Niskie podciśnienie - czyli że za mało ssie ? To jaki powinien być prawidłowy wynik ? Iskra w czasie kręcenia rozrusznikiem...
Witam wszystkich. Auto od jakiegoś czasu wolno przyspiesza jakby nie czuć turbiny, nie czuć jakby włączała się turbina. Po sprawdzeniu błędów wyświetla następujące: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 012 CL Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0110SG 3316 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 21084 Additional...
Długość węża nie ma aż takiego wielkiego znaczenia (bez przesady oczywiście :-)), jest to pompa odśrodkowa więc zwiększone opory nie wpływają mocno na nią. Minimalnie może zwiększyć się ciśnienie tłoczenia (niezmierzalne praktycznie dla zwykłego użytkownika) jednak uszczelnienie wirnika jest przy samej osi a tam ciśnienie jest zawsze niskie (wręcz podciśnienie),...
Ten opis naprawy przedstawiony przez kierbedz4 dotyczy naprawy nagrzewnic z pompą wysokociśnieniową, a nagrzewnica B35 CED jest nagrzewnicą z pompą powietrzną i zasysaniem paliwa na podciśnieniu.
Logiczne , że na zimnym silniku są niższe obroty , ale po to jest termozawór , podciśnienie i ''grucha" z tyłu pompy , żeby niższe nie były. Termozawór zimny powinien być otwarty , po nagrzaniu zamyka przepływ podciśnienia do ''gruchy''.
Nie, przy uszkodzonym zaworze, czy gnieździe ciśnienie będzie niższe. Dlatego zmierz jeszcze podciśnienie, to wiele wyjaśni. Kiedy robiłeś synchronizację?
Też się chętnię poduczę i dowiem o wadach Al-700 - takie opinie wcześniej o nim słyszałem, ale nie ukrywam, że dość długo go używam i również spotkałem się z opiniami na jego temat pozytywnymi. Sam jakbym miał go ocenić - nie mając zbytnio porównania to raczej wystawiłbym mu opinię DOBRY - mam go w dość ciężkim przypadku (modelu silnika) i spisuje się...
jezeli twoje auto ma 110koni czyli ma tez turbo ze zmienną geometria to zacznij od tego czy podcisnienie daje rade w ogóle ruczyć kierownicą w turbinie weżposadzkogoś do eozu niech zapali a ty w momencie rozruchu złap za swozeń wychorzacy z małej puszeczki na turbinie i zobacz czy ten swozeń sie rusza powinien zostac wciągnięty
Witam . Pewnie już rozwiązany problem , jednak sam miałem kłopoty z niskimi obrotami a ich przyczyną był przewód podciśnienia . Może komuś to się przyda w przyszłości .
czujnik podcisnienie reduktor podcisnienie zawór podcisnienie
hasło karty pamieci comarch optima evohome honeywell
krups zawór dwubarowy protokół pomiarów oświetlenia
Kod błędu 00281 - Nadajnik prędkości G68 DeWalt DCF273 - Brak udaru i wiercenia, brak reakcji