witam.szukalbym w ukladzie gaznik podcisnienie itp.podobne objawy sa przy braku przejscia.a co z pompa paliwa? pozdr
https://obrazki.elektroda.pl/2103417000_...
W Volvo 850 2.3T pojawia się zbyt wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia. Czy to uszczelka pod głowicą, korek, termostat czy chłodnica? Jak sprawdzić i co wymienić?
Poszukaj Chrisa Kubeczko na YouTube. Jest z Białegostoku, pomoże.😉
Mam pytanie , czy ktoś z forumowiczów miałby może pompę vacum taką na 100% pewną żeby można było wykluczyć moją ? Kolego, ale to nie tu problem przecież.. Pisałem Ci że podciśnienia są ok.
Witam. Zrobiłem sobie odymiarke. Odymilem dolot. Wyszły nieszczelność pokrywy zaworów i odmy (przy wcześniej wymianie membrany ukruszył mi się kawałek plastiku który kleiłem). Teraz jest wszystko szczelne. Wymieniałem dwie cewki na nowe i wszystko można powiedzieć chula ok. Pomijając, że mam jeszcze środkowa sądę do wymiany i coś z jedną z klap w kolektorze...
Przepływomierz o takich samych numerach? Podciśnienia sprawdzić
auto kupione z taką przypadłością plus braki mocy - rozrząd ustawiany kilkakrotnie na blokady jest na 100% - teraz jest moc , tylko zostało cykliczna praca zaworu na wolnych obrotach - takie krótkie trykanie . Koło rozbierane i weryfikowane - nie ma się do czego przyczepić , ciśnienie oleju na zimnym ok 4 bar [ trochę dużo ] na rozgrzanym nie spada...
Witam Kupiłem okazyjnie anglika Volvo V40 z 2015 r. Samochód był lekko uderzony w tytł i dobity przodem do poprzedzającego go pojazdu, lecz uszkodzenia są niewielkie. Chcę przyjechać tym samochodem do Polski (po wymianie zderzaków nie będzie widać żadnych uszkodzeń) lecz podczas zderzenia wystrzeliły 3 poduchy (2 kierowcy {góra i nogi} pasażera z przodu...
W razie całkowitego wyczerpania zbiornika paliwa volvo s40 2010r 2,0 136KM diesel nalać min 5 litrów ON do zbiornika pojazdu , przekręcić kluczyk z pilotem zdalnego sterowania w pozycje II , odczekać ok 1minutę ,aby uruchomić silnik nacisnąć pedał hamulca i/lub sprzęgła i kluczyk przekręcic w pozycje III / silnik powinien odpalić /za instrukcją obsługi...
Witam. Posiadam Volvo v40, ostatnio ułamał mi się plastik od przelewu paliwa na wtrysku. Niestety z braku możliwości kupna nie mogłem tego naprawić. Więc wyjąłem cały wtrysk w celu naprawy bez ww. części. Niestety po włożeniu wtrysku spowrotem na miejsce, strasznie lata na boki i paliwo cieknie z pod niego (przy włączonym silniku oczywiście). Co w tej...
No dobra to w koncu nie rozumiem, to Ty masz ten powrot nie drożny ?? skoro problem jest tego typu ze utrzymuje sie odpowiednie cisnienie na listwie a na podcisnienie idzie zamiast oparow paliwo to moze w celach typowo diagnostycznych zaslep podcisnienie przy regulatorze no i oczywiscie z drugiej strony przy przepustnicy....?? Jezeli chodzi o ciśneniomierz...
Witam. Mecze sie z volvo v50 2.0d 136km 2005r. Auto mocno faluje przy przyspieszaniu. Po sprawdzeniu wszystkiego doszedlem wkoncu ze faluje podcisnienie na zaworku sterujacym gruszka. Wymienilem zawor na oryginalny no i bez zmian. Podmienilem nawet potencjometr na gruszce turbiny, nic to nie dalo. Podcisnienie na dojsciu do zaworka ok. Patrzylem czy...
Mam problem z moim Volvo. Calkowity brak przyspieszenia i blad P0299 cisnienie doladowania za duze. Po kolei sprawdzilem: - szczelnosc dolotu - szczelnosc przewodow podcisnienia, wszystkich - wartosc podcisnienia przed zaworem regulujacym prace sztangi okolo -0.8b - za zaworem, wraz ze wzrostem predkosci obrotowej podcisnienie maleje - czujnik MAP (...
na gazie niewiele jeszcze, ok 50 kkm,silnik volvo 2.0 turbo sprobuj zrobic taki manewr odpalic auto i zatkac doplyw powietrza do krokowca i przepustnicy,zobaczysz czy nie bierze lewego...chociaz wtedy to powinny byc wysokie...z wtryskami moze byc,moze tez byc pompa paliwa juz lekko padnieta...aaa i jak podcisnienie w zbiorniku paliwa?JHak otwierasz...
Tak jak powiedziałeś "układ reguluje na ślepo" tym bardziej musisz się postarać i zachować właściwe parametry regulacji , 5mm to stanowczo za dużo u mnie wystarczył jeden obrót nakrętki mimo prawidłowego skoku sztangi w stosunku do zadanego podciśnienia.
Może w sterowaniu turbiny.Jest sterowana podciśnieniem ?
Przyczyną mogą być zaworki w pompie zasilającej, sama pompa (sprawdzić ciśnienie podczas pracy na wolnych) i zaworek nadmiaru na głowicy. Filtry są na ciśnieniu, czy na podciśnieniu?
Spawdź czy jest to ten sam przewód,oraz czy dochodzi zasilanie do tego czujnika.
Dzięki za odpowiedź. Jechałem 180 i nie wyskakiwał tryb awaryjny. Czy może być to wina nieprawidłowo działającej pompy podciśnienia?
Wszystko wskazuje na uszkodzony ECU. Nie miałem jeszcze przypadku że nie steruje n75, zwykle brak podciśnienia lub czujnik na gruszce
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Hej, a czy jeśli będziesz kręcił kołoem pasowym te znaki pokrywają sie z punktami kontrolnymi na osłonie paska?? Ja miałem zresztą kiedyś podobny przypadek (tez mam V850). Posprawdzaj dokładnie wszytkei przewody gdzie moze być podciśnienie.
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnik PID131 Podciśnienie w układzie wydechowym FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Hmmmm może kat zatkany albo coś z klapą wydechową?
Sprawdź serwo i przewody podciśnienia do niego.
OK dziękuję, napiszę coś więcej w sobotę, gdyż dzwoniłem na taki auto szrocik 60km ode mnie, mają tam stacyjkę za 70zł i czujnik podciśnienia za 35zł. W piątek tam będę przejeżdżał to kupię i w sobotę dam znać na forum. ( czy do demontażu stacyjki będę musiał ściągać kierownicę, czy te plastiki wkoło niej wystarczy odkręcić?). A i jeszcze mam z ciekawości...
Nie do końca wszystko rozumiem. Gumowy przewód na podciśnienie oznacza ,że gdzie mam go podłączyć tzn do kolektora ssącego przed turbiną czy do jakiegoś podcićnieniomierza (regulatora podciśnienia)?
Witam. Czy ktoś dysponuje schematem podciśnień do Volvo C70 coupe z 1998 r., silnik 2.3 T? Będę wdzięczny.
Czy sprawdzane było zasilanie zaworu sterującego? Sam zawór działa? Czy jest podciśnienie ?
Teraz spadłem z krzesła. Udowodnić, że nic dobrego w BRC nie ma? Jeśli kryterium dobroci jest trwałość to można się zgodzić, tylko jedna uwaga. Mianowicie: co mi z trwałej instalacji która nie będzie współpracować z silnikami np. 1SZ-FE czy 2SZ-FE czy też ta nieszczęsna gasnąca Panda - no tu może się uda poprawić. Nigdy nie próbowałem robić BRC i tez...
A czy z podciśnienia od regulatora nie leje paliwo.
Odepnij wężyk gumowy od EGR /tej blaszanej "puszki"/. Jeśli zawór jest sprawny to się zamknie i auto powinno śmigać jak nowe. Jeśli dalej brak mocy to pewnie zawór się nie domyka i trzeba go odkręcić i przeczyścić lub zaślepić. Ekologom zaślepienie by się to nie podobało ale prostsze to jak sprawdzanie wężyków, zaworu podciśnienia sterującego tym ustrojstwem...
hym. dzięki za podpowiedź sprawdze podciśnienie i zobaczymy :D
Dwie opcje: 1. uszkodzony dolot - coś jeszcze musiało oberwać 2. brak wysterowania turbosprężarki - jak wyżej, bądź może być problem z uszkodzonym podciśnieniem.
Cześć! Najszybciej możesz sprawdzić czy działają reflektory przez odpięcie rurek i spróbować np zrobić podciśnienie i w ten sposób dowiesz się czy działają reflektory. Prawie napewno masz gdzieś nieszczelność na podciśnieniu.I jeszcze jedno reflektory będą działać jak pracuje silnik.Pozdrawiam.
Wiązka przejrzana podciśnienia sprawdzone i dalej to samo. A do tego doszło przeładowywanie turbiny
Dzięki serdeczne
Warto przyjrzeć się turbinie czy geometria pracuje w całym zakresie i czy gruszka jest sprawna. To że silnik pracuje nie równo wiadomo przyczyn jest dużo między innymi zawór EGR może być do wyczyszczenie lub się przycina.
Nie znam się na Volvo, ale zapewne sterowanie nimi odbywa się klasycznie poprzez gruchę pneumatyczną która steruje wastegate... Sprawdziłeś zawory pneumatyczne, które dają podciśnienie na gruchy? Sprawdziłeś same przewody podciśnieniowe?
To już masz prawdopodobnie przyczyne tam powinno być podciśnienie. Możesz sprawdzić także gruszke przez podłączenie przewodu i wciaganie powietrza przez usta i patrzenie jak dzwigienka się wychyla czyli wchodzi w gruszke. Zatkaj językiem przewód i zobacz czy gruszka trzyma ciśnienie. A później zobacz dokąd idzie przewód pod jaki zawór i spróbuj go podmienić...
Niestety muszę czekać do końca tygodnia na sprawdzenie podciśnienia, w jakim przedziale będzie dobrze?
Panowie walczę nadal z tym volvo i sytuacja wygląda następująco. Podmienione są obydwa czujniki (na kolektorze i na rurze do chłodnicy), podmienione obydwa zawory sterujące przy turbo, mam podciśnienie na jednej z gruszek, cały dolot szczelny. Sprawdziłem go dymiarką i powietrzem dmuchając do ok 1,5 bar. Nie wiem co z tym dalej robić. Jak działają te...
A wiesz o tym że w oplu jest podciśnienie pod korkiem wlewu oleju i to normalne że jak go odkręcisz na pracującym to szaleje bo dostaje lewe powietrze.
Pompa powietrza wtórnego
mam wszystko na podmiankę nawet silnik w ostateczności Ale po co wymieniać silnik jak może być nieszczelność przy kolektorze ssącym (wężyki podciśnienia?) lub niekontaktująca kostka?
Sprawdź wszystkie podciśnienia, od turba po vacu, i elektrozawory czy działają.
moze dostawać cewka przebicia / spr wszystkie przewody podcisnienia i klapki o ile masz załozone . może poprostu łapie gdzieś lewe powietrze . tak w nich bardzo czesto sie dzieje . i ewentualnie pózniej jak nie bedzie poprawy spr przepływomierz. Dodano po 4 przy gazie na podciśnieniu musząbyć szczelne .
No to sprawdzić zaworek podciśnienia i czy grucha zaciąga.
Miałem podobny problem z tym samym silnikiem. Auto nie chciało startować na benzynie.Proponuję szybkie i proste sprawdzenie. Zakładajac że masz sprawne wtryski, zapłon, to sprawdz regulator ciśnienia na szynie zasilającej wtryskiwacze. Uruchom silnik na lpg, włącz pompę paliwa jeżeli instalacja na to pozwala i odłącz przewód podciśnienia z regulatora...
Ehh. Zdejm wężyk i pośliń króciec podciśnienia reduktora. Kme to potęga w nieszczelności na podcisnieniu.
Volvo 1.6 Hdi gdy sie mocniej depnie na 4,5 biegu wyskakuje błąd niskie ciśnienie doładowania i wpada w tryb awaryjny a jak się rusza to tak jak by nie załączała się turbina.Turbina po regeneracji jakieś 4 miesiące zawór podciśnienia wymieniony od turbiny
Dobra, nie będę taki. Ogólnie sprawdzaliśmy wszystkie przewody podciśnienia, rury doładowania, chłodnice i nic. Za którymś razem na jeździe próbnej było dobrze do momentu wciśnięcia hamulca, i tu lampka się zapaliła w głowie. Jeszcze raz ale dokładniej zaczęliśmy przyglądać się podciśnieniom i okazało się, że przewody podciśnienia były lekko przetarte...
Wbij 3 bieg i od dołu obrotów (1500) zacznij się rozpędzać dynamicznie do 4000-4500 obr. Jak wyrzuci Ci turbinę, to albo masz zapieczoną geometrię albo coś z zaworem overboost. Załóż strzykawkę z wężykiem na gruszkę od turbo i rób podcisnienie. Sztanga powinna ładnie pracować w całym zakresie, jeśli nie, to zapieczona.
Wizyta u drugiego gaziarza rozwiązała problem. Podpiął pod komputer (poprzedni chyba tego nie zrobił bo wtyczka zaklejona była starą taśmą). Podregulował kilka parametrów i zniknęła całkowicie dziura przy dodawaniu gazu. Także polecam bardzo Auto Gaz Marcin Nowak Makuszyńskiego 15/p.4c w Krakowie. Ciężkie palenie rano to przez uszkodzony reduktor bo...
czujnik podcisnienie reduktor podcisnienie niskie podcisnienie
youtube error wyświetlacz radio naprawa rozdzielenie polsat
Škoda P0342 Fault: Camshaft Sensor Low Input, Symptoms, Diagnosis, Bosch Hella VDO Pralka Electrolux nie odpompowuje wody - przyczyny i rozwiązania