Czujnik podciśnieniowy, świece i przewody owszem, ale z kowadełkiem kolega dał cielska. CC700 ma czujnik położenia wału, który steruje modułem elektronicznym. Połaczenia czujnika na całej długosci lubią szwankować.
Nanoplex liczy zęby koła fonicznego (czas pomiędzy impulsami) i na tej podstawie generuje iskrę, czyli machanie czymś metalowym przed czujnikiem nie spowoduje powstania iskry, musi być oryginalne koło. Podłączenie czujnika jest istotne, zamiana kabli sprawi, że iskra będzie "w krzakach" i silnik nie zapali Złącze diagnostyczne i czujnik podciśnieniowy...
Na pompie wtryskowej są dwa siłowniki podciśnieniowe. Z tego co pamiętam, jeden odpowiada za zatrzymanie silnika, a drugi do podciśnieniowej regulacji obrotów. Jest jeszcze czujnik podciśnieniowy do tzw. podwyższonych obrotów biegu jałowego przy zimnym silniku. Do stacyjki są doprowadzone przewody podciśnieniowe, które po przekręceniu stacyjki w pozycję...
Może spróbuj ominąć zasilanie modułu z oryginalnej instalacji , po prostu podaj mu + 12V i masę z pewnego źródła choćby z akumulatora i odpal sinik . Podłącz cewkę WN na "żywca" do MED 211 , czujnik podciśnieniowy pozostaw bez zmian on nie jest konieczny do odpalenia silnika . Już nic innego mi nie przychodzi do głowy , no chyba że masz jakiś immobilizer...
Witam ponownie dzisiaj uporałem się z pracą silnika na gazie. Przyczyną falowania i braku mocy była za duża dawka powietrza. Przytkałem gardziel filtra powietrza szmatą i wyregulowałem ponownie gaz w sumie zmniejszyłem jej sporą dawkę autko teraz zwija asfalt i pali na dotyk. Jeśli bd robili taki patent zapchajcie szmatą obudowę filtra od strony wewnętrznej...
Mogło także polecieć radio jeśli na stałe było podłączone pod plus (pamięć), jeśli masz jakąś elektronikę np do LPG (ale myślę że masz na śrubę - gaźnik) wszystko mogło się posypać co jest na stałe podpięte pod akumulator (poza stacyjką) Moduł nanoplex nie jest na stałe podpięty do akumulatora , jedynie przez stacyjkę więc nie powinien się upalić chyba...
Może kolega podpowie jaka jest wartość ciśnienia przełączenia czujnika podciśnieniowego?
Mam pytanie tego typu: dwa razy zdarzyło mi się, że w 110 TDI tak jakby zawiesiła się turbina (max 90 km/h, jak maluch), po restarcie silnika problem zniknął. Ale jak puszczę gaz, szczególnie z wyższych obrotów, to za prędkościomierzem słychać takie "cykanie", które po spadku obrotów ustaje. czy może to być czujnik podciśnieniowy? Bo gdzieś tam idzie...
Witam. Pokaż zdjęcia tej "płytki". Może problem jest z czujnikiem podciśnieniowym (o ile taki jest zamontowany)? Pozdrawiam.
Trudno to nie jest, w miejsce czujnika podciśnieniowego trzeba podłączyć przycisk.
Syn uczy się w technikum jako automatyk, to raz. Używają właśnie Simensa. A dwa, to przydałby się jako logika do mojej maszyny CNC, gdzie mam czujnik podciśnieniowy wykrywający czy element jest dobrze przyssany do stołu. Robert
Triak był uwalony. Na pewno wszystko? Czy testowałeś czarne czujniki podciśnieniowe. I być może wymaga wyczyszczenia. https://www.youtube.com/watch?v=YnRUSIbA... Cały układ podciśnienia do sprawdzenia. Może być że sterownik dostaje sprzeczne sygnały i stąd tak się zachowuje. Wyżej wymienionych czujnikach są mikroswitche, które zabrudzone z pewnością...
Popatrz dobrze i wymień wszystkie które zobaczysz, przy gaźniku bardzo ważne, z później masz jeszcze na ściance grodziowej czujniki podciśnieniowych
Jeśli chodzi ci o ten cieńki przewód na którym jest filterek z napisem "carb" to jest to przewód podciśnieniowy MAP sensora (czujnika ciśnienia w kolektorze). Zmierz tylko sobie średnicę wewnętrzną i bez problemu kupisz na metry.
Kolego jest to czujnik podciśnieniowy do którego dochodzi przewodzić gumowy i tak jak kolega napisał może być w nim membranka uszkodzona. Pozdrawiam.
To nie jest żaden czujnik tylko blok elektrozaworów podciśnieniowych. faktycznie bardzo dużo wniosłeś tym postem, pomógł on koledze niesamowicie :) końcówki na module powinny być ponumerowane od 1 do 6 i tak 1 - jest to "zasilanie w podciśnienie czyt. wejscie" idzie do zaworka zwrotnego który idzie do serwa itd. 2 - EGR 3 - klapa od chłodniczki spalin...
Mam instalacje lpg 2 generacji, żadnych wtrysków tam nie widziałem :) Silnik jest na monowtrysku i myślałem żeby podpiąć się pod jego czujnik podciśnieniowy - tylko jakie podciśnienia to ekonomiczna jazda?
Witam Jeżeli sprawdziłeś: pompkę paliwową, gaźnik, dyszę elektromagnetyczną od wolnych obrotów. to proponuję sprawdzić odległość czujnika zapłonu (przy kole pasowym z lewej strony około mocowania alternatora) od znaczników na kole pasowym powinna około 2mm (nie wiem jaka jest książkowa), oraz sprawdzić czujnik podciśnieniowy. Pozdrawiam
Najprościej, rurka z kolektora ssącego i do wskaźnika. Jako wskaźnik manometr podciśnieniowy. Bardziej rozwinięty schemat, to auto złom, czujnik podciśnieniowy i elektroniczny wskaźnik, np toyota corolla lub starsze bmw lub peugeot, citroen
W układzie zapłonowym nanoplex jest czujnik podciśnieniowy który wybiera jedną z dwu charakterystyk wyprzedzenia zapłonu. Właśnie przy przyspieszaniu (obciążeniu silnika) powinien się przełączyć i zmienić wyprzedzenie zapłonu. Można go pomierzyć multimetrem
czujnik podciśnieniowy zabrudzenia filtra powietrza. Dokładnie to jest to. świeci a czasami cały dzień jest zapalona Należy wykręcić czujnik w górnej części chłodnicy i oczyścić pręt z osadu aby lepiej kontaktował oraz masę chłodnicy nieopodal czujnika.
Zatkany lub uszkodzony czujnik podciśnienia / wężyk podciśnieniowy. Chyba że wąż ssący jest zatkany , ale wątpię wyczułbyś spadek ciągu i silnik głośniej by pracował.
Witam ponownie, sprawdzony został już zaworek, przepustnica, sonda - komputer nic nie zgłasza (brak błędów). Samochód chodzi w miarę normalnie gdy wracam do starego pękniętego węża. Trzyma obroty na poziomie 850 - 1100, normalnie odpala i pracuje. Po zmianie na nowy przewód brak lewego powietrza odpala ale obroty schodzą do 0 i gaśnie. Tak jak by mu...
okazało się że w warsztacie specjalnie podmienili mi cześć abym do nich 2gi raz przyjechał. Mój tata zobaczył że urządzonko jest nowsze ale popsute czujnik podciśnieniowy był przyczyną wszystkiego. tak wiec każdemu nie polecam «Twój Serwis» w Warszawie. Dziękuje za pomoc , temat można zamknąć
Najlepiej to oscyloskop ale jak nie masz to może być dioda LED i rezystor. Dioda ma migać przy kręceniu rozrusznikiem. Można też wyjąć czujnik i sprawdzić go diodą i rezystorem przykładając coś metalowego do czujnika. Można sprawdzić zasilanie czujnika we wtyczce ale najlepiej na wpiętym czujniku. W blokach pomiarowych można też sprawdzić prędkość obrotową...
Cinquecento 700 z gaźnikiem Aisan japońskim jest trudne w ustawieniu regulacji, po za tym jest bardzo skomplikowany . Nie wiem czy sobie sam poradzisz bez fachowca . W tych gaźnikach jak coś nawali , a jest szereg czujników podciśnieniowych , to sterownik przestawia go w tryb awaryjny tak żeby można było kontynuować jazdę do najbliższego serwisu czy...
Sonda jest jedna.Błąd z czytany kts mówił o braku masy bądź przerwie w obwodzie sondy(mogłem coś przekręcić)i był tylko jeden błąd.Przepływomierza brak,czujnik podciśnieniowy zmieniony więc nie ma już do czego się przyczepić.Natomiast sprawdziłem sondę która była do tej pory po numerach,okazało się że jest od peugota.Być może ktoś wstawił na sztukę.Firmowa...
całkiem pogmatwane. Jeżeli zapłon bezrozdzielaczowy (dwie cewki podwójne,układ z iskrą traconą) to po kiego grzyba rozdzielacz.Dobra,hallotron w aparacie niezbedny,musisz miec przecież czujnik położenia wałka rozrządu. Indukcyjny czujnik podciśnieniowy?A cóż to?Fakt,było w leciwych renault,a nie lepiej zastosować MAP stosowany w EEC IV-daje piękny sygnał...
Dziś udało się złapać auto na gorącym uczynku i pokazać je jak wariuje mechanikowi (trzeci z rzędu). Orzekł, że to czujnik położenia przepustnicy (przy ruszaniu kablami przy monowtrysku rzeczywiście poprawia się/pogarsza). Poza tym czujnik podciśnieniowy (ufo) też jest uszkodzony ale ponoć to nie on daje takie drastyczne objawy. Tak czy siak - do wymiany....
Jeżeli Czujnika na turbinie to pewnie pozycji turbo. Stawiam ze padł czujnik, ale nim steruje elektrozawór podciśnieniowy trzeba by sprawdzić czy działa i czy sama geometria turbiny pracuje prawidłowo.
Ale rzeźbicie. Przecież ten silnik z tego co się orientuję "można wymigać", po co więc na ślepo wymieniać nie wiadomo ile czujników? Co do map sensora, odepnij przewód podciśnieniowy idący do niego, zobaczysz czy będzie różnica - na prędkość obrotową biegu jałowego nie ma on jednak widocznego wpływu, jedynie na spalanie.
Sprawdzałeś zawór upustowy turbiny - czy nie przytarty? Odłącz sztangę od dźwigni i sprawdź, czy chodzi płynnie, lekko i bez zacięć. Jeżeli jest ok, sprawdź szczelność gruchy i wężyka. Sprawdź szczelność układu podciśnieniowego począwszy od pompy vacu, elektrozaworów sterujących, gruszki EGR-a i przepustnicy. EGR - mimo, że zaślepiony - musi pracować,...
witam Cię Ja mialem z tym ten sam problem kupilem samochod w niemczech uderzone po zrobieniu odpalilem go normalnie i niechcial miec wiecej obrotów niz 3tyś. to nie jest wina przeplywomierza brakuje ci pewnie czujnika podciśnieniowego on sie znajduje na scianie grodziowej za silnikiem. powinno ich tam byc dwa. on wyglada tak... na gorze sa dwie rurki...
Witajcie, Proszę o pomoc przy naprawie zmywarki Miele G657 SCI . Podczas mycia wstępnego po około 1 minucie od załączenia pojawia się błąd (migające światełko odpływ) i zmywarka się wyłącza . Wstępne opróżnienie wody , oraz jej ponowny pobór są OK. Problem pojawia się po 3 lub 4 cyklach załączenia pompy myjącej. Podmieniłem pompę i czujnik podciśnieniowy...
Kolego z tego Co piszesz przewody podciśnieniowe są ok. problem tkwi w czujniku temperatury albo w termostacie wymiane termostatu to zalecazm koszt nie wielki a z czasem termostaty siadaja. co do czujnika poszukaj na forum ten temat był omawiany.
Skoro pracuje na gazie to czujnik wału w porządku będzie. Może być wina silnika krokowego który stabilizuje pracę na jałowym biegu ale to tylko domysły. Także czujnik tzw MAP i jego połączenie przewodem podciśnieniowym z kolektorem ssącym ma bardzo duże znaczenie do pracy na benzynie. Bez diagnostyki komputerowej i podejrzeniu parametrów "na żywo" można...
Może problem tkwi w nowej gruszce lub przewodów podłączonych do niej. To jest zamiennik czy używka? To jest gruszka podciśnieniowa z wbudowanym czujnikiem G581, czujnik położenia łopatek. W pomiarach rozszerzonych powinieneś znaleźć odczyt wartości z tego czujnika.
Wydaje mi się, że w PT-3 czujniki w komorach podciśnieniowym były optyczne Już nie pamiętam jakie to były przewijaki bo minęło 40 lat ale czujniki położenia taśmy w kieszeniach próżniowych były na 100% optyczne. Do dzisiaj mam takie dwa "pamiątkowe" fototranzystory i co ciekawe, miały wyprowadzoną bazę, która w tym zastosowaniu jednak wisiała w powietrzu....
tak jakoś mnie tchnęło i zdemontowałem silniczek krokowy delikatnie popsikałem środkiem do gaźnika w gnieździe silniczka i zamontowałem i bez zmian próba kilkanaście razy kręcenia z wciśniętym gazem i załapał odłączyłem czujnik podciśnieniowy map sensor i nadal działał tyle że nie równo jak się podpinało to tylko taka chwilowa zmiana i dalej to samo...
Witam ponownie,iskra jest tylko wtedy gdy włączam i wyłączam zapłon,bardzo szybko nagrzewa się moduł zapłonowy i cewka,czujnik Halla jest sprawny wysyła sygnał przez diodę led,podstawiłem -cewkę,moduł, cały aparat,i ni h-j, podejrzewam centralkę sterującą,co wy o tym myślicie, pokarzcie mi które to wtyki AiB, zobaczymy jakie pokarze błędy,zaznaczam...
99% usterek czujnika halla w tym modelu objawia się tym, że rozgrzany silnik gasnie i nie daje się uruchomić do ostudzenia. W starych aparatach zaś urywały się przewody idące do halla na wskutek ruchów płyty nośnej która zaś była poruszana podciśnieniowym przyśpieszaczem kąta zapłonu.
Dla potomnych napiszę. Przyczyną braku mocy był zsunięty wężyk podciśnieniowy przy czujniku. UWAGA to auto ma dwa czujniki podciśnienia !!!
oprócz samego gaźnika musisz wymienić kolektor dolotowy, zaślepić przewód który doprowadza ciecz chłodzącą do kolektora aisana, dorobić płaskownik z otworem żeby trzymał linkę gazu i przyspawać go go blachy przy belce. musisz mieć także inną górę gaźnika i uszczelkę. ja zastosowałem kawałek rury pcv kanalizacyjnej jako redukcję żeby połaczyć tę plastikową...
Bez podłączenia testera diagnostycznego to taka naprawa przypomina wróżenie z fusów. Może być coś z układu paliwowego , dolotu powietrza , czujniki , zawory podciśnieniowe ,recyrkulacja spalin itp ..... Pozdrawiam .
Sprawdzę i to, choć osobiście stawiam na wadę fabryczną układu paliwowego. Na dodatek wyszło jeszcze jedno - być może ma to jakiś związek - samochód "na zimno" ma zbyt niskie obroty - gaśnie. Więc zapytam przy okazji - co reguluje obroty silnika względem temperatury? Czy jest to może czujnik podciśnieniowy, tuż nad pompą wtryskową? No i czeka mnie zdjęcie...
Problem rozwiązany. Spadł wężyk podciśnieniowy od czujnika. Pozdro
Witam wszystkich, orzech9995 sprwdż podciśnieniowy czujnik wyprzedzenia kąta wtrysku i zapłonu.
Turbo z czujnikiem położenia sztangi? Sterowanie dobrze podłączone? Przewody podciśnieniowe nie pomieszane?
czy czujnik podciśnienia może powodować taką nierówną pracę silnika. Nie. Możesz go odłączyć zaślepiając przewód. Nie ma wpływu na wolne obroty. To ja napiszę inaczej. Ten czujnik podciśnienia właśnie na biegu jałowym i małym uchyleniu przepustnicy jest załączony i wybiera charakterystykę punktu zapłonu dla niepełnego obciążenia a z chwilą większego...
Nie wiem czy nie dostanę po uszach od ADMINA ale czy pytałeś się chłopaków na forum HONDY? Może ktoś miał podobne objawy. Tak od siebie dodam, że musiałbyś sprawdzić wszystkie czujniki, przewody podciśnieniowe itp. Odłącz także sondę lambda i zobacz w trybie awaryjnym co się będzie działo.
Kupiłem już z zapasem 3.2, 3.5 i 4 mm. W niedzielę mam nadzieję, że właśnie 15 minut mi to zajmie ;) Przewód paliwowy podciśnieniowy w oplocie będzie ok?
SC 900 były tylko SPI . Co do falowania obrotów sprawdź wszelkie przewody podciśnieniowe przy przepustnicy zwłaszcza ten cienki wychodzący do MAP-u - czujnika podciśnienia - znajduje się ten czujnik na jednej ze śrub trzymających sterownik w komorze silnika (poniżej przekaźników nad sterownikiem silnika)
Tam jest wejście 3 pinowe i trzeba podać osobno +12V na interfejs inaczej nie połączy ale to powinien wiedzieć. Co do szarpania- czujnik MAP jest ważny w tym względzie- jego przewód podciśnieniowy z przepustnicy do czujnika który jest przykręcony do sterownika wtrysku. Kontrolka wtrysku zaświeca się przy tej usterce kiedy poszarpuje i muli ?
Na LPG I generacji ten czujnik nie ma znaczenia (bo to de facto zwykły gaźnik podciśnieniowy) ale na zasilaniu wtryskowym benzyną jest odpowiedzialny za informowanie ECU o uchyleniu przepustnicy i co za tym idzie dawkowaniu paliwa. W układzie z czujnikiem MAP jest wręcz kluczowy, przy układach z czujnikiem MAF (przepływomierzem) jego rola jest mniejsza....
Czujnik podciśnieniowy znajdziesz na szrocie, nazywa się MAP SENSOR, tak formalnie. Wyciągniesz go w samochodów bez przepływomierza, ale też z wtryskiem paliwa zazwyczaj. Na przykład z poloneza GLI, czy jakiś pojazdów lat myślę 1994-2000. Ale nie spodziewaj się po nim stanu włącz/wyłącz, on jest liniowy, znaczy przy normalnym ciśnieniu daje na przykład...
Bardzo dobrze wyczytałeś :) heh Najlepiej to podjedź gdzieś na kompa aby zobaczyć jakie błędy pokazuje, bo to że elektrozawór nie działa od EGR może być inna przyczyna, generalnie skoro mówisz że autko nie ma mocy to obstawiam, że turbina nie kręci, jest "wyłączona" przez komputer z przyczyny innej usterki o ile sama w sobie jest sprawna, generalnie...
Moim zdaniem w pralce masz duzo szlamu ktory zapycha m.in. waz odplywoy czujnik podcisnieniowy poziomu wody itp. w tym przypadku nalezy odkrecic drzwi wsadowe i zatrzask, sciagnac fartuch laczacy beben z blacha nastepnie sciagnac przednia blache, nastepnie nalezy sciagnac waz miedzy bebnem a pompa i go udroznic (i wybrac przez otwor od tego weza jak...
Jeśli samochód był zagazowany w PL, to polecił bym poszukać porządnego parownika z odzielnym przewodem podciśnieniowym i do tego oczywiscie odpowiedni mikser. Problem w tym że u nas się takich instalacji nie zakłada i są problemy ze zdobyciem. Tymczasem takie LPG nie ujmuje mocy, bo mikser ma prawie taką samą średnice wewnętrzną jak reszta dolotu. W...
MAP: Z uwagi na niewielką różnicę w cenie, bardziej opłaca się kupić ten do 2,5 bara, obydwa mogą tak samo dobrze działać z silnikami wolnossacymi. A w razie czego, droga do uturbienia otwarta. Koszt założenia: dużo zależy czy jest już wtryskiwacz i pompa paliwowa. Na razie planuje zrobić Megasquirta bez kontroli zapłonu (bo taki mam programator, a...
Fakt, sorry ... Passat B3 z 1990 roku Benzyna Silnik 1.8 RP (wtrysk jednopunktowy) Zegary również są z tego roku, wszystko działa za wyjątkiem tego zegarka. Aby sprecyzować może określę wygląd tego modułu z zegarem: Płytka drukowana z kilkoma scalakami (jeden dosyć spory, kilkudziesięcionóżkowy NEC /symbolu nie widać bo zaklejony/). Jest kilka listew...
Do sprawdzenia podciśnienia, zaworek podciśnieniowy od VNT, czujnik kopiowania turbo, czy gruszka nie jest dziurawa, czy geometria się nie zacina...
Istnieje jeszcze taka możliwość, że wężyk z przepustnicy do czujnika podciśnienia jest zatkany. W moim roverku wężyk idzie do komputra, tam jest czujnik membranowy (podciśnieniowy regulator przyśpieszenia). Okazał się być zalany olejem i nie puszczał podciśnienia. Po przeczyszczeniu ubyło latek samochodowi. Wcześniej też go dusiło i miał "dziurę" w...
Witam mam problem z fiesta 1.3 2006r wolno schodzi z obrotów i nie trzyma wolnych obrotów Na zimnym jest lepiej. Wymieniony jest korkowiec czujnik położenia przepustnicy czujnik temperatury przewody podciśnieniowe podmieniony tez był cały kolektor z sprawnego auta z wtryskami silniczkiem i map sensorem tez nie pomogło. Silniczek krokowy napewno chodzi...
Czujnik sprawdzany pompką podciśnieniową z manometrem. Wskazania czujnika z manometrem są porównywalne. Podczas postoju na zgaszonym silniku czujnik pokazuje wartość ciśnienia atmosferycznego. Na wolnych obrotach ok 320 mbar. Podczas jazdy na biegu z góry na dół ok 200 mbar. Auto ma 200 tyś. 100 tyś przejechał wraz z instalacją gazową.
Proponuję sprawdzić silnik krokowy, który odpowiada za poziom wolnych obrotów oraz podciśnieniowy czujnik ssania, miałem podobne kłopoty w Peugot pozdrawiam Grzegorz SOK
W czasach jak wprowadzono do sprzedaży CC 700 w jakimś czasopiśmie była opisana przeróbka ustawienia czujnika położenia wału korbowego. Przestawiało się czujnik i odłączało przełącznik podciśnieniowy. Nie pamiętam szczegółów.
W aparacie zapłonowym masz odśrodkowy i podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu, jak zrobisz zęby na kole wału i podłączysz moduł z poloneza, to będziesz miał stały, niezależny od obrotów punkt zapłonu. Można by spróbować odwzorować koło foniczne z malucha/ cinuecento (3 zęby) i podłączyć nanoplexa, który ma w sobie mapę wyprzedzenia zapłonu
Eee ? to raczej od '1' jest. Bo we wszystkich x18xe które widziałem był podciśnieniowy, bez czujnika faktycznego otwarcia...
Prawdopodobnie to czujnik różnicy ciśnień, lub podciśnieniowy regulator zapłonu - nie opisałeś gdzie idzie ten wężyk. Pozdro GM
Przede wszystkim to masz błąd czujnika położenia pedału przyspieszenia. Drugi błąd, to bład sterownia turbiną, czyli zawór podciśnieniowy, znów potocznie zwany N75 (ale tak to on był oznaczony chyba w którymś 1.9TDI). Sanie to niezbyt szczęśliwy termin, anglojęzyczne choke lepiej oddaje ten mechanizm. Chodzi o zdławianie przepływu powietrza (dodatkową...
Proponuję sprawdzić działanie funkcji CUT OFF. Prawdopodobnie coś z czujnikiem. Albo załamany przewód podciśnieniowy z kolektora ssącego.
Sprawdzić czujnik pełnego obciążenia ,przełącznik podciśnieniowy układu zapłonowego i jeśli jest możliwość podmienić na próbę układ zapłonowy Nanoplex.
Witam, W prawdzie nie mam Astry tylko Corse B z silnikiem 1.4 podobnym. Czy ten silnik ma wtrysk wielopunktowy? Co rozumiesz przez "nie miało mocy przestało reagować na gaz. gdy zgasiłem..."? Jesteś pewien, że silnik sam nie zgasł? Czy zanim przekręciłeś stacyjkę w pozycję "off" by zgasić silnik, zapaliła się kontrolka ładowania? I co rozumiesz przez...
Masz na pewno obrotomierz z diesla? Auto nie jest żadnym "składakiem"? Pompa wtryskowa ma na pewno elektryczne sterowanie wolnych obrotów (a nie podciśnieniowe)? Czujnik obrotów na obudowie koła zamachowego jest?
Czujnik na pompie lub Stacyjka być może .Pozdrawiam Jaki czujnik na pompie? O czym Ty piszesz. Tam jest tylko gaszak podciśnieniowy, bez żadnych czujników. On może być uszkodzony. Wlepić ostrzeżenie?
Sprawdź przewody podciśnieniowe. Któryś może być przetarty. W szczególności zobacz w jakim stanie jest przewód gumowy łączący korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia...
Zapchany drugi kataizator!!! Srodek z drugiego katalizatora wywalony i RAVKA odzyskała MOC!!! Samochód był po strzale w lwy przód, nie było połączenia czujnika doładowania z elektrozaworem sterujacy turbiną(podciśnieniowy wężyk 3cm).
Czy aparat zapłonowy realizuje funkcję reulatora odśrodkowego ( szybkościowego) i podciśnieniowego?
Najprościej podpiąć pod diagnoskop jeśli nawet kontrolka wtrysku nie wykazuje awarii - można podejrzeć parametry. Bez tego nie wiesz czy czujniki działają prawidłowo itp. Na teraz obejrzyj dokładnie cienki przewód podciśnieniowy do MAP-u. Wychodzi pod przepustnicą tam gdzie przewód do serwa hamulcowego i jest połączony z czujnikiem ciśnienia przy sterowniku...
Dysfunkcje potencjometru CO, jak i czujnika IAT nie dadzą aż takich efektów o których piszesz - te elementy tuningują skład mieszanki w stopniu raczej trudno zauważalnym gołym okiem. Przytoczone objawy są typowe dla złego odczytu podciśnienia przez MAP-sensor. Jak wspomniał kolega, sprawdź przewód podciśnieniowy łączący kolektor ssący z króćcem w sterowniku....
https://obrazki.elektroda.pl/5908054200_... Witam, dostałem taki odkurzacz Electrolux Z8810 bo coś szurało w środku. Okazało się że łożyska do wymiany. Po dwóch dniach zaczął się wyłączać i włączać co kilka sekund zwłaszcza przy większej mocy, do dwójki czasem to jakoś idzie, kilka razy zapalił się S-bag. Wymieniłem worek, sprawdziłem...
500zł to tak dużo??No troche jest,ale jeśli nawet tyle dołoży to nie kupi 900ty,a 700 się dobrze sprawują gdyby nie ten gaźnik AISANA-w zimie tragedia,masa czujników i przełączników podciśnieniowych-to wszystko w ostrzejszych warunkach zawodzi.Ja osobiście byłbym szczęśliwy gdyby(kiedyś w przyszłości) udało mi się założyć wtrysk i skrzynię 5tke,niewie...
Witam Jak tak czytam te wypowiedzi o naprawie/ czy podnoszeniu napięcia to strach myśleć w jakim kraju żyjemy. Niech mi ktoś powie jak "systemowo" można podnieść napięcie na ten czujnik (ma tam być prosto z kompa 5v) a raczej po czujniku - bo napięcie jakie "z niego wychodzi" podaje info o pozycji klap twinportu - tylko cwaniak elektryk "zdrutuje" czujnik...
W tym aparacie jest czujnik halla, w polonezie cewka (czujnik indukcyjny), teoretycznie można by założyć moduł tsz z golfa mk II, ale twój aparat zapłonowy nie posiada ani odśrodkowego, ani podciśnieniowego regulatora kwz, więc efekt będzie mizerny
Witam. Szukałem na Forum podobnych objawów , ale nie znalazłem nic co pomogłoby mojej Lagunie . A mianowicie od niedawna jestem posiadaczem Laguny II po lifcie,z rzekomo jednym z najlepszych silników Diesla w nich montowanych. Mój problem polega na tym , że świecą się kontrolki- serwisowa i od silnika, oraz wyświetlają się 2 komunikaty check injection...
Ten błąd może oznaczać uwalony przewód podciśnieniowy idący do czujnika ciśnienia atm, bądź w samym sterowniku.
Zakładam, że diesel. Masz zapchany fap. Tego filtra raczej nie wymieniałeś;) Albo naruszyłeś wiązkę elektryczną bądź podciśnieniową od czujnika różnicy ciśnień filtra FAP
Odpinanie czujników powoduje wyskoczenie check engine. Sprawdzę dzisiaj parametry doładowania. Ręczne wysterowanie pompką podciśnieniową zmienia płynnie ustawienie geometrii, a przewody podciśnieniowe szczelne.
Toż to stary, poczciwy AFN (turbo z gruchą podciśnieniową), czujnik ciśnienia masz w kompie zamontowany. One lubią padać, ostatnio ze trzy zrobiłem. Nie wspominam już o wężykach, które robią się miękkie i/lub nieszczelne. Mam już nawet całe komplety na gotowo, po regeneracji, auto przyjedzie, zamieniam, 20 minut i Klient opuszcza warsztat.
Komputer i diagnoza. Być może wtryski kończą swój żywot (drugie używane nie zawsze będą okej), albo uszkodzony jest któryś czujnik. Do sprawdzianu stan przewodów podciśnieniowych oraz sztanga turbiny.
Witam jestem nowy mam problem z zafira a 2.0 dti nie ma siły jechać maksymalnie do 80km/h obroty od 1000-2000to są maksymalne przerywa szarpie przepływomierze sprawdzane egr po regeneracji nowy czujnik doładowania podciśnieniowe też sprawdzane błędów nie ma dwie minuty przy 80 km na godz Maxa. Jedzie i dobrze się zbiera a za chwilę już spadek mocy i...
Przepływomierz nie. Sam w tym momencie to możesz sprawdzić czy wszystkie czujniki są podłączone. Sprawdź wężyki podciśnieniowe.
nie dziwie sie. Moge juz z góry powiedziec ze w ecu bedzie tylko błąd sondy. Te sterowniki nie maja możliwości dokonania adaptacji recznej wiec to tez jest problem. wszytskie czujniki beda okej, myśle ze wyjeżdzenie zbiornika pb może pomóc. Zapewne występuje jeszcze obiaw nierównej pracy silnika na biegu jałowym. Warto sprawdzić szczelność wężyków podciśnieniowych,...
nie wysmiejcie mnie odrazu ale mój brat miał tak w VW i była to wina lewego powietrza. Miałem to samo, wysunęły się przewody podciśnieniowe z czujników które są umieszczone na przegrodzie. Słychać wtedy było syk zasysanego powietrza.
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Wymieniłem świece żarowe i zniknął błąd P1351 związany z obwodem podgrzewania świec. Nie powrócił również błąd P0422. Niestety po wyprostowaniu rury nadal błąd P0299 czyli, małe ciśnienie turbo przy 2000-3100 obr/min. Powyżej tej prędkości ciśnienie turbo jest ok. Pozostają błędy P2033 oraz P0483 Proszę o wszelkie sugestie. Wszystkie potrzebne sugestie...
2E ma tradycyjny aparat zapłonowy z czujnikiem Halla. Jego następcy mają czujnik wału, skitrany w okolicach filtra oleju, ale też bez związku z kołem zamachowym. Jeśli trzęsie, przerywa i gaśnie, to obleć przewody podciśnieniowe dookoła (serwo!) i przewody odmy.
Witam. To troszkę dość upierdliwa maszyna z kilkoma błędami konstrukcyjnymi, zwłaszcza pasek zębaty karetki który został źle dobrany do masy samej karetki ( zbyt małe zęby ). Swego czasu tez miałem podobny problem jak kolega. Rozwiązaniem okazał się czujnik enkodera karetki oraz czujnik kalibracyjny w spodniej części karetki. Za taką usterkę odpowiada...
Witam, problem polega na tym że była czyszczona zmienna geometria, teraz samochód wcale nie ma siły i wyskakuje taki błąd. Czy jest to możliwe że zatkany jest katalizator i na tej podstawie jest ten błąd ? Znalazłam takie odpowiedzi, jednak chciałbym wypowiedz kogoś kto już miał do czynienia z tym dokładnie silnikiem. Oto podpowiedzi: Problem z przerwą...
Czy silnik ma turbinę? Może coś z podciśnieniem jest nie wporządku, czujnik ciśnienia ładowania węże podciśnieniowe? Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Nie rozwiązują problemu użytkownika.
podciśnieniowy czujnik regulator podciśnieniowy wąż podciśnieniowy
szumy bluetooth citroen picasso bezpieczniki skrzynka bezpiecznik voyager
windows installer cleanup utility instrukcja agregatu prądotwórczego
Jak zmierzyć 230V oscyloskopem FNIRSI 1013D? Telewizor wyłącza się po 5 minutach, migająca kontrolka