Czujnik podciśnieniowy, świece i przewody owszem, ale z kowadełkiem kolega dał cielska. CC700 ma czujnik położenia wału, który steruje modułem elektronicznym. Połaczenia czujnika na całej długosci lubią szwankować.
Jeśli chodzi ci o ten cieńki przewód na którym jest filterek z napisem "carb" to jest to przewód podciśnieniowy MAP sensora (czujnika ciśnienia w kolektorze). Zmierz tylko sobie średnicę wewnętrzną i bez problemu kupisz na metry.
Na pompie wtryskowej są dwa siłowniki podciśnieniowe. Z tego co pamiętam, jeden odpowiada za zatrzymanie silnika, a drugi do podciśnieniowej regulacji obrotów. Jest jeszcze czujnik podciśnieniowy do tzw. podwyższonych obrotów biegu jałowego przy zimnym silniku. Do stacyjki są doprowadzone przewody podciśnieniowe, które po przekręceniu stacyjki w pozycję...
Nanoplex liczy zęby koła fonicznego (czas pomiędzy impulsami) i na tej podstawie generuje iskrę, czyli machanie czymś metalowym przed czujnikiem nie spowoduje powstania iskry, musi być oryginalne koło. Podłączenie czujnika jest istotne, zamiana kabli sprawi, że iskra będzie "w krzakach" i silnik nie zapali Złącze diagnostyczne i czujnik podciśnieniowy...
Witam wszystkich, orzech9995 sprwdż podciśnieniowy czujnik wyprzedzenia kąta wtrysku i zapłonu.
Może spróbuj ominąć zasilanie modułu z oryginalnej instalacji , po prostu podaj mu + 12V i masę z pewnego źródła choćby z akumulatora i odpal sinik . Podłącz cewkę WN na "żywca" do MED 211 , czujnik podciśnieniowy pozostaw bez zmian on nie jest konieczny do odpalenia silnika . Już nic innego mi nie przychodzi do głowy , no chyba że masz jakiś immobilizer...
Dla potomnych napiszę. Przyczyną braku mocy był zsunięty wężyk podciśnieniowy przy czujniku. UWAGA to auto ma dwa czujniki podciśnienia !!!
Może problem tkwi w nowej gruszce lub przewodów podłączonych do niej. To jest zamiennik czy używka? To jest gruszka podciśnieniowa z wbudowanym czujnikiem G581, czujnik położenia łopatek. W pomiarach rozszerzonych powinieneś znaleźć odczyt wartości z tego czujnika.
Witam ponownie dzisiaj uporałem się z pracą silnika na gazie. Przyczyną falowania i braku mocy była za duża dawka powietrza. Przytkałem gardziel filtra powietrza szmatą i wyregulowałem ponownie gaz w sumie zmniejszyłem jej sporą dawkę autko teraz zwija asfalt i pali na dotyk. Jeśli bd robili taki patent zapchajcie szmatą obudowę filtra od strony wewnętrznej...
Proponuję sprawdzić silnik krokowy, który odpowiada za poziom wolnych obrotów oraz podciśnieniowy czujnik ssania, miałem podobne kłopoty w Peugot pozdrawiam Grzegorz SOK
Masz na pewno obrotomierz z diesla? Auto nie jest żadnym "składakiem"? Pompa wtryskowa ma na pewno elektryczne sterowanie wolnych obrotów (a nie podciśnieniowe)? Czujnik obrotów na obudowie koła zamachowego jest?
To nie jest żaden czujnik tylko blok elektrozaworów podciśnieniowych.
Najlepiej to oscyloskop ale jak nie masz to może być dioda LED i rezystor. Dioda ma migać przy kręceniu rozrusznikiem. Można też wyjąć czujnik i sprawdzić go diodą i rezystorem przykładając coś metalowego do czujnika. Można sprawdzić zasilanie czujnika we wtyczce ale najlepiej na wpiętym czujniku. W blokach pomiarowych można też sprawdzić prędkość obrotową...
Kolego z tego Co piszesz przewody podciśnieniowe są ok. problem tkwi w czujniku temperatury albo w termostacie wymiane termostatu to zalecazm koszt nie wielki a z czasem termostaty siadaja. co do czujnika poszukaj na forum ten temat był omawiany.
Może kolega podpowie jaka jest wartość ciśnienia przełączenia czujnika podciśnieniowego?
Właśnie rozebrałem i wg mnie nie ma w tym modelu kontaktronu przepływu . Są za to 2 podciśnieniowe czujniki - jeden na pompie myjącej , a drugi na pompie odpływowej . Oba po dmuchnięciu w wężyk przełączają . Wygląda,że w nich właśnie jest kontaktron. A w którym miejscu napotkałeś kontaktron o którym mówisz - lewa strona to grzałka, prawa ogrzewacz przepływowy
Problem rozwiązany. Spadł wężyk podciśnieniowy od czujnika. Pozdro
Toż to stary, poczciwy AFN (turbo z gruchą podciśnieniową), czujnik ciśnienia masz w kompie zamontowany. One lubią padać, ostatnio ze trzy zrobiłem. Nie wspominam już o wężykach, które robią się miękkie i/lub nieszczelne. Mam już nawet całe komplety na gotowo, po regeneracji, auto przyjedzie, zamieniam, 20 minut i Klient opuszcza warsztat.
Witam. Pokaż zdjęcia tej "płytki". Może problem jest z czujnikiem podciśnieniowym (o ile taki jest zamontowany)? Pozdrawiam.
oprócz samego gaźnika musisz wymienić kolektor dolotowy, zaślepić przewód który doprowadza ciecz chłodzącą do kolektora aisana, dorobić płaskownik z otworem żeby trzymał linkę gazu i przyspawać go go blachy przy belce. musisz mieć także inną górę gaźnika i uszczelkę. ja zastosowałem kawałek rury pcv kanalizacyjnej jako redukcję żeby połaczyć tę plastikową...
Trudno to nie jest, w miejsce czujnika podciśnieniowego trzeba podłączyć przycisk.
Mam pytanie tego typu: dwa razy zdarzyło mi się, że w 110 TDI tak jakby zawiesiła się turbina (max 90 km/h, jak maluch), po restarcie silnika problem zniknął. Ale jak puszczę gaz, szczególnie z wyższych obrotów, to za prędkościomierzem słychać takie "cykanie", które po spadku obrotów ustaje. czy może to być czujnik podciśnieniowy? Bo gdzieś tam idzie...
Eee ? to raczej od '1' jest. Bo we wszystkich x18xe które widziałem był podciśnieniowy, bez czujnika faktycznego otwarcia...
Mogło także polecieć radio jeśli na stałe było podłączone pod plus (pamięć), jeśli masz jakąś elektronikę np do LPG (ale myślę że masz na śrubę - gaźnik) wszystko mogło się posypać co jest na stałe podpięte pod akumulator (poza stacyjką) Moduł nanoplex nie jest na stałe podpięty do akumulatora , jedynie przez stacyjkę więc nie powinien się upalić chyba...
Do sprawdzenia podciśnienia, zaworek podciśnieniowy od VNT, czujnik kopiowania turbo, czy gruszka nie jest dziurawa, czy geometria się nie zacina...
Więc może spośród wszystkich propozucji wybierzmy jedną i skupmy się na niej? Np ukłąd zapłonowy w skłąd którego wchodzić bedą elementy takie jak: 2Xcewka podwójna dająca napięcie bezpośrednio na świece, czujniki indukcyjny podciśnieniowy, czujnik temperatury, w aparacie eliminujemy rozdzielacz umieszczamy hallotron. Do tego czujnik wybierajkący impusy...
99% usterek czujnika halla w tym modelu objawia się tym, że rozgrzany silnik gasnie i nie daje się uruchomić do ostudzenia. W starych aparatach zaś urywały się przewody idące do halla na wskutek ruchów płyty nośnej która zaś była poruszana podciśnieniowym przyśpieszaczem kąta zapłonu.
spróbuj odpalić autko na benzynie jeśli nie odpali to wykręć świece i zwróć uwagę na to czy poszczególne świece są mokre i jaki jest ich kolor jeśli prędzej wykręcałeś świece i czyściłeś je szczotką drucianą to je wymień na nowe bo czyszczone mają przebicie! następnie sprawdź iskrę na wszystkich przewodach najlepiej jednocześnie jeśli jest iskra to...
Zakładam, że diesel. Masz zapchany fap. Tego filtra raczej nie wymieniałeś;) Albo naruszyłeś wiązkę elektryczną bądź podciśnieniową od czujnika różnicy ciśnień filtra FAP
Jeżeli Czujnika na turbinie to pewnie pozycji turbo. Stawiam ze padł czujnik, ale nim steruje elektrozawór podciśnieniowy trzeba by sprawdzić czy działa i czy sama geometria turbiny pracuje prawidłowo.
Skoro pracuje na gazie to czujnik wału w porządku będzie. Może być wina silnika krokowego który stabilizuje pracę na jałowym biegu ale to tylko domysły. Także czujnik tzw MAP i jego połączenie przewodem podciśnieniowym z kolektorem ssącym ma bardzo duże znaczenie do pracy na benzynie. Bez diagnostyki komputerowej i podejrzeniu parametrów "na żywo" można...
Syn uczy się w technikum jako automatyk, to raz. Używają właśnie Simensa. A dwa, to przydałby się jako logika do mojej maszyny CNC, gdzie mam czujnik podciśnieniowy wykrywający czy element jest dobrze przyssany do stołu. Robert
Czy aparat zapłonowy realizuje funkcję reulatora odśrodkowego ( szybkościowego) i podciśnieniowego?
nie wysmiejcie mnie odrazu ale mój brat miał tak w VW i była to wina lewego powietrza. Miałem to samo, wysunęły się przewody podciśnieniowe z czujników które są umieszczone na przegrodzie. Słychać wtedy było syk zasysanego powietrza.
Ale rzeźbicie. Przecież ten silnik z tego co się orientuję "można wymigać", po co więc na ślepo wymieniać nie wiadomo ile czujników? Co do map sensora, odepnij przewód podciśnieniowy idący do niego, zobaczysz czy będzie różnica - na prędkość obrotową biegu jałowego nie ma on jednak widocznego wpływu, jedynie na spalanie.
Najprościej, rurka z kolektora ssącego i do wskaźnika. Jako wskaźnik manometr podciśnieniowy. Bardziej rozwinięty schemat, to auto złom, czujnik podciśnieniowy i elektroniczny wskaźnik, np toyota corolla lub starsze bmw lub peugeot, citroen
Popatrz dobrze i wymień wszystkie które zobaczysz, przy gaźniku bardzo ważne, z później masz jeszcze na ściance grodziowej czujniki podciśnieniowych
Tam jest wejście 3 pinowe i trzeba podać osobno +12V na interfejs inaczej nie połączy ale to powinien wiedzieć. Co do szarpania- czujnik MAP jest ważny w tym względzie- jego przewód podciśnieniowy z przepustnicy do czujnika który jest przykręcony do sterownika wtrysku. Kontrolka wtrysku zaświeca się przy tej usterce kiedy poszarpuje i muli ?
Witam wszystkich.Mam problem z Audi A4 1,8T. Silnik apu z 1999 roku. Szarpnięcie (przerywa)coś takiego jak by wypadanie zapłonu, na benzynie jak jest zimne.W przedziale obrotów 1300-3000 tyś. Jak już osiągnie 90 c to objaw jest sporadyczny. Jak wyjadę z ciepłego warsztatu to przez jakieś 7km. Jest ok. Podmieniłem-przepływomierz, cewki, moduł zapłonu,...
Triak był uwalony. Na pewno wszystko? Czy testowałeś czarne czujniki podciśnieniowe. I być może wymaga wyczyszczenia. https://www.youtube.com/watch?v=YnRUSIbA... Cały układ podciśnienia do sprawdzenia. Może być że sterownik dostaje sprzeczne sygnały i stąd tak się zachowuje. Wyżej wymienionych czujnikach są mikroswitche, które zabrudzone z pewnością...
W sprinterach 4x4 po 2006 r wszystko jest sterowane elektrycznie skrzynią rozdzielcza ma silnik elektryczny który jest sterowany komputerem który znajduje się pod siedzeniem pasażera w modelach 1995-2006 wszystko jest sterowane podciśnieniowo te czujniki wyglądają jak z 903 modelu. Na warsztacie mam oba 903 311cdi z 2003r i 906 313 CDI 2007r mogę jakieś...
SC 900 były tylko SPI . Co do falowania obrotów sprawdź wszelkie przewody podciśnieniowe przy przepustnicy zwłaszcza ten cienki wychodzący do MAP-u - czujnika podciśnienia - znajduje się ten czujnik na jednej ze śrub trzymających sterownik w komorze silnika (poniżej przekaźników nad sterownikiem silnika)
Zatkany lub uszkodzony czujnik podciśnienia / wężyk podciśnieniowy. Chyba że wąż ssący jest zatkany , ale wątpię wyczułbyś spadek ciągu i silnik głośniej by pracował.
Ten błąd może oznaczać uwalony przewód podciśnieniowy idący do czujnika ciśnienia atm, bądź w samym sterowniku.
Kupiłem już z zapasem 3.2, 3.5 i 4 mm. W niedzielę mam nadzieję, że właśnie 15 minut mi to zajmie ;) Przewód paliwowy podciśnieniowy w oplocie będzie ok?
Sprawdzałeś zawór upustowy turbiny - czy nie przytarty? Odłącz sztangę od dźwigni i sprawdź, czy chodzi płynnie, lekko i bez zacięć. Jeżeli jest ok, sprawdź szczelność gruchy i wężyka. Sprawdź szczelność układu podciśnieniowego począwszy od pompy vacu, elektrozaworów sterujących, gruszki EGR-a i przepustnicy. EGR - mimo, że zaślepiony - musi pracować,...
Witam, mam problem ze swoim Leonem wyczyściłem turbinę posprawdzałem wszystkie przewody podciśnieniowe posprawdzałem czujniki n75 i n18 i na interkulerze i dalej wchodzi w tryb awaryjny (przeładowanie) może to mieć związek z złym ustawieniem sztangi gruchy? Proszę o pomoc męczę się już z tym 3 tyg.:(
Kolego jest to czujnik podciśnieniowy do którego dochodzi przewodzić gumowy i tak jak kolega napisał może być w nim membranka uszkodzona. Pozdrawiam.
W zależności czy masz MPI czy SPI spod korpusu przepustnicy/wtryskiwacza oprócz przewodu do serwa idzie jeszcze 1 lub 2 przewody podciśnieniowe - do czujnika MAP i regulatora ciśnienia paliwie na listwie (MPI). Sprawdź czy te przewody nie są popękane. Czy wolne obroty na ciepłym silniku trzymają się w okolicy 650 rpm, czy są wyższe?
Czujnik na pompie lub Stacyjka być może .Pozdrawiam Jaki czujnik na pompie? O czym Ty piszesz. Tam jest tylko gaszak podciśnieniowy, bez żadnych czujników. On może być uszkodzony. Wlepić ostrzeżenie?
Witam, problem polega na tym że była czyszczona zmienna geometria, teraz samochód wcale nie ma siły i wyskakuje taki błąd. Czy jest to możliwe że zatkany jest katalizator i na tej podstawie jest ten błąd ? Znalazłam takie odpowiedzi, jednak chciałbym wypowiedz kogoś kto już miał do czynienia z tym dokładnie silnikiem. Oto podpowiedzi: Problem z przerwą...
Wymieniłeś tam już tyle rzeczy, że chyba taniej by Cię wyszło wymienić cały silnik z osprzętem... Sprawdź mocowanie przepustnicy (uszczelki), przewody podciśnieniowe i czujnik położenia przepustnicy (raczej nie daje błędu tylko jakieś bzdurne odczyty).
Wydaje mi się, że w PT-3 czujniki w komorach podciśnieniowym były optyczne Już nie pamiętam jakie to były przewijaki bo minęło 40 lat ale czujniki położenia taśmy w kieszeniach próżniowych były na 100% optyczne. Do dzisiaj mam takie dwa "pamiątkowe" fototranzystory i co ciekawe, miały wyprowadzoną bazę, która w tym zastosowaniu jednak wisiała w powietrzu....
Mam instalacje lpg 2 generacji, żadnych wtrysków tam nie widziałem :) Silnik jest na monowtrysku i myślałem żeby podpiąć się pod jego czujnik podciśnieniowy - tylko jakie podciśnienia to ekonomiczna jazda?
Na LPG I generacji ten czujnik nie ma znaczenia (bo to de facto zwykły gaźnik podciśnieniowy) ale na zasilaniu wtryskowym benzyną jest odpowiedzialny za informowanie ECU o uchyleniu przepustnicy i co za tym idzie dawkowaniu paliwa. W układzie z czujnikiem MAP jest wręcz kluczowy, przy układach z czujnikiem MAF (przepływomierzem) jego rola jest mniejsza....
Bardzo dobrze wyczytałeś :) heh Najlepiej to podjedź gdzieś na kompa aby zobaczyć jakie błędy pokazuje, bo to że elektrozawór nie działa od EGR może być inna przyczyna, generalnie skoro mówisz że autko nie ma mocy to obstawiam, że turbina nie kręci, jest "wyłączona" przez komputer z przyczyny innej usterki o ile sama w sobie jest sprawna, generalnie...
Jeżeli chodzi o temperaturę silnika to są to objawy uszkodzenia termostatu, koszt 20zł i 10min. roboty. Zalecam jego wymianę ponieważ niedogrzany silnik jest nieekonomiczny,nieekologiczny i przedwcześnie się zużywa. Jeżeli chodzi o kontrolkę "przyczepki" to zwróć uwagę na włącznik tej funkcji, znajduje się on nieopodal włącznika świateł. Pomarańczowa...
W aparacie zapłonowym masz odśrodkowy i podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu, jak zrobisz zęby na kole wału i podłączysz moduł z poloneza, to będziesz miał stały, niezależny od obrotów punkt zapłonu. Można by spróbować odwzorować koło foniczne z malucha/ cinuecento (3 zęby) i podłączyć nanoplexa, który ma w sobie mapę wyprzedzenia zapłonu
Turbo z czujnikiem położenia sztangi? Sterowanie dobrze podłączone? Przewody podciśnieniowe nie pomieszane?
Sprawdź przewody podciśnieniowe. Któryś może być przetarty. W szczególności zobacz w jakim stanie jest przewód gumowy łączący korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia...
Witam Jeżeli sprawdziłeś: pompkę paliwową, gaźnik, dyszę elektromagnetyczną od wolnych obrotów. to proponuję sprawdzić odległość czujnika zapłonu (przy kole pasowym z lewej strony około mocowania alternatora) od znaczników na kole pasowym powinna około 2mm (nie wiem jaka jest książkowa), oraz sprawdzić czujnik podciśnieniowy. Pozdrawiam
Masz do przeglądu wszystko od napędu APP do rolki poboru papieru, czyli: - pierwszą przekładnię od napędu APP - przełącznik napędu jako taki - przekładnię rolki poboru z kasety (częściowo umieszczona w spodzie drukarki) A jeśli tam nic nie znajdziesz to: - przekładnię napędzającą stację serwisową + sprzęgło kierunkowe - pompka podciśnieniowa + ewentualnie...
W układzie zapłonowym nanoplex jest czujnik podciśnieniowy który wybiera jedną z dwu charakterystyk wyprzedzenia zapłonu. Właśnie przy przyspieszaniu (obciążeniu silnika) powinien się przełączyć i zmienić wyprzedzenie zapłonu. Można go pomierzyć multimetrem
Dysfunkcje potencjometru CO, jak i czujnika IAT nie dadzą aż takich efektów o których piszesz - te elementy tuningują skład mieszanki w stopniu raczej trudno zauważalnym gołym okiem. Przytoczone objawy są typowe dla złego odczytu podciśnienia przez MAP-sensor. Jak wspomniał kolega, sprawdź przewód podciśnieniowy łączący kolektor ssący z króćcem w sterowniku....
jeszcze chyba tylko ich nie sprawdziłem ,dziś rozebrałem ją w części pierwsze ,pompy sprawdziłem na krótko ,grzałka grzeje ,zawór podciśnieniowy sprawny ,czujnik który wystaje w komorze myjącej (przelewowy lub temperatury)ma przejście (sprawdziłem żarówką z baterią ale nie wiem czy ma tak być) .płytkę zdemontowałem i wysłałem do elektronika ..............
Czujnik sprawdzany pompką podciśnieniową z manometrem. Wskazania czujnika z manometrem są porównywalne. Podczas postoju na zgaszonym silniku czujnik pokazuje wartość ciśnienia atmosferycznego. Na wolnych obrotach ok 320 mbar. Podczas jazdy na biegu z góry na dół ok 200 mbar. Auto ma 200 tyś. 100 tyś przejechał wraz z instalacją gazową.
Odłącz wtyczki: - od zaworu EGR - od elektrozaworu podciśnieniowego na kolektorze ssącym - czujnika temperatury silnika wyciągnij tą część wiązki i zaglądnij do środka.
Możliwe że twój intercooler jest zawalony olejem, ciśnienie z turbiny jest ale co z tego kiedy zapycha się w syfie intercoolera, dla pewności sprawdź też wszystkie wężyki i zawory podciśnieniowe i czujnik ciśnienia może tam tkwi problem. A przy podłączeniu do kompa powinna wyskoczyc 'usterka regulacji ciśnienia doładowania'. A co do spalania to rzecz...
czujnik podciśnieniowy zabrudzenia filtra powietrza. Dokładnie to jest to. świeci a czasami cały dzień jest zapalona Należy wykręcić czujnik w górnej części chłodnicy i oczyścić pręt z osadu aby lepiej kontaktował oraz masę chłodnicy nieopodal czujnika.
Przede wszystkim to masz błąd czujnika położenia pedału przyspieszenia. Drugi błąd, to bład sterownia turbiną, czyli zawór podciśnieniowy, znów potocznie zwany N75 (ale tak to on był oznaczony chyba w którymś 1.9TDI). Sanie to niezbyt szczęśliwy termin, anglojęzyczne choke lepiej oddaje ten mechanizm. Chodzi o zdławianie przepływu powietrza (dodatkową...
Wg tisa: Sprawdzić czy nie występuje usterka: ◦Zapchany zawór recyrkulacji spalin. ◦Poluzowane obejmy, pęknięcia lub inne uszkodzenia układu dolotowego. ◦Przeszkody w przepływie w układzie dolotowym. ◦Zapchany filtr powietrza. ◦Załamania, nieszczelności lub nieprawidłowe połączenia przewodów podciśnieniowych. ◦Przedostanie...
Jak pisał toldec sprawdź wężyki a nawet je wymień niewielki koszt a bedziesz mial pewność, że nie łapią lewego powietrza. Ponadto ten wskaźnik nie bierze informacji z wtryskiwaczy a jedynie co to impulsy z czujnika prędkości i wylicza średnie zużycie. Dodatkowo możesz przełączyć MFA w tryb diagnostyczny i sprawdzić jak zmienia się podciśnienie. Jeśli...
Obejrzyj przewód podciśnieniowy z przepustnicy do czujnika MAP przy sterowniku silnika. Nie może mieć nieszczelności, pęknięć itp. Kontrolka wtrysku nie sygnalizuje awarii w czasie występowania usterki?
Witam ponownie, sprawdzony został już zaworek, przepustnica, sonda - komputer nic nie zgłasza (brak błędów). Samochód chodzi w miarę normalnie gdy wracam do starego pękniętego węża. Trzyma obroty na poziomie 850 - 1100, normalnie odpala i pracuje. Po zmianie na nowy przewód brak lewego powietrza odpala ale obroty schodzą do 0 i gaśnie. Tak jak by mu...
W tym aparacie jest czujnik halla, w polonezie cewka (czujnik indukcyjny), teoretycznie można by założyć moduł tsz z golfa mk II, ale twój aparat zapłonowy nie posiada ani odśrodkowego, ani podciśnieniowego regulatora kwz, więc efekt będzie mizerny
Witam chciałbym się zapytać was czy można byłoby zastosować termostat lodówkowy jako wyłącznik podciśnieniowy, czy jego zasada działnia pozwoliła by na to. Oczywiście rurkę pomiarową podłączamy do układu podciśnieniowego a mieszek w czujniku by nam włączał/ wyłączał pompę. No i była by regulacja
okazało się że w warsztacie specjalnie podmienili mi cześć abym do nich 2gi raz przyjechał. Mój tata zobaczył że urządzonko jest nowsze ale popsute czujnik podciśnieniowy był przyczyną wszystkiego. tak wiec każdemu nie polecam «Twój Serwis» w Warszawie. Dziękuje za pomoc , temat można zamknąć
Najprościej podpiąć pod diagnoskop jeśli nawet kontrolka wtrysku nie wykazuje awarii - można podejrzeć parametry. Bez tego nie wiesz czy czujniki działają prawidłowo itp. Na teraz obejrzyj dokładnie cienki przewód podciśnieniowy do MAP-u. Wychodzi pod przepustnicą tam gdzie przewód do serwa hamulcowego i jest połączony z czujnikiem ciśnienia przy sterowniku...
temat zamykam przetarty przewód podciśnieniowy
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Witam Jak tak czytam te wypowiedzi o naprawie/ czy podnoszeniu napięcia to strach myśleć w jakim kraju żyjemy. Niech mi ktoś powie jak "systemowo" można podnieść napięcie na ten czujnik (ma tam być prosto z kompa 5v) a raczej po czujniku - bo napięcie jakie "z niego wychodzi" podaje info o pozycji klap twinportu - tylko cwaniak elektryk "zdrutuje" czujnik...
Cinquecento 700 z gaźnikiem Aisan japońskim jest trudne w ustawieniu regulacji, po za tym jest bardzo skomplikowany . Nie wiem czy sobie sam poradzisz bez fachowca . W tych gaźnikach jak coś nawali , a jest szereg czujników podciśnieniowych , to sterownik przestawia go w tryb awaryjny tak żeby można było kontynuować jazdę do najbliższego serwisu czy...
Bez podłączenia testera diagnostycznego to taka naprawa przypomina wróżenie z fusów. Może być coś z układu paliwowego , dolotu powietrza , czujniki , zawory podciśnieniowe ,recyrkulacja spalin itp ..... Pozdrawiam .
Podstawa gaźnika do sprawdzenia, i przewody podciśnieniowe.
W moim przypadku nie znaleziono czujnika prawdopodobnie nie występuje w mojej wersji auta a za całe zamieszanie u mnie odpowiedzialne były przewody podciśnieniowe po wymianie autko chodzi jak nowe.
Przewód który doprowadza paliwo do listwy wtryskowej jest zazwyczaj mocno okuty w końcówki stalowe, które są mocno przykręcone. Rurka powrotu paliwa zazwyczaj różni się średnicą i są też rurki które sterują podciśnieniowo zaworami i czujnikami idt. i one nie muszą być mocno zabezpieczone.
Dziś udało się złapać auto na gorącym uczynku i pokazać je jak wariuje mechanikowi (trzeci z rzędu). Orzekł, że to czujnik położenia przepustnicy (przy ruszaniu kablami przy monowtrysku rzeczywiście poprawia się/pogarsza). Poza tym czujnik podciśnieniowy (ufo) też jest uszkodzony ale ponoć to nie on daje takie drastyczne objawy. Tak czy siak - do wymiany....
W czasach jak wprowadzono do sprzedaży CC 700 w jakimś czasopiśmie była opisana przeróbka ustawienia czujnika położenia wału korbowego. Przestawiało się czujnik i odłączało przełącznik podciśnieniowy. Nie pamiętam szczegółów.
a w ADY w jaki sposób, jak na aparacie nie ma siłownika podciśnieniowego?
Witam. Kod błędu 13 to błąd czujnika ciśnienia bezwzględnego (MAP) Proszę sprawdzić okablowanie i szczelność wężyka podciśnieniowego. Jeżeli oględziny nic nie wniosą to czujnik do wymiany.
nie dziwie sie. Moge juz z góry powiedziec ze w ecu bedzie tylko błąd sondy. Te sterowniki nie maja możliwości dokonania adaptacji recznej wiec to tez jest problem. wszytskie czujniki beda okej, myśle ze wyjeżdzenie zbiornika pb może pomóc. Zapewne występuje jeszcze obiaw nierównej pracy silnika na biegu jałowym. Warto sprawdzić szczelność wężyków podciśnieniowych,...
Odpinanie czujników powoduje wyskoczenie check engine. Sprawdzę dzisiaj parametry doładowania. Ręczne wysterowanie pompką podciśnieniową zmienia płynnie ustawienie geometrii, a przewody podciśnieniowe szczelne.
Sonda jest jedna.Błąd z czytany kts mówił o braku masy bądź przerwie w obwodzie sondy(mogłem coś przekręcić)i był tylko jeden błąd.Przepływomierza brak,czujnik podciśnieniowy zmieniony więc nie ma już do czego się przyczepić.Natomiast sprawdziłem sondę która była do tej pory po numerach,okazało się że jest od peugota.Być może ktoś wstawił na sztukę.Firmowa...
Zapchany drugi kataizator!!! Srodek z drugiego katalizatora wywalony i RAVKA odzyskała MOC!!! Samochód był po strzale w lwy przód, nie było połączenia czujnika doładowania z elektrozaworem sterujacy turbiną(podciśnieniowy wężyk 3cm).
Te silniki są dość wredne. Wykręć świece i obejrzyj, czy nie zarzucone. Ten klekot, to pewnie hydrosztosy. Jak nie trzymają, to też ci silnik osłabnie, bo zawory nie otworzą się w pełni. Przełącznik podciśnieniowy łatwo sprawdzić. Ściągasz wężyk z kolektora, zatykasz palcem króciec i sam zasysasz wężyk. To czujnik włącz/wyłącz. Przełącza on charakterystyki...
Sprawdź dokładnie czy nie masz popękanych przewodów podciśnieniowych występujących przy tym gaźniku.Przeczyść czujnik położenia wału - jest odpowiedzialny za poprawne funkcjonowanie zapłonu w tym autku.
2E ma tradycyjny aparat zapłonowy z czujnikiem Halla. Jego następcy mają czujnik wału, skitrany w okolicach filtra oleju, ale też bez związku z kołem zamachowym. Jeśli trzęsie, przerywa i gaśnie, to obleć przewody podciśnieniowe dookoła (serwo!) i przewody odmy.
Prawdopodobnie to czujnik różnicy ciśnień, lub podciśnieniowy regulator zapłonu - nie opisałeś gdzie idzie ten wężyk. Pozdro GM
Zaślepienie EGR zawsze wpłynie na zaburzenie składu mieszanki albo błąd przepływomierza. 1000mbar to ciśnienie atmosferyczne, czyli brak doładowania. Wielkości otwarcia zaworów są wielkościami zadanymi, nie mierzonymi więc skoro jest 0% to tego oczekuje ECU. Problem w tym, że zrobiłeś pomiary statyczne, na postoju, a nie logi dynamiczne podczas jazdy....
Sprawdzić czujnik pełnego obciążenia ,przełącznik podciśnieniowy układu zapłonowego i jeśli jest możliwość podmienić na próbę układ zapłonowy Nanoplex.
czujnik podciśnieniowy regulator podciśnieniowy wąż podciśnieniowy
połączenie przewód wielożyłowy grubo drutu nawojowego koszt roboczogodziny
bosch silence kranik kocioł elektryczny
TCL 32S615 MT21X7 LCD TV COF or Display Short Circuit Diagnosis Radziecki odpowiednik TL431 – КР142ЕН19, porównanie parametrów, zamienność, zastosowania